Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Besplatna telekonferencija: 7 ključeva do bogatstva!

None Foto: Dominik Bjegović

Sjećate li se jedne od onih reklama koje su vas toliko uvukle da ste si rekli "ovo jednostavno moram imati"?

Možda ste pomišljali kakva je kreativnost ili talent iza takvog snažnog prodajnog alata. Kada pristupite ovoj besplatnoj telekonferenciji, shvatiti ćete, da nije nijedno od navedenog.

"Tu nema kreativnosti" - Objašnjava nam Dominik Bjegović, naš najskuplji pisac reklama i renomirani marketinški stručnjak. "To je znanost koju svatko može brzo i lako iskopirati za svoj uspjeh. Samo slijedite testirane obrasce uspješnih multimilijunskih promocija i unovčite ih u svojoj branši. Dođite, pokazati ću vam kako", nastavlja Dominik dok nas odvodi u ono što on zove "labaratorij" - njegov radni prostor prepunjen bilješkama i kopijama uspješnih promocija.

Besplatna telekonferencija otkriva sve!

Dominik je odlučio otkriti svoju metodu oglašavanja koja po njemu djeluje u prosjeku tri do pet puta snažnije od klasične forme oglašavanja, a često košta svega 20% ili 10% cijene standardnog oglašavanja. Sve to i još marketinških trikova otkrijte na njegovoj besplatnoj telekonferenciji kada pogledate ovaj video 

7 ključeva do bogatstva u ovoj gadnoj recesiji!

Na ovoj besplatnoj telekonferenciji, Dominik će otkriti ono što zove 7 ključeva do bogatstva. Evo što ćete naučiti:

  1. Vjerojatno najlakši način za udvostručiti profit (koji većina previđa)
  2.  "Tri O" formula otkriva - kako kirurški precizno odrediti proizvode i usluge za kojima tržište žudi... čak i prije nego počnete prodavati!
  3. Nadmoćnija forma oglašavanja koja za svega 10% uloga koji ste do sada ulagali, natproda, natperformira i natprofitira metodu koju svi koriste za 350%-575%!
  4. Najzabavniji način za osvojiti srca klijenata i prodati čak i kada su spram drugih skeptični
  5. Velik dio Dominikove strategije nadmoći™
  6. Br . 1 najpreviđeniji izvor profita... i...
  7. Tajnu velike love u rekordnom vremenu.

Za video procurijelih marketinških trikova, kliknite ovdje sada.

Tajna mucavog marketinškog genija napokon otkrivena!

"Dominik bi se pojavio, rekao nam da nije dobar govornik, zamuckivajući otkrio marketinški koncept koji mi sada na svakih uloženih 1.000 kuna donosi nevjerojatnih 17.500 kuna nazad. Ne moram ni napomenuti da sada ulažem u svoj marketing što više mogu.", kaže nam Vlado Pavić, polaznik jednog od Dominikovih seminara.

Zato, ako želite besplatno iskušati Dominikovu Strategiju nadmoći™ otiđite odmah na www.prednost.com/tele/ i prijavite se. Pohvalno je vidjeti da se netko u nas usudi dokazati svoje sposobnosti prije nego nešto proda.

Sve što trebate je internet pristup!

Dominik će svoje profitabilne koncepte otkriti na tzv. telekonferenciji. To je kada se telefonski (ili putem interneta u ovom slučaju) spojite na konferencijski poziv gdje vi postavljate pitanja, a predavač interaktivno i vama prilagođeno iznosi svoje koncepte.

Više detalja ovdje.

Kako brzo i lako UDVOSTRUČITI prodaju

Dominik nam je otkrio: "Oglasni prostor košta isto proda li 5 proizvoda, 50 proizvoda ili 500 proizvoda. Koristeći malo znane, testirane marketinške koncepte koje ću otkriti na teleseminaru, sada možete iste marketinške aktivnosti učinit uvjerljivijim, učinkovitijim i profitabilnijim."

Udvostručavanje prodaje i profita biti će glavna tema besplatnog teleseminara 7 ključeva do bogatstva (kliknite ovdje za registraciju).

Najlakši način za postaviti se kao ekspert u očima klijenata i povećati prodaju

"Ne postoji lakši način za prodati nego kada imate izgrađeno povjerenje s klijentom. Otkriti ću malo znane načine koje moji klijenti koriste da se brzo i lako pozicioniraju kao vodeći resurs na tržištu", kaže nam Dominik.

Tajna učinkovitog oglašavanja koju zna manje od 1% hrvatskih poduzetnika

Tajna Dominikova uspjeha kao marketinškog stručnjaka je u tome što je prvo usavršio svoje umijeće prodaje i oglašavanja. Na brojnim svjetskim top listama je među prvih 25, na nekima i među prvih 3 najučinkovitijih pisaca oglasa. Pristao nam je otkriti jednu tajnu:

"Vidite, naši poduzetnici kao da gađaju iz sačmarice... ispale puno sačme, ali samo par zrnaca pogodi metu. To djeluje za proizvode poput Coca Cole koji su rasprostranjeni i namjenjeni za mase. No što kada jedan trgovac namještajem, nekretninama, automobilima; iznajmljivač apartmana; knjigovođa;... pokuša prodati na taj način. Jednostavno potroši previše novca da bi mu oglašavanje bilo isplativo. Treba vam pristup oglašavanju koji će jasno identificirati i privući vašeg ciljanog klijenta i nikog drugog. Poput snajpera kada jednom opali i svu snagu usmjeri na jednu točku... meta padne", otkriva Dominik.

Više o Dominikovom načinu oglašavanja možete otkriti kada se prijavite na besplatnu telekonferenciju na www.prednost.com/tele/

Povijest se ponavlja!

29.3.2011 Dominik je prvi puta objavio svoje koncepte besplatno na internetu. Zapravo isječak od 30-ak minuta sa svog seminara gdje otkriva svoje marketinške trikove i tajne. Evo dojmova ljudi koji su pogledali Dominikov video (preuzeto s njegovog bloga):

Ivan Butorac: Fantastičan video, izvrsne ideje!
Ljiljana Stanković: Hvala na ovom konceptu stvaranja liste
Josip: Ovaj video zlata vrjedi!
Robin:  Moje mišljenje koje sam dobio gledajući video je da nema najfunkcionalnijeg od ta tri načina povećanja profita već su sva tri najvrednija.
Jadranka: Mene se nekako dojmio treći način odnosa sa klijentima.
Ante: Izvještaj “Prednost u Krizi” ti je vrhunski!
Drago: Ovo što kod vas nalazim (naravno ni Sanjina ne zaboravljam) je za mene do sada neviđeno i prilagođeno nama i našem čovjeku.Mislim da ima pravu vrijednost ako se primjenjuje.
Drago: Vi ste broj jedan u tome što radite i ostanite to.
Sandra Mladenić: Dobila sam dodatnu snagu i jasan koncept kako dalje! Uspjela sam, sada 5 mjeseci nakon vlastitog pogreba samu sebe zovem ISUSOVKA. Jednostavno sam uskrsnula i doživljavam kritike o kojima sam čitala u Vašim tekstovima, ali kao što ste i sami rekli “Za dobrim konjem se praši"
Edita: Video je zaista izvrstan.

Ovo je samo mali dio pozitivnih kritika koje je Dominik dobio nakon prvog otkrivanja svojih koncepata u javnost. Hoće li ovaj puta biti još snažnije i još primjenjivije(kako on najavljuje), provjerite sami sada na www.prednost.com/tele/