Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

1000 kn kazne ako ne vozite djecu u sjedalici i ne vežete se

Komentari (303)
  • ove mjere su donesene samo zbog punjenja proračuna,a tko piše zakon ništa nije pismeniji od autora ovog članka

    5. 12. 2018,   17:39
    • pa tko god želi biti id*ot u prometu nek puni i proračun... nemam ništa protiv... jedino što imam protiv je da bi kazne trebale ići po imovini/plaći pojedinca, a ne ovako fiksno, jer meni je 10 000kn puno, ali nekom milijunašu je to kap u moru.

      5. 12. 2018,   18:25
    • takav zakon mogu napisati samo hohštapleri feudalci kojima fali lova pa navali na kmetove, a kmetovi šute kao P i plaćaju

      5. 12. 2018,   18:25
    • A u čemu je problem da se voziš po propisu i ne platiš niti jednu kaznu?

      5. 12. 2018,   18:29
    • @twister.. hrvatski nas je specifikum mnogo puta dosad naucio da "copy paste" europskih pravnih propisa kod nas jednostavno-ne funkcionira. kako cete oduzeti automobil najtezim prekrsiteljima kada isti najcesce nije njihova imovina vec vlasnistvo roditelja, prijatelja, poznanika...? ili kako ce sud odmjeriti kaznu na osnovu primanja, odnosno osobnog dohotka kada su i vlasnici nekih uglednih firmi u njima prijavljeni na minimalac? ostale firme pogotovo...

      5. 12. 2018,   18:44
    • A daj ne seri. Vozi se po propisu i nečeš plaćati nikakve kazne i punit proračun. Treba primitivce koji krše propise još i više kazniti

      5. 12. 2018,   18:48
    • Kako te mogu kazniti kad ne kršiš propise?!

      5. 12. 2018,   18:58
    • cuj njega... kmetovi sute.... treba jos vise povecat kazne pa budi baja a onda budi glasan kak to nije fer pa plati jos vise

      5. 12. 2018,   19:06
    • Upravo to, apsolutno se ništa neće promjeniti kaj se sigurnosti na cesti tiče, samo će sirotinja za minorne prekršaje morati dizati kredite da bi platili kazne. Glavni uzrok nesreća je brzina, a većina tih divljaka na cesti su bogatunčići u nabrijanim autima kojima apsolutno ništa ne znači da li će platiti 10 ili 20 tisuća kuna kaznu i onda će opet sjesti u auto i ubiti nekoga. Jedina prava kazna je dugotrajno oduzimanje vozačke dozvole za divljanje na ceti. Na dugotrajno mislim od 3 godine na dalje, zavisi o brzini. Jedino tako će se ti napuhani krelci smiriti kad jednom ostanu bez vozačke. I vožnja bez vozačke direkt u zatvor i to onoliko dugo na koliko je vozačka oduzeta. Bez mogućnosti smanjivanja kazne, bez olakotnih okolnosti i bez ikakvog suđenja nego po kratkom postupku. To je jedini način da se uvede nekakav red na cesti. Nikakvo oduzimanje auta, kad si lako kupi novi. Glupost.

      5. 12. 2018,   21:59
    • hanson666 zašto kršiš propise? kako bi to oduzimanje vozačke spriječilo nekoga da ne vozi ako ga nisu spriječili prometni propisi?!

      5. 12. 2018,   22:02
    • Kako si ti iz mog komentara skužio da ja kršim propise?! Gdje piše išta tome slično? Uopće se ne žalim na visinu kazni nego samo velim da to ništa neće promjeniti. Jesi ti uopće pročitao moj komentar? Neće ga spriječiti oduzimanje vozačke ,ali če ga spriječiti zatvor ako ga se uhvati bez vozačke. Koji ti dio nije jasan?

      5. 12. 2018,   22:19
    • A kako si ti došao do zaključka da sirotinja krši propise i da će biti kažnjavana i da će morati dizati kredite?! Zašto bi se trebao bojati vožnje bez vozačke i zatvora ako ga uhvate, a ne boji se kazne zbog divljanja po cesti i obijesne vožnje koja se kažnjava zatvorskom kaznom u trajanju do 3 godine?! Zato je moje pitanje - kako će ga to oduzimanje vozačke spriječiti da ne vozi. Jesi li sada uspio shvatiti?

      5. 12. 2018,   22:33
    • ja mislim da će promijeniti... ali slažem se da kazne trebaju ići po imovini pojedinaca, a ne ovako. u svakom slučaju prometna kultura na cestama nam je nula, e pa kad neće ljudi lijepo, onda nek plaćaju...

      5. 12. 2018,   22:39
    • Krše propise svi, nevezano uz imovinu koju posjeduju, ali sirotinji će biti puno teže platiti i najmanju kaznu za npr pojas ili ako malo prekorači brzinu, nego nekom lovatoru 20000 kn. Jer malo prekoračenje brzine ne ubija, ubija brzina 100+ u naseljenom području. Uz to omjer tih sitnih prekršaja kojim se puni proračun i onih krupnih koji ubijaju ljude je otprilike 1:1000 u korist ovih sitnih prekšaja. A sad mi ti reci ko je završio u zatvoru zbohg objesne vožnje? Poznaješ li takav slučaj? Kod nas zakon ne vrijedi isto i za bogate i za siromašne i onaj ko je bogat sigurno neće završiti u zatvoru jer zna da će tata srediti pa se nema čega ni bojati. Kad bi bilo ovako kako sam ja napisao onda bi se ipak malo više bojali. A za novčanu kaznu ih zaboli. Nekome je platiti 20000 kn ko meni 20. Znači oduzeta ti je vozačka npr na 5 godina jer si vozio više od 50km/h od dozvoljenog i onda se ipak voziš i uhvate te bez vozačke i ideš direkt u zatvor na 5 godina bez mogućnosti ikakvog pomilovanja ili smanjenja kazne. I bez mogućnosti da te tatek izvuče van i dan prije nego prođe tih 5 godina. Jesi li sad shvatio razliku?

      5. 12. 2018,   23:00
    • hanson... niš od toga u HR... kako će se onda zlatna mladež voziti i biti po zatvorima? što ti je... to bi bila sramota za HDZ

      5. 12. 2018,   23:41
    • Znam, utopija. Ali evo ja sam dao jedino pravo riješenje za smanjnje divljanja na cesti i manje smrtnih slučajeva. Jer i do sad su se kazne povećavale pa to nikad nije urodilo plodom, osim kaj je državna blagajna punija, a divljaka sve više i više skupa sa prometnim nesrećama sa smrtnom posljedicom.

      6. 12. 2018,   01:21
    • Osobno, podržavam punjenje blagajne na ovaj način... Ako netko misli divljati nek to i masno plaća... Ali da, kazna bi trebala izgledati točno ovako kako si i sam rekao, no, ja bih ostavio i novčane kazne visokima, ali naplaćivao bih po postotku imovine/plaće pojedinaca. Ovo nije ni porez, ni namet i ne morate platit jednu jedinu lipu, samo se držite prometnih pravila.

      6. 12. 2018,   01:40
    • hanson666 - kakva je razlika između (nepostojeće) kazne oduzimanja vozačke i kazne za obijesnu vožnju, za onoga tko je uhvaćen u prekršaju?

      6. 12. 2018,   07:15
    • Najiram, koliko god se trudio ne mogu shvatiti tvoje pitanje... IIItwisterIII ok punjenje proračuna, ali to opet nebi trebala biti krajnja svrha kažnjavanja nego sigurnost i sprečavanje nesreća sa tragičnim posljedicama. A to se neće dogoditi povećanjem novčanih kazni. Pa zar vi mislite da bi jednog kameničkog spriječilo da divljha po cesti ubbije dvije osobe da je u zakonu bila predviđena kazna 20000 kn umjesto 10000? Kako ne shvaćate da je takvoj ekipi to sitniš i da ih to povećanje kazni neće spriječiti da i dalje gaze po gasu

      6. 12. 2018,   10:32
    • najarim i tebi slični, nemojte biti smješni sa tom objesnom vožnjom, kad je iko završio u zatvoru zbog objesne vožnje? Evo npr onaj lik kaj je prije dvije godine na ilici na nogostupu umalo zgazio oca i dijete u kolicima napuhao je 1,77 i na kraju dobio samo prekršajnu prijavu i kaznu od 18000 kn. Koja je njemu ko direktoru velike tvrtke možda ni pola plaće. Sitniš. Nije čak ni kaznenu prijavu dobio. Tako da je ta objesna vožnja mrtvo slovo na papiru. Pročitaj si ponovo moj post i moj prijedlog za sprečavanje smrti na cestama pa češ valjda skužiti razliku izmđu mog prijedloga i te fantomske objesne vožnje

      6. 12. 2018,   10:46
    • hanson666 a zašto bi onda itko ikada trebao završiti u zatvoru zbog toga jer vozi dok mu je oduzeta vozačka? Vidiš li kakve nebuloze pišeš. A to da ne možeš shvatiti što ti je netko napisao nije ništa čudno kad vidimo kakve glupe prijedloge imaš.

      6. 12. 2018,   20:39
    • hanson ima odlične prijedloge... to je jedna od mjera nad kojom bi se zamislilo puno divljaka na cesti... pa i oni s parama.

      6. 12. 2018,   20:55
    • A kako se ne zamisle kad prebrzo voze pa ih zaustave zbog obijesne vožnje?

      6. 12. 2018,   20:59
    • Pa ja ovo ne vjerujem. Kak ne kužiš da su zakoni pisani na taj način da se oni povlašteni uvijek izvuku bez prave kazne. Problem je u zakonima kaj uvijek piše da možeš dobiti DO nekoliko godina zatvora. A ne piše OD koliko. I onda naravno ide bezbroj olakotnih okolnosti, dijete iz imućne obitelji, dijete branitelja i ko zna kaj još i naravno da ne dobije nikakav zatvor i opet je sve po zakonu. Za objesnu vožnju se može dobiti do tri godine zatvora. Znači po zakonu možeš ići mjesec dan, godinu, dvije ili tri, a možeš i proći bez zatvora, kaj je kod nas u 99% slučajeva. E kad bi u zakonu pisalo da dobije zatvorsku kaznu točno onoliko na koliko mu je vozačka bila oduzeta, ni više ni manje, bez mogućnosti ikakvih olakotnih okolnosti, onda nebi bilo prostora za popust i manipulacije. Valjda si shvatio, al bojim se da nisi

      7. 12. 2018,   00:36
    • I u čemu je problem ako piše do 3 godine i dobije jednu?!? A može i dvije i tri?!? Svi imaju pravo na olakotne okolnosti jer i to piše u zakonu i tako treba i biti. Još uvijek ne shvaćaš da tvoj "zakon" krši pravo po Ustavu. Očito nisi dovoljno pametan.

      7. 12. 2018,   18:42
    • Problem je u tome jer ne dobije ni jednu. Ne nijednu godinu nego ni jedan mjesec, a ni jedan dan. Jer zna da neće dobiti ni dan zatvora jer je povlašten jer će tatica srediti. Kod nas su olakotne okolnosti ako si iz dobrostojeće obitelji. Ili ako si dijete branitelja. Bezbroj je takvih primjera. Znači ako si jedan iz te skupine imaš veća prava ubijati ljude na cesti nego netko ko nije iz te skupine? Zar to nije kršenje ustava u kojem piše da smo svi jednaki pred zakonom? A ti si očito jedan iz te privilegirane skupine pa si ovako protiv ovoga kaj pišem, jer zadirem u tvoj povlašteni status... Sve jasno

      8. 12. 2018,   02:10
    • A zašto bi trebao dobiti po tvojem "zakonu"?. Zato se tako stupidni zakoni ni ne donose.

      8. 12. 2018,   13:59
    • Pa zato kaj po takvom zakonu nebi bilo mogućnosti manipulacije i nebi bilo privilegiranih. Al tebi je to stupidno. Nego bolje da imamo fantomski zakon objesne vožnje po kojem niko nikad nije završio u zatvoru i bolje je da nabrijania klinčadija u skupim autima nesmetano ubija ljude na cesti.

      8. 12. 2018,   15:59
    • Od kuda ti znaš da ne bi sudac tatinom sinu oprostio i progledao kroz prste? Tako se i sada radi. Daj prestani lupati gluposti. Zakoni su dobri, uostalom prepisani iz njemačkog zakonika, ako nisi znao.

      8. 12. 2018,   16:58
    • Badave nam njemački zakoni kad nam je mentalitet balkanski. U jednom od postova sam napisao bez suđenja. Kratki užurbani postupak. Fiksna kazna koja je nepromjenjiva i bez prava na žalbu. Znam da je to utopija, ali to je jedini način. I veliš dobri su nam zakoni, a zašto imamo onda toliko mrtvih na cestama ako su zakoni dobri? Pa jedino se zakonima to može spriječiti/ublažiti. I zašto ih onda sad mjenjaju ako su dobri?

      8. 12. 2018,   19:14
    • Opet lupetaš gluposti. Tvoji "zakoni" krše Ustav, druga je stvar što to tebi ne može doprijeti do mozga, ali to ti je jer nisi dovoljno obrazovan i pametan. Zakoni su dobri. Druga je stvar što se ne provode, ni to nisi u stanju shvatiti, a znamo zašto. Ne mijenjaju sve zakone nego postrožuju pojedine. I opet isti razlog zašto ti se mora sve objašnjavati.

      8. 12. 2018,   19:21
    • Ustav ionako krše suci pošto nismo svi jednaki pred zakonom, što je zajamčeno ustavom. Ok možda sam pretjerao sa ovim bez prava na žalbu. Užurbani potupak nije kršenje ustava., ja sam osobno zbog jednog jointa dobio 8 mjeseci uvjetno na rok kušnje od dvije godine. Užurbanim postupkom, bez suđenja. Zato ne vidim neko drugo kršenje ustava. Ovakvo vcrijeđanje na osobnoj razini samo pokazzuje kakva si osoba. A to pokazuješ i time kaj sam sebi daješ lajkove. Mislim da niže ne može. Sa ovakvima više ne raspravljam, to vrijeđa moje dostojanstvo.

      8. 12. 2018,   19:36
    • A tako, znači i ti si kriminalac i kršiš propise. Ti si onda zadnji koji bilo kome možeš išta prigovoriti. Kako uopće možeš predlagati nekakve svoje "zakone", a sam ih kršiš?!?

      8. 12. 2018,   20:00
    • Ako sam zbog jednog jointa kriminalac, neka ti bude onda jesam. Sad tek vidim s kakvim ispranim mozgom imam posla. I jasno mi je i čiji si glasač i da si ti također jedan od tih koji divljaju po cesti i skrivaju se iz maminih i tatinih skuta pa ti naravno smeta ovakav moj rigorozan pridjelog zakona. Svaka rasprava ovdje postaje besmislena. Sretno ti bilo u životu i lajkanju svojih komentara

      9. 12. 2018,   01:05
    • Naravno da si kriminalac, danas joint, sutra teške droge. Kršiš propise u prometu i ugrožavaš sve ostale na cesti. Glasaš za lopovski HDZ. Pravi si Hrvat Katolik.

      9. 12. 2018,   01:36
    • Je sa 666 u nicku sam baš pravi katolik ahahahhahah. Inteligencija sva pršti iz tebe. I po čemu si zaključio da glasam za hdz, da si ikad pogledao moj neki post prije vidio bi kolko pljujem po zločinačkoj. I po čemu si zaključio da kršim proipise u prometu? Zapravo sad sam gotovo siguran da su ajmeeee i najarim zapravo jedno te iste osobe, vjerovatno psihopatski trol kojem se smisao cijelog života svodi na trolanje po 24 sata. Potpuno isti vokabular i lajkanje svojih postova. Svaka sličnost bila bi previše slučajna

      9. 12. 2018,   01:58
  • Nevjerojatno kako se kaznama brinete za nase zivote, a od bolesti i gladi umiremo

    5. 12. 2018,   17:33
    • uništavaju slavoniju a uvoze zadnju klasu njemačke hrane, kako nas time ubijaju nikoga nie briga a ovo je pravi primjer kako puniti državnu kasu jer skoro svugdje u evropi su to kazne od oko 20 do 50 evra, ali ima i gorih od nas ali puno manje. ovi naši se trude pobrat sve najgore od te eunije u koju se kunu

      5. 12. 2018,   17:38
    • brinu se oni za proračun i svoje guzice,snimanje polaganja vozačkih ispita pa to samo budali može pasti na pamet

      5. 12. 2018,   17:41
    • ,ali iako gladan taman još imaš snage da cijeli dan pišeš komentare na ineternetu..šmrc.

      5. 12. 2018,   18:19
  • 40 posto ljudi na prednjim sjedalima se ne veže? To mora da je ona ekipa šta vjeruje u reinkarnaciju. Vežem sebe i svoju djecu taman da nam vožnja traje s jednog parkirališta na parkiralište prek puta. Ne zbog kazne, nego zato jer imam jedan život.

    5. 12. 2018,   18:12
    • bravo za komentar! ja se vežem ne iz razloga "da ne platim kaznu" nego zbog vlastite sigurnosti

      5. 12. 2018,   18:26
    • Ne kužim kak komentirate i lovite se na pojas? Bez pogovora vjerujem da taj pojas spašava u večini slučajeva, ali kaj netko ima od toga (osim policije i onih na državnim jaslama), ak se ja ne vežem?????

      5. 12. 2018,   19:04
    • Sico slazem se sa tobom. To sam da nam pare uzmu il da im ne pokvaris statistiku. Pojas pomaze kod dosta udesa ali kod nekih i odmaze pa da me se pita, nek se veze ko hoce a ko nece njegov zivot.

      5. 12. 2018,   19:20
    • Vezanje na stražnjem sjedalu nužno je ako si ne želiš ubiti dijete koje sjedi pored tebe u sjedalici dok ti postaješ projektil od tone prilikom frontalnog sudara. Pa eto, zato kazna. Jer si moron. Koji nije vlastito dijete zaštitio od sebe.

      5. 12. 2018,   19:25
    • Ja svoje dijete vezem ali ima situacija kad ih pojas ubije ako nisi znao takav pametan u p.m.. kod osijeka su mi od poznanika prije 10-tak god djeca 20-tak g. vezana sletjela u baru pa su se nazalost oba zivota ugasila zbog tog famoznog pojasa koji bi ti trebao pomoc a ne ugusit te u vodi

      5. 12. 2018,   20:33
    • Imam u familiji osobu, koja je ispala van iz vozila kod prevrtanja, jer ih je budala izgurala s ceste. On nije bil vezan i tim se spasil jer je sjedil napred di se auto spljoštil, dok nažalost osoba iza nije bila vezana ispala iz auta i poginula zbog udarca u kamen. I sad ja vas pitam, ko ima pravo odlučivat o nečijem životu?

      5. 12. 2018,   20:48
    • To ja i govorim cijelo vrijeme. Dobijem kaznu da meni neko odlucuje dal je meni dobar pojas ili ne? Nema smisla, al treba uzet pare nekako. Da se vezem gurtnom za sjedalo koja je jaca od pojasa duplo opet bi dobio kaznu jel to nije pojas nego gurtna

      5. 12. 2018,   21:32
    • Stvar je statistike, ti čovječe sa školom života. Što misliš, zašto se bebe voze unazad? To je vrlo nesigurno ako dođe do sudara zguza. Ista je stvar i s vezanjem. U članku lijepo stoji da bi se spasilo 10 posto života da se koristio pojas. Al da, na tih 10 posto jedan promil se ne bi spasio pa zašto da se itko veže?

      5. 12. 2018,   22:14
    • SveUSvemu: Ja nisam ni ne ću biti statistika. Shvačam, priznam i poštivam da pojas u velikoj večini pomaže, u jako malom postotku odmaže, ali o tome želim ja odlučit. Oče li zakonodavac platit ogromnu odštetu, ako netko pogine zbog pojasa? Sad da i tebe pitam kad spominješ promile i postotke. Prilikom sudara 30.000 ljudi je bilo vezano, jedan poginul ostali preživjeli. Ili prilikom sudara 30.000 nije bilo vezano, jedan preživjel ostali poginuli. Taj jedan je tvoj brat, roditelj, djete, žena, cura.... neko najbliži, u kojoj bi ga situaciji rađe videl?

      5. 12. 2018,   23:01
    • najžešći su ovi pametnjakovići koji uporno tvrde da ima situacija "gdje pojas ubija, a ne spašava život"...A koliko je takvih, manje od 1%? Bravo biseri, statistika je na vašoj strani. Treba uvesti i kazne trgovinama koje prodaj one lažne umetke umjesto pojasa, samo da auto ne "pišti" dok se ne vežeš. Vežem se i za preparkiravanje od 10m, jer kad vidim koliko budala u prometu, neda mi se riskirati radi IQ<sobna temperatura.

      6. 12. 2018,   08:18
    • Tomina_1 Ajde reci ti meni kaj imaš ti od toga vežem li se ja ili ne? Jel se tolko prašine diže oko biciklističkih kaciga, koje ni u jednom promilu nemogu naštetit. Kaj tebe i slične boli vežem li se ja ili ne, jel te možda je time ugrožavam? Mogu shvatit da se za to ovak srčano zalažu oni koji su na državnim jaslama, pa imaju korist od toga, ostali nisu baš čisti.

      6. 12. 2018,   20:59
    • Pa ako ti želiš biti samoubojica u automobilu - samo daj, nemam ja ništa protiv toga hahaha...Komentirao sam ta pametnjakoviće koji tvrde da postoje situacije da te pojas ubije. Da-postoje i situacije kad hodaš po pruzi i vlak ide na tebe, ti legneš na prugu i ne pogineš. Trla baba lan da joj prođe dan. Ili kmećimo radi kazne zbog nevezanja. Puno puta čujem "kme kme i državi, išao sam samo 50m sa autom i dobio kaznu radi nevezanja"...Zakon postoji da ga se pridržava - ili kriš. Ako krišiš - priznaj, plati i svi sretni i zadovoljni. U 11 g vozačkog iskustva imam samo jednu opomenu. Fala, laku noć. Vozim da se dovezem, a ne da glumim frajera.

      7. 12. 2018,   08:02
    • Jasno da nemaš, niti trebaš imat protiv tog. I ne shvatljivo mi kad se neko pjeni da se mora plaćat kazna ak nisi vezan? Koja korist imaju/te od toga? Jedino ak ste na plaći iz proračuna. Kolki neznani tebi ili takvima su poginuli zbog pojasa, dal ste ih oplakivali, žalili, donirali obitelj...? Jasno da niste, s toga čemu priče oko toga. Proučite koliko ljudi godišnje nastrada zbog pojasa, a koliko od pušenja koje šteti i mnogima oko tog pušača. Imaju li te kazne onda logiku, ili samo pobiranje love?

      7. 12. 2018,   09:46
    • https://www.24sata.hr/news/zabili-se-u-stijenu-kod-buzeta-putnik-poginuo-vozac-u-bolnici-603639 Nažalost jel ovaj bio vezan? Nije mi nitko poginuo zbog pojasa, a niti sam vidio ikakav članak "poginuo jer je bio vezan". To može eventualno da izletiš u vodu sa autom pa se utušiš radi pojasa. Ne razumijem kako netko može kontru bacati za nešto što se zna da nije sigurno? Ja sam isto pušač, pa ne kenjam da cigarete nisu štetne. Niti išta komentiram oko toga. Krepat ću tak i tak, radi stresa zbog IQ ovaca hdz sdp ne želim.

      7. 12. 2018,   12:09
    • Napisal sam ti gore da imam u familiji osobu koja je ostala živa, samo zato kaj nije bila vezana. I po neznam koji put pokušavam objasnit da poštujem, prihvačam, cijenim pojas kao pomagalo, ali ne zakon koji te zbog njega kažnjava i ljude koji se iz petnih žila bore da se kažnjava. Zato jer postoji mogučnost, nebitno u kojem omjeru ali postoji, da nastradaš zbog njega. Veliš da si pušač. Kak bi se osječal da se ja borim svim sredstvima, da se vas zbog toga kažnjava? Uzmi u obzir da svojim pušenjem ne truješ samo sebe.

      7. 12. 2018,   14:35
  • Nije nikada problem bio u visini kazni, već što ih pojedinci, a ti upravo najčešće i prave prekršaje, nisu plaćali, zatvorske i novčane. Spominjali su kazne od 5.000kn - 20.000kn, pa di Europi v ima da ti kazna bude 4mj primanja!? A tek ova studija tzv stručnjaka da će se broj poginulih b smanjiti za 10% vezanjem b pojasa. Meni su na moju plaću i dosadašnje kazne bile ogromne. Uvijek im je sigurnost nit vodilja, osim kada treba učiniti autoceste pristupačnijima.

    5. 12. 2018,   17:50
  • ok ovo je za nas sirotinju i stoku,kakve su promjene u zakonu za podobne bogatune i njihovu djecu

    5. 12. 2018,   17:32
  • opet kazne se dižu za sirotinju,što ne uvedete na postotak primanja što bi bilo najpoštenije. zar ne vidite ko pravi probleme oni koji imaju para i poznanstva njima zakoni nevrijede a 1000 kuna lako plate.

    5. 12. 2018,   18:12
  • Ove kazne su za punjenje proračuna a ne za sigurnost. Kad bi se oni koji rade probleme na cesti kažnjavali drastično i bez iznimke i po važećem zakonu bi pola polupismenih novopečenih bogataša završilo zatvoru zajedno s nebrojenom tzv. zlatnom mladeži. No naše sudstvo je glavni krivac za ovo kaj se dešava na cestam. A policija sigurno ne rydi svoj posao jer kad si čul da je neko kažnjen zbog vožnje slaloma ili ne davanja žmigavca pri promjeni vozne trake a da ne velim o ubacivanju bez žmigavca na pol metra ispred vozila u drugoj traki gdje onda cijela kolona naglo koči spašavajući živu glavu. A da ne spominjem zaustavljanje automobila na sred Ilice ili drugih prometnica kako bi se otišlo u pekaru ili banku,,,,to su izuzetno drski i bezobzirni prekršaji koje svakodnevno gledam no od policije i Bandićevih redara ništa, baš ništa. Dakle počnite provodit postojeće zakone i sve će bit puno bolje.

    5. 12. 2018,   18:00
  • i vlast je opasno sredstvo ako se ne koristi na primjeren način...dokazano x puta...

    5. 12. 2018,   18:05
  • ¸ok slažem se, a sad ulovite ljude (političare&guzne uvlakače) koji su u 27 godina opljačkali hrvatsku

    5. 12. 2018,   17:58
  • Pješaku koji prijeđe na crveno oduzet će cipele a drugi put i štrumfe

    5. 12. 2018,   19:19