Priznanja pristižu s najvećih svjetskih medijskih natjecanja. Istraživanje agencije Sociabaker pokazalo je kako smo prema pregledu video objava među pet najboljih u ovom dijelu Europe...
24sata jedini hrvatski brend među najboljim videima regije
U samo godinu dana 24sata je s video strategijom napravio boom na hrvatskom, ali i regionalnom tržištu. 24sata je tisak, 24sata je web portal, 24sata je video, 24sata je LIVE.
Tržište je to itekako prepoznalo! Priznanja pristižu s najvećih svjetskih medijskih natjecanja. Istraživanje agencije Sociabaker pokazalo je kako smo prema pregledu video objava među pet najboljih u ovom dijelu Europe. S oko 3000 videa imali smo oko 4 milijuna reakcija na Facebooku, što je rekord u Hrvatskoj. Na Digiday Publishing Awards u SAD-u 24sata su ušla u finale za Facebook live u konkurenciji s najvećim svjetskim medijima poput Buzzfeeda, ABC newsa, Rafinerya 21, The New York Timesa...
- Prvi smo medij koji je počeo raditi Facebook live u Hrvatskoj, a nedavno i 360 Facebook livea. Produciramo video vijesti, tematske video specijale, serijale, a uskoro i dokumentarce. Pokrenuli smo malu video revoluciju u Hrvatskoj - kaže Anela Kuburaš, urednica Video Newsa.
- U kratkom roku postali smo konkurentni na globalnom tržištu. Ponosni smo - zaključuje Matej Lončarić, voditelj video odjela. Glavni urednik 24sata Goran Gavranović podržava cijelu digitalnu strategiju te kazuje:
- Na mjesečnoj razini imamo više od 30 milijuna pregleda video sadržaja na Facebooku što je rezultat rada cijele redakcije koja se uspješno prilagođava svim platformama. To je naš najveći uspjeh - rekao je Goran Gavranović.