Obavijesti

Promo sadržaj

5 razloga zašto je dobro piti pivo

5 razloga zašto je dobro piti pivo
4

Pivo je jedno od najstarijih i najpopularnijih pića diljem svijeta. Zbog svoje višestruke upotrebe tretirano je i kao prehrambeni proizvod. Pije se u svakoj prilici, dodatak je brojnim kulinarskim receptima, a koristi se i u kozmetici.

Pivo se pije u svakoj prilici, dodatak je brojnim kulinarskim receptima, a koristi se i u kozmetici.

U nastavku donosimo pet činjenica koje možda niste znali o napitku u kojem uživamo već više od 6.000 godina.

Razlog #1: Ako se konzumira umjereno, pivo može biti dio uravnoteženog životnog stila
Rezultat studije National Collegea of Naturopathic Medicine iz američke savezne države Oregon dokazuje kako male količine piva pomažu u očuvanju kostiju. Osim učinka na kosti, pivo pomaže u smanjenju lošeg kolesterola, poboljšava pamćenje te smanjuje stres što znači da male količine ovog napitka utječu na izbalansiran život.

Razlog #2: Pivo je odličan saveznik u kuhinji
O uporabi vina u kuhinji gotovo je sve već rečeno, no pivo se nametnulo kao novootkriveni saveznik u kreiranju ukusnih gastro specijaliteta. Osim što se koristi za oplemenjivanje okusa hrane, od piva se rade i marinade te slatko-slana jela. Primjerice, tamno pivo poput Karlovačkog crnog piva izvrsno će se sljubiti s gulašem u kruhu, dok se svijetlo pivo može dodati u kiflice ili palačinke.

Razlog #3: Pivo doprinosi ljepoti
Osim učinka na poboljšanje zdravlja, pivo se aktivno koristi i u kozmetici te pridonosi ljepoti kože i kose. Kozmetički stručnjaci tvrde kako pivo sadrži vitamine koji zaglađuju i obnavljaju teksturu kože. Budući da hmelj pivu daje antioksidacijsko svojstvo, ekstrakti iz te biljke koriste se za proizvodnju preparata namijenjenih njezi osjetljive kože. Također, pivo se koristi kao dodatak maskama za kosu i aromatičnim kupkama.

Razlog #4: Roštilj i pivo okupljaju prijatelje
Sunčane vikende najbolje je provesti u dobrom društvu u prirodi. Sezona roštilja i piknika službeno je otvorena s početkom svibnja, a kraj ljeta tradicionalno donosi karlovačke Dane piva koji se ove godine održavaju od 30. kolovoza do 3. rujna. Zahvaljujući raznolikom programu za sve uzraste, bogatoj gastro ponudi, koncertima na otvorenom te velikom izboru „pivskih uspješnica“, Karlovac je vaše idealno odredište za vikend druženje i uživanje.

Razlog #5: Putoholičari obožavaju pivske metropole
Istraživanje pivske ponude na globalnoj sceni često je lajtmotiv mnogim putoholičarima i putopiscima koji vole istraživati turističke destinacije. Pivski gradovi koji se moraju naći na mapi svakog putoholičara i ljubitelja piva su Plzeň i Brno u Češkoj, Bruges u Belgiji te Dublin u Irskoj. Za sve one koji žele istraživati lokalno, prva odrednica je Karlovac – dom Karlovačke pivovare poznat po netaknutoj prirodi koja leži na četiri rijeke.


Organizator ovogodišnjih Dana piva je Grad Karlovac a izvršni organizatori su Turistička zajednica grada Karlovca i trgovačko društvo Mladost d.o.o. Karlovac.

Više informacija o programu manifestacije te novostima u ponudi možete pronaći na službenoj internet stranici www.danipiva.net te na Facebook i Instagram profilima manifestacije.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve