Obavijesti

Promo sadržaj

Adria Luxury Summit opravdao sva očekivanja!

Adria Luxury Summit opravdao sva očekivanja!
8

Brojni domaći i inozemni stručnjaci te poslovni sudionici povezali su se na ovom, jedinstvenom događaju čiji je cilj bio proširiti svijest o važnosti projekata koji osnažuju industriju luksuza te najaviti najnovije trendove

Industrija luksuza posljednjih godina raste brže nego ukupna privreda i tu Hrvatska može imati važnu ulogu. No definicija luksuza se mijenja, pa – osim skupih i lijepih predmeta ili luksuznog smještaja, što se smatra standardom – ljudima veće platežne moći treba prije svega ponuditi besprijekorno iskustvo i doživljaj, uvažavajući njihovo vrijeme kao najveći luksuz. Zaključak je to prvog Adria Luxury Summita, regionalne premium B2B konferencije, koja je u Amadria Park Hotelu Capital u Zagrebu okupila vodeće domaće i internacionalne stručnjake iz različitih industrija – turizma, tržišta luksuznih nekretnina, vinskog biznisa, IT-a te industrije mode, ljepote i luksuznih pića. 

Kao specijalna gošća iz New Yorka stigla je Tanya Golesic, CEO Jimmy Choo, koja je u ekskluzivnom intervjuu govorila o tome zašto Hrvatsku, domovinu svojih roditelja, posjećuje i nekoliko puta godišnje, tehnološkim promjenama koje je uvela otkad je na čelu ovog modnog brenda te navikama i zahtjevima (online) kupaca.

Jimmy Choo ima svoju prepoznatljivu estetiku i kvalitetu, što potvrđuje kako je proizvod najvažniji, no tržište se mijenja, kao i zahtjevi kupaca. Za razliku od ranijih godina, kad smo uglavnom govorili o modnim trendovima, danas sve više govorimo o društvenim trendovima u kontekstu mode koji će postati dio etike brenda i razlog zašto će i nove, mlađe generacije investirati u određene brendove”, rekla je Tanya napominjući kako uspjeha nema bez personaliziranog pristupa, ali prije svega bez strasti koja i nju uvijek vodi u svemu što radi.

Na Adria Luxuru Summitu razgovaralo se i o održivosti u svijetu mode, s obzirom na to da je tekstilna industrija drugi najveći zagađivač okoliša u svijetu, o novoj definiciji luksuza, tome što Hrvatska ima i treba ponuditi gostima veće platežne moći, kao i o perspektivi vinskog biznisa u Hrvatskoj i njegovoj ulozi u kreiranju luksuzne ponude. Naša zemlja, rečeno je, ima što ponuditi svijetu, no trebalo bi se više okrenuti eko vinima, jer je budućnost u organskom vinogradarstvu.

Na Adria Luxury Summit iz Nizozemske je stigao i Jan Ewoud Vos, osnivač i vlasnik brenda niche parfema Puredistance, koji je u sklopu Adria Luxury Summita održao i VIP radionicu izrade personaliziranih parfema. U prekrasnom prostoru Amadria Capital Hotela, koji je nekada služio kao sef, VIP radionicu za uzvanike održao je i Ted Lelekas, brend ambasador brenda Moet Hennessy za centralnu i južnu Europu. 

Adria Luxury Summit bio je izvrsna prilika za poslovno umrežavanje brojnih poslovnih ljudi i stručnjaka iz različitih korporacija i industrija. Želja organizatora Adria Luxury Summita, izdavačke kuće Adria Media Zagreb, bila je stvoriti zajednicu uspješnih ljudi i projekata koji mogu pridonijeti širenju poslovanja, utjecati na širenje svijesti o važnosti projekata koji osnažuju industriju luksuza te, dakako, najaviti najnovije trendove o kojima će zasigurno biti riječi na idućem Adria Luxury Summitu.
 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve