Obavijesti

Promo sadržaj

B.A.B.E. apleiraju na pomoć ženama žrtvama naslilja

B.A.B.E. apleiraju na pomoć ženama žrtvama naslilja
1

Povodom obilježavanja Međunarodnog dana borbe protiv nasilja prema ženama udruge B.a.B.e. organiziraja kampanju Budi aktivna. Budi emancipiran.

Ususret obilježavanju Međunarodnog dana borbe protiv nasilja prema ženama 25. studenoga, ovih su dana širom Hrvatske osvanuli plakati, a na televizijskim postajama uskoro kreće emitiranje spotova koji javnost upozoravaju na problem rodno uvjetovanog nasilja te upućuju žrtve te njima bliske osobe na telefonske linije na kojima mogu potražiti pomoć za sebe i druge. Riječ je o kampanji udruge B.a.B.e.  Budi aktivna. Budi emancipiran., koja je realizirana u sklopu projekta HELPLINE kojeg B.a.B.e. provode u partnerstvu s Policijskom akademijom, Pravosudnom akademijom, Udrugom za podršku žrtvama i svjedocima, Uredom za ravnopravnost spolova Vlade RH, slovačkim Institutom za rad i obiteljska istraživanja te uz podršku Pravobraniteljice za ravnopravnost spolova. Projekt je financiran iz Rights, Equality and Citizenship programa Europske unije, a sufinanciraju ga Grad Zagreb i Ured za udruge Vlade RH. 

Pod naslovom „Nekima noćne more počinju kada se probude…“, B.a.B.e. žele unaprijediti postojeći sistem podrške ženama žrtvama rodno uvjetovanog nasilja osiguravajući akumuliranje primjera dobre prakse, održiva rješenja u skladu s relevantnim EU direktivama, povećavajući kapacitete volontera/ki i eksperata/kinja koji/e su u kontaktu sa ženama žrtvama nasilja i promovirajući međusektorsku suradnju. U kampanji je sudjelovala i zagrebačka glumica Ivana Boban koja je glumom uspjela uvjerljivo dočarati mučnu svakodnevicu mnogih žena čiji dani počinju fizičkom i psihičkom torturom partnera.

„Cilj kampanje je senzibilizirati građanke i građane o problemu rodno uvjetovanog nasilja, potaknuti ih da prijave nasilje bilo da su žrtva ili njoj bliska osoba, svjedokinja ili svjedok te zatraže pomoć. Također, cilj je i promovirati telefonske linije na kojima žrtve mogu potražiti pomoć, neovisno jesu li nasilje prethodno prijavile policiji. Naposlijetku, želimo utjecati na promjenu stavova opće populacije. Vjerujemo kako će promidžba ovih telefonskih linija dovesti do većeg broja prijava rodno uvjetovanog nasilja najviše zbog osnaživanja žena putem predmetnih linija od strane stručnih osoba, ali i volontera i volonterki specijaliziranih za komunikaciju sa ženama žrtvama nasilja.“, o kampanji je rekla Petra Kontić, voditeljica programa Rodna ravnopravnost u udruzi B. a. B.e. te koordinatorica projekta.


„Drago mi je da sam svojim glumačkim angažmanom pomogla da se žene i potencijalne svjedoke osnaži i uvjeri da nazovu telefonske brojeve na kojima mogu pronaći pomoć. Kao društvo, ali i kao pojedinka, moram dati sve od sebe da te žene ne pomisle da su same sa svojim zlostavljačima. Svi moramo pomoći jer iz dana u dan slušamo tragične priče žena za koje je bilo prekasno.“, poručila je glumica Ivana Boban koja je volonterski sudjelovala u kampanji. 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve