Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Banke vam više neće moći tako lako dati brzi gotovinski kredit!

Komentari (75)
  • I ne trebaju. Ako nisi sposoban vracati onda ga ne trebas ni dobiti, ja prvi. Daj svima pa kasnije plakanje da banke pljackaju narod. Ne pljackaju, narod je sam sebe uvalio u to, opet ja prvi.

    28. 2. 2019,   11:21
    • istina, ali da su lihvari sa kamatama, jesu...

      28. 2. 2019,   12:15
    • black cat, unaprijed se zna kakve su kamate, pa ko voli nek izvoli...

      28. 2. 2019,   12:18
    • da, u pravu si, sistem uzmi ili ostavi.

      28. 2. 2019,   12:33
    • Stvar je u tome sta HNB zapravo pomaze bankama a ne gradanima, radi velikog rasta brzih kredita banka se uvalila, jer dosta ljudi nema mogucnost vracanja istog i banka sad ima problem sa naplatom tog kredita i zato triba kontrola dali ce se opce moc vracat i koja su jamstva, vraca se sve kao sta je bilo u vezi podizanja kredita. Meni je tribalo jednom prilikom jos 7500kn (1000€) za auto jer su coviku tribale pare hitno a ja nisan ima toliko, otisa san u banku i dogovoria se, uzea kredit od 8000kn i vratia 8500 za 4 miseca premda je ugovor bia na 24 miseca, al se uvik mozes dogovorit, jer je njima u interesu da te zadrze. Da nije bilo banke mora bi na ulici posudit i vratit 9500 kroz 2 miseca. Tu se vidi ko kome pomaze, i ima jedna stara, vrana vrani ne kopa oci...

      28. 2. 2019,   12:49
    • kojajeura ++++

      28. 2. 2019,   12:56
    • Devastirani@ jedno veliko ali kamate su prevelike, kako to.da imaju razlicite visine kamata u maticnim zemljama i kod nas?Sto otp je sigurnija premija i Mađarskoj nego u Međimurju,

      28. 2. 2019,   13:08
    • mihic82, tu si u potpunosti u pravu. ali ako su ti kamate prevelike nemoj uzimati kredit, vrlo jednostavno. banka ispituje tržište. i ako je raja spremna platiti veću kamatu od normalne naravno da će plasirati takve kredite. bi li ti prodao nešto za 100 ako znaš da možeš za to isto dobiti 150?

      28. 2. 2019,   13:18
    • devastirani a kako ćeš bez kredita kupiti novi stan ili auto? što je alternativa, živjeti u šupi i voziti bicikl i država odnosno HNB trebaju regulirati kamate a ne da banke same određuju visinu kamata, u nizozemskoj za 100 000 eura kredita na 15 godina trebate banki vratiti 125 000 eura a u HR za isti kredit 200 000 eura

      28. 2. 2019,   13:47
    • fizičar, to moraš sam procijeniti isplati li se uzimati kredit za stan ili ne, uzimajući u obzir stanje na tržištu. možda se više isplati stan unajmiti, zašto baš moraš biti vlasnik stana ako je to nepovoljno? problem je u tome što većina hrvata želi živjeti iznad svojih mogućnosti...

      28. 2. 2019,   14:07
    • Lojqa - ja iza vas. Nikad više kredit! Krepat, ali bez kredita.

      28. 2. 2019,   14:09
    • tako je. ni ja nisam uzimao kredit pa sam svoju kuću gradio 8 godina a mogla je biti gotova sa kreditom za dvije godine.zato sada mirno spavam...

      28. 2. 2019,   14:20
    • I sad ljudi koji trebaju na brzinu dici neki manji kredit da pokriju auto, stan, rezije, moraju prolaziti sto i jednu proceduru s placama samo zato sto neuki gradjani nisu znali isplanirati svoje kredite. Zato ce se sad svima nama kolektivno otezati dobivanje kredita.

      28. 2. 2019,   14:47
    • Devastirani svaka je na mjestu i nazalost tako je to....svi bi sve a nemogu, ali eto ima banka pa daj a sutra kako cemo, nekako budemo. Ko i kreditne kartice, svaka budala sve daj na rate daj na karticu a kad dode racun ups ovaj hmmm Nemres trosit novce koje nemas. Stedi pa kupi kasnije ali je tvoje. Auto/stan/kuca koju si kupio na kredit nije tvoja nego od banke pa ti vidi

      28. 2. 2019,   15:21
    • devastirani uvijek je bolje kupiti stan na kredit nego biti podstanar a što se tiče luksuza i nepotrebnih skupih stvari to je nešto sasvim drugo i za to bankari ne bi trebali davati kredite šakom i kapom ali svima je provizija slatka pa tako i bankarima, da kredit nekome tko nije kreditno sposoban i uzme proviziju, što će kasnije biti nije ga briga

      28. 2. 2019,   16:47
    • bolje je kupiti stan na kredit onda kada ti je najamnina stana veća od rate kredita u cijelom periodu otplate kredita...

      1. 3. 2019,   09:28
    • Ako si uzeo preveliku glavnicu za otplatu pa ne mozes otplacivat nece te tih 10 posto kamate unistit,unistila te glavnica ako si vise zinuo nego mozes progutat,taman da imas kamatu 0 posto slijedi ti krah,ne znam na sta bi se onda neki vadili da nema kamate,sam si krv prika

      3. 3. 2019,   08:13
  • U Hrvatskoj uzeti kredit, bilo kakav?! Otplatio sam dva nova automobila u petogodišnjim intervalima od 60 rata i nikad više. Platio sam skoro 4 auta. Koliko imaš toliko se rastegneš i gotovo. Ne treba žaliti ni za čime što nisi u stanju podnijeti financijski.

    28. 2. 2019,   11:48
    • pa kolika ti je kamata na kredit ili leasing bila? 40%?

      28. 2. 2019,   12:21
    • 12,7%, drugi put 7 i nešto.

      28. 2. 2019,   13:05
    • pa onda si u gorem slučaju na 12,7% platio najviše 35% na vrijednost auta u u drugom najviše 20%. otkuda ti to da si platio 4 auta?

      28. 2. 2019,   13:12
    • Malo karikiram, ali platio sam ih 3.

      28. 2. 2019,   13:16
    • smanji još malo ribu i bit će dobro :)

      28. 2. 2019,   13:23
    • devastirani zašto braniš banke? kada digneš auto na leasing moraš uz kamate plaćati i kasko osiguranje cijelo vrijeme trajanja ugovora, također u HR ako zakasniš sa kojom ratom jebo si ježa tako da ja vjerujem da je čovjek otplatio 4 auta

      28. 2. 2019,   13:52
    • Ma uračunao sam i servise, što redovite što izvanredne, na prvom autu imao sam dosta kvarova...... Skupilo se.

      28. 2. 2019,   13:57
    • ne branim banke, niti malo. ali ne branim niti ljude koji olako uzimaju kredite. pa naravno da ćeš plaćati kasko na novi auto. ajde ti kupi novi auto vlastitim sredstvima pa nemoj plaćati kasko. ajd sagradi kuću za 200 soma eura pa je nemoj osigurati... na kraju krajeva ajd posudi nekome pare pa toleriraj ako ti ih ne može vratiti...

      28. 2. 2019,   14:15
    • nerminius, auto traži svoje kupio ti njega za keš ili na leasing ili pušing...

      28. 2. 2019,   14:16
    • ili braniš banke ili nikada u životu nisi dignuo kredit, auto traži svoje? uzmi novi auto na leasing pa odi na redovni servis za kojeg će ti uzeti 2000-3000 kn a da ništa na autu ne promijene pa mi javi kako ćeš se osjećati i nemoj mi molim te prodavati spike kako je auto luksuz jer ne žive svi u centru grada a većini auto treba za posao

      28. 2. 2019,   16:55
    • nuklearni, nemoj mi spočitavati ono što nisam napisao. banke nikada nisam branio niti ih branim ali nisam ni apsolutno protiv njih. auto i kada kupiš za keš moraš ići na redovite servise inače gubiš garanciju a cijena tih servisa nije stvar banke nego auto kuće. isto tako ako ne plaćaš kasko za taj auto onda glupo raspolažeš sa svojom imovinom. auto uopće nije luksuz i sve koje sam imao uzimao sam na operativni leasing i to je najpovoljnija opcija.

      1. 3. 2019,   09:35
    • možeš pisati šta hoćeš ali braniš banke, normalno da su banke potrebne ali u HR one gule kožu narodu, ako to nisi u stanju priznati nemamo što dalje raspravljati a što se tiče kupnje auta kako leasing može biti bolja opcija od keša? ludost

      1. 3. 2019,   12:10
    • nuklearni, vidi se iz aviona da ti ekonomija i financije baš ne leže pa se nemoj gurati u to dok malo ne proučiš gradivo. objasniti ću ti još samo ovo; operativni leasing ide samo na firmu i rata leasinga bez PDV-a ulazi ti u trošak firme pa na taj iznos plaćaš manji iznos poreza na dobit. ako je to olakšanje od poreza na dobit veće nego kamata na leasing kredit onda je leasing povoljniji od keša. pa onda još ako taj keš, koji je trebao ići na kupovinu auta uložiš u neki drugi posao i nešto zaradiš onda je još povoljnije. jel sad jasno?

      1. 3. 2019,   16:11
    • ahahahahahahahahahahahahahahahaha, dugo se nisam ovako nasmijao, hvala ti majstore ekonomije, kada stvarno digneš neki leasing javi mi se majstore, ponoviti ću ti još jednom, keš je najisplativiji način kupovine, to znači da si ti vlasnik, spominješ kako rata leasinga ide u troškove, a što je sa kasko osiguranjem kojega treba plaćati cijelo vrijeme otplate leasinga, što je sa redovnim servisima koje moraš plaćati iako realno na autu do 5 godina starosti ne bi smio imati nikakve kvarove, što ako upadneš u financijske probleme i zakasniš sa plaćenjem rate? banka tvoj dug proslijeđuje financijskoj agenciji koja će ti oguliti kožu, meni konkretno je banka za 2 zakašnjele rate natovarila financijsku agenciju koja je jedan telefonski poziv naplatila 2 000 kn, pa mi sada još jednom objasni kako je leasing isplativiji od keša, možda u nekoj drugoj normalnoj državi, u HR teško

      1. 3. 2019,   21:11
    • klasična hrvatska spika, neizlječivo. aj bok

      2. 3. 2019,   13:12
    • klasika, kada shvati da buba gluposti i nema pojma o stvarnom životu lagano povlačenje, sada možeš i dalje prosipati pamet u nekakvoj školi ili faksu gdje već predaješ i misliš da si najpametniji, nagledao sam se takvih osoba na faksu, predaju bez dana radnog staža, pozdrav

      2. 3. 2019,   16:15
    • Ja bas ne 4 auta,uzeo sam u proslosti 2 nova auta na kredit a otplatio nepuna 3 tj.80 posto treceg auta

      3. 3. 2019,   08:15
  • zašto HNB ne uvede beskamatne kredite kao što imaju zaposlenici hrvatske narodne banke i hrvatske pošte, pošto su to državne firme koje financiraju hrvatski porezni obveznici onda bi trebali dobiti i hrvatski porezni obveznici

    28. 2. 2019,   12:25
  • zašto političari koji zajebu ne izgube svoje masne bonuse nego ih se još nagradi što su zajebali hrvate

    28. 2. 2019,   12:28
  • narode navalite uzimat te nenamjenske i gotovinske Kredite za par godina ce Drzava opet otpisvat te Kredite kao i do sada

    28. 2. 2019,   17:36
  • Znači tko želi školovati dijete, a koji ne mogu drugačije nego sa kreditima, to se više neće moći . Najbolje da svi budu sa završenom srednjom trogodišnjom školom bez obzira na svoje intelektualne kapacitete.

    28. 2. 2019,   12:47
    • Pa trenutno im se strukovne trogodisnje skole i vise isolate, svaka budala je neki diolomirani ekonomist ili pravnik a neznaju osigurac doma zamjeniti pa kucnom majstoru koji ima trogodisnju skolu placaju dobre pare da obavi posao

      28. 2. 2019,   15:28
    • Ostadošmo bez mozgova , a majstori odoše vani .

      28. 2. 2019,   20:29
    • ljeto ako ti je djete redoviti student onda ne moraš uzimati nikakav kredit, dok s druge strane ako tvoje djete želi studitati 10-15 god. onda ti je najbolje da staviš kuču na njuškalo, ja sam završio faks (FER) prije 5 god. a znam neke koji još uvijek studiraju a krenuli smo skupa na prvu godinu

      1. 3. 2019,   09:05
  • Podignite plaće, pa ljudi neće morati uzimati kredite

    28. 2. 2019,   15:28
  • Nije problem u kreditma. Največi je problem u bankama i državi. BANKAMA jer imaju previsoke kamate. Zašto im nisu kamate kao u njihovim matičnim državama. Snizili su na štednju kao u svojim državama, pa tako mogu i kamate na kredite. Šta se tiće DRŽAVE koje sigurnosti imaju radnici na poslu. Nikakve. Danas radiš, a sutra jer se nekom digo ideš na burzu.

    28. 2. 2019,   13:31
    • tocno, upravo se o tome radi i to je najveci problem

      28. 2. 2019,   13:47
    • Ljudi znaju jako dobro kolika je kamata kad dizu kredit i pristaju na to.... A oni idu sistemom ako prode prode i prolazi im, nisu blesavi odrucat se veceg profita kad ga vec mogu imat, bankarima veci bonusi, banci veca zarada, njima je super jer dokle ima ovaca bit ce i vune. Svi se zale pa ipak dizu kredite..... Da drasticno padne broj tih koji ih uzimaju pala bi i kamata

      28. 2. 2019,   15:26
    • dosla.mala: Ne dižu ljudi kredite iz objesti, nego potrebe. A tu potrebu bankari itekako iskorištavaju. U tome im država itekako pomaže.

      28. 2. 2019,   16:37
    • POTPEC, koje su to potrebe , da nije mozda najnoviji mobitel .

      28. 2. 2019,   19:44
    • moram se ispravit, ne slazem se za bankare, bankar je trgovac koji nudi robu i naplati koliko si potpisa, ako ne mozes to je tvoj problem,bez obzira na visoku ili nisku kamatu medjutim problem nastaje kad drzava ne poduzima nista da zastiti radnika jer nasa drzava ne goni poslodavca da plati svog radnika onim sta je zaradija nego otvara int stranicu na kojoj mozes vidit stup srama

      28. 2. 2019,   19:50
    • slavko14: Kupnja auta, mobitela, najnovije televizije, ljetovanja ili zimovanja ili nešto slično normalno da nije potreba. Ali ako osoba ne prima plaču, a režije sve mora platiti i hraniti djecu, normalno je da digne kredit. Kupovina stana, školovanje diteta ili nečeg svakodnevnog potrebnog isto tako. OPET kažem krediti su nužno zlo, ali su nekima itekako potrebni, ne toliko šta su sami krivi, nego šta drugog izlaza nemaju. Pogledaj zemlje u okruženju. Sve imaju kredite, ali ne i ovako velike kamate, a naročito ne ovakvu privredu u kojoj zaposlenik dobije otkaz bez nekog valjanog razloga, ili firma ode u stečaj, a radnik na biro jer je vlasnik isisa pare iz nje, ali odma u istom prostoru i istim materijalom nastavi raditi s novom firmom.

      28. 2. 2019,   20:08
    • muskarac: Sve europske države imaju svoje banke i u njima su najmanje kamate. Svaka strana banka može imati veće kamate, ali koliko će imati klijenata za kredite. Mi nemamo svoju banku jer našoj jednoj jedinoj Hrvatskoj banci uvjete određuje guverner u dogovoru s stranim bankama. A kad se diže kredit, banka samo da papire i na onome ko diže kredit je da potpiše ili ne. Zavisno od težine situacije u kojoj se nalazi.

      28. 2. 2019,   20:11
    • POTPEC, nigdje u civiliziranom svijetu nemozes dobiti kredit ako nemas siguran posao .

      28. 2. 2019,   21:58
    • slavko14: Samo zaboravljaš u civiliziranom svijet posa se ne može izgubit preko noći. A ako i izgubi u dogovoru s bankom se nađe rješenje. S obzirom da mi nismo civilizirana država kod nas toga nema.

      28. 2. 2019,   22:07
    • POTPEC, sve ovisi o ljudima , vani ako uzmes npr. kredit za auto , cim jednu ratu u dogovorenom vremenu ne platis , gospoda iz banke dodu po auto i prodaju ga , da bi se naplatili.

      28. 2. 2019,   23:09
    • potpec dobro govori ali stvarnost u rh je malo drugacija i isto tako tek u civiliziranom svitu je jos i gore nego u nas a posa se moze itekako lako izgubit pogotovo u danasnje vrime, sam primjer su ti italija, francuska i spanjolska posebno spanjolska (vrlo slicno nama) i sa bankom je jako tesko bilo di nac rjesenje... u biti mogu ga nac ali u debelu korist banke.... ja npr znam da u australiji ako imas kredit,ako izgubis posal naplata se stopira dok stranka ne nadje posal ALI to je australija tu su ljudi civilizirani i normalni, zamislite samo sta bi bilo kad bi mi imali taj sistem....

      1. 3. 2019,   09:11
  • Fala na brizi,neću. Koliko imam,toliko trošim. Samo da mi svi ne moramo vraćati Uljaniku,konzumenti,velike otpremnine a niti luk jeli niti mirisali

    28. 2. 2019,   14:04
  • smislit će banke neki drugi način da pohlepne ovce dovedu u dužničko ropstvo

    28. 2. 2019,   12:38
    • Mühan, nadi mi jednu banku na svijetu koja ce me natjerati u duznicko ropstvo , zato sto moj susjed ima najnoviji mobitel , i dugove .

      28. 2. 2019,   13:13