Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Bernardić: 'SDP neće podržati Pavićevu mirovinsku reformu'

Komentari (148)
  • Ha ha ha, Bernardić neće ovo, neće ono, izgleda da osim novinara nikoga više ne interesira što on hoće. Čak i u njegovoj stranci. Ah, zadnja vijest: Pernar ja primio od katarskog veleposlanstva sat od 32.000 kuna a maksimalan iznos za primanje darova iznosi 500 kuna. Kaže tekstualno: “ pa stavili su mi ga na stol”. Licemjer na kvadrat.

    28. 11. 2018,   16:56
  • bernardiću koji sdp "crni sine kukala ti majka"

    28. 11. 2018,   16:53
  • To je stranka koja S vakog D ana P ropada .

    28. 11. 2018,   18:48
  • SDP n e podrzava nista,SDP nikad nije htio Hrvatsku, SDP je rusitelj Hrvatske, SDP n e. Radi na boljitku Hrvatske,SDP je ostao sljedbenik SKH.

    28. 11. 2018,   17:30
  • Jako je važno koga će i što podržati ovi luzeri, a koji su se pokazali u najboljem svjetlu kad su igrom slučaja 2011... isplutali na vlast... Ako se ikada mi, hrvatski narod, uspijemo otarasiti hade3ej hobotnice, valja nam se paziti i da ovaj talog ne pomisli ponoviti tu nesretnu 2011.

    28. 11. 2018,   19:11
  • SDP je raspuštena horda likova koji međusobno nemaju ništa zajedničko. Tko je uopće taj bernardić i koga predstavlja?

    28. 11. 2018,   16:52
  • Bero, a što zapravo želiš? Kao stranka ste imali svoje prilike, i to više njih ali piši kući propalo. Pušete u istu trubu kao i HDZ. NEXT

    28. 11. 2018,   21:54
  • Pa zašto? Reforma je toliko dobra da bi ju svako prihvatio . Pod uvjetom da je stanar ludnice.

    28. 11. 2018,   17:06
  • Ministre Paviću i premijeru Plenkoviću, da li ćete i ove godine izigravati Grinča, te ukrasti Božić umirovljenicima. Svi zaposleni će dobiti lijepe Božićnice, pa nije istina da se ne može naći barem 150 kuna za umirovljenike. Malo je to, ali veseli, uvelike pomaže dočekati Božić umirovljenicima. Imajte empatije za najsiromašniji sloj građana, naravno onih koji nemaju povlaštene i braniteljske mirovine.

    28. 11. 2018,   17:05
    • 95 % umirovljenika nema puni radni staz,prevarili su Drzavu,smuljali mirovinu i sad kukaju,nek rade malo u fusu,posla ima i poprave „male mirovine „, raditi nije sramota,ne rade ljencine.

      28. 11. 2018,   17:33
    • Pa naravno, bolje da rade umirovljenici nego mladi ljudi u naponu snage. Oni mogu samo odlaziti iz ovakve Hrvatske. Najviše umirovljenika koji nemaju ni 20 godina radnog staža su branitelji. Zar hoćeš reći da se njima skine mirovina i neka idu raditi jer su još mladi? Možda bi to bilo dobro, jer najviše i ima takvih umirovljenika.

      28. 11. 2018,   17:38
    • Luna,ti ili neki branitelj,nema razlike,da ja imam sto za reci,odavno bi SVI prijevremeno umirovljeni bili podvrgnuti reviziji mirovina i kao zdravi vraceni u privredu da rade, a „oni“ koji tu ne zele raditi,idu van da vide kako se vani radi,nema tamo nista zabadava , radis efektivno 8 sati za koje si placen,ni cigaretarse ne placa,odbija se vrijeme za kavu i pusenje, a kod nas od prisutnih 8 sati na poslu efektivno rade 3 sata,pa kukaju, mala placa,radom se zaradjuje placa,aviskom rada se ostvaruje profit iz kojeg se moze platiti i 13 placa,koliko radnog staza imas.

      28. 11. 2018,   17:53
    • Vjerujem da mene ne ubrajaš u te jer imam 40 godina randog staža. No prvo bi trebalo napraviti reviziju mirovina braniteljima, pa onda lažnim Rubelovim mirovinama kojih ima jako puno, koji su zapravo potplatili da dobiju invalidsku mirovinu. Vjerujem, da bi se tom revizijom smanjilo barem 40% umirovljenika koji mirovinu nisu stekli u normalnim uvjetima.

      28. 11. 2018,   18:08
    • Nište od božićnice za penziće, nije izborna godina...

      28. 11. 2018,   18:28
    • Luna,dakle ti mislis da onoj velikoj vecini muljatora sa 20- 25 godina radnog staza,Pavic i Plenkovic trebaju dati bozicnicu jer imaju „malu mirovinu „, ???

      28. 11. 2018,   18:30
    • Da to sam i rekla na jednom komentaru, pa sam zaželjela da što prije dođu izbori, pa da i penzići dobiju barem 150 kuna Božićnice. Ali za umirovljenike se nema tko izboriti, jer mi smo građani drugog reda za Vladu, jer nemamo svojeg predstavnika. Zastupnik Hrelja je zadovoljan sa svojom mirovinom ili sa zastupničkom plaćom, zašto bi se baktao i tražio nešto od Premijera. Njemu je dobro.

      28. 11. 2018,   18:34
    • Borise Ivančiću, ne pravi s tulav, jer nisi, već sam ti rekla da se izuzmu povlaštene i braniteljske mirovine, kao i onih koji nisu radili ni 20 godina, a dobivaju veliku mirovinu, za razliku od nas s dugogodišnjim radnim stažom a malom mirovinom.

      28. 11. 2018,   18:37
    • A ti isti penzići su većinsko biračko tijelo za HDZ...da penzići glasaju za Hrelju onda bi taj isti Hrelja bio premijer...

      28. 11. 2018,   18:38
    • Znamo tko su glasači HDZ-a, a Hrelja je marginalni igrač...

      28. 11. 2018,   18:39
    • Bravo Lun...... a ti Ivančiću ne pravi se nevješt, sve te je Lun dobro pitala.... ti samo o prijevremenim mirovinama..... ja pitam za one koji su odradili 41 godinu staža i imati će crkavicu......dok lažni branitelji i lažni invalidi primaju mirovine u visini plaća...... Neka se napravi revizija SVIH mirovina, ali SVIH i neka se vidi tko je zaradio svoju penziju, a tko je dobio na poklon lažima i poznanstvima i lažnim svjedočenjima.... da se to sve počisti mi koji smo svoju mirovinu zaradili radeći pošteno 40 i više godina bi bili gospoda i imali bi pristojnu penziju da možemo normalno živjeti, a ne bili sirotinja.

      28. 11. 2018,   19:45
    • A ministar financija bi bio sretan jer bi prepolovio cifru fonda za mirovine.... a da ne govorim koliko bi zaradio kada bi svi ovi što su lažirali mirovine i godinama žive na jaslama o našem trošku kretena koji radimo cijeli život i uplaćujemo,....to sve morali vratiti u mirovinski fond.....eh da mi je to doživjeti da bar 100 takvih lažnjaka kazne

      28. 11. 2018,   19:48
    • a o Hrelji , pa taj je sebe osigurao što ga boli briga za ostale.... tko je otišao u Sabor radi ljudi koji su ga birali.... nitko.... svi tamo idu radi vlastite guzice i saborske plaće i penzije.... penzije ekipa......

      28. 11. 2018,   19:50
    • Antares,slazem se,pola tvoje zasluzene mirovine ima jedan muljator sa 20 god.radnog staza,od kojih je 10 bio na bolovanju.

      28. 11. 2018,   19:54
    • Eto , u tome je problem..... i zato sam ja za reviziju , ali znaš kad će to napraviti... NIKAD

      28. 11. 2018,   20:34
    • Antares, ni Ti se ne bi trebao praviti nevješt, Hrelja je vaš igrač, vi ste ga birali. Zar nije baš on bio važna karika u kukuriku Vladi?.....Što je to On učinio da biste vi dobili "zasluženu" mirovinu, što je to učinio milanović?

      28. 11. 2018,   20:55
    • U mirovini je oko 1,2 milijuna ljudi, a prije rata je bilo oko 700.000 na 1,8 milijuna zaposlenih. Ni 15% ljudi nema puni radni staž, a oko 600.000 je povlaštenih mirovina. Da povlaštene mirovine odu na proračun bilo bi i duplo više novaca za one koji su punili mirovinski fond. Matematika je vrlo jednostavna. Dok žena koja je radilo 40 godina nema ni 2000 kuna mirovine, neki jaran bez dana radnog staža i sada 45 godina ima 7000-8000 kuna penzije. Paradoks

      28. 11. 2018,   21:59
    • U državnoj upravi ima 250.000 ljudi i to je dovoljno za državu od 20 milijuna ljudi i samo bujaju kao gljive nakon kiše. 500.000 ljudi je iselilo, a ovi i dalje bujaju. Oni nas godišnje koštaju 30-40 milijardi kuna i do dan danas je to cijeli javni dug. Eto zašto gospodarstvo ima okove oko vrata koje steže država, a sve žešče će stezati dok sve ne pukne i dok sve ne predamo strancima.

      28. 11. 2018,   22:02
    • Molim lijepo, istine radi: 400000 umirovljenika je samo sa "Skrbi mirovinskog osiguranja" otišlo u mirovinu ne s nepunim, već jaaaako nepunim radnim stažom od 5-18 godina. Ukupni broj branitelja u mirovini je prema službenim izvješćima 71455 (Statističke informacije HZMO broj 1/2018. iz travnja ove godine, od kada ih je nažalost već puno poumiralo). I da matematički zbrojimo i usporedimo iznose mirovina svih branitelja i ovih gore pobrojanih sigurna sam da nitko više ne bi na prvu odmah iznosio kako prvo treba revidirati braniteljske mirovine. Treba revidirati apsolutno SVE mirovine, od prve do zadnje. Ukinuti izračune 10 najpovoljnijih godina za bivše umirovljenike, uzeti cio radni staž i penalizaciju kao i za nove. E onda božićnica svima ovisno o visini mirovine. I molim lijepo nije točno da svi zaposleni dobiju božićnicu. Osobno je nisam dobila ni jedne godine u realnom sektoru. I ni riječi o tome da u državno/javnom sektoru radi 54% ukupno uposlenih, dok u privredi 46%? Zanimljivo.

      28. 11. 2018,   23:19
    • Osijek .. ... da statistika broja mirovina kažeš braniteljskih ima toliko, nije presudno koliko ih ima nego koliko je ukupno iznos za to izdvajanje ,....kolika je suma za to , suma svih radnih mirovina ljudi s punim stažom je debelo manja od tog zbroja braniteljskih mirovina..... saborskih povlaštenih , invalidskih i ostalih po tim posebnim odrednicama. Apsolutno se slažem da se revidiraju SVE MIROVINE , ne samo braniteljske... a poglavito one invalidske koje su se šakom i kapom dijelile početkom devedesetih kada se u pretvorbi uništavalo firme.... ! I Intellektus nije meni Hrelja ništa niti ga zarezujem kao zastupnika, neće se on za nikoga izboriti osim za sebe, penzići koji misle da ih on zastupa žao mi ih..... ja još nisam otišla u mirovinu, iako sam navršila uvjete 41 - 60, i razmišljam da li mi je bolje otići do 31.12. ove godine ili po novom zakonuod 1.1. iduće

      29. 11. 2018,   11:03
    • Dobro Antares, respektiram tu briznost za socijalno slabije, ali me izuzetno smeta Tvoje politikantstvo pa da samo ukazem na jednu "sitnicu". Puca se po braniteljima Hrvatske, smetaju vam, a o nob braniteljima ni rijeci, hrvatski branitelji izumiru, a ovi drugi su sve brojniji, JOS UVIJEK SE RADAJU. Nije li malo nelogicno da se i Tebi desi takav propust ili je to ipak bila namjera taj problem jednostavno presutiti, ignorirati?! Lp.

      29. 11. 2018,   11:17
    • O čemu ti pričaš intelektus, kakav propust, kakva bizarnost, kako mogu partizanii biti brojniji.... pa čovječe ima još nešto onih koji su jedva živi...e da raste broj ako te zanima ali ne partizana nego domobrana i ustaša kojima je priznat status koji za Juge nisu mogli dobiti.... vjerovatno o tome pričaš...... a braniteljskih iz Domovinskog rata broj raste.... no sve u redu ako su to zaslužene i realne mirovine...... jer su ljudi radili poslije pa došli u godine i aktivirali pravo .....zanimljivo da čitaš samo ono što te bode..... naglasila sam da SVE mirovine treba revidirati a POGLAVITO one invalidske koje su se šakom i kapom dijelile početkom devedesetih kada se pretvorbom uništavalo firme i guralo ljude u mirovine svake vrste...... to nisi pročitao... jer te to ne zanima komentirati....vrlo selektivno promišljaš.... ali ne čudi me....

      29. 11. 2018,   11:32
    • Osijek, @Antares, u potpunosti se slažem da bi trebalo hitno provesti reviziju svih mirovina koje nisu iz radnog staža, odnosno koje su povlaštene, invalidske, naše braniteljske kao i HVO-a , jer svi znamo da ima puno lažnih i invalidskih i braniteljskih mirovina. Trebalo bi se konačno vidjeti koliko ima nezasluženih mirovina, a to su manje više sve velike mirovine, dok ljudi sa 35-40 i više godina radnog staža imaju premale.Žalosno je da neki sa 10 godina staža imaju veću mirovinu od ovih koji su odradili cijeli radni vijek, i uplaćivali su u mirovinsko osiguranje, a sada od mirovine ne mogu preživjeti, već mnogi kopaju po kontejnerima. o je ono što se zamjera svim vladama. Najviše umirovljenika nastalo je 90-tih godina kada se kriminalnom privatizacijom otjeralo ljude u mirovinu sa 50 godina, jer ih nitko više nije htio zaposliti nakon propasti svih naših tvornica. Nažalost, dok su jedni ratovali i ginuli, Tuđman je direktno preko 200 bogatih obitelji upropastio gospodarstvo i industriju Hrvatske, što i dan danas osjećamo.Intellectus o mirovinama iz NOB-a ti je Antares odgovorila i mislim da je u pravu. Poanta mojeg prvog komentara je u tome, da se doslovce sa umirovljenicima igra igra, mrkva i batina, tj. daje im se povećanje svega 2%, dok s druge strane uzme im se 5% zbog svih povećanja nameta. Nije istina da Plenković i Marić ne bi mogli izdvojiti iz Proračuna kojeg svi mi punimo, za Božićnicu 150 kuna, da se i umirovljenici osjećaju kao ravnopravni građani ove zemlje.

      29. 11. 2018,   12:40
    • Da bin reč rekla .....kako kažu gobničani..... sve si rekla Lun... potpisujem

      29. 11. 2018,   12:56
    • Antares, hvala, mislim da su ova naša razmišljanja nepristrana i realna, ne navlačimo vodu na ničiji mlin, već pišemo istinu. LP.

      29. 11. 2018,   13:03
    • Iz istog linka: "Pripadnici bivše Jugoslavenske narodne armije - JNA = 6336; Pripadnici bivše Jugoslavenske narodne armije - JNA - čl. 185. ZOMO=136; Sudionici Narodnooslobodilačkog rata - NOR=12796; Zastupnici u Hrvatskom saboru, članovi Vlade, suci Ustavnog suda i glavni državni revizor=657; Članovi Izvršnog vijeća Sabora, Saveznog izvršnog vijeća i administrativno umirovljeni javni službenici=109; Redoviti članovi Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti - HAZU=143; Bivši službenici u saveznim tijelima bivše SFRJ - članak 38. ZOMO=37; Bivši politički zatvorenici=3185; Pripadnici Hrvatske domovinske vojske od 1941. do 1945. godine=5628; itd." Iz istih podataka možete lijepo iščitati da je većina branitelja iz domovinskog rata u mirovini nakon 15-30 godina aktivnog radnog staža, što znači da primaju radnu mirovinu uz braniteljski dodatak. Iznimka su invalidi s preko 60% HRVI i najteži invalidi I i II grupe 100%-tne invalidnosti. Izrazito me smeta kad nekima prva asocijacija na mirovinske nepravde su uvijek, ali baš uvijek isključivo branitelji. Je li potrebno naglašavati da takvi nisu rat doživjeli na svojoj ili koži svoje obitelji? Isto se odnosi i na komentare o pripadnicima HVO. Bar 40% dali su za Hrvatsku, žalosno je kako je istinita ona "Herceg Bosna sinove je dala, a sada ne zaslužuju niti hvala".

      29. 11. 2018,   13:30
    • Molim nemojte se brinuti za porast broja braniteljskih mirovina. Evo samo u našem gradu ovaj tjedan, a danas je tek četvrtak, ukapamo petog branitelja. Niti jedan nije doživio 60 godina. Zapitajte se malo zašto je to tako. Lijepo političari likuju dok njihovi ljudi čitaju ovakve rasprave. Oni za to nemaju vremena. Moraju smišljati nove podjele.

      29. 11. 2018,   13:32
    • Eto ljudi, ove podatke sam našla s današnjim danom u časopisu Nacionalno. Vjerujem da su podaci točni. "Pripadnici Hrvatskog vijeća obrane kojima hrvatska država isplaćuje oko tri tisuće kuna mjesečne mirovine imaju najmanje radnog staža i to u prosjeku osam godina. Hrvatski branitelji korisnici invalidske mirovine imaju mirovinu od približno 5500 kuna i prosječnih 20 godina staža. Svaki četvrti umirovljeni hrvatski branitelj u radnom je odnosu proveo manje od deset godina. Gotovo svaki drugi umirovljeni branitelj ima od 15 do 24 godine staža, dok 15 posto branitelja ima radni staž između 25 i 29 godina, a preostalih 15 posto odradilo je 30 i više godina! Iz skupine povlaštenih umirovljenika najviše staža imaju akademici koji prosječno imaju 42 godine radnog staža, a čija prosječna starosna mirovina akademika iznosi 9888 kuna. Na samom vrhu popisa najbolje plaćenih umirovljenika su političari – bivši zastupnici u Saboru, članovi Vlade, suci Ustavnog suda i glavni državni revizori – čija je prosječna starosna mirovina 10.252 kune, i to za 32 godine staža. Sudionici Domovinske vojske od 1941. – 1945. godine imaju u projeku 35 godina radnog staža, a u toj skupini od 5195 umirovljenika većinu čine primatelji obiteljskih mirovina, uglavnom žene nekadašnjih domobrana i ustaša. Bivši politički zatvorenici s prosječnom starosnom mirovinom od 4414 kuna imaju 35 godina staža."

      29. 11. 2018,   14:31
    • Ispravak: ovo su podaci na portalu Nacionalno, iz članka od 12. studeni 2018.godine. Naziv članka: Znate li tko u Hvatskoj ima najveće mirovine?

      29. 11. 2018,   14:38
    • Luna,opet si ( svjesno?) izostavila umirovljenike NOBa,zasto? Koliko su imali oni godina kad su krenuli u „oslobodilacki „rat,ako je rat zavrsio prije 73 godine,pa koliko su starai danas???ajde izracunaj malo pa se javi.

      29. 11. 2018,   14:40
    • Antares, nigdje nije napisano BIZARNOST, eto to je Tvoj nacin komuniciranja. Meni je dosta, vjerojatno bi bizarnost i bila na mjestu ili nesto jos snaznije. Steta se spustati na tu razinu, imam pametnijeg posla od ............Lp.

      29. 11. 2018,   14:43
    • Borise, čitaj malo pažljivije. Eto piše ti! ...Sudionici domovinske vojske od 41-45." niti sam što dodala niti oduzela, jer nemam baš ništa sa time, niti ja niti bilo tko moj ne dobiva nikakve novce osim svojih mizernih mirovina iz radnog staža.

      29. 11. 2018,   14:58
    • Borise , vidim da su tebi trn u oku samo partizani koji su uistinu rano odlazili u rat.... ali s iznimno velikom razlikom.... oni su nakon rata išli raditi, nisu dobivali mirovine nego borački dodatak...... tek kada su napunili godine staža za odlazak u mirovinu.... I nije bilo PTSPa nakon drugog rata, niti penzije osim ako te nije pola falilo pa nisi mogao raditi..... kao i naši branitelji nakon Domovinskog rata koji su 100 invalidi u kolicima..! A tužna je činjenica da mnogi branitelji koji su prošli ratište i vratili se hvala Bogu kući uvjetno rečeno zdravi sa morem trauma i svega.... nisu htjeli mirovinu nego posao .... pa su nastavili raditi da bi firma propala i njega bacilo na zavod za zapošljavanje i oni koji su ishodili mirovine a PTSP je u dosta slučajeva zlorabljena dijagnoza (ne u svim slučajevima) .... su im se smijali da su glupi što nisu uzeli penziju i ostali doma...... ! Misliš da ih ne poznam , kažu mi neki od njih da se ponovi 91. otišao bih odmah vani .... da sam znao za što sam se borio i na što će ovo doći.... a neki su i otišli vani, jer nisu mogli podnijeti sve ovo....

      29. 11. 2018,   17:07
    • bizarnost je tvoje drugo ime intellectus.....

      29. 11. 2018,   17:09
    • bez uvrede

      29. 11. 2018,   17:13
    • Ovako: HRVI nisu mogli niti steći aktivan radni staž ako su ranjeni u razdoblju od 1991-1995. kad su mahom oružje u ruke uzeli mladi ljudi, ispod 30 godina života. Drugo: jedan njihov ratni dan vrijedio je više od godine radnog staža većine u mirnim vremenima i mirnim područjima. Treće: nisam primjetila da ih je itko u ratu pitao za radni staž, zdravstveno stanje prije rata, imaju li bar pristojne cipele/čizme za teren ili idu u patikama. Imaju li uniformu ili su odjenuli trenerku. Oni koje danas smetaju njihove mirovine nisu im bili ni blizu, držali ih za ruku dok su umirali ili ih vozili pod paljbom do najbližeg saniteta. Zato raspravljajte o svima, posljednje o njima. U ratu nismo bili isti, sad bi oni morali biti prvi u prozivci, posljednji u poštovanju. Ma "naklon" za takva razmišljanja. Ima ona "Bog krivudavo crta pravo".

      29. 11. 2018,   17:18
    • Da Borise ... evo imam ti jedan primjer vezano uz partizanske mirovine.... ali koje plaća Italija.... jer je Istra i Rijeka bila pod Italijom ... pa je taj gospodin bio u partizanima sa 16 godina u italiji i došao raditi u Jugu nakon II rata i ostao ovdje .... kako je to išlo dobio talijansku penziju za taj staž u partizanima u italiji .... i siroče umro kad je navršio godine života i radnog staža u Jugi , par mjeseci nakon starosne mirovine.... a njegova supruga koja nije nikada radila... naslijedila je njegovu mirovinu.... a ona ima već 93 godine....

      29. 11. 2018,   18:02
    • Osijek... gorka si i isključiva.... i tupiš isto i misliš da svi ostali omalovažavaju zasluge branitelja koji su se borili, bili ranjeni, dobili, ne dobili mirovinu.... misliš da je rat bio samo na tom području i nigdje drugo.... a to što je bilo u Lici i šire, što je Dalmacija bila otok, što su dole radili crnogorski četnici, o zarobljavanju, pljačkama, borbama... to je manje važno po tebi... pa i o Bosni i našim momcima koji su tamo ginuli ..... ! Samo se digneš ko ulje povrh vode kako naš narod kaže.... kada se spomene upitnost dijela braniteljskih mirovina.... kao da se ne poštuje zasluge onih koji su to zaslužili..... e pa draga ima ih koi to nisu zaslužili, koji su lažirali i žive na račun svih nas i smiju nam se .... ja znam 2 koji su zaslužili zatvor a ne penziju..... jer su išli gore pljačkati a ne boriti se..... stoga ne izjednačuj sve i ne misli da se ne poštuje zasluga ljudi koji su obranili Hrvatsku..... a sami su krivi što ih se proziva jer se nisu ogradili od kukolja u svojim redovima.....

      29. 11. 2018,   18:08
    • Ove prikazane podatke sam našla na portalu Nacionalno, vjerujem da su vjerodostojni. Neosporna činjenica je da su manje više svi učesnici domovinskog rata ili članovi njihovih obitelji dobili od države dobre naknade za vrijeme provedeno u ratu kao i niz drugih pogodnosti, od stanova, kuća, velikih kredita, automobila. Država se zaista jako brine za njih, kako god to jedni ne priznaju ovdje na portalu. Prave i istinske branitelje i HRVI nitko ne napada, ali svi znamo da ih ima puno lažnih i stoga velimo da je potrebna revizija kako lažnih invalida tako i lažnih branitelja. Nisam spomenula samo branitelje,već i "Rubelove" invalide rada gdje treba revizija.Čim komentiramo branitelje, odmah se neki nađu prozvani biti im advokati i posramiti nas koji se uopće usuđujemo nešto reći o njima, jer ispada da su oni nedodirljivi, puno jednakiji od nas drugih. Eto i ja se osjećam prozvanom kada netko nema sluha i empatije za 800 tisuća umirovjenika koji jedva preživljavaju. Za umirovljenike se nema tko izboriti, jer zapravo tu veliku populaciju ljudi u HR, nitko ne zagovara, nitko ne štiti, nitko ne pomaže, čak štoviše zatvaraju se oči pred činjenicom da je svaki drugi umirovljenik osiromašen, da se hrane u pučkim kuhinjama (nisam jedna od tih, ne pišem zato). Dok ova neempatična Vlada daje kapom i šapom za sve opravdane i neopravdane potrebe sviju, čak i van države, dotle su im umirovljenici koji su isto stvarali ovu zemlju, punili zdravstvene i mirovinske fondove, građani drugog reda.

      29. 11. 2018,   18:12
    • Ma govoriš ko Sveto pismo Lun..... svaka čast..... nažalost branitelji su postali nedodirljiva kasta u Hrvatskoj i tko nešto kaže odmah je četnik i jugofil.... kao da je Hrvatska njihova prćija ....... to se nije događalo ni nakon oslobođenja iza drugog rata za vrijeme Juge...... toga nema nigdje.... samo kod nas.... stid i sramota.....! A dobro znam branitelje koji su otišli u rat , borili se i vratili i nastavili raditi i nikada nisu htjeli govoriti o ratu..... to su pravi branitelji.... a ovi što šatoruju, demonstriraju protiv svoje Vlade na Markovu trgu, plinske boce nose Zagrebom.... to nisu branitelji to su ratni profiteri i samo se ti Osijek izvoli uvrijediti..... to ti je mišljenje i pravih branitelja , a ne samo moje

      29. 11. 2018,   19:11
    • I onda se čudi što je narodu dosta priča o braniteljima i mirovinama i svem u ostalom..... rat je završio prije skoro 25 godina...... a oni bi još ratovali.....za što i koga....

      29. 11. 2018,   19:12
    • Antares, ovo kao ti pišem već godinama, i svaki puta sam popljuvana od manje više istih osoba. Da branitelji su postali nedodirljiva kasta, i kad nešto priupitaš ili progovoriš o njima, odmah si neprijatelj svega Hrvatskog. Svaka čast braniteljima, istinskim ne lažnim, ali oni imaju svoje ministarstvo koje brine o njihovim potrebama, a mi, umirovljenici, smo građani drugog reda, jer o nama nitko ne brine, a ponajmanje nesposobni ministar Pavić.

      29. 11. 2018,   19:20
    • Znam Lun znam.... još malo pa ću i ja ući u najmnogoljudniju kategoriju obespravljenih Hrvata.... ali tužna je istina da je to ogroman broj glasača i da opet daju glas onima koji ih izvaraju i puštaju da kopaju po kontejnerima.......i to je tužno....

      29. 11. 2018,   19:25
    • I Lun... znaš što, zabole mene tko me ovdje ispljuva..... takvi će prije ili poslije završiti na naše , neće ni njima ni crkva ni hdz dati veće mirovine....... sve ti dođe na isto... samo je vrijeme u pitanju....... a kaže poslovica tko ne umre ostari.... pa eto neka biraju

      29. 11. 2018,   19:28
    • Nisu umirovljenici prevaga ovima što su na vlasti, mislim da je kriv narod koji ne izlazi na izbore, a čini mi se da je zadnji puta glasalo svega 52% građana, što zapravo ide u prilog HDZ-u. Drago mi je što si odgulila radni staž i što ćeš se priključiti nama, samo te žalim (kao i sve nas) koji smo radni vijek odradili a za to sada primamo mizeriju od mirovine, 40% prosječne plaće, dok većinom druge države imaju 60% ili još više.

      29. 11. 2018,   19:37
    • Luna,opet brkas podatke,sudiobici domovinske vojske 41-45 njih 5 tisuca i nesto,nisu sudionici NORa njih 12 tisuca i nesto,tu je razlika u brojkama.

      29. 11. 2018,   20:10
    • Luna,nemoj ti baratati brojkama i postotcima,samo za primjer,urazvijenoj SR Njemackoj je mirovina 48 % od place.

      29. 11. 2018,   20:13
    • Antres777@ neću vam odgovarati na sve niti je potrebno. Iako nisam naglasila odgovori su išli prvenstveno na Lunu, jer uvijek, ali uvijek su prvo sporne braniteljske mirovine. Nikad još nisam pročitala da su prve sporne neke druge, ako jesu onda su druge, treće.... Kažete da je rat završio prije 25 godina. Za neke, Za one koji nose teške posljedice nikada ne završava. Čini se da ih je "primjereno" nagraditi epitetima koje ne zaslužuju. Ako znate lažne ne pišite o njima već ih izvolite prijaviti ili se suzdržite od njihovog spominjanja. Ovakvim pisanjem u isti koš stavljate sve branitelje. Proučite u kojim godinama masovno umiru. Usporedite s ostalim kategorijama. Da, ginuli su naši i u BiH, ne samo Bosni kako pišete. Oni koji su većinom bili tamo ili rođeni ili porijeklom. Obje vojske su se zajedno borile da bi danas njihovi preživjeli članovi obitelji ili oni sami koji su imali sreću preživjeti, slušali potenciranje podjela među hrvatskim braniteljima. Narod je i tako nasjeo na sve moguće podjele. Zato političari mogu i dalje mirno nastaviti dogovornim smjenama na vlasti. Sutra, u slučaju bilo kakve ugroze, neće nas nitko ni moći a ni htjeti braniti. Želim vam ugodan daljnji nastavak rasprave. Uz napomenu: svaki put kad uočim ovakve rasprave doći ću s podatcima, makar me zvali advokatom branitelja. Nek je to bar netko, makar i ja. Lp

      29. 11. 2018,   20:44
    • Nisi ti nikakav advokat Osijek....ne trebaju braniteljima advokati, naročito ne pravim braniteljima..... a kreneš li s pričom da ja koja sam običan građanin trebam prijaviti lažnog branitelja..... ista si kao i ti lažni branitelji...ja bih se nabrala svraba jer sam nitko i ništa... ako takve netko treba prijaviti onda su to njegovi kolege i "suborci"..... ti si kronično frustrirana i ogorčena i ja to mogu razumjeti..... jer imaš traume iz rata i doživjela si ružnih stvari u svom okruženju ...... ali to te ne opravdava da braniš lažnjake i tražiš da ih mi građani koji ne smiju spomenuti da postoje lažni branitelji.... još i idu prijaviti... pa odmah bi ti prva rekla da smo gori od UDBe.... stoga draga izvoli ti to reći.... i za one zločince koji vam šeću Vukovarom a koji su za rata silovali .... ni to se nije riješilo..... ! Nemoj me dirati Osijek.... da je nekoga moga netko za vremena rata silovao i maltretirao ili ubio i da mi šeta gradom.... vjeruj ne bi šetao i ne bi meni trebali sudovi i priče i priznanja...... nemoj me vući za jezik.... sve sam ti rekla a ti i dalje liječiš frustracije i ja sam ti kriva.... nisam dušo..... sami ste si krivi što ste sve pustili .... a kada se nešto kaže odmah se dižeš na zadnje noge... pa eto zabole me za braniteljske penzije i neka im daju sve što žele... a dali su ... ali ne onima kojima treba..... i pusti me na miru....ja ću imati što sam pošteno zaradila i odradila.... a tko što ima i kako je dobio to svatko zna..... a i ti znaš

      29. 11. 2018,   21:26
    • U mom rodnom gradu pola moje ulice su branitelji. Nakon rata su se dosta njih pozapošljavali u recimo skladištu Konzuma i sličnim mjestima s 2400 kuna plaće. Nije išlo pa su si sredili PTSP. I očigledno je da nemaju PTSP. Jednostavno takvo je generalno stanje u državi, a ne samo mojoj bivšoj ulici. Dobili su kuće, stanove, dionice, aute, djeca im imaju prednost pri upisu na faks i pri zapošljavanju u državnim službama. Da zgadila nam se riječ braniteljska mirovina zbog silnih uhljeba i ljenčina. Oni nam sisaju proračun. Svaka čast onima koji su branili ali lažnih je previše. Jednostavno previše. Dodaj tome i 250.000 uhljeba u državnoj upravi koja buja dok narod iseljava. Sve prepuno stranačkih uhljeba. Eto to vam sve godišnje košta oko 60 milijardi kuna. AKo ne i više. Dva javna duga su potrošena na njih. Naravno da će oni srčano i grčevito braniti kradoljube, ma koliko toga opljačkali i uništili. Ruka ruku mije i propadamo zbog tog začaranog kuga.

      29. 11. 2018,   22:06
    • Živla hrvacka predcjednca

      29. 11. 2018,   22:07
    • sanjam da iskače iz paštete koliko se naslikava

      29. 11. 2018,   22:08
    • Objasni to Osijeku molim te

      29. 11. 2018,   22:11
    • Ona samo dijeli minuse, ali nema argumenata za odgovoriti

      29. 11. 2018,   22:12
    • Antares, Eto, drago mi je da nisam jedina koja proziva i ukazuje na nepravilnosti u ovoj zemlji. Znala sam da su komentari Osijek upućeni prvenstveno meni, već se dobro poznajemo po tom pitanju. Antares, lijepo si nam sve rekla u svojoj zadnjoj rečenici:...ja ću imati što sam pošteno zaradila i odradila.... a tko što ima i kako je dobio to svatko zna..." a ja bih još dodala: i ima na savjesti. U potpunosti se slažem s tvojom rečenicom, i znam da sam svoje isto tako odradila, ali smatram da nismo vrednovati kako bi trebalo, jer imamo premale mirovine, prema dužini radnog staža. LP.

      29. 11. 2018,   22:45
    • E moja Lun.... takvi nemaju savjesti..... zato to nisam ni napisala.... savjest je za budale kao mi......a tko je jamio , jamio je i boji se da mu ne dođu to uzeti.... eto ja i ti se nemamo čega bojati...... ni revizija ni ičega..... ali mnogi se imaju čega bojati.... zato i zavijaju i pričaju ovakve priče kao Osijek..... jer da dođe revizija puno njih bi tanko kakilo i moralo vratiti što su dobili...... ne laje pas radi sela Lun..... mani se prazne i tužne demagogije koju Osijek prosipa .... psihologiju nisam studirala... ali sam je dobro naučila kroz život i ponašanja ljudi

      29. 11. 2018,   22:56
    • Nego Lun iz kojeg si ti grada

      29. 11. 2018,   23:03
    • Antares@ dopustite obavjestiti vas kako živim među braniteljima, ispraćam ih na posljednje njihovo putovanje, pratim što se s nekima u mojoj okolini događa. Malo komentatora u raspravama staje na stranu branitelja. Stajemo mi koji ponešto znamo. Ako kao običan građanin uzimate pravo iznositi kako ima lažnih branitelja a ne prijavljujete ih, ne kršite li svoju zakonsku obvezu? Znate pisati o lažnim braniteljima bez pokrića blati sve branitelje. Ne poznajete me, nemate pojma jesam li ili nisam prošla nešto o čemu pišete napamet. Ovo vaše " sami ste si krivi što ste sve pustili " je vrlo pohvalno, nema što. Stoga mi ovdje koji smo apsolvirali ratne lekcije znamo što ćemo slijedeći put. Naši su spremnici goriva puni uvijek bar do pola, u garažama kanister s gorivom za rezervu, dokumenti i nužni lijekovi, suha hrana, voda na dohvat ruke. Djecu, bolesne i stare stavljamo u automobile i udari po gasu, ravno prema zapadu. Kako bude sretnijima biti će i nama. Vrlo ste hrabri s ovim "da je nekoga moga netko za vremena rata silovao i maltretirao...". Vas nitko ne dira, ovo je javni portal u kojemu su rasprave javne. Svatko od nas mora biti kadar dobiti odgovor na svoje napise, sviđao nam se ili ne. Vidite razliku? Ostavljam vam slobodu pisanja, ali ću odgovoriti. Ne zbog sebe već njih. Mojih svetinja. Laku noć.

      29. 11. 2018,   23:06
    • NacijaMiseva@ matematika vam ne pije vodu. Naime nedostaju vam izračuna za apsolutno sve plaćene iz državnog proračuna, kao i sve mirovine po kategorijama. Uključite i državnu rasipnost. Onda možemo raščlanjivati proračun. U paketu.

      29. 11. 2018,   23:07
    • Luna@ lijepo je pročitati da su ljudi uvjereni kako su ispravni. Još je ljepše kad to za njih kažu drugi. U toj priči ne štima samo jedno: pišete o braniteljima koje uopće ne poznajete, niste ih prijavili ali ih spominjete kao lažne. Kako to znate? Dokazi?

      29. 11. 2018,   23:10
    • Opet demagogoija i patetika Osijek.... pričaš tužne priče jer samo ti znaš nešto, a drugi kao nisu prošli ništa samo se tebi događalo.... daj me nemoj.... super ti je priča... samo rat je davno gotov.... i sve što ovdje kažemo o poštovanju prema žrtvama i braniteljima ti ignoriraš, uhvatiš se za činjenice koje navodimo.... i kreneš s patetikom.... nemoj meni... možda Lun to puši.... ja ne.... jer ti pojma nemaš o meni i onome što ti ja isto tako mogu napisati.... ali ne ovdje ... a ja znam što govorim i kakva sam... kao što su znali moji kolege za vrijeme rata koji su s ratišta dolazili i nisu mi htjeli pištolj donijeti....

      29. 11. 2018,   23:17
    • Antares, da manim se demagogije Osijek, ali zapravo je ona uvijek izazvana mojim komentarima i istom pričom o braniteljima, i nikada, baš nikada nije ni malo zainteresirana ili pogođena time kako milijun osiromašenih i obespravljenih ljudi živi u Hrvatskoj, ali valjda je tako pristrana kao što si rekla jer je proživjela rat. No i sama je svjesna da ima mnogo kukolja u braniteljskim redovima, što je žalosno, jer daje potpuno krivu sliku o svim braniteljima. Lijepi pozdrav ostavljam.

      29. 11. 2018,   23:19
    • Rat nije nikakva priča, @Antares. Previše smo branitelja i naroda izgubili, nestalima ni traga ni glasa dok im obitelji polako umiru. Patetika? Kako tko gleda. Predlažem vam krenuti od vrha rasprave, i na što sam reagirala ako imate vremena.

      29. 11. 2018,   23:20
    • Nije priča , ali je prošlost Osijek... a ti je stalno oživljavaš i preživljavaš i gorka si i svi smo ti krivi ako kažemo nešto izvan onoga što ti ne želiš čuti..... mrtvi su mrtvi, nestali su isto mrtvi samo se ne zna gdje su zakopani.... i što sad očekuješ da cijela zemlja stoji i kopa grobove.... zar misliš da iz II rata su svi mrtvi pronađeni... nisu... i što misliš da žene i obitelji 75 godina ne žive nego čekaju da im netko kaže gdje su grobovi.... ! Život prolazi Osijek, djeca postaju ljudi i trebaju budućnost , posao, obitelji, rađaju se nove generacije .... budućnost svima treba.... a ne grobovi nestalih koji su davno pokojni gje god počivali pokoj im duši .... do kada ćeš o tome.... a pri tome ne daš radost života onima živima oko tebe koji te čekaju da ih pogledaš i nasmiješ se.... ! Do kada ti želiš da se sve vrti o prošlosti, mrtvima kojih nema, i tuzi roditelja koji su ih izgubili.... ali moraju živjeti dalje... do kada.... i do kada ćeš sve oko sebe optuživati da smo što.... bezosjećajni... kakvi....! A znaš li ti da li sam ja koga svoga izubila pa ne tražim da svijet stane zbog toga..... jer život ide dalje.... živi moraju živjeti, a mrtvima pokoj duši....

      29. 11. 2018,   23:35
    • Nisi ti jedina preživjela rat Osijek ..... i nemaš autorsko pravo na tugu

      29. 11. 2018,   23:38
    • Nešto smo dužni žrtvama, Antares. Kao narod smo im dužni. To je pitanje savjesti svih nas i društvene svijesti. Odnos prema žrtvama opisuje i svakoga od nas. Dok se ne pronađe posljednja žrtva neću prestati pisati o njima, bilo nekom pravo ili krivo. To nije nikakvo življenje u prošlosti već nešto što mnogi vole zaboraviti: pravo na istinu i pravdu. Poštovanje žrtava nije zaborav, već pomoć njima i njihovim obiteljima. Traženje i pronalaženje da bi mnogi našli svoj mir. Ne možete ni vi znati tko je koga, i koliko osoba izgubio, zar ne? Ako netko ne odustaje od žrtava ne traži da svijet stane. Traži poštovanje i pravdu. To se zaboravom i izjavama "ali je prošlost" ne postiže. Nitko vas ni za što ne optužuje i ne vidim zašto osobno shvaćate ičije pisanje, pa i moje. Ne morate raspravljati sa mnom i lijepo uživajte u raspravama s istomišljenicima. Jednostavno.

      29. 11. 2018,   23:41
    • Živi malo Osijek....nećeš time uvrijediti žrtve ... mir je u nama.... ne u drugima....

      29. 11. 2018,   23:54
    • Malo ste pretjerali, Antares.

      29. 11. 2018,   23:55
    • Osijek, vidiš isto ovo kao Anteras sam ti pisala nebrojeno puta. Isto to ali na puno blaži način nego Anteras. No, nikada, baš nikada nisi to prihvatila, čak štoviše optuživala si me i nametala mi krivnju da nisam dovoljno empatična prema braniteljima. No isto bih ja tebi mogla reći da nisi empatična za barem 800 tisuća umirovljenika koji osiromašeni kopaju po kontejnerima i hrane se u pučkim kuhinjama. I da, rekla sam ti da je rat završio prije 25 godina i da moramo živjeti sadašnjost zbog djece i unuka, jer bez sadašnjosti nemamo budućnost. No, to je tebi bio povod da me opet optužiš da sam bezosjećajna itd. itd. itd. I tako svaki puta kada dođeš na moje komentare.

      29. 11. 2018,   23:57
    • Lun@ ispravljam neistine u komentarima, onda kad se gleda vrlo usko i parcijalno. Kao što vi imate pravo iznositi svoj stav dopustite da to isto pravo imaju i drugi. Prema meni nitko pa ni vi ne treba biti blag. Jesmo li odrasle osobe ili ne? Pristojnost u pisanju je preduvjet za ikakvu raspravu. Ne bih o empatičnosti prema braniteljima, o tome govorimo svojim postovima i djelima. Vi mislite da je bar 800 tisuća umirovljenika osiromašeno?? Ne slažem se s vama. Vidim i drugu sliku. Radeći godinama sa starom populacijom znala sam se doslovno izvrnuti sa stolice dobivši uvid u drugu stranu te "istine". Oprostite ali vama rat nije ni bio, osim osobi iz obitelji o kojoj ste sami pisali. Jedno je proživjeti rat, drugo gledati ga na TV. Ne razumijem da moje neslaganje s vašim pisanjem smatrate ovim "da me opet optužiš da sam bezosjećajna itd. itd. itd. I tako svaki puta kada dođeš na moje komentare" - u čemu je problem, neslaganje ili nepodnošenje kritike za jednostrano shvaćanje? Meni vi možete napisati što god želite pa to neću shvaćati kao optuživanje već neslaganje.

      30. 11. 2018,   00:04
    • Hmm, Osijek opet ste se uhvatili za jednu riječ. Dobri ste u tome, da zapravo uvijek odgovorite samo ono što vam odgovara, a ostalo prešutite. Ja pišem iz svoje točke gledišta, vi iz svoje, moji stavovi očito nisu vaši, vaši stavovi očito nisu moji. Umirovljenici su najviše moja tema (a vi ih baš potpuno negirate, kao da ne postoje, slično kao i Vlada), vaša tema su branitelji o kojima pišem kritike i nepravilnosti koje vi negirate. I tako svaki puta vrtimo se u krug kada se nađemo na tim temama. Kao što često znam reči nakon naših komentiranja, ništa novo si nismo rekle, što već nismo prožvakale. LP.

      30. 11. 2018,   00:13
    • Uvijek kažemo nešto novo. Možda ne za nas ali čitaju i drugi:) laku noć.

      30. 11. 2018,   00:14
    • Osijek želi reći da joj je žao branitelja. I nama je! ALi nije mi žao uhljeba i lažnih branitelja kojih je 10x puta više. I daj si utuvi u glavu da bi mi svi dali i više tim braniteljima, a ne samo velike penzije, dionice, aute, pomoć djeci pri fakultetu i zapošljavanju... Naravno da bi dali. To nikada nije bilo sporno. Ali isti ti branitelji se plinskim bocama ne bore protiv uhljeba koji nas kradu. U tome je stvar. Zašto se ne bore protiv pljačkaša? Ako oni neće netko mora.

      30. 11. 2018,   07:20
    • I daj shvati da nas uhljebi godišnje koštaju 60ak milijardi kuna i dodaj tome masovnu pljačku države. To je problem. Problem je što oni koji su radili 40 godina nemaju dostojanstvenu mirovinu. Problem je što mladi iseljavaju. Problem je što nema budućnosti. Ponavljam treba pravim braniteljima dati i više jer zaslužuju ali zbog uhljeba nema budućnosti

      30. 11. 2018,   07:22
    • A kada spominješ preživljavanje rata naspram gledanja preko TV-a, i ja sam podrumsko ratno dijete. Prošao sam to. Vidio sam iz prve ruke. No ovi anemičari na vrhu i njihovi potomci rata nisu vidjeli, a opet se lupaju u prsa s nekim domoljubljem. E to vrijeđa branitelje i njihovu borbu. Pravi branitelj ne govori o ratu, a ovi koji rata nisu vidjeli najviše vrište o tome.

      30. 11. 2018,   07:25
    • Ova koja se naziva kraljicom je dijete partizanske obitelji i nije joj palo na pamet izjašnjavati se Hrvatom. A sada je najveće 'Hrvatca'. Povraća mi se od njih

      30. 11. 2018,   07:26
    • Ne znam da li će što koristiti, ali vrijedi pokušati. Obraćam se gospodinu *Nacija Miševa*. Pozorno sa pročitao Tvoje komentare i opet me zapljusnule floskule, politikantske floskule. Uhljebi, pljačka, lažni branitelji, podrumsko dijete i slično pa se mislim. Evo malo sarkazma…… čudi me da i on nije došao da bude Ministar obrane, jedan je bio i dosta dobrog je učinio za branitelje uz svesrdnu pomoć sina nama svima dragog oca. Čudi me, izvrsno piše o drugim, ali uvijek o onima koji nisu na njegovoj liniji „koristi podruma“. Uh da ne zaboravim, već sam njegov nick mi dovoljno govori o njegovom raspoloženju, o „njegovoj naciji“, pogledima, a i nazoru, potrebom da PLJUJE.

      30. 11. 2018,   09:03
    • Pored nekih sličnosti, vjerojatno nas je većina slično ili još i gore doživjela ratne strahote. Da, i mene su majka i baka nosile po skloništima te ne vidim po čemu ovaj gospodin ima posebno pravo pljuvati po ljudima koji su branili i obranili Našu lijepu, koji su riskirali i gubili svoje živote da bi mi danas bili slobodni. Eh, ni ne interesira me, ali je očito da je puno gorčine u njemu te se pitam …..TKO ga je toliko uvrijedio, poginuli, silovani, mučeni ili samo ONI koji njemu ne pašu, koji nisu na istoj politikantskoj liniji kao on ili jadnik nije uspio materijalizirati svoje želje o kojima je sanjao u i nakon izlaska iz podruma. Drugim dvjema sugovornicama, jednu poznam jako dobro, a drugu ne bih rado upoznao, ljudi koji se ne znaju ni ispričati za svoje BIZARNOSTI, nisu vrijedni. Da, n. miševa, ja nisam ništa očekivao niti mi je bilo tko što dužan, tako me je odgojio jedan hrvatski branitelj……naučio me je da stvaram sam pa to i danas činim, istina trenutno izvan moje Domovine. Ne krivim nikoga, ali ću se zasigurno vratiti, jer volim moju očevinu, vratiti ću se sa drugim životnim iskustvom, bez utjecaja LOŠIH ljudi, a izgleda da vas je jako puno danas i ovdje. ŠTETA.

      30. 11. 2018,   09:04
    • NacijaMiseva@ oni koji su u ratu uzeli puške u ruke ili jednu dvojica na smjenu imali su manje godina od vas sada. Borite li se vi za svoj i boljitak naroda, ili čekate da ratni branitelji stvore vaš svijet po vašoj želji? Je li bilo teže njima ili vama danas? Nemate vi njima što "dati" i oprostite kad pišete "da bi mi svi dali i više tim braniteljima" postavljate sebe i te neke "sve" iznad branitelja. To vama zvuči ispravno? Meni ne. "Zašto se ne bore protiv pljačkaša? Ako oni neće netko mora." - e vidite, to je ono što je na vama i vašim generacijama. Djela? Ili samo riječi? Mladi iseljavaju, da. Mogli su i oni, u to vrijeme kao vrlo mladi, isto tako iseliti. Pa nisu. Vidite li krucijalnu razliku između njih i sadašnjih generacija? Pravi branitelji, kako ste izvoljeli napisati, itekako govore o ratu. Samo što govore u krugu svoje ratne braće po oružju i onih koji su im blizu, koji ih razumiju, podupiru i u svakodnevnom životu i u javnosti. Što će reći niste im baš blizu. Želim vam ugodan i uspješan radni rad.

      30. 11. 2018,   11:31
    • Osijek, doista više pretjeruješ s braniteljima. Za tebe ne postoji nitko i ništa samo branitelji i njihova prava, koja im zapravo nisu oduzeta već im je država i pretplatila, pa stoga neki dobivaju i kruha preko pogače. Za nas ostale postoje i "obični" ljudi koji su radili cijeli radni vijek, postoje i djeca, gladna djeca, postoje nezbrinuti starci koji kopaju po kontejnerima, a skrb za takve osobe je nikakva, iako i oni imaju isto svoja prava, a koja su im zapravo uskraćena. Eto ja pišem upravo o takvima, jer rijetko koji to pišu. Za branitelje je osnovano posebno ministarstvo i samo s njima se bave, poboljšavaju zakone, dobivaju još veća prava, dok za ovakve "obične" ljude skoro nitko ne brine. Osijek, nitko vam ništa ne uzima, stoga mi je već deplasirano tvoje napadanje na sve nas koji želimo nastaviti živjeti nadlje nakon rata, okrenuti se sadašnjim problemima, okrenuti se budućnosti.

      30. 11. 2018,   12:05
    • Osijek, uporno izjednačavaš branitelje. Ok, onda ću i ja. Evo mi smo naspram EU nerazvijena zemlja i imamo novaca koliko imamo, tj. nemamo ništa jer sve što imamo je dug. Dakle, ovo stanje neodrživo i moramo nekako skresati troškove. Predlažem da se za branitelje izdvaja fiksni iznos iz proračuna tj., da se recimo 10 milijardi kuna (ili neki drugi fiksni iznos) godišnje daje za povlaštene mirovine i branitelje. Pa nek se to dijeli na 600.000 ljudi koliko je viška u mirovinskom sustavu. Pa da vidiš kako će pravi branitelji istjerati uhljebe dok si rekao keks. O tome ti ja pričam, a ti izvčeš riječi i sve branitelje izjednačavaš. Nije ih bilo 600.000 da me hebeš

      30. 11. 2018,   17:32
    • Ljudi su tokom rata padali s kruške pa si za to sređivali vojne invalidske mirovine

      30. 11. 2018,   17:33
    • Luna@ kao što vi pišete o umirovljenicima tako ću ja o braniteljima. Točno, oni su za mene broj 1 u ovoj državi, alfa i omega naših života. Iskreno želim svima koji misle " njihova prava, koja im zapravo nisu oduzeta već im je država i pretplatila," da dobiju sami apsolutno sve što su oni "dobili", od početka do kraja. Nije li i za umirovljenike "je osnovano posebno ministarstvo i samo s njima se bave,", te nije li gospodin Hrelja još i zastupnik umirovljenika u prvom stupu vlasti u Hrvatskoj? Vi niste nikad niti živjeli u toj ratnoj prošlosti, stoga imate svu slobodu nastaviti živjeti u sadašnjosti i budućnosti. Vašu sreću mnogi nisu imali. Zato oni imaju nas koji nećemo šutjeti, za njih.

      30. 11. 2018,   18:31
    • NacijaMiseva po novom _Deleted user@ vi to ozbiljno? Jesu li višak u tom mirovinskom fondu lažni invalidi rada cca 400000 osoba, koje već 22 ili više godina primaju nezaslužene mirovine? Jeste li i za njih odredili fiksni iznos, recimo 15 mlrd kuna (eto ja ću izdašnije od vas) pa nek sami otkriju tko je a tko nije među njima bio invalid rada? Nikad nije bilo 600 tis branitelja. A u mirovini je 71455, preko 202000 još uvijek radi, pa ne vidim odakle crpite silne stotine tisuća fiktivnih umirovljenika? I jedna sitnica za vas: nitko nije imao pravo pucati po nama u našim domovima, dvorištima i po njivama. Odoh.

      30. 11. 2018,   18:35
    • Osijek, sada si već počela trolati, raščlanjivati svaku moju riječ, iskrivljavati moje riječi, ponavljati se neprestance istim frazama, naravno navlačiš vodu na svoj mlin, kao da si zaslijepljena i ne vidiš ništa drugo osim sebe i branitelja.Kao što ti je rekla Antares, gorka si i isključiva, služiš se frazama i demagogijom.Nisam znala da imamo Ministar. umirovljenika, kao što imamo isključivo Ministarstvo branitelja.Zapravo da trebali promijeniti naziv u Ministarstvo veterana jer nitko više nikoga ne brani (rat je gotov hvala bogu). Jedina zadaća Ministarstva branitelja je da se njima bave, da pišu zakone koji njima pogoduju, da imaju što veća prava i veće povlastice, što nije slučaj sa umirovljenicima, jer su oni zapravo građani drugog reda na margini društva. No, tebe za njih naravno uopće nije briga, kao ni za starce, kao ni za stotina tisuća mladih koji su napustili ovu zemlju, jer ne mogu ovdje ostvariti nikakvu egzistenciju, barem 90% njih. Da Osijek, oni nemaju osnovne potrebe za život, ali tebi to naravno ne smeta, kao ni gladna djeca, kao ni konzumenti pučkih kuhinja, ti naprosto to ne želiš vidjeti. Zato, upravo zato mi smeta tvoja zaokupljenost samo braniteljima, jer ne želiš naprosto vidjeti kako gro ljudi ovdje jadno živi. Naravno da i među njima ima izuzetaka, ali zanemarivo. Eto, smatram da si više nemamo što reći, ja na tvoje komentare gotovo ne dolazim, nekada ih pročitam, ne slažem se, ali ne repliciram upravo stoga što smo si sve rekle, bar 50 puta. LP.

      30. 11. 2018,   19:53
    • Odi više Osijek.... dodijala si tupeći isto , ne hvata se tebe ušiju ništa .... pitat ću te samo jedno.... tko će zaradati za te penzije i branitelja i umirovljenika .... samo me to zanima , kada nam omladina odlazi vani jatimice..... a sve je manje radnika iz čijih plaća se puni taj penzioni fond....... mogli bi uskoro biti gladni i branitelji u mirovini jednako kao i obični penzići...... jer je kesu sve teže napuniti...... ali to te ne sekira...... ti ćeš opet o braniteljima..... ajde s milim Bogom

      30. 11. 2018,   20:19
    • ah da zaboravih Lun..... najprije ćeš ti biti gladna i ja uskoro...jer će se iz mirovina onih koji su je zaradili radom uzimati još i više da se da za penzije braniteljima radi mira...... da ne bi opet šatorovali, skidali vladu na Markovu trgu i plinske boce nosali....... oni će zadnji biti gladni

      30. 11. 2018,   20:24
    • Hmm, ne vjerujem da bi to branitelji odnosno veterani bili kadra učiniti, vole oni svoj narod, vole oni Hrvatsku, samo su im njihove privilegije i velike mirovine prioritet...

      30. 11. 2018,   20:29
    • Gladne nahrani licemjerne, pokvarene i bahate odbaci, moja deviza! Hvala Bogu da znam i skroman sam, nemoguce je da dodem u slicnu situaciji kao NEKI!

      30. 11. 2018,   20:40
    • Intellectus, tvoj grijeh je što se u nedostatku argumenata hvataš komentatora, te počinje pljucanje po njima, i to ne samo po meni, već po svima koji ne razmišljaju kao ti. Što ti reći uopće, na komentare Osijek dolaziš isključivo kad sam ja na njima, podilaziš Osijek vjerujući da to mene smeta. Ne smeta me, ti si za mene još nedorasli dječak, tražiš svoje mjesto pod suncem, ja sam svoje mjesto pod suncem odavno našla, izgrađena sam ličnost sa vrlinama i manama. Ne uvlačim se ljudima, samo zato da mi pljeskaju, iznosim isključivo svoje mišljenje, ne podnosim desničarenje u HDZ-u, ne podnosim nepravilnosti političara, krađu, nehajnost, nečinjenje ništa osim pogodovanja samo sebi, kao što to oni čine. Branitelji su dali obol ovo zemlji, nitko baš nitko im to ne osporava, no da ima puno nepravilnosti, lažnih branitelja i svega što ide uz to, je činjenica. Eto o tome pišem, i smetaju me oni koji su zaslijepljeni i ne žele ništa, baš ništa vidjeti i priznati doli branitelja. Eto, Intellectus dječače, nadam se da ni ovo nečeš pročitati, jer ti se ne ljubi...

      30. 11. 2018,   20:48
    • Da, rekoh mea culpa. Neka svatko sebi bude sudac....oh Boze, zasto je to nemoguce?.....LAZES, po tko zna koji put, ispricavam se .....moralo se reci!.....BIZARNO, zar ne?

      30. 11. 2018,   20:55
    • Intellectus, pročitala sam tvoj komentar upućen zapravo meni a ne Osijek, ne znam zašto si ga obrisao, pa bio tako specifičan, nadahnut upravo kao što si ti sam. No zapravo neznam zašto ovo pišem, jer ti ne čitaš moje komentare

      30. 11. 2018,   20:57
    • Nisam ga namjerno obrisao (ungewollt), u autu sam pa je vozac malo pozurio i cuknuo me. Ispricavam se.

      30. 11. 2018,   21:00
    • ma on ti Lun misli da meni piše.... zakačio se za BIZARNO.... ta ga riječ gadno napaljuje, pa ne može bez nje..... džaba ti curo s ovakvima raspravljati, kao i sa Osijek ..... ti su u svom filmu, ne dopire do njih ništa..... i ne da mi se gubiti vrijeme na ovakve likove.... neka uživaju u svojim tekstovima i ponavljanju mantre...... ja za razliku od njih imam život i more dragih ljudi i isto tako more potrebitih koji trebaju podršku...... ! Ne mogu ja o braniteljima misliti kao Osijek, ja moram misliti i boriti se za djecu s posebnim potrebama i roditelje koji ne znaju kamo i kuda.... a i za ono moje doma isto tako.... stoga ima puno tuga i problema u životima naših građana..... a svatko se u nečemu nađe

      30. 11. 2018,   21:04
    • Nema brige, ugodnu večer ti želim, sresti ćemo se opet negdje u bespućima naših rasprava. Zapravo je čudno to, kako se ne podnosimo, a zapravo privlačimo. Kao da majka i sin razgovaraju. Da, ima neke povezanosti među nama, iako se vrijeđamo (ti više nego ja), ali to je valjda tako zbog tvoje mladosti. LP.

      30. 11. 2018,   21:09
    • Opet me je cuknulo i obrisano! Sada cu prestati. Lp. uzivajte u vasoj "velicini", a ja cu cijeniti i respektirati skromne i vrijedne.......Profesionalne pljuvace NIKADA. Ln

      30. 11. 2018,   21:12
    • Slažem se Antares, treba voditi brigu o mnogo ljudi, najbližima, djeci, starcima, pomoći ljudima da osjete da netko i za njih brine, jer država malo čini za potrebite. Život ide dalje, htjeli mi ili ne, sa svim nedaćama, ali i lijepim stvarima što nam se dogode. Zato ne smijemo živjeti u prošlosti.

      30. 11. 2018,   21:15
    • intellectus, onda kreni prvo od sebe. Naime ovdje si najveći profesionalni "pljuvač" upravo ti, barem po mojim komentarima, ali i po meni.

      30. 11. 2018,   21:18
    • Luna,ti si docekala,da te starost pita: gdje ti je bila mladost.

      30. 11. 2018,   21:52
    • Borise nije svatko otišao vani i zaradio bogatu penziju..... vidiš netko je trebao ostati i u ovoj našoj predivnoj Domovini i raditi i plaćati poreze da bi država imala za sve što treba.... a ja sam oduševljena kada mi pametuju oni koji su vani otišli i vole Hrvatsku, ali poreze plaćaju njemačkoj, americi irskoj itd..... ali su domoljubi na kvadrat i još mi ovjde pametuju i pljuvače po nama budalama koje radimo i živimo i privređujemo .... ukakim se od takvih ! Znači mi smo budale što radimo i živimo u Hrvatskoj... i za svoj rad i 40 i više godina staža dobijemo crkavicu..... tko nam je kriv.... pita nas starost gdje je bila mladost.... pa daj se zbroji čovječe i makar ne lupetaj

      30. 11. 2018,   22:36
    • A da ja vama ekipa dam moje dijete koje traži 24 satnu skrb i brigu i ne mogu ga ostaviti na više od 10 minuta samog ..... manje bi ovdje gluposti pisali.... imali bi možda drugačiju sliku života .... da vam je samo jedan dan mog života.... bili biste sretni što ga nemate i ne biste pisali budalaštine, ali nitko ne zna što mu se može dogoditi.... i što ga može strefiti... budite sretni ako ste zdravi.... i ako imate stan i plaću i neki noramaln život...... i ne vucite vraga za rep.... jer sve je tako krhko i za tren se promijeni

      30. 11. 2018,   22:41
    • a sada krenite s minusima..... oduševite me

      30. 11. 2018,   22:43
    • Luna@„Majčin komplex“, nije Luna, u to možeš biti sigurna. Imam predivne roditelje, a mama je posebna, najbolja i najdraža. Pokušati ću Ti i ovo pojasniti, da ne lutaš. Žao mi je i boli me kada vidim da netko srlja u propast, kada sam sebe uništava, eto to je naš odnos. Ponekad mi je previše, često sam bio u situaciji da te pitam ….“trebaš li pomoć“ pa sam odustao, strah me je bilo da Te ne uvrijedim. Hm, isprovocirala si i ta moja tegoba je izašla van

      30. 11. 2018,   22:50
    • Nedavno sam uživao predivan dan, u divno okićenom austrijskom gradu i bijah ugodno iznenađen. Priđe mi jedna djevojka (stvarno je bila simpa i lijepa), upita me „smijem li vas zagrliti“, primjetila je moju zbunjenost te mi pojašnjava. „Mi smo studenti i danas vam želimo pokazati kako je lijepo da vas netko zagrli“. Jos smo se i našalili, pristao sam pod uvjetom da i ja nju smijem zagrliti i dozvolila je. Zagrlili smo se i zaradili veliki pljesak prisutnih. Predivna ideja mladih i mislio sam se, zasto ovog nema više pa mi pade na pamet naša Kolinda. Kristus, primitivni čoporaši su je ismijavali i ponižavali….ZAŠTO, koga bi efektivno trebalo ismijati i poniziti?

      30. 11. 2018,   22:55
    • Anteras,zapamti svi oni iseljeni Hrvati imaju nekog u Hrvatskoj koga pomazu financijski,time doprinose Drzavi vise nego ti sto „placas porez“, osim toga dolaze u Hrvatsku,i ostavljaju opet vise nego ti zaradis godisnje,grade ili su izgradili kuce,kupili stanove,vikendice i time opet pomogli hrvatskoj privredi,ada pritom od Hrvatske nisu ni trazili ili dobili bilo sto,pogledaj koliko deviza dolazi godisnje u Hrvatsku upravo od tih ne platisa poreza,,pa ne trkeljaj gluposti.

      1. 12. 2018,   05:19
    • Intellectus, dijete drago, nisam više htjela odgovoriti ali vidim da moram, da pojasnim ja nemam majčin sindrom, naime ja jesam majka dva puta, pa mi nije potrebno još nekog odgajati. Kažeš da si htio meni pomoći, da je meni trebala pomoć (ha ha ha ha ha) ali strah te je bilo da me ne uvrijediš. I opet bih se mogla nasmijati na to, er očito je da nemaš nikakvog straha, naime, vrijeđaš me skoro na svakom tvom komentaru kad se obraćaš meni posredno ili neposredno preko Osijek. Zapravo problem je sa tobom što ćeš jedan dan biti mio i drag, a drugi kao da su neki demoni ušli u tebe, kao što sam ti već rekla ponašaš se kao podvojena ličnost, ili kao da je droga u pitanju. No, moraš naučiti kontrolirati te demone u sebi, za tvoje dobro.Ne moraš se brinuti za mene, još uvijek me zdravlje služi, memorija mi je na visini, još nisam dementna, čitam, šećem, radim sve što žene rade po kući i van nje, pratim novosti, družim se. Unuke čuvam manje jer su u vrtiću i školi, pa imam dosta slobodnog vremena ovdje za ćakulanje.Ostaj mi dobro i zdravo. @ Borise Ivančiću, nisam znala da si u inozemstvu, ne čitam sve komentare, niti me ne zanima. Mislim da nisi uopće mjerodavan da nam soliš pamet, kako mi ovdje živimo, jer uopće ne dijeliš našu sudbinu. Svaka ulica kod nas ima mnogo ljudi u Austriji i Njemačkoj, rade si ovdje kuće, posjećuju djecu, starce, ali to ne rade Hrvatskoj, već sebi i svojoj obitelji. Briga vas sve za Hrvatsku ili njene građane, činite dobro sebi, ne nama. Floskule same.

      1. 12. 2018,   10:03
    • vidm lun da se i te ne možeš oduprijeti ovoj dvojici trojici , pa sama sebi replicišeš od srijede --- pusti ih , posveti se prirodi ( zagrli drvo ) i diši sviježi međimurski zrak !!

      1. 12. 2018,   10:29
    • Točno grbavi imaš pravo, eto vratila sam se sa druženja u goricama. Prelijepo. Napuni čovjek baterije za slijedeći tjedan.

      1. 12. 2018,   20:50
    • Još sutra na svetoj misi proslaviti dan Gospodinov i neka tijedan poćne kako srce kaže !!

      1. 12. 2018,   21:52
    • Koja sam ja glupača...41 godinu radim, uz to rađam djecu, odgajam, pazim roditelje i muževe isto..uz to i .volonterski radim , sve ne bili u ovoj našoj Hrvatskoj bilo bolje i da mi djeca imaju gdje raditi a ne otići vani......... pa tek mi sad Ivančić osvjestio da ništa nisam morala.....jer eto sve je to ništa...... ionako oni iz dijaspore šalju novce a ja mogu ovdje ležati i ništa ne raditi.... meni je super...... jer me oni hrane iz inozemstva...... e moja Lun dobro si mu rekla, a stvarno ima grbavo drvo pravo da ovim pacijentima više ne odgovaramo...... ubila ih ljubav za Hrvatskom zato i žive vani.......a ne kao mi ovdje u svojoj Domovini.

      2. 12. 2018,   17:11
    • Antares777, ma očito više ništa u ovoj državi nije normalno, nije prioritet dobrota, ni rad, ni roditeljstvo, ni ljubav prema bližnjima, važno je samo dobro se uhljebiti i dobivati velike plaće i mirovine, te povlastice i privilegije koje idu uz to. Tko nam je kriv što smo odradili svoj radni vijek, a za to smo tako slabo vrednovani. Tako dugo dok ima toliko povlaštenih i lažnih mirovina u Hrvatskoj i BiH, nećemo niti dobivati bolje mirovine, a i što će nam više, pa Dijaspora nam šalje novce da mi ne moramo uopće brinuti, zar ne Borise.

      3. 12. 2018,   16:28
    • opet isto , još od srijede , daj se lun malo skoncetreraj na budućnost , ti je ne friški zrak bog zna kaj pomogel #

      3. 12. 2018,   16:52
    • ha ha ha grbavo drvo.... nemoj tako ...evo za budućnost, ja se idem kandidirati na izborima.... ne znam moram li stranku osnovati ili kako to ide.... pa da nešto mijenjamo... ili da nabavim oružje i krenem dizati revoluciju,.... što predlažeš

      3. 12. 2018,   17:49
    • da si parteka promijeniš !

      3. 12. 2018,   18:10
    • Eh ja ti ne razumijem sve zagorske riječi, ja sam ti dalmatinka pa ne znam što je partek....

      3. 12. 2018,   18:56
    • Grbavi ti je pritajeni Međimurec...

      3. 12. 2018,   19:03
    • to ti je zaštita za njedra dok koristiš NUK varalicu !!

      3. 12. 2018,   19:10
    • a sorry međimurski, zagorski, meni to slično bez uvrede...... poštujem sva naša narječja svih krajeva.... neka poznam više neka manje, ali sve je to naše blago

      3. 12. 2018,   19:12
    • kaje to 'sorry' !!

      3. 12. 2018,   19:13
    • ah dobro.... to je skužaj, oprosti, itd...... a sad si me sjetio što je jedan moj kolega grobničanin znao reći kolegici koja je bila pravo žensko...... gleč je kakova je, se je na njoj, samo mene ni

      3. 12. 2018,   19:31
    • ea , o

      3. 12. 2018,   19:38
    • antar , znaš ćija je to bila vic poskoćica 'sorryi '

      3. 12. 2018,   19:39
    • ne znam

      3. 12. 2018,   19:57
    • Čija je bola poskočica ... grbavo drvo.... ja ti jako dobro razlikujem č i ć.... to je u genetici ili dalmatinskom govoru ... a na primorskom podneblju ga jako ističu u izgovoru , ali ga uopće ne razlikuju u pisanju, a vidim da i tebi to ne ide

      3. 12. 2018,   20:00
    • govorio je ' sori ljudi' , to je bijo taj ----------- .toćka iliti taćka . ide.U kraju rećenice !!

      3. 12. 2018,   20:30
    • točka, rečenice.... a još nemam pojma tko je to bio ... a ne bijo... ali ako tebe to zabavlja neka ti bude,

      3. 12. 2018,   20:39
    • nemoj Antares gubiti vrijeme...

      3. 12. 2018,   20:41
    • evo luna će ti pomoći , ona prati 'povratnika' !

      3. 12. 2018,   20:46
    • ajde ekipa zbogom , idem ja kući, a vi se zabavljajte sa č ilić nevažno grbavo drvo

      3. 12. 2018,   21:01
    • Ah da samo da dodam... Lun ne prati "povratnika", Ivančić ti živi u Kanadi i ne misli se vratiti....

      3. 12. 2018,   21:03
    • a to što siroče ne zna tko je maznuo lovu koju su on i ekipa iz Kanade za vrijeme rata slali tj. donosili u kešu na ruke predavali inim likovima, za pomoć Hrvatskoj i misli da se od toga oružje kupovalo..... ostavit ćemo mu tu iluziju

      3. 12. 2018,   21:05
    • Ma ja sam očito naivka, Boris Ivančić mi je rekao da živi u Hrvatskoj, a ja mu povjerovala. Eto, mislim da su svi iskreni, ili barem da ne lažu..., ali...

      3. 12. 2018,   21:11
    • opet ti i 'misao ' .... nemoj zrak trošiti #

      3. 12. 2018,   21:14
    • Da, jedni za razliku od drugih razmišljaju, promišljaju... no tebi je to strano

      3. 12. 2018,   21:16
    • ovdje se Lun uglavnom liječe frustacije...... i govori sve i svašta..... pa nemoj previše uzimati srcu.....

      4. 12. 2018,   09:55
    • Ovo ti je jedna velika farma......

      4. 12. 2018,   09:56