Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

'Bojim se da mu je pozlilo. On je iskusan, vozi već 30 godina'

Komentari (134)
  • Mislite da je tom vozacu kamiona sada lako? Dajte ljudi ohladite malo, njemu nitko od nas ne bi nikada za svo zlato ovog svijeta htio biti u kozi.

    7. 6. 2019,   15:39
    • Slazem se

      7. 6. 2019,   16:15
    • Sigurno da mu nije lako ali kad bi se počinitelja izjednačavalo sa žrtvom ne bi trebalo ni suda ni osude. Svatko je odgovoran za svoje ponašanje i štetu koju nanese drugima, bez obzira što to nije želio, tako i ovaj vozač.

      7. 6. 2019,   16:17
    • Visnja ali jos uvijek se ne zna sto se dogodilo. Mozda uopce nije faktor ljudske greske. Medutim kad se zlo dogodi, glava mora pasti. Sad ce se traziti krivac u svemu. Ljudima je lakse prihvatiti da je neko kriv i los nego da nam zivot ovisi svima o pukoj slucajnosti. Ljudski um mora imati nadu, da ce neko otici u zatvor i ceste biti sigurne. Izaziva uzas spoznaja da iz vedra neba, nicijom krivnjom se moze dogoditi zlo i ne mozemo tu napraviti nista. Stvarno bi trebalo prvo pricekati da se sve istrazi i tek onda donositi sudove.

      7. 6. 2019,   16:28
    • To je točno, obiteljima stradalih curica sigurno ne igra nikakvu ulogu jer imse dogoda najgora moguća noćna mora, ali mislim da misa strane koji komentiramo ipak moramo priznati da nije isto ovo i ono kad neki debil pokosi nekog vozeći 150 km/h kroz naselje. Ne možemo trpati to u isti koš iako smrt je smrt, no ovaj čovjek (star čovjek!) je skrivio ovu tragediju zarađujući kruh, a ne zato što se pre*eravao u nabrijanoj bemburi.

      7. 6. 2019,   16:33
    • Slažem se da treba sve istražiti ali me jako smeta ono "svakome se može dogoditi". Doista se može svakome dogoditi neka saobraćajka gdje si razbije vlastito vozilo svojom nepažnjom, ali zabiti se u ljude na stajalištu, to mi se čini neoprostiv propust.

      7. 6. 2019,   16:39
    • Prvo. Ako su mu i otkazale kočnice onda se ne zabiješ u djecu!!! nego odeš u polje. Drugo, moguće da laže (inspekcija će svoje reći) jer je gledao na mobitel. Kriv je u svakom slučaju, jer on je vozio a ne netko drugi.

      7. 6. 2019,   16:45
    • Ali pisalo je da su mu otkazale komande nakon sto je usao na stajaliste

      7. 6. 2019,   16:50
    • Kako ti znas sto on govori? Referiras se na novinski clanak u kojem je sve navodno. Kako bi voljela da vas neko jednom tuzi za klevetu, pa da morate dati 50 mjesecnih placa pa cete onda razmisljati kriticki

      7. 6. 2019,   17:16
    • Ovaj komentar da me od 200 nacija pitate tko ga je napisao rekao bi vam odmah da je Hrvat , katolik citaj budaletina . Tako danas mnogi razmisljaju i o drugim stvarima koje cu ovom prigodom izostaviti iz svog daljnjeg komentara. Samo oni inteligentniji ce povezati na sto mislim

      7. 6. 2019,   17:19
    • veni, ne opravdavam vozača ali stavi se u njegovu poziciji pa reci, kud baš u djecu ..to su sekunde, vjerujem da ih on nije ni vidio već se borio kako da obuzda kamion koji vuče 25+ tona iza sebe. Iako ne kužim ni ja zasto nije samo produžio ravno, a ne skretati na parking

      7. 6. 2019,   18:38
    • NxNx; Niko nezna , a možda ni sam vozač u kojem su trenutku otkazale kočnice . Možda je ova nesreća mogla biti i veća !? Trenutak odluke i mogućnosti da išta učini ! Nedaj bože nikome da dođe u ovakvu situaciju :

      7. 6. 2019,   19:00
    • EU LAW daleko si ti od inteligencije, čak i one gmizajuče ispod kamena.

      7. 6. 2019,   19:01
    • eu law, odi popravljaj traktor.

      8. 6. 2019,   08:54
  • 60g krvavog posla u kabini, nije ni čudo kaj mu je pozlilo, nadam se da ovo čitaju mudonje iz sabora koji produžuju radni staž umjesto da ga smanje, posebno za neka zanimanja.

    7. 6. 2019,   15:54
  • Kamion u servis na dijagnostiku a karticu vozaca u skener, skinuti podatke sa tahografa i pogledati snmku sa kamera a odmoristu i zna se sve. Kratko i jasno.

    7. 6. 2019,   15:29
  • Nemojte ništa pisati i komentirati jer ne znate šta je bilo ,ostavite tu tragediju namiru ,šta mislite da je vozaču lako , a za roditelje i sve one koji su bili tamo u tom trenutku nema riječi kojom bi se opissla tuga

    7. 6. 2019,   15:54
  • Sta god da je bilo, sigurno to nije ucinio namjerno

    7. 6. 2019,   15:41
    • E ovo je najbolji komentar do sada, ne daj Bože nikome ovakve nesreće i ovakvog Zla....

      7. 6. 2019,   16:10
    • Da li bi tako jednostavno zaključila da se radi o tvom djetetu? Nitko namjerno nikoga ne ubije na cesti, ubije ga zbog nepažnje ili ne pridržavanja pravila vožnje.

      7. 6. 2019,   16:24
    • Minus očito pokazuje da bi neki mirno oprostili vozaču kad bi im na odmaralištu usmrtio dijete svojim vozilom. E, pa sretno vam bilo!

      7. 6. 2019,   16:31
    • vinja Ako netko doživi srčani/ moždani udar tijekom vožnje ili bilo kakav drugi oblik nesreće na koju ne može utjecat, smatraš li to nepažnjom ili ne pridržavanjem pravila? Nitko nije umanjio bol koju ti roditelji osjećaju gubitkom djeteta ako kažemo da vozač to sigurno nije učinio namjerno, niti umanjujemo sami gubitak. Nekada se jednostavno dogodi nesreća. Splet okolnosti, naravno užasan po u ovom slučaju curice i obitelji, ali vozaču je sada najveća kazna što mora nositi 2 mlada života na duši.

      7. 6. 2019,   16:37
    • Gledao je sigurno na mobitel. Kočnice da su i otkazale ne zabiješ se onda u djecu nego odeš u polje!

      7. 6. 2019,   16:47
    • nmrd vozač nije doživio ni moždani ni srčani udar pa je bespredmetno o tome raspravljati. Što se dogodilo utvrdit će se, ali misli da je na takvom dijelu puta vozač mogao i drugačije reagirati.

      7. 6. 2019,   16:52
    • vinja Ako je bespotrebno pričati o mogućim uzrocima aut. nesreća, onda je isto tako bespotrebno klasificirati nesreće isključivo kao nepažnjom ili ne pridržavanjem pravila, kao što ste Vi napisali. Ja sam odgovorila na vašu tvrdnju kako se ubije na cesti, a ne kako je dotični skrivio nesreću. Nitko nije umanjio, oprostio niti išta slično, samo ne treba javni linč na pojedinca, nego usmjerit ovu trenutnu mržnju na općenite razloge prometni nezgoda. Naravno smatram kao i Vi da je to najčešće mobitel, brzina, pijanstvo.. Zato trebamo strože novčane i zatvorske kazne.

      7. 6. 2019,   17:27
    • Pretpostavljam da nakon 30g radnog staža nije odlučio baš jutros usmrtiti nedužne. Ali moje pretpostavke, kao ni Vaše nisu bitne. Isto tako bilo bi najbolje kada bi svi samo uputili sućut obiteljima i potrudili se da se ovakvo nešto nikada ne ponovi.

      7. 6. 2019,   17:37
    • kumek- Tako je. Ali naš zakon podupire takve. Koliko puta trebaš napuhat ''dovoljno'' da ti se oduzme dozvola? Koliko puta te neće uopće pitati da pušeš? Koliko puta ćeš samo pozdraviti mamu i tatu i idi polako do kuće? Osobno smatram, da ako te opale dobro po džepu da ćeš shvatiti da pijan možeš i s taxijem. Na kraju krajeva i adekvatna zatvorska kazna bi poslužila uz to. Vrijedi i za sve ostale prekršaje.

      7. 6. 2019,   17:46
    • vinja: Jesi ti još jedan od onih "katolika" koji ne opraštaju?

      7. 6. 2019,   18:40
    • @Knez ... ti bi mu oprostio ? Ja sigurno ne bih .

      7. 6. 2019,   18:58
    • Kneže, temeljem čega je tvoje pitanje? I kakve veze ima ova nesreća s katolicima ( s navodnicima ili bez njih )? Ja sam odgovorna vozačica, doduše osobnog vozila i znam da se nesreće događaju i to najčešće zbog nepažnje i ne poštivanja uvjeta na cesti. Jako me pogađaju takve nesreće a još više izvlačenje od odgovornosti. Izazvao si nesreću, priznaj krivnju, izrazi žaljenje i odsluži kaznu. To bi trebao biti stav svakog poštenog čovjeka.

      7. 6. 2019,   19:00
  • Lako je sad suditi, dječji životi su izgubljeni a to je najgorie što se može dogoditi. Mislim da će njemu ostatak života biti kazna.

    7. 6. 2019,   15:38
    • Užas

      7. 6. 2019,   16:11
    • ne daj bože nikom. Šta god mi sad rekli neće tu jadnu dicu vratit, a ne bi se naša ni u koži vozača.

      7. 6. 2019,   17:04
    • "kumek" zar stvarno pomišljaš da bi se netko išao zaletiti u djecu namjerno?

      7. 6. 2019,   17:08
    • Oporaviti će se on s vremenom i još će se veseliti i smijati do kraja svog života. To je ono što vidim kod ljudi koji u prometu ubiju nekoga. Nije im lako, sigurno, ali život za njih ide dalje. Dok roditelji poginule djece, e to je druga priča. Za njih je daljnji život velikom većinom tek životarenje. Zato ne uspoređujete bol tog vozača i roditelja te djece. Svatko tko ima dijete zna da tu nema usporedbe. Ni blizu. I nemojte molim o tome da je dovoljna kazna nekome (tko makar iz nehaja) ubije nekoga sama ta činjenica. Ispada da ne bi trebao uopće biti kažnjen samo zato jer nije htio ubiti nikoga. Druga stvar, nemate pojma što se dogodilo, a tu branite vozača. Ja ga ni me branim ni ne kudim, ali činjenica je da je ubio dvoje djece (makar iz nehaja) za što i treba biti adekvatno kažnjen.

      7. 6. 2019,   17:16
    • "loana" u večini se slažem sa tobom, nisam ni rekao da ga nebi trebalo kazniti. Naravno da za roditelje ne bude nikad više isti život i nadam se da ni jedan roditelj ne bude morao takvo što proživjeti, ali nazad nema. A moj komentar je bio potkrijepljen onima koji bi ga odmah osudili a neznaju što se dogodilo. I uz to, iako nisam profesionalni vozač, dnevno prevezem od 100-200km i nailazim na raznorazne situacije, ponekad i sam nesvjesno napravim poneku grešu i puka je sreća što se ništa ne desi. A ako mislite da će vam biti lakše, oružije u ruke pa mu presudite.

      7. 6. 2019,   17:28
    • Loana@ + za komentar.

      7. 6. 2019,   18:54
  • Nocna mora svakog vozaca. Tragedija za sve sudionike, optuziti covjeka da laze i da je negativan lik nece vratiti djecu. Shvacam ljudsku potrebu za trazenjem negativca ali nositi dvoje djece na dusi vjerujem da ne zeli niko..Zasto prvo ne pricekati da se istrazi pa s relevatnim cinjenicama donositi zakljucke?

    7. 6. 2019,   16:00
  • strašno, nije mu lako ima na duši dvoje dijece a, kako je tek roditeljima moja iskrena sućut,počivali u, miru božijem.

    7. 6. 2019,   15:57
  • Ja neznam sta ce nama uopce policija,uviđaj te sve sto je događa nakon prometnih nesreca. Mogu jednostavno pitat ovdje na 24 sata jer su tu svi najpametniji

    7. 6. 2019,   16:35
  • To se može svakome desiti za volanom , nemojmo čovjeka kriviti unaprijed .

    7. 6. 2019,   17:41
    • Ne , ne može se svakom desiti da sa tom BRZINOM i tolikim teretom skreneš na benzinsku.

      7. 6. 2019,   19:02
    • Dak..slaba je to utjeha roditeljima poginulih djevojčica..

      7. 6. 2019,   20:49
    • Le...Go...Što god da napišem nekom neće odgovarati i ne znam što bih napravio da je to moje dijete.Tuga do neba.Ali vjeruj da se može svašta desiti. 35 god.sam imao...vozim obični auto. Odjednom iz čista mira lupanje srca,vrtoglavica,hladni znoj,mrak pada na oči....naravno, slijećem sa ceste....a isto to se moglo dogoditi na nekom prometnom mjestu ili pješačkom prijelazu...moj šećer je tada bio 0,9....hipoglikemija....dvije godine poslije toga se nisam usudio sjesti u auto...zato ne sudimo jer ne znamo što je bilo...

      7. 6. 2019,   22:56
    • Desila se i meni prometna gdje sam izletio sa ceste i udario u zemljani nasip . Od udarca se prag automobila iskrivio ( inače su pragovi najjači dio auta) . ---------------------------------------Ja sam se referirao na nesreću sa kamionom , pošto ipak nismo svi profesionalni vozači .

      7. 6. 2019,   23:01