Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Nožem je izbo psa pred očima vlasnice: Izdahnula na rukama

Komentari (683)
  • volim pse i imam psa, ali kaj nije po zakonu da pas mora biti na uzici? ne znam zašto takvog psa ljudi puštaju da slobodno šeta parkom, ili šumom što je već

    12. 2. 2019,   08:24
    • To je pas samo na papiru, zapravo je smrtonosno oružje za koje u normalnim državama treba dozvola za držanje, kao i za vatreno oružje

      12. 2. 2019,   10:41
    • Pa recimo, ja kada odem u šumu, daleko od civilizacije, ljudi i ostalih nemani, psa pustim da trčkara pored mene. Ne može pas uvijek biti na uzici, valja ga i pustiti da se istrči i obavi kaj već misli obaviti... Jedno je psa pustiti sa lajne pa se šetate zajedno a drugo je pustiti psa sa lajne i ne obraćati pažnju na njega.

      12. 2. 2019,   13:28
    • lumos, sve ja to razumijem, ali ne izgleda mi baš ovo kao neka šumetina gdje nema ničeg, ako i je šuma onda je park šuma sa šetačima i slično.

      12. 2. 2019,   14:19
    • A gle, za mene je šuma šuma, van naselja, friški zrak, nigdje nikoga i ptice. A ako se u članku misli na park u gradu, e to nije šuma, to je park s drvećem u gradu.

      12. 2. 2019,   14:58
    • Ne znam cemu kaznjavanje ikoga u ovakvoj situaciji. Zivotinje su nepredvidljive bas kao i ljudi. Decko se branio, pas je nazalost uginuo. Nitko nije imao losu namjeru

      12. 2. 2019,   19:34
    • Šijana je park šuma. Pas nije bio na uzici, a mladić ga nije izboo džepnim nožićem nego nožem oštrice od 8cm.

      13. 2. 2019,   08:03
  • Zašto je takav pas bio pušten, bez kontrole i brnjice, vjerojatno je agresivno krenuo prema mladiću. Vlasnika psa kazniti zbog pokušaja ubojstva jer ovaj pas je oružije

    12. 2. 2019,   08:24
    • To ni meni nije jasno, zašto bez povodca? Nije uopće bitno je li pas agresivan ili nije, veliki ili mali, zakon je jasan - pas ne smije biti na javnom mjestu bez povodca

      12. 2. 2019,   08:29
    • bez povodca,bez brnjice ?mladić je vjerovatno uradio što je morao...vlasnicu psa dodatno kazniti

      12. 2. 2019,   08:33
    • Pas je oružje, a normalno je hodati okolo s nožem?! Strava!

      12. 2. 2019,   08:34
    • Inače se uvjek nosi nož sa sobom jer to ti treb, ovaj put pas sljedeći put čovjek, al nemojte izlaziti na ulicu bez noža jer to vam treba, tako da uvijek možete ubiti nekoga nebitno ko je i šta je zar ne????

      12. 2. 2019,   08:39
    • Upravo tako.Samoobrana

      12. 2. 2019,   08:40
    • Kraj takvih pasa i moraš bit naoružan

      12. 2. 2019,   08:42
    • Ja se isto boim pas, kad sam bio mali imo sam jedan nezaboravan susret sa psom. Tako da danas nevolim srest ni pudlicu.

      12. 2. 2019,   08:49
    • Svi, ja mislim da dosta ljudi tebe ne želi sresti.

      12. 2. 2019,   08:55
    • Ubio bi ga da mi to psu napravi i isto ga ne bi riječi pitao

      12. 2. 2019,   08:55
    • Vjerojatno je krenuo agresivno!To je samo pretpostavka.Vjerojatno taj lik nije normalan kad uz sebe nosi nož!

      12. 2. 2019,   08:58
    • Bukovac tako je, ali neki zlobnici ovdje opravdavaju ubojstvo.

      12. 2. 2019,   09:00
    • Bukovac, ovdje je jedini krivac vlasnik koi psa nije drzao ba uzici i pas nije imamo brnjicu. Da se radi o tebi, bio bi jedini krivac što ti je neko izbo psa. Znači da bi suicid bio rješenje.

      12. 2. 2019,   09:02
    • dany85, ovdje ljudi koi imaju fobiju od pasa opravdavaju njegovu reakciju. Sam imam nezaboravan susret sa psom kad sam bio djete, imo sam sreće da se nepoznati prolaznik prohvatio motke i psu pokazo zube. Nebi to nikom pozelio, danas nevolim srest čovjeka koi nosi pudlicu u torbi. Ipak ima i ona druga strana, vi opravdavate neodgovornog vlasnika koi straši gradjane u šetnji.

      12. 2. 2019,   09:07
    • pricate gluposti samo zato sto je Am. Staf.... ne smijes psa setat kroz sumu bez povodca a noz smijes imat skroz u dzepu, znam puno vlasnika Staforda i pogodite ni jedan nije agresivan i skroz su u drustvu male djece.

      12. 2. 2019,   09:08
    • Root u moje društvo neka ih niko nevodi i da su najumilhatiji, ja ih nevolim vidit i na slici. Mnogi ljudi naznaju šta znači fobija. To ti je nešto momentalno slomu zivaca koi kratko traje. Što dalje od mene, to bolje.

      12. 2. 2019,   09:12
    • Imam u kvartu 4 Pitbulla koji su toliko dobroćudni da bi te jedino sa mahanjem repa oblizali, shvaćam da su neki psi loše odgojeni, ali ako išta zna tko od vas o psima, oni će prije napast svoju vrstu nego čovjeka..mediji su ti koji od svakog psa koji napadne pišu da je to pitbull/staford itd. A osoba koja vadi nož na psa i ima ga kod sebe, malo se zapitajte, mogao mu je netko prići i da veli da ga je napao, pa bi bilo da je ispikao osobu a ne psa..takvog idi... treba strpat u zatvor

      12. 2. 2019,   09:18
    • Usput imam mješanca pudlice i maltezera, ženka, koja se igra sa dva pitbulla iz susjedstva koje su isto ženke, tako da..i da, vodim je na lajni da ne bi nekom ruku odgrizla

      12. 2. 2019,   09:21
    • Klasican primjer kako novinar moze okrenuti pricu samo naslovom. Ocito neki radikalni dog lover. I ja volim i imam psa ali mogu razumjeti decka. Staff ide prema tebi i tvom psu. Ovo je samoobrana a vlasnica nek objasnjava kako je njen staff miran, to nikoga osim nje ne zanima.

      12. 2. 2019,   09:25
    • Bukovac.... ii kako onda opravdavaš napade pasa kada izgrizu dijete ili nekog čovjeka?

      12. 2. 2019,   09:26
    • ZAKON O PREKRŠAJIMA PROTIV JAVNOG REDA I MIRA“Tko bez nadzora i neoprezno drži životinje koje mogu povrijediti ili ugroziti građane ili tko na javnom mjestu zlostavlja životinje ili na drugi način s njima loše postupa''predviđena novčana kaznanadležno Ministarstvo unutarnjih poslovaPRAVILNIK O OPASNIM PSIMA“Izvođenje opasnog ili moguće opasnog psa na javne površine dopušteno je jednino s brnjicom i na povodcu, od strane punoljetne osobe i u skladu s komunalnim odredbama o uvjetima i načinu držanja pasa“opasan pas-bilo koja jedinka te vrste, podrijetlom od bilo koje pasmine koja je, ničim izazvana, napala čovjeka i nanijela mu tjelesne ozljede ili koja se uzgaja i/ili dresira za borbe pasa ili je zatečena u organiziranoj borbi s drugim psom,moguće opasan pas–pas službeno obučen za čuvanje imovine ili kao tjelesni čuvar te psi pasmine terijera tipa bull i njihovi križanciZAKON O ZAŠTITI ŽIVOTINJA''Zabranjeno je držanje i postupanje s kućnim ljubimcima te njihovo kretanje na način koji ugrožava zdravlje i sigurnost drugih životinja i ljudi, a posebice djece''predviđena novčana kaznanadzor nad provedbom Zakona o zaštiti životinja i Pravilnika o opasnim psima vrši Ministarstvo poljoprivrede, ribarstva i ruralnog razvojaUkoliko vlasnik psa ne postupa po odredbama čl. 48.st.4. Zakona o zaštiti životinja (kretanje kućnih ljubimaca na način koji ugrožava zdravlje i sigurnost ljudi, a posebice djece)..

      12. 2. 2019,   09:26
    • šuma je vjerojatno područje na kojem pas može biti bez uzice i brnjice u pratnji vlasnika. i pas se negdje treba istrčati, samo ne računaš na to da po šumi hodaju manijaci s nožem.

      12. 2. 2019,   09:27
    • kao prvo ova pasmina ne spada u opasne pasmine pa brnjica nije potrebna.a kao drugo sta taj nosi noz sa sobom??

      12. 2. 2019,   09:31
    • zeljkopž:++++++++

      12. 2. 2019,   09:31
    • Zasto je takav jedan nestabilni monstrum s nozem pusten bez nadzora u sumi, cim je ta pasmina js pas kriv a da je krenula pudla na njega nikom nista. Koji ogranicen narod....nemozes vjerovat

      12. 2. 2019,   09:34
    • manjaci s nožem u šumi..??? eto ja uvijek imam nož kad idem u šumu.. u trgovinu ili birtiju ga ne nosim.. pas se može istrčavati samo s brnicom..pa bilo to u dvorištu, parku ili šumi..

      12. 2. 2019,   09:35
    • sorci moj rodak je kupio hektar zemlje da se pas istrci, suma u kojoj se to zbilo nije privatno vlasnistvo

      12. 2. 2019,   09:36
    • Svi znamo da je s nekim psima teško izaći na kraj. Potpuno je jasno da postoje vrste pasa koje statistički više grizu kao što su: Npr. sve vrste Pit bulla (za kojega neki kažu da i nije pas nego genetikom stvoreno biće za ubijanje), Rottweiler, Chow-Chow, Doberman, Njemački ovčar, Sibirski haski, Aljaški malamut, Akita, Američki stafordski terijer, Bokser, Doga, hibridi sa vukom, Prea Canario i bilo koji pas koji u svojoj krvi ima liniju od spomenutih vrsta, zbog čega se ove vrste proglašava opasnima i na njih se primjenjuje zakon o opasnim psima.,,

      12. 2. 2019,   09:36
    • dilinger, kažeš za Stafordskog terjera "kao prvo ova pasmina ne spada u opasne pasmine pa brnjica nije potrebna" ??? PA evo ti što pišu drugi. "Stafordski bulterijer: Zovu ih psećim dadiljama, ali i strojevima za ubijanje"

      12. 2. 2019,   09:37
    • to ja zovem pomračenje uma. Pas je izboden u šumi jel tak? Ja svog pesa isto šetam bez povoca ali ukoliko nam se netko približava psa vežem jer ne znam dali osoba koja ide ususret se boji ili ne. Stoga smatram da odgovorni vlasnici neće dozvoliti da se njihov pas približi nepoznatoj osobi pa ni dok je na povodcu. Mladić se očito ili prestravio ( najvjerojatnije) ili se htio pokazati opasnim tipom ne bi li zastrašio ili zadivio djevojku. morate priznat nije baš normalno hodati s nožem u džepu. I oni koji ne poznaju pasminu tvrde da je opasna a nije.

      12. 2. 2019,   09:55
    • @no_country_for_old_men, koliko si ti gluposti napisao to još nisam vidio..a da imalo znaš o postotku ugriza po vrstama pasa ne bi to pisao, najviše ugriza ima od Chihuahue, negdje na vrhu i je pitbull, ali samo zbog toga što ljudi svrstavaju svakog trećeg psa u tu vrstu i o tome je bilo istraživanja i emisija jako puno. I još napišeš "sve vrste pitbulla", pa eto zbog tebe i takvih se ljudi boje te pasmine koji nemaju pojma o psima..mene u životu nije ugrizao pitbull, staford ili neki veći pas, ali je pudlica, pekinezer i ostali mali psi

      12. 2. 2019,   09:56
    • Svaki pas je opasan koliko i njegov vlasnik.

      12. 2. 2019,   09:58
    • boli me ona stvar šta ti i ostali pametnjakovići misle-zakon je jasan i to je to..da je dotična šetala psa kak treba to se ne bi dogodilo...po tebi su zakon pisale neznalice...to vaše neće on ništa okači mačku o rep...sve je to dobro i završilo...mogao je i vlasnicu malo preodgojiti i nogom napucati

      12. 2. 2019,   10:00
    • A mladic u setnju nosi noz? Ljudi o cemu vi pricate

      12. 2. 2019,   10:01
    • da ne zaboravim ono gore napisano je kopirano iz pravilnika o vođenju/držanju pasa,a drugi koment je iz liste koja određene vrste i pasa stavlja u opasne pasmine...to su relevantne činjenice

      12. 2. 2019,   10:03
    • Boli tebe ona stvar dok te takav manijak koji uz sebe nosi nož u šetnji ne ispika i kaže da si ga napao, daj razmisli kaj pišeš. Šteta kaj je ispikao psa curi a ne nekom muškom jer ne bi dobro završilo..

      12. 2. 2019,   10:04
    • Bukovac, hajde neka te krene grist Chihuahava ii Stafordsiki terjer. Što misliš, po tvojoj slobodnoj procjeni koji će te od ta dva psa svojim ugrizima više ozlijedit ili ubit? Što se tiće povijesti, Stafordski bull terjer je stvoren za borbe s drugim psima i medvjedima. Kažu da obožava svoju obitelj, djecu, često ga koriste i kao terapijskog psa.... Ali isto tako ako napadne tada ubija. Sve ovisi od vlasnika hoće li ga odgojit u mazu ili ubojicu. E sad kako ti možeš znat da li je pas koji ti se približava i reži maza ili ubojca?

      12. 2. 2019,   10:04
    • Šta manijak šeta sa nožem ništa?

      12. 2. 2019,   10:06
    • BukovacD pišeš gluposti daj se malo saberi-pravi ljubitelj pasa ne bi vodio potencijalnog psa ubojicu bez lajne i brnjice...uglavnom su vlasnici takve pasmine agresivni likovi neiživljeni i asocijalni no brzo dođu pameti ...dobro ih oplesti po đžepu i budu se naučili reda

      12. 2. 2019,   10:10
    • idem sad u šumu da se prošetam,neću nositi nož..šta će mi...kad imam pištolj

      12. 2. 2019,   10:11
    • Sorci, ja kad krenem u šumu uvijek nosim komad špage i nož. Uvijek! I neću se zaletavat na druge ljude samo zato jer imam nož u futroli, jer nisam manijak samo zato što ga nosim. Imam ga da rezbarim komad mekog otpalog drveta u šetnji npr, ako naletim na kakvu dobru gljivu (pravilno branje), a boga mi i kao stvar obrane jer nikad ne znaš da li ima vepra, psa lutalica, lisica ili nekih drugih s*anja koja bi me mogla napasti. Po tebi su i kuhari i konobari manijaci jer imaju noževe u rukama i to na puuuno "prometnijim" mjestima. Da je dečko manijak - ne bi ni pružao pomoć kasnije, odvezao ih na veterinarsku i prijavio se policiji. Ne vrijeđaj ljude samo zato jer ti voliš dijeliti krevet sa svojim psom ili pak imaš neke druge poglede na to. I nadalje - nož slobodno nosiš (sad ne znam više da li je još na snazi zakon o duljini oštrice ili se gleda na namjeru), a psa ovakve vrste bez povodca ne. Kraj priče

      12. 2. 2019,   10:12
    • Znaci lik je manijak zato sto je u sumu pofurao noz? Hahhaha koji mozgovi.

      12. 2. 2019,   10:25
    • @gero, ti si neki opasni ha? Pa furaj takvog psa bez brnjice i povodca pa neka krene prema necijem djetetu. Tata bi te rastavio na proste faktore, i tebe i psa. Jajaro!

      12. 2. 2019,   10:27
    • Ti kero ljubci koji pustaju svoje kerine medu ljudima da trckarju okolo i među dicom, nisu normalni. Drugo je kad poznajes psa. Ali danas svaki psihicki opterecen lik, vuca nekog kerinu kraj sebe, bez nadzora. I još se krevelji ko umobolan kako je to dobar pas. Boli me cosa za te i za tvog kera

      12. 2. 2019,   10:50
    • webote- gero je samo jedan od onih koji vode pse bez povoca i kad se nekaj dogodi onda plaču i kmeče na sve strane i drugi su im krivi... i još je i nekulturan/bezorazan prijeti i psuje..a admin ne reagira

      12. 2. 2019,   11:19
    • kako misliš masna pašteta?od psa?svašta

      12. 2. 2019,   11:27
    • paveliću,ovaj gero hc opet si tu lol

      12. 2. 2019,   12:11
    • Imao sam prilike se sresti sa kujom te pasmine i mogu reci da je uzasno opasna, svaki put kad se sretnemo budem oblizan od glave do pete. Baska sto u trenutku kad sjednem gleda kako bi se izvalila kraj mene da bi je mazio i ceskao.

      12. 2. 2019,   12:20
    • Jelda btkka, dobro si mu reko. Kad bi ti nahucko svog psa nanjega nit sablja mu ne bi pomogla.

      12. 2. 2019,   12:32
    • zeljkopž:5+ bravo partijac i od tebe nešto dobro

      12. 2. 2019,   12:39
    • BukovacD@, vidim pises da bi ubio nekog da ti ubije psa ,,, kako bi ga ubio ?? nozem izbo ili ??Nemoj se prosipat gluposti , nista ti nebi uradio . U Nizozemskoj bi vlasnik i nasilnik dobili debelu kaznu a da te pitam sta bi uradio kad bi setao po parku sa djetom a da onda naleti na tebe jedan "Amstaff" ???koji je poznat zbog svoje povijesti kao borilacki psi iz 19 stoljeca koji su poslije postali popularni za razmnozavanje i krizanje sa ostalim psima kao sa Argentinskim dogom da bi se stvarao savrseni atletski killer pas Pitbull.

      12. 2. 2019,   19:07
    • Svaki dan šetam sa svoja tri staforda bez povodaca i brnjice :)

      12. 2. 2019,   19:15
    • dogma-frajeruuuuu, pa napisi gdje?....pi.do

      12. 2. 2019,   21:11
    • BukvovacD - ni ja nebi rijec pitao tvog psa....

      12. 2. 2019,   21:14
    • ...pa po Velebitu =D

      12. 2. 2019,   23:44
    • @goldyloxx77, da li ti setas psa bez uzice? Pokusaj to napraviti u Njemackoj, pa vidi sto bi ti se dogodilo. Na zalost, covjek je ocito bio prisiljen hodati uokolo s nozem u dzepu. Slazem se da to bas i nije normalno, no Hrvatska nije normalna drzava. U svakoj drugoj civiliziranoj drzavi bih izvukao mobitel i pozvao policiju da vidim covjeka kako seta velikog psa bez uzice. U Hrvatskoj, na zalost, policija ne bi dosla a ako bi i dosla, ne bi nista napravila. U Hrvatskoj imamo zakon koji kaze da psi na javnim mjestima moraju biti na uzici. Na zalost, zbog ljudi kao sto je bila vlasnica zaklanog pseta, ljudi se moraju sami braniti. Policija, na zalost, ne radi svoj posao.

      13. 2. 2019,   02:06
    • Hahaha.... čovjek prisiljen uokolo šetati s nožem u džepu ...jer eto nikad ne znaš odakle će pads banuti =D

      13. 2. 2019,   05:52
    • @dogma11, na zalost tako je. I ja sam vise puta bio zrtvom zlostavljaca koji pustaju svog psa da malo onjusi druge ljude i poigra se s njima. Prestrasenost zrtava ih ocito ne smeta previse, cak bih rekao da ih zabavlja. Jednom sam i sam imao problem s psom, u ovom slucaju njemackim ovcarom. Kada sam isao u skolu, prolazio bih jednom uskom stazom a vlasnik ovcara je ostavljao otvorena vrata pa je pas napadao prolaznike. Niti visekratne prituzbe nisu pomogle. Na kraju, uzeli smo otrov za stakore iz podruma, nabili ga prerezanu safaladu i bacili tu safaladu psu u dvoriste. Nakon toga je pas nestao. Vlasnik je shvatio poruku, kupio je novog psa ali je zatvarao vrata. Ideja s nozem nije losa, mozda kupim "skakavac". Ne dam se terorizirati od strane nasilnika koji misle da svi moraju voljeti njihove dzukele.

      13. 2. 2019,   07:02
    • Ma lovačku nožinu nosaj...kakav skakavac...kolji sve redom ...samo ne zaboravi na misu nedjeljom ;)

      13. 2. 2019,   07:13
    • Normalna reakcija normalne osobe je da u takvoj situaciji kad se uplaši psa istog prvo šutne nogom i otjera. Svi vi ostali recite kaj hoćete ali lik je nestabilna osoba zrela za liječenje.

      13. 2. 2019,   10:40
    • arimmer, potpuno si neupućen glede njemačke i ne samo njemačke.

      13. 2. 2019,   10:43
    • amun6, šutni nogom staffordskog bull terijera/ pit bulla pa će ti je odgrist.

      13. 2. 2019,   10:51
    • @amun ti slobodno idi nogom pa ju mozda i izgubis. A ako ti capne arteriju, mozda i krepas. Ja bi isao nozem ili bi ugusio psa. Ugl, klasican primjer prirodne selekcije gdje tkz. "Moderni" decko ugiba a normalna osoba prezivljava.

      13. 2. 2019,   10:51
    • zaboravljate da pas nije nikog napao. poznam nekoliko staforda i ni jedan nije agresivan, naprotiv vrlo su mazni i druželjubivi. osobno imam mješanca labradora kojeg moram čvrsto držat na omči ako nam neki pas ide u susret (osim kad mu prilazi susjedova stafordica), jer bi se poklao sa svakim cuckom kojeg nanjuši. sa sobom uvijek u šetnju moram nositi suzavac za životinje, a ne nož.

      13. 2. 2019,   12:02
    • amun6, a je li? Svi su mazni i druželjubivi? Pišeš o pekinezerima ili o psima dizajniranima za borbe pasa i/ili čuvanje?

      13. 2. 2019,   12:37
    • Možeš ti u šumu nositi suzavac za pse, stari broj "Arene", češnjak oko vrata protiv vampira, aluminijsku foliju na glavi protiv vanzemaljaca, itd... Ma sve što te ispunjava! To je sve tvoj izbor. I maženje sa staffordom. Možeš probati i s lavom. Ja poznajem jednog koji živi s lavom i kaže da je maza takva da je to nevjerojatno. Pa ako je njegov maza, sigurno su i svi ostali. Ajde ti lijepo u Maksimir pa vjeruj čovjeku na riječ i malo se poigraj s lavovima. I ne brini o tome što tko nosi u šumu. Jer po vama bi trebali u šumu opremljeni ko na izbor ljepote, a? Sprej za pse... 🙄

      13. 2. 2019,   12:43
    • abas, ali pit buli, stfordi, pa rotwelwrii, dogo argentino i slično. sve su to slatke mazice. Psi željnii ljubavi koji će rado pristupiti svakom željni igre i povremenog kušanja osobe koju sretnu. Znaš ne bi oni nikoga. To su pasmine poznate upravo po prijateljstvu, otvorenosti, igri. Ako vlasnik kažu da su mirne bubice onda su mirne bubice. I tko si zapravo ti da toj bubici od psa npr. stafordu ili dogu argentinu zabraniš da se poigra tobom i npr. prigodno te onako prijateljski kuša. Jasno ako ga kreneš tjerat onda se pas preplaši iznenadnog neprijateljstva pa se može učinit da te napada.

      13. 2. 2019,   12:51
    • zeljkopž tako je partijac,sve više me iznenađuješ-u pozitivnom smislu+++++

      13. 2. 2019,   12:54
    • Baš ste preplašeni. Žao mi vas.

      13. 2. 2019,   13:13
    • Evo ti par naslova. Sve jedan do drugog vlasnkove bubiice, koje vole djecu. "NAPAD PSA - najnovije objave, slike, video ..., PAS UGRIZAO DIJETE - stranica 1, Rotvajler izgrizao trogodišnjaka, otac ga spasio u posljednji trenutak ..., Pas ugrizao dijete, a vlasnica odbila dati podatke da li je pas cijepljen ..., itd. itd. itd. "

      13. 2. 2019,   13:55
    • Aj sad malo naslove...pas spasio...pas pomogao..

      13. 2. 2019,   14:34
    • može dogma11, stavi ih.

      13. 2. 2019,   14:36
    • Ti eto imaš volje surfati....

      13. 2. 2019,   14:38
    • ....ili ćemo se praviti da nikad ni jedan pas nije spasio ni jedan ljudski život

      13. 2. 2019,   14:42
    • Amun6, ako sam preplasen, braniti cu se. A tvoj pas to mozda nece prezivjeti. Tboj je posao da me umiris tako sto ces psa voditi na uzici. Inace, u Njemackoj jako cesto boravim poslovno, uglavnom u Dusseldorfu, i nikada nisam vidio vlasnika da seta velikog psa bez uzice. Za razliku od Hrvatske, policija tamo provodi zakon.

      13. 2. 2019,   16:02
    • arimmer, a jesi li prošetao Njemačkim šumama i selima? Naravno da pas treba biti na uzici osobito u gradu. Moj pas je uvijek na uzici i to kratkoj uz nogu kad je u gradu. u šumi je na uzici samo kad su i lovci u šumi sa svojim psima i to samo zato jer poznam svog psa i ne želim da se pofajta s lovačkim psom, jer ne želim da i jedan bude ozljeđen. U Njemačkim šumama je normalno da je pas pušten. U ovim komentarima nije problem što je pas njuškao i bio zainteresiran pretpostavljam za igru sa mladićevim psom već je problem predrasude prema pasmini. Pas može biti genetski uzgojen za razne namjene a o odgoju i vlasniku ovisi da li će te gen. predispozicije biti u funkciji, kako za pomoć u kući, traganje za unesrećenima, spašavanje na moru, potragu za tartufima ili bolesne borbe pasa za koje ih obučavaju ljudi. Gđa. iz teksta je samo krivo procijenila da ako je već jednom prošla bez problema pored ljudi koji imaju psa, da će opet proći bez problema al malo se zaje..la. Btw U šumi psa imaš na uzici samo ako postoji opasnost da će odlutati i ako je neposlušan što u ovom događaju nije slučaj.

      14. 2. 2019,   07:59
    • I još samo da izrazim svoj stav. Apsolutno sam protiv uzgoja i držanja opasnih pasmina, zbog zloupotrebe istih i nelagode koju uzrokuju kod ljudi, jer nikad ne znamo koliko je stabilan vlasnik i kako je odgojio psa.

      14. 2. 2019,   08:11
    • amun6-ta šuma je u stvari park,a zašto bi itko morao procjenjivati kakav je pas od dotične osobe?pogotovo što je pas bio pasmine koja se nalazi na listi opasnih pasa..zato postoji zakon o držanju i vođenju takvih pasmina..i kako je pazila na njega tak je i završio..na svu sreću nitko drugi nije nastradao...

      14. 2. 2019,   08:13
    • Ako ja znam karakter svoga psa kojeg imam godinama,koji nikad nije imao niti najmanji incident niti pokazao sklonosti nekoj agresivnosti tko mi može reći ovu ja njega voditi na uzici ili bez,a to što neke ugrožene plačipi... imaju strah od svoje sjene nije moj problem,zato postoje liječnici,a moga psa ili mene neka pokuša napasti,neka bude frajer,ovaj ima sreće šta je vlasnica bila nemoćna baba

      14. 2. 2019,   11:05
    • ti nisi baš jako pametan ali se trudiš..

      14. 2. 2019,   11:18
    • Eto, balkanski mentalitet...jebo zakon, JA znam svog psa, pa ću odlučit hoću li ga staviti na uzicu, JA znam svoje vozačke sposobnosti, pa ću odlučit kojom ću brzinom vozit....

      14. 2. 2019,   11:47
    • Ja svoja tri staffa uvijek šetam bez povodaca...i tako ću i nastaviti =)

      14. 2. 2019,   11:47
    • Tri staffa i kurčenje...hmmm, vuče mi na nedostatak cm u donjem postroju ;-)

      14. 2. 2019,   11:49
    • btkka, TI znaš karakter svog psa, znaš da je mirna bubica i da nikad nikog neće ugristi??? Evo što mi pričala majka. Dok je bila mala njena obitelj je imala njemačkog ovčara. 12 godina! Kaže divan i naj bolji pas kojeg su imali. Jednog dana je ničim izazvan taj ovčar skočio na njenu 6godišnju sestru i ugrizao je za nogu! Kako to? Svih 6 godina je živjela u toj kući s tim divnim psom u dvorištu i jednog dana je ovaj ničim izazvan skočio i ugrizao ju. Kako to??? Pas je žvotinja i zbilja je nepametan onaj koji tvrdi da zna kako će se pas ponašat u svakom trenutku.

      14. 2. 2019,   11:49
    • Samo_u_prolazu. ha, ha. Zbilja ozbiljna insufijencija kad mu niije dovoljan jedan kako bi to kompenzirao već treba tri.

      14. 2. 2019,   11:54
    • U pravu si ...al i dalje ne namjeravam koristiti povodce =D

      14. 2. 2019,   11:59
    • dogma, uzica je i zbog sigurnost pasa. Nek ti nanjuše kuju koja se tjera ode .... možda ih više ne vidiš.

      14. 2. 2019,   12:22
    • Ja sam u tjedan dana pročitao desetak članaka o raznim ubojstvima,otmicama,premlaćivanju...i što sad?oćemo pištolje i palice nosit kad idemo u trgovinu,šetnju?kad ti netko priđe da te nešto pita ti ga upucaj jer si pročitao da ljudi ubijaju.A ovdje se radi o "opasnom"psu kojem je jedini grijeh što je nabasao na bolesnika koji se osjeća ugrožen samim svojim postojanjem.Jel shvaćate koliko vam veća prijetnja prijeti od ljudi oko vas nego od pasa ako ćemo u nekim postocima pričati,gdje bi dospili da potežemo nož na svakog tko nam je sumnjiv?

      14. 2. 2019,   13:15
    • Ihh.... opari kuju vrati se svaki put ;))

      14. 2. 2019,   13:21
    • Vidim da ste se svi raspisali o opasnim psima, ali nitko ne pise o opasnim ljudima. Ovaj tip je definitivno opasan, Iz opisa koji je dala gospodja on je jednom rukom digao svog psa i drzeci ga u ruci, izbo njenog psa. Dakle ili je imao spreman noz u ruci, ili je veoma sposoban posto je dzepni noz izvadio iz dzepa i otvorio ga jednom rukom!!!! Naravno to je moga pod uvjetom da je noz "skakavac" ili slican, a takvi se koliko ja znam ne nazivaju dzepnim nozem!

      14. 2. 2019,   13:24
    • Meni se cini da ti oparujes svoju kuju. Ne bi me uopce cudilo s ovim modernim dog loverima. To voli vise psa nego svoju familiju.

      14. 2. 2019,   13:25
    • Pas te neće nikad zaj...,dat će život za tebe,ljudi su st.ka,tako da mi je psa uvijek žao,a za ovakve frustrirane maj.une što pišu nebuloze i koji bi dijelili lekcije iz zakona uvijek čuvam dobar vritnjak

      14. 2. 2019,   13:40
    • Obožavam vidjeti strah u očima ovih što ne vole pse i kako mi se miču s puta ...a moji staffordi slobodniji...trčeee...skačuu..a lipote :)))))

      14. 2. 2019,   13:46
    • webote:kak to misliš ?

      14. 2. 2019,   13:46
    • Ja u šetnju uviijek idem sa svojom tetkom , tako da.... neka se samo koji zaleti. Kad ga tetka zgromi....

      15. 2. 2019,   02:11
    • zeljkopž:ako je tvoja tetka poput moje onda će nahebati i đžukela i njen vrli gazda- gazdu bude pohebala a đžukelu će pojesti..

      15. 2. 2019,   07:07
    • I ti imaš tetku? Ma da one su zakon. Ima li boljih? Kažu da ima, al taj stav, osobnost . Makar tu su ii osjećaji u igri. Sviđa mi se, ma tko što god rekao.

      15. 2. 2019,   10:30
  • vrlo sumnjva prica, kao da netko ide po cesti sa curom i kolje pse? da nije pas nesto napravio i zasto pas nije bio na lancu?

    12. 2. 2019,   08:23
    • Na lancu?!

      12. 2. 2019,   08:34
    • Netko ide po cesti i kolje pse, netko ide po cesti pa truje pse, netko ide pa puca na pse. To je nažalost sve u HR

      12. 2. 2019,   09:07
    • Ljudi bez mozga. Nemaju pojma da je po zakonu zabranjeno držati psa na lancu.

      12. 2. 2019,   09:21
    • Zbog takvih ljudi o ja sam razmišljao o nošenju noža u šetnju jer policija ne radi svoj posao. Baba od 60+ godina šeta dva pitbulla bez uzice i brnjice, a ja jedva imam snage obuzdati jednog! U Zadru je prije koji mjesec rotvajler napao dijete jer ga je šetalo drugo dijete bez brnjice!!! Takvi psi su u neodgovornim rukama vrlo opasno oružje! Za takve pasmine obavezno uvesti psihotest vlasnika i redovitu kontrolu. I to govorim kao netko kome su stafordi vrlo dragi.

      12. 2. 2019,   09:22
    • ne trebaš oružje.. suzavac čini čuda..

      12. 2. 2019,   09:36
    • Krivo se izrazio...na uzicu vjerojatno mislio. I slazem se ..setajte pase odvezane po selima,ledinama,poljima... ali u gradu ne

      12. 2. 2019,   09:37
    • Naravno. Pse treba držati na uzici. Bili socijalizirani ili ne. Jer šta čovjek zna kakav je nepoznati pas.

      12. 2. 2019,   09:56
    • A boga mi i kakav je covjek kraj kojeg prolazis sa svojim psom. Moze sad pa sad izvadit nozinu i izbosti psa!

      12. 2. 2019,   12:22
    • znači, evo mojeg vještačenja, dogodilo se točno ovako: par se šetao sa kokericom (ženkom) i dotrčala je ženka staforda. prije nego je do prave agresije i došlo, tip se uplašio jer zna šta slijedi ako su dvije ženke. po mjestu rana se jasno vidi da ga pas nije napao, već se bavio drugim psom, inače mu ne bi mogao prići s boka i leđa. kad se stafordica srušila, skužio je da je pretjerao, ponudi je prevoz i prijavio se murji.

      12. 2. 2019,   15:00
    • Sve mi je jasno osim ovog dijela, "On je s jednom curom i psom čučao u grmlju. Prošli smo pored, a pri povratku, nakon otprilike sat vremena, Koko je krenula da ih pozdravi, ništa više. Čim je prišla, on je uhvatio svog psa, dignuo ga u zrak i rukom krenuo prema Koku. Sve se brzo odigralo i nisam shvaćala što se događa. Moj pas je cvilio, plakao, a on ga je iznova ubadao." Dakle digao je svog psa, izvadio dzepni nozic i izbo staforda, i sve to jednom rukom jer je u drugoj drzao svog psa!

      12. 2. 2019,   15:13
    • Anonimus6666 kako ti znas da tip nije lignja? ne budi rasist

      12. 2. 2019,   15:30
    • I meni je cudna ta prica..decko , koji je i sam vlasnik psa..s kojim je bio u toj sumi i u drustvu djevojke je,nicim izazvan izvadio noz i priklao drugog psa..onako,odjednom..Ako je stvarno tako bilo, treba ga najstroze kazniti.. Ali nema smisla skroz ta prica..

      12. 2. 2019,   17:11
    • Profurator reče: " već se b a v i o drugim psom...". Pa daj da se koji staford "pobavi" sa tobom!

      12. 2. 2019,   21:23
  • Upravo je ovo razlog zašto ja svog psa vodim uvjek na povodcu. Moj pas će biti pušten jedino na područjima gdije mogu na vrijeme vidjeti ili drugog psa ili čovjeka i pozvati ga natrag tipa grobničko polje pošto sam iz Rijeke. Pas ne smije ići bez povodca pogotovo na mjestima di sigurno ima još ljudi jer ljudi se možda jednostavno boje psa i u tom strahu ili panici možda će i pas odreagirati potpuno nepredvidljivo. Nažalost kod nas ima jako puno i neodgovornih vlasnika koji uopće ne razmišljaju o tome da postoje ljudi koji se ili boje ili jednostavno ne vole pse i imaju pravo na to da se po gradu mogu prošetati bez toga da im nečiji pas dolazi bez povodca i uzemirava ih.

    12. 2. 2019,   08:30
  • Jbg, netko ne voli ove opasne pasmine, stafforde, pit bullove, rotwilere itd. To sve treba biti na povodcu i pod brnjicom dok je van svoja 4 zida. Ne znas sta mozes ocekivati od nepoznatog psa, koji ti prilazi . Tko zna kakva je pozadina price ali sumnjam da bi ubadao i klao bez povoda, vjerojatno je pas skocio ili se muvao oko njih.

    12. 2. 2019,   08:26
  • Povodac, brnjica i kraj priće.

    12. 2. 2019,   08:31
  • Hm, kolko smo već puta, nakon što je pas izgrizao nekog čuli " Vlasnica sve niječe i tvrdi kako je pas bio pravi anđeo koji nikada nikome ne bi naškodio." Naročito još ta miroljubiva, mazasta pasmina Stafordski teriijer.

    12. 2. 2019,   08:25
  • Kada sam prošlo lijeto ležao na plaži vlasnica psa je pustila psa da se okupa u moru i pas kada je izašao otresao se na naše ručnike i počeo je režati te sam vlasnicu zamolio da kontrolira svog psa prilikom kupanja i ovdje je zabranjeno za kupanje pasa ...odgovor je bio da nema znaka da je zabranjeno . Digao sam se i opalio psao nogom a njoj sam rekao da se makne jer njoj neće u životu nikad biti potrebni više znakovi. Bahatosti i bezobrazluku nema kraja

    12. 2. 2019,   08:33
    • Trebao si nju opaliti a ne psa,nisi dobro odreagirao pas sluša naredbu vlasnika tako da pas nije kriv u toj mjeri da ga se udari.....

      12. 2. 2019,   08:37
    • Osim što tučeš umirovljenike, tučeš i pse.

      12. 2. 2019,   08:37
    • Najgore od svega sto pas nije kriv, na zalost jbg. Ne kazem da ga nisi trebao sutnit i ja bi ga pljesnio nogom po sred stomaka ali taj udarac je trebala vlasnica dobiti, mozda bi naucila pravila i da nisu ona i pas sami na svijetu.

      12. 2. 2019,   08:38
    • @Plejada: Bezobrazni, bahati i nekulturni uz to još agresivi ne razumiju drugačije ,pa ti probaj biti fin sa takvima !

      12. 2. 2019,   08:40
    • Arma, šteta što te pas nije dobro dohvatio baš mi je žao.

      12. 2. 2019,   08:59
    • @dany85 Tada bi zasigurno ovaj naslov odgovarao dogadjaju !

      12. 2. 2019,   09:04
    • Na strani sam psa, i a to što ovaj nosi nož to ništa jeli? Takve poput tebe se treba bojati.

      12. 2. 2019,   09:07
    • Ni pas ne razumije bahate,bezobrazne i nekulturne.

      12. 2. 2019,   09:13
    • @dany85 Srećom da razumiješ da se takvih treba bojati..sada mi lakše , no ti i dalje budi na strani psao koji bi po tvome trebao imati toliku slobudu da ti i dijete na plaži izgrize a ti da gledaš i pohvališ vlasnika-cu kako divnog psa ima !

      12. 2. 2019,   09:14
    • Jesu li i penzići grizli djecu na plaži?

      12. 2. 2019,   09:28
    • armagedon,slično se i meni događa svako ljeto na plaži,većina vlasnika pasa je bezobrazna,bahata, a o skupljanju izmeta za svojim ljubimcima neću ni govorit!!!

      12. 2. 2019,   09:53
    • Ima raznih vrsta vlasnika pasa onih koji se brinu o njima i paze druge a ima i ovakvih koji nabave psa još i opasnog pa ga daju klincima šetat puštenog bez brnjice ili ostale opreme za zaštitu od ugriza. Ima ih i onih koji pse ne vode veterinaru, punih buha i laju na lancu sa nogama u vlastitom izmetu !

      12. 2. 2019,   09:58
    • ARMAGEDON:možeš samo zamisliti kako im smrdi u stanu od kućnih ljubimaca ,puno dlaka,tragova izmeta i pišaline...živjeli..

      12. 2. 2019,   12:08
    • Bio sam u jednom takvom stanu kod jedne cure koja drži pse i bilo mi je neugodno , mislio sam da ne drži dolje higijenu a to su psi ispuštali svoje izlučevine po svuda !

      12. 2. 2019,   12:16
    • @Hunter 1312 A daa ? Dakle još jedan agresivnije od ove cure što je rekla da " Cit ..nigdje ne stoji znak da se pas ne smije šetati i ulaziti u more " ! Možda se i sretnemo negdje ..ti sa nekulturnim i neodgojenim psom a pas sa još nekulturnijim gazdom. Super kombinacija ..pa nek ti sa srećom dok ne naletiš. Btw inače sam jako blizak sa Gosp Mirkom Filipovićem , pa postavi sliku kako bi se proveo ..Lp

      12. 2. 2019,   12:21
    • @Hunter je samo novi klon t.pavelića,gero hc,hororrr lol..đžaba otvara nove profile kad mu je ponašanje isto...

      12. 2. 2019,   12:24
    • @Hunter 1312 Slažem se da je Mirko veliki gospodin no što se tiče tebe dobro si rekao ovo ( možda bi izbio ) ! Eto čuvaj se da ne naletiš na one koji bez problema raspale neodgojenog psa i njegovog gazdu

      12. 2. 2019,   12:41
    • ARMAGEDON 5+

      12. 2. 2019,   12:43
    • Volim životinje i sam imam psa. Svakodnevno vidim u svojoj ulici pit bula kako slobodno šeće bez gazde. Mislim da to nije u redu.

      12. 2. 2019,   12:47
    • Krivoga si opalio, trebalo je vlasnicu, a ne jadnog psa koji nema pojma zašto si ga lupio..... ona je zaslužila nogu u tur da nauči držati psa podalje od ljudi.... i biti odgovorna

      12. 2. 2019,   13:00
    • Lik hoda s nožem po šumi???

      12. 2. 2019,   14:33
    • Pas ga pošpricao s vodom, a on sav od šećera pa će se otopiti. Da nije tužno završilo po psa, bilo bi smiješno.

      12. 2. 2019,   16:05
    • Komentari su svakakvi... i ja imam pse i isto bih tvrdila da neće nikome nauditi, jer su velike maze i dobrice i čuvari...... no to mogu tvrditi dok su u svom dvorištu i dok goste osobno puštam u dvorište i prisutna sam dok psi pomirišu gosta , on ih pomazi i sve je u redu... No nikada ne bih psa pustila izvan dvorišta bez povodca da trči prema nepoznatim ljudima, jer ne znaš nikad što se može dogoditi , a ljudi se boje i strah ih je velikog psa koji ide prema njima. U ovom slučaju ni meni nije jasno da je momak odmah nožem dočekao psa.... da li se uistinu preplašio i bojao da će ga napasti ili je bilo nešto drugo.... ne znam..... ! A Sparkling Star ne bih ni ja bila sretna da mi se pas otresa na plaži kraj mene dok ležim na ručniku..... ne volim da me se šprica vodom...... ni ljudi ni psi...! Iako i meni ide na živce da zbog turista ne mogu prošetati psa na plažu gdje sam se od djetinjstva kupala..... i držim ga podalje od ljudi.... ali eto moderna vremena ne smije se..... pa odem na puste plaže gdje nema ljudi

      12. 2. 2019,   17:03
    • I ja imam psa,ali nisam za to da psi budu na plazi gdje su ljudi i mala djeca,zbog higijene a i sigurnosti ostalih na plazi,pogotovo male djece....zato ljudi pametno i dobro vodite brigu o svom psu,oni ce vam ljubavlju to dublo vratiti.Nemoj te da zbog svoga nemara citamo ovakve ruzne vijesti....LP

      12. 2. 2019,   17:14
    • Istina Igore... mada su neki psi čišći od ljudi,..... eh danas se više ni ribu ne može na moru očistiti, ni ovce kupati, sada je sve podređeno turistima...... ! Više ljudi zagađuju more nego što su ikada prije to radili.... naši stari su i ovce kupali i ribu čistili, i bačve topili i mutapna prali.... sve je to ciklus, ribe pojele..... a danas se detergenti, šamponi, kanalizacija .... sve to ide u more.... i ne smeta kupačima...... ali smeta pas koji se okupa ,... dobro ne treba se stresati pored kupača...... no vjeruj mi da će djeci manje štetiti pas na plaži od onih silnih krema, šampona i detergenata koji se ispuštaju u to isto more, samo malo dalje pa to ne vide....

      12. 2. 2019,   17:37
  • Mozda da je pas imao brnjicu kao sto je trebao imati nebi se to desilo...recimo

    12. 2. 2019,   08:27
  • tako i treba.. i ja bi to napravio tim krvolocnim pasminama da mi pridu blizu..

    12. 2. 2019,   08:23
    • apsolutno se slazem, sta se meni ima priblizavat bilo ciji pas, a pogotovo takve pasmine za koje ne znas hoce te zadavit ili ostavit teskim invalidom.

      12. 2. 2019,   08:25
    • Takvi psi ne smiju biti pusteni, da hodaju i trce okolo bez uzice i brnjice, potpuno opravdana reakcija. Mozda je pas skocio na njega ili curu i jbg, skocio si na krivoga batice .

      12. 2. 2019,   08:27
    • naravno.. pogotovo o takvima krvolocnima za borbe... to treba po kratkom postupku, kao i pametnjakovice kao ti koji ih brane.

      12. 2. 2019,   08:31
    • Sta znaci krvolocna pasmina? Prije neodgojena i nesocijalizirana. Po meni bi svaki pas trebao biti na povodcu koji je u dijelu gdje prolaze ljudi. Znaci bio to snaucer ili doberman, osobno imam oba dvje pasmine. Znaci, nema takvih ili onakvih pasa, pravila za sve pasmine ista. A ti 24 SATA NON STOP, izbost zivotinju kad ti se priblizi, nije ti to zdravo razmisljanje. Malo si bolesnik, ili si plasljiva picka i svega se bojis..

      12. 2. 2019,   08:37
    • Krvolocna pasmina znaci agresivnija pasmina, trenirana za takve stvari, borbe, cuvanje velikih posjeda itd znaci Staffordi, Rotwaileri, Pitbullovi itd. Tako da ono, takvih pasmina ima, glupo je govoriti da ih nema, neke su doslovno uzgojene samo radi borbi, eto ne nece onda biti agresivni lol . Da mi takav pride, skoci na mene i da imam noz, izrezbario bi ga ko bundevu za halloween jbt

      12. 2. 2019,   08:44
    • Paveliću, mozda čovjek nezna puno o psima ali imam osjećaj da tu kaš manje znaš o ljudima koi imaju fobiju od pasa. Ja pamtim jedan susret sa psom kad sam bio mali, imo sam sreće da me spasio jedan prolaznik. Danas me strah djetetu poklonit igračku u obliku psa, novolim srest pudlicu koju ljudi nose u torbi.

      12. 2. 2019,   08:52
    • Ja volim pse ali nikad nisam imao ga za kucnog ljubimca. Nekidan setam i jedan oveci pas, duze dlake(iskreno liči na Lassie) ne znam puno o njima pa ne znam ni koja je pasmina. Trci pas ocito ispred vlasnikove kuce a on na balkonu,3.kat.. I pas trci prema meni ja samo setam, vlasnik se dere ne, ne.. ona se okrene trceci nazad pa ponovno ka meni.. On se ponovno dere ne,ne glu*ačo jedna, a ja ponovno spreman da će me napasti i adrenalin me puca i srce lupa jako.. Konačno me dotakne taman po tenisicama i vlasnik je nekako dozove u kuću nakon jedno 15etak sekundi intenzivnog deranja. U tom trenu sam bio spreman napraviti sve sta sam mogao, pa i udriti psa ako bi mi pomoglo. A i tom vlasniku bi onako, usputno dao 2-3 šamara.

      12. 2. 2019,   09:07
    • Nema takvih agresivnih pasmina, ima samo lose neodgojenih. Zapravo su cak ove naoko manje i umiljatije pasmine puno agresivnije i to je, mislim, i dokazano. Cijela stvar je sto kad te napadne manji pas, posljedica su male ili nikakve i to nitko ne prijavljuje, a nazalost kad jedan bul terijer napadne, ostavi "svoj trag" na tijelu. I to je cijela prica. Međutim, apsolutno razumijem strah ljudi u ovakvim situacijama.

      12. 2. 2019,   09:07
    • Treniran pas za cuvanje, borbe i slicno sigurno nece biti pusten bez uzice među ljude. Ljudi nije kriva pasmina! Kriv je idiot koji ne zna pravilno odgojit i vladat takvom pasminom. Neovisno o pasmini, pas treba biti pod kontrolom u svakom trenutku. To i ja radim i drzim se toga, ali sam i sebe jako puno informirao i jako puno radio sa psom, bio na tecajevima socijalizacije kako bih danas imao stabilnog psa, u mom slucaju "opasnog" DOBERMANA. Takve pasmine zahtjevaju jako puno rada i truda, a to ne moze svatko.

      12. 2. 2019,   09:14
    • da ti samo priđu? Bi napravio isto... bez uvrede al iz tvog komentara ja samo mogu isčitat da si seljak, bez uvrede.

      12. 2. 2019,   09:15
    • @Klosarluk, imao je taj pas srece sto nije naletio na ovakvog kao iz sume, znam par ljudi koji ne bi okom trepnuli i rjesili bi kera, a i vlasnika. Da su vlasnici svjesniji svojih zivotinja, ne bi nastradale zivotinje, ali jbg nisu, tako da se ljudi u nevolji moraju braniti kako god znaju i mogu. Ja bi ga recimo pokusao preplasit, ako i 2. puta dode onda ide spicom patike u glavu ili stomak, vecina se ne dize nakon toga.

      12. 2. 2019,   09:19
    • @spector krvolocna pasmina je ona koja je stvorena da kolje, poput staffa. Tko ima tog psa, ili se kurci ili trazi probleme. Nema treceg.

      12. 2. 2019,   09:28
    • Nijedna pasmina nije stvorena da kolje i to su predrasude koje potjecu od neznalica ili zlocestih ljudi. Stafford se u stranim zemljama koristi za pomoc bolesnoj djeci jer je jako pazljiv i osjecajan s njima. To sto on ima odlicne fizicke predispozicije - jaka celjust, brz, okretan, snažan pa ga idioti koriste u ilegalnim borbama je neka druga prica.

      12. 2. 2019,   09:58
    • Ma vi ste krvolocni vi koji pozivate na ubijanje ikoga.. Zagovarate tu nasilje nad zivotinjama nebitno bila zivotinja kriva ili ne.. Sram vas bilo. Ja imam 2 staforda i nikoga nikada nisu ni napali ni budu a samo da vam napomenem da imam i 6mjesecnu bebu pa krenite sa. Osudivanjem i sranjima da ce pojest dijete itd.. Stoko zatucana neodgojena

      12. 2. 2019,   10:01
    • Iskreno nikad ne bih nabavio staffa. Nije pas koji mi se sviđa i to je to. Ali sam se uvjerio da puno ljudi nabavlja određene pasmine samo zbog izgleda,ne znajuci sto ta pasmina sve zahtjeva. Hocu reci da i pekinezer moze biti zajeban, kao i staford, rott itd. Ali isti taj pekinezer kad zareži ili ugrize, nije to kao kada te ugrize nesto vece. I tome se ne pridaje velika važnost jer takav pas ne moze napravit veliku štetu, odnosno ozljedu. Dobra edukacija, zdrav i pravilan odgoj, izlaganje psa svakodnevnim situacijama, upoznavanje sa drugim ljudima i psima. Uz takav odnos i brigu o psu nema brige o nikakvoj krvolocnoj pasmini. Ali uvijek uz nadzor vlasnika, jer je to ipak zivotinja. Predrasude i losa informiranost su zajebana stvar.

      12. 2. 2019,   10:02
    • @hemingway, odgovori zasto je nastao staff i koje osobine su mu razvijene kako bi uspjesno obavljao svoje zadatke?

      12. 2. 2019,   10:22
    • Kakve veze ima zasto je on nastao ?!

      12. 2. 2019,   10:42
    • Kakve veze ima? O moj boze.

      12. 2. 2019,   10:53
    • ma znate sto , bogami bi i ovoga krpali ko i mog psa , pa vi mislite sto hocete ... Treba vas sve na lance ,brnjice i posebno na ruke neke da ne mozete tipkat ovoliko sranja ... Odma da se zna da bi ga isparo ko on mog psa 😊

      12. 2. 2019,   11:06
    • Znaci ako je neki pas nastao mijesanjem pasmina kako bi imao odlicne fizicke predispozicije za ilegalne borbe on je znaci stvoren da kolje. Izvrsna logika.

      12. 2. 2019,   11:32
    • @hemingway, ajd sad jos jednom procitaj svoju poruku.. Polako...pa mozda i shvatis.

      12. 2. 2019,   11:59
    • @ivo, takve poput tebe samo cekam da mi nalete sa takvim psom. Vidjeli bi kolike ste jajare kad to treba biti. Da si frajer, ne bi ljecio komplekse kupnjom takve pasmine.. A to sto lajes na netu samo potvrdjuje koliko si opasan.

      12. 2. 2019,   12:01