Obavijesti

Promo sadržaj

Budućnost medijskog i marketinškog prostora u sljedećih 10 godina

Budućnost medijskog i marketinškog prostora u sljedećih 10 godina
4

Iz sadašnje perspektive brzih promjena teško je predvidjeti stanje medija i marketinških aktivnosti u medijima za 10 godina, ali ono što znamo je da nam budućnost donosi manji udio tradicionalnih medija kao nositelja komunikacije koje poznajemo

Da će neke današnje nove prilike s vremenom postati posve uobičajena sredstva putem kojih se može stvoriti tzv. “buzz” vezan za naš proizvod, poboljšati prodaja te ostvariti  dvosmjeran odnos s kupcima, smatra Ivan Nikolašević iz agencije Advans Zagreb.

Također, korištenje tradicionalnih medija kao što su televizija ili radio u svrhu oglašavanja će zasigurno posve poprimiti karakteristike programmatica, zaključuje Ivan Nikolašević.

Novi medijski kanali poput blogova, osobnih profila pojedinaca na raznim društvenim platformama danas su novost za medije, agencije i klijente, no u vrlo kratkom nadolazećem periodu možemo očekivati neke još novije, troškovno učinkovitije i demografski preciznije komunikacijske platforme.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.

Ivan Nikolašević dodaje da mobilna te virtualna realnost, praćenje kupaca u stvarnom vremenu, transparentnost u komunikaciji, video storytelling, video sharing, brža proizvodnja sadržaja, kraći životni vijek proizvoda i slično su obilježja novih trendova koji u narednom periodu diktiraju brandovima način prilagodbe strategija razvoja i komunikacije.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Nezaboravan proljetni odmor na zlatnom otoku Krku
PROMO

Nezaboravan proljetni odmor na zlatnom otoku Krku

Aktivan obiteljski odmor želja je sve većeg broja gostiju, a u Hotelu Park Punat čeka vas pravi sportski spektakl!

Tko iz Hrvatske ima priliku pobijediti Maxa Verstappena?
PROMO

Tko iz Hrvatske ima priliku pobijediti Maxa Verstappena?

Riječanin Luka Matković utrkivat će se protiv Maxa Verstappena na Player 0.0 globalnom finalu!
Ante Cash isprobao proizvod kojeg se pribojava svaka betonska konstrukcija
PROMO

Ante Cash isprobao proizvod kojeg se pribojava svaka betonska konstrukcija

Isprobali smo svrdlo s karbidnim vrhom. Iako ga na gradilištima od milja zovu čarobnim štapićem, riječ je o priboru kojeg se pribojava svaka armirano-betonska konstrukcija.