Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Cesareovi vapaji će vas slomiti: 'Pustite me, hoću ostati ovdje!'

Komentari (595)
  • Rastao sam se prije godinu dana. Prvo i osnovno mi je bilo da djeca to ne osjete, da prođu to sa najmanje stresa moguće. Ni prvi ni zadnji koji se rastao. Na sudu sam ja rekao da ona ostaje u stanu sa djecom, ja ću se snaći. Ja sam svaki dan sa djecom, kada nje nema kod kuće, kada je na poslu. Maltene, pola dana ona, pola dana ja. Mi se ne vidimo, nije ni potrebno, sva komunikacija je preko telefona, a djeca imaju svoj mir. I sada, kada vidim što se događa ovom malom dječaku. Pa koji je vrag tim roditeljima. OK rastali ste se, ne ide i bok. Ali raditi takvo s.anje djetetu. i to još djetetu od 9 godina koje će to sve zapamtiti ??????????

    19. 6. 2018,   13:12
  • Ne razumijem ako si uzela dijete a imali ste oboje skrbnistvo,i sa tim djetetom pobjegla u BiH to je otmica ako sam u pravu.I sad si.osudjena od strane suda i radis dramu oko necega sto bi svatko normalan presudio.Vrati oteto djete.Ne kuzim.

    19. 6. 2018,   13:01
    • narcistična je....

      19. 6. 2018,   13:03
    • Neznam ali srce ti si to dijete otela od oca i pobjegla u drugu drzavu a isti taj otac je imao isto pravo na skrbnistvo.

      19. 6. 2018,   13:05
    • U pravu si frajeru. Moje mišljenje je da se tu najmanje gledala dobrobit djeteta.

      19. 6. 2018,   13:09
    • Cila apsolutno si u pravu da je dijete najostecenije ovdje.Meni nije jasno zasto ta majka radi takve scene i unistava svom dijetetu psihu i djetinjstvo.Bori se pravnim putem a ne ko divljak.

      19. 6. 2018,   13:12
    • Pa šta će se borit kad je već osuđena...sad joj preostaje jedino još radit predstavu za javnost....

      19. 6. 2018,   13:13
    • Osudjena je vise puta ali su stalno izisljali rupe na saksiji .koliko je puta tata morao dolaziti iz Italije,koliko je sve to kostalo..koliko dugo nije video svoje dete.. sve se vraca sve se placa ..

      19. 6. 2018,   13:34
    • Bravo frajeru +++podrska ocu pocelo brisanje kom

      19. 6. 2018,   13:56
    • Super je sta ce dijete sad svaki dan bit premlaivano a majka ga je spasila. Dabogda vam takav u kuci bio.

      19. 6. 2018,   14:00
    • Zatvor na 10 god radi otmice mene zanima da je otac to napravio kako bih novine pisale

      19. 6. 2018,   14:05
    • Vi komentatori niste normalni. Oteti majci dijete je najužasniji čin, a otac u ovom slučaju je taj koji ne gleda dobrobit djeteta mogao ga je viđati i navikavati na sebe polako kroz vrijeme a ne ovako ostaviti doživotnu traumu na djetetu. Ovo je prestrašno..

      19. 6. 2018,   14:08
    • Jeste svaki dan posli posla na vespu i iz italije za split dok majka ditetu puni glavu..

      19. 6. 2018,   14:24
    • Duga14 - sto pricas ti? Oteti dijete otmicaru? Jer koliko se vidi ovdje, majka je otmicar.. pravda je napokon zadovoljena i ne vidim nista krivo ovdje.. lijepo su imali podjeljeno skrbnistvo i ona se nasla pametna uzeti dijete na svoju ruku i pobjeci u BIH.. znaci svijesno je to napravila i znala sto radi.. sto je mogla ocekivati? Da ce ju svi potpastati za taj cin i reci "bravo" .. i zasto majka ima vece pravo na dijete nego otac??! A ovi prosvjednici su jos veca hrpa bu****a!

      19. 6. 2018,   14:30
    • Duga pricas gluposti ,majka je ta koja je otela dijete i isprala mu mozak!

      19. 6. 2018,   14:34
    • Pa bolje će mu biti u Italiji da odrasta. Nego ovdi.

      19. 6. 2018,   14:39
    • Dennyy, bas me zanima sto bi rekao da si u djetetovoj kozi?

      19. 6. 2018,   15:08
    • Nema drzave u svijetu koja vise mrzi svoje građane od Hrvatske. Nadam se da ce svi koji ovo podrzavaju ovako jednom bit utrpani u auto i odvedeni mimo svoje volje. Pa nek onda jasu.

      19. 6. 2018,   15:10
    • Pravda je zadovoljena.... i da joj je stalo do djeteta to je mogla bez velike drame objasnit djetetu da je to tata i da ga voli i da ce mama brzo doci i ic sa njim ako zakon dozvoli... Ali smatram da je ona njemu namjerno napumpala glavu i bas da bude cirkus kako bi joj ljudi pomogli i ona ispala zrtva...

      19. 6. 2018,   15:14
    • što znači napumpala djetetu glavu?

      19. 6. 2018,   15:28
    • što da si ti u koži tog djeteta?

      19. 6. 2018,   15:29
    • @tea Dijete je oteto protiv svoje volje od strane majke odavno.

      19. 6. 2018,   15:31
    • kaže dijete?

      19. 6. 2018,   15:35
    • ili ti?

      19. 6. 2018,   15:35
    • Kaže sud.

      19. 6. 2018,   15:37
    • Kako netko tko to nosi 9 mjeseci i poslije odgaja moze biti otmicar onog sto je rodila. Otac moze biti svako a majka je jedna.

      19. 6. 2018,   15:47
    • Majka kao i otac može biti svatko. I naravno da može, sud je dodijelio dijete ocu (s razlogom) a majka se oglušila na zakon kao i na PRAVO DJETETA da ima kontakt sa ocem i majkom te otela talijanskog državljana i pobjegla s njim u Bosnu.

      19. 6. 2018,   15:52
    • samo majka može roditi i dijete je sisalo maminu sisu i mama ga je odgajala cijelo vrijeme. E sada, ljudski sudovi i ljudska pravila su svima jasna...mijenjaju se iz režima u režim

      19. 6. 2018,   15:53
    • zakon se može promijeniti no ostaje prirodni zakon da te samo majka može roditi

      19. 6. 2018,   15:54
    • pitanje je što je nju motiviralo da se odmakne od tog lika. možda je bio monstrum...ne znam ali motiv mora postojati

      19. 6. 2018,   15:55
    • Dijete ima pravo na oca i majku to je zakonsko i moralno pravilo. Dijete je u ovom slučaju majčino koliko i očevo. Majka može roditi ali ne može sama napraviti dijete, dijete je nastalo od dvoje ljudi i skrb djeteta pripada dvoje ljudi.

      19. 6. 2018,   15:56
    • Putza nigdje. Oda po tvome svaki anonimni donor sperme moze i ima pravo na skrbnistvo.

      19. 6. 2018,   15:59
    • evo napraviti ću ja šaraf za Boeinga pa ću reći Boeing je moj :-))))

      19. 6. 2018,   16:00
    • @stranputica Ja neću komentirati kakav je brak imala i kakav je on čovjek jer ja to ne mogu znati. Ali mogu sa sigurnošću reći da je ona loša majka, jer to njeni postupci govore. Imala je priliku djetetu omogućiti normalan život, primjeren odgoj bez trauma i stresa, ona je odabrala ostaviti stigmu na djetetu za cijeli život i raditi medijske hajke. To niti jedna majka koja voli svoje dijete neće napraviti. Njene greške kao majke: 1. Umjesto da se zaposlila i priskrbila financijsku stabilnost i dobila skrb nad djetetom ona je odabrala otmicu 2. Umjesto da dijete svaki dan posjećivala (na što je imala pravo) i u hodu rješavala svoje stambeno pitanje ona je odabrala otmicu 3. Umjesto da je prihvatila prijedlog suda da malo po malo dijete upoznaje oca koji je potegnuo za Hrvatsku xy puta, ona odbija i to i brani ocu da vidi svoje dijete 4. Umjesto da je odvela prvenstveno dijete u Hrvatsku i tražila tu pravdu (iako je ne bi ni tu dobila) ona je odabrala talijanskog državljana odvesti u Bosnu kod nekog čovjeka koji ju je očito financirao jer financijskih sredstava nije imala osim onoga što joj je njen "grozni" muž dao. 5. I na kraju krajeva, kad je isušila sve pravne i nepravne puteve, mogla je shvatiti koliko griješi i najbezbolnije predati dijete ocu. Mogla je dijete pripremiti na to što ga čeka i objasniti da ide ocu kojeg ima pravo viđati kao i nju (majku). To rade dobre majke, misle na dobrobit svoje djece, a ne na svoju guzicu. Ova je sve do sad napravila za svoje dupe.

      19. 6. 2018,   16:03
    • Pored nekih od vas pravosuđe nam niti ne triba. Za dva dana ajmo u nogometne trenere. Za pet dana u ekonomske stručnjake. I tako lipo cilu godinu. Rekal bi moja pokojna mater, ovdi svi sve znaju a niko pojma nema. Ka i pokojni Boris Dvornik, ovdi te svi vole ako imaš para, ili ako si mrtav.

      19. 6. 2018,   16:04
    • @Viribus Postoji velika razlika između biološkog oca i majke, i oca i majke koji su roditelji. U ovom slučaju i majka i otac su roditelji.

      19. 6. 2018,   16:05
    • možda je ona to napravila jer je on odvratan lik....ne znam njezine motive

      19. 6. 2018,   16:06
    • no nije bez razloga

      19. 6. 2018,   16:06
    • Sve je to istina što pišete...ali ja svoje dijete onako nebi navlačio sigurno...

      19. 6. 2018,   16:13
    • Mislim da ce djetetu biti bolje s ocem nego ovakvom mamom!

      19. 6. 2018,   16:37
    • naravno da mu je bolje s mamom

      19. 6. 2018,   16:48
    • Ćaća je u lovi. More više priuštit. Bolje škola i posa u Italiji nego konobarenje u Dublinu.

      19. 6. 2018,   16:52
    • stranputica ioi kako god... ajde budi tiho malo, niko ti nedaje pravo, fora da je ona brizna majka je propala od davno i kedino ko je nastetio djetetu je ona, i gledaj na ovaj nacin nije otac kriv za sta se desilo danas nego samo njegova mama s a m o o n a

      19. 6. 2018,   17:59
    • Majka je jedna jedina i NE može biti otmičar svog vlastitog djeteta kojeg je rodila. Hej dijete je raslo 9 mj u njenom trbuhu i ima sva 100 % prava na njega po svim pravim prirodnim zakonima a ova brutalnost i izopačenost u ljudskim mozgovima sa ovakvim postupcima je produkt sebičnosti, egoizma i sadizma. Dijete je uništeno zauvijek ovim činom i tu je najveća tragedija.

      20. 6. 2018,   09:44
    • Svi mi znamo samo ono sto nam mediji serviraju. Kakav je otac bio prema njoj to nitko nemoze znati .Nije bez razloga pobjegla i odvela dijete. Nitko iz dobra ne bjezi. Pa je svaki drugi komentar suvisan i svaka polemika.

      20. 6. 2018,   10:24
    • Kada vidim razmisljanja ljudi poput Strnpitice i Duge, zapitam se koliko je zapravo covjek mentalno evoluirao.. ja jos uvijek ne mogu vjerovati da netko uporno tvrdi da ima 100% prava na dijete samo zato sto ga je rodila.. totalno nebitno postaje cinjenica da osoba mentalno nije uravnotezena i kaontaova predstavlja opasnost za okolinu i za vlastito dijete.. ali nek je on rodila, ima pravo s njim raditi sto hoce, zar ne? Kolika je kolicina zatucanosti kod nekih ljudi, to vec postaje zabrinjavajuce!

      20. 6. 2018,   10:40
    • "kaontaova" opasnost za okolinu omg.

      20. 6. 2018,   10:45
    • Gdje si ti Dennyy od evolucije svijesti i empatije za drugoga. Nije sve crno bijelo u životu Dennyy.

      20. 6. 2018,   10:48
    • "Kao takva" .. tipfeler, dogodi se svakom.. a tebi ocito od manjka argumenata, si se uhvatila mojih pravopisnih gresaka.. ne, nema to veze sa empatijom, ja sam realist.. a cinjenica u ovoj citavoj orici je da ni jedan od to dvoje roditelja nije cisto u glavi i ovom dijetetu bi bilo najbolje da ga se udomi kod neke druge, normalne obitelji.. a ti baljezgaj o pravama majki i zena do prekosutra.. feministiknje su mi se popele i preko glave.. a tvoji komentari su cisti feministicki, nemoj to ni pokusavati demantirati.. tako da mi se nemoj hvatiti na kartu empatije!

      20. 6. 2018,   11:20
    • @Dennyy Ne sekiraj se, taj feminizam i 100% njeno dijete traje do onog trena dok ne treba tražiti alimentaciju, onda se prioriteti malo poslože. Dnevno mi bar 5 takvih kroz kancelariju prođe..

      20. 6. 2018,   12:23
    • Put za nigdje uopće nisi u pravu jednostavno nisi a pogotovo ovo sa alimentacijom. Ima među nama i onih poštenih i normalnih ljudi koji se žele i mogu sami brinuti o svom djetetu i ne treba im ničija milostinja niti preko one stvari dan novac. Dijete se ne rađa ni za trgovanje niti za otimanje .

      20. 6. 2018,   13:31
    • Ja znam što ja vidim, a znam da radim s ljudima koji tretiraju i žele tretirati dijete kao svoje vlasništvo, a onog drugog roditelja žele uklopiti tek kad se priča o alimentaciji. Dakle uvijek žele prava ali ne i obveze. I usput, Nina koji braniš ti je školski primjer trgovanja djetetom za svoje interese.

      20. 6. 2018,   13:34
    • Žena je zbilja na neki način otela dijete ali lijek tome sigurno nije sudsko otimanje djeteta od majke. Sud je mogao naložiti da otac ima pravo viđati dijete i to je to.

      20. 6. 2018,   16:27
    • @stanputica Pa koliko puta ti se mora objasniti? Jesi ti uopće pratila kronološki slijed ovih događaja? 1. Sud je dodijelio zajedničko skrbništvo,dijete je trebalo živjeti kod oca za početak (jer je majka bez posla) a majka ga je imala pravo viđati svaki dan - Nini nije valjalo. 2. Sud je gledao dobrobit djeteta i nakon svih ovih situacija uputio oca i majku da polako upoznaje dijete s ocem koji je dolazio u više navrata u Hrvatsku - Nina mu nije dala vidjeti dijete i oglušila se po drugi put na sudsku odluku. 3. Sud je dodijelio skrbništvo ocu pošto majka nije adekvatan roditelj jer se 1. ne drži sudskih odluka 2. oduzima djetetu pravo na drugog roditelja 3. izlaže dijete medijima i stvara trume. 4. Nije htjela predati dijete dobrovoljno ocu i odužila je maksimalno vrijeme do ovrhe 5. Ovrha je napokon provedena nakon godina i godina što je Nina odugovlačila postupak 6. Nina će po pravomoćnosti presude u Italiji najvjerojatnije u zatvor zbog otmice djeteta

      20. 6. 2018,   16:38
    • Nemam link za kronologiju. Stalno spominješ sud no nisi rekao koji Talijanski ili Hrvatski?

      20. 6. 2018,   16:42
    • AKo je Hrvatski sud donio odluku o zajedničkom skrbništvu pa zašto se taj Talijan nije žalio našem sudu? I nije rješenje otimanje djeteta majci...NIKADA osim ako majka fizički zlostavlja dijete....već je rješenje provođenje odluke o zajedničkom skrbništvu.

      20. 6. 2018,   16:44
    • Prvi put talijanski sud je donio odluku o zajedničkom skrbništvu. No zbog otmice djeteta na tri godine, sud u Torinu je dodijelio dijete ocu. Hrvatski sud je naravno potvrdio takvu odluku. Zašto bi se Talijan žalio našem sudu? Maleni je talijanski državljanin , a sud u Hrvatskoj se uključio u postupak zbog međunarodnog prava i boravka malenog u Hrvatskoj. Uostalom svi sudovi su dosudili ocu u korist. ZAJEDNIČKO SKRBNIŠTVO je bila prvotna odluka ali je NINA nije poštivala, već je otela dijete u Bosnu. Razumiješ?

      20. 6. 2018,   17:11
    • Dijete od 9g je itekako sposobno reci sto zeli. Također djecu ne mozes slagati oni sve osjecaju. Onoliki otpor sve govori. Cisto nasilje nad djecakom. Posto se Bosnjakivic probudio iz zimskog sna nadam se da ce stvari ic na bolje i da ce netko napokon pitat dijete sta zeli.

      20. 6. 2018,   18:33
    • Dijete do 12 godine se zakonski ne pita osim u posebnim slučajevima. Odnosno pita ih se ali se ne uzima u obzir za odluku. Djecu itekako možeš slagati i manipulirati, Nina je pravi primjer. Svakodnevno radim s ljudima koji su zagorčali svom djetetu život zbog vlastite nesigurnosti. "Sunce ako odeš mama će biti jako tužna i ubiti će se"- Dijete će jadno u ovo povjerovati...

      20. 6. 2018,   19:04
    • Bolesno je dijete ne pitat nista jer on nije beba pa da ne zna. Isto tako nije on odvojen samo od mame nego od cijelig svog zivota, skole, prijatelja, sporta. Otac koji to radi svom djetetnu nije otac neg obicni nasilnik i sad je svima jasno.zasto je Nina morala bjezat. Jadno dijete jadna zena.

      20. 6. 2018,   19:20
    • A teaa dušo što bi ti napravila na očevom mjestu? Ajde zamisli da tebi netko otme tvoje dijete i pobjegne u npr. Makedoniju? I nakon toga ti ne dopušta da 7 godina vidiš dijete a kamoli komuniciraš s njime? Kako možeš braniti takvu osobu? Kako? I ne to dijete nije beba ali je izmanipulirano i ima naznake Stockholmovog sindroma zahvaljujući materi.

      20. 6. 2018,   19:23
    • @tea zvuči ko da ti imaš 9...pa kakvo će objektivno mišljenje imat dite kojem mater godinama puni glavu da mu je otac monstrum...

      20. 6. 2018,   19:30
    • Ne bjezi se od kolaca. Pobjegla je od zlostavljaca koji je jucer dokazao da je zlostavljac. Dijete je otislo boso, bez cipela i iti jedne svoje stvari. On je jucer ubio svoje dijete psihicki. A vi ste ocito zlostavljacice ko on pa ste se prepoznale i svaka daljnja rasprava nema smisla. Nemam 9 neg puno puno vise, a i sa 9 sam bila pametnija od vas i onog monstruma.

      20. 6. 2018,   20:02
    • @teaa Dijete je otišlo boso jer ga mater nije spremila. Znala je vrijeme ovrhe i kad će doći po njega. Ali je kao i uvijek opet mislila na svoje dupe i priuštila djetetu traumu.

      20. 6. 2018,   20:27
    • Nina je dobra zena i dobra majka koja je odgojila odlicnog mladog covjeka. A pravda je spora ali dostizna i neke se stvari dese s razlogom. Napokon je cijeli svijet vidio ko je otac. Zelim joj puno zivaca sve na kraju dodje na svoje. Znam da joj vi zlobnici zelite zlo.

      20. 6. 2018,   21:04
    • teaa:Želiš ljudima da dožive postupak ovoga oca koji odvodi vlastito dijete? Želiš li ti sebi postupak koji si provela s velikim guštom prema vlastito četvero djece, po tvojim osobnim pričama?

      20. 6. 2018,   22:27
    • A bogti. Ovo ko oni Roda sajt postade.

      20. 6. 2018,   22:29
    • Pobrkala si me dragi dodiru s neba sa dogmom... ocito te vec skleroza uhvatila. Previse vjerskih knjiga pa mozak otupio. I opet dokaz da vi prolife vodite brigu samo o embrijima a ne o djeci. Sigurna sam da si jucer bila presretna dok je dijete zapomagalo. To te hrani.

      20. 6. 2018,   22:36
    • A ća tebe briga ko je abortira a ko nije? Ća si ti? Abort inspektor?

      20. 6. 2018,   22:36
    • Šteta što su Katji cenzurirali komentar gdje je napisana istinu o toj divnoj majci. Tea dušo, za razliku od tebe ja ne želim nikome zlo. Nisam isfrustrirana ženica. A Nina je sama sebi donijela zlo, možda će joj kazna za otmicu i osuđujuća presuda koju ima u Italiji razbistriti misli. @dodir Neki ljudi nisu za biti roditelji, tako da možda i nije loše što nije postala roditelj.

      20. 6. 2018,   22:36
    • A mozda ce tebe muz natuc. You never know 😉

      20. 6. 2018,   22:39
    • teaa: A jesam, da, ispričavam se! Samo zato što si i ti bila za istu stvar kao i dogma. Da, hvata me skleroza od strašnih stvari koje pročitam od vas pro choice i od toga koliko vas je protiv života. Zbog ovoga djeteta srce mi se para, ali krivoo je oboje roditelja. Majka više, jer je prva prekršila zakon. Što se mene tiče, ni jedan ni drugi roditelj nisu ga zaslužili. Ima mnogo bračnih parova bez djece koji bi mu mogli priuštiti život pun ljubavi kakav zaslužuje kojem će roditelji misliti više na njega, a manje na sebe.

      20. 6. 2018,   22:42
    • Pa njoj talijan uopće nije muž, već izvanbračni partner. Tu i je nastao problem jer ju nije htio ženiti. Ako me ikad muž udari, prijaviti ću ga i imati dokaze za to dok ih Nina nema. Split je malen grad, nemaš pojma koga braniš tea.

      20. 6. 2018,   22:44
    • Uvikupravu: Ja sam ona koja smatra da svako dijete ima pravo da živi, kao što smo ga imali svi mi koji ovdje pišemo. Svi smo bili embriji.

      20. 6. 2018,   22:46
    • Je tebi su ga trebali dat. Mali je prekrasan zahvaljujuci samo svojoj majci. Dijete od 9g nije beba i jako dobro osjeti ko mu je neprijatelj. Sve smo jucer vidili, i ko je nasilnik, i koga dijete voli... Tony Cetinski je najbolje reko, mali ce pobjec prvom prilikom. Sad su ga nadrogirali, zatocili i nedaju mu do majke. Al dijete od 9g sve zna.

      20. 6. 2018,   22:47
    • A vratiti će se majci koja će pod ključ zbog otmice kad presuda bude pravomoćna?

      20. 6. 2018,   22:48
    • Djeca brzo rastu. I pamte. Dijete zna ko ga voli. Da ima tri godine zaboravio bi ali devet nope. To je vec momcic. Moze on radit sta oce ali nitko te nece voljet na silu.

      20. 6. 2018,   22:51
    • Ja se slažem, maleni će vrlo brzo shvatiti što mu je majka napravila.

      20. 6. 2018,   22:54
    • Oce. Ne sumnjam. Slozili smo se napokon.

      20. 6. 2018,   23:04
    • Samo godine joj idu, sponzora je sve manje. Ne znam tko će financirati njenu za*ebanciju. Bivši muž, talijan zbog kojeg je ostavila bivšeg muža, bosanac s kojim je pobjegla u bosnu skupa s djetetom ili bosanac broj dva kojeg je nedavno našla ...

      20. 6. 2018,   23:06
    • Ovi dodir neba 07 zabode križinu i odma ajmo u tuđu kuću. Bogti di ja živin.

      20. 6. 2018,   23:10
    • Sve šta put piše je istina...ženska je dno dna....

      21. 6. 2018,   02:42
    • Put je blokiran od strane admina za lazi, a sad se moze nadati da ju Vanda nece tuzit jer od jucer svi kojo iznose lazi dobivaju tuzbe. Pa cemo vidit kako ce put lagati dalje 😉

      21. 6. 2018,   13:49
    • Dodir je sektaš..kak si i rekao zabije križinu u tuđe dvorište pa opleti po tuđim životima. No od iste odobe nastane mrtvi muk kada je riječ o pedofilima ili vatikanskom neizručivanju pedofila

      21. 6. 2018,   14:02
    • Uvikupravu: Di ti živiš? Nadam se ne u Bavarskoj. Smeta ti križ? Evo, Bavarci ih stavili u sve javne ustanove. A tebi smeta? Križ ti je jedini put kojim se možeš spasiti od pakla. Zapamti to!

      22. 6. 2018,   00:59
    • Tebi je pakao u dusi.

      22. 6. 2018,   02:47
    • Tea vidim ti si moj omiljeni fan, ideš okolo i prijavljuješ kometare! Haha, to valjda rade isfrustirane žene, štaš'. P.S. Vanda će me tužiti? Hahaha koji je faktor pak Vanda u ovoj situaciji? I evo toplo se nadam da će me tužiti, ja ne moram plaćati odvjetnika. Btw. samo ne znam odakle će financirati te puste tužbe, pošto su tužbe za kaznena djela protiv časti i ugleda (uvreda, kleveta i sramoćenje) privatne tužbe a ne ex offo.

      22. 6. 2018,   13:14
    • teaa: Naprotiv, u mojoj duši je duboki mir, i trajna radost zbog spoznaja koje u sebi nosim, ali i tiha tuga zbog ljudi poput tebe koji sami sebi i drugim ljudima upropaštavaju vječnost. Hvala ti što si me prijavila adminu, pa sam imala vremena 24 sata razmisliti zaslužuje li moju pozornost osoba koja toliko očito vidi smetnju u ljudima koji ne misle i ne govore kao ona. Kojoj smetaju nerođena djeca, iako je i sama to bila i dopušteno joj je roditi se. Koja opravdava osobe koje nemaju normalne, nego sebične roditeljske osjećaje...Ali, to je posljedica najvećeg dara koji nam je Bog dao: slobodne volje. Ona nam omogućuje da svjesno i razumno biramo: dobro ili zlo, Raj ili Pakao. Ne šalje nas Bog tamo. Šaljemo se sami. Pustit ću te da svoju slobodnu volju upotrijebiš kako želiš, ja sam učinila što sam trebala i mogla. Ne može ti netko usaditi u srce ljubav prema nerođenoj djeci, ako je sama ne želiš. Ne može te prisiliti da poštuješ i voliš muškarce, očeve, ako si odlučila da nisu zaslužili tvoje poštovanje. Jedno ću ti još samo reći: kad budeš vidjela da sve tvoje liberalne priče ne daju ploda, kad svoju samoću više ne budeš mogla liječiti zajedljivim komentarima, jer ćeš shvatiti da je sve bolnija, vjeruješ li ili ne vjeruješ, samo zavapi Isusu. On je izliječio i tvrđa srca. Sretno i Bb!

      22. 6. 2018,   21:09
    • Budem joj platila bas tu protiv tebe 😉

      22. 6. 2018,   23:35
    • Plati tko ti brani. Ukoliko se kleveta ne dokaže a dobro pročitaj što piše u mojim komentarima, sudske troškove podmiruje strana koja je izgubila, da ne bi bilo nisi znala.

      23. 6. 2018,   00:28
    • Ak mi iceg u zivotu fali to sigurno nisu pare. Vec sam uplatila.

      23. 6. 2018,   11:26
    • jadno ovo dijete sa takvim roditeljima. priustiti djetetu takvu traumu je van svake pameti, umjesto da su sjeli porazgovarali kako najbezbolnije to izvesti oni mu napravili pakao od zivota i trajnu traumu, ovo nije ni m od majke. djeca kada polaze u vrtic ili skolu pripremas ih mjesecima na to a ne da se trebaju preseliti i onda ce se roditelji pitati kako to da mi je djete krenulo pogresnim putem.

      24. 6. 2018,   03:30
  • Da li je sud pitao malca gdje bi htio zivjeti?

    19. 6. 2018,   13:01
    • Mislim da djete ispod 14 godina se ne pita ništa. Što je i u redu jer je lako manipulirati sa njima.

      19. 6. 2018,   13:02
    • Iznad sedam godina se pita

      19. 6. 2018,   13:16
    • Ne pita se iznad 7 godina. Zakonski se pita dijete starije od 14, uz to da se može pitati mlađe ukoliko je to izrazito bitno za odluku, a ovdje nije jer je dijete psihički izmanipulirano majkom.

      19. 6. 2018,   13:21
    • @samoja82 - baš sam se išao raspitivati - iznad 7 se može upitati i mišljenje se može/nemora uzeti u obzir - često se kod posvojenja uzima u obzir. Do 14 godine djeca nemaju "pravo glasa" o svojoj sudbini.

      19. 6. 2018,   13:26
    • Dijete je godinama programirano od ove lude žene da mrzi oca.

      19. 6. 2018,   14:08
    • Mene zanima jel ima netko upravo u Hrvatskoj da radi?? Svi nešto se bacili na komentiranje ovog slučaja...

      19. 6. 2018,   14:19
    • A ti? Radiš u kiosku?

      19. 6. 2018,   14:21
    • Ne, ja radim u bolnici i idem u noćnu danas za razliku od puno vas koji samo znate kukati i vjesiti na mobitelima! Zato vam i je tako kako je.

      19. 6. 2018,   14:25
    • Meni je dobro, ja sam IT obrtnik pa sam sticajem okolnosti ionako na laptopu. A ti si ovdje umjesto da kuhaš i pereš.

      19. 6. 2018,   14:36
    • Propisi su propisi. Točka.

      19. 6. 2018,   14:38
    • Djetetu od 9 godina kad sladoledar da sladoled i kaže da će ga dobiti svaki dan, htjeti će živjeti kod njega. Majka je izigrala oca i otišla u stranu zemlju iako ima i otac skrbništvo. Vjerujem i da je malom punila glavu svojim glupostima i govorila protiv oca, a ti bi pitao devetogodišnjaka sa kime će živjeti?! Naravno da će ponoviti majčine riječi i da želi živjeti sa njom...

      19. 6. 2018,   14:48
    • Naviknit će se mali. Još je dite.

      19. 6. 2018,   14:50
    • Po našem OZ dijete sa 12 godina može odlučiti s kim će živjeti, za Italiju ne znam.

      19. 6. 2018,   14:51
    • Ae. A mater ća je bižala s ditetom? Koja su prava ćaće? Nikakva?

      19. 6. 2018,   14:53
    • @volim Moguće da je riječ o 12 godina, a ne 14 (što je bilo mislim po starom).

      19. 6. 2018,   14:58
    • PZN, da, mijenjali su to.

      19. 6. 2018,   15:04
    • Majka je kriva. No da li bi vi tako pricali da ste u djetetovoj kozi?

      19. 6. 2018,   15:07
    • Za dva do tri dana nećeš se ovog više niti sićat. Pomalo lipotice.

      19. 6. 2018,   15:09
    • @stranputica Dijete što prije treba odvojiti od takve vrste odgoja, jer nije zdrav. Odgoj u kojemu isključivo majka uskraćuje djetetu pravo na oca je nezdrav i dijete treba što prije udaljiti iz takve sredine. Maleni će jednom biti zahvalan, jer manipulacije takvih ljudi kao što je ova majka ne završavaju ovdje. To je vrsta zlostavljanja.

      19. 6. 2018,   15:14
    • dijete ide u školu, ide na karate, ima prijatelje, neki drugi život. Tko si ti da kažeš djetetu koja je njegova volja

      19. 6. 2018,   15:16
    • evo ja bih tebe u zatvor na 5 godina da dođeš k sebi jer ja smatram da se trebaš udaljiti iz svoje sredine. Kužiš spiku'

      19. 6. 2018,   15:16
    • Ni prvo ni zadnje dijete koje se preselilo iz jedne sredine u drugu...

      19. 6. 2018,   15:17
    • što ako se dijete s 18 odluči vratiti majci? tada tvoje fašističke preodgojne mjere padaju u vodu

      19. 6. 2018,   15:18
    • @stranputica I sve to može zahvaliti majci koja ga je dovela do ovoga. Ovo dijete i dalje ima šanse za kakav takav normalan život bez Stockholmskog sindroma koji je u nastajanju.

      19. 6. 2018,   15:18
    • @stranputica, a u Italiji isto do sada dijete uz oca ne bi steklo sve to što spominješ? Prijatelje, sport itd. Tko je majka da samo ona pored živog i o djetetu sposobnom brinuti se ocu, o tome odlučuje?

      19. 6. 2018,   15:20
    • @volim Ne bih komentirala više uopće kako jedna majka ovo može napraviti djetetu. Ovo je stvarno za pod ključ.

      19. 6. 2018,   15:26
    • generalno djetetu je mjesto uz majku...tamo gdje je majka je i dom

      19. 6. 2018,   15:28
    • Odlično, to isto vrijedi i kad su majke zlostavljačice, alkoholičarke, narkomanke ili kriminalke (u ovom slučaju). Onom dietetu koje je ubijeno od svoje majke u Puli je isto bilo mjesto uz majku? Prekrasno razmišljanje...Mali je talijan, Italija mu je dom.

      19. 6. 2018,   15:29
    • Malog nisu ni smjeli pitati, jer bi pitanje impliciralo traženje od djeteta da se odrekne HR državljanstva, a to je protivno ustavu i zakonima RH. Država se morala postaviti kao zaštitnik svog državljanina. Šteta što majka malog nije na vrijeme zatražila državljanstvo BiH, jer oni ne izručuju svoje državljane koji imaju dvojno državljanstvo, a pogotovo ne one koji nisu počinili kazneno djelo. HR je svojim državljanima maćeha, i jednostavno nije ju briga za njih, a pogotovo ne za one koji ne uplaćuju doprinose i time ne financiraju parazitski institucionalni sustav.

      19. 6. 2018,   15:30
    • Ja sam ostavila samostalni komentar što mislim o ovome pa se neću ponavljati ali previše se toj majci dalo medijskog prostora jer ima jako puno tužnih sudbina djece u Hrvatskoj koja isto pate zbog rastava roditelja na način da im se ne plaćaju uzdržavanja, tipa ne dam majci pare jer će trošit na šminku, pa se krše prava toj djeci jer ili ih očevi ne žele ni vidjet odnosno ne žele sudjelovati u odgoju ili su majke te koje očevima sprječavaju viđati svoju djecu iz inata tako da mi se ovo više ni ne čita.

      19. 6. 2018,   15:34
    • gdje sam naveo da je djetetu mjesto uz zlostavljače, alkoholičare ili narkomane? Možda je otac zlostavljač. alkos ili narkić. Mi to ne znamo

      19. 6. 2018,   15:35
    • BU, ova je počinila kazneno djelo otmice djeteta samo još nije pravomoćno..a državljanstvo BIH ima mislim.

      19. 6. 2018,   15:35
    • @BU Mali je rođen u Italiji i ima talijansko državljanstvo. Po kojoj osnovi bi on tražio državljanstvo BiH? A BiH bi ju izručila Hr za otmicu svakako jer imam ugovor o izručenju s njima za kaznena djela počinjena nakon 2008. Mali bi svakako došao u Italiju kod oca prije ili kasnije jer je sudski dodijeljen ocu, a protupravno lišen slobode od strane majke otmicom.

      19. 6. 2018,   15:36
    • @stranputica Ti si napisala da je djetetu uvijek mjesto uz majku, pa sam ti ja to opovrgnula.

      19. 6. 2018,   15:37
    • Sa 14 godina dijete se ima pravo izjasnit, a da se njegova želja ispoštuje. Za sve ispo 14 ga mogu pitati, ali ne podliježe obavezi da tako i bude.

      19. 6. 2018,   15:38
    • Ajde lipotani. Posvađajte se radi tuđeg diteta. A vaša briga je neizmjerna. Svako dite ovdi čim se rodi zaduženo 260 000 kn. Samo se zadužilo?

      19. 6. 2018,   15:40
    • lišen slobode? Bio je u tamnici?

      19. 6. 2018,   15:40
    • put, ja ti kažem da je prirodno djetetu mjesto uz majku. Ljudski zakoni se mijenjaju i fluidni su i isto tako za 10 godina može doći novi zakon kojim će se odrediti da je uvijek djetetu mjesto uz majku.

      19. 6. 2018,   15:41
    • Otmica je protupravno lišenje slobode, pročitaj zakon.

      19. 6. 2018,   15:41
    • @stranputica, prijavljivala je ona njega za nasilje i drogu ali nije ništa dokazala nikad pa je to pripisala tome da je strankinja u Italiji pa je zakon na njegovoj strani..kada je vađenje krvi u pitanju ili test na droge, a maloljetnik je u pitanju, osjetljivi su i oni na to, pa to dijete je Talijan na kraju krajeva, tako da mislim da se ovoj ženi prohtjelo ne živjeti više u zajednici, a htjela je zadržati dijete samo za sebe jer smatra da taj tip po nekoj njenoj viziji nije dobar za malog jer nije ni dobar za nju.

      19. 6. 2018,   15:43
    • @Uvikupravu, dijete je Talijan i ima situiranog oca i nema briga prosječnog Hrvata u budućnosti.

      19. 6. 2018,   15:45
    • PZN, e ugovor o izručenju za kaznena djela iz BiH nakon 2008. mislim ne postoji, pitaj Mamića :) On se izvukao na to jer postoji ugovor o izručenju za kaznena djela počinjena prije 2012, između Hrvatske i BiH, znači sve što je netko skrivio prije 2012. Bosanci ga za to ne moraju izručiti, za djela počinjena kasnije, moraju :) Ali ima Mamić još jednu točku optužnice za djelo poslije 2012..vidjet ćemo i to :)

      19. 6. 2018,   15:55
    • Prirodno je da dijete odrasta uz obadva normalna roditelja, budući da ovo dvoje nisu mogli naći zajednički jezik, majka se odlučila ignorira odluku suda i odvesti dijete u nepoznatom pravcu tw ga skrivati godinama da otac ništa o njemu ne zna. To je ta tebe požrtvovna majka koja misli dobro svom djeetetu? Ženska je kriminalka i najobičnija manipulatorica za koju vrijedi možeš kako hoćeš, al ne možeš dokle hoćeš. Nebi me čudilo da sad krene rezat vene kako bi ispala žrtva u cijeloj priči. Osobno smatram da će djetetu biti puno bolje u Italiji sa ocem nego sa takvom majkom.

      19. 6. 2018,   15:55
    • kakvom majkom? možda je on bio monstrum...pasivno-agresivan...ne znam ali ona ima neki motiv

      19. 6. 2018,   15:57
    • volim slatko: nije dijete roba, koju je ukrala, već je dijete biće i državljanin RH. Sud ne isporučuje Italiji robu koja je predmet kaznenog djela, nego svog državljanina, koji nije počinio kazneno djelo, a to je protivno ustavu. Ako dijete nema državljanstvo RH, onda je sud u pravu.

      19. 6. 2018,   15:58
    • Iskreno, baš me briga više...ima izreka "sam pao, sam se ubio "..ne možemo znati na koga ćemo naletiti kao partnera ali svoju sebičnost kod takvih situacija treba zatomiti zbog dobrobiti djeteta..ok , dijete treba nježnost, ljubav, toplinu ali ne treba zanemariti da to isto treba i majka dati djetetu ako mu želi dobro..dakle, kada dijete izađe iz faze grljenja i tepanja, shvatiti realnost i odlučiti pametno jer djeca brzo rastu.

      19. 6. 2018,   16:02
    • @volim slatko Imaš pravo za 2012. , napisala sam napamet po sjećanju ali u svakom slučaju mislim da bi ovu zadesilo.

      19. 6. 2018,   16:10
    • Cezaru je misto u Rimu. To su povisne činjenice..

      19. 6. 2018,   16:14
    • Ma bez veze sve skupa..nije ona jedina koja se razvela od stranca u stranoj zemlji pa ne znam kojoj je na pamet palo oteti dijete.

      19. 6. 2018,   16:15
    • Majka djeteta mora odgovarati za utvrđeno kazneno djelo i uopće nije trebala biti stranka u postupku utvrđivanja sudbine djeteta, već su to trebali biti RH i djetetov otac. Pri tome RH mora iskoristiti sve instrumente u zaštiti ustavnih prava državljanina, koji to pravo ne može samosvjesno štititi. Maloljetniku pripadaju samo ustavna prava, ali ne i obveze. Za ustavne obveze maloljetnika, odgovoran je njegov roditelj/skrbnik ili država.

      19. 6. 2018,   16:22
    • volim slatko, pa u tome i je poanta da ne znamo što joj je bilo na pameti. Imala je motiv. Možda je bio monstrum, a ona to nije mogla dokazati

      19. 6. 2018,   16:23
    • držite se suda ko pijan plota. Povraća mi se kada pogledam kakvi krimosi slobodno hodaju..Mamić, Sanader, Vidošević, Dalić, Plenković...

      19. 6. 2018,   16:30
    • a gle, i onaj koji provali u dućan, ima motiv tako da neću više na tu temu, pozdrav.

      19. 6. 2018,   16:31
    • Da te majka otme od oca dok si mali i da ti ispire mozak kako ti je tata monstrum, manijak, ludak, bolesnik, zao, i da ti to upijas bi li na sudu htio biti s mamom ili tatom?

      19. 6. 2018,   16:45
    • ne znam što ja mama drobila sinu! Možda je tata zbilja monstrum, luđak, bolesnik i zao

      19. 6. 2018,   16:49
    • Jedino što znamo je da mali ide u školu, ima prijatelje, ide na karate i netko ga nasilno odvaja od svog života i mame koja ga je nosila 9 mjeseci, dojila ga i othranila.

      19. 6. 2018,   16:51
    • stranputica, znam sto zelis reci. Samo evo ja voden iskustvom oceva koji su super ljudi i ocevi, a bivse ih prikazuju ka manijake prema svojoj dici. Dosta njih kad je naraslo shvatili su kakav im je u biti tata. Upravo suprotno mego je isfristrirana ludakinja prikazivala. Al kasno je kad dite sa 20 godina shvati, a ocevi propate ka zviri u tih 20 godina i izidu se iznutra. Jedna bolesna osoba upropasti dobar dio zivota i ocu i ditetu. To je pretuzno.

      19. 6. 2018,   17:47
    • Moja sestricna se jedan dan pokupila u susjednu drzavu s djetetom. Muz je smio vidjeti dijete pa se nisu provlacili po sudovima. Jedino ne znam jel ovaj Talijan isto smio?

      19. 6. 2018,   17:53
    • stranputica, a sto, recimo da se muz jedan dan povuka sa diteton u inozemstvo i jos trazi alimentaciju za dite, a majka jadna ostala u Hr, a on se onako povuka sa diteton u Kanadu. Shvatite vise neke stvari, dite zasluzuje isto i oca i mater. Niste vi te koje sebi mogu za pravo uzeti igrati se sa osjecajima diteta i oca od diteta. Vi ste roditelj isto ka otac. Otac i majka!

      19. 6. 2018,   18:00
    • @stranputica I što bi se dogodilo da je muž uzeo dijete tvojoj sestrični i oteo ga u Makedoniju npr? Jel ti kužiš da je mali Cezare dodijeljen tati a ne mami, a mama je imala pravo viđanja?

      19. 6. 2018,   18:02
    • a,dali je ona pitala dijete dali želi tada otić odakle je,dali želi pustit svoje prijatelje u vrtiću ako je išao u vrtić tada,...svoj krevet,svoje igračke itd itd .

      22. 6. 2018,   11:49
  • Majka je ODBILA poći sa djetetom u automobil, piše Slobodna Dalmacija. To dovoljno govori o njoj i njenim namjerama. Ona je cijelo vrijeme željela samo predstavu i da svi plešu po njenim pravilima. A ako ne ide po njenom, onda ju ne zanima ponašati se razumno i olakšati djetetu. Toliko o tome koliko joj je dijete na prvom mjestu.

    19. 6. 2018,   13:34
  • e sad zbog pijancevanja prije ne znam koliko godina i sexa s talijanom na moru jedna bosanka glumi moralnu vertikalu i OVO radi djetetu.. traumu i oziljke za cijeli zivot.. ako je sud odlucio kod oca postuj odluku suda pa se bori pravnim sredstvima dalje.. pa otac mu je a ne nepoznati covjek.. a sud onda neka pita samo dijete s kim zeli zivjeti.. ali koliko ja vidim otac je smiren, situiran, stalozen a majka radi nevidene traume mladom zivotu.. eto to je moje misljenje

    19. 6. 2018,   13:05
    • Pitanje s kim dijete zeli ic nije uvijek najbolje. Prvo u ovoj situaciji ova rospija je pobjegla i dijete ga nije dugo vidilo, sigurno mu je glavu punila pričama o ocu. Također netko je dao primjer, zamisli da roditelj govori malom dijetetu da ako ode ocu da ce se ubit ili nesto.

      19. 6. 2018,   13:12
    • Sve istina samo ne zaboravi da je majka rodila dijete

      19. 6. 2018,   13:17
    • Ma je li, vi ste bas bili u toj obitelji pa ste popili svu pamet svijeta? Prirodno je da dijete pripada uz majku, a danasnji liberalizam i okrenute moralne vrijednosti su dovele do toga da otac Talijan ima pravo doci u Hrvatsku i maloga istrgnuti od majke i dovesti ga u Italiju, iako mali ne zna talijanski, ima 9 godina i vec se uklopio u hrvatsku sredinu. Vas problem je sto gledate na Cesarea kao na stvar, a on je ziva osoba kojoj ce ova danasnja otmica prouzrociti nesagledivu traumu. Tu nije bitno dokazati da je majka pogrijesila, nego djelovati u interesu djeteta, a danasnja odluka to nije!

      19. 6. 2018,   13:17
    • @stranputica, opet cu ti rec, kada uspijes napravit sama dijete, onda imas pravo sama radit odluke u vezi dijeteta. FNOB, ne, ne i ne. Dijete treba ic najsposobnijem od roditelja, imanje vagine ili penisa ne daje nikakve roditeljske kvalifikacije.

      19. 6. 2018,   13:20
    • Dijete pripada uz majku,u nekim ekstremnim slučajevima se može dogodit da bude u oca.Ovdje ne znaš jeli ekstreman slučaj zato ne prdi.

      19. 6. 2018,   13:23
    • nisam stručnjak niti znanstvenik ali laički mi se čini da nije isto začeće i trudnoća od 9 mjeseci pa porod. A koliko vidim po novinama biološki su sisavci vezani uz majku. Moje skromno mišljenje

      19. 6. 2018,   13:23
    • Kako ste vi bolesni ljudi, pogotovo ove bolesne žene koje brane ovu kriminalnu majku samo zato jer je majka i žena. Vi branite kriminalku koja je otela dijete i odvela ga iz Italije iako je mali sudski dodijeljen ocu. Nije dodijeljen bezveze, nego je očito tako sudac i socijalna skrb smatrala da je najbolje. Šta onda ako ga je rodila, ima ga pravo vidjat svaki dan, ali bolje je malog otet i odvest u drugu zemlju i radit dramu po medijima koji ISTO STAJU NA STRANU KRIMINALKE.

      19. 6. 2018,   13:23
    • No slažem se samoborac da dijete treba ići sposobnijem roditelju. Tko je sposobniji od majke dojiti dijete?

      19. 6. 2018,   13:24
    • Bravo @samoborac123, sa ostalima ne želim uopće stupat u bilo kakvu diskusiju jer ste toliko niske inteligencije da me mozak boli čitajući vaša opravdanja i komentare.

      19. 6. 2018,   13:24
    • @stranputica dijete ima 9 godina, ti pričaš o tome tko je sposobniji dojiti dijete?????????????????????????

      19. 6. 2018,   13:25
    • da samo cu se nadovezat.. po odluci suda majka je mogla viđati dijete SVAKI dan.. prestanite stvarno branit kriminalku i ja osobno mislim da dijete s ovakvom majkom nece dobro zavrsit

      19. 6. 2018,   13:25
    • Dijete se rodilo s 9 godina?

      19. 6. 2018,   13:25
    • Jer ljudi bi se fkt trebali ugledat na životinje, gdje majke nerijetko kada gladuju pojedu svoju djecu. Nije li cijeli smisao civilizacije da se udaljimo od prirodnih nagona te da ih prevladamo? Zar je imanje ženskih reproduktivnih organa bitnije za odgoj dijeteta od sposobnosti roditelja?

      19. 6. 2018,   13:26
    • FNOB Prirodno je da majku vida isto kao i oca. A jeli po vama prirodno da majka OTMEA dijte. Po sudu i po zakonima djete pripada ocu a prirodno i normalno je da se postuju zakoni. A vasa vrijednosti su okrenute. Jer po tome da je prirodno da dijete pripada majci onda ispada da je prirodno da je majka u kuhinji stalno da samo uz djecu kora bit da zena nema pravo glasa. Sve te vase PRIRODNE vrijednosti su godinama, stoljecima iza nas.

      19. 6. 2018,   13:27
    • ma jeste u pravu. Žena je pogriješila i to nije sporno. Sporno je ono što je sada najbolja dobrobit djeteta. Big, Samoborac i Invictus baš me zanima kako bi razmišljali da ste u koži djeteta?

      19. 6. 2018,   13:30
    • I zanima me jeste li u djetinjstvu bili više vezani uz mamu ili tatu?

      19. 6. 2018,   13:31
    • Bio bi prestrašen užasno jer da sam to dijete, to bi značilo da oca nisam vidio godinama, da mi je rospija ispričala ko zna kakve priče o ocu. To bi značilo da mi je cijeli ovaj cirkus priuštila majka koja nije mogla tranziciju učinit mirnom i bez policije, prosvijeda. Vjerojatno bi jednog dana shvatio tko je pravi krivac za sve ovo.

      19. 6. 2018,   13:32
    • Mamu zato što je tata radio dok je mama bila doma. Nema veze s njenim reproduktivnim organima, spolom, već čisto zato što je više vremena bila doma.

      19. 6. 2018,   13:33
    • Dignuto joj je dijete jer je za Talijane sugava balkanka ko i vi svi tu za njih.Normalno da će otac talijan dobit skrb u Italiji,i ako ga je mogla viđati svaki dan još jače dokazuje tezu da nema nekog kardinalnog razloga za davanje skrbništva ocu.Pravo na sudu postaje drugi svijet za moralno i pravedno.

      19. 6. 2018,   13:34
    • aha, razumijem. Imao sam lijepo djetinjstvo ali opet da ga hebeš nisam mogao bez mame. Otac mi je sve priuštio ali majka je majka. Samoborac, ti vjerojatno nisi imao takav odnos s mamom

      19. 6. 2018,   13:35
    • Ma da znate nesto o psihologiji onda bi znali da je djetetu u ranoj dobi potrebnija majka od oca, kraj. Vama koji ste za danasnju odluku porucujem da dijete nije stvar nego osoba, i da odvodenje djeteta od strane majke nije otmica. Zasto otac ne bi dolazio svaki dan u Hrvatsku da ga vidi, ili se preselio? Zasto bi majka morala zivjeti u Italiji da vidi svoje dijete, ako se rastala od njegovog oca? To se pitajte, pa odgovorite po savjesti. I nikakav sud, danas sud sudi po izokrenutim briselskim liberalnim vrijednostima, to je bolesno i nakaradno, naravno da je sudcu bitnije to sto je otac bogat a majka siromasna, pa bi po perverznoj logici njemu trebao ici mali.

      19. 6. 2018,   13:35
    • pa ne možeš razumijeti, a ja te zbog toga razumijem. osobno da sam u koži tog djeteta ne bih se mogao odvojiti od mame

      19. 6. 2018,   13:36
    • Hmmm FNOB da je isto ovo otac napravio onda bi bila otmica? Jedina perverzna logika je tvoja, logika gdje je imanje vagine bitnije od zakona, bitnije od roditeljskih sposobnosti.

      19. 6. 2018,   13:38
    • ljudski zakon je nešto što se mijenja. idemo recimo promijeniti penal na 20 metara i eto promijenimo. No zakoni prirode su nešto sasvim drugo. Ženske sisavaca rađaju djecu te ih doje. To je genetski urođeno i niti jedan zakon to može promijeniti

      19. 6. 2018,   13:41
    • @stranputica ne mogu to razumijeti ljudi zamracenog uma, kojima je bitnije razapeti majku za uzimanje svoga djeteta nego stati na loptu i reci: ako je i pogrijesila, sad je GOTOVO, proslo je 9 godina i nepovratno je sve, i jedino mali moze ostati u Splitu a otac neka ga posjecuje koliko hoce, moze i svaki dan, ali u Splitu, a ne da mu je zivotna misija uzeti majci dijete. I uopce, majka nije protiv da mali vida oca, samo je protiv da joj ga uzme i ode s njim u Italiju, i da se ne bori za njega, bila bi zivotinja a ne majka i covjek.

      19. 6. 2018,   13:42
    • @samoborac Otac nije = majka, demantiraju te i biologija i psihologija i moral, kako te nije sram vise tupiti po toj modernoj jednakosti. Idealno je da dijete ima oboje, a ako je to nemoguce, onda mora imati majku, a oca vidati i ne zabranjivati mu da ga posjecuje.

      19. 6. 2018,   13:44
    • Prirodni argument je nešto najgluplje što postoji na kugli zemaljskoj. Bitan vam je samo u trenucima kada vam paše. Jel itko od vas ide lovit u šumu i skuplja bobice ili idete u supermarket i kupujete procesiranu hranu? Jel to prirodno? Jel prirodno što putujemo automobilima, što letimo avionom? Dva suda su zaključila da će otac bit bolji roditelj, još kada se uzme u obzir da su sudovi vrlo često diskriminatorni i podilaze ženama, to dovoljno govori o tome kakva je majka ova.

      19. 6. 2018,   13:48
    • Da smo postovali odluke suda ne bi bilo nam Hrvatske danas.

      19. 6. 2018,   13:49
    • Prirodni argument je prirodni. Ako se ne slažeš Samoborac slobodan si roditi dijete i dojiti ga. Nitko ti ne brani osim prirode :-))) Prema ti ljudski zakon dopušta da kao muškarac rodiš dijete ali priroda ti ne dopušta :-)) Kužiš spiku?

      19. 6. 2018,   14:01
    • A ti volis i lagati. Oni su bili u vezi u Italiji nikakav sex na moru. To je mozda tvoj slucaj da u pijanstvu pravis djecu.

      19. 6. 2018,   14:01
    • A ti si ga isto tako napravi sama. Uzmi 3 prsta i sama sebe oplodi pa nam javi za tjedan dana svoje znanstvene zaključke. Ti si ta koja je seksist u ovoj priči. Za razliku od tebe ja prihvaćam da je dvoje ljudi suprotnog spola potrebno za stvorit dijete. Ja shvaćam da postoje dobri očevi, dobre majke, loši očevi, loše majke i da to dobro/loše ne ovisi i reprodukcijskom sustavu. Tako da dijete treba ic roditelju koji je bolji roditelj.

      19. 6. 2018,   14:07
    • dijete se može začeti u epruveti

      19. 6. 2018,   14:12
    • bolji roditelj je onaj tko ga rodi i doji.

      19. 6. 2018,   14:12
    • Teici nitko ni neda svoje sokove, jer sudeći po svemu izgleda kao ork.

      19. 6. 2018,   14:16
    • Ona iz pule koja je utopila malog je isto rodila i dojila. Super argument, al nekako mi se cini da si vidio da gubis raspravu pa sada jednostavno ideš samo trollat.

      19. 6. 2018,   14:16
    • Jedna je utopila malog, druga je ubila, a treća ga je samljela u mješalici, a sve tri su mentalno bolesne. Poanta toga je?

      19. 6. 2018,   14:18
    • Poanta tvoje super usporedbe je da žene ubijaju djecu?

      19. 6. 2018,   14:19
    • Zbilja voliš čitat drugačije od onog što zapravo piše. Poanta moje usporedbe da rađanje i dojenje nije nikakvo mjerio dobrote, sposobnosti osobe. Kolko ja znam stvaranje dijeteta nije termodinamika, već je dovoljno popit par pića, raširene noge, penis. Nije baš da trebaš imat neke kvalifikacije. Tj. i najveći debili, najgori ljudi bez obzira na spol mogu postat roditelji.

      19. 6. 2018,   14:23
    • ali ti ne možeš dokučiti. Rađanje i dojenje je prirodni zakon. Možeš biti sposoban i dobar ali ne možeš roditi i dojiti dijete. Ali zato možeš mijenjati ljudske zakone kako želiš. Kak ne kužiš spiku!

      19. 6. 2018,   14:26
    • I za oplodnju je dovoljno jedno pivo i raširiti noge no potrebno je neusporedivo više da bi došlo do rađanja.

      19. 6. 2018,   14:27
    • a po čemu zaključuješ da sam ja debil i da sam dokaz da svakakvi ljudi mogu postati roditelji?

      19. 6. 2018,   14:28
    • Napisao sam "Tj. i", a ne "Ti si". Onaj ko je bio smeće od osobe i prije dijetata, velika je šansa da će bit i poslije rađanja. Tako da samo zato što je rodila, ne znaći da je sposobna bit roditelj.

      19. 6. 2018,   14:31
    • sposoban roditelj znači biti kaj? Kako ćeš odrediti tko je sposobniji? Onaj tko više zarađuje'

      19. 6. 2018,   14:33
    • To je na sudu da odluči ne na meni. Ali neki od parametara bi sigurno bili narkotici, alkohol, zarada sama po sebi nebi bila bitna koliko sposobnost roditelja da osigura sebi i dijetetu smještaj, hranu itd. Kolko je roditelju stalo do klinca itd.

      19. 6. 2018,   14:37
    • ovo dijete ima hranu i smještaj, a mama kaže da joj je dijete cijeli svijet i da joj je jako puno stalo. Dalje?

      19. 6. 2018,   14:39
    • no ne znam je li ona alkos ili drogeraš

      19. 6. 2018,   14:40
    • Isto tako je majka otela dijete, udaljila ga od oca, skrivala dijete po bosni. I sada nakon što su dva suda dodijelila dijete ocu, ona dijetetu stvara ovakve drame s policijom, prosvjednicima, a mogla je to napravit tiho bez drame, a onda pravnim putem dobit dijete. To mi zvuči jako egoistično i po svemu ovome ne znam koliko je mentalno zdrava. I očito odluka 2 suda govori da je otac sposobniji od dva roditelja.

      19. 6. 2018,   14:48
    • Big_1: pa sudeći po ovome slučaju tvoja konstatacija: "Sve te vase PRIRODNE vrijednosti su godinama, stoljecima iza nas",nije točna.... mig

      20. 6. 2018,   09:55
  • Jadno dite...suze ti dodju sta mu je vlastita mater napravila...jesi zivila u italiji, mali je talijan...niko joj ga nije tija oduzet, dapace dobila je skrbnistvo...samo morala se vratit svojima I otet ga, pa neide to tako...da je druga, zapocela bi zivot tamo di joj je sin a ne ovakve traume vlastiton ditetu priustit...a otac je dite vidja, imaju slike, samo laze I obmanja narod...lako za narod, zaj mi jadnog djecaka

    19. 6. 2018,   13:16
    • ajde ti meni objasni zasto bi neka zena koja je dobila skrbnistvo i alimentaciju uzela dijete i odvela ga u Hrvatsku?

      19. 6. 2018,   13:21
    • Nije. Skrbnistvo je dobio otac a ona je imala pravo vidjati ga svaki dan ali je tad odlucila pobjeci u Bosnu i ostalo je povijest

      19. 6. 2018,   13:53
    • Zato sto je pohlepna ,glupa i uzda se u zakon ulice..jer je bila u razvijenom svjetu ali je ostala zatucana..

      19. 6. 2018,   14:13
    • daen sud je odlucio da ona moze imati dijete a da joj taj bivsi nadje stan i posao..............i zasto ne bi to uzela vec pobjegla u izbjeglistvo d aju policija lovi kao kriminalku

      19. 6. 2018,   14:15
    • djordje samo mi nemoj pricati o zatucanosti a pisati tako zatucane komentare, to je stvarno urnebesno smijesno

      19. 6. 2018,   14:16
    • Zato sta imas zena koje ako se ne slazu vise s partnerom sve rade da in I.dica zamrze vlastitog oca...zena san I neznan sta me sutra ceka ali otkud pravo oduzet svom ditetu oca...I on je roditelj...ako je imala kakav cirkus s njime, zasto dite uvalit u sve to...pa pogledaj sta radi ditetu, psihicke traume...kako je prvo prosla granicu s malodobnin diteton? I ocito oteze I neko je savjetuje da maleni ima sta vise godina pa da naravno moze da se izjasni da ce zivit s njom...sta je I normalno pa lako je manipulirat diteton I to koje je samo nju vidjalo

      19. 6. 2018,   14:50
    • jednom krasnom briznom ocu i covjeku stvarno je bed uzeti dijete ali ja nisam sigurna da je u ovom slucaju rijec o takvom vec o zlostavljacu i psihopatu e od takvog bih svoje dijete odvela i na drugi planet ako treba

      19. 6. 2018,   18:29
    • Ona tvrdi da je on maltretira...e sad ni jednog dokaza za to nema....ne kazen ja, ima svakakvih slucajeva I sudska odluka nije uvik ispravna, ali sad je samo gore ucinila...ako je tako I bilo zasto nije na sudu trazila pravdu....novca ocito ima kad se godinama ovde gonja po parnicama...istina, ruzan.je nacin odvodjenja,.al ocito jedini moguc...ja san u pocetku kad je bilo na provjerenom bila na njenoj strani ali kasnije kad san cula I dr.stranu malo se zapitas da si ti u situaciji ko I on, bili dala da mi dite bivsi odvede...nema sanse da bi

      19. 6. 2018,   21:12
    • sve to stoji sto ti govoris ako je on normalna osoba, nisma ni ja za to da zena cini svakakve gluposti i da ne bude kaznjena za to, ali ja imam osjecaj da je ovdje ipak rijec o maltretiranju s njegove strane i da je zrtvi jedino palo na pamet pobjeci jer godine natezavanja po parnicama koje ne bi ni urodile plodom a za to vrijeme bi dijete bilo s ocem koji ako je zlostavaljac ostavilo bi jos gore posljedice po njega nego sto je bio tu sa majkom, jesu u svakakvim uvjetima vjerojatno zivjeli ali barem ga nitko nije maltretirao. Jer covjek sve nekako preboli i zaboravi ali zlostavljanje ostavi trajne lose posljedice

      19. 6. 2018,   21:31
    • Ostavit ce I ovo cini mi se jos gore posljedice..pa za covika od 30 godina bi ovo bija ogroman stres a ne za tako malog djecaka...u ovoj prici mi je njega zaj a sve zbog berlavih roditelja

      19. 6. 2018,   22:54
    • nema gore stvari od psihickog ubijanja u pojam i mlacenja

      19. 6. 2018,   22:57
  • Iz iskustva djeteta koje je proslo slicno prije mnogo godina, naravno bez medijske pompe, majka ga je unistila za cijeli zivot

    19. 6. 2018,   13:43
    • To i ja kažem, on je psihički uništen, programiran da mrzi oca i sve muško, a majku da uzdiže u nebesa. Niti će se ikad oženiti niti osnovati obitelj.

      19. 6. 2018,   14:34
    • Vid' vidovitog Qrkana!!...kolega za sve postoji lijek, sto te ne ubije ojača te i tako te sheme...a tako daleko u budućnost za ovog dječaka ne znam tko bi se usudio ići prognozirati... Ovaj slučaj nisam pomno pratila sjećam se nesto kroz maglu al ne sjećam se uopće dali je igdje i ikad pisao razlog zašto je dotična odlučila se na otmicu i bijeg u bosnu?? Molim upućene da mi daju odgovor voljela bih znati, čisto iz znatiželje nista drugo...a svakako da cu i bez te informacije prezivjet...

      19. 6. 2018,   15:22
    • Ima povezanih tekstova, čitaj

      19. 6. 2018,   15:41
    • Ja mogu prognozirati. Prosao sam slicno, traume za cijeli zivot. Sad imam svoju djecu, ali majku krivim jer nije dopustala ocu da me vidja. Ukratko, nikad to nisam prebolio. Emocionalni invalid za cijeli zivot

      19. 6. 2018,   16:18
    • andrej jedino sto ti mogu reci je saljem ti izvinjenje u ime svih normalnih majki koji na je dobrobit djece na prvom mjestu. Pitam se je li mi zene i majke mozemo kako promijeniti svijest kod zena majki kojima interes djeteta nije na prvom mjestu i koje ne vide dugorocne posljedice koje ce ostati na djeci u neko dogledno vrijeme. Mozemo li im otvoriti oci koje su zaslijpljene mrznjom prema bivsem toliko da ne vide sto rade svom djetetu i koje posljedice ce proisteci iz toga, na zalost koliko god da pokusas ne mozes uspjeti jer je njima bitna samo njihova osveta i bitnija cak i od srece rodenog djeteta, one jednostano ne mogu voljeti djete koliko mogu mrziti oca djeteta. srce bi mi puklo da mi netko oduzme djete ali dok je srce moga djeteta citavo bila bi sretna. moja prijateljica je kupovala poklone sinu i slala u ime oca, slala mu cestitke u ime oca, slala mu novac u ime oca, pravila imidz divnog oca koji obozava svog sina i djete je odrastalo tako sretno, zadovoljno i postao uspjesan divan mladic bez ikakvih trauma. sada kao odrastao covjek zna da otac nikada nije ni pitao za njega a ne nesto poslao i sa ponosom kaze tu sam gdje sam upravo zbog ljubavi koju je moja majka ugradila u mene.

      24. 6. 2018,   04:05
    • Hvala ti na ovim prekrasnim rijecima. Naucih nesto novo, ne voli dijete koliko mrzi oca, najbolje definira moju situaciju. Hvala jos jednom

      24. 6. 2018,   07:36
  • Užaš. Maknite ovu sliku. Jadan dečko.

    19. 6. 2018,   13:01
  • Za sve to Cesare može zahvaliti materi.

    19. 6. 2018,   13:33
  • Ne znam sta bi mislio o majci ili ocu..ko je kriv ko nije kriv ali dijete ovo ne zasluzuje ni u jednom pogledu. Mislim da su zakazale Hrvatske socijalne sluzbe i to pozpuno

    19. 6. 2018,   13:01