Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Cetinski je vozio 35 na sat, a u toj ulici je ograničenje 50 km/h

Komentari (126)
  • 90% optužnica dorh podigne reda radi, sve površno i traljavo, zato i presude jesu takve kakve jesu. A nikad se nisu ispričali ili platili što su ljudima uništili zdravlje zbog vucaranja po sudovima. Dorh je smeće.

    11. 1. 2019,   14:02
  • Jasno je da treba podignut optužnicu, čovjek je poginuo , a na sudu je da utvrdi jeli ovaj kriv ili ne.

    11. 1. 2019,   14:15
  • Da je vozion 35 km/h onda bi stao na metar.

    11. 1. 2019,   14:24
    • Sa 35 km/h prelaziš skoro 10 m u sekundi. Vrijeme reakcije čovjeka + auta je cca 1 sekunda, što znači da ako je čovjek ležao odmah iza zavoja, nije bilo moguće zaustaviti se.

      11. 1. 2019,   14:40
    • ... to znači da nije prilagodio brzinu tj. da je vozio prebrzo ....

      11. 1. 2019,   15:07
    • Ček a piše da je ograničenje 50 i kaj sad

      11. 1. 2019,   15:08
    • i kaj ? ... ak voziš ispod ograničenja ne trebaš paziti ?

      11. 1. 2019,   15:13
    • Prvo nije prekoračio brzinu, već je nije prilagodio, a što je potpuno drugo. Zaustavni put ovisi o vise faktora, ali kod brzine od 35 km/h, vozilo bi se trebalo zaustaviti na 20 metara, a moguće je da se zaustavi i na 15 metara i manje, sto bi trebalo utvrditi vještačenjem. U svakom slučaju vještaci će tu imati puno posla.

      11. 1. 2019,   15:20
    • a osim toga .... ne mogu vjerovati da je tamo 50 ograničenje ... ono što vidim na tom kratkom videu i onako kako ljudi opisuju ... tamo bi trebalo biti ograničenje 10 ... pa tamo svako malo ti može neko izaći iz bilo koje zgrade direkt na cestu ...

      11. 1. 2019,   15:24
    • Po čemu su odredili brzinu kad nema traga kočenja.

      11. 1. 2019,   15:27
    • upravo po tome ... oštećenja na autu ... položaj tijela (pomak) ... ozlijede na stradalom ....

      11. 1. 2019,   15:34
    • "Ček a piše da je ograničenje 50 i kaj sad" - To ne znači da uvijek i pod svim okolnostima smiješ voziti 50. Imaš onu odredbu da si dužan prilagoditi brzinu uvjetima na cesti, neovisno o ograničenju.

      11. 1. 2019,   16:47
    • Upiši u Google ili YouTube: "tony cetinski vozi" Da je slučajno dijete izletilo pred njega poginulo bi. I to nije bilo samo taj puta, mještani su svjedoci.

      11. 1. 2019,   20:18
    • Rafo. Ponovo izračunaj. Ako sa 35 km/ h pređeš 10 m/sec onda 100 m za 10 sec. ... Takvo ubrzanje je imao BMW prije 25 godina.

      11. 1. 2019,   20:32
    • Vlad... nema se tu kaj ponovo računat... km/h puta 3.6 i dobiješ m/s... bez obzira koji je auto...

      11. 1. 2019,   20:46
    • Vlad - to nije ubrzanje (m/s2), nego brzina (m/s ili km/h). 35 km/h je približno jednako 10 m/s, 50 km/h je 14 m/s, 100 km/h je jednako 28 m/s i t.d.

      11. 1. 2019,   20:59
    • pardon, dijeliš... :)

      11. 1. 2019,   21:06
    • Niste raćunali i klizavost kamenih ploča na cesti odnosno klizni otpor marmornatih ploća !

      12. 1. 2019,   00:23
    • Rafo @ 60km/h je 1km /min : 60 s = 16.5m/s . 35 km/h =~ 10m/s i ako imaš reakcijsko vrijeme 0.4 s, znaći , prošao si 4metra a još nisi poćeo koćiti. Moj reakcijski ćas , kad sam pripremljen na moguću opasnost je 0.21 s , mjereno na lećnićkom pregledu.

      12. 1. 2019,   00:36
    • Vlad @ E ti si sljedeći kanditat za nekoga ubiti , sa takvom logikom bez znanja matematike i fizike !

      12. 1. 2019,   00:38
    • Prva... malo ti račun ne radi... ovak... imaš kilometre/sat... i pretvaraš u metre/sekundi... 1 km = 1000 m, a 1 h = 3600 sekundi.... znači koliko imaš kilometara to množiš sa 1000 i dijeliš sa 3600... ili jednostavnije.,brzinu u kilometrima dijeliš sa 3.6... U tvom primjeru 60 km/h =16.66 m/s...

      12. 1. 2019,   06:17
    • ... moram priznati da imaš dobre reflekse... vjerojatno si mlad i na mjerenju na lječničkom si bio konsentriran, naspavan i trijezan, da ne kažem čist... sad uzmi Tonija prek 50 god... navečer... život trošio na estradi... što misliš kolika je njegova brzina reakcije... plus brzina i svi uvjeti na cesti...

      12. 1. 2019,   06:34
    • Meni je pri brzini od tridesetak km/h na makadamu iznenada istrčalo dijete pred auto. Zaustavio sam na 5 m i dijete se naslonilo na haubu. Ozljede nikakve osim što je to vidio otac koji ga je dobrano namlatio tako da sam ga morao spašavati. Inače, ljetos sam bio (ponukan nesrećom koju je Cetinski izazvao) u toj ulici. Prijateljica, Puljanka, se složila da bi u toj ulici trebalo zabraniti promet osim za dostavna i vozila stanara. Vozačke sposobnosti ne ovise o znanju matematike već koncentraciji, prilagođavanju uvjeta na cesti, ispravnosti vozila i što je najvažnije STANJU VOZAČA. Kako kompa kaže: godine, umor i nešto treće su razlog zašto na vrijeme nije stao.

      12. 1. 2019,   07:50
    • Ovo što je napisao Vlad je najbolji komentar za one koji uporno pišu kako se to "svakome moglo dogoditi" i kako je pijani čovjek sam kriv za svoju smrt.

      12. 1. 2019,   10:50
    • Bio baniran na 7 dana , pa nisam mogao odgovoriti. Evo ovako . Pošto bicikliram , na oko znam sve brzine bicikla u km tamo do 35 km . Pošto vozim auto 51 g. vjeruj ne treba mi gledati na brzinomjer , jer znam u kojoj sam brzini i kolko pritiščem gas. Samo me ovaj zadnji zeza , jer ima 6 brzina , pa se nikako ne mogu prilagoditi . Refleksi su mi izmjereni 1969g kad sam imao 19g ali za sve te godine nisu popustili .Pretvarati brzinu u metre moraš iz glave ako hoćeš znati , kakva sigurnosta razdaljina ti je potrebna, za vožnju iza drugoga auta ,malo umanjena i radi brzine onoga ispred tebe.

      18. 1. 2019,   09:00
    • Vlad @ Promet moraš ne samo gledati , nego i predviđati , ne kao gatara , nego ima situacija , kad znaš iz prakse , da je opasnost u zraku i da je bolje smanjiti brzinu i biti spreman na koćenje. Lopta ne na cesti , nego još kad leti prema cesti vožnja parkiralištima uz zgradu mimo ulaza , isto ko u tim uzanim ulicama , nema gore , jer mala djeca uvijek istrćavaju iz tih ulaza , jer smatraju , da je to dvorište a ne prometno dvorište , pa specifika nekih raskršča , gdje dođoši u grad svaki treći interval voze u crveno , da ne bi "zakasnili "a raskršće između pješaćkih dugaćko 8 traka , pa onima na desnoj do trotoara prolaze već kod njihove zelene , da o ugrožavanju pješaka na 8 traci i ne govorimo ! Svako ukljućivanje ispred tebe u promet , moraš uoćiti , da li je vozać pogledao i u tvom pravcu i da li te je vidio , inaće koći , ne na ful , nego na tolko , da ćeš moći zaustaviti ako krene. U autu ima toliko posla u vožnji , da je svako drukćije skretanje pozornosti - mobitel, razgovori , paljenje cigareta , traženje kaseta , CD , stanica prosto nemoguće ako hoćeš sigurno voziti. Kako sam sebe prekontroliraš , da li si dovoljno pažljiv . Probaj glasno govoriti opisivajući sve radnje koje vršiš u vožnji . Ako ne uspiješ , onda je tvoja pozornost dobra . Ako možeš , onda premalo posmatraš dešavanja oko sebe !

      18. 1. 2019,   09:23
    • Zaključio bih raspravu riječima kolege koji se zabio "defenderom" u osobno vozilo nove generacije. Kad sam ga pitao kako se to desilo, on mi je odgovorio: "on imao ABS a je ćelave gume" :-)

      18. 1. 2019,   10:03
  • nije uopće bitno koliko je vozio ... bitna je konstatacija ... nije prilagodio brzinu uvjetima na cesti te uslijed toga nije primjetio čovjeka na vrijeme i zaustavio vozilo .... sve ostalo su otegotne ili olakotne okolnosti ...

    11. 1. 2019,   15:12
    • Pa zar ne pise da je ogranicenje 50km/h a on je vozio 35km/h

      11. 1. 2019,   15:48
    • i? onda je sve u redu ? ... smio je pogaziti koga god ...

      11. 1. 2019,   17:08
    • Ako je vozio 35 i zapeljao se na covjeka ili bilo sto drugo , tu se nema kaj za komentirati .

      11. 1. 2019,   17:37
    • pa lik još uvijek misli da nije kriv koja bahatost

      11. 1. 2019,   18:03
    • Kompa, jasno da je u redu, dapače, cetinski bi trebao tužiti nasljednike dotičnog za štetu jer nema samo vozač odgovornost u prometu. Pročitaj malo zakon o sigurnosti prometa pa vidi odgovornosti pješaka te načine ponašanja na cesti....

      12. 1. 2019,   10:11
    • zgb svaka ti čast dalj si bio u rovinju u toj uličici je i 20 km puno bez obzira na ograničenje .neznam dali bi tako razmišljao da je u pitanju netko od tebi bližnjih

      12. 1. 2019,   10:26
    • Zorane ... pojam neprilagođene brzine ti je tu ključan ... nije pazio kako vozi ... jer bi inače stao prije nego ga pregazi ... jednostavno ...

      12. 1. 2019,   10:34
    • Čovjek se mogao onesvijestiti zbog bolesti, srca .... da li bi i tada po tvome bio kriv pješak na cesti ? ... ili vozač koji ga ne vidi nego pregazi ?

      12. 1. 2019,   10:35
    • Kao vozač jedino nisi kriv ako si se pridržavao svih pravila i netko ti iskoči pred auto izvan pjašačkog ... i tada moraš debelo dokazivati da nisi uspio to predvidjeti i zakočiti a da si pritom vozio po propisima ... sve ostalo gaženje na cesti se okači vozaču zbog neprimjerene brzine i vožnje uvjetima na cesti ... svako izljetanje, gaženje živih i neživih, preticanje, vožnja unazad, mimoilaženje.... sve su to radnje koje moraš izvoditi s posebnom pažnjom prema ostalim sudionicima u prometu i na način da nikoga ne ozljediš. Čovjeka na cesti ili bilo koju drugu prepreku (nepomičnu također) vozač MORA vidjeti i moći se zaustaviti.

      12. 1. 2019,   10:42
    • kompa nisi u pravu, znam dvije osobe koje su pregazile pješake sa smrtnim posljedicama i oslobođene su na sudu bez problema. meni je stradalo dijete na cesti kada je pretrčavalo kada nije smjelo i policajac mi je na cesti odmah rekao da neće mene tužiti jer je dijete ispod 14g, da je bila djelomično poslovno sposobna tj d je navršila 14g. ja bi dobio tužbu. ljudi shvatite da osjećaji nemaju ništa sa prometnim pravilima i to je u redu

      12. 1. 2019,   11:11
    • slažemo se u svemu ... nažalost si imao teško iskustvo kad ti je dijete istrčalo pred auto .... to sam upravo i ja rekao da tada vozač može dokazati svoju nevinost ... ali da je dijete ležalo (mirovalo) na cesti (iz bilo kojih razloga, taman da se igralo što definitivno ne smije), ne bi prošao bez kazne je si ga bio dužan vidjeti ... nema to veze sa osjećajima , to su pravila ...

      12. 1. 2019,   11:40
    • jedno je kad ti netko istrči mimo pješačkog prijelaza , a sasvim druga stvar kad se netko ili nešto nalazi na cesti pa makar tome nije tamo mjesto ... MORAŠ prilagoditi vožnju

      12. 1. 2019,   11:42
    • u suprotnom bi svatko vozio unutar ograničenja brzine i slobodno gazio sve što mu se nađe na putu bez posljedica .... ne ide to tako ...

      12. 1. 2019,   11:43
    • zgb2 , izmisljas samo da bi nekako potkrijepio lazi , jako interesantno kako se tu odmah nasao policajac koji odma i sudi , trebao si nesto uvjerljivije izmisliti , to ti nebuju ni tvoji vrsnjaci vjerovali .

      12. 1. 2019,   11:48
    • kompa, na sudu te nitko to ne pita, nema tu nijansi zakon je suhoparan i tako se provodi. pogledaj si članke od 125.-130. ZSP tamo ti je objašnjeno kako se pješak MORA ponašati na prometnici ili prilikom prelaženja. slavko, ne sudi po sebi o drugima....

      14. 1. 2019,   08:33
    • zgb2zoran, vidi se da si mlad i da nemas pojma o cemu pricas , ocjenu o sebi ti dajes sam , nauci najprije osnovne stvari , meni je poznato da se kod nas ni pjesaci a ni vozaci neznaju ponasati , kultura 0 , da ti olaksam , zivim 50 god . u ciciliziranom svijetu i tako se i ponasam , kad je na semaforu zeleno za pjesake mozes slobodno ici , u Zagrebu nije bas tako , jednostavno nema opce kulture , zato oni koji hoceju kulturno zivjeti odose van .

      14. 1. 2019,   10:19
    • Zorane, pa naravno da i pješaci imaju propisana pravila ponašanja i da ako ih ne poštuju da će biti kažnjeni... ali to ne daje vozaču pravo da ih nekažnjeno gazi ako se pješaci ne pridržavaju pravila. Kad nekog ili nešto pregaziš nisi vozio dovoljno pažljivo... jer da jesi ne bi se ništa desilo. Da ponovim, Toni nije uočio nepokretno tijelo na kolniku. Da li je to tijelo smjelo biti na kolniku, nije. Da li ga je vozač morao na vrijeme uočiti kako bi mogao sigurno stati, jest.

      14. 1. 2019,   12:58
    • neće te osloboditi krivnje na obranu " nisam ga vidio " jer si ga MORAO vidjeti, a da si pažljivo vozio i gledao (prema uvjetima na cesti) , vidio bi ga .... bez obzira da li je osoba ili predmet na kolniku s pravom ili krši zakon ... jedino možeš probati dokazati da ti je "izletio" pred tebe.

      14. 1. 2019,   13:05
    • slavko g... si koliko i težak, ja zivim preko 50g u civiliziranom svijetu, ostavi se suda i drž se cigle i knaufa

      14. 1. 2019,   16:02
    • kompa, to ne postoji u zakonu, postoji prvenstvo prolaza i tko ga ima taj ga ostvaruje. 30g radim po cestama europe, prošao sam europu uzduž i poprijeko, nešto i azije i afrike i nema druge osnove osim prvenstva prometovanja. ja ti kažem da cetinski neće dobiti nikakvu kaznu, a poslije ćemo vidjeti jel sud u pravu ili ne

      14. 1. 2019,   16:06
    • moj prvi gazda je na maksmirskoj kod stadiona pregazio ženu koja je prelazila cestu ispred tramvaja bez zebre i semafora, bio je na jednom razgovoru u policiji i na jednom ročištu i sve je odbačeno, a on oslobođen. istina, to je još bilo u jugi, ali ZSP je preuzet konceptualno u cijelosti samo su nijanse izmjenjene još dan danas mada danas vozlila javnog prijevoza nesmiješ obilaziti ako nema ugibališta ali za tram nisam siguran....

      14. 1. 2019,   16:10
    • Zorane, ako Toni ne dobije kaznu to je u duhu našeg pravosuđa .... i ne govorimo o pravu prvenstva nego o neprilagođenoj vožnji uvjetima na cesti ...

      14. 1. 2019,   17:53
    • A o gazdi se potpuno slažemo ... žena mu je ISKOČILA na neobilježenom mjestu... šef je vozio vjerojatno unutar dozvoljenog ... i nije uspio stati ... nije kriv ... s tim se slažem .... za tram nema ugibališta (oni su u svojoj žutoj traci , uglavnom) pa nitko nikad ne staje pored tramvaja dok je ovaj na stanici ...

      14. 1. 2019,   17:57
    • Još je jedan bitan element za osudu ... politika, poznanstva, novac .... tu ponekad ne vrijede zakoni ...

      14. 1. 2019,   18:03
    • kompa, ne slažemo se, osim po pitanju da poznanstvo, politika i mito imaju jako velik, ako ne i najveći utjecaj na presudu

      14. 1. 2019,   20:34
    • Tak je.. vidjet ćemo kak će završiti... pa se čujemo :)

      14. 1. 2019,   20:39
  • Mozda 35 a mozda i kako je na snimci vozio.ja mislim ako je lezao da je trebao stati prema tom da se neosjeca krivim samo govori o njemu.kriv je svatko tko ubje covjeka u lezecem ili stojecem polozaju i za to se treba ici u zatvor.naj veca olakotna okolnost gdje se svodi minimum krivica da je podtrcao pod auto a to ovdje nije slucaj

    11. 1. 2019,   16:16
  • pa moraš gledati na cestu..nisi gledao pa ajde plati ?

    11. 1. 2019,   15:24
  • Da ga nije on pregazio, netko drugi bi..

    11. 1. 2019,   14:58
  • tko danas plaća stampačima minusa možda končar

    11. 1. 2019,   15:24
  • Ubojica mekog srca

    11. 1. 2019,   16:26
  • Znaći , poćele su PARE BURGIJATI ! U toj ulici nema ogranićenja? Ima ga u ćitavom gradu 60 il 50 ! A to ne znaći , da možemo u pravokutnu ulicu na raskršću ulaziti sa 60 km , nego moramo brzinu prilagoditi centrifugalnim silama . Isto tako je on morao , u ovoj uskoj ulici, prilagoditi brzinu kinetićkoj sili auta , za pravovrijemeno zaustavljanje ako dođe do izvanredne situacije. U mom gradu je na troduplo širim ulicama u Centru grada ogranićenje na 30km i gledajući ovu, trebala je u stvari zabrana za sva motorna vozila a ne da se sada vadi , da je vozio polako. 35km je brzina , sa kojom se nitko ne osudi udariti u zid al se netko kao ovaj , osudi udariti u čovjeka !! 1. brzina i štand gas i to je previše za stanare i pješake ovakvih ulica ! Šta da je iskoćilo djete iz koje porte zgrada, koje se nalaze 40cm od auta ??? Ništa, ja vozio polako 35 !

    12. 1. 2019,   00:17