Obavijesti

Promo sadržaj

CineStar kina posjetilo 85 000 posjetitelja u jednom danu

CineStar kina posjetilo 85 000 posjetitelja u jednom danu
6

CineStarov 'DAN ZA 10' postavio novi regionalni rekord posjećenosti tijekom radnog dana u tjednu

Jučerašnji dan u Hrvatskoj je bio u znaku kina s pet zvjezdica. Već tradicionalno, CineStar svake godine usred ljeta organizira 'Dan za 10', dan kada se sve kinoulaznice mogu kupiti po cijeni od samo 10 kuna. Kako je pretprodaja za ovu akciju počela tjedan dana prije najdražeg dana u godini za kinoljupce, mnoge projekcije filmova danima prije su bile kompletno rasprodane, tako da je najtraženiji papirić u zemlji jučer bila CineStar kinoulaznica. 

I ove godine CineStar je oborio regionalni rekord, jer je 'Dan za 10' okupio gotovo 85 tisuća posjetitelja, čime su CineStar kina postavila novi regionalan rekord posjećenosti u jednom danu u tjednu. Brojni filmoljupci u utorak su mogli uživati u filmskim naslovima kao što su 'Stuber', 'Festival straha', 'Lion king', 'Step up: Godina plesa' te 'Spider-Man: Daleko od kuće'. Iako je špica ljetne sezone, sva CineStar kina diljem Jadranske obale – Pula, Rijeka, Zadar, Šibenik, Split i Dubrovnik također su bila krcata posjetiteljima. Pravi filmoljupci čak i na godišnjem odmoru vole otići u kino i uživati u dobrom filmu i slasnim kokicama te tako pobjeći od visokih temperatura. 

Brojni obožavatelji hrvatskog filma uskoro će doći na svoje. Naiščekivaniji hrvatski film svih vremena 'General', redatelja Antuna Vrdoljaka, s Goranom Višnjićem u ulozi Ante Gotovine, možete pogledati pretpremijerno u CineStar kinima od 5. kolovoza. Ulaznice su u pretprodaji i možete ih kupiti na blagajnama kina, putem iCineStar aplikacije ili online. 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve
Grupa UniCredit prelazi na Mastercard Touch Card™ kartice prilagođene slijepim osobama
PROMO

Grupa UniCredit prelazi na Mastercard Touch Card™ kartice prilagođene slijepim osobama

Paneuropska banka čija je članica i Zagrebačka banka prva je bankarska grupa koja je lansirala ovu karticu za sve svoje proizvode na 12 tržišta