Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Direktor Boeinga se ispričao: Žao nam je zbog poginulih...

None Foto: REUTERS

Muilenburg je u videu koji je objavio na Twitteru, izrazio suosjećanje s obitelji i prijateljima žrtava te najavio kako će detalji biti objavljeni u završnim izvještajima koje će izdati vlasti

Dennis Muilenburg, direktor Boeinga kazao je kako je prema preliminarnim izvještajima o padu aviona u Etiopiji jasno kako je zakazao sustav za sprečavanje zatajenja rada motora, nazvan MCAS.  Isti problem bio je kriv i za pad indonezijskog aviona u listopadu prošle godine. 

Muilenburg je u videu koji je objavio na Twitteru, izrazio suosjećanje s obitelji i prijateljima žrtava te najavio kako će detalji biti objavljeni u završnim izvještajima koje će izdati vlasti. Istaknuo je kako znaju u čemu je problem te ga znaju i ispraviti. 

Američko ministarstvo pravosuđa istražuje Boeingove razvojne procese, te se također fokusiralo na MCAS. Američki i europski regulatori znali su najmanje dvije godine prije pada indonezijskog aviona da uobičajena metoda kontrole kuta nosa aviona 737 MAX možda ne funkcionira u uvjetima sličnim onima u dvije nedavne katastrofe, objavio je Reuters.

Boeingov avion koji se najbrže prodaje 737 MAX, s narudžbama vrijednim više od 500 milijardi dolara, prizemljen je po nalogu Federalne zrakoplovne uprave (FAA) i drugih regulatornih agencija, premda je zrakoplovnim tvrtkama dopušteno da lete u njima bez putnika kako bi premjestili avione na druge aerodrome.

Trajanje i kvaliteta obuke koju su Boeing i zrakoplovne tvrtke osigurali pilotima 737 MAX jedno je od pitanja koja se istražuju, dok istražitelji širom svijeta nastoje utvrditi uzroke pada dva aviona 737 MAX unutar pet mjeseci.

Komentari (22)
  • Mcas nije sustav protiv zatajenja motora

    4. 4. 2019,   22:50
  • Odj.boeing.za sva vremena.

    4. 4. 2019,   22:53
  • Znači ako se nos aviona previše podigne, senzor bi aktivirao horizontalna repna zakrilca koja bi digla rep aviona kako bi se nos spustio prema dolje. Greška bi bila da bi senzor poslao krivu informaciju o kutu aviona u putno računalo koje kontrolira let aviona.

    5. 4. 2019,   00:58