Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Divljaka štiti njegova mama: ‘Pustite ga na miru, nije kriv...’

Komentari (552)
  • Pa naravno, dvoje ljudi mrtvo, a nitko nije kriv. Al nije se mamica koja mu je kupila taj auto sjetila da sebe ponudi da ode u zatvor. U njenoj glavi ni ona nije kriva, a ni otac mu. Baš krasni ljudi. Po svemu me podsjećaju na Komšiće

    28. 8. 2018,   17:32
    • A mater ko mater, da ju mlati svaki dan, rekla bi da je dobar. Majcina ljubav prema djeci dovodi do slijepila.

      28. 8. 2018,   17:50
    • njena izjava samo upućuje na to da će obrana ići na nekakav izmišljeni kvar na autu....

      28. 8. 2018,   17:52
    • Nije da ga branim,u komentaru nize se totalno izrugujem, ali usporedba sa Komsicima je suluda. To su roditelji koji psihopata pokusavaju obranit. Svakom od nas se dogodilo ponekad u mladim danima da smo potegli gas, nemora to nuzno povlaciti posljedicu loseg odgoja,jednostavno mladenacka glupost

      28. 8. 2018,   17:55
    • Ma naravno da nije kriv za mamicu i taticu, kada su ga rako i odgojili. Sci troje su krivi. Ali naravno da ce sada izmisliti iki kvar na autu ili naglo oboljenje od epilepsije ili neceg slicnog! Fuj!! Kriv si kako god zavrsio sudski postupak i od srca ti zelim da se do kraja zivota budis i ides spavati sa licima tih zena kojima si oduzeo zivot!!!

      28. 8. 2018,   18:02
    • Naravno da po njihovom nije kriv za smrt dvoje ljudi. Za njih su to samo obicna radna snaga koja je tu da se izrabljuje za 3000 kn i kojih na birou ima u izobilju. Inace za normalan svijet su pokojnici isto bili ljudi.

      28. 8. 2018,   18:23
    • Da sam ja tako napravio nešto sa 20 moji bi me se odrekli i sami osudili na 20 god robije.

      28. 8. 2018,   18:24
    • Tocno nije on kriv....kriv je tko te slozio

      28. 8. 2018,   18:33
    • po ovome izgleda da roditelji tog dečka čitav život uče da je odgovornost za svoje postupke nešto što je rezervirano za nekog drugog, možda sirotinju, a oni su kao pripadnici povlaštene kaste, veliki i važni biznismeni s političkim vezama i kapitalom, dakako izvan tog obuhvata. Marin je još ispao i dobar kakav je mogao ispasti uz takav kriminalan odgoj. Odgoj identičan stilu Komšićevih, a rezultat bolji od Komšića Jr. Mnogi roditelji nažalost ne shvaćaju da je njihova dužnost odgajati dijete kao društveno odgovornog i savjesnog pojedinca, a ova bijedna Država ne shvaća da bi se zapostavljanje djeteta na ovaj način moralo tretirati kao teško kazneno djelo

      28. 8. 2018,   18:42
    • @ Moby Cat - nisi shvatio Jergovića, on uopće ne brani ni ne opravdava ovoga. Izruguje se nekim stereotipima. Jest da je tekst napisao pomalo konfuzno i da nije za svačije shvaćanje, ali to je njegov poznati stil. Komentare je isključio očito iz razloga što bi mnogi krivo shvatili pa mu počeli pisati gluposti

      28. 8. 2018,   18:46
    • Ima ćaća iskaznicu...zna se čiju...kućni frend Todorića....uskoro gledamo film "Sinkopa 2".....

      28. 8. 2018,   19:00
    • @kaligula, kao da si opisao moje starce..

      28. 8. 2018,   19:13
    • Bahatost i nepoštenje nije geografski locirano. A Todorićevi kućni frendovi su bili i lijevi i desni.

      28. 8. 2018,   19:18
    • pa nije kriv, dok mu se ne dokaže krivnja....auto je zbog udarnih rupa sam izgubio kontrolu,,,

      28. 8. 2018,   19:22
    • Upravo sam procitala knjigu u kojoj je majka "odlucila"umrijeti ne bi li njena kcer prezivjela,darujuci joj svoje srce.to je zrtva i to je majcinska ljubav,a ne ova bahata izjava.nek bude prava mama i kaze kriva sam jer sam mu kupila takav auto i spremna sam poci u zatvor za to.

      28. 8. 2018,   19:24
    • ovo je ipak hr,,,,,znamo tko je drži....znamo tko je ima....

      28. 8. 2018,   19:26
    • kakve veze ima auto s icim? i kakva je tu krivica roditelja? 150 km na sat je jednako u svakom autu. Kakve sve nebuloze ovdje

      28. 8. 2018,   19:31
    • da je imao corsu 1,0 iz 91.g. to se ne bi desilo.....o čem ti to trkeljaš? pa naravno da je kriv auto, mladost, neiskustvo, bahatost, mamek i tatek i ova država.....

      28. 8. 2018,   19:38
    • dostojevski, očito nemaš pojma o autima, postoji velika razlika između upravljivosti auta sa stražnjim i prednjim pogonom, da ne govorim i o tome kako slabiji auti teško mogu do 150 u gradu između semafora, dok ovome za to treba nekakvih 7 sekundi

      28. 8. 2018,   19:38
    • donatori hdz-a nisu krivi

      28. 8. 2018,   19:39
    • 7? pa još je i čuning napravljen...ispod 5 ziher...

      28. 8. 2018,   19:40
    • O cemu vi pricate ?! Da imam novaca svom djetetu bih odmah kupio nekakav slican auto jer su daleko najsigurniji. Danas ce svaki prosjecan SUV izmedu semafora uhvatiti stotku bez problema,da ne govorim kad je slucajno zeleni val. Krivica roditelja je jer ga nisu odgojili i naucili redu, a ne zbog auta.

      28. 8. 2018,   19:43
    • pa ako ti ne dam sredstvo..kako češ nekog ubit? tupim nožem od 100ks? di si ti, jebate? di? al ovo je punoljetna osoba..nema govora da za postupke netko drugi odgovara...pa nismo u 1stpne....još bi mogla i deca za postupke roditelja odgovarat....

      28. 8. 2018,   19:50
    • Dostojevski, razumijem o čemu pričaš, ali računati na stabilnost i razum balavaca u svakoj situaciji - ne možeš.. i najrazumnije i najbolje dijete može doći u napast npr. ispasti faca pred osobom koja mu/joj se sviđa i zaboraviti kočnice, požuriti na spoj.. e zato ne daješ alat.. 😉

      28. 8. 2018,   20:05
    • Todoričevi susjedi iz Kloštra su oni inače,ali su se širenjem Konzuma vrlo brzo obogatili tj radeći struju po Konzuma.

      28. 8. 2018,   20:11
    • ima puno takvih iz Kloštra, recimo i ona Sanaderova blagajnica koja je osuđena na zatvor je iz Kloštra, a suprug joj ima jako uspješnu građevinsku firmu. Kloštar je izgleda hrvatska Silicijska dolina - lopovska dolina

      28. 8. 2018,   20:27
    • Hajde dečko, budi čovjek bar jednom u životu. Reci "Da, zeznuo sa se, zaigrao malo s gasom, htio napraviti važan pred ženskom. Zajebo, sam, ali eto kriv sam!" Nemoj biti pička kao radeljak, horvatinčić,.. i lagati da je auto otkazao (takav auto ne otkazuje), kriva cesta, pukla guma i ostala sranja. Svi znaju što se dogodilo. Budi čovjek i prihvati odgovornost. Ne kaže se badava tko prizna, pola mu se prašta. Znamo da nisi to namjerno uradio, ali *ebiga, dogodilo se. Reci istinu i ljudi će ti oprostiti jer svatko može pogriješiti. Ali ako kreneš s mazanjem očiju, bit ćeš isti k'o one pičke i ostati do kraja života zapamćen kao "onaj mali razmaženko što je ubio dvije žene". Reci istinu i ostat ćeš poznat kao prvi koji je iskreno priznao i pokajao se, vidjet ćeš da će ti biti laše do kraja života. Kad si već usro stvar, budi bar čovjek, a ne pička

      28. 8. 2018,   21:15
    • Tako je odrastao...od tuda potiče....nema priznanja...samo izvlačenje...ništa od toga...kako je žuža dobio ništa...tako će i ovaj...

      28. 8. 2018,   21:30
    • Kak to da nema izvještaja sa ispitivanja...tu neznate dobiti info na vrijeme, ali ljudima koji su ostali bez djeteta,njima možete pokucati na vrata i tražiti izjavu... očito se bojite majke zaštitnice.

      28. 8. 2018,   21:48
    • ...Dostojevski, apsolutno si u pravu. Niti auto niti roditelji imaju veze sa tim. On je punoljetna osoba odgovorna za svoje postupke. Divljati može i sa autom od 500 konja i sa autom od 90 konja, ali isto tako s oba može voziti po propisima. Važna je isključivo njegova namjera, a time i njegova odgovornost. Auto je ovdje samo sredstvo, ništa više. Teško je za povjerovati da ovdje postoje ljudi koji smatraju da bi se on drugačije ponašao za volanom da vozi drugačiji auto..., ali eto, očito postoje. Jel eto prije 25, 30 godina dok su se cestama vozili stojadini, jugići i lade, a auto od 150 konja koji danas ima svaki treći vozač bio pojam snage, nitko nije divljao i ginuo na cesti...

      28. 8. 2018,   23:29
    • mama kamenički dal ti je možda poznato NE UBIJ! (izlazak, 20:13)

      28. 8. 2018,   23:36
    • Ma najbolje bi bilo sve to sakriti "pod tepih" kao i sve ostalo u drzavi jel , ako ne odlezi dvocifreni broj godina u zatvoru onda presuda nema smisla.

      29. 8. 2018,   08:12
    • @Josip Stančir, udarite mu minuse....dno ljudskog dna...

      29. 8. 2018,   08:28
    • shameless2, naravno kvar na papučici gasa... kad je stisno od straha je prestala raditi... :)

      29. 8. 2018,   08:54
    • Josip Stancir vjerujem da decko nije htio nikoga ubiti ali ipak se desilo.odgovornost treba preuzeti a ne se bahatiti da nije kriv.

      29. 8. 2018,   10:08
    • Sastala se ekipa "pravednika", kojima je od Boga data garancija da se njima, niti njihovim potomcima u zivotu nesto slicno nikada, niti pod razno nece, niti moze dogoditi. Uzivaju "pravednici" u svom kamenovanju zrtve, koju oni sami izaberu. Na zalost, zadnjih dana svakodnevno citamo o saobracajnim nesrecama i brojimo mrtve, ali "pravednici" trenutno imaju zrtvu pa su zauzeti osudom i smisljaju sto bi i koga jos oni sudili. Kriterij "pravednicke" osude je vrijednost automobila. Zivoti izginulih u drugim nesrecama nisu vrijedni jer nisu stradali u ili od mercedesa ili bmw-ea. Jeli vama stvarno do mozga ne dopire koliko ste jadni u vasim krvolocnim osudama? Od majke trazite da svom djetetu sudi, kao sto mu vi ovako odoka sudite?

      29. 8. 2018,   10:15
    • odgovornost, krivnja....naravno da nema veze...no ni mater nema odgovornosti...to je "krema" društva....ona ne treba sudit...ali da brani, to nije potrebno...ovako protiv cijele hrvatske...protiv 2 umrlih...nije kriv? tako ga je odgojila....da nema odgovornosti prema drugima....psihopati...ja bi se zabio u zemlju od srama....oni!!! još komentiraju i brane....

      29. 8. 2018,   10:21
    • Nismo mi dežurni pravednici! Nego društvo treba prestati imati razumjevanja za idiote koji svojim nerazumnim postupcima i radnjama ugrožavaju i ubijaju druge! U ovakvim slučajevima masu komentara je bilo "što će jadan sad će morati živiti s tim". Što je s ovim poginulima s čime će oni živjeti? Ovakva obijesna vožnja se mora strogo sankcionirati i prije, a ne kada netko takav pobije nekoliko ljudi. Bijesno vozilo i status roditelja, samo su ljudima alarm da će dečko što je njegovo ustavom zajamčeno pravo imati najbolju moguću obranu, tako ako se zaključi da je iz društveno prihvatljive obitelji možda završi i na školovanju u Švicarskoj. Za vožnju 150 km/h gjde je ograničenje 50 km/h kazna, drugi put zatvor na 30-60 dana i gubitak vozačke pa izvolite. Jer ako netko voli dovoditi sebe u opasnost, izvoli lolo, imaš Grobnik i vozi, skini najbrži krug za sekundu, za 10 sekundi tko ti brani, ima ljudi koji žive od tog. Ali nema nitko pravo ugrožavati druge sudionike u prometu. Javne ceste nisu piste, nego prometnice koje povezuju mjesto A s mjestom B.

      29. 8. 2018,   10:52
    • Pa normalno da za nju on nije kriv. To je izrabljivacka obitelj. Iz takve obitelji ne moze proizac nista dobro. Miris novca im je pomracio um tako da je njima normalno da hodaju preko leševa! Puj

      29. 8. 2018,   10:54
    • jest da je izraubano upotrijebit ovo, ali: ne ubij!

      29. 8. 2018,   11:01
    • Mariela nitko od majke ne trazi da mu sudi ali se od nje kao i od svakog covjeka trazi da bude posten i pravedan.tko mu sudi odoka?sta je on mozda kriv samo po nasoj slobodnoj procjeni?

      29. 8. 2018,   11:24
    • Jest mi ga tu pljujemo na pravdi Boga. On mrava ne bi zgazio, već je savjetnik uprave, bivši, drži tečajeve sigurne vožnje!

      29. 8. 2018,   12:22
    • Da, da....napali smo jel ima para...a ne što je ubio 2 ljudi...inteligencija kontra udara....da je inteligentan, a ne podoban od roditelja...ne bi stisnuo gas s nevezanom putnicom u naseljenom mjestu...nego kako ti to mjeriš IQ? uspješnost u HR kada su ti roditelji uguzi s vlasti i Agrokorom? Ti si rođo malo nisko na ljestvici IQ...To se, znaš ne bi popravilo s godinama...sry

      29. 8. 2018,   13:56
    • dante666... Od koga si ti dobio pravo da procjenjujes ljude na osnovu njihova zaposlenja??? Ubio je i onaj od neki dan sebe i jos dvoje. Ovaj od jucer zenu i sebe, sto su oni po tebi? Manje vazni jer u nesreci nije ucestvovao mercedes ili bmw. Koga ti imas pravu osudjivat na jedan tako pun mrznje nacin? Uff da mi je vidjeti vas i vas zivot koji zivete po strogim pravilima.

      29. 8. 2018,   14:46
    • Mariela, ne živimo po punim pravilima, ali treba stati na kraj ovima što smatraju da zbog svojih financija, obijesti, navale testosterona imaju pravo ubijati okolo ljude na javnoj cesti. Usput ja nisam njegovih godina stigao ni do predsjednice, niti sam bio nečiji savjetnik. Fortuna mi je kao par godina mlađem od njeg dosjelila kalašnjikov i borbu za goli opstanak. I da, nisam ae borio za to da moram strahovati od djece lokalnih moćnika i njihovog pilotiranja cestom na putu do posla i doma! Eto mu njegove pare, javašluk i sve ostalo to me ne interesira, samo nek sjaši s mene i prosječnog normalnog puka. Što to sad njemu novac daje pravo da ubija okolo ljude? Bolesnog društva Bože moj!

      29. 8. 2018,   15:04
    • Jedino sto je bolesno ovdje, su ljudi koji uopce spominju novce kao sto ih vi i ostali spominjete. Da je bio neki klinac istih godina u losijem autu i bez bogatih roditelja, komentara bi bilo 90 % manje. U tome je cijela poanta,da vi izmisljate i namjerno naglasavate taj novac kao razlog njegovog stiskanja gasa. Eto to je bolesno.

      29. 8. 2018,   15:25
    • Bravo za komentar!

      29. 8. 2018,   15:50
    • Pa da nije imao para i bijesan auto. Roditelje koji su mu to pružili. Možda ne bi ispao ubojica kćerke i bake. Šta je on nešto posebno? Zar se policajac ne osjeća odgovornim ako njegovim pištoljem netko bude upucan? Povlaštena kasta opet prigovara.... Tako je to u HR... Samo manekeni žive i brane lika s 20g. koji vozi 700kn+ auto i ubije 2 osobe.... samo tu...

      29. 8. 2018,   16:23
    • Vi koji branite tog decka ajde sjasite vise sa svoje bahatosti.svi mi dobro znamo da je vecina(cast izuzecima)djece bogatasa razmazena.bahata.ne cijene niti ljude oko sebe a niti njihovu imovinu i drze se da su nesto vise od obicnog puka.eto to je ono sto vecina misli o tim tatinim sinovima necemo se vise lagati.

      29. 8. 2018,   16:48
    • papajaoo7: Molim te, navedi mi samo jednu zemlju u kojoj nema nesreca, koje izazivaju i obicni ljudi isto kao i bogati. To nije uvjetovano materijalnim stanjem, stvar je u spletu nesretnih okolnosti, i sigurna sam nitko nije sretan ako mu se dogodi. O cemu vi ljudi dragi uopce govorite? Treba stat na kraj bogatoj omladini koja sa svojim autima tebe ugrozava na ulici!? Pazi molim te, te tvrdnje, kao da svaku saobracajku u HR izazove netko od bogatasa. Zadnjih dana sestero mrtvih na cesti, dvoje stradalo u ovom slucaju a tko je kriv za ostale!? Sto, tebi bi bilo sasvim ok, da te pokupi neki penzioner ili netko tebi ravan? Samo neka nije netko imucan, jer to je poseban grijeh, jel tako!? Ti si se borio, svaka tebi cast na tome, ali suditi u ovom slucaju nemas to pravo, za to postoje sudovi.

      29. 8. 2018,   16:56
    • Jojek, smanji malo...ugasi Caps lock.. bila bi nezgoda da je dečko vozio normalnom brzinom.. ako stisneš gas, ( a položio si vozački i znaš da time produžavas duljinu kočenja, reakcije) onda brate mili svjesno ugrozavas druge sudionike i više nije samo nesretan slučaj.. de budi malo realan..

      29. 8. 2018,   17:26
    • jojek88, danas logiran....čini mi se da služiš nekome....

      29. 8. 2018,   17:27
    • Jojek88 da je inteligentan onda bi znao da riskira nesrecu vozeci takvom brzinom i dovodi u opasnost i sebe i druge sudionike u prometu. A ovo drugo necu niti komentirati.koliko sposobnih i skolovanih mladih ima pa mogu samo sanjati o zaposlenju na poziciji savjetnika ili sl.

      29. 8. 2018,   17:40
    • Mariela kako se ono kaže, shit happens, ali ako ga izazivamo i mnogo češće. Malo se praviš toše, ali nema veze. Ako ćemo malo znanstveno. Nesreće se dešavaju, ali da je dečko vozio po propisima, vjerovatnost za ovakav ishod bi bila mnogostruko manja. Nesreća bi bila neki random ishod, samo ovaj je podebljao vjerovatnost da se njemu desi svojom sumanutom vožnjom. Svatko tko sjeda za volan i vozi naseljem, cestom, mnogostruko brže od preporučenog, mora biti svjestan da povećava šanse da ugrozi sebe i druge prema tome morao bi snositi i odgovornost za takvo ponašanje. Poštujem pravo svake osobe da svjesno ugrožava sebe ovakvim postupcima, pa i da se ubije. Zaleti se brate pa u zid ako ti je već stalo, ali kani se drugih. Isto se odnosi na sve vozače bez obzira na status. Stvar je da država ne sankcionira recidiviste i divljake na cestama, nego se ovo pitanje povuče kad netko izgubi glavu.

      29. 8. 2018,   17:47
    • U nijednoj civiliziranoj državi u svijetu poslije ovakvog sranja nije bitno dal je bogat ili nije...ide u zatvor i dobiva minimum 20 god..kod nas je nažalost jako bitno jer nije ista pravda za siromašne i bogate...on će se vjerojatno izvući s max 5 godina i biti pušten nakon 3...a da je sirotinja onda bi dobio 10 i više...i zato su ljudi ogorčeni kad vide balavca u auto vrijednijem od cijelokupne njihove imovine...da je pravda za sve ista nitko auto ne bi spominjao...

      29. 8. 2018,   19:37
    • neće on u zatvor....

      29. 8. 2018,   19:50
    • Jojek@ zanima me da si ti sudac, na koliko bi ga osudio?...

      29. 8. 2018,   19:57
    • Jojek ajde odi tamo k njegovoj majcici na kavu pa pricajte hvalospjeve o sineku.takav stav ce mu jako pomoci u zivotu.

      29. 8. 2018,   19:58
    • jojek88 se danas logirao da ga brani....

      29. 8. 2018,   19:59
    • to što je inteligentan i nije neki argument...jako puno serijskih ubojica je bilo nadprosječno inteligentno...

      29. 8. 2018,   20:03
    • Jao jojeka i inteligencije. Nepismeni balavac se javio. Da je vozio fiću "onog starog" ne bi mogao voziti 150 nego max 120, a da se njime u astru zabio, on bi ostao smrskan, a ovi u astri bi preživili. Stvar je u tome da javnost mora prestati imati sućuti za cestovne kamikaze. Kaže vidiš da mu je teško, što bi trebalo da je sretan što je ubio dvoje ljudi!

      29. 8. 2018,   20:24
    • inteligentan što je zaradio auteka koji su mu kupili mamek i tatek....pa tko kaže da je inteligentan..već je sin bogatuna....zato je i bio savjetnik...nije on ničiji...nego nečiji.. pa nije n ifakultet završio...

      29. 8. 2018,   20:28
    • Shameless2: Na osnovu cega si ti siguran, i na osnovu cega donosis takve zakljucke o civiliziranim drzavam i zatvorima nakon saobracajnih udesa!? Iskustvo? Pa evo da ti ja kazem, a ti kako hoces, vjerovat ili ne. Ne ide se odmah u zatvor jer krivnju tek treba dokazati. Sto si bogatiji, to je manja sansa da ces uopce zavrsiti u zatvoru. Drzavnoj kasi, nisu mrski novci, koje naplate od takvih. Nemas ti pojma kako funkcionira jedna moderna pravna drzava. PS. osobno znam osobu koja je izazvala saobracajnu nesrecu sa smrtnim posljedicama i niti dana nije bila u zatvoru (Njemacka) kazna je preracunata u novac. Platio i to je to. Normalnoj drzavi nije u interesu nekoga tko doprinosi u drzavnu kasu vecu sumu, unistiti. Ljudi vasa znanja su jako, jako losa.

      29. 8. 2018,   20:30
    • i koliko onda po tebi vrijede ova dva života? zanima me samo da je netko tvoj nastradao u toj nesreći da li bi isto pisala?

      29. 8. 2018,   20:39
    • Mariela s tom tvojom konstatcijom se slažem. Što je veća suma novca u igri, manja je vjerovatnost da imatelj završi u zatvoru. Gledao sam neki dokumentarac u Americi, gdje ljudi za banalne prekršaje provode mjesece u zatvoru jer nemaju para za jamstvo da suđenje dočeka na slobodi, dok neki za ozbiljnije stvari šetaju slobodno, a ako imaju para za dobre odvjetnike velika je šansa da zatvor neće vidjeti ma što učinili. A u nas tome svjedočimo odavno, i to je razlog zašto su ljudi nezadovoljni.

      29. 8. 2018,   20:42
    • dante666 ... zasto si tako srdit na nekoga tko tebi nista nije skrivio i tko ima roditelje koji mu mogu priustiti lagodniji zivot? Sta je po tebi smisao zivota, da svaka generacija pocima od nule a roditelji, da sve sto steknu podijele nekom drugom a ne svojoj djeci? Ljudi moji jesu li vama vasi roditelji ikad ista u zivotu pomogli, poklonili, i dali ste vi to odbili? Cini mi se da ste vi svi neki frustrirani i zavidni, jer se cijeli zivot patite i nikad se niste najeli do sitosti, kako kod vasih roditelja tako i sada kada ste vjerujem odrasli ljudi. Ne zelim vrijedati ali se uvijek iznova cudim vama koji zamjerite sto neki roditelji svojoj djeci pruze nesto vise nego vama vasi a vas ne pitaju!!!??? Ljudi dragi ovo je nesreca, koju nitko nije zelio. Nesrece se dogadjaju u svim vrstama automobila. Sigurna sam da dok mi ovdje piskaramo, u svijetu se ovog trena dogadja vise saobracajnih nesreca, izazvani ne samo brzinom. Ovog trena u HR stotine vozaca su na gasu ali se nece nista dogoditi. Kako vi to ne razumijete i od kud vam toliko zuci na nekoga tko vama nista nije kriv. Ja kad procitam ovakve vijesti, samo u sebi pomislim, "jadna li im majka njihova" i onih stradalih a i onog tko je nesrecu izazvao. Znam ponekad i djecu odmah nazvat ako nisu kod kuce. Provjerit jesu li ok. Jeste li itko od vas roditelj? Imate li djecu koja voze? Stvarno ne razumijem kako ste tako nerazumni i kako mozete tako s gustom suditi. Mene je vise strah takvih kao vi, nego "bogataske" djece u autima.

      29. 8. 2018,   20:42
    • Mariela malo si zastranila ipak. Svakome se može desiti ali divljaku na cesti puno češće. Što je to po tebi svrha života hedonizam, divljanje bjesnim autima po cesti? Divan si primjer svojoj djeci ako si majka. Hebe se meni za njegovo auto i njegove pare ako mene ili prosječna čovjeka ugrožava kad se uključim u promet. Neodgojene divljake srećem svaki dan, ali država mora tu uskočiti da nas obrane od takvih.

      29. 8. 2018,   20:51
    • Shameless2: Jedan zivot u Njemackoj je placen 150 tisuca eura. Naravno osoba je izuzetno bogata i ta suma varira. Sud po tvom imanju dosudi kaznu. Hvala Boogu moj nitko nije nastradao i molim se Bogu da niti ne strada a niti da skrivi neciju smrt. Kako bi i sto bi u takvoj situaciji, ja ne znam. Ne znas ni ti. Stoga nije na nama ta toliko mrznje ispoljavate na nekoga tko vas se ne tice. Znate li mozda nekoga tko je izgubio nekog svog u saobracajnoj? Ja znam i takve osude nisam cula iz njihovih usta. Moj mladi susjed je prije nekoliko godina stradao, tudjom krivnjom. Njegovi roditelji nisu htjeli niti privatnu tuzbu podici. Covjeku su oprostili. Nose svoj kriz, niti kunu, niti proklinu onog tko je kriv. Pa valjda je svakom iole normalnom covjeku jasno da to nitko nije zelio.

      29. 8. 2018,   20:51
    • Mariela...nije isto ako se voziš 60 i onda ti netko slučajno izleti ili tebi npr. pukne guma pa završiš na suprotnom traku i izazoveš nesreću..ili voziti po naseljenom mjestu 150 i više km na sat i onda izazvati nesreću...tako nešto ne događa se slučajno nego nisi svjestan svoje odgovornosti kao vozač...to više nije nesreća nego bahata vožnja i za to nema apsolutno nikakvo opravdanje....

      29. 8. 2018,   20:57
    • papajaoo7: Koliko znas "divljaka" koji stalno jurcaju? Brzina je jednostavno njihov nacin voznje. I takvih znam nekoliko. Vec su ljudi u zrelim godinama i nikad im se nista nije dogodilo.. Iako su im mnogi takvu sudbinu proricali. Ja ne opravdavam brzu voznju u svim prilikama i na svim cestama. Oni pravi divljaci na cestama su ipak rijetkost, nisu cesta pojava. Svako mjesto ima svog jednog ili dva takva. Slete, udare, neki ni to nikada ali ovakve teske nesrece se ipak ne dogadjaju tako cesto! Tko zna zasto i kako dodje do takvih nesreca. Obicno oni koji imaju skupe automobile i cuvaju ih. Bar ja imam takva iskustva. Vise divljaju oni sa svojim starim i "nabrijanim" autima.

      29. 8. 2018,   20:58
    • Gle mariela.mislim da je vecina tu poludila kad je majka tog decka rekla to sto je rekla.da nije kriv. Tako se djeca ne uce i ne odgajaju.pa vec u vrticu imaju svoje male odgovornosti zar ne? Ok.dogodila se nesreca.nije htio ali mora jasno i glasno reci kriv sam i preuzimam odgovornost.to je potrebno i za njega kao covjeka i za javnost.tj.narod

      29. 8. 2018,   20:59
    • Nekatamo_3:.. Ma vidi, majka ko majka. Ne znam ni ja kako bi se ponijela da mi se dijete ovako razapinje po medijima. Druga je stvar sto ona ili on govore, kada su sami. Ja kao roditelj ne mogu zamisliti da bi ja svom sinu presutila i da mu nebi ocitala lekciju. Ovo je tragediju u koju je uvucena cijela obitelj. To je svakome jasno a novinare koji stalno ovu nesrecu forsiraju u javnost, ne bih ni ja bas srdacno docekala. Jbte u ovakvoj situaciji, ti mi se ne mices ispred ociju a ti jadan ne znas jeli bi prvo lupo glavom o zid ili bi vristo. Ovo su zivi i stvarni ljudi. Ma samo pokusajte zamisliti da se nedaj Boze nadjete na njihovom mjestu? Zar vi stvarno vjerujete da je to njima sasvim svjedno a sebe drzite za one koji jedini imaju dusu i srce!? Vjerujte mi, niti ja aniti vi, nebi svog sina osudili i odrekli ga se, ma sta vi sada mislili i govorili.

      29. 8. 2018,   21:16
    • Naravno.nitko nezna kako bi reagirao u takvoj situaciji.ali samokontrolu u toj dobi kao sto je ta gospoda bi vec svatko morao imati i bolje bi bilo da je sutila. A i ne kaze se uzalud.na muci se poznaju junaci.svi smo mi divni i krasni kad tece mlijeko i med a kad zagusti eto vukova na sve strane.

      29. 8. 2018,   21:28
    • Treba tebe prijavit socijalnoj sluzbi ako imas ovakvo misljenje i ako odgajas djecu. Malo majmunce sa 150km/h u naseljenom mjestu, znaci ne 80, ne 100 nego 150. Ajd dopusti malo mozgu da provari ovu informaciju pa onda pricaj.

      29. 8. 2018,   23:42
    • Bas me zanima odakle vama velikim pametarima koji pametujete oko te cuvene brzine podatak da je on vozio oko 150. Niti jedno sluzbeno priopcenje nije niti spominjalo tocnu brzinu, ali eto vi ste odlucili da je to 150 pa tako mora biti. Kakve glave ovde..

      30. 8. 2018,   00:06
    • Ajmo ovako. Da li poznaješ vozila i aktivnu i pasivnu sigurnost ugrađenu u ta ista?. Vozilo posjeduje tzv, TCS, ESP, EBD i ABS. Desni zavoj gdje je izletio vozio je dovoljno brzo, da mu ta "pomoć" nije mogla pomoć. Što znači ovako: Dozvoljena 50kmh, možeš i sa 80kmh. Na 100kmh je granica. 120kmh proklizavanje, onda ti ni sve te skraćenice ne mogu pomoć. Vozio je iznad 100kmh. Koliko? To ti niti jedan sudski vještak neće odgovorit. Jel to je HR manga. 101kmh+. A to je duplo. Dovoljno za realnog čovjeka da shvati da je dobrano pretero i da je dobrano kriv. S druge strane, koliko si "neinteligentan" da voziš putnike i riskiraš njihov život? Jel ne cijeniš ničiji.....

      30. 8. 2018,   07:44
    • jojek88 samo cu te pitati dali bi tako pisao da nedaj bože isti taj inteligentan mladić pametan i sta ja znam koje epitete mu vise nisi nadodavao... pogazio nekoga tvoga... ??? dali bi onda isto pisao... a desilo se sto je vozio sto i kusur tuda... po meni bi mogao reci je... ga desilo se.. da je normalno vozio i nije se ludirao... pa da se nesto tako desi... a to što on ima mercedesa puca mi ona stvar... i da je napravio to sa ficom koji može toliko voziti istog bi mišljenja bio... da je mulac nadobudan i misli da je on centar svijeta... i još štošta više uz to... jedino sada u svemu ovome je tužno to što poginuli se neće dignuti iz mrtvih... a on uz svoju pamet inteligenciju sposobnost dobroga srca i što ja znam što više nije... će to zaboraviti nakon 2 dana... jer ga puca qurac...

      30. 8. 2018,   09:25
    • i još da se nadovežem na drugi komentar... nažalost kod nas je korupcija na brutalnoj razini... zato se sve više i više ovako nešto dešava... ali da sam ja vlast za tako velike brzine po naseljenim mjestima mislim da bi cijela obitelj morala guzicu prodavati na obali da plati kaznu koju bi im ja uručio... tako da mu više nebi palo na pamet stisnuti papučicu gasa... a za strance bi bila posebna tarifa... tri puta više nego što je kod nas... pa da vidis kada se opali po džepu kako bi i taj inteligentni i pametni mulac i svi ostali koji sljede njegov primjer vozili po pravilima...

      30. 8. 2018,   09:28
    • Ubojica je svako ko ubije covjeka,logicno. Naravno da nije htio namjerno,nije bio ni pod nikakvim supstancama sto cijenim ali vozio je neodgovorno,ubio je ljude,treba ici u zatvor i platiti masnu kaznu i tu je kraj. Sta sad imamo tisuce komentara pisati o ovom momku..

      30. 8. 2018,   09:40
    • Jojek ti si sigurno jedan od inteligentne rodbine od ovog mulca. Logirao si se i komentiraš samo ovaj članak. Ti si jedan od ove inteligentne fejs- buk generacije. Pismenost ti nije baš jača strana. Nismo ni mi magistri hrvatskog jezika, ali brate daj se potrudi napiši rečenicu gdje ti ne fali slova u riječima. Da mi smo u 21. stoljeću, živimo u demokratskoj državi i svi građani uživaju slobode da rade i žive kako hoće, sve dok s tim svojim stilom života ne ugrožavaju druge u ostvarivanju njihovih sloboda. Zato u uređenom društvu postoje prava i obveze. Pravo da vozi ko idiot je konzumirao i dobro prekoračio svoja prava u vidu da je ubio drugih dvoje svojim postupcima. Sad bi trebao platiti svoj dug društvu, a to je dugogodišnja robija! Ti si stvarno neki balavac. Jesi li u životu vozio fiću, jesi li sjeo u njeg? I by the way i taj tvoj frend s cliom je idiot! Što treba da to shvati da ubije nekog i on!

      30. 8. 2018,   10:03
    • Lik je zasluzio dugogodisnju robiju jer je vozio svjesno ko manijak. Da bi pokupio 4 auta i tek onda se zaustavis,trebas vozit kao životinja.

      30. 8. 2018,   10:05
    • Svi mi imamo adrenalin u sebi, ali nas većina ne divlja po cesti niti ubija druge. Nesreća je nesreća, ali čovjek koji vozi tim brzinama javnom cestom mora biti svjestan koju opasnost pretstavlja za sebe i druge. U biti ne mora on biti svjestan, policija mora biti tu da takve nauči prometnoj kulturi, ili ako ne može da ih odstrani iz prometa. Jeli upropaštena njegova suvozačica ili žena iz Astre i njihove obitelji?

      30. 8. 2018,   10:58
    • Jojek ajd prestani trolat vidis da si gu lp. Iz koje si ti pripizdine kada ti je normalna voznja u naseljenom mjestu gdje je ogranicenje 50,vozit brzinom koja je za trkacu pistu! Poklopi se usima jer da meni u ulici tako proletis sauo bi ti zube u grlo bez pardona. A i pola mojih susjeda isto

      30. 8. 2018,   11:16
    • Jojek ti definitivno nemaš više od 12 godina jer o vožnji i fizici pojma nemaš. Slična situacija se desila meni, lik je iz suprotnog smijera izlazio iz zavoja i izgubio kontrolu nad vozilom, ja sam vidio to njegovo plesanje, otišao je desno, pa lijevo 2-3 puta i u toj zadnjoj pirueti uleti u moju traku, nekako sam trznuo volan udesno, pored je bio neki zid, do zida bio sam većim dijelom auta van kolnika. Ovaj me okrznuo u zadnja vrata, pa do kraja auta i baci mi zadnji kraj o zid. I onda pogodi auto iza mene direktno. Ovi što su naletili na mene dva momka ispali iz auta obojica, jedan na asfalt, jedan pored ceste u neki plot. Ovaj na cesti spašavali smo ga od gušenja, u komi bio 5 mjeseci, jedva preživio. Drugi koji je vozio, lakše povrede. Vozilo iza mene dvoje teže povrijeđenih. Ja i moji suputnici majka i sestra osim šoka ni ogrebotine, hvala Bogu. Neznam je li prošlo 2 minute dolazi policija pod rotacijom. Ova dvojica nisu htjeli stati patroli i bježali od policije u neregistriranom vozilu. Kažu mi mještani, neki njihovi lokalni "piloti". I što sad, mislim drago mi je da su ostali živi i ova dvojica. Ali što bi ja trebao imati razumjevanja za kamikaze na cesti?

      30. 8. 2018,   11:17
    • - mariela - odične i vrlo smislene postove pišeš. I potpuno si u pravu. Jedino se ne slažem da je ispravno kaznu riješiti novcem..., jer eto imaš novac, dok drugi moraju odležati godine. Naravno da se ovdje od gomile ljudi uzima bogatstvo obitelji, mercedes, savjetništvo u firmi nekog od 20 godina kao uzrok nezgode. I to frca van iz svakog drugog posta, mada vidim da sad neki kao pokušavaju reći da nije tako. Tako je i nikako drugačije. Jer se jasno vidi napisano. Jer je svaki dan nezgoda sa smrtnim posljedicama, a niti 10% se ne debatira kao o ovoj. Jer eto Mađar koji je s kombijem jučer ubio dvoje ljudi nije imao 20 godina, vozilo od 500 konja i 120 tisuća eura, te bogate roditelje. Pa se tu puno ni ne debatira. Jer njegove žrtve manje vrijede, a on nije vrijedan razapinjanja i linča jer je bio eto obični šljaker. A običnom šljakeru se to može dogoditi.... I to je već u redu...jer eto, dogodi se. Bez obzira što je također skrivio nesreću nepažljivom i nekontroliranom vožnjom. Ali s njim se puno lakše poistovjetiti jer je jedan od "nas" većine. Ali ovaj mali nije. I razlog svega ovoga je upravo to što nije...., a ne to što je oduzeo dva života.

      30. 8. 2018,   11:26
    • Objesna vožnja je nesto sto se svjesno i namjerno napravi dok je bauljanje po cesti moguce iz razno-raznih razloga! Zentaš?

      30. 8. 2018,   11:36
    • Evo jubilarni 100. komentar!

      30. 8. 2018,   11:38
    • Superman, uzeti da je po tvom; Da je obijesnu vožnju i ovu nezgodu odradio skladištar iz pivovare u dvadesetim godinama sa autom starim 15 godina i vrijednim 1500 E, dali bi se o njemu ovdje pisalo kao objesnom šljakeru iz pivovare, siromašnim ili prosječnim roditeljima i o tome tko su oni i što imaju, majci čistačici pred penziju i o tome kako su ga odgojili da gazi i ne poštuje druge.... ?

      30. 8. 2018,   11:56
    • Prijatelju iskreno malo tko ce se k.rčit s autom od 1500 eu ako nije u alkoholiziranom stanju. Uzmi u obzir da taj auto od 1500 eu zasigurno nece navuc toliku brzinu na toj udaljenosti. Ovaj manijak se uspio zaustavit tek nakon udara u 4 automobila. Pa taj je isao ko raketa!!!

      30. 8. 2018,   12:11
    • Žao mi je samo sto mu netko od slucajnih ocevidaca nije barem zube sasuo u grlo!!!

      30. 8. 2018,   12:13
    • Meni je jako cudno a i za drustvo kao cjelinu trebalo bi biti zabrinjavajuce, kako vecina ne zna ono sto procita u medijima pokusat prenijet u realni zivot. Nevjerojatno je kako se svi povode za nekom humanoscu, pravdom, traze silne godine zatvora, neki bi i vjesali a svi to znamo, da kada bi mi ili netko nas bili taj na kome treba primjenuti takvu pravdu da bi svi na kolinim klecali i u gorkim suzama molili da se ipak to ne dogodi. Znaci, strogi zakon za sve osim za mene! I nikome ne vjerujem kada kaze "ja bih stojicki i kao nitko do sada prihvatio presudu oko za oko". Mrzim licemjerje. Uzasan smo narod postali. Saobracajna nesreca je splet nesretnih okolnosti, i tu je uvijek neko krivac a netko ostecen. Krivca treba kazniti, jer ne ide drugacije ali ovo lincovanje i zazivi za jos u svijetu nevidjenim kaznjavanjem meni ne ide u glavu. Vecina samo procita sto pisu mediji i tu prestaje zdrav razum citatelja. Mercedes AMG, savjetnik??? Da, i`? Jeli tesko jendom obicnom covjeku sebi predociti kako dodje do takvog opisa u novinskom clanku? Cacin mercedes, jasno odmah kao dan. Savjetnik!? Pa eto ljudi moji, savjetnikom se moze nazvat svatko. Ljudima odmah u ocima da je on neki vrli i vazni savjetnik u Vladi mozda, u nekom koncernu, mozda u Agrokoru bio savjetnik!? Sastane se ekipa osnuju neku firmicu, udrugu ili sto vec i podijele uloge medjusobno. Netko dobije ulogu savjetnika a netko direktora. Na vanka to zvuci wauuuu a u biti si nista.

      30. 8. 2018,   12:23
    • superman, nisi mi odgovorio na pitanje. Nisi jer i sam znaš da se ne bi tako pisalo. Danas se za nikakve novce kupi auto. Eto neka ne bude 1500, nek bude par tisuća više, ako ti odgovara tako. Od semafora na Vrapču (još ako je otvoren) do mjesta nezgode navučeš 150 gotovo sa svakim autom. Mada i ne moraš navući 150 za ovako nešto. Vidiš sad, zadnjim tvojim postom dolazimo na pravu bit svega ! VOZAČ !!! Ne auto. Vozač snosi jedinu i pravu odgovornost. Nebitno jeli sin bogataša u Mercedesu od 500 konja ili je skladištar i sin čistačice u golfu četvorki od 130 konja.

      30. 8. 2018,   12:27
    • superman1978:... bez ikakve namjere da te vrijedam ali covjece zar ti vjerujes u to sto govoris da je on udarao jedno po jedno auto, onako kao u video igrici? Idemo, prvi, drugi, treci, cetvrti???? Potom prikocio, izisao iz automobila i zakljucio, huhhh dobro sam. Covjece on je iz nekog razloga izgubio nadzor nad vozilom i bez namjere udario prvog, svi drugi su u nizu nesretnom okolnoscu a ne jer ih je on ciljao. I sa 50 mozes udariti 4 vozila, ako prije toga iznenada izgubis kontrolu nad vozilom i nekontrolirano pocmes klizit po cesti. Nisu ni drugi vozaci uspjeli izbjec udar, jer se sve dogadja iznenada i nekontrolirano. Pogledaj bar neke vide na youtube. Pojedini ljudi uspiju izbjec nemoguce a sljedeci nakon njega strada. Sve je to samo po sebi dovoljno uzasno stoga manite se vasih suludih prijedloga sta bi mu vi radili.

      30. 8. 2018,   12:32
    • - marijela - upravo tako. Malo tko je pročitao da se radi o savjetniku radio postaje sa jednim zaposlenim. Jake firme i savjetnika... Ali sami termin "savjetnik" implicira masi da se radi o vrhunskoj poslovnoj poziciji ili ne znam čemu klinca od 20 godina... A oni eto sa 30, 40, 50 i dalje skladištari, vozači, šljakeri....i evo zla i dodavanja na vruće ulje za još veći linč... To je tako i gotovo. U svakoj temi u kojoj netko nečim odskače iznad prosjeka, bit se po malo gura u stranu i iskaču materijalne dimenzije.... Razlike su očite i velike, jal se ne može prevazići i ne može se tu ništa.

      30. 8. 2018,   12:41
    • NKNK: Vidi, naravno da novcem ne mozes nekome vratiti zivot, ali, svi mi znamo da je saobracajna nesreca nesto sto se ne dogadja jer se to planira i zeli. Dali je u nekim slucajevima ispravno, zatvorsku kaznu pretvoriti u novcanu, ja vjerujem da jeste. U slucaju kojeg ja poznajem, covjek zaposljava masu ljudi, on je glavni i odgovrni za sve. Pred njim stoje novi poslovni ugovori, koji su garancija da ce svi zaposleni kod njega moci i dalje raditi i dobivati svoju placu. Odgovorna drzava mora misliti i na puno drugih stvari, sto ce se dogoditi jendom presudom. Osudis ga na zatvor od nekoliko godina automatski za sobom povlaci veliki rizik da se njegovo poslovanje urusi. Ljudi ostaju bez posla i dolaze drzavi na teret. Gasenjem jedne tvrtke, drzava gubi solidnog poreznog platisu. Ono sto se dogodilo ne mozes vise ni zatvorom a ni novcem popraviti a kaznu ipak moras izrec. Nadjes neki kompromis. U medjuvremenu sam pricala sa osobom koja to jako dobro poznaje, ovaj slucaj koji sam navela sinoc. Ipak je vise novca bilo u pitanju, preko 300 tisuca eura je sve skupa kostalo toga koji je izazvao nesrecu. 150 je platio samo obitelji na ime odstete a druge kazne u humanitarne udruge plus troskove suda i sve sta ide uz to. Po meni, ovakvo kaznjavanje ima smisla.

      30. 8. 2018,   12:46
    • Oooo itekako se zna razlog koji je doveo do nesrece! Ne nasjedajte svojoj dobroti koji iz vama poznatih razloga trazi opravdanje kojeg nema. Takodjer je u zakonu ovaj prekrsaj jasno definiran jer pocinitelji to rade svjesno,dovodeci u zivotnu opasnost sebe i druge sudionike u prometu! Ako ne znate sto je to objesna voznja potrazite na netu!!! Sasvim je nebitno koje marke je auto jer objesna voznja je nesto sto moze napravit samo i iskljucivo vozac! Ako si vozio objesno i skrivio nesrecu s ovakim posljedicama svaku kaznu koju dobijes je premala,amen!!!!!

      30. 8. 2018,   12:47
    • mariela... ali sa 50 na sat se ne izliće kroz šofer šajbu.. u cjeloj ovoj situaciji najgore što ljudi ne prihvaćaju je to što bi zakon za sve trebao biti isti... imao milione ili ne... ali nažalost nije tako... ja razumijem i to da je u prirodi čovjeka da kada nešto sje.. da se proba izvući iz toga... ali sve zavisi što si sje... imao para ili ne... priznaj da si u krivu... jer šteta je ta da si nekome oduzeo curu majku ženu baku... koje se više nikada neće vratiti nazad... nitko ne osporava to što ti bogataši imaju para... neka imaju... neki su zaradili neki pokrali njihovo kako su došli do bogatstva... ljudi najviše pobjesne na to što ti isti bogataši i ta ista njihova djeca se ponašaju tako da svi ostali oko njih su jadnici koji nisu zaslužili niti živjeti... jer oni su bogovi ovog planeta... i nitko im ništa ne može... i raditi će što god žele... pa makar bilo i ubijanje ljudi.... i da prođe na kraju bez posljedica... jer tko je ta cura, i ta žena koji su poginuli... nitko i ništa... u njihovim očima to oni tako gledaju... samo broj ništa više... svijet može bez te dvije osobe a bez njih nebi mogao... što se tiče medija... oni žele biti čitani i pisati će uvjek sve i svašta... što se tiče majke od toga tulipana... znam da će braniti svoje djete ipak je majka... ali ne na taj način kako je ona počela... takvi kao ona će tek osjetiti gorki okus suze na usnama ako se njima u životu nešto slično desi... a ovako su sljepi pred pravdom...

      30. 8. 2018,   12:54
    • Uostalom samo vi koji ga branite toliko forsirate tu pricu o lovi,autu,bogatstvu... Lik je manijak za volanom koji je izazvao stravicnu prometnu nesrecu! Da se mene pita taj za života za volan nikad sjeo vise ne bi! Isao bi na dugogodisnju robiju + novcana kazna o kojoj pricas!!!

      30. 8. 2018,   13:00
    • - mariela - ...pročitao sam ovo o voditelju poduzeća. Smisleno je ali nije pravedno i ne mogu se sa tim nikako složiti. Jer kakav god razlog tražili i nalazili opravdanje, na kraju se sve svodi na brutalnu i jednostavnu istinu ; ...za isto (ne)dijelo jedan je u zatvoru jer nema novaca, a drugi je slobodu, ništa drugo, nego kupio. Jer eto ima novaca. Ali dobro...van teme smo.

      30. 8. 2018,   13:06
    • superman1978 ... Budi sretan da zakone pisu neki drugi, razumniji ljudi, ne daj Boze ako ti zatreba u zivotu, bit ces sretan da ih ti nisi pisao. Imas pricu kad je onaj nesretni grk, koji je u antickom dobu izumio metalnog bika u kojeg bi ugurali osudjenika pa potplaili vatru ispod da se nesretnik ziv ispece, sam stradao na takav nacin. Vjerujem da je imao vremena grdno se pokajati sto je to izumio kao nacin kaznjavanja.

      30. 8. 2018,   13:09
    • NKNK: Vidis, ja bih bila za to da se razmotri takva sudska praksa, zamjene zatvorske kazne za novcanu. Naravno u strogo odredjenim slucajevima, nikako u svim. Kaznu izrices po osnovi koja moze biti najmanje stetna za drustvo a ispunjavaju se uvjeti o kaznjavanju.

      30. 8. 2018,   13:17
    • lol....pa u americi i možeš zbog toga završit na robiji....mariela...australija, norveška....automobil se klasificira kao hladno oružje....kod nas suci rade što žele...a u većini slučajeva oslobađaju elitu...da gazi gazi tarzane,,,ponovo

      30. 8. 2018,   13:20
    • Mariela ti si vuk u janjecoj kozi!

      30. 8. 2018,   13:22
    • Mariela ako je istina to što pišeš onda je sudstvo u banani i odstupa od prvog načela jednakosti pred zakonom. Jer kakva se poruka šalje društvu, da možeš raditi što želiš i kršiti norme ako imaš para. Znači jedan milijarder može gaziti ljude koliko hoće bez bojazni da završi u zatvoru po tvojoj logici. Samo platiš i hajmo dalje. Svrha kazne nije punjenje proračuna nego je poruka društvu da je neko ponašanje neprihvatljivo i da ga društvo neće tolerirati. Naravno nisu ni sve nesreće iste. Nije isto kad netko sleti svojim autom i strada mu suvozač, kada vozi po propisu, prebrzo, netko ga izgura, zgazi pješaka na ili van pješačkog. Sve su to različite stvari i vrijedi različita kvalifikacija. Ovaj slučaj gdje netko vozi ko idiot cestom gdje je ograničenje 50 km/h je jedan od najtežih. Gore bi bilo samo da se još namjerno zabio u ove.

      30. 8. 2018,   15:31
    • ...jednakost pred zakonom je floskula. I ne samo kod nas. I vani je tako. Čim postoji sustav jamčevine, jednakosti više nema.

      30. 8. 2018,   15:35
    • NKNK: U pravu si. Kakva jednakost? Nikad nismo bili, niti cemo biti jednaki. Vjerovati u jednakost mogu samo djeca. Ili se ta "jednakost" pogresno tumaci. Onaj bogatas ce ako se ogrijesi o zakon i bude uhvacen stati pred sud, isto kao i siromah, tu su isti. Obazovana, bogata i utjecajna osoba ce sigurno u odredjenim situacijama proci bolje, nego siromasan covjek u istom slucaju,... ali, to je tako i tu mozemo lajati na mjesec, promjenuti se to nikad nece. Jedan poslovan i uspjesan covjek sigurno ima jake argumente zasto nebi bilo dobro da ide u zatvor, dok netko bez posla ili sa poslom gdje je lako zamjenjiv tesko da ce se izvuci. Boze moj, zato se obrazujemo, trudimo se i ulazemo u sebe da bi nam zivot bio laksi. Nebi ni valjalo da smo svi isti.

      30. 8. 2018,   17:01
    • cenzuriranipapaja: Ne, sudstvo nije u banani. Njemacka je znamo jedna uredjena drzava gdje se zakon i red postuju. No, da ima svega, ima! Razlika je, sto kod njih mediji to ne razvalce, niti ce se kad o tome raspravljati u javnosti. Sve i da to dospije u javnost, nema sanse da bi narod skocio na zadnje noge, kao sto se to radi kod nas. Narod je pragmatican i jako dobro informiran, nema panike, osude i kletve kao kod nas. Mi smo prilicno teatralan narod i nerealan. Uhvatimo se jednog i razapinjemo ga a toliki slucajevi skoro pa svakodnevno prolaze pored nas, niko se i ne osvrce.

      30. 8. 2018,   17:11
    • Taj slučaj koji opisuješ u Njemačkoj ne vjerujem da je moguć ako su uvjeti isti. Ima različitih nesreća sa smrtnim ishodom i nisu sve iste. Teško da je kazna od 10 godina zamjenjena plaćanjem kazne. Poznajem momka koji je isto vozio ko idiot vrlo redovno. 100 puta mu je govoreno da pazi prije negonse desi sranne, prije 2 godine se zabio u zid autom i poginuo mu je suvozač. Mislim da je osuđen na godinu dana i trenutno služi kaznu u kućnom pritvoru, ima onaj uređaj za praćenje na nozi. Obitelj poginulog ga nije tužila, bio je jedino djete roditelja, a s ovim najbolji prijatelj. Ovaj nadam se da ga je ovo opametilo, ali tko zna.

      30. 8. 2018,   17:49
    • Po tvome mariela treba šutiti, jer dešava se, i treba pustiti na miru ove koji ugrožavaju druge svojim divljaštvom. Ne mariela ne treba, treba vršiti pritisak na zakonodavnu i izvršnu vlast da nas zaštite od divljaka, jer ako nas država ne može zaštiti od istih sljedeće bi bilo da se zaštitimo sami, a to već prerasta u anarhiju. Nemoj mi govoriti "nesreća" jer nesreća bi bila da netko vozi po propisima i da se desi nešto nepredvidivo. Ovdje je momak svojim ponašanjem mnogostruko povećao vjerovatnost lošeg ishoda. Zato molim te ne lamataj o tome što će jadan može se svakom desiti. On sumanutom vožnjom mora biti svjestan mogućnosti ovakvog ishoda. Ako nije svjestan ne znam kako je prošao psiho test. I država nas mora zaštititi od ovakvih kakikaza. Nemoj mi govoriti ima ljudi i starijih koji imaju naviku divljati. Pa država mora biti tu da im izbije tu naviku iz glave na javnoj prometnici. Sit sam sućiti za cestovne kamikaze!

      30. 8. 2018,   17:51
    • Cenzurirani nemoj se trudit. Vidis da joj je tesko proguglat sto je to objesna voznja a nema pojma. Njoj je nesreca kad pukne guma te sleti u kanal i ovo divljanje isto! Apsolutno sve joj ravno kao onima sto tvrde za zemljinu plocu. Nedo Bog dragi da joj ovaj naidje tom brzinom u susret kad plati kaznu i izadje van!

      30. 8. 2018,   18:05
  • Nije kriv. Sta ima Opel Corsa radit na putu jednom Mercedesu,pa dobro jeste li vi normalni ?! Pa zasto ljudi kupuju tako skupe aute nego da mogu po gasu opalit i uzivat u voznji,a onda im se pojave takva auta 3. lige na putu. Zatvor za vozacicu Opel Corse,da se nauci prvom prometnom pravilu - "pravilo prednosti prolaska Mercedesa i BMW-a."

    28. 8. 2018,   17:36
  • Da se mene pita ti i tatica bi isto robijali!!

    28. 8. 2018,   17:35
    • sunčece ti presveklo,pa kam se ti rivleš,pa sam znaš da dečec ni ništ krif,a to se bu dokazalo na sudu,on bu sve tužil,pa i one kaj su mu žensku zgazili....

      28. 8. 2018,   17:50
    • "Sunčece mu presvetlo..."

      28. 8. 2018,   18:38
    • na žalost ništa od toga jer ih štiti hrvatsko pravosuđe

      28. 8. 2018,   19:40
    • nekog policija bije - a nekog štiti...znamo di smo...u hr

      28. 8. 2018,   19:53
    • Tu prvo treba odgovarat policija.On je kao osumnjičeni bio pod policijskim mijerama, odnosno do davanja iskaza nitko nije smio imati kontakt sa njim.Da nije bio u bolnici, bio bi lišen slobode odmah i nebi imao kontakt sa nikim osim sa odvjetnikom do davanja iskaza.Ovo je dno dna da njegoga mater njega prati do auta a policija provodi radnju sprovođenja i dužna je osigurat da isti nema uticaj na istragu kao niti drugi na njegov iskaz.

      28. 8. 2018,   21:56
    • lol...teško to po zakonu,,,kad je on savjetnik s 20.g.....to su zakoni za male ljude...ovi gazde rade što žele..policija štiti njihove slobode i prava..

      28. 8. 2018,   23:09
    • ...a zašto bi tatica robijal ? Da te se recimo pita...

      28. 8. 2018,   23:31
    • robijal bi jer nije odgojio sina, a i mama, jer da je normalna pokrila bi se pepelom, normalno da je njeno dijete i da žaluje i pati zbog njeg, ali vikati da nije kriv je malo previše...

      29. 8. 2018,   09:32
    • ...ma Boga ti !!! Da možda i deda ne bi trebao robijati jer je napravio takvog tatu !? Čovjek ima 20 godina. Sa 20 godina se odgovara za svoje postupke. Ili bi možda nečiji tatica trebao robijati i kad sin od 40 godina napravi neko nedjelo..., jer eto nije odgojen kako treba... !?

      29. 8. 2018,   23:11
    • hm da, diskutabilno, da, da, unekoliko si u pravu, ali ovo mi baš ispada na bahaćanje cijele familije, kak si tu kvazi zlatnu mladež zamišljam, pa i cijelu takovu obitelj, spletko mućko nečim doći do milijuna, pa se ponašati kao alfa i omega, u tom smislu, ak me razmeš kaj bi htjela reći

      30. 8. 2018,   12:18
    • Razumijem, naravno. Na taj način razmišlja podosta ljudi u temama oko ove nesreće. I upravo se razvija oko toga debata. I dolazimo po malo do toga da danas gotovo svatko za par tisuća eura kupi auto koji bez problema razvija i snagu i brzinu dostatnu za ovo što je počinio taj mali na toj istoj ruti. I do toga da razlog takve nezgode ne leži u tome što je netko bogat ili tatin sin, već u tome što jednostavno nije poštovao brzinu i zbog toga što je divljao vozilom, bez obzira tko je.

      30. 8. 2018,   12:55
    • pa nije poštovao pravila i nema veze je l netko bogat ili ne, to nije recept za pamet, znanje i dobrotu, tj.dobar odgoj i pristojnost, ali određeno stjecanje love sam tak, bez muke i znoja, može dovesti do obijesti... više skromnosti kod svih, a manje obijesti i taštine, možda bi nam svima bilo bolje i ljepše

      30. 8. 2018,   13:33
  • "Pustite jadno dijete na miru , nije kriv."Bolje da je g*** pojela nego ovo izjavila. Sutnja je zlato. A to vazi i za roditelje onog mladog ludaka Komsica.

    28. 8. 2018,   17:38
  • Kajjj! Nije kriv!! Kaj su inženjeri Mercedesa krivi?? Zagrebačke ceste?? Ko??

    28. 8. 2018,   17:35
  • Dabog da dobio 40

    28. 8. 2018,   17:30
    • najvise sto može dobit je jadnih 12 g

      28. 8. 2018,   17:38
    • Znam da ce to tako bit nazalost

      28. 8. 2018,   17:40
    • Dobro je ako dobije ista u ovoj drzavi

      28. 8. 2018,   17:42
    • Ito da

      28. 8. 2018,   17:48
    • neće dobit ni 5,a vjerojatno i ništa,kladim se da će dobiti uvjetnu s tim da će obećati sucu da to više neće raditi

      28. 8. 2018,   17:58
    • dali je moguce da uz to sta je napravio u tekstu se nađe ova recenica: Najvjerojatnije će protiv njega podnijeti kaznenu prijavu Općinskom državnom odvjetništvu....jel to moguce da ce NAJVJEROJATNIJE podnjet prijavu..kao da jbno nisu sigurni hoce li mu se sudit ili ne...ili je to poruka njegovim roditeljima... ubodite fin broj eurica pa ce on na slobodu

      28. 8. 2018,   18:00
    • Je, dobil bu 40, al dana.

      28. 8. 2018,   18:09
    • Steta sto nemamo jednom kim jon una li muna kak se vec zove

      28. 8. 2018,   18:12
    • moguće je.babu u osijeku hapse i ruše na pod za kaznu od 100 kn jer je prešla preko crvenog na pješačkom,ovaj ubije dvoje ljudi svojim divljanjem i razmišlja se da li će se protiv njega podnijeti prijava.welcome to the jungle.

      28. 8. 2018,   18:13
    • ako mu hrvatsko pravosuđe dosudi 40 krompira da oguli, svaka čast

      28. 8. 2018,   19:42
    • stvarno smo dno dna

      28. 8. 2018,   20:09
    • Čega će dobiti 40??? Pa čovjek je hospitaliziran PET dana zbog lakših ozljeda. O čemu pričamo? Ja i ti bi zbog istog bili obrađeni na hitnoj i pušteni doma kako i treba biti zbog lakših ozljeda.

      28. 8. 2018,   22:40
    • @Andy, ispravak netočnog navoda. Za takve "ozljede" ne bi bili obrađeni na hitnoj, i ne bi bili pušteni doma, nego ravno u pritvor....

      28. 8. 2018,   23:14
    • Dobit će uvjetno 1 godinu, s tim da će morati obećati da u tih godinu dana neće ubiti više nikoga!

      29. 8. 2018,   10:58
    • Josip Stancir????? Mi smo sta??? Zavisni na njegovom autu? Pa dobro da nisi napisao da smo zavidni na njegovoj pameti. Dva ČOVJEKA su mrtva zbog njegove svjesne radnje. O čemu ti pričaš? Sto se to svakom može dogoditi? Pa naravno da mi se može dogoditi ako sam vozač i nesreca, da razbijem auto, svoj, tuđi, da ozljedim nekoga, sebe...ali da na mjestu UBIJEM dvoje ljudi zbog ludovanja na cesti, odnosno protuzakonitog i krivičnog djela... Ajde molim Vas razmislite prije nego govorite. Pa takav sutra Vas ili nekog Vašeg moze ubiti.

      29. 8. 2018,   11:12
    • Tek sada vidim da smo i zli. Ubio dvoje ljudi, sudbinski nesrmretan i jadan, a mi drugi zli. Iz koje ste vi dimenzije?

      29. 8. 2018,   11:19
    • Oni što su poginuli i njihove obitelji su unesrećene, ovaj ih je ubio, koji ti dio nije jasan Josipe? Nema veze jeli ih ubio s kantom ili bolidom, s tim da ovi koji imaju pare, imaju ful sigurna auta tako da je praktički vrlo velika vjerovatnost u slučaju nesreće da ovaj poubija okolo sve a da prođe praktično neokrznut! Nema opravdanja za nekog tko se .urči javnom cestom i vozi sumanuto, da eto dogodilo mu se, može se svakome dogoditi. Da mu se dogodilo pri 80 na sat što je u granicama tolerancije posljedice ne bi bile ovako strašne. Nesretan slučaj, zna se što je nesretan slučaj. Ovo je ubojstvo s predumišljajem. Nemožeš uzeti pištolj i pucati na livadi okolo nasumice zatvorenih očiju, pa reći ups hebi ga pogodio sam nekog, a nisam htio!

      29. 8. 2018,   12:20
    • Imamo li nekog hakera ovdje na 24 sata da tracea IP adresu od Jojeka i slicnih?

      29. 8. 2018,   23:53
  • Naravno da nije kriv. Kriv je onaj ko mu dao auto od 500 ks, a to si mamice upravo ti i njegov otac.

    28. 8. 2018,   17:39
    • ...da je vozio golfa od 90 konja, misliš da bi se o prometu drugačije ponašao ? Je li nesreću skrivio auto ili vozač ?

      28. 8. 2018,   23:33
    • Ti ocito nikad nisi vidio auto od 500 ks, a kamoli probao voziti...tako da je svuvisno dalje bilo sto komentirati.

      28. 8. 2018,   23:40
    • … naravno da je suvišno. Jer nezgodu nije počinio auto nego vozač. A vozač i sa autom od 90 konja i sa autom od 500 konja može divljati, ali može i voziti po propisima. Ja shvaćam da si ti jedan od onih koji to teško razumije, mada je u biti jednostavno..., ali eto mora i takvih biti.

      29. 8. 2018,   00:06
    • Sad si se jos vise zakopao...samo nastavi. Najbitnije je da ti sebe uvjeris kako se jednako moze divljati s 90 ks i s 500 ks 😂

      29. 8. 2018,   00:53
    • faq ne laprdaj. je li za ovu nesrecu kriv auto ili neprilagodena brzina? ako kazes prvo ja ti kazem da pricas gluposti , ako je drugo onda te pitam moze li golf od 90ks dostici neprilagodenu brzinu?

      29. 8. 2018,   10:56
    • Jozek, vidim da ste ti ovaj na istoj razini pa ću si dat truda i možda onda shavtite u čemu je problem. Za ovu nesreću je više krivaca, od auta koji je prejak za dečka od 20 godina bez dovoljnog iskustva pa do neprilagođene brzine uvjetima i iskustvu...znači jedno i u drugo u kombinaciji ali do svega toga ne bi došlo da su mu roditelji malo pametniji i da mu nisu dali takav auto koji sam po sebi vuče na bržu vožnju i kojeg treba znat voziti i obuzdati na način da ti voziš njega a ne auto tebe. Nadam se da ste sad shvatili, a ako niste bojim se da nikad ni nećete 🙂

      29. 8. 2018,   12:54
    • ...nemamo mi što shvatiti...jedino imaš ti..., samo da ti se crta ne bi shvatio. Ako netko sa dvadeset godina može raditi, brinuti se za sebe, osnivati obitelj, biti socijalno odgovorna osoba prema sebi, izlaziti na izbore itd itd... da ne duljim, biti punopravni član društva..., onda ima i odgovornost prema drugima. To znači da je dužan poštivati sve zakone i propise, nevezano samo uz promet nego uopće vezane uz svakodnevni život isto kao i da ima 40 godina. Dali on vozi auto od 500 ili 100 konja uopće nije bitno. Auto je isključivo sredstvo. Kako će ga on koristiti, isključivo je na njemu.

      29. 8. 2018,   23:02
    • Bas me zanima da li bi isto to pricao i prosipao pamet da je ubio nekog tvog ili jos bolje da li bi ti svom djetetu od 20 godina dao takav auto? Nemas ti pojam o autima niti zivotnog iskustva osim teorije koja ne drzi vodu jer mjesas kruske i jabuke te uspoređujes pravljenje djece s voznjom auta od 500 ks sa mozda dvije godine vozackog iskustva i pređenih par tisuca kilometara.

      29. 8. 2018,   23:25
    • Faq baš si nekako tvrd orah

      30. 8. 2018,   08:10
    • Faq ti ne kuzis nista. Al ajde kad smo krenuli crtati pa cu i ja tebi nacrtati jer si poceo izvrtati cinjenice pa se sad bavis i vozackim iskustvom koje s ovim nikakve veze nema jer auto od 500 konja je auto od 500 konja, bio za volanom 20 godisnjak ili 50 godisnjak. Ovo sto se dogodilo je rezultat objesne voznje ili tvrdis da netko sa vise iskustva od ovog balavandera u ovoj situaciji ne bi skrivio ovakvu nesrecu? To sto je mlad vozac i sto ima auto od 500ks je samo slag na torti u ovoj prici i dodatne stvari koje izazivaju zgrazanje. Da je to igrom slucaja bio stariji i ono sto je tebi ocito bitno, iskusniji vozac ne bi mi sad pricali ovdje o autu od 500 ks niti o njegovim godinama. Dakle konji u autu nisu kriterij nego konj za volanom, vozacko iskustvo kad se radi o divljanju u autu od 500 konja je takoder nebitno jer kad netko divlja on vise nema utjecaja na situaciju i potencijalno izazivanje nesrece. A sad kad smo to ustanovili ja te pitam, koja je razlika izmedu konja od 2 banke i konja od 5 banki?

      30. 8. 2018,   08:42
    • FAQ se drži auta od 500 konja ko pijan plota. Jer eto prije 25 godina sa jugićima, stojadinima i ladama nije divljao nitko... I nije se ginulo. Tadašnji nabrijaniji auti su bili u rangu danas svakog drugog auta na cesti. Vozilo od 120, 150 konja je danas na cesti klasika koju si za par tisuća eura može priuštiti gotovo svatko. Svaki taj auto kad ga se stisne za čas leti. Sa svakim autom se može divljati. Ali ako su nekome u glavi presudni konji, a ne namjera vozača..., onda je teško raspravljati.

      30. 8. 2018,   11:43
    • Apsolutno!

      30. 8. 2018,   12:00
    • Jožek, odgovorit ću ti na pitanje iako ti meni nisi da li bi ti dao svom sinu od 20 godina auto od 500 ks ili od 100 ks da si naravno to možeš priuštiti... iako sumnjam. Ako bi mu dao od 500 onda si stvarno pametan kao i ovi Kamenički koji sad cvile...ali prekasno. A odgovor koja je razlika od konja od 20 i 50 godina je ogromna...konj od 50 ima pola miliona km iza sebe i u svakom slučaju će lakše i bolje vladati s autom nego konj koji je jučer sjeo za volan i misli da je Hamilton. Vi ste se uhvatili Yugića i auta od 100 ks te kako se i s njim može poginuti, ali to uopće nije sporno...možeš i na biciklu poginut ako si divljak i to je činjenica, samo ako divljaku od 20 g. daš zvjer od auta o kojoj vi očito nemate pojma niti predodžbe kako to uopće ide i ubrzava onda su šanse za ovako nešto deste puta veće.

      30. 8. 2018,   13:01
    • Ne FAQ ! Ako divljaku od bilo koliko godina daš auto..., bilo kakav auto, on je i dalje divljak u autu. Ako pametnom i savjesnom vozaču od bilo koliko godina daš auto od 500 konja, on je i dalje pametan i savjestan.

      30. 8. 2018,   13:15
    • Nije istina. Iako su obadvojica divljaci razlika je divljak s iskustvom od divljaka bez iskustva,... Kad bi morao sjest u auto s jednim od te dvojice s kojim bi sjeo?

      30. 8. 2018,   13:20
    • ...divljak s iskustvom... O čemu ti pišeš, kud si otišao ? Hvataš se za slamčice. Ti si neko dijete, tinejdžer ili što ? Mislim, počinješ komentirati na toj razini... Jel bi sjeo s divljakom s iskustvom ili bez iskustva..., jel ovaj s iskustvom je ok. Jer je toliko iskusan da još nikog nije ubio.

      30. 8. 2018,   14:01
    • Bih, da je savjestan i odgovoran dao bi mu auto i od 1000 konja ako zeli jer to nema apsolutno nikakve veze, i mogao bih mu ga priustiti, ne brini, imam 3 auta doma a jedan od njih je jaci nego ta mecka sto je balonja vozio pa cu ti navesti i primjer posto ne shvacas o cemu se tu radi. Taj 3. auto je auto koji imam sluzi za gust i grobnik, radi se o suzuki swiftu iz 90', auto ima 150ks i 700 kila. Dakle, sasijem ovu mecku od 500 konja od semafora do semafora kako god hoces. E sad, da je on vozio mog swifta, bi li mi ovdje pricali o konjazi posto se radi o 150ks? Dakle naslov ne bi bio balavander u autu od 500ks nego balavander u prastarom krampu, bi li onda igralo tih 500 konja o kojima trubis toliko? A i da ti dam kratku digresiju na ovo sto si napisao da sumnjas da bi svom sinu mogao priustiti takvo sto. Ne pricaj napamet jer me ne poznajes, pa kako onda mozes znati sto ja mogu sebi ili svom djetetu priustiti? Sve vise mi se cini da je NKNK bio u pravu kad je napisao da si i ti vjerojatno neki pubertetlija jer zreo covjek se ne bavi takvim podbadanjem pogotovo nekoga koga uopce ne poznaje.

      30. 8. 2018,   15:05
    • Opet izbjegavaš odgovor...šah-mat 😉 Neda mi se više s vama gubiti vrijeme jer vidim da nema smisla, a vama želim ugodnu vožnju s nekim divljakom od 20 g. i autom od 500 ks...ja ipak biram divljaka od 50 g s istim autom...Ciaosss amigossss

      30. 8. 2018,   15:08
    • Ma to je neki klinac... U prvom postu su mu krivi roditelji, a u zadnjem postu bi ipak sjeo u auto sa divljakom..., jer pazi taj još nije nekog ubio..., pa je po tome iskusan. On još ne zna di mu je glava, a di mu je guzica...

      30. 8. 2018,   15:31
    • O tvojoj inteligenciji dovoljno govori da ipak biras divljaka, ja osobno ne bih sjeo ni s jednim. A ti posto ipak biras ovog starijeg, ja ti preporucam da mozda ipak razmislis o sjedanju u auto ovog mladeg, ima bolje reflekse nego ovaj stariji 100% 😂😂

      30. 8. 2018,   16:11
  • Mamice,da je tvoj sinek kojim slučajem ubio moje djete ili suprugu nakon ove tvoje izjave sa guštom bi odrobijao i tebe i sineka!

    28. 8. 2018,   17:46
  • Pa mamica će uz taticu i platiti svu štetu, odvjetnike i izbavljanje iz zatvora i naposljetku novu makinu svome sinčiću, savjetniku, a možda i dobije za nagradu unaprijeđenje u firmi?!

    28. 8. 2018,   17:33
    • da, možda postane savjetnik u vladi :)

      28. 8. 2018,   17:40
    • da je ubio koga moga nebi ga spasili ni mamica ni tatica ni sva njihova lova - njušio bi on meni ljubičice od korjena prije božića pa nek jurca mečkom po paklu ....

      28. 8. 2018,   19:02
    • Ja sigurno necu pustiti na miru. I tko si ti da takav polupismen govoris drugima o zivotu? Doslovno nisi u stanju recenicu napisat. Ja sa svojih 20 i kusur godina sigurno ne vozim 150 po naseljenom mjestu. Znas li zasto? Zato sto sam odgovoran covjek kojeg su starci nesto naucili u zivotu. Ti slobodno ubij dvoje ljudi pa se pomoli tom svom Bogu za oprost.

      29. 8. 2018,   23:58
    • Bog mu sigurno nije drzao papucicu gasa.

      29. 8. 2018,   23:59
    • ubojica je izjavio "U jako teškom sam stanju zbog čega pijem tablete" zanima me što piju oni koje je pobio - što piju njihovi roditelji što piju njihova djeca što im pije rodbina i prijatelji - jedini zakon koji ovdje treba primjeniti je najstariji zakon - život za život - onako kako se to radi u Kini pa se lijepo obitelji pošalje račun za potrošeni metak ... Tatica ima od kud platiti

      30. 8. 2018,   10:45
    • Jojek jojek trebal si slušat roditele pa završit ceeeelu osmoletku a ne stat na tretem razredu

      30. 8. 2018,   10:48
  • Zlo brani zlo. Treba ga na stup srama, razumijem roditelje i sam sam roditelj sve bi napravio za svoju djecu ali za ovakvu krivicu treba snositi posljedice

    28. 8. 2018,   17:34