U moru božićnih priča, nova reklama „Kupujmo hrvatsko“ ističe se toplinom, moćnom produkcijom i snažnom porukom, kojima pokušava osvojiti srca nacije i uvjeriti nas da ovih blagdana biramo domaće
Djedica kaže: I ovih blagdana birajmo i kupujmo hrvatsko!
Simpatični djedica u reklami simbolizira sve vrijedne ruke hrvatskih proizvođača koji svojim radom pokušavaju omogućiti bolji život najmilijima.
Tako i on dočeka svijetli trenutak kada se mladić, birajući dar za djevojku, odluči upravo za njegov – domaći proizvod. Koliko jedan izbor čini razliku, zorno se očituje u nizu sretnih reakcija koje su uslijedile.
Ako ovu reklamu shvatimo kao putokaz i samo jedan dar više potražimo kod hrvatskog proizvođača, učinili smo razliku, osobito ako uzmemo u obzir činjenicu da ćemo ovih blagdana potrošiti čak 12 milijardi kuna. Nije nevažno u čijem će džepu taj novac završiti, a matematika je jednostavna.
Zato nas Hrvatska gospodarska komora i ovime želi podsjetiti da kupnjom domaćeg proizvoda čuvamo i pomažemo otvaranje novih radnih mjesta, a ujedno popravljamo sliku BDP-a.
Uključite se i vi u kampanju „Kupujmo hrvatsko“ i darujte ljubav jedni drugima. Ovoga puta ne samo onima koje poznajete!
PPS Galeković – kružnim poslovanjem do prirodnih proizvoda za eko grijanje
Gala peleti i briketi ekološka su rješenja za grijanje koja objedinjuju visoku učinkovitost, financijsku dostupnost te praktičnost za svakodnevnu uporabu. Cijeli proces proizvodnje Gala peleta je automatiziranPobjedničke strategije i izazovi za tvrtke: Kako zadržati kvalitetne radnike?
Suočeni s intenzivnom konkurencijom na tržištu rada, poslodavci se nalaze pred jednim od najvećih izazova: kako privući i zadržati kvalitetne radnike?King Cross kreće u sveobuhvatnu rekonstrukciju
Zagrebački shopping centar ostat će otvoren tijekom izvođenja radova čiji je završetak planiran za jesen 2025.