U petak, 29. studenog, na Giving Friday, zahvaljujući velikom odazivu kupaca, dm je za Udrugu Kolibrići osigurao donaciju u iznosu od 337.392 kuna kojom će se kupiti medicinska oprema i pomagala kako bi se životno ugroženoj djeci olakšala svakodnevica i uključivanje u društvene aktivnosti
dm udruzi Kolibrići osigurao 337.392 kn uz pomoć kupaca
Na Giving Friday, dm-ovu verziju Crnog petka, svi koji su obavili kupnju u prodavaonicama dm-a doprinijeli su donaciji jer je dm pet posto ukupnog prometa ostvarenog na taj dan odlučio donirati Udruzi Kolibrići kako bi pomogao oboljeloj djeci i njihovim obiteljima.
„Na Crni petak, koji smo u dm-u nazvali Giving Friday, odlučili smo građanima dati priliku da učine dobro djelo te ih potaknuti da promisle o tome kako pomoći onima pred koje je život stavio velike izazove i kojima je pomoć i podrška okoline prijeko potrebna. Veliko hvala svima koji su, na dan kada je većina ljudi u potrazi za najboljim popustima, odlučili svratiti u dm i obaviti kupnju te nam pomogli da ostvarimo značajnu donaciju pomoću koje će maleni Kolibrići dobiti skupa pomagala o kojima ovisi kvaliteta njihova života, a katkada i sam život“, naglasila je Gordana Picek, voditeljica Nabave, marketinga i PR-a te Prodajne regije u dm-u.
„Kada smo saznali iznos koji je dm uz pomoć svojih kupaca osigurao za našu djecu Kolibriće, srca su nam bila prepuna radosti i ponosa na naše sugrađane koji su se odazvali dm-ovom pozivu da doprinesu donaciji. Financijska pomoć uvijek nam je potrebna, sada ćemo napokon moći nabaviti opremu i pomagala koje priželjkujemo već dugo, a koje zbog visoke cijene nismo bili u mogućnosti osigurati. Međutim, posebno nas veseli i odaziv ljudi koji su se priključili dm-ovoj inicijativi jer je jedan od ciljeva Udruge Kolibrići i senzibilizacija javnosti te rad na integraciji naše djece. Želimo svima poručiti kako su djeca Kolibrići prije svega djeca koja, unatoč svojim dijagnozama, imaju pravo na uživanje u djetinjstvu, a zahvaljujući dm-ovoj donaciji sada im možemo dane ispuniti s više igre i smijeha“, rekla je predsjednica Udruge Kolibrići Ana Alapić.
Udruga roditelja vitalno ugrožene djece Kolibrići okuplja oko sedamdeset članova, a cilj Udruge je osigurati i poboljšati osnovne životne uvjete vitalno ugrožene djece s različitim medicinskim dijagnozama. Većina Kolibrića ne može govoriti, kretati se, samostalno disati i ovisna su o aparatima koji ih održavaju na životu i 24-satnoj roditeljskoj skrbi te im je otežano uključivanje u društvene aktivnosti. Zato je oboljeloj djeci i njihovim obiteljima, pored financijske pomoći, moralna i prijateljska podrška od neprocjenjive važnosti, a Udruga Kolibrići sloganom „I ja sam dijete”, želi ukazati na to da se na prvom mjestu, ispred dijagnoza i aparata, nalaze djeca. Djeca koja imaju sve želje kao i zdrava djeca te uz pomoć svojih roditelja ruše prepreke i s veseljem odlaze na izlete, more, kazališne predstave, druže se, pa čak i pripremaju za polazak u školu. Donacijom ostvarenom na dm-ov Giving Friday mališanima će se osigurati pomagala poput aspiratora, medicinskih kreveta, terapijskih stolica, invalidskih kolica, poligona i rampi za kolica, komunikatora i tableta, pomagala za kupanje i lakše kretanje te medicinskih uređaja koji će im olakšati svakodnevne aktivnosti, a roditeljima pojednostaviti njegu i skrb za oboljelu dječicu, kako bi se obitelji Kolibrića mogle što je više moguće fokusirati na pozitivne i lijepe trenutke u životu.
Zgrabi 15 € na Horizont Shopu i počasti se. Požuri, samo najbržih 100 dobiva ovaj kupon!
Osim godišnjeg pristupa ekskluzivnom sadržaju na dar dobivate kupone za shopping i usluge vrijedne 85 eura. Najbržih 100 dobit će Horizont Shop kupon od 15 euraAutotek autoservis: Vaša sigurnost na cesti
Autoservis Autotek Vaš je pouzdani partner za održavanje i popravak vozila. Pružaju vrhunsku uslugu uz korištenje najnovije tehnologije i visokostručno osobljeHibridni oglasnik u novom ruhu: predstavljamo vam novu verziju Shopaj24
Shopaj24, prvi hibrid medija i oglasnika, lansirao je novu verziju svoje platforme. Ovaj korak označava evoluciju prema modernijem, intuitivnijem i naprednijem iskustvu za sve korisnike