Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Dopuštenje za prevaru: Potpiši prvo, a tek onda otvori paket

Komentari (53)
  • meni HP skoro uvijek kad imam nešto preporučeno ili paket da potpišem ostave cedulju u kasliću..ja pitam poštara ljutito da kako baš uvijek me ne nađe kod kuće ili nekog od mojih..ali baš uvijek ovaj se samo nasmijo..znači ko i sve u ovoj državi radi se preko one stvari....poštar unaprijed napiše fino cedulju i samo ubaci u kaslić...a ja neka se fino ebem po poštama za preuzimanje...nikad mi nismo i nećemo otići sa balkana...odnosno balkan iz nas..ta aljkavost i lijenost je još uvijek u glavama...pljuc...

    16. 5. 2019,   18:12
    • I ja imam ružna iskustva s HP-om. Nedavno su mi trebali vratit mobitel s popravka, ja sam bija doma jer sam sredija nogu, al ne lik je ostavija ceduljicu. I tako svaki put.

      16. 5. 2019,   18:19
    • Nisu oni krivi, jednostavno nemaju mjesta za sve pakete i postu. A i ovako ih je sve manje. Kod mene ako je moj postar na bolovanju nema zamjene posta ce doci kad i on.

      16. 5. 2019,   19:13
    • kod nas je poštar počeo očitavat i plinsko brojilo ... susjeda ga je pitala kad će nam počet kuhat kavu ...

      16. 5. 2019,   20:07
    • To je kod HP uobičajena praksa. Oni uopće ne nose pakete veće od pisma sa sobom, kao nekada nego samo ispisane ceduljice koje ubacuju po kaslicima. Ja gledao poštara kroz prozor kako mi ubacuje ceduljicu u kaslic, a da ni pozvonio nije. Pa nisam ja platio poštarinu da bih onda morao sam odlaziti po paket. Koji k...??? Jad, bijeda i sranj... od drzave

      16. 5. 2019,   22:40
    • Kriv je poslodavac koji ih je pretrpao poslom, kao da bi oni to radili. Pretpostavljam da imaju zeleno svjetlo jer inace nebi stigli obaviti sve poslove.

      17. 5. 2019,   01:47
    • nakon sto sam postaru dao 10-20 kn kad mi paket donese sada svaki nosi pa cak i one koji zauzmu cijelu kutiju na motoru. Isplati mi se vise nego ici s svojim autom sljedeci dan.

      20. 5. 2019,   16:15
  • Vozim dostavu.Znaći u moj kamion uđe televizor koji je uredno spakiran,ja ambalažu nesmijem otvarati.Taj televizor je došao u naše skladište drugim kamionom iz drugog skladišta.U to drugo skladiše(od trgovine)je došao kamionom iz carine t znači treće skladište i još jedan kamion i tu smo stali samo na hrvatskoj.Znaći ja neoštećenu ambalažu dostavljam krajnjem kupcu i nikako nemogu dopustiti ako je ambalaža čitava da se paket otvara prije nego kupac potpiše i plati.Takva su pravila inače ja plaćam televizor ako je je ekran strgan a gdje je strgan i u kojoj zemlji neznam.Zato ljudi pamet u glavu i pravac trgovina za osjetljive stvari jel u trgovini možete vidjeti proizvod prije kupnje.

    16. 5. 2019,   17:43
    • Slažem se...jer poslije potpisa nema kajanja...😄😄

      16. 5. 2019,   18:17
    • A u trgovini sklapaju pred tobom tv? Isto dok dode tamo prode 100 ruku

      16. 5. 2019,   18:23
    • Ok, evo ti moj primjer , ja zivim u Svedskoj, sve sto kupujem preko interneta i dolazi mi na adresu ili ako nisam tada doma ostavljaju mi papir da mi je paket u ducanu u kojem je posta i da tamo preuzmem paket, ako mi je bilo koj proizvod ostecen ili mi se ne svida ili mi ne pase imam pravo ga vratiti i to besplatno, cim sam taj paket poslao natrag njima, oni mi salju novi, znaci narucim tenesice nosim ih 15-20 dana I vratim ih jer mi nisu udobne i nemam nikakvih problema izaberem idrugi model I oni mi posalju, to ti je sve do drzave I zakona..

      16. 5. 2019,   18:32
    • A zašto bi ti plaćao televizor? To je glupo. Ali i zašto bi primatelj plaćao ako u paketu nije ono što je naručio/platio ili nije čitavo, bez mogućnosti da ne preuzme paket ako nije kako treba? Razumijem ja tebe, nije u redu ni da tvoja firma tebi naplaćuje ako nisi kriv, ali što ako baš jesi ti kriv (hipotetski govorim)? Nisam jednom vidio kako se dostavljač nabacuje s paketima u vozilu kao da su lopte, a ne znaš što je unutra.

      16. 5. 2019,   19:06
    • Problem je u prevaranzima pošiljaocima. A tu onda stradavaju, primatelji ili distributer.

      16. 5. 2019,   19:26
    • Tako je i u Hrvatskoj. I prema zakonu možeš u roku 15 dana vratiti robu ako ti ne odgovara (probao i radi), ili preko ebaya mogu vratiti u roku 30 dana. Bitno je da prodavatelj jamči da je roba osigurana od njega do tvojih vrata i da dostava nije loša.... Do sad kupovao preko ebaya iz UK, Njemačke i Kine i nikad nisam imao problema sa dostavom, rokovima isporuke, ili da sam dobio ono što nisam naručio.

      16. 5. 2019,   19:30
    • bolnaistina, ako se pošiljka ne uruči, odnosno primatelj odbije primiti, ista se vraća pošiljatelju koji snosi troškove. Ali zato treba omogućiti primatelju da provjeri pošiljku prije nego li ju zaprimi i potpiše, umjesto da potpisuje za mačka u vreći. Npr, ja oglasim da prodajem mobitel. Ti se javiš da bi kupio, ja pošaljem umjesto mobitela, što ja znam...Dorina čokoladu. Zašto bi ti morao to zaprimiti? Trebao bi imati mogućnost provjeriti i odbiti primiti. U tom slučaju pošiljka se vraća meni i meni se naplaćuje sav trošak distribucije. Danas su prevare moguće i ima ih puno upravo zato što distributeri ne dozvoljaavaju primateljima da provjere sadržaj pošiljke prije nego li potpišu. I prevaranti to znaju.

      16. 5. 2019,   20:01
    • prevare nisu moguće zato što distributeri ne dozvoljavaju primateljima da provjere pošiljku, nego zato što su ljudi neupućeni i lakomi ... pa kud bi distributeri stigli da čekaju dok stranke ne provjere sadržaje paketa ... svi bi mi htjeli brzu dostavu, ali da još i dostavljač čeka pola sata dok ja odlijepim sve trake, skinem sve klamerice i šta sve ne da provjerim pseću hranu jesam li dobio, heheh ... a njemu dolje stoji auto na pločniku na zabranjenom mjestu jer nema milimetra parkinga slobodnog ... ako neko želi za mali novac kupit najnoviji telefon i dobije drvenu pločicu, sigurno mu nije dostavljač kriv ...

      16. 5. 2019,   20:15
    • Kak nema reklamacije poslije potpisa za paket? Ja u CH dobijem paket potpisem, otvorim ga i vidim da posiljka nije kak bi trebala biti ljepo odem na postu prijavim a odmah isto prijava u firmu di sam narucio i to je to. U sljedecih par dana stize novi paket pod garanciju....

      16. 5. 2019,   20:40
    • Ima u HP kad platis i otvoris a sadržaj nije taj umjesto Adidas došle ti sandidas dostavljač ima zapisnik o neodgovarajućem sadržaju popuni se u 2 primjerka i korisniku vratiš novac i nitko oštećen.

      16. 5. 2019,   21:02
    • Pricas gluposti. Preko e kupia kupljen tv i perilica, vozac inzistirao da moram otvorit i pregledat da li ima ostecenja.

      16. 5. 2019,   22:17
  • Meni je HP ovaj tjedan samo stavio obavijest u kaslić,a da me nisu prethodno uopće ni na jedan mogući način kontaktirali(nije im prvi puta).PS.Imali su kontakt broj...

    16. 5. 2019,   18:03
  • HP u Branimirovoj je leglo čistog lopovluka. Paketi i pošiljke se otvaraju i kradu. I to se u HP-u radi učestalo i to se zna. Ukradene pošiljke se vode kao "izgubljene" i stranki se za preporučenu poštu nudi kao odšteta 5 poštarina, što je naravno smješno. Istovremeno se lako može utvrditi gdje je i tko odgovoran za krađu, ali se za tim ne ide jer im djelatnici rade za 4000 kn i nemaju koga zaposliti ako nekom daju otkaz. Pošiljke u obliku paketa poštari vrlo često ne dostavljaju iako je plaćena poštarina do vrata jer ili fizički ne mogu dostaviti pakete (bicikl, motor) ili ne stižu sve obaviti radi manjka ljudi. Uglavnom dno od nekad respektabilnog poduzeća.

    16. 5. 2019,   20:09
    • Nije to samo tamo. tvrtka u kojoj radim šalje putem HP robu kupcima po cijeloj HR. Često manjka robe u kutijama..

      16. 5. 2019,   21:07
    • Mogu potvrditi. Nemaju srama. Čak i penkale kradu. Koja budaletina riskira otkaz zbog penkale? Kradu sve živo. Imao sam dosta reklamacija i čuo sam od više izvora da ne mogu pronaći djelatnike ili da se netko zaposli, pokrade sve živo a dok ga oni skuže već je dao otkaz i zbrisao.

      16. 5. 2019,   21:08
    • Osigurali su se oni..mi šaljemo robu u trgovine, ako tamo isti dan ne otvore robu i odmah ne reklamiraju nedostatak, sljedeći dan se možeš slikati. Ne priznaju krađu...

      16. 5. 2019,   21:12
  • Dizala sam pošiljku na pošti. Potpisala se i službenica je predložila da otvorim paket u slučaju ako nešto nije u redu da ga vratim.

    16. 5. 2019,   17:54
  • Pošta naplaćuje harač od 4,5 kune za dostavu "paketa" iz Kine u obliku male kuverte, pod izlikom da im se ne isplati dostavljati jer poštarina za HR nije plaćena. Čak više ni ne dostavljaju nego samo ostave obavijest. Jadni pred bankrotom a prošle godine su imali rekordne prihode. Interesantno je za "prave" pakete ne naplaćuju tu naknadu. Također je interesantno da poštar u Njemačkoj koji poštu košta puno više nego u RH, može raditi bez te naknade i pokušati dostavu nekoliko puta.

    16. 5. 2019,   21:06
  • Odlično! Molim adresu od plenkija da mu pošaljem "dar".

    16. 5. 2019,   17:52
  • Da bar imam što potpisati. Stoji im paketić mjesec dana u pošti. E sad dali je to namjerno ili HP zametne ne znam ali to ode u Metkoviću redovito tako rade. U Pločama je HP fer. Zovu odmah. DPD je najgori. Pošalju poruku preko Vibera i maila da će danas dostaviti paket, ja kao budala čekam i nakon par dana odem u njih jer vidim po praćenju da tamo stoji u skladištu, a oni vele da nisu stigli isporučiti. Pa što mi onda šalje lažnu poruku? Rade li oni svoj posao? Gledajte ovu situaciju DPD-a. Paket je uredno stigao, dostavljen, ja ga preuzeo. Nakon 5 dana šalju poruku preko Vibera i maila da treba danas stići paket. Ja se mislim što sam naručio, provjerim trgovinu i vidim da to već imam. Poslijepodne isti dan dođe poruka od DPD-a preko Vibera i maila da je paket dostavljen. U Zagrebu dok sam živio nitko ne bi ni zvao, samo ostave papirić, pa ih ti traži i po 5 km daleko. Tako rade naše dostavne službe. Najgore na svijetu. Treba to uredovati jer svakakvi mulci tu rade.

    16. 5. 2019,   21:21
  • HP, sve je jasno - ne da se ekipi koja dostavlja penjati po stepenicama. Tri puta sam se žalio njihovom kontroloru u glavnoj pošti, svaki put sam dokazano bio kod kuće, ceduljica u kaslić, pa put pod noge do glavne pošte, sve uz uredno plaćenu dostavu! Sve uzalud. Zadnji put mi je poštar zagurao u kaslić 300 USD vrijedan crtaći program kojeg sam naručio za sina. Paketić je napola virio iz kaslića, pa ga je svaki jazavac s ceste mogao pobrati. Za razliku od konkurentnih dostavljačkih firmi, naša pošta još uvijek nije shvatila prednost telefonske najave (SMS) dana i vremena dostave, kao da smo u '70 tim. No, najvažnije je da su svojevremeno napadali dostavljačke kompanije zbog nelojalne konkurencije...

    17. 5. 2019,   11:09
  • Ovo je glupost radim u jednoj od spomenutih i radio kod konkurencije, posiljku preuzmete i onda otvarate niste kupili sadržaj pošiljke od vozača ni od kompanije koja vam je dostavila paket nego od pošiljatelja i to ako niste dobili roze čarape nego crvene to nije problem vozača ista stvar dobijete sudski poziv prvo da vidim sta pise pa cu preuzet ili ne

    18. 5. 2019,   14:33