Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Četvero mrtvih u Londonu: 'Za nas je to teroristički napad...'

Komentari (232)
  • Dobrodošli !!!!!!..

    22. 3. 2017,   17:15
  • Tražili ste-gledajte,ehhehehehehe

    22. 3. 2017,   17:07
  • kirurzi napadaju.

    22. 3. 2017,   18:10
  • Hvala merkelice

    22. 3. 2017,   17:32
  • koliko jos ljudi treba poginuti da bi se priznala greska politike merkel i ostale eu svite oko nje ?! koliko jos nevinih ljudi diljem eu treba biti poubijano da bi se shvatilo da su ti ljudi nasilno na nasem teritoriju ?! Koliko mrtvih treba da bi se politika merkel osudila i optuzila za izdaju i smrt nevinih civila europe ?! koliko još ??

    22. 3. 2017,   18:07
    • znači inače ne komentiram, ali odgovorit ću ti. Izbjeglice su donijele Njemačkoj više koristi nego zla, jer Njemačka nije nikada tako dobro financijski stajala i još jedna bitna stvar Njemča stari, a Kina jako jača financijski i demografski je jaka što znači da ima šancu da pokosi SAD i Njemačku u ekonomiji, a ako se to desi nema ekonomskog rasta za SAD i Njemačku zato je potrebna jeftina mlada radna snaga u Njemačkoj, to jest izbjeglice koje hoće raditi ekonomski plus.

      22. 3. 2017,   18:15
    • ivane bolje da nisi komentirao :)

      22. 3. 2017,   18:23
    • ako je to tvoj odgovor onda se slažem, bolje da sam nekome drugom komentirao koji bi zapravo dao argument protiv :)

      22. 3. 2017,   18:25
    • ne da mi se :) imas ih u odgovorima na clanak na pretek !!

      22. 3. 2017,   18:28
    • pošteno :)

      22. 3. 2017,   18:32
    • Ma koja radna snaga? To su sve jebezeri koji vise na socijali i prave probleme. Arapin da radi? Gluposti.

      22. 3. 2017,   19:11
    • ivane@sta I gdje oni rade ???????Krepat cu od smijeha.Samo.cekaju socijalu i šize jer I'm se ne svida klopa.

      22. 3. 2017,   19:17
    • Mislim budimo iskreni, oni koji su bili u Njemačkoj znaju da tamo nema baš ne rada ako si došao u Njemaču ne raditi i baviti se nezakonjem bolje da nisi ni došao. Imam prijatelja u Njemačkoj koji radi od jutra do sutra i kaže zadnji put kada se je u Njemačkoj desio teroristički napad on za to nije znao 3 dana jer je radio i skupljao sebi pare, došao je nakon 4 mjeseca kući s 40 000 eura i otišli smo na cugu i što misliš jesmo li pričali o terorizmu i arapima ili smo se opustili u slobodnom vrmenu prije nego se obojica vratimo svojim poslovima.

      22. 3. 2017,   19:21
    • Ja koliko znam u Engleskoj nema izbeglica i Britanija se odvojila od EU.

      22. 3. 2017,   19:22
    • Je li vidio ikad netko Arapina na teškim poslovima u Njemačkoj, da mu platim piće?

      22. 3. 2017,   19:24
    • pa mnogi turci i arapi su 1-2 genracije u Njemačkoj, pa mnogi od njih rade fine poslove. Mislim glupo je izdvojiti i reći da su svi arapi ne radnici. Iskreno sve pridošlice u Njemačku koje dolaze sa Balkana ili niže nemaju mentalitet njemaca i treba proći neko vrijeme da se naviknu na taj mentalitet. Stvar je u pravosuđu i policiji ako to funkcionira država će napredovati što je slučaj s Njemačkoj.

      22. 3. 2017,   19:31
  • Propalu, promašenu i iznad svega glupu politiku svjetskih vlada ponovno plaća narod. Pa neka, izabrali ste liberalizam, multikultistvari, slobodu itd. pa izvolite uživajte. Utjerali ste sami sebi strah do srži jer više niste mirni otići na utakmicu, koncert ili u noćni klub. Živjela vaša liberalija ;) Žrtvama sućut, slike su dramatične i grozne. Jao onom tko ovakvo što proživljava.

    22. 3. 2017,   17:17
    • politika nije promašena nego sračunata i služi samo jednom cilju ratu između eu i islama. bez rata nema love.

      22. 3. 2017,   18:07
    • ISIL-ovci su isto desničari

      22. 3. 2017,   18:20
    • wisefool, zar ti onda nije jasno da se oni nikada neće prilagoditi europskom načinu života? Ili će vladati ili će biti svladani. Sudeći po pameti školovanih europskih naroda, isilovci će vladati.

      22. 3. 2017,   18:25
    • Europa, uspavana u visokom životnom standardu, nije shvaćala kakva joj opasnost prijeti od radikalnog Islama i potiho je gunđala protiv Amerikanaca i njihovog "pre-emptive strike" protiv ludih diktatora Saddama i Gadafia koji su petrodolarima pokušali nabaviti nuklearno oružje. Cijela ova epizoda s milijunima muslimanskih "izbjeglica", ima samo jedan cilj: potaknuti "imunološki odgovor" uspavanih Europljana. Izgleda da je Samuel Huntington u svojoj knjizi "Sukob civilizacija", (na žalost) , u pravu.

      22. 3. 2017,   18:46
    • chamelleone Zato isilovce treba eliminirati. ali nisu svi muslimani isilovci, 99,9% nije. Muslimane treba primiti, ali samo dok poštuju zakone države u kojoj se nalaze,

      22. 3. 2017,   18:51
    • @TIHA VODA amerikanci su i radikalizirali te regije i uzrokovali probleme koje danas imamo. Saddam i Gaddafi su takve divljake nemilosrdno istrebljivali. Ove priče o nuklearnom oružju su teška glupost u koju valjda samo ti vjeruješ. Amerikanci su priznali da nije bilo nikakvih dokaza o nikakvog nuklearnom oružju. A razlog za ratove u Iraku su bili višestruku - SAD gospodarstvo se temelji na vojnoj industriji, ratovi na tom području dižu cijenu nafte što odgovara naftnom biznisu koji upravljaju amerikom, Saddam i Gaddafi su planirali formirati alternativne valute za trtgovanje naftom s pokrićem u zlatu što bi uništilo američku ekonomiju, a od ratova na tom području je koristi imao i bankarski swektor

      22. 3. 2017,   18:58
    • @wisefool, dok poštuju zakone? Najbolji primjer "poštovanja zakona" jest Njemačka. Turci kojih u Njemačkoj ima oko 5 milijun i u trećoj generaciji se getoiziraju , pa je čak i Angela Merkel prije nekoliko godina izjavila da je njemački model multikuilturalnosti, propao. Nisu rijetki slučajevi da očevi i braća Turkinja koje su stupile u odnose s muškarcima izvan njihovog kruga, ubijaju kćeri i sestre . Radikalni Islam i Zapadni civilizacijski krug, nisu kompatibilni.

      22. 3. 2017,   19:02
    • @wisefool, Saddam je projektom "Babylon" pokušao napraviti tzv. super top (https://www.warhistoryonline.com/cold-war/saddams-secret-super-gun-project-babylon.html/2) koji bi mu omogućio domet koji postižu balističke rakete, a montiranjem nuklearnih bojevih glava, Europa bi mu bila na dometu. Projekt je osujetio Mossad. Naivnost je sestra gluposti.

      22. 3. 2017,   19:09
    • TIHA VODA Nemoj meni pričati o Turcima u Njemačkoj, jer sam je obišao uzduž i poprijeko. Jesi li ti ikad bio u Njemačkoj i jesi li ikad popričao sa kojim Turčinom? Da, ima ih jako puno, ali velika većina Turaka su se asimilirala svi pričaju njemački i žive kao Njemci, za trećinu ne bi ni znao da su Turci da ti ne kažu. Znam ih puno i jako su dobri ljudi, a za slučajeve koje navodiš sam čuo kao i ti, samo preko novina. A razlog za to je što su takvi primjeri manjina.

      22. 3. 2017,   19:14
    • TIHA VODA Da si pročitao članak koji si mi nalijepio, vidio bi da bi domet tog super topa bio 1000km, što je još daleko od Europe. Druga stvar, nikakvog nuklearnog oružja niti je imao, niti je radio na njima, to je dokazana činjenica, čak piše i u CIA-inom izvješću da nema govora o tome. Ali mogu i razumijeti zašto bi zemlje poput Iraka i Irana htjele imati nuklearno oružje. Da su ga imali, amerikanci ih ne bi napali(tko zna sa ovim ludim Trumpom sve je moguće, vidim da pričaju o mogućem ratu sa Sj. Korejom). A ako su amerikanci toliki altruisti i borci protiv terorizma, zašto podržavaju "oporbu" u Siriji sadržanu od Al-Nusra Fronta? Šta ne napadnu Saudijsku Arabiju koja je najveći financijer terorizma, a trenutno sama vrši terorizam bombardiranjem civila u Jemenu, koristeći pritom zabranjene kasetne bombe i blokiraju uvoz hrane u zemlju gdje preko 50% stanovništva nema šta jesti?

      22. 3. 2017,   19:22
    • @wisefool, radio sam u Njemačkoj i imam dobar uvid u društvenu situaciju. O ubojstvima Turkinja koje su se usudile stupiti u kontakt s muškarcima izvan njihovog kruga, nisam čitao samo iz novina. Kad si prošao Njemačku "uzduž i poprijeko", sigurno znaš kakva je situacija u Berlin - Kreuzberg, a i u ostalim većim gradovima u kojima postoje turska geta.

      22. 3. 2017,   19:25
    • @wisefool, tvoje teze govore samo o tome da se rukovodiš principom : "wishful thinking". Svi "argumenti" koje si naveo, govore u prilog činjenici da ne razumiješ da u politici nikad nije onako kako se to čini na prvi pogled.

      22. 3. 2017,   19:28
    • @wisefool, istina da nisu svi muslimani isilovci, ali samo iz razloga što ne žele ubiti sebe. Velika većina njih potiho podržava terorističke napade, šerijatske zakone i širenje islama. Velika većina! Ako mi ne vjeruješ, pogledaj malo komentare na bosanski portalima npr. Pogleda i anketu koja se u EU (možda čak i u Engleskoj, nisam siguran) provela po pitanju podržavanja šerijatskog zakona. A upravo o tome ja i pričam. Naivni ste ako mislite da vas muslimani ne žele nadvladati.

      22. 3. 2017,   19:35
    • TIHA VODA U svakom velikom gradu postoje geta, obično od migranata, i većinom nisu nosioci terorizma koliko običnog ulčičnog kriminala. Kreuzberg je najgori primjer u njemačkoj, i nije pravilo. Ako već govoriti o radikalnim muslimanima, to se daleko više odnosi na razne arape, nego na turke.

      22. 3. 2017,   19:43
    • chamelleone gluposti koje pišeš me bole, jer poznajem dosta turaka pa i muslimana iz drugih krajeva svijeta, i dobro znam koliko mrze terorizam. Velikom većinom su to normalni ljudi, možda i zato jer žive u normalnoj državi. Znam da u BiH ima divljaka, ali na temelju komentara ne možeš odredjivati koliko udio ljudi su budaletine, jer budaletine su obično najglasnije

      22. 3. 2017,   19:47
    • Ja bih volio da si ti u pravu, ali izbjegavaš sebi priznati brojne činjenice.

      22. 3. 2017,   19:52
    • Činjenica je da je na svijetu cca 1,3 milijarde muslimana. Šta misliš kad bi ih i 1% podržavalo radikalan islam na šta bi svijet ličio? A kamoli 10 ili više %. Za usporedbu, ISIL-ovaca po najvećim procjenama ima oko 200 000

      22. 3. 2017,   19:55
    • @wsefool ISILovci su mnogo blizi partizanima

      22. 3. 2017,   20:20
    • @wsefool, argument o "1.3 milijarde muslimana", upravo potkopava tvoje teze. Od triju "religija knjige" ( Judaizam, kršćanstvo, Islam), Islam je najmlađa i najdogmatičnija, jer su i Judaizam i kršćanstvo u međuvremenu evoluirali i sveli su se praktično na folklor i obilježavanje cikličnosti vremena ( paljenje svijeća za Hanuku, kićenje bora za Božić, bojanje jaja za Uskrs, a sve su to samo odjeci prethodnih religija : Zaratustrijanstva, Mitraizma...). Duhovnost se u naše vrijeme traži u znanstvenim spoznajama , a ne u dogmatskim okvirima religija. Islamska (arapska), kultura je svoj maksimum dosegla u malom "prozoru" Srednjeg vijeka ( matematika, astronomija, medicina), a nakon toga je potonula u dogmatizmu koji je u naše vrijeme dosegnuo karikaturalne razmjere. Ova prva globalna civilizacija nema vremena čekati još 500 godina, kako bi evoluirao i Islam....

      22. 3. 2017,   20:26
    • @wisefool, da ti odgovorim na tvoju tvrdnju "da u svakom velikom gradu postoje geta, obično od migranata". U Europi , to je slučaj jedino s muslimanskim getima kao što je Kreuzberg u Berlinu, u koje nije preporučljivo ulaziti niti danju, a posebno noću. U SAD postoje četvrti nastanjene Kinezima ( China Town u San Franciscu je najpoznatija), ali one nisu GETA, nego samo izraz njegovanja vlastite kulture i dijeljenja s drugima i različitima, u duhu tolerancije i razumijevanja.

      22. 3. 2017,   20:38
    • TIHA VODA slažem se da je islam najmanje dogmatski, ali i većina muslimana danas isto nisu radikalni, posebno turci. Eto ne jedu svinjetinu i to j to, većini turaka se ni žene ne pokrivaju. Kad sam rekao geta, nisam mislio na dijelove grada posebne etničke pripadnosti, već siromašne dijelove grada gdje ima dosta kriminala. A ni taj Kreuzberg nije pretežito strašan ni radikalan.

      22. 3. 2017,   21:24
    • TIHA VODA nisam musliman, što sam krivo napisao?

      22. 3. 2017,   21:35
    • @wisefool, nisi ništa "krivo napisao", nego si izrazio svoj svjetonazor. Pripadanje ovoj ili onoj religiji, danas, za više mentalno evoluirene ljude, nije nekakav faktor oko kojeg bi se trebali sporiti.

      22. 3. 2017,   21:41
    • @wisefool , ne mogu pretpostaviti drugo , nego da si mi ti "kliknuo na zastavicu" i time izbrisao moj odgovor. Na dušu ti.

      22. 3. 2017,   21:45
    • TIHA VODA pa napisao si da sam "ti stavio riječi u usta", odnosno da sam iskrivio neki tvoj komentar. Slažem se sa drugim dijelom komentara

      22. 3. 2017,   21:45
    • TIHA VODA Ne nisam. Zastavicu nisam nikad nikome kliknuo osim možda slučajno. Čak ni minuse ne dajem olako, već to obično mora biti posebno glup ili degutantan komentar

      22. 3. 2017,   21:47
    • "Slučajno" ?!

      22. 3. 2017,   21:50
    • TIHA VODA, Šta nikad nisi nešto slučajno kliknuo? A tebi nisam zastavicu kliknuo

      22. 3. 2017,   21:52
    • @wisefool , izbrisao sam svoj odgovor, no ti , izgleda, poput lovačkog psa , brzo reagiraš. Way to go.

      22. 3. 2017,   21:53
    • TIHA VODA Ne vidim u čemu je problem

      22. 3. 2017,   21:55
    • @wisefool, problem je u tome , da ga ti ne vidiš.

      22. 3. 2017,   21:59
    • TIHA VODA a možda ti vidiš problem tamo gdje ga nema?

      22. 3. 2017,   22:00
    • @wisefool, ne vidim problem , nego vidim rješenje, a rješenje ljudskoj vrsti, donosi . m e n t a l n a... e v o l u c i j a... , svjedočimo njenom napretku. Takvi kao što si ti, svom snagom , uprijeli su na kočnicu tog neumitnog Svemirskog procesa. Zaludu.

      22. 3. 2017,   22:14
    • A invazije po bliskom istoku odnosno "pre-emptive strikes" kako si ih nazvao su ispoljavanje te visoke svijesti?

      22. 3. 2017,   22:17
    • **** Admin **** Poštovani, molimo vas isključite CAPS LOCK kao ostali korisnici na portalu. Lp

      22. 3. 2017,   22:24
    • @wisefool, tvojem mentalnom sklopu koji negira stvarnost, možda može pomoći mudra misao Lao Tse-a : bavi se velikim problemom , dok je još mali. Opet si "kliknuo"? Na dušu ti.

      22. 3. 2017,   22:41
    • TIHA VODA Kako si znao da mi je Lao Tse omiljeni mislilac? Ali ne znam koliko si ga shvatio. Citat je vrhunski, ali ono što ti smatraš bavljenjem problemom je njegovo uvelićavanje. Dok nije bilo američkih invazija, terorizam je bio endemska pojava, a danas je rasprostanjeniji nego ikad, a rast i razvoj svake od velikih islamskih terorističkih skupina se može povezati sa američkim djelovanjem nekad direktno nekad indirektno. I što sa svim tim imaju tisuće civila poginulih u Iraku? Usporedi kako su Irak i Libija izgledali prije, i kako izgledaju danas. Tiha Vodo, to nije put Tao-a. Nedjelovanje čini više nego djelovanje, nasilje radja nasilje. I nisam ti ni ovaj put stisnuo zastavicu ma šta god ti mislio. Ako jesam, pozivam Admina da me ovdje prokaže kao lažova

      22. 3. 2017,   23:01
    • @wisefool, misao Lao Tse-a koju sam naveo , u sebi sadrži klicu mudrosti koju je Sun Tzu primijenio . Razlika između nas dvojice ( koji cijenimo mudrost kineskih mislilaca) jest ta, da se ti ograničavaš na "misao", a ja misao tek u njenoj komplementarnosti s "djelom" , promatram u svoj njenoj punini. U svakom slučaju, našli smo zajedničku točku, a to je dobra osnova za međusobno poštovanje i dalnje razgovore.

      24. 3. 2017,   21:28
    • Pa nije li se "mali problem" povećao intervencijama? To znači da se njima ne riješava problem već se problem hrani. Kako Sun Tzu kaže, vještina je pobijediti neprijatelja bez borbe. Ali ako čitaš Sun Tzu-a i Lao Tse-a, imaš dobar ukus. "Umijeće ratovanja" - univerzalna knjiga

      24. 3. 2017,   21:52
    • Lao Tse i Sun Tzu, dva (misaona) pola najstarije civilizacije na ovoj planeti, govore o tome da su Kinezi ( narod Han), ne samo zbog svoje brojnosti, nego ponajprije zbog svoje . k o l e k t i v n e ... s v i j e s t i. ... , pozvani da mijenjaju društvenu paradigmu na ovoj planeti, a tako će sigurno i biti. Ne na posljednjem mjestu, zbog svojih kulinarskih umijeća, jer zna se , sve ide kroz želudac.....

      24. 3. 2017,   22:13
  • Spavate li mirno gđo.Merkel? Naravno da spavate, sve ide po planu!

    22. 3. 2017,   17:16
    • Kakve veze Engleska ima sa Merkelovom?

      22. 3. 2017,   19:27
    • Ona je pozvala potencijalne teroriste pozvavši kolone izbjeglica. To se jednostavno NE RADI!! Granice i granični prijelazi,vize,provjere i služe tome da se ne pušta sve i svakog a oni su maniplativnom propagandom optužili npr. Mađarsku koja štit svoje građane i granice ksenofobima,fašistima,diktatorom premijera Orbana. Pusić je rekla da teroristi ne putuju među tom ruljom a kasnije kad su se nakon par mjeseci digli u zrak pokazalo se da su dvojica prošla kroz našu zemlju i evidentriani, isto tako su se mogli kod nas raznjet il bili gdje.

      22. 3. 2017,   19:34
    • Engleska je odvojena od EU i ima prirodnu granicu, more.

      22. 3. 2017,   19:37
    • A ja sam mislio da je još uvijek članica EU i da svaka članica ima kvote nametnute koje ih obvezuju da uzmo određeni broj potencijalnih terorista. Nisu problem izbjeglice koji bježe pred psihopatima koljačima nego što ne možeš, nema metode prepoznat tko je a ko nije terorist. Svi su isti, nevine bebe dok ne naprave masakr.

      22. 3. 2017,   20:54
  • Sigurno radikalizirani hinduist.

    22. 3. 2017,   18:23
  • Rukopis ili ''umjerenog oporbenjaka'' ili ''pobunjenika''. Očito djeca ''materi'' daju do znanja da su tu. Čak sam i siguran da nisu iz ''drugoligaša EU''(npr: Litve, Latvije, Estonije, Poljske, Hrvatske, Mađarske,,,,,,)

    22. 3. 2017,   17:04
  • Napad u srcu demokracije?! Alo, UK je prva država na svijetu koja je upotrijebbila konc logore za Bure u Južnoj Afric (Hitler ih je kopirao) koja je 1/3 svijeta imala za kolonije, koja je pobila tisuće ljudi u tim istim kolonijama koji su htjeli nezavisnost! Većina bogatstva u Londonu, ukjučujući SVE dragulje u kruni su ukradeni odnosno doneseni iz kolonija. Poslije rata, Churchill je rekao da on nije postao Premijer da bi izgubio kolonije (osim nekih manjih, Gibraltar, Asension na sred Atlantika, British Virgin Island, Falklandi i još neke, beznačajne, uglavnom otočići)! Naravno, poslije ih je UK izgubila, sve kolonije, jer su bili pre slabi da ih zadrže! Nakin što du se stoljećima nakrali, naubijali nevinih sada glume englesku ležernost, demokraciju a uzrok su mnogih zala, u W Africi, Bliskom Istoku, Indiji, Pakistanu, Bangladešu, gdje su iscrtali umjetne granice, stvorili i ostavili kaos koji i danas traje! London je sjedište lopovluka, mjesto gdje su dovlačena ukradena bogatstva iz kolonija, gdje su stanovnici kolonija mučeni i ubijani!

    22. 3. 2017,   17:57