Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Drastično skočio broj oboljelih: Virus se proširio na 27 zemalja

Komentari (150)
  • Kad se vec toliko bjesomucno pise o virusu bilo bi u redu da se barem povrsno dotaknu profila umrlih, barem osnovnih statististickih podataka kao su godiste i zdravstveno stanje prije zaraze. Bilo bi vrlo zanimljivo znati te podatke za dobiti siru i realniju sliku o stvarnoj opasnosti Korone.

    14. 2. 2020,   07:59
    • Tocno to. Nitko ne objavljuje, a nije da podataka nema

      14. 2. 2020,   08:00
    • Šire paniku.

      14. 2. 2020,   08:08
    • Guglajte, idite na kineske stranice svasta cete pronaci. Iznenadit cete se.

      14. 2. 2020,   08:13
    • 90% umrlih su stariji ljudi sa još nekim kroničnim bolestima,dakle,kao kod obične gripe,taj korona virus napada dišne puteve isto kao i gripa...a ne piše se i koliko je ljudi ozdravilo,koliko ih se oporavilo zahvaljujući samo svom imunitetu

      14. 2. 2020,   08:14
    • Trenutno vec ima dosta oporavljenih i izvan Kine. Sta je problem napraviti intervju sa njima pa da cujemo kako je bilo iz prve ruke.

      14. 2. 2020,   08:14
    • Tko ne vjeruje Kinezima, pa ima nesto slucajeva i izvan Kine (a ako nema, cemu panika) pa nek naprave njihov profil, postotak ozdravljenih, trajanje bolesti itd...

      14. 2. 2020,   08:16
    • Ne smijemo zaboraviti ni genetiku ni uvjete u kojima Kinezi žive, posebice koncentraciju smoga. Ne želim ni zamišljati što to radi plućima i imuno sustavu.

      14. 2. 2020,   08:44
    • sasvim sigurno. Ali za njih je onda i najobicnija malo jaca gripa isto smrtnosna (posebno za stare ljude). I jos kad im strah, panika, izolacija i sve ostalo sto se trenutno dogadja u Wuhanu smanji imunitet...

      14. 2. 2020,   08:48
    • ništami@ to sam pitanje i ja postavila pa mi skinulo komentar.

      14. 2. 2020,   08:53
    • ljeto64, vrlo zanimljivo, vjerovatno si mislila na konkretan portal, ja sam pisao općenito pa sam siguran. Za sada. :)

      14. 2. 2020,   08:58
    • dobro,ne treba ni gripu zvati običnom,to je jako ozbiljna bolest koja može preći u upalu pluća ako ju ne preležiš i preboliš

      14. 2. 2020,   09:00
    • Pa o tome se i radi. Zato i nemamo nijedan intervju sa nekim tko je ozdravio. Jer bi se ispostavilo da prica o "obicnoj gripi" cak mozda i blazoj od onoga na sto smo mi navikli.

      14. 2. 2020,   09:04
    • točno, kao i podatke o onima koji su se oporavili, na koji način, do kad su zarazni, imaju li kakve posljedice, mogu li se opet zaraziti...

      14. 2. 2020,   09:04
    • Medijima se ne sviđa što ljudi propitkivaju neke stvari. Kontaju , ima da viruješ što smo napisali il ti ode komentar.

      14. 2. 2020,   09:38
    • Dvije stvari pozorno pratim. Afriku i Juznu Ameriku, ali Afriku posebno. To je cijeli jedan kontinent trzisno doslovno okupiran od strane Kineza, a za sada nema nista od Korone. Druga stvar su predstojece olimpijske igre u Tokiju. Pet mjeseci ce proci u treptaju oka, a nitko ih ne spominje.

      14. 2. 2020,   09:59
    • Ma ajde ti znaj da li su istiniti podaci o broju umrlih. Ja više ništa ne virujen. Ako i jesu JA HOĆU znati koja je populacija u pitanju. A o tome ni slovca.

      14. 2. 2020,   10:04
    • Evo prva smrt u japanu ,Žena od 80 godina.

      14. 2. 2020,   10:31
    • francool, 16% death je postotak od “critical” skupine, ako sam dobro shvatio?

      14. 2. 2020,   10:32
    • Ljudi su u panici to je cinjenica. Isto tako Kinezima ne vjerujemo i to je cinjenica. Pa zasto lijepo ne uzmemo oboljele izvan Kine, umrle izvan Kine, ozdravljene izvan Kine...stavimo malo podatke o dobnim skupinama i stanjima umrlih...pa intervjuiramo oporavljene..pa da izvucemo neke zakljucke..jel to takav problem?

      14. 2. 2020,   10:56
    • Ako te brine 16% death, to ti je cista matematika. Oni racunaju broj umrlih u odnosu na broj oporavljenih. I logicno taj broj je svaki dan veci prema broju oporavljenih. Jer oporavljanje traje minimum 2 tjedna. Dakle prije 2 tjedna je ukupni broj zarazenih bio oko 8000 pa stoga niti broj oporavljenih sada ne moze biti preko 8000. Logicno. To ne znaci da je smrtnost 16 posto. Smrtnost ce se na kraju pokazati da je oko 0,5 posto (i vecinom starci i kronicni bolesnici) koliko trenutno i je ako iskljucimo Wuhan koji je zbog karantene u specificnom stanju (od pada imuniteta, uvjeta lijecenja, stresa pa nadalje)

      14. 2. 2020,   11:15
    • Ima puno više podataka na stranim vijestima. Ne gleda se samo koliko ljudi pogine već i koliko se virus lako prenosi. Za usporedbu virus ospice izvan organizma na predmetima poput kvaka ostaje aktivan nekoliko sati dok koronavirus ostaje aktivan i do 9 dana. To znači da je širenje puno teže kontrolirati i ako se zaraze stotine miliona ljudi onda će i mala smrtnost u konačnici odnijeti puno više života nego puno smrtonosniji virus koji se teže širi.

      14. 2. 2020,   11:47
    • marko, znam to, i ne brine me uopće, nisam paničar. Doza opreza, radoznalosti i discipline je ono čega se držim. Uostalom, svakome sa pola zdravog mozga uputno je propitivati servirane vijesti pa tako i brojke. Nerijetko se istina drži na uzdama jer kako reče Orwell: Ignorance is strength.

      14. 2. 2020,   12:01
    • Slazem se i zato mislim da ovo sto Kinezi rade da bi virus maksimalno lokalizirali i nije pretjerano. Ali zato panika koja se stvara (ljudi valjda procitaju samo naslove) apsolutno je. A imam i neki osjecaj da iza svega toga stoji i jos nesto jer zaista je puno prenapuhano s obzirom koilko je niska smrtnost.

      14. 2. 2020,   12:02
    • koment, ako je to tako onda su karantene beznačajne. Ostaje samo jak organizam koji će se oduprijeti virusu, kao i kod svakog drugog. Ne možeš po cijele dane živjeti pod maskama i kupati se u dezinfekcijskom sredstvu. Gledam ljude jučer u trgovačkom centru, njih barem 6-7 sa maskama. Paranoja ili potreba? Kad pogledam što se i kako servira po medijima ne mogu im se smijati.

      14. 2. 2020,   12:14
    • Prema istraživanjima na manjem broju uzoraka azijski narodi doista osjetljiviji na virus zbog genetike (ACE2 receptori). 99% naspram 50% kod bijelca.. te je indikativno da da je šteta od prve generacije NCIP- (novijeg coronavirusa (2019-nCoV)) zaraženih pneumonijom doista veća nego kod sekundarnih slučajeva. terapija raznim anti HIV lijekovima se pokazala dosta uspješnom i započinje se testiranje sa 24 g intravenozno C vitaminom na ozbiljnim i kritičnim pacijentima.. vjerovatno će kriza u kini kroz par tjedana početi opadati.. ono što brine je da dijagnoze nisu baš 100% točne te mnogi slučajevi pokazuju negativan testove a kroz izvjesno vrijeme se ustanove pozitivni.. službena statistika: ACTIVE CASES 55,967 Currently Infected Patients 45,359 (81%) in Mild Condition 10,608 (19%) Serious or Critical CLOSED CASES 8,485 Cases which had an outcome: 7,101 (84%) Recovered / Discharged 1,384 (16%) Deaths

      14. 2. 2020,   12:17
    • Čitam o simptomima pa se ne mogu oduprijeti pitanju koje još bolesti imaju slične simptome koji bi medicinu mogli zavarati da je u pitanju aktualni virus. Glavobolja+temperatura+suhi kašalj+bolovi u mišićima+dišni problemi.

      14. 2. 2020,   12:20
  • Pa sta ne izolirate cijelu kinu i zabranite sve letove od tamo! Tko zeli ici u kinu moze dobit kartu samo u jednom smijeru! Ali ne,uvijek je ekonomija na prvom mjestu! Taman da se svi razbole,zaraze,najbitniji je profit!!! Covjek je rijetko,rijetko pohlepno biće!

    14. 2. 2020,   08:05
    • Tako je. Profit je profit. Pa i na mrtvima se lijepo zaradi

      14. 2. 2020,   08:25
    • A zasto bi to trebali napraviti? strah te? Jel pratis podatke ili te samo jednostavno strah citajuci naslove?

      14. 2. 2020,   08:25
    • Pa izvan Kine su ocito svi imuni na taj virus! Od oko 700 zarazenih imamo 3 umrla (a moze se pronaci i profil od ovo troje). Ne znam jel vise zastrasujuca brojka od oko 700 ili ova od 3. Ili je mozda najvise zastrasujuca ljudska glupost.

      14. 2. 2020,   08:28
    • Točno.Izvan Kine ima zasad oko 700 oboljelih.Očito se može izlijecit ako je samo troje umrlo.Mislim da je stvar u tomu, da je izliječenje kompleksno,tj. ako se posveti svakom oboljelom dovoljno pažnje vjerojatno će se izliječiti.Problem nastaje kad se broj zaraženih mjeri u desecima risuča zaraženih,tada nema mogućnosti za takvo fokusiranje na svakog oboljelog.

      14. 2. 2020,   09:10
    • Najgore od svega sto uopce nije kompleksno. dapace nema lijeka (kao ni kod gripe), dovoljni su elementarni ljudski uvjeti i zdrav imunitet ososbe.

      14. 2. 2020,   09:12
    • Vi koji površno sagledavate situaciju, virus ljudi dragi mutira. Ne zna se kolike su njegove mogućnosti niti broj mogućih interakcija na receptorima stanica organizma, prije svega pluća jer nakon zaraze odmah izaziva upalu pluća. Ako u EU mutira npr., cjepivo koje bi se uskoro moglo pojaviti neće vrijediti.

      14. 2. 2020,   11:49
  • koju krvavu dramu radite...Bolje radite dramu zašto je u RH toliko oboljelih od gripe i jače prehlade? Točnije - nije niti prehlada niti gripa. Simptomi su između. Temperatura preko 39, sinusi, hunjavica, pluća dobra, grlo dobro. I jako je zarazno.

    14. 2. 2020,   07:52
    • Puno se ljudi cijepilo ove godine protiv gripe pa sad siju okolo naravno eto razloga

      14. 2. 2020,   09:35
    • Ovo je mali koronić virusić, za one koji se nisu htjeli obilježiti cijepljenjem. Farmaceuti moraju zaraditi , ovako ili onako.

      14. 2. 2020,   09:44
    • Honey ti si stvarno ovo napisao?? Hahahahahaha jadna drzavo tko te gazi....

      14. 2. 2020,   11:14
    • Ne rade dramu.broj umrlih je 5 puta veći nego što se piše.

      14. 2. 2020,   11:59
    • drama je da je od 100 slučajeva oko 20 u teškom stanju, i od tih 20 umre 6

      14. 2. 2020,   12:20
    • al razlika je u smrtnosti, gripu možeš izliječit i kod kuće dok je korona jako opasna i zahtjeva ozbiljan tretman bez kojeg sigurno umireš. Više je smrtnih slučajeva gripe jer je gripa raširena svugdje i slabije ju se tretira, a i većina umrlih od gripe su starci u godinama kojima je bilo kakav okidač dovoljan da odu.

      14. 2. 2020,   12:31
    • ja nekad ženu tučem, ništa se ne buni

      14. 2. 2020,   12:35
    • Francool ja baratam istim podacima kao i ti ali ti si ih potpuno krivo iscitao. Cisto matematicki. Ali ne da mi se to vise objasnjavati. Kada iscitavas podatke uzmi u obzir da nitko ne ozdravi (barem ga ne proglase ozdravljenim) za manje od 2 tjedna. Uglavnom da ti skratim. Po tebi je smrtnost oko 16 posto? Pa kako to da onda izvan Kine imamo samo 3 smrtna slucaja? I kako to da izvan Hubeija ima 70tak umrlih na oko 13000 zarazenih? Oboje je oko 0,5 posto. Kao sto rekoh baratam istim (samo jos malo sirim) podacima

      14. 2. 2020,   12:40
    • mateo92 od kuda znas te podatke za koronu? Pa to mnogi od nas i pitaju? Posebno za ove slucajeve u Europi i Americi gdje se mozemo pouzdati u podatke. Koji je profil ovih ljudi sto su ozdravili i kako su ozdravili? Koji je profil ovih koji su umrli? Koliko je ovima trebalo da ozdrave? Kakvi su bili simptomi? Koliko teski? Ako imas te podatke, pliz podijeli jer to je ono sto nas zanima

      14. 2. 2020,   12:43
    • Tko zna koliko istine dopre do nas. Pa pišu da nestaju novinari koji izlaze sa informacijama.

      14. 2. 2020,   12:48
    • Gdje nestaju? U Europi, Americi? Pa pustimo Kineze, imamo vec dovoljno slucajeva izvan Kine. oko 700. sasvim solidan uzorak. Mozemo na tom uzorku vidjeti i koliko je umrlo i koliko je ozdravilo. i koji profil...ma sve sto nas zanima

      14. 2. 2020,   12:52
    • Naka institucije rade svoj posao. Kak bi rekli naši političari.

      14. 2. 2020,   12:57
    • ovako, prenapučenost bolnica i nemogućnost adekvatnog liječenja rezultira lošijom kliničkom slikom. što nije slučaj u ostatku svijeta. nadalje, kao što spomenuh, izgleda da se virus više veže na azijate, nadalje, Hubei je posebna priča i tamo nešto opasno ne valja, jer kad izuzmeš tu regiju onda ostatak kine i nije tako loš. a moji izvori? medRxiv. org i jedna kineska stranica. sve ostalo na newsu je rekla kazala i masu netočnih i apokaliptičnih informacija..

      14. 2. 2020,   13:18
    • Dakle sve se slazemo. Upravo o tome ja cijelo vrijeme pricam. Realnije podatke dobijemo ako izuzmemo Hubei koji je po svemu specifican. A tada podaci i nisu tako apokalipticni. Ni blizu. Ali jos je prerano za prognoze.

      14. 2. 2020,   13:24
    • Dapace, ako izuzmes Hubei tada gotovo iste podatke imamo i za Kinu za ostatak svijeta. U postocima naravno. Ono sto zaista fali je malo vise podataka o profilima umrlih.

      14. 2. 2020,   13:25
    • imam snimak gdje kinez seksa kokoš

      14. 2. 2020,   13:29
    • odi na medRxiv i upiši: Clinical characteristics of 2019 novel coronavirus infection in China imaš sve statistike sa grafovima opsežno na 30 stranica..

      14. 2. 2020,   13:35
    • ipak baratam sa više info od tebe ;)

      14. 2. 2020,   13:36
    • To je tocno. Pa u skolama hrpa djece nije bilo u skoli danima i to se prosirilo na ostale doma i dalje. Simptomi svima ista temperatura preko 39 itd.

      14. 2. 2020,   17:02
  • United States, United Kingdom, United Arab Emirates, Sweden, Spain, South Korea, Philippines, Malaysia.. autoru clanka i placa koju dobivas je previse za tebe..

    14. 2. 2020,   08:21
  • Kod nas je virus zvan HDZ koji se proširio na dijasporu i ima 95% zaraženih !

    14. 2. 2020,   07:53
  • Sva sreća da se preko 80% svjetske proizvodnje ne nalazi u Kini.

    14. 2. 2020,   08:00
  • Nadam se da taj opaki virus neće doći i kod nas u HR . Siguran sam da bi imao nesagledive posljedice za ovaj siromašan i gladan narod , jer bi garant i na to morali plaćati nekakav jebeni porez .

    14. 2. 2020,   08:59
    • Ako dođe kod nas jao si ga nama sa obzirom kakvo nam je zdravstvo.Niti imamo opreme niti prostora za zbrinuti bolesne i niti doktora,mi smo bjeda,nakon svih godina pljačke uništavanja zdravstva na samom smo dnu po svemu što bi i vidjeli da dođe korona virus kunama,da se veliki broj ljudi razboli,po ulicama bi umirali kakvo nam je zdravstvo.

      14. 2. 2020,   09:15
    • Ma da, umirali bi po ulicama. Vec umiru po cijelom svijetu na veliko. Pise da se prosirio po cijelom svijetu, a imamo 3 smrtna slucaja iznam Kine: Hong Kong (de facto Kina), Filipini i danas jadna starica u Japanu

      14. 2. 2020,   11:04
  • Evo počinjem vrištati. Odjednom nestalo gripe , nestalo sarsa, nestalo ebole, i ni slovca o tome. Još niste napisali koja populacija umire od ovog ubačenog virusa. Pardon. Ne ubačenog nego virusa od kojeg su preko noći u Kini obolile zmije, kornjače, ptice, skakavci i žohari.

    14. 2. 2020,   10:03
  • Što se više proširi to veća zarada na cijepivu kad ga naprave i počnu prodavat državama

    14. 2. 2020,   08:00
    • Ne mora se uopce viris prosirit (Imamo 3 umrla izvan Kine i nijedan izvan Azije btw) dovoljno je paniku rasirit. Evo cijela Europa i Amerika bi ga odmah pokupovali iako bas nitko u Europi i Americi jos nije umro, a ako i umre ukupan broj nece preci 10.

      14. 2. 2020,   08:23
    • Ista stvar kao i kod onih kojekakvih ptičjih i svinjskih gripa,SARSa,ebole,zika virusa,pa sad ovaj koji se,(vidi čuda), uvijek pojavi u najmnogoljudnijem dijelu svijeta-jugoistočnoj Aziji...isto se širila panika na max kad su se pojavili ti virusi da bi onda nakon nekog vremena plasirali cijepivo kojeg su države preko naloga WHO-a morale kupit za milijune dolara da bi cijepili svoje građane

      14. 2. 2020,   08:57
    • Ma ja se kladim da bi trenutno 99 posto populacije u Europi i Americi dalo svoj novac za cjepivo iako bas nitko nije umro. Sta moze prodati dobra panika! I jos vele u Njemackoj - nestasica lijekova! Znaci da bi i cijena lijekova mogla gore + novo cjepivo.

      14. 2. 2020,   09:02
    • Ja se necu cijepit

      14. 2. 2020,   09:30
    • Normalno da je nestašica lijekova,ljudi su preplašeni pa posežu za lijekovima,masovno kupuju lijekove,to je i cilj širenja straha i panike...fino će zaradit proizvođači lijekova na svoj ovoj globalnoj frci oko tog koronavirusa, negdje se trljaju ruke

      14. 2. 2020,   09:35
  • A vidi lijepe Afrike. Tamo sve crno. Da padne meteor na Zemlju, oni ne bi niti znali.

    14. 2. 2020,   08:16