Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

'Ubijao je Boga u meni. Ubit će me, a nitko ništa ne poduzima'

Komentari (177)
  • Chiara Pašić, Nina Kuluz, Snježana Novak, Nuša Bunić, Slađana Brkić, Ksenija Topolovčan, Ivana Rasztresen... mogli bi ovako poprilično dugo.... Što je s njihovim žrtvama? Da li znate da je 19. studenoga Međunarodni dan muškaraca? Znate li koliko je muškaraca žrtava nasilja? Ili je to tabu tema?

    8. 3. 2019,   07:16
    • Ne bi trebala biti tabu tema ako smo ravnopravni a jesmo jel...

      8. 3. 2019,   07:24
    • Samo je eto danas Dan žena i govori se o ženama i njihovim problema. Jel to neki problem? Mediji se bave aktuelnim, ne riješavaju oni probleme.

      8. 3. 2019,   07:57
    • nataodinata, prije samo koji mjesec bio je međunarodni Dan muškaraca. Je li bio jedan jedini članak o nasilju nad muškarcima? Je li se itko od novinara uopće sjetio Dana muškaraca? Niti jednog jedinog slova. A pričamo o nekakvoj ravnopravnosti spolova, kao...

      8. 3. 2019,   08:02
    • Apsolutno.

      8. 3. 2019,   08:06
    • Žene su danas u mnogočemu privilegirane u društvu. Što znači da su u istom tome muškarci diskriminirani. O tome nitko nikad ne govori, nitko ne piše, nitko ne poteže pitanje. Ako smo za ravnopravnost spolova, onda bismo oba spola trebali jednako tretirati i poklanjati im jednaku pozornost. Što nije slučaj. Ja sam veliki pobornik ravnopravnosti spolova i baš zato me jako smeta ovakav pristrani pristup koji graniči sa seksizmom. Bilo da govorimo o nasilju ili bilo kojem drugom pitanju i problemu ili pojavi u društvu, jako me smeta ovakav spolno diskriminacijski pristup, koji ljude dijeli prema spolu, iako su to problemi koji nisu specifični niti ograničeni samo na određeni spol. Ali eto, mediji nerjetko diskriminiraju prema spolu, kao u ovom slučaju. I ja želim dići svoj glas protiv ovakve diskriminacije.

      8. 3. 2019,   08:33
    • Nabijem ih sve na kujac, a one nek mene sve bace u svoj tunel i svi sretni i zadovoljni.

      8. 3. 2019,   08:47
    • Od ovih gore spomenutih žena, koliko je njih trpjelo nasilje muškarca prije nego se odlučila na drastičan čin? Tu činjenicu ste prešutjeli.

      8. 3. 2019,   08:58
    • nnjmkd---aha znači npr. ona Chiara Pašić što je ugušila sina, ona jadna je to uradila zato što ju je neki muškarac navodno zlostavljao (iako za ovo i ne postoje nikakvi dokazi)....ako je tebi ovo opravdanje za ubojstvo malog djeteta, onda ti preporučujem da potražiš pomoć (stručnu naravno)

      8. 3. 2019,   09:06
    • Lijepo sam napisala "koliko je njih trpjelo nasilje muškaraca", ne piše nigdje da su sve.

      8. 3. 2019,   09:09
    • nnjmkd, znači opet je žena žrtva? Čak i kad je nasilnik i zlostavljač i ubojica, neki je muškarac za to kriv, a ne ona? Oprosti, ali - ne. Svatko je za svoje odluke, za svoje ponašanje i svoje postupke sam odgovoran. Ravnopravnost spolova znači da primjenjujemo jednake kriterije i jednaka pravila na sve, bez obzira na spol, što vrijedi za muškarca vrijedi i za ženu i vice versa.

      8. 3. 2019,   09:16
    • nnjmkd-- "koliko je njih trpjelo nasilje muškaraca", to ti je rečenica na koju ti moraš dati odgovor, a ne mi, jer ti očito tvrdiš da su trpjeli nasilje, pa onda izvoli i izjasni se koliko njih je trpjelo nasilje (ja osobno znam da su možda dvije od ovih gore navedenih, iako se te tvrdnje temelje isključivo na njihovim osobnim iskazima). U svakom slučaju, opet ti ponavljam ništa od toga nije opravdanje za ubiti/ili pokušati ubiti čovjeka (posebno ne npr. pred djecom kao što je jedna od ovih gore uradila)

      8. 3. 2019,   09:21
    • nnjmkd..jel ti znas tko je chiara uopce?? Jer da znas ne bi ovakvu glupost ni pomislio a kamoli nspisao!

      8. 3. 2019,   09:25
    • Da dijete nije zaslužilo smrt majka ga ne bi ubila. Još je bilo muškog roda, dakle kriv je muškarac.

      8. 3. 2019,   11:57
    • Znači zbog tih žena nasilnica trebamo zaboraviti na Daruvarca, Komšića, Tomaševića, Oraškića, Kihalića...

      8. 3. 2019,   12:50
    • a zašto su te žene izvršile krajnji čin koji su izvršile? što ih je do toga dovelo? dakle, žena koja se nasiljem obrani od nasilja ispada nasilnik? ma po kojoj to logici? što su trebale čekati da ti muškarci ubiju njih? a ona Chiara je psihički bolesna i to ima veze sa propustima Socijalne službe!

      8. 3. 2019,   13:04
    • Po cemu su zene privilegirane?!! Problem nasilja nad muskarcima je sto je vas sram priznat, ponos je jaci pa sutite o tome jer sta bi selo reklo. Dokle god sutis nitko ti nemoze pomoc! Bas kao i zenama, svaka koja suti i skriva nemoze ocekivat pomoc iz, vedra neba.

      8. 3. 2019,   13:06
    • Po čemu su privilegirane? Ajmo ovako: žena ima mogućnost i pravo samostalno odlučiti želi li biti majka ili ne, ima pravo odbiti majčinstvo i abortirati. Muškarac nema to pravo, nema pravo odbiti roditeljsvo, a o toj njegovoj obvezi odlučuje žena i sud. Dalje, u slučaju razvoda u pravilu je majka ta koja dobiva djecu, ne otac. Iznimno, majka neće dobiti djecu samo i jedino ako je dokazano nesposobna, tipa alkoholizam, narkomanija, teško zanemaivanje i sl. Tisuće očeva svakodnevno muku muči da ostvari svoje roditeljsko pravo i uopće da viđa svoju djecu. Dalje, za isto kazneno djelo žena će u pravilu dobiti manju kaznu od muškarca.... eto, samo nekoliko primjera. Što se tiče zlostavljanja muškaraca, pa eto, vidiš da si i ti upoznata s tim, upoznati su i mediji i novinari, pa svejedno o tome ne žele pisati i govoriti, očigledno. Prije samo nekoliko mjeseci bio je međunarodni dan muškaraca, jesmo čitali ovdje ovakve članke o muškarcima žrtvama zlostavljanja? Nismo.

      8. 3. 2019,   13:54
    • maxich: niti jedna od navedenih se nije branila, odnosno niti jedna nije počinila djelo u samoobrani.

      8. 3. 2019,   13:55
    • Svaki muskarac ima pravo odbiti roditeljstvo, zakonski se odreći djece i amen, nemoras biti roditelj ako neces. Uhvatio si se samo zakonskih "privilegija", koje i tako u teoriji bas ne funkcioniraju ali ok, pricas o privilegijama koje ima zena koja je u sukobu sa zakonom, koja je dio sustava, kakve privilegije ima zena koja zivi normalan miran zivot? Pa zasto niti jedna muskarac ne izade u medije sa svojom pricom o nasilju, kako da netko pise ako nitko nezeli nista reci?

      8. 3. 2019,   14:06
    • Ne, dosla.mala, to nije točno. Muškarac se zakonski ne može odreći roditeljstva, odnosno obveza koje iz toga proizlaze. Pitala si za privilegije, ja sam naveo neke. Ti o tome imaš pravo misliti što god želiš.

      8. 3. 2019,   14:16
    • dosla.mala--lupaš bezveze, čuj "odreći se roditeljstva"; odakle ti takve ideje padaju na pamet, aj citiraj mi zakonsku odredbu po kojoj se netko može "odreći roditeljstva", smiješno. Funkcioniraju te zakonske odredbe koje spominje ovaj @Ilija , i to baš funkcioniraju onako kako on kaže, znam jer radim u struci, znači ne znam niti za jedan slučaj da je dijete dodijeljeno ocu nakon razovda, znači niti jedan

      8. 3. 2019,   14:18
    • Ilija, pogledaj statistiku, koji je omjer stradalih žena i stradalih muškaraca? činjenica je da je žena fizički slabija od muškarca. Činjenica je da je više žena zlostavljano, silovano i ubijeno od strane muškarca nego što je to obrnuto. Chiara je psihički bolesna osoba. Nina Kuluz nije nikoga ubila, i ne, ne opravdavam njen postupak! koliko je lažljivih muškaraca na sudu izmišljalo bajke i na policiji davalo lažne iskaze unatoč ženskim tijelima punim modrica? Ivana Rasztresen i njen lik, ma molim te, misliš da bi joj lik samo tako oprostio što ga je izbola? Što je on njoj sve radio?? gdje je to navedeno? piše da ju voli i sve joj oprašta, nije li to isto ili bolesna osoba ili pokvarena koja ju je svjesno maltretirala? pročitaj koje svjedočanstvo žena koje trpe višegodišnje naslje, a nemaju se kome obratiti. sustav je totalno zakazao! Što se tiče nasilja, žena koja trpi nasilje (ili muškarac) postaje tempirana bomba. Ili digne ruku na sebe ili na onoga tko ju/ga zlostavlja.

      8. 3. 2019,   14:36
    • Slabo onda radis svoj posao u struci ako je tebi lupanje bezveze to da se otac moze odreci svojih roditeljskih prava, znam sta pricam i zasto.

      8. 3. 2019,   14:44
    • dosla.mala---ne pričam ja ništa bezveze, ja promislim prije nego lupim nešto (za razliku od tebe), kažem citiraj mi odredbu, izvoli čekam. Ako uspiješ, vjerojatno ćeš napraviti preokret za 360 stupnjeva, u hrvatskom pravosuđu i šire

      8. 3. 2019,   14:49
    • Također, ovo je Dan ŽENA, kakve to veze ima s Danom muškaraca? Zar bi mediji na Dan žena trebali pisati o muškarcima?? I da, ŽENA je ta koja o većini stvari vodi brigu. Žalosno je da se javljaju muškarci koji se zbog pojedinih slučajeva koji su itekako u manjini javljaju s takvim komentarima i pokušavaju omalovažiti žene na njihov dan! I ne, žene NISU privilegirane u društvu. Još uvijek su u manjini. Još uvijek se na njih gleda s visoka iako su u mnogočemu kompetentnije od muškaraca. Ali njima se ta kompetentnost ne prizna jer su ŽENE. Zato se duplo više moraju potruditi za uspjeh na istom radnom mjestu kao i za plaću za koju rade duplo više od muškarca! Rade na radnom mjestu i još doma odrade poslove koji se inače smatraju dodatnim poslovima i dodatno se plaćaju. Ali eto, nemaju svi za kućne pomoćnice, kuhare, jela u restoranima. I onda je ta ista žena kriva što je umorna, što se njen nedoje*an mužić osjeća zapostavljeno i što mu postaje krpa i boksačka vreća koju mlati, ponižava i omaložava. E pa vidiš, žena NIJE MANJE VRIJEDNA od muškaraca! Kada govorimo o ravnopravnosti onda ne govorimo o nošenju vreće cigle i pranju poda već o tome da žena NIJE I NE SMIJE BITI MANJE VRIJEDNA poštovanja jer je fizički slabija!

      8. 3. 2019,   14:49
    • maxich--pa ne bi trebali na dan žena pisati o muškarcima, u pravu si....problem je što oni niti na dan muškaraca nisu pisali o njima, o tome se radi.

      8. 3. 2019,   14:50
    • Ilija, citiram: "žena ima mogućnost i pravo samostalno odlučiti želi li biti majka ili ne, ima pravo odbiti majčinstvo i abortirati. Muškarac nema to pravo, nema pravo odbiti roditeljsvo, a o toj njegovoj obvezi odlučuje žena i sud." I komentiram: muškarac ima pravo ne je*at neku ženu pa se neće morati brinuti o roditeljstvu za dijete koje nije želio. Poslije je*anja nema kajanja, jel? Kako za nju koja nakon što ju on napusti, tako i za njega. Djecu ne donose rode, ili to misle svi muškarci kojima su žene igračke za sex?

      8. 3. 2019,   14:53
    • akirakurosawa, Ilija je naveo tek nekoliko ženskih imena. Kada na Dan žena navedeš nekoliko šokantnih slučajeva koji su se dogodili tijekom zadnjih par godina, ispada da namjerno omaložavaš nešto što bi trebalo biti lijepo. Osoba koja tako komentira očito ima neki problem sa ženama. Umjesto da napiše Sretan Dan žena, on komentira žene kao nasilna i suluda bića koja kolju uokolo koga stignu. A koliko se šokantnih slučajeva dogodilo u zadnjih 10 dana u RH i sve su počinili- muškarci? To nije spomenuo. Ja osobno ne znam ni jednog muškarca koji je zlostavljan, ali mogu nabrojiti zlostavljane žene koje nisu u medijima i često trpe nasilje, što verbalno što fizički. Koliko puta muškarci izjavljuju da su žene kokoši, da nemaju mozga, da ne znaju voziti, da, evo glupa*e za volanom i sl.? TO su spolne predrasude.

      8. 3. 2019,   14:59
    • Najradje bi ti slikala rjesenje koje je ljiga od "oca" potpisala i odrekla se svih, svojih roditeljskih prava nad djecom, na hrvatskom sudu! Ne povlaci me za jezik jer ne lupam u prazno! To sto vecina muskaraca koristi djecu za natezanje na sudu i iskaljivanje svojih frustracija orema bivsim zenama je drugi par rukava. Tip koji stvarno nezeli biti otac nemora! Jadna je zena koja mora frajera vuci za rukav da bude otac, neces, nemoras, dovidenja! Ima zena koje koriste sustav da se inate muskima, naravno da ih ima, al ima i muskih koji rade to isto tako da nema tu previse privilegija

      8. 3. 2019,   15:03
    • maxich- kako ne znaš niti jednoga....evo ti po medijima hrpa slučajeva gdje je žena ubila muža (jedna osuđena i prije nekoliko dana). Uglavnom riječ je o tome da se brate malo "pretjeralo" sa forsiranjem tih ženskih prava, da je to postalo neukusno, naravno treba nam ravnopravnost itd., ali u današnje vrijeme je to došlo do jedne granice, koja nije ok, i danas žene skoro da više ne žele biti samo ravnopravne, već žele biti POVLAŠTENIJE od muškaraca, o tome se radi, sve je to malo previše eskaliralo

      8. 3. 2019,   15:04
    • dosla.mala--- pa možeš ti napisat i potpisat što hoćeš, ali ne znači to da ima bilo kakv efekt....ne znam na što se točno odnosi taj slučaj, na ovo sigurno ne.... roditeljskog prava i skrbništva se ne možeš odreći...čl. 91 st.2 Obiteljskog zakona jasno kaže " Roditelj se NE MOŽE odreći prava na roditeljsku skrb"

      8. 3. 2019,   15:08
    • akirakurosawa, ta žena je trpila nasilje koje je kulminiralo njenim nasiljem prema nasilnom mužu. što to znači da žene ŽELE biti povlaštenije od muškaraca? žene žele biti ravnopravne, a naravno da to pojedincima smeta. jednako kao što im smeta i kompetentan kolega iz iste stranke. samo tog kolegu će riješiti na drugi način, a kompetentniju ženu će omaložavati da je glupa guska koja treba kuhati i rađati. e pa vidiš, to je nepoštovanje, omaložavanje, šovinizam.

      8. 3. 2019,   15:22
    • Neka žene budu "povlaštenije" onoliko godina koliko su muškarci bili povlašteniji.

      8. 3. 2019,   15:25
    • Zar je "povlastica" da te netko ne tuče, vrijeđa, omaložava, prijeti, siluje, da smiješ sa svojim tijelom raditi što želiš, da imaš jednaka primanja kao i muški kolega, da institucije rade svoj posao i sve to na temelju spola i bračnih "tradicionalnih" vrijednosti po sistemu "Tako vam je to u braku."?

      8. 3. 2019,   15:31
    • maxich---što znači da žele biti povlaštenije? pa pogledaj malo vijesti i ove feministice...one žele npr. više žena na rukovodećim, menadžerskim i sličnim "vrhovnim" pozicijama, pa onda na rukovodećim mjestima u strankama itd. Znači one praktički žele da netko "ubaci" ženu recimo za menadžera neke firme eto samo zato što je žena i da bi se popunile te neke "kvote"...ali to je smiješno, znači netko bi tebe trebao gurati na neke pozicije samo zato što si žena? kakva je to ravnopravnost, to mi više sliči na "uhljebljivanje" a ne na ravnopravnost

      8. 3. 2019,   20:20
    • pa to je politika. koliko je samo nesposobnih muškaraca u politici. jedna ženska koja je preko kreveta došla do diplome i pozicije neće napraviti veliku razliku. razina pismenosti i kulture, pogotovo morala joj mora biti na njihovoj razini. zato mladi i odlaze, unatoč dobrim primanjima. perspektiva je nikakva. moral društva se srozao. i uhljebljivanje nema veze s nasiljem prema ženama. ima veze s moralom.

      8. 3. 2019,   21:57
    • "I komentiram: muškarac ima pravo ne je*at neku ženu pa se neće morati brinuti o roditeljstvu za dijete koje nije želio. Poslije je*anja nema kajanja, jel?" - pa isto bi trebalo vrijediti i za ženu, zar ne? Ajmo reći ženama "poslije je*anja nema kajanja", izvoli rodi. Nema abortusa zato što ti nisi spremna u tom trenutku imati dijete.

      8. 3. 2019,   22:40
    • "Kada na Dan žena navedeš nekoliko šokantnih slučajeva koji su se dogodili tijekom zadnjih par godina, ispada da namjerno omaložavaš nešto što bi trebalo biti lijepo." - oprosti, ali to ne radim ja, već novinari koji nas bombardiraju ovakvim člancima. Da slažem se, Dan žena bi trebalo biti nešto lijepo i trebalo bi pisati o nečem pozitivnom. Ali nisu, odabrali su ovakvu tematiku.

      8. 3. 2019,   22:42
    • Ilija@ Nikada, sigurna sam da nećeš naići na ženu koja će te nabiti šakom u glavu. Toliko jako da ti polomi nos i skine par zubiju! Ako je nađeš, objavi svakako!

      8. 3. 2019,   23:36
    • Pipi@ Tko zna, možda ovu dvojicu vidimo zlostavljane u medijima kad se toliko osjećaju ugorženima. Ilija Čvorović, žena si ne napravi dijete sama, za to je potreban muškarac. Žena može s nekim leći, ali sigurno ne liježe s nekim da bi nakon toga išla na abortus i da bi ju netko zbog toga prozivao. Ako je muškarac svjesno i samovolljno napravio ženi dijete neka se nosi i s posljedicama svog čina (bio to abortus ili alimentacija). Jedno je s nekim spavati zbog biološke potrebe, a drugo da zbog toga svjesno napraviš dijete! Što imaš lijegati s nekom koja dijete ne želi ili na to nije spremna? O tome se razgovara prije nego odeš do kraja.

      11. 3. 2019,   15:13
    • propaganda protiv muškaraca

      12. 3. 2019,   09:51
    • sustav kod razvoda najviše koriste žene protiv muškarca a ne obrnuto,baš zato što im sistem to dozvoljava.kako muškarci koriste sustav ako je sustav takav da daje uvijek pravo ženi....

      14. 3. 2019,   20:46
    • I to govori da su ravnopravnije

      15. 3. 2019,   05:39
  • Malo se zaboravlja da su i ti nasilnici imali mamu koja ih je odgojila, često ih oblikujući upravo takvima kakvi jesu.

    8. 3. 2019,   08:05
  • Dosta više sa ovakvim člancima i slikama barem na današnji dan. Svim ženama sretan njihov dan, ma što god to značilo. Nije mi nešto drugačiji kao ostali.

    8. 3. 2019,   08:10
  • Ajde dosadni ste više.....

    8. 3. 2019,   06:52
  • To je užas što rade tim ženama. Ali i žene zlostavljaju muškarce, odgajaju djecu protiv muževa i povremeno ih zakolju noću kad spavaju...

    8. 3. 2019,   06:48
  • V Prigorju žene tučeju muževe

    8. 3. 2019,   07:06
  • Nešto moram primjetiti u ovoj seriji članaka, a to je da su nevjerojatno seksistički. Svaki pojedini članak u ovoj seriji nevjerojatno stereotipizira ženu i muškarca i etiketira ih. Autori ovih napisa ne samo da generaliziraju sve muškarce, nego i omaloažavaju žene, generalno ih prkazujući kao žrtve kojima, eto treba zaštita, jer same nisu valjda dovoljno pametne ni sposobne da rješavaju svoje životne situacije jednako dobro kao muškarci. Istovremeno, prešućuje se činjenica da su mnoge žene danas i same zlostavljačice, a njihove obitelji, supruzi, djeca - žrtve njihovog iživljavanja. Moj savjet autorima ovih tekstova je da prije svega preispitaju sebe, svoje stavove i svoje predrasude, koje očigledno imaju i to u priličnim količinama. I ne zaboravite jednu stvar - polovica zlostavljane i od majki zanemarivane djece su djevojčice. Dakle, žene. Danas je i njihov dan. Ali njihovo zlostavljanje nitko ne spominje. Polovica abortirane djece su djevojčice. Dakle žene. Ni to nitko ne spominje. Ponavljam, prije nego bacite prvi kamen, razmislite o vlastitim grijesima i predrasudama.

    8. 3. 2019,   11:23
  • malo prejtjerujete a tim člancima.. a zašto ništa ne pišete o tome, kad žena psihički maltretira muškarca?

    8. 3. 2019,   08:49
  • Danas je dan zena, pa zato pisite o boljim stvarima, a ne o ovakvim izmisljotinama. Da imate i malo pameti prestali bi pisati i filati nas o tome. Zenama zelim Sretan Dan Zena i da ni jedna ne dozivi nista takvog.

    8. 3. 2019,   07:25
  • U današnje vrijeme, s jedne strane stalno se vodi rasprava i sve moguće ženske organizacije bore se da žene i muškarci budu ravnopravni, u globalu ovo podržavam. S druge strane nas bombardiraju s time da su žene nježniji spol, slabiji spol, ljepši spol itd. Može li netko objasniti kako je to moguće? To je najblaže rečeno licemjerno jer ako želiš ravnopravnost, kako žene mogu biti ljepši, slabiji ili nježnji spol. Dalje, ako želite ravnopravnost, koja je razlika ako muškarac udari muškarca, muškarac ženu, žena muškarca ili žena ženu, ako smo ravnopravni onda ovdje nema razlike (da ne bude zabune, ne podržavan ni jedan oblik nasilja) samo iznosim nekakve činjenice kod kojih ne bi smijelo biti razlike, a stalno se prave razlike?. Zaključak je, drage žene ako želite ravnopravnost, prihvatite i dobre i loše strane ravnopravnosti, ne samo one koje su dobre i koje vam odgovaraju. Svim ženama sretan dan žena.

    8. 3. 2019,   09:04
    • Prava istina je da ne žele ravnopravnost, već privilegiranost.

      8. 3. 2019,   09:47
    • Malo se udaljavate od teme,netko nekoga fizički zlostavlja,kraj priče. Šta se vrtite oko ravnopravnosti? Žena je trpila fizičko i psihičko zlostavljanje,ako se niste našli u takvoj situaciji nemate pravo komentirati.

      8. 3. 2019,   12:41
    • jasnaaaa @tako je. Kakove su to izobličene analogije. Sam početak je pogrešan. Kao prvo, riječ bore se je agresivna. Nazvala bih angažman za zaštitu žena, i to sreća, ne samo od "iskarikiranih" feministica, već od hvala bogu sve više emncipiranih muškaraca, zdravoga razuma prije zauzimanjem i javnim apelom na svijest. Dakle el toro@ i pa ti vidi@ sama statistika, koju inače ne priznajem uvijek, kao niti analogiju koja je "debelo" prevaziđena i površna u debatama, a njom ste se poslužili vam govore o razlogu poradi kojeg se u članku govori danas (nažalost). Broj žrtava žena od strane muškaraca nije nezanemarljiva, ali je obratno 20 puta veća..a i u članku tema. Sa razlogom naravno. Ova priča sa slabijim i nježnijim polom ne igra.. slabiji pol ? To nisu argumenti za ili orotiv nasilja. Možda kod majmuna. Zvuči jako smiješno..sory.

      8. 3. 2019,   23:04
    • dečki nemojte kenjarit, žena oće zaradit istu plaću kao muško i da je ne otpuste zbog djetetove bolesti (to je ravnopravnost), i oće to da joj niko ne lomi kosti. jel to tako teško zbrojat i shvatit?

      9. 3. 2019,   02:44