Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

EU je spremna ukinuti carine na uvoz automobila iz SAD-a

Komentari (27)
  • Eh, EU prestaje biti monopol Njemacke i Francuske, sve ovo su bas oni inscenirali braneci svoje nacionalne interese, svoju automobilsku industriju. Bravo za Trump-a ili bez carina ili obostrano, najbolje BEZ.

    22. 7. 2019,   14:50
  • Trump opet lupeta pa to je fer tgovina. Amerika eu 2.5 % carine na uvoz auta a eu njima 10%. U cemu je problem?Znaci fer je samo ako je na stetu Amerike.Hrvatska je najvise profitirala na izvozu auta u Ameriku.

    22. 11. 2019,   18:38
  • Ma neka ukinu carine, nitko normalan u EU neće kupovati te američke špicaste kutijetine koje troše kao kamioni i koji iz 5 lit mortora izvlače samo 200 KS....

    22. 7. 2019,   14:25
    • Pusti te zastarjele aute koji se kupuju u Hr. Tesla ubija.

      22. 7. 2019,   18:26
    • Ma je li, ubija da, ali cijenama samo!

      23. 7. 2019,   14:44
    • Tesla prošle godine prvih 5 mjeseci 9.401 prodan auto a ove godine u prvih 5 mjeseci 31.118 prodanih auta u EU. Znači više od tri puta više ili 302% povećanje prodaje.

      23. 7. 2019,   14:48
    • Špricer, aj ne trubi gluposti molim te :) Očito si američki auto vidio samo na filmu

      24. 7. 2019,   08:58
    • Čovjek zna samo za VW dizlo koje čađi.

      24. 7. 2019,   10:57
    • Radije bi kupio ford mustang za 20 tisuca dolara + carina i porez, nego vw passat za 50 tisuca

      24. 7. 2019,   17:04
    • Poozdrav svim "Amerikancima" ovdje! Pa kad su to tako kvalitetna ta američka vozila, kako to da ih na EU prometnicama vidiš jednom u mjesec dana?

      24. 7. 2019,   23:37
    • Špricer, ti vidiš cherokeeja ili grand cherokeeja jednom mjesečno? Gdje ti živiš? Ja samo njih vidim par desetaka dnevno, i to svih godišta, od 90ih do novih. Al ok, ima ih manje nego VWa, to je istina. Zašto? Osim chryslera (dodge/ jeep), mislim da drugi nisu imali ni uvoznika u lijepoj našoj, sve ovo što je došlo je ušlo individualnim uvozom. Opet pitaš zašto? Davno mi je poznanik rekao genijalnu rečenicu koja će ti sve objasniti- da su naši stari išli na bauštelu u japan, danas bi honda bila das auto. Ako trebaš daljnje pojašnjenje/ proširenje, reci, rado ću odvojiti par minuta.

      25. 7. 2019,   07:53
    • Zbog ogromnih poreza i carina. Camaro ss u usa za 25 tisuca dolara ovdje za 60 pa ti vidi zasto ih je malo!!!!

      25. 7. 2019,   14:03
    • Nije zbog carina već zbog zastarjelog dizajna, velike potrošnje, slabe sigurnosti pri sudarima, i ostalih zastarjelih američkih rješenje na autima. A te Cheerokije vidiš, da, ali godina proizvodnje iz II svj. rata!

      25. 7. 2019,   17:00
    • Zato je ford focus svake druge godine auto godine.

      25. 7. 2019,   18:35
    • špricer, aj nemoj :) Evo, konkretno moj 2.0 (auto 5m, oko tonu i 800) troši 10l gradske (zg). O čemu pričaš? Zastarjeli dizajn? Aj, tu nema smisla svađati se, ukusi se razlikuju i to je to. Koja su to ostala zastarjela rješenja na njihovim autima? (osim retardirane činjenice da oni na svoje aute iz nekog meni nepoznatog razloga uopće ne stavljaju stražnju maglenku, pa kad auto ide za europu onda se postave maglenke na stražnji branik, i na svim autima svih proizvođača izgledaju isto).

      26. 7. 2019,   07:00
  • i to opet neće pomoći američkoj auto industriji jer njihovi auti ne zadovoljavaju euro 6 normu a ni euroncap test baš nije na njihovoj strani, jednom je netko na top gear izjavio "europske aute kupuje cijeli svijet a američke samo amerikanci"

    22. 7. 2019,   13:36
    • Ja ni ne znam tko u EU kupuje američke aute. Osim BMW X5.....:-))

      22. 7. 2019,   14:06
    • A otkud ti molim te ta informacija? :D Moj chrysler iz 2005 (da, već je stari bogec) ima euro V motor. Pogledaj malo jeepove motore (inace, chrysler, dodge i jeep su sestrinske firme), i općenito pogledaj eco zahtjeve nekih SAD država (krenimo s kalifornijom), pa ih usporedi s našim normama.

      22. 7. 2019,   14:15
    • J.K. pogledaj ti koja mjesta navedena auta zauzimaju u kategoriji pouzdanost, u Njemačkoj su konstantno na zadnjim mjestima, lošije stoje i od Daćie, Fiata bilo kojega ili Citroena, a motori su im u rangu kamionski, za održavanje su skupi ko kupleraj.

      22. 7. 2019,   15:12
    • urnebes, daleko si od istine :) aj kad ti bude malo dosadno, nazovi MAG trgovinu (uvoznik dijelove za američane, lako ćeš ih naći na netu) ili recimo Tokića, pa pitaj za recimo moj auto- chrysler sebring 2.0, manualac, 05g za par dijelova....ajmo uzeti recimo set zupčastog (sa vodenom pumpom, španerima itd), prednje diskove s pločicama i recimo gornju kuglu prednjeg lijevog kotača, pa me zanima dal ćeš i dalje misliti da su skupi ko kupleraj :) (Hint- nisu. svi navedeni dijelovi su mi bili jeftiniji nego za ženinog citroena picasso, auto ima skoro 200 000 i osim redovnog održavanja sam u ovih 7 godina kolko je kod mene uložio možda 2 000kn). Kad mi je auto ponuđen prije tih 7g, moja reakcija je bila ista- bože sačuvaj, tko će to tankati i održavati. Nakon par poziva sam se predomislio, kupio ga i vrlo mi je drago zbog toga :) P.S. kamionski motor 2.0 sa 104kw? Ne baš, jelda? :) P.P.S. ono što je skupo na njima (kod nas) je limarija- nema zamjenskih dijelova, samo originali, i jako je teško naći rabljene dijelove (na otpadu) jer ih nema puno.

      23. 7. 2019,   07:29
    • I usput, kad si već spomenuo tablice pouzdanosti....vw je 25, jeep 29, mercedes 30 (!), bmw 31, audi 34, chrysler 35 (reliability index UK za 2019, reliabilityindex . com / manufacturer)

      23. 7. 2019,   07:32
    • ja sam to onako površno opisao bez da imam precizne podatke, u prvom redu jer u Njemačkoj su posve rijetka pojava, mnogi se žale da USA auta nisu na nivou drugi proizvođača kako tehnički tako i iz sigurnosni razloga, a isti slučaj je momentalno i sa kineskim autima što ne znači da tako mora bit za uvijek, što je prije petnaestak dvadeset godina bio slučaj i sa Korejcima, a danas su Korejci rame uz rame sa vodećim svj.proizvođačima.

      23. 7. 2019,   16:42
    • to ti i pokusavam reci, kod nas su ljudi prepuni predrasuda jednostavno zato jer ne znaju. Golfa su vozili oni, njihovi tate i dede- to mora biti dobro. Chrysler je nesto tamo egzoticno, to ne moze biti dobro. Isto su pricali i pocetkom tisucljeca o japanskim autima- danas ih svi zivi hvale. Ameri jesu malo specificni, neke su stvari malo drugacije nego na "nasim" autima, ali to je daleko od loseg. A ekologija i sigurnost su im bili prioritet davno prije nego nama, NHTSA je radio testove prije euro NCAP-a, i mnogi su testovi strozi nego u NCAP-u. Ne rade oni samo pickupe i muscle carove ;)

      23. 7. 2019,   21:26
    • problem je da sam "presudio" a da uopće nisam imao priliku to doživit ili isprobat. preporučujem samom sebi da se ne zalićem u teme koje mi nisu uža specijalnost.

      23. 7. 2019,   21:35
    • Svaka čast na priznanju :) P.S. kad uloviš priliku, isprobaj malo amere (pričam o autima, da se ne bi našao neki pervertit) , možda te iznenade, a kod nas su smiješno jeftini

      24. 7. 2019,   08:59
  • EU je spremna, a rvacka? Tu u ovaoj prčiji najalavijeg političarskog taloga u Svemiru naplaćuju carine i na domaće proizvode...

    22. 7. 2019,   13:28