Facebook uvodi novi sustav oglašavanja 'Sponzorirane priče'. Tvrtke će moći platiti da vaši prijatelji na svojim stranicama vide proizvod ili uslugu koji ste vi 'lajkali'
Facebook već na 600 milijuna, planiraju zarađivati od 'lajkova'
Iako servis Socialbakers tvrdi da je na Facebooku već više od 600 milijuna korisnika, prema njihovim podacima taj broj i dalje je nešto iznad 500 milijuna. Facebook je sada našao novi način kako zaraditi na milijunima korisnika.
Facebook pokreće program nazvan Sponzorirane priče. Primjerice, ako jedan od naših prijatelja odluči otići na kavu u određeni kafić, ta informacija će na nam biti vidljiva na stranicama Facebooka, ako je to taj kafić platio. Novost koju donose Sponzorirane priče je da ćemo ubuduće moći "lajkati" proizvod ili kompaniju koja plaća da se potom ta informacija vidi na stranicama vaših prijatelja, prenosi Los Angeles Times
Prema službenim podacima najveća država na Facebooku je očekivano SAD, ispred Indonezije i Velike Britanije. Hrvatska se na tom popisu nalazi na 63. mjestu, dok su Srbija na 43., BiH na 69. i Slovenija na 81. mjestu, prenosi netokracija. Od 1,3 milijuna Hrvata na Facebooku, 79 % ih je punoljetno.
Popis najvećih brand stranica i ne iznenađuje. Na prvom mjestu u svijetu je sveprisutna Coca-cola, zatim Starbucks kava, Oreo keksi, Disney i Red Bull. U Hrvatskoj se na tom popisu nalazi na prvom mjestu 24sata, zatim Ok je Ok!, Croatia, Jutarnji i igre.hr. Prosječni korisnik ima 130 prijatelja, a svi mjesečno provedu preko 700 milijardi minuta na stranicama Facebooka.
>>>Budite prijatelj 24sata na Facebooku