Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Fale im pragovi: Nemaju čime popraviti 7 km oštećene pruge

Komentari (71)
  • Živim u Češkoj tridesetak godina i nisam vidio drvene pragove,svi su od armiranog betona.Pa u Hrvatskoj se na željeznicu nije investiralo još od Franje Josipa i Tita.

    29. 1. 2016,   17:37
    • Vjerovatno zato što je ova država još uvijek u tom periodu.

      29. 1. 2016,   18:02
    • Ma imaju i tu betonski pragovi pogotovo ova dionica što je renovirana prošle godine od Dugog sela do Zagreba, ali ova dionica gdje je vlak iskocio ne moze trpiti betonske pragove zbog močvarnog tla pa bi trebala vec investicija koja ukljucuje i nasipavanje kamena za što jadni HŽ nema novaca.Općenito je dionica od Dugog sela do Ivanić Grada koma, a pruga jako stara i što je najbolje samo jedan kolosijek pa kad ide vlak iz kontra smjera putnici ko budale cekaju da bi drugi prosao.Mislio sam da ce ih ovaj događaj natjerati da konačno srede tu dionicu kako bog zapovijeda, ali vidim da sam se prevario oni ce to zakrpati pa kad putnicki vlak iskoci iz tracnica i nastane katastrofa onda će se valjda poduzeti neke mjere.Tipično za Hrvatsku, dok ide ide samo krpaj.......

      29. 1. 2016,   18:20
    • A tek da vidite pragove ispred ulaza u Sisak ispod mosta,kada vlak prolazi vidi se kako se šarafi izvlače iz mesa(trulog) drvenih pragova....a da vidite stanicu u Sisku koja stoji raskopana dvije i pol godine...

      29. 1. 2016,   18:46
    • zato jer zivimo na titinoj ostavstini

      29. 1. 2016,   19:41
    • Nije beton haj , nego drvo i to već 30g. Beton je bio kao noviteta 70g. al se pokazao radi neelastićnosti loš , naroćito na krivudavim prugama . Zato ti komentar ne valja , u stvari zaostali su Česi !

      29. 1. 2016,   19:54
    • To je bit cijelog problema. Između ostalog. A "ostalo" je menadžerski ugovori, kraljevske otpremnine, pljačka nafte i HŽ infrastrukture. Plus naravno uhljebljeni koji nisu sposobni obnašati ni dužnost šintera kamoli djelatnika HŽ-a,

      29. 1. 2016,   19:58
    • UMPROFOR@ dodji u 4ešku pa pogledaj kako se živi,kakvu industriju imaju,poljoprivredu.Da imamo jedino SKODU auto gdje bi bili.Imaju tri tvornice osobnih automobila,tri tvornice kamiona,poljoprivredu,tešku industriju,mi smo za njima najmanje dvadeset godina.Da nemamo turizma bili bi gori od rumunjske i bugarske,a što se tiče željuznice skoro svugdje imaju dva ili tri kolosjeka,a vlakovi voze 160 km na sat,to je u Hrvatskoj naučna fantazija.

      29. 1. 2016,   21:41
    • A dobili su novce za renovaciju, al eto od renovacije samo ,r, pardon krpanje....dok se ne desi tragedija, bitno da vodeći govore da im inženjeri na terenu kažu da je stanje na terenu savršeno!!! HŽ - di su novci za renovaciju te dionice??? Vlakovi derutni, stanje katastrofa, a prugom se pred 20 god sat i nešto brže dolazilo. Koga vi lažete!!!??????

      30. 1. 2016,   01:48
    • Muda @ Nisam ja Rvat nit živim u RH . Granićimo .

      2. 2. 2016,   08:04
    • Nisu od armiranog, već od prenapregnutog betona. Malo bolja stvar od armiranog... al u svakom slučaju plus... UNPROFOR... ti bi i elastičnost ceste riješavao drvetom ili gumom?! Vlakovi imaju amortizere, a pruga treba biti što manje podložna "vibriranju", plesanju ili kako ti to nazivaš elastičnošću. Nikad nećeš vidjeti stvarno brže vlakove da se voze po balvanima...

      6. 6. 2017,   21:22
    • Ajmo ovako , drveni su skuplji i trajniji ! Samo pruge nisu rađene za putnićki promet , nego za teretni . Što se tiće ceste asfalt je veoma elastična stvar i samo se ćini tvrda ako udariš glavom u nju !

      6. 6. 2017,   21:41
  • Bitno je da su davali više stotina tisuća kuna otpremnina ljudima koji su imali 6-12 mjeseci do mirovine!

    29. 1. 2016,   17:40
  • eno im barem 2 tisuće pragova na skladištu bivšeg ferimporta u golikovoj ulici na voltinom.

    29. 1. 2016,   17:04
  • Ne kužim zašto je za oštečenje kriv srpski vagon.Ako su pragovi truli, kriv je HŽ.Mogu biti sretni da nije bilo žrtava.A HŽ nema drvenih pragova!!! Nemam ih ni ja, ali ako mi zatrebaju , kupit ću ih .Šta misle, tko bi im trebao kupiti pragove?

    29. 1. 2016,   17:07
    • nisu truli pragovi,nego je pukla osovina na srpskom vagonu, vama za informaciju

      29. 1. 2016,   17:35
    • Gdje pise da je pukla osovina?

      29. 1. 2016,   17:54
    • Hvala na informaciji, samo još jedan tehnički detalj, je li osovina bila drvena?

      29. 1. 2016,   17:57
    • Opcenito pukla osovina ili ne pukla! Hz infrastruktura stoji na mjestu godinama. Zivjeo sam 30 god.u okolici Sl.Broda tj.28 km prugom. i u vrijeme dok sam se skolovao vlak je stizao za 24-26 min u Brod. Sad vlak tu istu relaciju vozi i do 40 min ponekad. A pruga fantazija,prijelazi i signalizacija takodjer. Dobro pa je proslo bez zrtava!

      29. 1. 2016,   18:28
    • Svako izkliznuče labudice - postolja vogona koji ima 2 osovine , sa jednim točkom razbija pragove , pa oni bili drveni ili betonski ! Da su pragovi bili betonski , bili bi skroz uništeni , pa bi možda iskliznuli i vagoni iza srbskoga i mašinovođa bi to osjetio . Ovako su bili drveni , kod kojih drvo ne dava takav odpor iskliznulom točku , da bi se to osjetilo na lokomotivi .

      29. 1. 2016,   20:04
    • Drvo je zakon, i za pragove, i za osovine, i za vješanje.

      29. 1. 2016,   20:59
  • nekoliko stotina komada novih pragova više od godinu dana stoje u gornjim dubravama.

    29. 1. 2016,   17:09
    • Ovako mic po mic HŽ može sakupiti potreban broj od informacija komentatora , kad već izgleda za to nemaju dugmence na kompiću !

      29. 1. 2016,   20:06
  • "Direktorica HŽ Infrastrukture Renata Suša kaže da je štetu na pruzi napravio teretni vagon srbijanskih željeznica kojima će proslijediti račun za popravak pruge." hahahahahahahahaaaaa, ista fora u mojoj firmi uvjek naje**** onaj koji je zadnji radio dok onih 237 prije smjena nije krivo, kako ti direktorčići uvjek preokrenu u svoju korist, svaka im čast, a zaborave da su i oni od krvi i mesa :D

    29. 1. 2016,   17:08
    • Svaka željeznica odgovara za stanje svojih voznih sredstava i svaka željeznica pojedine države ima vagone osigurane i za takve slućajeve. Srbsko osiguranje će platiti popravak pruge ali sa odbitnom franšizom starosti - amortizacione vrijednosti polomljene pruge .

      29. 1. 2016,   20:10
  • Milijuni eura se bez problema iz džepa vade za ilegalne migrante - a nema se za drvene pragove po kojima ih voze.

    29. 1. 2016,   17:33
  • evo vidiš nesposobne ljude u svim u svim do sada izabranim vladama. oni ugovaraju nove vlakove (ok tak i treba potakni domaču proizvodnju imamo i znanje i hočemo raditi) , pa kupuju one famozne nagibne vlakove a to di če oni voziti to je manje bitno. to je ko da svi u hrvatskoj voze ferarije a imamo svuda makadam. pa to samo lud i nesposoban čovjek može tako razmišljati i forsirati preko reda. ko ovi genijalci koji asfaltiraju ceste,pa onda dva tjedna poslije idu kopati za plin pa pokrpaju, pa za tri dana za kanalizaciju pa pokrpaju,pa onda za recimo tjedan dana ide voda pa pokrpaju,i onda je cesta gora nego kaj je bila prije prvog asfaltiranja .pa u zatvor bi odma onoga koji to potpiše, a kao neki holding su i umjesto da se dogovere svi za istim stolom sad se radi to i to,i idemo sve mjenjati odjednom i sad i mirni smo dugi niz godine.

    29. 1. 2016,   17:56
  • ovo je prava noćna mora ..

    29. 1. 2016,   17:04
  • Pa izvadite ih sa kumrovečke pruge,ionak vlak ne vozi dalje od (moslim) Harmice već više od 10 godina. Ak i ti pragovi još kaj vrijede.

    29. 1. 2016,   17:33