Obavijesti

Promo sadržaj

Franck: predstavljeni novi osvježavajući kokteli za ljetnu sezonu

Franck: predstavljeni novi osvježavajući  kokteli za ljetnu sezonu
13

Hrvati godišnje popiju čak 35 milijuna Franck Cappuccino instant napitaka čiji su najveći potrošači većinom mladi u dobi od 18 do 24 godine

VIDEO

Istraživanja u Hrvatskoj i EU pokazuju kako potrošači traže desertnost i raznolikost okusa u kategoriji instant cappuccina, a Franck odgovara sa stalnim inovacijama u okusima linije Franck Cappuccino.

Franck je na terasi zadarskog Beach bara Bamboo predstavio osvježavajuće ljetne koktele napravljene s Franck instant Cappuccino okusima koje su Franckovi baristi osmislili za nadolazeću ljetnu sezonu.

Uz stalne inovacije u razvoju proizvoda, što je rezultiralo velikim izborom okusa Franck Cappuccina, kompanija je usmjerena i na stalne inovacije u pripremi i konzumaciji svojih napitaka slijedom čega su prije nekoliko godina predstavljene hladne verzije Franck Cappuccino napitaka. Potrošači su odlično prihvatili ove osvježavajuće, desertne napitke pa tako prodaja instant Franck Cappuccina u ljetnoj sezoni u prosjeku bilježi porast od čak 20 posto.

Godišnje se u Hrvatskoj popije čak 35 milijuna Franck Cappuccino napitaka. Prema istraživanju koje je Franck proveo prošle godine, prosječna obitelj najčešće kupuje više okusa, a konzumenti Franck Cappuccina su primarno mladi u dobi od 18 do 24 godine i u tom segmentu Franck je prvi izbor kod potrošača. Franck Cappuccino najčešće se konzumira tijekom druženja u kafiću ili kod kuće, među omiljenim je studentskim napitcima, te potrošače često asocira na opuštanje i desert. 

Na europskome tržištu, u instant cappuccino kategoriji prevladava trend prema kojem retail brendovi lansiraju sve više desertnih napitaka od kave (tzv. „dessert-style coffee“) koje potrošači percipiraju kao dobru zamjenu za desert, što je u skladu s Franckovom strategijom za ovu kategoriju. 

Tri nova ljetna koktela koji su predstavljeni Moonlight Glimmer, Tropic Paradise i Summer Fling ovo će ljeto biti dostupni u više od 2000 kafića diljem Hrvatske, a lako ih je pripremiti i kod kuće. Recepti s uputama za pripremu dostupni su na www.franck.eu.

Koktelu Moonlight Glimmer baza je Franck Cappuccino Vanilla Cream s dodatkom mlijeka, džema od šumskog voća i kremastog likera, Tropic Paradise sadrži Franck Cappuccino Kokos i Bijelu čokoladu s dodatkom keksa, banana, bijelog ruma, mlijeka i likera od kave, dok se Summer Fling  spravlja od Franck Cappuccino Irish Creama u kombinaciji s oreo keksima i mlijekom.

Osim u Zagrebu tijekom ljeta Franck će organizirati Summer Ice Cappuccino party i u ostalim gradovima: 5. srpnja u Hotelu Jadran u Splitu te 26. srpnja u Beach baru Chupacabra u Fažani, sve s početkom u 15 sati.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

VIDEO

Ana Lokas nova predsjednica uprave Tifona
PROMO

Ana Lokas nova predsjednica uprave Tifona

Ana Lokas imenovana je novom predsjednicom Uprave Tifona. S više od dva desetljeća snažnog iskustva u financijskim i poslovnim sektorima, u svoju novu ulogu na čelu tvrtke donosi bogatu stručnost i dokazano iskustvo u vodstvu.

Nutricionistica otkriva kako pravilnom prehranom unaprijediti mentalno zdravlje
PROMO

Nutricionistica otkriva kako pravilnom prehranom unaprijediti mentalno zdravlje

Očuvanje mentalnog zdravlja istaknuta je tema u današnjem užurbanom i stresnom suvremenom svijetu. Svakodnevno suočavanje sa izazovnim situacijama i zanemarivanje mentalnog i fizičkog zdravlja mogu imati ozbiljne dugoročne posljedice.
Nadzorni odbor potvrdio Godišnje izvješće Grupe Petrol i društva Petrol d.d. Ljubljana
PROMO

Nadzorni odbor potvrdio Godišnje izvješće Grupe Petrol i društva Petrol d.d. Ljubljana

Grupa Petrol u 2024. planira čistu poslovnu dobit u iznosu od 156,5 milijuna eura