Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

'Grozim se kad vidim kako hitna u Hrvatskoj prima ljude'

Komentari (189)
  • Sad budu komentari: oni to i naplate. Neka. Ako su mi spasili dijete ili bližnjeg budem platio. Kod nas plaćamo unaprijed a ministar se ne osiječa odgovoran.

    12. 1. 2019,   13:16
    • Kod njih je besplatni javno zdravstvo. Mi imamo participirano, što nije besplatno.

      12. 1. 2019,   13:34
    • Šta ti plaćaš ?! Dopunsko od 80 kn? Na zapadu bi morao kredite dizatu, zajmove i hipoteke za nekoliko dana boravka u bolnicama. Dobijao bi generičke lijekove (puno lošije kvalitete) bio bi zadnji po protokolu (ako nisi bogataš). Ne dao Bog da se ozbiljno razboliš i da ti trebaju ooeracije, kemoterapije, oporavci, toplice itd. Mišljenja sam da bi svoju djecu, obitelj i bližnje ubrzo doveo na prosjački štap. Zato ne trkeljaj gluposti, nego zahvali dragom Bogu na našem zdravstvu i sustavu i nadam se da nikad nećeš završiti bolestan na zapadu, pa da na vlastitoj koži osjetiš što znači "liječenje".

      12. 1. 2019,   13:44
    • Nisam mislio samo na V Britaniju. U većini zemalja zapada se naplati dio troškova ako spase pacijenta. Ako ne, onda bolnica istraži slučaj da se odbrani od tužbe a u pravilu im nije ni u primisli da nešto naplate (osim kod krivičnih djela).

      12. 1. 2019,   13:45
    • potjeh kod nas je vec kao na zapadu...reed za CT je po 6 mjeseci...odes kod privatnika i platis i sutra si na redu..ljecnici u slavoniji su na razini veterinara...uzas....prepotentni,bahati...sto su prepotentni i bahati sto ne rade svoj posao...sto jednoj hitnoj treba maltene 15 minuta da sjedne u vozilo i krene...ne svi ali jako puno ljecnika je nekvalificirano,lose rade dijagnoze...prije svega neprofesionalno se ponasaju i svi kao da su zaboravili Hipokritvou zakletvu gdje svecano obecaju da ce svoj zivot stavit u sluzbu humanosti a kao najvaznija briga mi je zdravlje pacijenta...niti su humani,niti se nesto previse brinu(cast iznimkama)

      12. 1. 2019,   13:52
    • Neka naplate, ionako naplate od zdravstvenog osiguranja. Radim u zdravstvenom sustavu i mogu samo reći da je čovjek u pravu. Pa kod nas je već godinama po podacima Hrvatskog zavoda za hitnz intervenciju preko 90 % intervencija hitne zapravo nehitno. Svatko ima pravo na sve bez obzora na protokol. U bolničkim hitnim prijemima kako on i sam navodi dolaze i ozbiljno hitni ljudi ali i ljudi sa grloboljom, uhoboljom i sl. što opet dovodi do prevelikog pritiska na službu nehitnih pacijenata. Liječnici opće prakse uglavnom rade od 08 do 12h nakon čega pacijente upućuju na hitnu i na hitne prijeme i za najnehitnije stvari. Protokol...ima ga dok netko ne dođe sa vezom ili dok netko nije preglasan, prijeti, govori da se borio za ovu državu i da neće čekati, za takve nema protokola jer u hitnim službama nema policajca ili zaštitara koji bi takvoga urazumio. Zar da netko izgubi glavu za par tisuća kuna plaće od kakvog od tih primitivaca? Osim toga mi nemamo dovoljan broj bilo kakvih protokola a kamoli kvalitetnih koji bi čovjeka na trijaži zaštitili. U Britaniji kada ti izjere parametre protokol te sam svrsta u trijažnu kategoriju i dogodi se nekada da pacijent umre u jednom od nekoliko tisuća slučajeva ali tada ne snosi krivicu onaj tko je trijažirao nego ga štiti protokol koji je koristio ako ga je koristio i na taj način strada jedan od tko zna koliko desetaka tisuća ljudi ali ostali budu pravovremeno i adekvatno zbrinuti. Kod nas isto strada jedan od neznam koliko tisuća ali svi su

      12. 1. 2019,   15:45
    • onda krivi plus ostali nisu ni pravovremeno ni adekvatno zbrinuti jer nema protokola koji ovih 90% nehitnih može uputiti liječniku obiteljske medicine, nema ambulante u koje ih može uputiti i preostaje im da ga upute na hitnu (izvanbolničku) gdje nema liječnika jer je na terenu) ili da ostane i čeka sati u bolničkom prijemu te iscrpljuje resurse koji su namjenjeni prije svega hitnim pacijentima.

      12. 1. 2019,   15:47
    • gospodo, završio na hitnoj u americi!!!! primljeni za 20 minuta, obrađeni s terapijom i otpusnim pismom na OSAM stranica!!!!!! sve za sat i pol!!!! platili 5800 dolara ali ostali živi!!! pametnom previše.

      12. 1. 2019,   15:52
    • ** Admin ** Poštovani, molimo vas isključite CAPS LOCK kao ostali korisnici na portalu. Lp

      12. 1. 2019,   15:53
    • Sestra mi prosle god radila sa curon od 26 g koja se dva mjeseca žalila na jake glavobilje isla lijecniku dali joj tablete, htijela sana ici na MR savijetovali joj doktori da je to badava bacen novac,, a nakon 2 mj kada se srusila na aerodromu gdje radi isla brzo na MR i ustanovili da ima bakteriju , brzo operacija,, ali lijeva strana joj u spazmu, a da je odmah isla bilo bi bez vecih posledica, inace sestra je kod njenih na stanu i najbolje frendice su. Toliko i o strucnosti kod njih. Svagdje ima pogresaka nazalost.

      12. 1. 2019,   16:31
    • strijelackrk - svako donosi osobnu odluku. kada sam po savjetu specijaliste trebao napraviti MR ( i kada sam morao čekati godinu dana ) ljepo otišo privatno, istovario se 2 tisuće kuna i stvar riješena. ako mogu za konzervu ( auto ) davati i trošiti pare onda valjda i ja vrijedim barem duplo od te konzerve.

      12. 1. 2019,   18:57
    • Dakle, MR je toliko poskupio. Kad sam ja išao kod privatnika prije desetak godina MR je koštao "samo" 750 kn. Dobio isti dan nalaze i mišljenje specijaliste.

      12. 1. 2019,   19:31
    • General@ u pravu si ,ali kada ti lijecnici tvrde da je to bacanje novca i da ti nije nista ozbiljno ipak povjerujes struci, samo sam htia rec da svagdje ima pogresaka ne samo kod nas.

      12. 1. 2019,   21:59
    • U slavoniji u pojedinim gradovima stanje katastrofalno,primjer jednog mog prijatelja sa statusom hrv-a,nije htio iskoristiti svoj status nego je išao redovnom procedurom,od nastanka nesnošljivih bolova u leđima,skoro pa i nepokretan,do operativnog zahvata prošlo cijelih 13 mjeseci,zar to može biti normalno?? Zamislite lijecnik opce medicine te pošalje zbog takovih bolova a prije upucivanja specijalisti na RTG,cekanje 35 dana,potom da bi neko ocitao nalaz cekane 21dan,a predhodno ljecenje inekcijama i tabletama za bolove 3mj.,a taj isti RTG na kraju neurokirurg nece ni da pogleda,za njega vrijedi samo MR ,koji kada je vidio bio iznenađen katastrofalnim stanjem,i tako to potraje 13mj.,i još mu je receno da je i dobro prošao!!

      12. 1. 2019,   22:49
    • ima tih priča puno...imam i ja osobnu jednu...ali ja se pitam kako su produktivni kad umjesto da moj oporavak traje 3 tjedna s fizikalnom,,,ispadne 3 mjeseca,,,2 nepotrebne pretrage i doživotno osakaćen...kako je to moguće u zemlji, kako kaže kujundžić: najboljeg zdravstva? žalio sam se i odgovor je bio: što ranije nisam rekao da želim operaciju, morao sam je tražit....i kad sam tražio osobnu liječnicu da mi skine langetu s druge ozljede išćašenja prsta, rekla je da to radi ortoped kod kojeg sam...naravno nakon skidanja langete pomicanje je ograničeno....sljedeći puta, jebeš ovakvo zdravstvo...jebeš ovakve doktore...i kad ideš prebacit bolovanje na državu, onda te prezirom gledaju kako lažeš da bi se izvukao s posla kojeg radiš na minimalcu...a ja do kraja života osjećam promjenu vremena i muku mučim s pokretima ključne kosti....5kirurga se šeću i tvrde da je sve OK, da na kraju kažu da nije i da je prekasno...naruče 2 pretrage da bi me umirili....kojima bi dokazali da je situacija OK...a iz aviona se vidi kod privatnika da je loše...al to je HR...onda još trpit ove na televiziji da nema hajke...

      12. 1. 2019,   23:04
  • Ja sam sa starim u dubravi cekao od 17h pa do jutra pa kad ga prosla bol uzeli papire i otisli kuci. Vjerovatno bi danas tamo sjedili da se nismo pokupili

    12. 1. 2019,   14:32
    • Nedaj in Boze doc po noci na hitnu...deru se sestre koda in to nije radno misto i koda in nije radno vrime...da se na nju ja deren sa saltera sta mi je dosla nesto obavit zavrsila bi u svin novinama...

      12. 1. 2019,   15:37
    • Jeste li se osvrnuli oko sebe koliko jos ima pacjenata koji su "hitni"? Jeste li bili kod liječnika obiteljske medicine ili ste odmah došli u hitnu? Ako jeste je li opce pogledao vašeg oca ili odmah uputio u hitnu? Izgleda da vam otac ni nije bio hitni slučaj. Jeste li svjesni da je jedan liječnik specijalist /specijalist kirurg dežuran na cijelu bolnicu gdje leži na stotine pacijenata i stotine ih prođe kroz hitnu? Jeste li svjesni da liječnik koji se možda čekao da nakon obrade pogleda vašeg oca negdje unutar bolnice ima pacjenta na smrti,vrši reanimaciju, spašava život? Ako niste, svjesni ovih činjenica izuzetno ste sebičnih. Sustav je pokvaren, ljudi dolaze na hitnu jer stanu na dječju igračku i govore da im je od onda noga hladna? Niste svjesni koliko je sve ne uređeno, koliko su ljudi glupi i koliko se hitne službe u RH narade.

      12. 1. 2019,   17:54
    • Ako iko cjeni njihov posa ja san...pod tin mislim na doktore...ja san se osvrnila na med sestre koje su prve u kontaktu s pacijenton...anbulanta prazna, dolazimo.oko 10 ipo subota...necu navodit slucaj al.je potreban.pregled a sestra kaze "sad ste dosli? Sad vas boli?"...kad bi me tribalo bolit...kad njoj zavrsi smjena...nedavno slucaj sa diteton...dere se al doslovno da sta nisan dala ljek.ditetu taj i taj...jesan li ja dr da znan sta triban dat prije hitnog pregleda...a dr.se manje vise normalno ponasaju nego su one isfrustrirane...nek.se ide doma derat na ljude

      12. 1. 2019,   20:00
    • Assia moj komentar se odnosio na elias_1,ali slažem se sa vama,hitne ambulante su pune starih baba,koje nisu vise za rad na hitnoj ali se nedaju radi koeficjenta i dodataka na rad,dok drugi mlađi zarađuju njihove plaće,ali onda kada ipak moraju ustati i nešto napraviti,ulaze u sukobe sa pacjentima i provociraju.Tu je opet kriv sustav što dozvoljava neradnike,iskorištavanje mlađih radnika,te rad takvim sestrama koje su čisti prikaz kako se medicinska sestra NEBI smjela ponašati.

      12. 1. 2019,   23:58
  • Kako razumjeti ovaj mentalitet komentatora na 24 sata? Na clanku o smrti neke osobe, optuzju nase lijecnike, zatvarali bi ih i oduzimali im licence a na clanku koji govori o tome kako nas sustav nije bas najidealnije uredjen, pljuju onog tko o tome govori i brane nas sustav???

    12. 1. 2019,   13:58
    • pljuju jer je bitnije tko govori nego što govori...

      12. 1. 2019,   14:01
    • Odi ti u VB i lijeci se..ako imas novca viska dobit ces eksluzivu, ako si obicni sljakaros dobit ces tek toliko da te manje boli...

      12. 1. 2019,   14:04
    • Još sam u dilemi da li se tu skuplja najgori šlj*** od ljudi ili je to stvarno realna slika ovog naroda

      12. 1. 2019,   14:09
    • opomena .. Ti si mjerodavan govoriti o UK i HR sustavu hitne sluzbe a ovaj tip to nije??? @nijetebriga , tako je to u svijetu, a u HR svi traze vrhunske tretmane - nece moci!

      12. 1. 2019,   14:34
    • triangle ... Zelim vjerovati da se na ovom portalu sakuplja to sto kazes - cast izuzecima! Bila bi katastrofa da je to slika naroda.

      12. 1. 2019,   14:36
    • -mariela-:@... tako je, svi traze vrhunske tretmane i da je sve besplatno.. A da tako ni jedan sustav pa ni sistem ne funkcionira, nigdje, to ih najmanje zulja..Traze bespaltno lijecenje-besplatne udzbenike-besplatne stanove-besplatan prijevoz i velike neto place za nerad.. Nigdje nista nije besplatno, sve to netko placa..

      12. 1. 2019,   14:48
    • "Inteligencija" mase a znamo koliko možeš računati na pamet mase.

      12. 1. 2019,   15:48
    • Prvo u HR ništa nije besplatno, da se razumijemo, ja sam svoj teški problem i bolni, prolaps 2 diska riješila, još treba rehabilitaciju, ali ipak hodam, zahvaljujući što sam imala čime platiti MR, inače sam najbliži termin u 5 mj. prošle godine dobila pred kraj 2019. Imam obrt i plaćam dopunsko i obavezno na HR prosjek, tako i mirovinsko. Što je najtužnije gotovo svi u čekaoni neurokirurške ambulante imali su MR iz privatnih poliklinika, sve mi se dogodilo na kraju ožujka, injekcije, tablete, pa dok dođeš do specijalista, koji proba s 16 blokada, pa onda preporuči napraviti MR, pa dođeš s MR za 10 dana, pa kaže ja tu ne mogu ništa, nek vaša dr. šalje dalje, i prepiše mi štake, jer bez pomoći jedva loveći se po zidovima došla sam do WC-a, ona kaže da bi dobro bilo otići neurokirurgu, ali ne šalje me, ajd još sam i tako trebala primiti par blokada. Onda sam otišla u privatnu Lumbalis kliniku, gdje su mi rekli da je jedan disk da bi mi pomogli bez op. ali ovako da mi što prije preporučuju napraviti operaciju, stručnjak si je dao vremena da mi sve objasni slikovito i koje bi posljedice mogle nastati ako to što prije ne riješim i radiolog gdje sam napravila MR ćudio se kako sam uopće na nogama. Nisam tražila nikakvo zvučno ime, nego prvog slobodnog neurokirurga, sve sam riješila od pregleda do op. unutar mj. i pol. Da nisam imala za MR još bih se mučila, ovako sam svakim danom bolje, a štake se voze zlu ne trebalo, još su problem više stepenica ili duža vožnja.

      12. 1. 2019,   16:13
    • E sad b problem Hitne, ima nesvjesnih ljudi koji ugrožavaju prave pacijente. Grlobolje, križobolje i sl. onome tko može nekoliko sati sjediti i brbljati u čekaoni, nije mjesto u Hitnom prijemu, pogotovo ne radnim danom kad im liječnik radi ujutro ili popodne.

      12. 1. 2019,   16:20
    • Božanstvena komedija plus. Jako dobro percipiraš. Ja i žena oboje radimo u zdravstvenom sustavu, ali sve živo i neživo obavljamo privatno jer jednostavno nema bržeg načina za riješiti problem. Visoko smo obrazovani i mogli bi moliti kolege da nam nešto odrade ali jednostavno ne želim negdje nekoga nešto moliti i nekome biti dužnik te uzvraćati takve usluge. Na sreću imamo mogućnost platiti i zato se slažem da je jadan onaj koji nema tu mogućnost. Nešto je trulo i u našoj državi i u sustavu.

      12. 1. 2019,   16:32
  • Jeli se to hrvatska uspoređuje sa Velikom Britanijom? Daj te ljudi, nadite neku državu iz Afrike da se realno možemo usporediti

    12. 1. 2019,   13:28
  • Daj ljudi otvorite oci,zdravstvo u Hrvatskoj je jako lose sto se tice funkcije.Imamo mi dosta kvalitetni doktora,ali na koji nacin funkcionira to zdravstvo je smijesno. Cisto ogledalo drzave. U Hrv mozes samo lijepo zivjet ako imas bas dosta novaca i sam si svoj gazda.A ovo sto se tu neki tjese necu ic van tu je dobro.je je super je,super je ako si zdrav i imas dosta novaca.ovo sve ostalo je patnja i nista drugo.pozz

    12. 1. 2019,   14:10
  • Imas infakt i dovede te hitna u Zagreb u Dubravu i tamo cekas 5sati a niko te ni ne pogleda dog ne dobis drugi napadaj i onda te preko oka pogledaju i to se zove hitna za u pakao

    12. 1. 2019,   15:16
  • ...ma da,udri po svome u svakom slucaju i u svakoj prilici,nije to baš tako ljudi moi,,pozdrav svim timovima na hitnim prijemima jer u svakoj prilici daju sve od sebe ,a drugo su mogucnosti kojima raspolazu... trpe ogromne kritike zbog sebicnog drustva,,,,

    12. 1. 2019,   15:05
  • E da, sto reci na ove komentare, mi Hrvati smo najšametniji na svijetu, ne nismo kada odes u taj svijet vidis da smo glupi ne ko rac.....ku nego ko cijeli buket, mi imamo sve naj, naj more, naj zemlju naj drzavu sve naj, ma ne bi se slozio, dok ne vidis nesto vise i nesto drugacije neznas u kojim zabludama zivis, i da ima i ljepseg mora, ljepse zemlje, bolih drzava. Kada normalna osoba vidi kako zdravstvena skrb funkcionira u normalnim drzavama, kako sve ostalo funcionira u ostalim drzavama, dobijes dojam da mi Hrvatici jos zivimo u doba kada se smatra da je zamlja ravna ploha. I da kao sto netko gore rece zaista smo govno od naroda.....

    12. 1. 2019,   13:24
    • kako ti pobogu mislis da kod nas funkcionira zdravstvo kad ne funkionira drzava?

      12. 1. 2019,   13:36
    • Bravo za komentar!!

      12. 1. 2019,   16:14
    • Viper ne prozivaj kolektivno ljude, ovo "mi Hrvati" je bezobrazno napisati i cjelokupnu naciju trpati u isti koš. Činjenica je da svi u HR nemaju dostupan isti standard liječenja. I da nema nekih pomaka u rješavanju problema.

      12. 1. 2019,   16:24
    • Božanstvena_komedijo, bilo vama pravo ili krivo,, da "MI Hrvati" smo u istom košu, cijela nacija, i da pomaka nema ne samo u zdravstvu, pomaka nema gdje god pogledaš i gdje se okreneš, zdravstvo, pravosude, policija, drzavna uprava, pa nije bez veze par desetaka, da ne kazem stotinjak tisuča ljudi napustilo Rvatcku jer im je bilo dobro, jer drzava funkcionira. I da ne kaze se đabe da narod ima vlast kakovu zasluzuje, vlast sa narodom spolno opći vec 20 i kusur godina, a narod opet i opet bira tu vlast. I kada netko ode iz te nazovimo je ljepe naše, vidi pa postoji i neki bolji, uredeniji svijet i to napise, velike rvatine ga stanu vrijedat i pljuvat. I da smo stoka sitnog zuba covjek se uvjeri tek kada ode van, nazalost morao sam i ja sa obitelji, i vjeruj problema nisam imao sa nikim ali bas sa nikim osim sa nasim dicnim rvatima.

      12. 1. 2019,   20:04
    • Nisi jedini, koji tako misli, ja sam i ovog trenutka meta vrijeđanja rvatine, na drugom postu, kćer mi polako pakuje, prijatelji neki otišli...koji još imaju malu djecu. Izborima se ne rješava ništa vidimo što se nakon njih radi, ali zato ne mislim da sam glupa ko Q, oni koji su najviše nahebali od Rvatina i gdje se najjadnije živi dalje glasaju za njih. Treba otići u uređene zemlje, neću radi onih koji mi govore svašta , pa i za cijelu sjeverozapadnu regiju stavljati glavu u torbu. Ljudi odlaze a oni se glodaju pomalo među sobom. I neka, neka im Rumunja, Bugara, Albanaca, Srba, ako misle da će njima to raditi što i nama, varaju se. Neka susjede Slovence pitaju kakvi su to radnici, tu izdvajam Srbe, oni rade. Ali niti na jednog neće dići ton ili im hebat mater.

      12. 1. 2019,   23:07
    • Sve ovo što si napisao je za njih govor mržnje i animozitet prema Hrvatima iz BIH, prema pazi izraza koji mi je napisan, mi smo citiram: "raspirivači regionalne netrpeljivosti među Hrvatima". A ti si i vidim i "dezerter", u skoro ću i ja imati još jednog "dezertera" u obitelji. Nek Rvatine hebu i prekovremeno da ih ne uzmanjka.

      12. 1. 2019,   23:20
    • Bozanstvena......dezertiraj, vidjet ces otvorit ce ti se novi svijet......

      13. 1. 2019,   07:52
  • Ma ode je pristup pacijentima ubi Boze...posebno sestara koje su valjda umislile da su Bogom dane pa se drece na DICU u neko doba noci nedavno jer su radi hitnog slucaja dosli na pregled...pocevsi.od toga nista ne funkcionira a dalje necu ni govorit

    12. 1. 2019,   14:18
  • Ovaj se raspisao u najmanju ruku kao Nobelovac

    12. 1. 2019,   13:25