Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Gurnuo je pod vlak dječaka (8): Ozljede su bile teške, umro je..

Komentari (140)
  • Žao mi dječaka, ali koliko će se sranja morat dogodit da se nijemci i ostali europljani opamete i probude?

    29. 7. 2019,   16:34
    • I što kada se probude i opamete? Onda će zbog nasilnih smrti nekoliko ljudi od ukupno 86 milijuna Njemaca pokrenuti konclogore, masovno protjerati sve koji vuku korjene južnije od Austrijske granice ili? Daj neko svoje rješenje

      29. 7. 2019,   16:56
    • rješenje??? zatvoriti granice za ilegalne migracije po uzoru na SAD. deportirati sve azilante i njihovu djecu čim stanje u njihovim zemljama više ne bude ratno... . kraj priče.

      29. 7. 2019,   17:02
    • Sada je prekasno za bilo kaj

      29. 7. 2019,   17:38
    • Anonimus, rješenje je fantastično jednostavno. Ali kada bih ga sada napisao, dobio bih crveni. No, minimalno - ono što kaže llltwisterlll.

      29. 7. 2019,   18:49
    • Jednostavno. Ilegalne, sve, bez iznimke, poslati doma. Legalne također, ako rade sranja. I za domaće i ove sa državljanstvom postroziti zakone do zla boga. Pa vidjet.

      29. 7. 2019,   19:13
    • gavro, u pravu si. Uostalom, imaju Nijemci 80 godina stara iskustva s time....

      29. 7. 2019,   19:44
    • Pa oni će biti deportirani čim stanje u njihovim zemljama to dozvoli kao što su i naše deportirali 90tih. Kako misliš da Njemci zatvore granice....kao slavinu? I što je onda sa idejom Shengena? Što bi htio napraviti u RH,vojnu državu u kojoj bi vojska branila granicu i ulaz ilegalaca u Njemačku i sl. Nije dovoljno što sa Amerima i ekipom destabiliziramo zemlje.kao Afganistan te uzrokujemo sve ove migracije te naše ljude izlažemo pogibelji nego trebamo još i cijeli proračun utuči u vojsku i čuvanje leđa Francuzima, Njemcima i sl. a sve zbog 0,01% ekstrema i potencijalnih terorista među imigrantima. Skup je to sport i vjeruj mi Europi je jeftinije istrpiti nekoliko mrtvih godišnje od strane terorista

      29. 7. 2019,   19:55
    • A čuj sjetimo se 90tih i naših deportiranih te što se tiće ovoga drugoga pitajmo se da li je ovoga bilo prije demokratskih intervencija u Siriji, Libiji, Iraku, Afganistanu .......koliko se ja sjećam nije, štoviše u EU su najveća prijetnja bili domaći teroristi koji su ubili na godišnjoj razini mnogo više ljudi. Sjetimo se IRE, ETE, baskijskih separatista....pa ti su godišnje ubijali nekoliko desetaka ljudi

      29. 7. 2019,   20:03
    • Anonimus.... ETA, IRA, RAF, Brigate Rosse.... sve su to bile terorističke organizacije koje su sijale teror po SVOJIM matičnim državama!!!! Brigate Rosse nisu vršile teror po Velikoj Britaniji, RAF nije vršio teror po Francuskoj..., itd! Dok islamski teroristi siju smrt po cijelom svijetu, ne pitaju koja je država u pitanju, najbitnije je pobiti što više "kaurina" u svetom ratu, džihadu. No, migrante treba vraćati i vratiti, ne samo zbog terorista, iako ih među migrantima sigurno ima više od 0,01 %. Toliki priljev (muslimanskih) migranata neumitno prijeti promjenom demografske slike Europe. Oni se ciljano šalju, s jasnim ciljem islamizacije Europe. U Pakistanu, Maroku, Iranu, Bangladešu, rata - nema! Od čega i zašto onda oni bježe u Europu??? Nema više rata ni u Siriji i Iraku. Bez iznimke sve vratiti natrag, postaviti Viktora Orbana za šefa EU, ili bar totalno primijeniti mađarski recept.

      29. 7. 2019,   20:14
    • "Politička korektnost" ili ja ću ti se nag...ti da me možeš bolje ..... će nas koštati života.

      29. 7. 2019,   20:39
    • Anonimni, jesu vraćeni libanonci koji su u 60-ima došli u DE? Nisu. Sad im libanonska mafija, prva druga treća i četvrta generacija kolo vodi po berlinu, nrw-u i ostatku njemačke. Za glavnog su utvrdili da je u biti kurd i nisu ga poslali doma. Neće oni nikoga doma slat.

      29. 7. 2019,   20:40
    • sad im je nova baza da prelaze na kršćanstvo da bi izbjegli deportacije jer navodno u svojim zemljama nisu sigurni ....a ovo šta se desilo prije dva tijedna isto je bia kozojeb iz Irana mislim

      29. 7. 2019,   21:26
    • naše izbjeglice su uglavnom, u najvećoj mjeri izbjegle u dijelove Hrvatske koji nisu bili zahvaćeni ratom. Istra je bila prepuna izbjeglica (ili prognanika, kako hoćeš). A one naše izbjeglice koje su izbjegle u npr. Njemačku, pa što? To su bili kršćani koji su (nažalost isto: pred kršćanima!) izbjegli u kršćansku državu radi spašavanja golog života, s ciljem da se poslije vrate, što i jesu, u 90 %-tnom broju. Nisu naše izbjeglice bježale u Njemačku s ciljem da mijenjaju etničku i vjersku sliku zemlje koja ih je primila, niti bi to mogli, i da su htjeli. A ovdje je cilj jasan: muslimanska invazija na Europu iz mnogih islamskih zemalja, od kojih najveća većina nije zahvaćena ratom, da bi se Europa islamizirala bez rata, imigracijom, pa onda dalje natalitetom. Tko to ne vidi, znači da nije pri zdravoj pameti.

      29. 7. 2019,   21:35
    • Anonimus, nisam znao da je u eritreji rat. I još uspoređuješ naše žene, djecu i starce koji su pobjegli pred četničkim nožem i leganlno sa dokumentima prelazili granice sa ovim muškarcima u 20im i 30im godinama, kojih je među današnjim iliegalnim migrantima 90%. A kad spominješ već te demokratske intervencije u siriji, libiji, iraku to je samo dokaz da je sve napravljeno planski i da je krajnji cilj pomješati stanovništvo kako bi se europa destabilizirala i proizveli novi ratovi i novi izgovori za uvođenje demonkracije

      29. 7. 2019,   21:39
    • Anonimus, opet lupetaš, samo nisam sigurna je li s namjerom. Kada su to naši bili deportirani i zbog čega? Naši ljudi su za vrijeme rata legalno prelazili granice, nije bilo razloga niti ih je itko deportirao!

      29. 7. 2019,   22:05
    • zabraniti terorističku religiju u europi i sve njene pripadnike deportirati.

      29. 7. 2019,   22:41
    • Azrael, i ja bih to volio, nitko sretniji od mene, ali ne možeš zabraniti islam, zar te povijest nije naučila - Rimljani su zabranili kršćanstvo, pa vidiš što se je desilo.... proširilo se cijelim Carstvom, kasnije i svijetom. Treba lukavije i perfidnije protiv islama. No, nažalost, kršćani se sve više udaljuju od svoje vjere, dok muslimani čine upravo suprotno, sve su vatreniji vjernici. U svakom slučaju, treba zaustaviti priljev novih muslimana u Europu, a ove koji su ušli treba deportirati, osim onih koji su stekli državljanstvo.... njih treba asimilirati.

      29. 7. 2019,   23:01
    • može se dosta toga uraditi, ali ne sa ovima koji trenutno vladaju europom jer oni rade sve suprotno od onoga što bi trebalo. zbog toga je na ovakvim portalima zabranjeno reći svoje mišljenje ili istinu ako se ne uklapa u politiku multikulturalizma i islamofilije.

      29. 7. 2019,   23:24
    • Uopće ne uspoređujem naše izbjeglice i izbjeglice iz Sirijeili sl. već tvrdim da Njemci nisu baš takve budale koje će nekoga financirati i doživotno držati kod sebe. Naši ljudi koji su u statusu izbjeglice otišli 90tih u Njemačku kasnije su se morali vratiti jer nisu imali dozvole za boravak u Njemačkoj. Dio ljudi je dobio radne dozvole u nekim deficitarnim zanimanjima, dio je oženio nekoga sa papirima i dobio mogućnost ostanka ali velika većina se vratila. Isto će biti i sa ovima. Njemci su vjerojatno računali kako će dobiti prijeko potrebnu jeftinu radnu snagu (fali im preko 1milijun niže kvalificiranih radnika) no to s ovom ekipom neće dobiti i kad se situacija općenito u njihovim državama smiri vratiti će ih kao i one iz drugih ne nužno ratom zahvaćenih zemalja. Nije Njemac baš tako glup pa da mi vidimo nešto što on ne vidi i ne zna pogotovo jer smo mi pokazali u manje od 30 godina kako smo u stanju uništiti državu, opljačkatije i rastjerati ljude po istoj toj EU da bi nam i četnici zavidili kako smo to uspješno izveli

      30. 7. 2019,   01:19
    • Druga stvar je petljanje zapadnih zemalja po bliskom istoku. Zar je danas Sirija zemlja u kojoj netko može živjeti? Na što sliči Libija? Irak? Afganistan? Tko upropaštava Afričke zemlje npr Nigeriju i sl. Zapad kojem pripadamo i vlasti koje biramo. Zašto ovih migracija nije bilo prije ranije? Ljudima je dosta devastiranih država. Za koga da se jedan normalan čovjek bori u Siriji kada ti u dvorištu ratuju Ameri, Rusi, Izrael, razne islamske terorističke skupine koje je zapad pa im u početku sukoba financirao i nazivao umjerenom oporbom (tiraninu Assadu). Zar bi itko od nas tko ima i malo mozga izgubio glavu i za jednu od tih stran? Ja ne bih. Zapad je stvorio probleme po tim zemljama, zapad se još uvijek bogati po Africi eksplotirajući im prirodna bogatstva dok tamo narod umire od gladi i to jednom na žalost mora doći na naplatu

      30. 7. 2019,   01:25
    • Ameri su u zadnjih 30ak godina vojno interveniurali u 30,40 zemalja. U svemu tome im naša moderna Europa čuva leđa te glumi partnera a zapravo smo njihovi poslušnici. To je srž problema i zato nikakve radikalne mjere neće isti riješiti već ga treba riješiti tamo gdje je nastao. Nema to nikakve veze sa vjerom, koga uopće boli ona stvar za vjeru osim malog broja islamskih ali i katoličkih fanatika.

      30. 7. 2019,   01:29
    • Covik prica istinu, zena mi je u vrijeme rata izbjegla u Hamburg i cim je rat zavrsio vraćeni su nazad za BiH. Mada cisto sumnjam da imaju evidenciju tko je gdje itd. sto se tice trenutnih izbjeglica. U Frankfurtu trenutno samo stoji Frankfurt na tabli na ulazu u grad. Sto se mene tice ovo je Damask... I ne uspoređujte nase izbjeglice u ratu s ovima, nasi su kopali noktima ako treba, ovi nokte redovno odrzavaju kod pedikera...

      30. 7. 2019,   01:34
    • Anonymus slažem se u dobrom djelu toga kaj si napisao, ali ne slažem se sa tim da se sirijci nemaju za koga boriti. Sirija je prije američkog terora bila bogata zemlja bez dolara vanjskog duga. Ništa nikome tamo nije falilo po assadom. Potpuno ista priča kao i sa libijom i gadafiem. Pobunjenici nisu ništa drugo nego plaćenici i islamisti. I svi ovi koji su pobjegli su se itekako mogli staviti na stranu legalne vlade i predsjednika assada protiv okupatora sa zapada, ali su pi.ke odlučile bježati. I zato niti jednog jedinog sposobnog za držati pušku nebi pustio preko granice. Žena, djeca, starci može, s tim da bi se morali asimilirati ili natrag otkud su došli. A ima i država iz kojih ima mnogo migranata, a nisu zahvaćene ratom poput maroka ili alžira. Zanima me koji je razlog njihovog ilegalnog prelaska granica, zašto to ne naprave legalno sa papirima. I kako će njih vratiti natrag kad se stanje sredi kod njih, kad tamo nema rata i države zapravo ekonomski daleko iznad afričkog prosjeka? Kako to da su migranti skoro pa isključivo muslimani? Ima mnogo siromašnijih afričkih država od maroka ili alžira pa niko odonuda ilegalno ne emigrira. Zašto nema migranata iz burkine faso, malavija, ruande, ugande, etiopije, zambije....? Samo maroko, alžir, libija i egipat od afričkih, a samo je u libiji rat. I tu govorim o ilegalnim migrantima, ne računam na francusku i belgijsku afriku u koje već odavno legalno migriraju ljudi iz bivših kolonija

      30. 7. 2019,   02:03
    • u europi je bilo dosta ratova, ali europljani nisu nikada bježali i tražili pomoć i zaštitu u saudijskoj arabiji, turskoj, emiratima ili u bilo kojoj drugoj islamskoj državi, a ovim muslimanima ne pada na pamet da bježe u svoje susjedne,bogate islamske države nego azil traže u kršćanskim zemljama čiju kulturu i vjeru mrze... koliko naivan čovjek mora biti da ne vidi o čemu se u stvari radi nego da povjeruje u ovu nebulozu o jadnim i nevinim izbjeglicama koji bježe od rata?

      30. 7. 2019,   10:06
    • bravo Azrael, onaj tko to ne vidi, ili nije pri zdravoj pameti, ili je i sam za tu očiglednu islamizaciju Europe.

      30. 7. 2019,   10:09
    • ...ili je i sam musliman.

      30. 7. 2019,   10:58
  • smrt ovog dječaka ide na dušu Angeli Merkel.

    29. 7. 2019,   16:45
  • Jadni migranti su postali inovativni.

    29. 7. 2019,   16:23
  • Kažu njemačke novine da je gurnuo ženu, dijete i da je pokušao jos jednu osobu. U divnim vremenima živimo, jadna nasa djeca i unuci. Ako se ovako nastavi, domovinski rat će izgledati kao mala beba. Na žalost.

    29. 7. 2019,   17:41
    • Kamo sreće da sto prije pocne

      29. 7. 2019,   20:58
    • Nijemci za ovo što im se događa mogu zahvalit Merkelici koja ih prima raširenih ruku.Za par godina u srcu Europe imati ćemo islamsku državu.

      30. 7. 2019,   00:48
    • @Muficu - nisi u pravu. Trebaju se sebi zahvaliti, kako naruceno tako i isporuceno. Za koga glasaju Nijemci? Stare partije + zelene. Svi oni zele ovakvu politiku, politiku otvorenih granica. Tako da...

      30. 7. 2019,   10:29
    • Gawro,živjela sam u Njemačkoj , pravi Nijemac je protiv Merkeličine politike i masovno kupuju kuće u drugim državama i odlaze jer ovi "dosljaci" imaju velika prava.

      30. 7. 2019,   12:14
    • Muficu, ja jos zivim u njemackoj, ima ljudi koji se zgrazaju, ima ljudi koji su si vec u poljskoj osigurali kucicu, za crne dane, koji su neizbjezni. ALI, ALI, vecina zeli otvorene granice, otpisivanje autoindustrije, i svakojake gluposti. Vidjeli smo na proslim izborima u DE, vidjeli smo na EU izborima. CDU sa svojom Merkelicom, SPD, Lijevi i Zeleni. 99% mojih kolega su za lijeve, zelene, liberalni su, samo daj piti jesti, piti, vegeterijanci i vegani su, nemaju djece, i zele jos migranata. To je cinjenica. Sami su si krivi, merkel je pozvala, rekla wir schaffen das, ali tko je u passau, minhenu, koelnu docekivao te "jadne" muskarce? Merkel ne.

      30. 7. 2019,   12:33
  • To je ta nasa divna njemacka.Globalizacija je donjela zlo na cijeli svijet.

    29. 7. 2019,   16:51
  • A sta reci...doveli hrpu migranata kojima placaju socijalu,a oni slobodno i bez nadzora secu ulicama...ovom se mozda nije svidjelo kako je majka djecaka obucena...nagadam...mozda nisam u pravu

    29. 7. 2019,   17:12
  • .....Bravo Macron, bravo Merkel, bravo Plenky................................dolje Orban.............

    29. 7. 2019,   17:30
  • Kada sam pročitao "Eritrejac", sam od sebe mi je došao veliki osmijeh na lice.. ali ne osmijeh sreće, nego osmijeh beznađa i razočarenja..

    29. 7. 2019,   17:20
  • de vidite sta kaze BBC,hoce li primit ove iz bih

    29. 7. 2019,   17:38
  • A kod nas se napada policiju zbog nekog teksta nekakvog engleskog novinara . Kaj bi trebali otvoriti granicu i onda paziti da ne stojimo blizu ruba perona? Zasto se jasno ne navede tko je napadac? Svi mogu doci u Bihac po njih i odvesti ih k sebi. Mi cemo im osigurati koridor za prolaz.

    29. 7. 2019,   17:21