Heineken®, najnogometnije pivo na svijetu i ponosni sponzor UEFA Champions League, najbrže čitatelje vodi na 90 minuta uzavrele atmosfere maksimirskih tribina
Heineken® te vodi na utakmicu Dinamo - Šahtar na Maksimiru
Heineken® osvježava UEFA Champions League već 14 godina, baš kao što to ove godine svojim sjajnim nastupima radi i Dinamo. Pivo i nogomet odlično idu zajedno, ali najbolje idu tek kada se podijele s pravim društvom. Jer što je gol, ako ga ne možeš proslaviti s prijateljima ili pogrešno dosuđeno zaleđe, ako pored sebe nemaš ekipu s kojom možeš kritizirati suđenje.
Zato Heineken® ove godine nastupa u UEFA Champions League pod motom «U društvu je bolje», porukom koja slavi nezaboravne nogometne trenutke u kojima se najviše uživa kada ih se dijeli s drugima.
Maksimir će u srijedu, 6. studenog biti epicentar vrhunskog nogometa i veličanstvenog navijanja. Gosti koji su na svom terenu jedva izvukli jedan bod, sada dolaze na megdan vrlo raspoloženom Dinamu. Želiš li biti dio te atmosfere? Odgovori na pitanje: koliko godina je Heineken® sponzor UEFA Champions League?
Odgovor pošalji na: potrosac@heineken.com.
Možeš osvojiti dvije ulaznice za utakmicu i, u duhu Heinekenovog slogana «U društvu je bolje», provesti najuzbudljivije nogometne trenutke u pravom društvu.
Pravila nagradnog natječaja: www.heineken.com/hr.
Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve