Naplatili pogrešku: Mariji Martinčić (49) uzeli su za skidanje plombe 169 kuna od preplaćene struje, a službenica joj je na pritužbu rekla: \\'Tužite HEP\\'
HEP isključio struju iako je platila više nego je trebala
Na vrata stana nisu ni pozvonili. Rekli su mi kako su dobili naputak da ne zvone dužnicima jer tad samo imaju problema. Da su pozvonili, pokazala bih im da je sve plaćeno, izjavila je Marija Martinčić (49) iz Kušlanove ulice u Zagrebu, kojoj su HEP-ovi zaposlenici iskopčali struju 3. ožujka.
Samohrana majka dvoje djece tad je bila u stanu. Struju su ponovno uključili sat vremena nakon što su stavili plombu na njeno brojilo u hodniku zgrade. Šok je, kaže, uslijedio idući dan. Otišla je na Elektrin šalter i zatražila od službenice da joj izlista stanje. Shvatila je da umjesto 378 kuna preplaćene struje ima 169 kuna manje, koliko su joj naplatili ponovno ukapčanje električne energije.
- Pokušala sam objasniti službenici na šalteru da su pogriješili i da želim povrat novca, no ona je samo rekla: 'Tužite HEP’ - nastavila je Marija pokazujući nam sve račune.
U HEP-u su jučer tvrdili da je Elektra Zagreb ispravno postupila te da je Marija dužna platiti trošak, a poslije su priznali pogrešku.
- Službenik je prije iskapčanja morao provjeriti stanje brojila te bi bilo jasno da je kupac u preplati. Ispričavamo se gospođi i obećavamo da ćemo joj vratiti novac - rekao je glasnogovornik HEP-a Radomir Milišić.