Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

'Hoće li u rekonstrukciju Vlade Plenković uključiti i Divjak?'

None Foto: Marko Prpic/PIXSELL

Predsjednik SDP-ovog Savjeta za visoko obrazovanje, znanost i inovacije Emil Tafra rekao je kako su rezultati ovogodišnje državne mature, vrlo zabrinjavajući

Aktualnu problematiku loših rezultata državne mature, kao i cjelokupnog obrazovnog sustava komentirali su član Predsjedništva Socijaldemokratske partije Rajko Ostojić i predsjednik Savjeta za visoko obrazovanje, znanost i inovacije Emil Tafra.

- Rezultati državne mature su pokazali da je sustav obrazovanja posljednje tri godine u dubokoj krizi. Naime, umjesto da se nastavila kurikularna reforma koju smo započeli zajedno s Borisom Jokićem, aktualna ministrica je napravila samo kozmetičke promjene - istaknuo je Rajko Ostojić te dodao kako je cijeli njezin mandat obilježen nizom afera, od čuvenog proglasa branitelje za ravnatelje škola, preko ukidanja Dnevnika Ane Frank, do poraznih rezultata mature. 

MINISTRICA DIVJAK: 'Rezultati mature dokazuju da sustav treba hitno mijenjati!'

- S obzirom da premijer Plenković kreće u ambicioznu rekonstrukciju Vlade predlažem da ista obuhvati i ministricu Divjak. To će nam na kraju pokazati koliko je rekonstrukcija ambiciozna i kakav je odnos snaga u vladajućoj koaliciji. Hoće li Plenković mijenjati samo HDZ-ove ili ima snage mijenjati i HNS-ove ministre - istaknuo je Rajko Ostojić.

Predsjednik SDP-ovog Savjeta za visoko obrazovanje, znanost i inovacije Emil Tafra rekao je kako su rezultati ovogodišnje državne mature, iako se za sada još uvijek ne znaju konačni nego privremeni rezultati, vrlo zabrinjavajući. 

Zagreb: Rasprava Vlade o Zakonu o sigurnosti na cestama REKONSTRUKCIJA VLADE Tko će biti novi ministri? 'Sve će odlučiti predsjednik Vlade'

- Dodatno je zabrinjavajuće to što se radi o nastavku negativnog trenda, kojeg su već odavno predvidjela PISA testiranja. Želim podsjetiti da je još 2014. g. za vrijeme SDP-ove Vlade predviđeno provođenje Cjelovite kurikularne reforme, koje je trebala temeljito promijeniti obrazovni sustav. Nažalost ta reforma je zaustavljena od idućih Vlada HDZ-a i Mosta, zbog izmišljenih ideoloških razloga, a na štetu budućih generacija naše djece - istaknuo je Tafra te dodao kako sadašnja Vlada HDZ-a i HNS-a predstavlja da je Škola za život zapravo Cjelovita kurikularna reforma, a nažalost radi se samo o kozmetičkoj promjeni dijela sadržaja koja je praćena snažnom promotivnom kampanjom. 

NAKON UBOJSTVA U ĐAKOVU I Divjak i Marić za svoje resore traže statuse službenih osoba

- Bez ozbiljne i temeljite Cjelovite kurikularne reforme ne možemo očekivati promjenu negativnih trendova u hrvatskom obrazovnom sustavu - zaključuje Emil Tafra.

Komentari (3)
  • Bavili su se reformom, uglavnom verbalno. U školama se radilo na način , tko je što htio, znao i mogao. Učenici su u mnogim školama, shvatili da ne moraju učiti. Zapostavljeni su dobri i izvanredno dobri (talentirani i nadareni učenici). Prošetali su osnovnom i srednjom školom. A onda buuuum! matura. Vrlo konkretni zadaci. U datom vremenu pokaži znanje, primjenu, sposobnost, racionalnost, logično zaključivanje, točnost,....Nejde to tako. Za maturu se učenik u školi priprema 4 godine. Što bi tek bilo da nema privatnih instrukcija? Mislim da ministrica Divljak za to nije kriva više od svih onih prije nje. Ona barem pokušava nešto dobro napraviti. Očito je da nema s kim. Trebala se slušati struka, staviti sve u kontekst vremena i prostora. Slovenija je tu kraj nas, deset puta su bolji. Nisu njihova djeca pametnija rođenjem. Nešto drugo je u pitanju.

    14. 7. 2019,   12:43
  • Stavili ste sliku Ranka, a pisete o Rajku???

    12. 7. 2019,   13:37
  • Ranko,pozdrav iz lipog Splita!

    12. 7. 2019,   13:19