Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Užas koji su htjeli zataškati: U septičkoj jami našli mrtve bebe

Komentari (316)
  • polako ali sigurno, konačno su im kola krenula nizbrdo:)

    26. 8. 2018,   13:29
    • kod nas se oni itekako dobro drže

      26. 8. 2018,   13:33
    • mily daj se skuliraj!

      26. 8. 2018,   14:38
    • Može li to malo brze

      26. 8. 2018,   14:46
    • Kako se oni Boga ne boje !!

      26. 8. 2018,   15:24
    • Nakon zavrsetka kuge u europi, crkva slabi.

      26. 8. 2018,   15:30
    • Ne boje se radi ispovjedi...

      26. 8. 2018,   15:36
    • Kao druge su vjere puno bolje i čišće...

      26. 8. 2018,   15:41
    • Ovaj smiješak je jadan, možemo očekivati treci vatikanski koncil uskoro. Sto ce biti na njemu, ne znamo, ali promjene ce se dogoditi, nekako pravo na ženidbu i bolju provjeru na psihickoj bazi svakog tko zeli biti svecenik, mislim da se moze ocekivati.

      26. 8. 2018,   15:49
    • ''Kako se oni Boga ne boje !!'' hahaahah kojeg to boga bogovi ne postoje frende odrasti vise

      26. 8. 2018,   16:41
    • mily@ bolje ti je da ne pises gluposti.

      26. 8. 2018,   17:00
    • Mily Nazalost ne.. pedofilska organizacija djeluje 2 tisućljeća i djelovat ce dok bude neukih ovaca

      26. 8. 2018,   17:04
    • Recite mi, zašto Bog nije pomogao toj djeci koja se umrla bez razloga dok su krivci slobodni? A što je s nebrojenim ratovima proglašenim u njegovo ime? Što je s rasističkim, seksističkim, strahom u kojem se utapamo zbog njega? I I ne govorim samo o Isusu. Govorim o svim organiziranim religijama ... Ekskluzivne skupine stvorene da kontroliraju, prodavači magle koji ljude privlače na drogu vjere, njihovi sljedbenici su ništa osim ovisnika koji trebaju vladara ... Indoktrinacija i neznanje drži te ovisnike, jer se boje istine da nema reda, da nema boga, da su sve religije tu da nas podijele tako da je lakše vladati nama. Mi smo samo sponzori njihove slabo napisane bajke. Ljudi misle da je njihovo štovanje neki ključ za sreću. Zato vas i posjeduju.

      26. 8. 2018,   18:27
    • Jedno od pitanja telogije je i pitanje patnje, ono se cijelo vrijeme provlači kroz sveto pismo, a piše da bog nikada neće dati onu patnju koju čovjek ne može da izdrži, patnja dolazi kao neka vrsta testiranja, a također uvelike dolazi i pitanje slobodne ljudske volje, jer smo po svetom pismu dobili ovaj svijet na upravljanje, i da radimo kako mislimo da je ispravno.

      26. 8. 2018,   20:46
    • Cemu testiranje i slobodna volja, ako je bog svemoguće bice koje zna budućnost i zna sto ce covjek odabrati..

      26. 8. 2018,   22:14
    • Svemogućnost, tesko da se netko slaze oko toga, kad postoji ona fora sa kamenom i svemogucnosti, moze li Bog stvoriti kamen koji ne moze podici, ako moze a ne moze ga podici onda nije svemoguc, ako ne moze isto nije ondasvemoguc.

      26. 8. 2018,   22:49
    • ocekivati da crkvi nasteti niz skandala je isto kao i da hdz-u nasteti sav lopovluk koj su proveli

      27. 8. 2018,   00:35
    • Poštovani sugovornici, mily je uvidio da se nešto čudno dešava, da se čak i tako močne crkvene institucije ispričavaju svojim vjernicima, da moraju (iako to nikako nisu htjele - ali sila javnosti ih je pritisnula) priznati grozote koje su se dešavale i još se uvijek dešavaju unutar crkvenih zidova. Normalno, nije ta pojava vezana samo za katoličku crkvu, ali kod nje su spolna zlodjela najviše izražena - zbog uvjetovanog celibata za crkvene službenike. No malo ljudi zna da je Svemogući Bog Otac - Bog Gospodina Isusa Krista (ime mu je u Bibliji na hebrejskom zapisano kao JHVH - a čita se na hrvatskom kao Jahve ili Jehova, skraćeno kao JAH) u Bibliji opisao kako gleda na kanglomerat svih svjetskih religija (nazvan simbolično "velika bludnica - Babilon Veliki", Otkrivenje 17:1-6 i 18 i 18:1-7) kroz povjest te je donjeo na temelju iscrpne analize slijedeču presudu: "Uništit ču je potpuno, bit če kao da je vatrom spaljena" (parafrazirao misli zapisane u Otkrivenje 17:16-17 i 18: 8-24). Drugim riječima, uništenje tih zločudnih vjerskih tvorevina, koje su tisučlječima govorile laži o Bogu i sramotile ga svojim postupcima - bit če izvršeno strahovito brzo, iznenada i zastrašujuče efikasno. No tko če to izvršenje provesti ?? Bog nam otkriva da če religiozne bludnice, te najprljavije organizacije koje postoje na zemlji, uništiti političke sile svijeta ??? !!! Da, dojučerašnji saveznici če donjeti jednoglasnu odluku, da sve religije treba uništiti i ugasiti kao organizacije !!!! ....

      27. 8. 2018,   10:31
    • NASTAVAK... No tu odluku nisu oni donjeli svojim promišljanjem i voljom, zbog neke povjesne pravde - več im je tu ideju u njihove umove ubacio Svemoguči Bog Jehova (Otkrivenje 17 : 16), oni če samo provesti Božju volju, na užas večine ljudi !!! No ako ste pomislili da je Bog to zapisao događaje u nekoj dalekoj budučnosti, jako ste se prevarili - jer ti se događaji trebaju desiti u ovo naše vrijeme, u "posljednjim danima" ili "vremenu kraja", a u kojem živimo več 104 godine i o kojem u Bibliji imamo puno informacija. Neki od nas, doživjet če te doživljaje i zato je potrebno dobro upoznati istinu iz Biblije, kako bismo mogli zauzeti pravu stranu, kada Jehova Bog počne u "velikoj nevolji" uništavati ovaj današnji moralno iskvareni i nepravedan svijet (Matej 24:21, Marko 13: 19-20). Isus je rekao da če preživjeti samo oni ljudi koji budu "vršili volju njegovog Oca (Jehove Boga) na nebesima" (Matej 7:21-28) !!!!!

      27. 8. 2018,   10:46
    • @govorim istinu - poručio bi ti ono kako je nastao isus...(bezgrešno začeće na prost naćin)

      27. 8. 2018,   11:25
  • Evo me ateist a i mrava ako ga vidim na putu,preskoćim.

    26. 8. 2018,   13:58
  • Vjerujte u ono sto vidiite i znanstveno je dokazano a ne u bajke i price sluga kraljevskih, tj crkvi i raznim religijama!! Sve religije postoje samo iz razloga prikupljanja materijalnih sredstava za njihove radnik i namjestenike, a postoje i razne druge religije i vjerski pokreti utemeljeni na ludilu njihovih pokretaca !! Sami donosite zakljucke , manite se crkve i religije, ne treba vam to u zivotu!!

    26. 8. 2018,   13:37
    • Ne možeš ti to samo tako objasniti nekome tko vjeruje u Boga cijeli život, ne vrijedi 1 dobro sastavljena rečenica protiv 50godina ispiranja mozga jednom knjigom

      26. 8. 2018,   14:49
    • Frende prva misao ti je totalna besmislica... Koliko ima još stvari koje ne vidiš a vjeruješ u njih svakodnevno... Struja,Zrak,Internet,Tv, Temperatura Zraka... U puno stvari koje svakodnevno koristimo, ne vidimo ih prostim okom a znamo da postoje.. Znači da ipak vjeruješ da Kad stisneš prekidac da će se upaliti svjetlo a nikad nisi vidio struju!

      26. 8. 2018,   15:06
    • Abrakadabra, gurni prst u utičnicu... Ili puhni u svijeću... Vidi čuda...

      26. 8. 2018,   15:28
    • @Abrakadabra20 tvoje misli su totalna besmislica. Struja? Možeš ju vidjeti lako,zrak udišemo,zrak je život ,naravno da je tu, internet je tu i jako dobro znamo kako funkcionira i znamo kad ga nema,i temperatura je tu i osjećamo je. Sve je dokazano ,zna se tko je izumio,kako funkcionira,tako da totalno besmisleno kao teza. Kako znam da je bog tu ,daj objasni. Ili nemoj. Svatko ima svoje pravo i tako je najbolje

      26. 8. 2018,   16:11
    • Triangle, pogledaj sebe u ogledalo i zapitaj se tko te stvorio, i mene i tebe... ako ne vjeruješ da te netko stvorio onda vjeruj da nisi stvoren... i onda se upitaj u sto vjeruješ...

      26. 8. 2018,   16:41
    • Uopće nije poanta u tome. Vjeruj u kaj želiš ,ali morala sam reagirati na ovako besmislene teze uspoređivanja boga i stvari koje svakodnevno koristimo i opipljive su ako su baš trenutno nevidljive

      26. 8. 2018,   16:52
    • Ti ocito nemas pojma sta je Crkva. A svoje primitivno razmisljanje ostavi za sebe. Nauci sto je krscanstvo.

      26. 8. 2018,   17:01
    • Zašto Bog nije pomogao toj djeci koja se umrla bez razloga dok su krivci slobodni? A što je s nebrojenim ratovima proglašenim u njegovo ime? Što je s rasističkim, seksističkim, strahom u kojem se utapamo zbog njega? I I ne govorim samo o Isusu. Govorim o svim organiziranim religijama ... Ekskluzivne skupine stvorene da kontroliraju, prodavači magle koji ljude privlače na drogu vjere, njihovi sljedbenici su ništa osim ovisnika koji trebaju vladara ... Indoktrinacija i neznanje drži te ovisnike, jer se boje istine da nema reda, da nema boga, da su sve religije tu da nas podijele tako da je lakše vladati nama. Mi smo samo sponzori njihove slabo napisane bajke. Ljudi misle da je njihovo štovanje neki ključ za sreću. Zato vas i posjeduju.

      26. 8. 2018,   18:27
    • nema ništa loše u vjeri u Boga. Ljudi su evolucijski naprosto tako koncipirani da u nečemu moraju pronaći utjehu i nadu. Problem je taj što vjernici nimalo kritički ne promatraju svoje popove, tj. ponašaju se prema njima bojaznije nego što bi se ponašali prema samom Bogu. To je jedini problem. Tipični vjernik bi popu sve dopustio i oprostio. Koliko je samo roditelja vodilo svoju vlastitu djecu tim manijacima, mnogi od njih su i znali da im popovi zlostavljaju djecu, ali im se nisu htjeli suprostaviti.

      26. 8. 2018,   18:41
    • Triangle U sve to vjeruješ i koristis to ali ništa nisi vidio a dotični gospodin govori da ne vjerujemo u ono sta ne Vidimo! Daj mi reci di si vidio struju ? Misliš na kabl i uticnice ? To nije struja.. Struja se ne vidi... Kao ni internet ? Jesi vidio internet ? Kak izgleda daj mi ga opisi , ak misliš na onu kutiju to je ruter.. To su teme o kojima se da razglabat

      26. 8. 2018,   18:43
    • Mr. Robot, zato što Bog ne postoji

      26. 8. 2018,   18:45
    • Da, ljudi su evolucijski navikli biti sljedbenici i sluge. Ja na to gledam kao slabost. Ima nas koji to ne želimo biti.

      26. 8. 2018,   18:48
    • Abrakadabra, struja tj. elektricitet se jako dobro vidi. Klinci već u osnovnjaku rade pokuse s elektricitetom, a i svatko od nas je vidio munju. Internet također vidiš, osim ako svoj komentar nisi pisao na slijepo. Osim toga, ne moraš nešto vidjeti da bi se uvjerio u postojanje toga. Čovjek ima i druga osjetila osim vida. Da ja tebe priključim na gradsku mrežu, itekako bi se uvjerio u postojanje struje jer bi te ista ispekla. s druge strane, u Boga se nitko nikada nije uvjerio niti jednim jedinim osjetilom, osim ako je sišao s uma, al onda ti se pričinjavaju i mnoge druge stvari, a ne samo bogovi i vragovi

      26. 8. 2018,   18:51
    • Mr. Robot, ljudi su htjeli ili ne htjeli robovi i sluge, pa tako vjerovatno i ti, makar nesvijesno. Kao prvo, pokoravaš se društvenim normama, zakonima, radiš, školuješ se, slušaš profesora, šefa, mater, ćaću...........sve što radiš radiš po nekakvoj špranci. Da nije tako, ne bi sad tipkao po internetu nego bi vjerovatno živio negdje u šumi, bez struje i tekuće vode. Nije to loše, tako smo naprosto koncipirani kako bi imali uređeno i efikasno društvo. Ali postaje loše kad nekom drugom služiš kao alat u počinjenju zločina nad drugima. Toga se treba čuvati

      26. 8. 2018,   18:55
    • generale, sve je to meni jasno, ali pričamo o religiji. To mi nitko ne može nametnuti... probali su dok sam bio mlađi ali nije išlo. Jbg. znanje me koči.

      26. 8. 2018,   19:27
    • daj mi znanstveno objasni kako zivimo na plavoj kugli koja stoji usred nicega

      26. 8. 2018,   19:59
    • @Invictus: Gravitacija mozda ?? Prasak, zvijezdana prasina itd. Od tud polaze znanstvenici kad zamislimo NIŠTA. Btw jesi gledao onaj video na youtube ukucaj: history of the entire world, i guess ( imao oko 50 mil. pregleda) Aj pogledaj pa reci kaj misliš. ;))

      26. 8. 2018,   20:35
    • ma da jednostavno si mi objasnio jedan veliki prostor gdje lete kugle i na nekima od tih kugli je zivot.. to se sve da objasnit

      26. 8. 2018,   20:42
    • Ja nisam fanatik i ne pusim price ali vjerujem u kreaciju i u Boga a svemir nitko nikad nece uspjet objasnit.. kakve literature stari.. ljudski mozak ne moze to shvatiti niti ce ikad moc

      26. 8. 2018,   20:56
    • Zašto? Ti vjeruješ da je bog stvoritelj svega pa to nema smisla. Uostalom, imaš dosta stručne literature na temu toga pa se informiraj, ja nisam stručnjak za to! Evo pitanja za tebe: Postoje stotine religija i svaka ima svoju verziju kreacije....zašto misliš da je tvoja ona koja je istinita? Da si naprimjer rođen u nekoj islamističkoj zemlji vjerovao bi nešto skroz drukčije, bio bi islamist i vjerovao u alaha, i nazivao sve druge nevjernicima! Indoktrinacija je teška bolest. Ima u americi starih indijanskih plemena koja vjeruju da zemlja stoji na leđima kornjače, uvjeri ih da nije tako!

      26. 8. 2018,   20:56
    • Invictus, zašto bi mi uopće trebali znati i imati objašnjeno sve o našem postanku, razlogu postojanja nas i svemira? Čovječe, pa ne znaš ni što te sutra čeka, a ti bi da znaš Svemir. Nije li to apsurdno? Priču o Bogu su izmislili ljudi da objasne sve oko sebe jer je to bio jedini način, nije postojala znanost, a ljudi su se oduvijek bojali nepoznatoga i mraka i još uvijek se boje, što je i apsolutno normalno. Ni znanost nema objašnjenja za veliku većinu stvari i pojava, al se ona koja ima barem baziraju na iskustvu, a ne kao priča o Bogu, na mašti.

      26. 8. 2018,   21:16
    • Znanstvenici ne mogu stvoriti klicu od npr. jabuke uz svu tehnologiju današnju.. Mogu klonirati ali stvoriti ne ! Misliš da su ovako savršena bića poput čovjeka nastali od amebe ili majmuna ? Te Darwinove teorije može pustiti samo netko tko nije baš čist u glavi.. Darwinove teorija da su zirafe nastale od konja koji su stalno istezali vrat da bi dohvatile banane hahahaha Crkva je mafija i baca veliku ljagu na sve vjernike Šta ima loše u tome da je čovjek vjernik , može biti samo bolji čovjek ništa drugo!

      26. 8. 2018,   22:03
    • Po čemu je čovjek savršeno biće? Kažeš da je čovjek savršen samo zato jer si i ti čovjek, pa si pristran i jer nisi vidio bolje. Ironije li, u ovom slučaju ipak vjeruješ samo vlastitom vidu. Za par milijuna godina ćemo tadašnjim ljudima izgledati kao što nama danas izgledaju majmuni. Osim toga, evolucija nije samo neki neshvatljivo dugoročni proces rezerviran za znanstvenu elitu već nešto o čemu se možeš i sam uvjeriti npr. pregledavajući stare fotografije gdje su ljudi u prosjeku bili osjetno niži nego danas. Dakle, čovjek se i na očigled mijenja, pa je zaista malo vjerovatno da se u svih dosadašnjih tisuća i milijuna godina postojanja, nije nimalo promijenio, već da je ovakav isti izašao iz nekakvog "rajskog vrta"

      26. 8. 2018,   22:19
    • Abrakadabra20: tko kaže da ako ideš u crkvu da si automatski bolji čovijek. ja neidem u crkvu znači da nisam dobar čovijek. Crkve stvaraju ratove baš kao i ovaj zadnji koji nam se desio. Ja neidem u crkvu i nikoga ne mrzim i mislim da se više držim onih tkz 10 Božijih zapovjedi nego li ijedan vjernik koji svaki dan liže oltar.

      27. 8. 2018,   06:45
    • moja bivša kuma je toliko zla i podla osoba da uz sve peporuke ne može u raj. unatoć opakosti svakog dana ide u crkvu dva puta.

      27. 8. 2018,   10:06
    • Crkva i miša su izgovor zlim ljudima zašto su zli, jer ako možeš biti 6 dana u tjednu đubre od osobe, a sedmi dan traži za "oprost" tako da može biti narednih 6 dana đubre.

      27. 8. 2018,   10:13
    • Svima onima koji tvrde da nema Svemogučeg Boga, samo poručujem da se osvrnu oko sebe i vide ljepote u prirodi koje možemo nači na Zemlji. Zar zaista razumski može itko objasniti da nešto što nema razum - kao što je priroda (prirodi često znanstvenici koji zagovaraju evoluciju daju božanaske epitete - kao da ona ima razum i odgovorna je za kreacije koje vidimo na Zemlji), može proizvesti tako složene organizme - da ih čak ni najpametniji ljudi ne mogu potpuno razumjeti i rekonstruirati !! Priroda je evolucionistima postala Bog, a kako ne žele priznati da postoji mogučnost da je sve stvorio vrhunski znanstvenik - inženjer- genetičar, odnosno Bog Stvoritelj, oni sami sebe zakopavaju i tjeraju u totalno ludilo, samo zbog ogromne sujete i ponosa - jer nisu u stanju pošteno priznati da je evolucija jedna potpuno neuspjela teorija, koja nikada ništa neće moči rekonstruirati i stvoriti. Normalno, mutacije specifične za neko područje oni žele progurati pod "potpuno nove vrste", ali to je krik očajnika - jer to nije istina, pošto nijedna mutacija nije dovela do stvaranja nove vrste, nego samo iste vrste sa nekim varijacijama, odnosno prilagodbama. Jedan poznati japanski fizičar (mogu dostaviti i ime ako netko želi) je rekao kako se lako može dokazati da je evolucijski proces nemoguč. On je rekao da se postulat evolucije "da se kroz dugo vrijeme mora desiti na tisuče slučajnih događaja, da bi se nešto moglo razviti" zapravo nemože nikada desiti !!!...

      27. 8. 2018,   11:07
    • Komentar povise, aj reci ti meni da nije psihijatrijski slučaj, jer zanimljivo pričanje sa Bogom se naziva molitvi a kad bog priča sa tobom onda se to naziva šizofernijom

      27. 8. 2018,   11:10
    • A ko je stvorio Boga?

      27. 8. 2018,   11:18
    • NASTAVAK... dokaz te tvrdnje je logično objasnio na jednom jednostavnom primjeru: rastavite obični ručni mlinčić za kavu koji ima svega par djelova i ubacite ih sve u jedan bubanj koji se stalno rotira i trese. Ako očekujete da če se ti djelovi ikada ponovno spojiti u onaj isti funkcionalni mlinčić koji melje kavu - onda sre vi evolucionist, a ako u to nemoćžete povjerovati onda vam ostaje da vjerujete u inteligentnog stvoritelja, koji je konstruirao i svojim razumom sastavio taj mlinčič". Zapravo je ustvrdio, da je matematička mogučnost da se ti djelovi slučajno sastave u funkcionalan mlinčić toliko mizerno mala, zapravo drugim rječima potpuno nemoguča. Ako je nešto toliko jednostavno kao mlinčić ne može slučajno sastaviti, koliko je realno očekivati da se čovjek slučajno desi, koji se sastoji od milone takvih slučajnih mlinčiča. Odgovor razuman glasi "Ništa što je složeno (sva živa priroda, a čak i neživa - prirodni zakoni i procesi) ne može nastati bez razumnog konstruktora, Stvoritelja". Taj princip svi naučnici prihvačaju na nižoj razini, kada inženjeri nešto stvore, ali kada se radi o sustavima tisuče puta složenijima - onda je nekoma od njih odgovor "nizom slučajnih događaja". Upotrijebi razum i odluči što ti izgleda razumnije i logičnije ???

      27. 8. 2018,   11:19
    • spica45-čak noris

      27. 8. 2018,   11:19
    • Izgleda, mislim da na to pitanje nitko nema odgovor.

      27. 8. 2018,   11:23
    • govorim istinu- čovjek silaskom sa drveta gubi dlaku sa tjela kroz milijune godina. kod mene je evolucija ubrzana i u pet godina sam izgubio kosu.-sve je moguće.

      27. 8. 2018,   11:23
    • spica.australski aboriđini imaju špiljske crteže na kojima su letjelice i ljudi u skafanderima. crteži stari tisućama godina. skloniji sam teoriji o dolasku civilizacije iz neke druge galaksije,kojih je nebrojeno-nego prići o ivici i marici

      27. 8. 2018,   11:29
    • Slaažem se .

      27. 8. 2018,   11:33
    • Govorim istinu...vjernici uglavnm biraju "istinu" koja im odgovara. Odgovori mi, koliko je svijet star? Biblija, koja je po vama božja riječ i sveto pismo kaže između 6 i 12 tis. godina! Da li je i to istina?

      27. 8. 2018,   11:49
    • Biblija tvrdi da je Joshua naredio suncu da stoji, a ne zemlji (Joshua 10:12-13)..... Galileo je u Rimu predstavio otkriče teleskopa. Pokušao je pontifikatu dokazati da se zemlja okreče oko sunca. Crkva je ideju proglasila apsurdnom i heretičnom te mu zabranjuje taj nauk. Papa Paul V mu zabranjuje da širi to znanje. Crkva je tvrdila da se to kosi sa zdravim razumom.

      27. 8. 2018,   12:12
    • Biblija je zapravo toliko nelogična i puna dokazano krivih teorija da se jednostavno moraš zapitati da li je to stvarno djelo nekog savršenog i svemogučeg biča ili ipak loša ljudska književnost. Ako je bog stvarno idejni kreator biblije onda uopće nisam impresioniran!

      27. 8. 2018,   12:23
    • Mr.Robot pozdrav., prema samoj Bibliji materijalni svemir i Zemlja, stvoreni su u vrlo dalekoj prošlosti, tako da se nekih 6,5 milijardi godina može uzeti za neku starost na temelju današnjih znanstvenih potvrda (Biblija ne definira godne, nego samo spominje faze u kojima je stvarana, odnosno "dane", ali ti dani stvaranja nisu oni po 24 sata, nego mogu imati bilo koju dužinu), ali kada Biblija govori o vrsti današnjeg čovjeka HOMO SAPIENS-a, onda ona točno definira godinu nastanka prvog ljudskog biča (Adama), na 4026 god. p.n.e. (samo se prati biblijska kronologija navedenih životnih vjekova ljudi, sve do rođenja Isusa Krista). Sva druga humanoidna bića nisu vrsta HOMO SAPIENS, več druge humanoidne vrste, koje se razlikuje od modernog čovjeka, odnosno naše humanoidne vrste. A što se tiče čuda koje je Jahve Bog napravio kako bi dan potrajao duže od uobičajenog, to za Boga koji upravlja svim prirodnim silama nije ništa posebno - no kako je on to napravio nigdje nije naučno objašnjeno, niti to itko može od ljudi objasniti, možemo samo prihvatiti da se to desilo, ali kako je Bog to izveo da sunce duže ostane na nebu - mi možemo samo nagađati, ili fizikalno pretpostaviti - uz vjerovanje da je Bogu to moguče izvršiti. No Bog je izveo prije tog događaja dva isto toliko zapanjujuća čuda, opči potop na Zemlji - koji je počeo ujesen 2370 god.p.n.e., kao i razdvajanje voda Crvenog mora 1513 god.p.n.e. - kada je Izraelski narod pobjegao iz Egipta. Ta dva čuda su također zahtjevala

      27. 8. 2018,   12:48
    • ... da Jahve Bog koristi ogromnu moć i sile. Danas več postoji puno dokaza arheoloških da su ti događaji bili stvarni, ali oni nisu presudni.

      27. 8. 2018,   12:50
    • Definicija vjere; Vjera se obično definira kao uvjerenje u istinu neke tvrdnje bez njene provjere. Prema tome, to je subjektivno duhovno tumačenje ishoda percepcije, vlastitog razmišljanja ili komunikacije... znaš zašto ljudi VJERUJU u čudesna iscijeljenja... pa zato jer nema sigurnog dokaza za njih!. Reci mi zašto nikad nije nekom bogalju čudesno izrasla noga? Zašto nema NI JEDNOG čvrstog dokaza čuda, zašto ni jedno čudesno iscijeljenje nije fizički vidljivo pa da iz vjere pređemo u znanje i prihvačanje, a ne slijepo vjerovanje u nevidljivo i nedokazivo?

      27. 8. 2018,   13:26
    • Mr. Robot poz. u pravu si, vjera je prema samoj Bibliji definirana kao " čvrsto pouzdanje da će se ostvariti sve ono čemu se nadamo (a što je zapisano u Bibliji), dokaz onoga što je stvarno, premda se ne vidi ", a prema tome je i teorija evolucije samo vjera, jer ni ona ne može dati znanstveno nepobitne činjenice na pitanja: 1- kako je život počeo iz nežive materije, 2- kako su se mogli organizmi postupno razvijati u složenije oblike i 3- zašto su kod ljudi razvijene osobine kao što su - suosjećanje, ljubav i empatija prema slabima i bolesnima, ... - ako prema procesu evolucije te osobine vode u propast vrste. No dokaza da Stvoritelj Bog postoji ima sasvim dovoljno, a u Bibliji se spominju dva ključna : 1- sav biljni i životinjski svijet koji nas okružuje, te materijalni svemir i savršeni red koji vlada u njemu i 2- konkretna i provjeriva proročanstva zapisana u Bibliji, a koja se nepogrešivo ispunjavaju, stotinama i tisučama godina unaprijed. Tko želi provjeriti i doznati istinu, može to učiniti - nije prekomplicirano.

      27. 8. 2018,   15:15
    • Pozivaš se stalno na tekstve biblije kao dokaz. Biblija je pisana 1500 godina od strane 40 pisaca! Znači 1500 godina raznih vjerovanja, usmenih predaja i mitova, te više od svega kopija drugih religija koje su daleko starije od kršćanstva, pisanih kroz prizmu i shvačanje svijeta tih autora. Sorry, ali biblija nije nikakav dokaz ničega.

      27. 8. 2018,   15:43
    • Gledaj, bajka o djeda mrazu je isto tako djeci istina dok ne odrastu i shvate da su im roditelji i okolina lagali! Djeca brzo pređu preko toga i nastave s životom. Vjernicima je to daleko teže je su sveta pisma besprijekorno odrađena djela socijalnog inženjeringa crkve!

      27. 8. 2018,   16:06
    • Mr Robot., ako imaš potrebu osuditi prljavo ponašanje religija kroz prošlost i u sadašnjosti u tome se slažem sa tobom, jer na svijetu nema podlijih i pokvarenijih organizacija od gotovo svih religioznih organizacija koje danas možemo vidjeti svojim očima. One su leglo najodvratnijeg moralnog taloga, bljuvotina najgorih vrsta - a svojim su licemjerjem i podilaženjem političkim vladarima postale bludnicama/kurvama u Božjim očima (pročitaj gledište Svemogućeg Boga Jehove, o svim religijama kroz povjest i u naše vrijeme - u knjizi Otkrivenje, u 18 poglavlju, gdje Bog sve religiozne organizacije naziva simboličnim imenom - "velika bludnica Babilon Veliki"). No ne znači da zato Bog ljudima nije dao religiju koja je ispravna, odnosno da njeni pisani zapisi imaju njegovo autorstvo. Isus je tvrdio da je Biblija jedina pisana objava Bogu dana čovječanstvu, ali je onda upozorio da su je do 1 st.n.e. Židovi uspjeli potpuno pokvariti svojim ljudskim tumačenjima, odnosno ljudima su nametnuli svoja ljudska tumačenja/usmene predaje - a Božje su zakone time zapostavili i prestupili (Matej 15:1-9). Kasnije je Isus potvrdio da je Biblija točna poruka od Boga, ali je prorekao da će "lažni kršćani" iskrivit njena učenja, odnosno ljudima če poput Židova u 1 st. prezentirati lažna učenja, čak i učenja anđela demona - koji su bili Božji protivnici. Tu možeš vidjeti da je Biblija nepogrešiva i istinita - jer u Bibliji je zapisano proročanski da če lažljivci otupjele savjesti (unutar crkve)....

      27. 8. 2018,   17:34
    • NASTAVAK... u kršćanstvo ubaciti neka od učenja samih demona i Sotone, ali u vremenima iza prvog stoljeća - pri čemu se mislilo na obavezni celibat i zabranu konzumiranja neke hrane (1.Timoteju 4:1-6). Treba zapaziti da je celibat uveden 1000 godina nakon uspostave kršćanstva, a što odgovara proročanstvu. Već i po tom detalju možeš vidjeti, da za te informacije iz proročanstva nitko od ljudi nebi mogao garantirati da će sigurno biti uvedene u kršćansku crkvu - već da je izvior tih informacija netko tko ima uvid u buduće događaje, sam Bog Svemogući.

      27. 8. 2018,   17:41
    • Citiram tebe: "Isus je tvrdio da je Biblija jedina pisana objava Bogu dana čovječanstvu". Kako onda objašnjavaš sve vjere (a puno ih je) koje su postojale daleko prije krščanstva i kako to da je biblija velikim djelom plagijat upravo tih vjera, - a kako si naveo " isus tvrdi da je biblija jedina pisana objava boga čovječanstvu"!?

      27. 8. 2018,   17:42
    • A po pitanju proročanstava... budem ja napisao svoja za period 2100-2500g., svezak će imati nekih 200 strana sa par stotina kriptičnih proročanstava budučnosti. Garantiram ti da će se neka ostvariti i da će me u budućnosti slaviti kao proroka!

      27. 8. 2018,   17:48
    • govorim-istinu:-crkva je uvela celibat da bi bogatstvo i crkvena dobra zadržala unutar klera. ženidbom svećenika,odnosno podjelom imovine djeci iz braka svećenika,crkva je gubila bogatstva.dokaz tomu je bogatstvo ktl. crkve u odnosu na druge koje nemaju celibat. crkva kao institucija je interesna skupina koja oduvijek radi na stvaranju svog bogatstva na štetu naroda.

      28. 8. 2018,   07:13
    • Mr.Robot poz., Isus je to znao jer je bio duhovno biće dok su se pisala sva pisana djela religijskog sadržaja, tako da je iz prve ruke znao iz kojeg izvora potječu. No izjava Isusa za mnoge ljude koji nisu kršćani ne znači puno i to mi je potpuno razumljivo, ali Biblija se po nečemu razlikuje od svih drugih religijskih knjiga - 1) u njoj ima više desetaka proročanstava (najviše njih odnosi se na samog Isusa), večina ih se več desila i moguče ih je provjeriti koliko su točna, dio ih se upravo ispunjava u ovo naše vrijeme, a nekoliko njih se treba još ispuniti u vrlo bliskoj budućnosti. Za razliku od toga, u svim ostalim religijskim knjigama - proročanstava ima ništa ili vrlo malo - a ako i postoje se odnose na buduće događaje, čak one za više stotina tisuča godina unaprijed - što znači da te knjige nemaju uopče proročanstava koje se može provjeriti, a koja su se morala ispuniti do našeg vremena. 2) Samo su biblijska proročanstva nepogrešiva, svi drugi proroci koji ne zastupaju Jehovu Boga, sigurno čine pogreške ! (provjeri SAI BABI-no proročanstvo, o godini njegove smrti).

      28. 8. 2018,   09:42
    • Umjereni pacifist poz., istina je da to tako sa ljudske točke gledišta izgleda, ali pravi razlog uvođenja celibata nije bogatstvo, već Sotonin plan da uvođenjem prisilnog celibata dugoročno našteti kršćanstvu, po pitanju morala i poštivanja Božjih načela i zakona. Ako pažljivo pročitaš upozorenje koje je Bog uputio kršćanima u 1 st.n.e., a zapisano je u proročanstvu u 1. Timoteju 4:1-6, možeš vidjeti da je prisilni celibat uveden jer je Sotona preko svojih anđela (demona) uspio tu svoju ideju provuči u crkvu, u trenutku kada su u njoj na visokopozicioniranim položajima bili crkveni službenici (Papa i biskupi), koje Bog naziva "licemjernim lažljivcima - otupjele savjesti". Ti pojedinci su vrlo dobro znali da je u Bibliji zapisano proročanstvo o celibatu i da je ono volja samog Sotone, a ipak su se oglušili na to, iako su bili svjesni da su od tog trenutka u Božjim očima "otpali od vjere", odnosno sam ih je Bog proglasio "otpadnicima" za koje više nema nikakve nade u spasenje. Takvi otpadnici od tada predvode u mnogim religijama u kršćanstvu i zato se u kršćanskim crkvama dešavaju strašne moralne gnjusobe, a Jehovin blagoslov tamo nije prisutan - nastupio je totalni duhovni slom, mrak i tama i vrlo brzo če uslijediti totalni obračun sa svim religioznim sustavima koji ne govore istinu o Bogu.

      28. 8. 2018,   10:10
  • vjerujem u Boga.. Isus Krist je najmocnije ime planete zemlje i svemira.. ali crkva je sotonina organizacija..

    26. 8. 2018,   13:21
    • Ti si Jehovin svjedok pa ne trebaju čuditi tvoji komentari.

      26. 8. 2018,   13:39
    • isus je pionir pop kulture...

      26. 8. 2018,   13:41
    • ...svaka čast poštenom i pravom kleru. Ne može se sve trpati u isti koš. Ali kad se stave sve te nakaradnosti, zlo seksualna devijantnost, lopovluk, neumjerenost u odnos sa brojem ili zastupljenosti klera među stanovništvom, dobivamo statistiku koja o crkvi govori jako jako loše....

      26. 8. 2018,   13:42
    • Invictus_Zagreb, zapravo si u pravu, odlazak u crkvu je odlazak u sotoninu organizaciju koja stoljećima prikriva sve ono što je Isus govorio i što je bio. Zahvaljujući današnjoj tehnologiji sve manje mogu sakrivati da su štovatelji zla

      26. 8. 2018,   13:49
    • Isus je bio ljevičar pa i socijalist a u mnogim stavovima i revolucionaran.

      26. 8. 2018,   13:53
    • Invictus slažen se

      26. 8. 2018,   13:59
    • dominatorST, ne gubi vrime na nama nevjernicima.

      26. 8. 2018,   14:00
    • Hrvat700, Isus je bio komunist i upravo zbog njegovih riječi je stvorena ideja o komunizmu. Komunističko načelo glasi: „od svakoga prema mogućnostima, a svakome prema potrebama“, a Isusovo: „45 Sva bi imanja i dobra prodali i porazdijelili svima kako bi tko trebao (Dj 2, 42; 44; 45).“

      26. 8. 2018,   14:01
    • Projekt , komunističko načelo je glasilo : otimaj , ubijaj , zatvaraj , proganjaj ! Komunizam je pobio više ljudi od fašizma i nacizma !

      26. 8. 2018,   14:24
    • Nije bio komunist samo zato jer je bio protiv nasilnog ostvarenja svojih ideala.Samo je zato bio socijalist.To je jedina bitna razlika između komunista i socijalista.Ne govorim o ideji komunizma,već o njegovoj provedbi.

      26. 8. 2018,   14:28
    • inace da malo educiram ekipu kojoj je izvor ucenja tv, internet i 20 stoljece... cinjenica: znate tko je ubio vise ljudi od hitlera, staljina i crkve zajedno? dzingis kan.. eto.. mozda naucite, mozda budete na kvizu.. pusica

      26. 8. 2018,   14:29
    • Da se zna,ja sam vjernik, i socijalist.

      26. 8. 2018,   14:30
    • i daj prestanite s ovom spikom jel Isus bio komuist pa dobro kaj je s glavom?

      26. 8. 2018,   14:30
    • da ima boga,to bi sprijecio.sine vjerujes li ti u djeda bozicnjaka?

      26. 8. 2018,   14:35
    • Istina Džingis kan je proveo jedan od prvih poznatih genocida(ili među prvima,s obzirom da je prethodno ih već bilo od rimskog genocida nad Dačanima a kojemu i danas stoji spomenik u Rimu tzv.slavoluk pobjede pa do mongolske opsade današnjeg Pekinga) i to onaj u Perziji gdje je po pretpostavkama brojnih znanstvenika stradalo oko milijun Perzijaca,ali nisam baš siguran da je ubio više ljudi od ove navedene dvojice a kamoli ako mu se pridruži i zločini crkve.

      26. 8. 2018,   14:36
    • ...svi bi oni bili normalniji da im je Vatikan dao da se žene i bambusaju kao i svi normalni ljudi. Ovako svoje frustracije ispoljavaju kako ispoljavaju.

      26. 8. 2018,   14:37
    • katolicka crkva, kao uostalom ni jedna druga s Isusom, koji je Bog nemaju nikakve veze, Invictus je u pravu.

      26. 8. 2018,   14:40
    • Da postoji u Svijetu imalo morala ukinuo bi se i srušio tzv. slavoluk pobjede u Rimu jer to je jedini spomenik genocidu na Svijetu.To je i gore nego kad bi Nijemci takav spomenik podigli u npr. Dachauu.

      26. 8. 2018,   14:43
    • Taj spomenik doslovno označava brisanje kompletnog jednog naroda sa lica zemaljske kugle.

      26. 8. 2018,   14:44
    • Ivan-Pavao, to je komunizam za takve kao što si ti. Bogataška elita upravo želi da ljudi misle da je komunizam to što ti misliš da je. Komunizam je smrt za bogataše. Nikada na ovom svijetu nije bilo komunizma, a kako stvari stoje, nikada ni neće. Sve ono što vam podmeću pod komunizam je upravo zato da se komunizma bojite i da vam nikada ne padne na pamet zagovarati taj sistem jer tada bi nestali onih 1% bogataša koji upravljaju cijelim svijetom. Do god ima takvih kao ti, oni se ne trebaju bojati za svoju moć i bogatstvo

      26. 8. 2018,   14:56
    • Ne spominjite Boga!!!!!!!!!!!!! Mi smo SEKULARNA država!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Smrt fašizmu!!!!!!!!!!

      26. 8. 2018,   15:01
    • Da, takvog sam i ja misljenja. Vjerujem u Boga ali latolicka crkva le leglo kriminala. Mi nismo ni svjesni sto se sve desavalo u crkvi ali sve izlazi polako na vidjeo.

      26. 8. 2018,   15:16
    • Jedan od najvećih genocida je počinila Belgija pod vodstvom Leopolda 2 pobili su oko 15 milijuna Kongolaca a o tome se vrlo malo zna.

      26. 8. 2018,   16:09
    • Isus Krist je osnovao Crkvu. Sam sebe pobijas. Nauci malo o krscanstvu.

      26. 8. 2018,   17:03
    • Ija crkva je zanemarila sve ono što je Isus prwpovjedao i okitila se zlatom i drguljima zemljištima i svim ostalim,ako si čitao Bibliju onda valjda znaš zašto je Mojsije razbio 10 zapovjedi a današnja crkva sve više i više liči na to dok obični narod jedva spaja kraj s krajem oni su (crkva)se sve više i više bogati i zajedno sa političarima vuče ovaj jadni narod a grade si vile i kupuju najbolje automobile to Isus nije prwpovjedao u svojim prepovjedima,nego je prwpovjedao da budeš ponizan i da ne gledaš na materijalno i da se odričeš toga a to crkva ne čini niti današnji svećenici nego hrle za luksuzom i bogatstvom dok nešto drugo prwpovjedao narodu.

      26. 8. 2018,   17:37
    • Sveta Crkva Katolička svojata kršćanstvo, ali jedno s drugim nema veze.

      26. 8. 2018,   17:41
    • Orahova1@ja ne kazem da nema losih stvari unutar Crkve i onih koji su izdali Crkvu sa svojim egoisticnim, hedonisticnim zivotom. Takvi ljudi, pa bili oni i svecenici, izdali su crkveni nauk. Ja kazem da to nije poslanje Crkve. Crkva cini puno dobrih stvari, puno dobrih djela...naravno, to se cesto ne vidi i o tome se ne pise. Ja govorim o poslanju Crkve a ne o onim clanovima koji su cinili zlo.

      26. 8. 2018,   18:53
    • ija, ajde još malo reklamiraj kako si "jako pametan" tko zna možda nekoga uspiješ uvjeriti u to :)))

      26. 8. 2018,   18:56
    • Ija ne nemoj mi to da nema loših stvari,nema tu dobrih stvari više i tu završavaju svi argumenti,kao što sam već naveo crkva ne čini nikakava dobre stvari ako im to nije u interesu,njima je kao i političarima kojima su se oni prije družili samo i interesu manipulacija s narodom ništa drugo,crkva bi trebala biti duhovna strana ljudstva a ne da imaju političare koji ih zastupaju sjetimo se samo onoga što je proglašen VITEZOM od strane crkve i njegovih izjava da je cijeli novi Zagreb sagrađen na crkvenom zemljištu i da bi crkva za to trebala biti kompletirana,a taj narod što živi u Novom Zagrebu tko su oni jesu li oni dio crkve i od njih da crkva traži kompenzaciju kako i na koji način su došli do te zemlje,crkva bi se trebala odreći svih svojih nekretnina jer to pripada narodu koji je to sagradio na svojim leđima tek onda bi se moglo reći da čine nešto dobro a ne ovako,dobiju milione iz proračuna o tome ne pričaju ali kad nekome ili za nešto od tih miliona odvjetnik koju tisuću o tome ne prestaju,crkva da nije takva kakva je ne bi ni bilo takvih svečenik uvijek su bili ruku pod ruku sa vlasti protiv naroda od vremena kraljevina do današnjih dana,u ostalom oni su tadašnjim vladarima i govorili da je njihov "god given right to rule over people"da I'm je Bog dao da vladaju nad ljudima tako i dan danas rade a to ti piše netko ko je vjernik samo što ja vjerujem sa otvorenim očima.

      26. 8. 2018,   19:19
    • ...ženske, da je mene mama pustila sa budem svećenik i da imam pare, zlato i BMW-a..., mogle bi se bambusati sa mnom koliko bi htjele. I nitko nikad ne bi znao. Na kraju ja odriješim grijeha vas, mene biskup (koji je još gori) i opet iz početka... Ajd sad recite da ovo ne bi bilo dobro !?

      26. 8. 2018,   19:31
    • Komunizam je mila majka naspram ove demokracije, mila majka.

      27. 8. 2018,   06:50
    • inviktus-đingis kanov genocid je trajao vrlo kratko jer nije poživio dugo. crkva nema konkurenciju.

      27. 8. 2018,   10:12
    • Blokiran sam...

      27. 8. 2018,   12:27
  • Zanimljivo je kako se baš na ovom mjestu zla pojavljuje Gospa. Tko zna kakvo se zlo skriva na ostalim svetištima? Ali zahvaljujući tehnologiji i napretku, sigurna sam da ćemo uskoro otkriti još jako puno mračnih tajni Katoličke crkve

    26. 8. 2018,   13:56
  • koja je to mržnja bila u ti časnama da su male anđele tretirale kao nužno zlo ,nisu ta jadna dječica bila kriva što su se rodila vanbračno......

    26. 8. 2018,   14:23
    • Da pitam se kakoo kakooo djecu pobogu pa zaštoo kaj su im djeca bila kriva ne mogu shvatit ma sodoma i gomora strava

      26. 8. 2018,   17:35
    • najveće zlo na svijetu je uskogrudno razmišljanje. Te su ''časne'' očito tu djecu vidjele kao nečistu kopilad koja nisu dostojna života. Ma fuj grozno

      28. 8. 2018,   14:05
  • Ništa čudno, kršćanstvo (katolička crkva prednjači) je pobilo najviše nevinih ljudi u povijesti čovječanstva i još uvijek ih nitko nije prestigao

    26. 8. 2018,   13:40
    • Komunizam je ubio min 100 mil ljudi !

      26. 8. 2018,   14:26
    • Haha, molim te potkrijepi tvrdnju dokazima. Ja kazem da je McDonalds ubio vise, isto bez ikakvog dokaza, a sad me ti opovrgni. Recimo, po procjenama temeljenim na broju ratnika sa svake strane, smatra se da je u svim Krizarskim ratovima poginulo 200-300 tisuca ljudi. To je znaci sa svih strana, ali recimo da su krscani ubili sve te ljude. Recimo onda da je za jednog poginulog u borbi poginulo jos 10 civila (sta je ogroman prebacaj, postenije bi bilo 1:1 nego to), ispada da su krscani ubili 3 milijuna ljudi. Ukupno trajanje Krizarskih ratova je oko 200 godina. Staljin je izravno ubio isto toliko u 20 godina, a Crveni Kmeri u samo 4 godine.

      26. 8. 2018,   14:29
    • Dostupno vam je znanje cijelog svijeta i sve ono što želite znati, možete vrlo lako saznati. Ali problem je u tome što ne želite znati, već uživate u vlastitom neznanju. A upravo zbog takvih koji ne žele znati i ponose se svojim neznanjem je svijet ovakav kakav je

      26. 8. 2018,   14:49
    • Kakve floskule, pa Mao i Staljin su sami pobili oko 100 000 000 ljudi, a gdje su lokalni moćnici tipa Broz i ekipa...

      26. 8. 2018,   15:03
    • Točno tako. Ubijaju u ime boga i tješe sami sebe kako će u raj samo zato jer su dio sekte.

      26. 8. 2018,   15:42
    • Vislav Horvat i hoće, ali taj njihov raj je vječni pakao. Kada pobrkamo dobro i loše i više ne znamo razliku između dobrog i lošeg, to nikada ne završi dobro. Meni osobno je drži moj „pakao“ nego djelić njihovog raja

      26. 8. 2018,   15:51
    • Projekt_venus@ ti uopce nemas znanja ni pameti. Nauci malo povijest pa onda napisi komentar. Ovako ispadas doslovno glup

      26. 8. 2018,   16:57
    • Znaci nemas dokaza?

      26. 8. 2018,   17:29
    • ija, aha...ja imam sreće, pa nisam tako "pametna" kao ti. Uživaj u svojoj "pameti".

      26. 8. 2018,   18:22
    • crimt, dokazi? Ajde pročitaj naslov članka na kojem si sada. A zahvaljujući tehnologiji, takvih naslova će biti svakim danom sve više. Ni jedan sistem i nijedan rat nije pobio više nevinih ljudi od kršćanstva. To što vi to ne želite znati ne mijenja činjenice. Ne bazira se znanje na neznalicama, već na onima koji žele naučiti i znati. Po neznalicama bi još uvijek živjeli u pećinama i mislili da je Zemlja ravna ploča

      26. 8. 2018,   18:29
    • U clanku se radi o 800 mrtvih (koji su vecinom umrli od bolesti ili gladi, nisu izravno ubijeni, a ako cemo brojat i takve slucajeve, onda zrtve komunizma rastu i preko sto milijuna). Ako se ipak zadrzimo na onih 3 milijuna koje je Staljin izravno smaknuo, da bi se krscanstvu pripisalo toliko ubojstava, trebala bi se svaki dan sljedecih 10 godina otkrivat jedna ovakva grozota. Jasno ti je da i uz smijesno prenapuhane procjene koje sve idu u korist tvojeg argumenta, krscanstvo ne dolazi ni do koljena npr. jednom staljinizmu, a on nije jedini poguban rezim. Naravno, mozda ti imas neke druge informacije koje slobodno podijelis.

      26. 8. 2018,   19:10
    • crimt-crkva je mučila,progonila,zatvarala,otimala imovinu itd.ljudi su umirali od gladi i bolesti zbog tih postupaka.tvoje razmišljanje obuhvaća samo trenutnu egzekuciju. međutim,kroz stoljeća crkva je destkovala stanovništvo za razliku od staljina koji je živio kratko i fizički nije stigao ubiti više ljudi.njegove se žrtve broje u promilima.

      27. 8. 2018,   10:24
    • "Mucila, progonila, zatvarala"? Prica se o ubojstvima, inace se zrtve komunizma mogu udeseterostrucit. Ako cemo brojat sve indirektne zrtve, onda mozemo imenovat trgovce najvecim krvnicima u povijesti jer su upravo oni sirili kugu i druge bolestine koje su ubile stotine i stotine milijuna ljudi. Danas preko 30 milijuna ljudi godisnje umre od gladi, ko je za to kriv?

      27. 8. 2018,   11:05
    • za indirektno prorjeđivanje stanovništva danas,krive su razne interesne skupine.farmaceuti,naftaši idr. crkva pere svoj obraz podjelom donirane odjeće i pokojim obrokom. bezuspješno. crimt-nisu trgovci širili kugu već ljudsko neznanje.nisu bili svjesni da su pranje ruku i higijena ključ zdravlja.

      27. 8. 2018,   11:14
    • A stakori na brodovima?

      27. 8. 2018,   11:22
    • da. to je ljudsko neznanje.

      27. 8. 2018,   11:30
    • Isto tako mozes rec da je neznanje dovelo do gladi i bolesti za koje ti krivis crkvu.

      27. 8. 2018,   14:01
  • Mene ovo ne čudi. Najbolji poznavatelji Biblije su popovi a zato ne vjeruju u boga i ne boje se kazne. Kad bi ljudi uopće čitali Bibliju sa razumijevanjem, shvatili bi koliko nelogičnosti, surovosti i mržnje je zapisano u toj ljudskoj tvorevini.

    26. 8. 2018,   14:06
    • Koliko je ono prvorođenih Bog pobio u Egiptu?

      26. 8. 2018,   15:17
    • Da Stari Zavjet a Novi na kome se temelji hriscanstvo je potpuno druga prica

      26. 8. 2018,   17:29
    • Biblija nije ljudska tvorevina. Prouci Bibliju.

      26. 8. 2018,   17:38
    • Mrki95 koliko se sjećam Isus je rekao da je došao donijeti mač, a ne mir.

      26. 8. 2018,   22:30
    • Lujo7 a gdje to pise

      26. 8. 2018,   22:38
    • Mt 10 34 "Ne mislite da sam došao mir donijeti na zemlju. Ne, nisam došao donijeti mir, nego mač. 35 i neprijatelji će čovjeku biti ukućani njegovi. 36 "Tko ljubi oca ili majku više nego mene, nije mene dostojan. Tko ljubi sina ili kćer više nego mene, nije mene dostojan.

      26. 8. 2018,   22:41
    • I sad ti meni reci i da je postojao Isus, ti bi pratio ova njegova učenja? Da nekog moraš voljet više od svoje djece? Za mene to nisu nimalo moralna učenja.

      26. 8. 2018,   22:42
    • "vjernici"kao i vecina ljudi iz svega uzimaju ono sto im odgovara a zmire na ono sto im ne odgovara

      27. 8. 2018,   00:38
    • Lujo7- Po tim citatima što si ih naveo, mogu zaključiti da Biblija potiče vjerovanje da se trebamo boriti za neke ''više vrijednosti'' i kroz Bibliju se očito proteže razmišljanje ''Cilj opravdava sredstvo''. Biblija i krscanska zajednica izokreću moralne vrijednosti u biti. Samo se sjetite one biblijske priče kad je Jahve naredio Abrahamu da žrtvuje svog sina. Abraham je sina odveo i doslovno je lik htio vlastitom sinu odrubiti glavu. Pouka te priče je da vjera u Boga mora biti jača od ljubavi prema čak i vlastitom djetetu. To je fanatizam i licemjerje. Abraham u priči je htio ispast pravednik u Božjim očima, znači htio je odobrenje i pohvalu od Boga. Vjerovali ili ne, vjernici fanatici se stvarno tako i ponašaju, stavili bi svoje kršćanske vrijednosti i pravila prije onih društvenih moralnih vrijednosti, prije ljudskog bića, što ovaj članak i dokazuje.!

      28. 8. 2018,   14:17
    • Ta pričica sa žrtvovanjem sina me je uvijek užasavala.

      28. 8. 2018,   14:25
  • Samo dvije vrste ljudi postoji: dobri i zli.

    26. 8. 2018,   14:06
  • Evo kak funkcionira Hrvatska i Hrvati. Popovima daju milijarde koji ne delaju ništ , nego dijele narod i šire mržnju , a recimo radnicima Uljanika i 3. maja koji delaju non stop ne daju ni plaću za srpanj . Bem ti logiku , idemo svi u popove.....

    26. 8. 2018,   15:00