Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Hrvatica spasila djecu: 'Bile su to njene zadnje minute života'

Komentari (138)
  • Dovoljno je procitati 87 godišnja vozacica...svaki daljnji komentar je suvisan

    10. 10. 2017,   09:27
    • rukometašica koja je nakon sexa mrtva pijana ubila majku na zebri je imala manje od 30, vlasnik one2play oko 40 i sitno i tako

      10. 10. 2017,   09:31
    • Ukaku@oni su ih zgazili jer su bili pijani...a babi jednostavno zivotna dob vise ne dozvoljava sigurnu voznju...mozes mislit kakve ona ima reflekse sa 87 godina..

      10. 10. 2017,   09:41
    • Koliko Komšić ima godina ?

      10. 10. 2017,   09:43
    • Nije za vožnju jer ima puno godina a ovi od 20 pijani i s nogom na gasu jesu. Potpuno neprikladan komentar, sunce je moglo zaslijepiti i 20 godišnjeg vozača. uostalom starci vrlo rijetko izazivaju nesreće, najčešče su to mladi

      10. 10. 2017,   09:57
    • Svima sa PTSP -om odmah oduzeti dozvolu.

      10. 10. 2017,   10:25
    • Bedastoce. Vecinu teskih prometnih prekrsaja pocine mladi vozaci. U 20tim.

      10. 10. 2017,   11:48
    • Naravno da vise pocine nesreca oni od 20 jer koliko ima vozaca od 20 a koliko ovih od 87?

      10. 10. 2017,   11:53
    • Mladost-ludost ne kaze se uludo. Nemam povjerenje u nista mlađe od 35. Izbjegavam ih.

      10. 10. 2017,   11:59
    • Da obicno je uzrok nesrece spora voznja... poznate su nesrece uzrokovane voznjom 50na sat. Vjerojatno si mladi muskarac i mislis da je sav svijet tvoj. No neces se ni okrenut vec ces imat 60. Pa ces pjevat. ajd bok

      10. 10. 2017,   12:20
    • Svaka studija je dokazala da su mladi vozači puno veći problem. Kreteni koji jure 200 ili starci sa slabijim refleksima, hmmm, svaki komentar je suvišan.

      10. 10. 2017,   12:25
    • To je tvoje mišljenje, dok svi podaci pokazuju kako su najkritičnija skupina 17-24. Vidi se da nisi za logično zaključivanje pa jednostavno odustani.

      10. 10. 2017,   12:49
    • Eh sad još moram i google koristit za tebe, evo su prva 3 linka koje google izbaci. http://www.bbc.com/news/science-environment-37292951 http://www.bbc.com/news/magazine-24204489 https://www.huffingtonpost.com/entry/older-drivers-arent-the-most-dangerous-study-finds_us_57d02eeee4b06a74c9f1d532

      10. 10. 2017,   12:58
    • pa u člancima tih tabloida su ti navedeni izvori poput '' RAC Foundation'' ''British science festival'' '' Institute of Advanced Motorists (IAM).'' Jesi uopće pročitao, vjerojatno nisi. Kažeš ljudi od 18g lakše prežive nesreću nego 80g, očekivano ali nepovezano sa temom. :D

      10. 10. 2017,   13:12
    • Da se ne mučiš, na drugom linku ti je tablica koja pokazuje kako najviše smrtnih slučajeva ima 20-29 pa 80+ skupina u GB. Izvor je njihov Department of transport.

      10. 10. 2017,   13:14
    • Kakve veze ima % smrtnosti sa % nesreća, stariji ljudi su skloniji smrti ? Šokantno otkriće! Naravno da si dao izmišljene brojke kada ti prave ne idu u korist. Natjeraš me argumentirati a onda ti daješ izmišljotine za moje ''lakše shvaćanje''. :D :D

      10. 10. 2017,   13:20
    • Ajmo reć da su najkritičnije skupine najmlađa i najstarija i zaključiti temu. Lp :D

      10. 10. 2017,   13:22
    • Zašto bi 60godišnjaci bili sa 80 u skupini, pa 60-70 je najmanje rizična skupina sa najmanje nesreća i najmanje smrtnosti. Uostalom opet mi daješ link i podatke nevezane za temu, tema nije % smrtnosti nego % prometnih. Također zaključak u linku koji si dao kaže da je %smrtnosti veći jer oni često stradavaju kao pješaci i suvozači (jer su stari jel). Vidim da ne čitaš nit svoje linkove kamoli moje. :D

      10. 10. 2017,   13:33
    • ja imam 20g vozackog staza a ti si sigurno jucer polozio, pretices bez veze i razloga, histerican i svak ti smeta. Toliko o tome ko nije za volan. Pljuc.

      10. 10. 2017,   13:36
    • Opet lupetas. Ja imam 100000 prijeđenih u 6g! Vozim Zg-Dalnacija redovno. Austrija. Italija. Zasto vi mlađi muski snobovi mislite da samo vi vrijedite? Ne valjaju vam zene, ni stare ni mlade, ponizavate starije muskarce, na cesti ste bahati, arogantni i sa najvise prekrsaja. Spustite se na zemlju.

      10. 10. 2017,   13:43
  • Malo sam isao pogledati slike mjesta nesrece. Ovako - do desetak , maksimalno petnaest metara prije zebre na kojoj je baba zgazila Antonelu - cesta je u SJENI zgrade koja je uz samu cestu. Dakle, 87mo godisnjakinja nije vidjela petnaest - dvadesetak metara ispred sebe ljude na pjesackom, makar joj tog trenutka sunce NIJE SIJALO U OCI !!!!!

    10. 10. 2017,   10:55
    • Kako znaš kamo je sunce sijalo sunce ti žarko? :D

      10. 10. 2017,   13:24
    • pa to se uci u trecem osnovne. vidis na google mapsu most na kojem su se zaustavili nakon nesrece. most je pozicioniran istok - zapad. sunce je bilo u to doba prema zapadu (tocnije jugozapadu). Na ovoj slici http://www.qdpnews.it/index.php/pieve-di-soligo/18118-mamma-investita-a-pieve-di-soligo-e-morta-antonela-kmet ...... se vidi sjena koju baca svjetiljka na cosku mosta koja pada pod kutom od nekih 35 - 40°. povuci paralelu do zgrade i vidjet ces do kud je bila sjena petnaestak minuta prije nesrece.

      10. 10. 2017,   13:48
    • Nikad te nije sunce indirektno zabljesnulo od neke druge zrcalne površine? :D

      10. 10. 2017,   14:28
    • u tom slucaju, to je bljesak od 1 sec. (ako si u pokretu, u automobilu)

      10. 10. 2017,   14:30
    • ok al i dalje tvoja teorija nema smisla, ako je sunce 15min prije nego na slici bilo višlje onda sjena nije na cesti nego jos dalje od ceste nego u fotografiranom trenutku. Također baba kaže da ju je direktno sunce tuklo u oci kakve veze ima sjena na cesti s tim?

      10. 10. 2017,   14:40
    • Možda sam glup al što je sunce niže sjena je veća a ti tvrdiš da je ranije bila veća sjena, kako je to moguće?

      10. 10. 2017,   14:42
    • Cini se da me ne kuzis. Ako si pogledao sliku za koju sam ti dao link, vidi se kako sunce baca sjenu. petnaestak minuta prije, sunce je bilo vise na jugu (makar tih 15 minuta i nagib sjene za par stupnjeva ne mijenjaju bitno situaciju, ali je mijenjaju na babinu stetu). Dakle, zgrada s lijeve strane baca sjenu na cesti kojom se kretala baba i u trenutku nesrece, kao sto rekoh, ako povuces paralelu sa sjenom koju baca rasvjetni stup na lijevom rubu mosta, vidjet ces do kud je sezala sjena zgrade na cesti. Baba je vozila u sjeni zgrade sve do kojih 15ak m prije zebre. To sto ona kaze da ju je zaslijepilo sunce, je - u samom trenutku udarca u Antonelu na zebri, ali ona je njih trebala vidjeti 5 -10 sekundi (50 -100 m) prije, da se spremaju ili da vec jesu stali na cestu s lijeve strane , iduci na drugu desnu stranu (u smjeru kretanja babe s autom). Dakle, gledala ih je iz sjene, a u trenutku nezgode - da , imala je sunce "u oci". Zasto nije stala prije ?

      10. 10. 2017,   14:52
    • Da skratimo priču-87godišnjaci pod nikakvim uvjetima više ne bi smjeli imati vozačku i voziti. Dovoljno je samo zbog refleksa,da ne idemo dalje

      10. 10. 2017,   15:10
    • Ja sam to u drugom postu ovdje napisao za SVE starije od 75 godina, pa nije bitno kako se osjecaju i kakve vozne sposobnosti imaju. Inace, tu smo da komentiramo, kom se svidja a kome ne. Skratiti ili ne, ono, ,,,,,,,, kak nam vise odgovara , ne? :)

      10. 10. 2017,   15:17
  • Da se mene pita ( a strastveni sam ljubitelj automobila i voznje) - sa navrsenom 75om godinom zivota, oduzeti trajno vozacku dozvolu - SVIMA ! Naravno, onima mladjima (od 50, 60, tj. svima).. . rigorozne psihofizicke provjere, pa ako prodju rigorozni test, produziti im vozacku na max 2 godine. ali kao sto rekoh, sa navrsenih maksimalno 75 - nema vise voznje i fertik.

    10. 10. 2017,   10:05
    • Ja sam nosio naočale od sedme godine života. Kada sam položio vozački ispit niti jednom nisam dobio trajnu vozačku, stalno na 5 godina. Zbog vida. Operirao sam oči prije 11 godina (laserska operacija), vid mi je savršen, ali opet imam ograničenje na 5 godina. A kada vidim starce da voze jer su dobili vozačku prije 30-40-50 i kusur godina i ona im je neograničena smrznem se.

      10. 10. 2017,   10:28
    • A sta mladji ne rade greske u voznji??Ovo sa preko 80 god. treba rigoroznije zdravstveno pregledavat.Al ti spominjes 50.?????

      10. 10. 2017,   10:35
    • Vid, kao jedan od glavnih cimbenika voznje i zivota uopce, godinama slabi, bez obzira na naocale (koje potom iste - bez mijenjanja dioptrije, drze godinama (stariji ljudi , a znam po mojoj mami koja se vec par godina zali da ne vidi dobro a nosi naocale - a ne vidi , jer nekoliko godina nije isla kontrolirati vid, a dioptrija se sigurno promijenila), dakle, uz vid imamo tu jos odumiranje mozdanih celija koje kao takve ti ne dopustaju niti brzo poimanje situacije, niti brzo reagiranje jer zivcane stanice ne prenose podatak brzo kao kad si mladji. dodajmo tu jos i atrofiranost misica koja "ubija" reflekse ,,,,,,,,, i to je to. nema sanse da bih ikom iznad 75e godine dao da vozi, pa makar se radilo i o Ken Blocku i njegovom umijecu, a ne tu neke starice (i starci) koji i kad su bili mladji nisu imali pojma o dobroj i sigurnoj voznji. Pogledajte ovu od 87 godina (koja je ubila ovu nesretnu zenu) ,,,,,,,,, ta kad je imala neku normalnu dob za voznju, kad je imala svojih cetrdesetak godina (ili 50) , bilo je to davnih sezdesetih (70ih) kakvi su se tada auti vozili i kakav je promet bio u jednom selu? Niti je imala gdje , niti od koga nauciti voziti. I na kraju, podvucimo jos jednom , sada nije u stanju hodati - pa zato vozi.

      10. 10. 2017,   10:42
    • @westsouth, ja sam rekao da rigorozne psihofizicke preglede treba provoditi nad svima. I onima od 50 i onima od 60 , pa cak i na mladjima ! Gdje pise da je netko od 20 (30 ili 40) godina psihofizicki spreman za voznju? dakle, sve treba zdravstveno dobro pregledati , i uvesti takav zakon, da ako netko napravi nesrecu, a utvrdi se da nije psihofizicki ok, treba rigorozno kazniti i lijecnika koji mmu je dao potvrdu da je psihofizicki spreman za voznju.

      10. 10. 2017,   10:45
    • pare, stariji ljudi ubiju cca 4 čovjeka godišnje, a mladi cca 504, stvarno je učinkovita mjera isključiti stare hahahahahha

      10. 10. 2017,   10:50
    • zgb2 - vjerovatno je istinita tvoja statistika (makar mi se cini da si je ti iz glave "sracunao"), no, uzmimo u racun i koliko tih "staraca" uopce vozi. ok? Jer na stotinjak vozaca 70% je onih do 50 godina (mladi), 10% onih u pedesetima , 10ak % onih sezdesetima, 6-7 % onih u sedamdesetima i 3-4 % onih u osamdesetima. Onih od devedeset koji voze se rzunaju manje od promila. Dakle, naravno da jako mali postotak starih ljudi (over 70) radi nesrece , jer ih u stvari i jako malo vozi.

      10. 10. 2017,   10:59
    • pare, jasno da sam bubnuo, zato sam i naveo cca jer mi ne pada na pamet vaditi statistiku, samo sam predočio omjer, a i postoji ona dobra stara, laž, veća laž, statistika, no mislim da si potpuno profulao problematiku. slažem se s tobom da je možda pretjerano da osoba od 87g vozi, ali s druge strane ne treba diskriminirati osobe po godinama što se vožnje tiče, a da ne govorim da se te osobe u pravilu voze vrlo polagano. nadalje, osobe u 40-tim i 50-timg. su ubjedljivo najbolji vozači koji su relativno hladne glave sa najvećim iskustvom s tim da im je motorika još uvijek na visokom nivou, naravno u prosjeku. Na kraju uvijek treba reći da pješaci u prometu moraju uključiti sva čula jer su oni najslabiji sudionici u prometu i skoro pa u pravilu pogibaju ili ostaju invalidi, a ne da nabiju slušalice i libo ih pajdo za sve okolo sa krilaticom pa neka ovaj u autu ili motoru ili čemu već pazi na njih....

      10. 10. 2017,   11:11
    • slazem se gotovo 100% sa tvojim razmisljanjem, ali neminovno je da motoricke funkcije (pa onda i psihicke) u tijelu ljudi koji imaju over 75 godina nisu vise na zadovoljavajucim nivoima, koliko god to nekom bilo drago ili ne. imam ja u obitelji, pa susjede i prijatelje koji imaju te godine (i vise) i iako su do prije 10 -15 godina bili cak ok vozaci, vise to nisu. evo primjer od neki dan, covjek koji je dosao k nama u servis, zapeljao je auto do zida zgrade, pored njega se u medjuvremenu parkirao jedan auto (pored onih koji su vec bili tu na parkiralistu servisa) i covjek (stariji - oko 8 banki) vise nije znao kako sa tog parkiralista izici !? Nije moga skuziti koji manevar (a manevar je bio izuzetno jednostavan) treba izvesti. Isao je jedno pet minuta naprijed nazad, pomicuci auto malo lijevo , malo desno ,,,,,,,, a u biti je uvijek dolazio u istu poziciju. Nije mogao niti ocijeniti koliko moze unazad (do drugih auta) ,,,, zaustavljajuci se ili na metar do njega, ili na koncu, dok ga nije dotaknuo. To sam gledao i rekao gazdi sto se dogadja, da bi ovaj otisao i zamijenio staroga za volanom i ispeljao auto van parkiralista. eto, to se dogadja.

      10. 10. 2017,   11:21
    • pare, pa onda bi zabranio voziti skoro pa svim ženama hahahaha. ma razumijem ja, ali ti ljudi u pravilu voze vrlo vrlo sporo u pet puta provjerava prvenstvo prolaza. osobno mene jako ljute u prometu, ali nismo sami. u gore navedenom članku je situacija gdje ja ne bi isključivo krivio vozačicu pogotovo ako se dokaže da nije bilo prekoračenja brzine ili nekog divljanja u što ne vjerujem, ali pošto sam vozač koji je prošao skoro cijelu europu sa osobnim automobilom mogu reći da pješaci premalo cijene sebe i uporno svoj život ili kosti guraju u ruke vozača, a da pritom nemaju pojima kakvim vozačima.

      10. 10. 2017,   11:32
    • Velis ti, "u gore navedenom članku je situacija gdje ja ne bi isključivo krivio vozačicu pogotovo ako se dokaže da nije bilo prekoračenja brzine ili nekog divljanja u što ne vjerujem, ". Ni ja ne vjerujem da je brzo vozila (a pogotovo ne "divljala"), ali ona je zgazila ljude na pjesackom ! Ovo da nije brzo vozila - tim gore ! Vozila se 40 -50 km/h i nije uspjela stati ljudima na zebri. Za zaustaviti se sa 50 na nula dovoljno je desetak metara (i manje), ali je reakcija od sekundu (kod normalnih) , do nekoliko sekundi (ili nekoliko desetina sekundi, poput ove zene). Vec sam napisao da sam isao pogledati slike s mjesta nesrece - dakle, ona je trebala vidjeti te ljude na udaljenosti od barem pedesetak metara a sve do 15 m (u tom trenutku) dio ceste kojom je vozila JE BIO U SJENI !!!! Dakle, nije joj islo sunce u oci kao sto je rekla ! Odnosno je, jer u trenutku nesrece zebra je na suncu i nekih 10 - 15 m prije, ali vec na dvadesetak metara udaljenosti, zgrada koja se nalazi tik uz cestu, sa lijeve (juzne) strane, radi sjenu i ona je morala vidjeti 20 -30 metara unaprijed i reagirati, tj. stati. zasto nije ? Ne zna se ,,,,,,,,,,, nije ih vidjela, gledala status na fejsu, palila cigaretu, ili jednostavno nije percepirala niti ljude niti udaljenost...

      10. 10. 2017,   11:42
    • Zbog cega? Vecinu nesreca pocine vozaci u 20tim. Diskriminacija po dobi je odvratna.

      10. 10. 2017,   11:49
    • Dakle samo bi profesionalci vozili a ostali na tovaru 😁

      10. 10. 2017,   12:02
    • @teaa - to nije diskriminacija po dobi da bi se nekog iskljucilo iz mogucnosti da ide u kazaliste, ili na plazu, ili u restoran ,,,,,,,, vec nekoga cija dob nije vise za odradjivanje nekih djelatnosti, zarad njihove i zarad tudje sigurnosti onemoguciti da naprave nesto za sta nisu sposbni. pitanje teaa - da li bi sjela u avion da znas da ce ga pilotirati netko od osamdeset godina? da li bi kupila nogometni klub u kojem igraci imaju po 60 -70 godina a htjeli bi se takmiciti u prvoj ligi ? Pretpostavljam da ne bi, nego jednostavno, ne diskriminiramo ih po dobi, vec po aktivnostima koje bi htjeli provoditi a za to vise nisu sposobni .

      10. 10. 2017,   12:07
    • pare, baš sam ti o tome pričao, znači, mi ne znamo u kojem su trenutku ti pješaci krenuli i da li ih je baba uopće mogla vidjeti prije i da li su oni uopće pokazali namjeru da žele preko ceste. nekada davno dok sam ja polagao vozački, a joši ranije u doba bivše države učilo se u osnovnoj školi pravila i načini postupanja sudionika u prometu, točnije pješaka i biciklista i uvijek je bilo rečeno da pješak mora stati pred zebrom pogledati lijevo i tako pokazati naznaku da prelazi preko zebre pa tek tada zakoračiti na zebru jer ispred zebre nema znaka stop da bi svi trebali stati, no danas ljudi na zebru krenu iz šprinta za, recimo, autobusom ili tramvajem pa se čude kada ih netko nabije i ne paze na svoje noge. postoje nekoliko zebri na nizbrdicama u zgb i kada se voziš u zimskom vremenu x puta se desi da je poledica na cesti i ljudi imaju gadne muke stati, ali vrlo rijetko pješaci prelaze sa oprezom.....

      10. 10. 2017,   12:13
    • pare, pomiješao si gore profesionalne i osobne(amaterske) djelatnosti

      10. 10. 2017,   12:14
    • Bi. Sve navedeno bi. Dosta terora mladosti.

      10. 10. 2017,   12:22
    • Ova zena nije sprintala preko zebre, vec je hodala sa malom djecom. A baba ih je trebala vidjet na 30 - 40 metara daljine (da ne kazem i vise i iz sjene) i stati na vrijeme. kriva je baba , cak da ih i nije zgazila na pjesackom. zena i dvoje male djece ne pretrcavaju za stic na bus.

      10. 10. 2017,   12:38
    • @teaa, mislim da trollas, pa eto, necu vise odgovarat na tvije komentare

      10. 10. 2017,   12:39
    • pare, gdje sam ja napisao da je dotična šprintala???

      10. 10. 2017,   13:26
    • evo tu gore, na komentaru od 12.30 : "no danas ljudi na zebru krenu iz šprinta za, recimo, autobusom" ,,,,,,,,,,,, doduse , ne velis da je Antonela sprintala, ali ispada po tvome komentaru, kao da i h je baba zgazila jer su jurcali preko ceste

      10. 10. 2017,   13:51
    • pa eto, čitaj s razumjevanjem. ne ispada, ali samo kažem da su ljudi do te mjere postali objesni da se na zebri ponašaju kao iza nekog štita i da ih boli dupe da li netko dolazi, da li je u tom momentu kihnuo, da li je pogledao u drugu stranu ili slično......, pješak je u prednosti, ali se mora naučiti paziti na sebe. mene sigurno neće auto nikad udariti na pješačkom prelazu ili bilo gdje gdje prelazim cestu

      10. 10. 2017,   14:04
    • nikad ne reci nikad. npr. setas u potpunoj opustenosti trgom, i neka baka (ili deda) te pokosi, jer je umjesto kocnice stisnula po gasu i ne kuzi kaj se dogadja. Ili npr. u kontra smjeru na kruznom toku ili ne daj boze na nekoj brzoj cesti jednosmjernog prometa, susretne te bakica u frontalnom sudaru ...... a plus toga sjedi za volanom nekoh velikog i jakog terenca .... Vidis, mozes ti biti oprezan koliko hoces, ali ima njih koji su jaci i od toga

      10. 10. 2017,   14:08
    • po toj logici me i meteor može ubiti pa mi ne pada na pamet da si kupim tenk i njime se vozikam

      10. 10. 2017,   14:11
    • nije nemoguce ni da te pogodi meteor, makar je mogucnost puno manja nega da te zivota lisi ili napravi invalidom kakav neoprezan sofer makar ti nizasta nebi bio kriv. primjere sam ti naveo i ponavljam , nikad ne reci nikad.

      10. 10. 2017,   14:18
    • pareidolia...ovako glupe i paušalne procjene može dati samo amater , koji uz ostalo baš i ne razmišlja previše logično i još k tomu nema nikakvu pametnu podlogu niti informaciju za takve ideje !..ali to je valjda svojstveno komentatorima na ovom portalu !? ....Dakle ako ikad uspiješ pronaći nekakve statistike o dobnim skupinama izazivaća prometnih nesreća a osobito onih najtežih - onda ćeš doći i do zaključka kako oni mladi izazivaju puno više nezgoda u prometu a s iskustvom i godinama to se smanjuje ! ....Dakle , onda bi trebalo zabraniti vožnju onima mlađim od 40 godina i osobito onima mlađim od 30 ....dok bi mlađim od 20 trebalo zabraniti i da gledaju automobile s udaljenosti manje od 30 metara ! ....nadam se da shvaćaš ironiju !

      10. 10. 2017,   22:20
  • MAJKA!!!!!!!!!

    10. 10. 2017,   09:40
  • kako kazniti ovu 87mo godisnjakinju za obojstvo mlade zene ?

    10. 10. 2017,   11:04
  • Mlad ili star, ako si prosao pregled osnovni, jer se to vise dogadja mladima pijanima, napuhanima, itd, ali moras prilagoditi svoje mogucnosti i refkexe godinama, a vjerujem da zena od tih godina nije nadobudna!

    10. 10. 2017,   09:42
  • nije za starije ljude auto i točka

    10. 10. 2017,   11:36
  • čudno je da uopće vidi...

    10. 10. 2017,   14:14
  • Sreca u nesreci je to da je djecu spasila. Antonela neka ti je laka crna zemlja

    10. 10. 2017,   10:31
  • I preko zebre treba ići pažljivo a ne ko' slijepa kokoš.

    10. 10. 2017,   09:38