Obavijesti

Promo sadržaj

Hrvatski Telekom otvorio vrata najvećega multimedijskog dućana

Hrvatski Telekom otvorio vrata najvećega multimedijskog dućana
4

U prostoru omiljenog shopping centra Arena u Zagrebu, Hrvatski je Telekom otvorio svoje najnovije prodajno mjesto

Novi T-Centar ujedno je i prvi dućan u kojemu posjetitelji imaju mogućnost vidjeti i kupiti Greyp električni bicikl našeg poznatog poduzetnika i inovatora Mate Rimca.

Otvorenju je prisustvovala i naša poznata poduzetnica i bivša manekenka Ljupka Gojić Mikić s kćerima koje su ovom prilikom zaigrale dron igru u atraktivnoj gaming zoni

Danas je Hrvatski Telekom u zagrebačkom shopping centru Arena otvorio najveći multimedijski dućan u Hrvatskoj te tako i na ovaj način nastavio predvoditi u pružanju vrhunskih usluga, prvi predstavljajući javnosti najnovije trendove na tržištu. Brojni su posjetitelji i gosti ondje imali priliku upoznati brojna inovativna tehnološka dostignuća, digitalne usluge i pametne uređaje čija je svrha poboljšati kvalitetu života čineći  svakodnevne aktivnosti  jednostavnijima i zanimljivijima.  

Novootvoreni T-Centar prostire se na čak 190 kvadratnih metara, uređen je prema najvišim estetskim i tehnološkim standardima, a uz bogatu je ponudu predstavljena i  gaming zona – interaktivan prostor u kojoj će posjetitelji moći zaigrati dron igru ili se pak okušati u virtualnom nogometu u ulozi igrača odabranoga kluba Hrvatski Telekom Prve Lige.

U ovom atraktivnom T-Centru posjetitelji se mogu upoznati s pametnim uređajima poput 3D printera, pametnih vaga i usisavača, odabrati proizvode iz linije Love Magenta ili se odlučiti za kupovinu popularnog električnog romobila. Po prvi put u Hrvatskoj, na jednom će se prodajnom mjestu moći vidjeti i kupiti Greyp električni bicikl, jedan od najnovijih proizvoda iz  tvornice našeg poznatog poduzetnika i inovatora Mate Rimca. Zahvaljujući upravo Hrvatskom Telekomu i novoj eSIM tehnologiji, novi bicikl Greyp G6 ima mogućnost u svakom trenutku biti povezan na internet.

U Hrvatskom Telekomu smo iznimno ponosni što otvaramo vrata najvećega  multimedijskog prodajnog mjesta u Hrvatskoj u kojem ćemo svima pružiti vrhunsko iskustvo te omogućiti jedan sasvim novi doživljaj naših proizvoda i usluga. Upravo pomoću bogatog sadržaja koji nudimo, želimo povezati sve koji nas posjete s prilikama digitalizacije, kako bi zajedno s nama stvarali svijet boljih mogućnosti“, izjavila je povodom otvorenja Maja Žunić, direktorica Sektora za prodaju privatnim korisnicima Hrvatskog Telekoma.

U sklopu otvorenja, iskorištena je i sjajna prilika za prvo predstavljanje najnovijeg Samsung pametnog sata – modela Samsung Galaxy Watch Active 2 LTE. S novim intuitivnim i sofisticiranim značajkama, ovaj će se pametni sat još bolje prilagoditi osobnom načinu života korisnika u odnosu na prethodni model te osigurati kvalitetniji život i lakše obavljanje svakodnevnih aktivnosti.

Ovaj inovativni prostor posjetila je i naša poznata poduzetnica i bivša manekenka Ljupka Gojić Mikić koja se ovom prilikom družila s obožavateljima, upoznala s bogatim sadržajem koji novootvoreni T-Centar nudi te zajedno s dvjema kćerima isprobala čari atraktivne gaming zone.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve