Obavijesti

Promo sadržaj

Komentari 28

Novi HT-ov sustav omogućuje puno osobniji pristup korisniku

Novi HT-ov sustav omogućuje puno osobniji pristup korisniku

Novi sustav prepoznaje korisnike koji na vrijeme i redovno podmiruju obveze i prema njima ima poseban, mnogo osobniji pristup

Telekom operateri dijem svijeta sve više ulažu u poboljšanje standarda kvalitete svojih usluga i ukupnog korisničkog iskustva, a u Hrvatskoj u tome predvodi Hrvatski Telekom. U najvećem domaćem telekom operateru pokrenuli su veliki projekt digitalne transformacije kojem je cilj postavljanje korisnika i njegovog zadovoljstva u središte poslovanja. Dio tog zahtjevnog procesa je i implementacija modernog bihevioralnog pristupa prema korisnicima koji će omogućiti kvalitetnu i individualnu analizu njihovih navika i fleksibilan pristup HT-a.

Osobni pristup korisniku

Jedan od prvih projekata koji se temelji na bihevioralnom pristupu korisnicima osmišljen je u dijelu naplate i to internim snagama HT-ovih stručnjaka. Osnovni cilj novog sustava bio je izdvojiti korisnike koji na vrijeme i redovno podmiruju obveze, a kako bi prema njima u HT-u razvili poseban, mnogo osobniji pristup.

O tome smo razgovarali sa stručnjacima HT-a koji su razvili novi sustav.

”Korisnici koji svoje obaveze podmiruju redovito u slučaju jednokratnih problema s plaćanjem mogu računati na mnogo fleksibilniji i osobniji pristup naših djelatnika. Takav pristup će osjetiti većina naših korisnika jer njih gotovo 2/3 na vrijeme podmiruje sve svoje obveze“, objasnio je Goran Marković, voditelj Odsjeka za naplatu potraživanja i upravljanje kreditnim rizikom HT-a.

Marković naglašava da će novi sustav osigurati jednaku uslugu i tretman korisnika bez obzira na mjesečnu potrošnju, bila ona 50 ili 500 kuna mjesečno.

„Pri kategorizaciji korisnika, uz parametre poput vremena kašnjenja i iznosa dugovanja , sada gledamo i niz drugih poput vrste usluge, povijesti plaćanja računa i sl.“, dodala je Elvira Šarlija.

Pametno komuniciranje

Novi sustav koji je HT-u omogućio još bolje poznavanje svojih korisnika omogućuje primjenu i u drugim dijelovima kompanije, pojasnio je voditelj projekta Boris Nekić. Sustav omogućuje da se korisnicima koji redovito podmiruju svoje obveze prilagodi i ponuda HT-a, na čemu će se raditi u narednom razdoblju.

”U HT-u paralelno dizajniramo mnogo novih sustava s ciljem povećanja zadovoljstva korisnika. U dijelu naplate otvaramo više kanala bezgotovinskog plaćanja, uvodimo nove načine informiranja putem televizije ili interneta kao i proaktivno informiranje pozivom”, otkrila je Iva Pavlović.

U HT-u mnogo polažu na zadovoljstvo korisnika i uvjereni su da će njihovi korisnici vrlo brzo osjetiti poboljšanja u odnosu HT-a prema njima.

Jedinstveno rješenje razvili stručnjaci HT-a
Ovaj je sustav jedinstven na hrvatskom tržištu, a rijetke su kompanije koje imaju nešto slično u svijetu. Sustav su u potpunosti osmislili i implementirali stručnjaci HT-a, njih 20 i to iz raznih poslovnih područja. Pomoć u razvoju sustava imali su od strane SAP partnera, društva Altima d.o.o.
”Bio je to pravi timski rad. Duže vrijeme smo razmišljali na koji način unaprijediti proces da bude više korisnički orijentiran. Samu ideju bihevioralnog pristupa u procesu naplate potraživanja smo intenzivnije počeli razvijati krajem 2014. godine”, rekao nam je Boris Nekić.

 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 28
VIDEO

Putuj svijetom uz putovnicu u mobitelu
PROMO

Putuj svijetom uz putovnicu u mobitelu

Među prvima u svijetu: Istraži putovanje budućnosti i pridruži se testiranju DTC-a uz podršku MUP-a i AKD-a

5 razloga zašto trebate doći u Rovinj na treće izdanje Weekend Food Festivala
promo

5 razloga zašto trebate doći u Rovinj na treće izdanje Weekend Food Festivala

Tijekom tri dana Weekend Food Festivala koji se održava od 19. do 21. travnja, posjetitelji će uživati u predavanjima, panel diskusijama, druženju, isprobavanju zanimljivih jela i naravno, dobroj zabavi!
Plodine otvorene u Donjem Miholjcu
PROMO

Plodine otvorene u Donjem Miholjcu

Plodine i u 2024. nastavljaju snažnu ekspanziju maloprodajne mreže trgovina. Godinu nastavljaju otvorenjem još jednog supermarketa, ovoga puta u Donjem Miholjcu. Ovim otvorenjem Plodine broje 132 supermarketa diljem Hrvatske.