Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

'Imala sam osjećaj da me moja Hrvatska iskoristila i ismijala'

Komentari (477)
  • Ja ne znam narode koji je vama hurac ?! Situacija u državi nije posljedica neznanja vladajućih !! Da li ćete vi jednom progledati i vidjeti da je ova država namjerno sistematski uništena ?

    13. 6. 2018,   07:39
    • A narod sistematski svojim glasanjem podrzava unistenje

      13. 6. 2018,   07:48
    • Dobro jutro.

      13. 6. 2018,   07:48
    • Koji narod ? Onaj koji je umro i srbi koji su odselili ?

      13. 6. 2018,   07:53
    • Dobro i što napravit sa sdrpom koji je progonom liječnika i medicinskog osoblja pokenuo zbjeg u Europu?

      13. 6. 2018,   07:53
    • Eeeeeeeej pa di si ti zeljekc ? DAj više reci tim svojim domoljubima da sagrade koju tvornicu, pokrenu privredu, poljoprivredu, ribarstvo, stočarstvo , zdravstvo, školstvo ;)

      13. 6. 2018,   07:55
    • I vladajući su je sistematski uništavali. Naši doktori ekono mskih nauka neka dobro prouče njemački ili švedski fiskalni sustav i informiraju vladajuće. Ako valja Njemačkoj valjati će i nama. Kod njih radnici imaju dobre plaće i umirovljeni mirovine.

      13. 6. 2018,   08:01
    • željkopž nisu samo sestre i doktori otišli..Evo prošli tjedan samo sa Varaždinskog područja otišlo 5 ekipa vlakovođa i konduktera u kopletu u njemačku. Sad nema tko vozit vlakove :P

      13. 6. 2018,   08:02
    • Ljeto64...uzalud ti ovcama pricati....kada spomenes rat i kako je jugoslavija, a kasnije Hrvatska skolski i sistematski unistena i opljackana....onda si na meti raznoraznih idiota koji ne kuze ni 1% geopolitike

      13. 6. 2018,   08:02
    • Tak da nema tko dovest te pacjente doktorima . XD Ili ok, putnički promet, ajde, ali veća je greda što nema tko vozit nit teretne više..

      13. 6. 2018,   08:03
    • Skidam kapu domoljubima u kojem roku su sve sjebali. Mislila sam da će ovo ipak malo dulje potrajati.

      13. 6. 2018,   08:09
    • Asimilacija u toku. Otpor je uzaludan.

      13. 6. 2018,   08:11
    • Eto to je ono što fali Hrvatskoj. Nedostatak krivične odgovornosti! Još nitko iz SDPa nije krivično odgovarao zbog protjerivanja liječnika i medicinskog osoblja te pokretanje zbjega u EU.

      13. 6. 2018,   08:18
    • Je LJETO64 sistematski i planski, još da znaš tko stoji iza toga, ali neću ti reći jer bi me proglasili antisemitom

      13. 6. 2018,   08:22
    • GlobalHawk još uvijek ne pišu koliko ljudi je otišlo iz VŽ kraja, ne da nema tko voziti vlakove, nema ni tko voziti autobuse.

      13. 6. 2018,   08:25
    • kostelac kao da je bitno tko će te kako proglasiti. Piši.

      13. 6. 2018,   08:26
    • Božanstvena, ovo sam čisto slučajno čuo za vlakove, a za buseve se isto nešto šuškalo..Vozači , pošetna plaća gore 3900 , pa ti misli :P NE kuna :)

      13. 6. 2018,   08:28
    • Odem u banku obavit nesto,kad ja tamo redovi veliki ,naravno cekam u redu i sad pratim podjela mirovina,gledam kako jadne mirovine jedan dedica 800kn mirovine bakica 1.500kn i tako otprilike sve nekako u toj blizini do 2.500kn.zena iz vana podize 2000€ mirovine dobro danisam na rit opala..etoti zivot..sad razmisljam ni moja nece bit veca mirovina ako ostanem u Hrvatskoj.pozzz

      13. 6. 2018,   08:28
    • Kolegice za komentar ++++++++++++++++++++++++++.

      13. 6. 2018,   08:30
    • Vani je starosna mirovina , znači bez dodataka na staž i struku oko 900-1200 ovisno o zemlji.

      13. 6. 2018,   08:31
    • Ovdje je isto toliko - ali kuna. A sve zato da bi mafija na vlasti mogla krast oko 150.000 kuna mjesećne "plaćice"..

      13. 6. 2018,   08:32
    • Kostelac@ razumimo se . Milion puta me je baniralo zbog nekih imenica.

      13. 6. 2018,   08:46
    • zeljko - sdp-ovci su potjerali medicinare izjavom da više vrijedi jedan svećenik u bolnici nego 20 liječnika?

      13. 6. 2018,   08:47
    • Još uvik ne kužim da ima ljudi koji se ''pale'' na zeljkeca i njemu slične .

      13. 6. 2018,   08:49
    • željkeca i njemu sl. imam na ignore, jednostavno takva baljezganja ne želim čitati, jer napiše notornu glupost i povuče te da mu odgovoriš, a zapravo nije vrijedan pažnje.

      13. 6. 2018,   08:54
    • Koće ssda plaćati doprinose i od čega će plaćati ratne invalide.Skidam kapu onima koji su stvarno i bili na frontu ali gledajući oko sebe koliko ih prima skriveno invalidske naknade i kroz to ne plaća niti zdravstveno cjela Obitelj profitira.Črnčiš od jutra do sutra i nemoš zaraditi ništa ni ti a ni Drzava,sve ode uzalud.Moze vlast traziti rješenja ali ne ide,ili maknuti lazne penziće ili će morati uvesti nove namete.Ovo je samo jedan od goreći problema a ima ih znamo i previše.Drugo pitanje: Ako je netko veteranski invalid kako onda moze ići van i raditi a doma u HR je još uvjek na Drzavnim jaslama.KO TO KONTROLIRA simulante.

      13. 6. 2018,   08:54
    • Honda..... tako brzo zaboravljaš? Ah da, očito je da su doktori pobjegli. SDPova vlada je protjerala liječnike i medicinsko osoblje zato što su im htjeli smanjit plače!!! Provodili medijsku harangu i zastrašivanja liječnika a "šlag na torti je bio" kada su SDPovci naredili hapšenje vođe liječničkog sindikata, namjestili mu partijsku optužnicu i strpali ga u zatvor! Eto zato su liječnici i medicinsko osoblje pobjegli van i pokrenuli iizbjeglički val!

      13. 6. 2018,   08:56
    • U početku sam htjela zeljkeca staviti na ignor. Nema teorije, nitko mi osvježi dan kao on. Vrlo interesantan lik .

      13. 6. 2018,   08:57
    • Nitko CroBura. Ja ih znam par , i proučio sam fantomski "registar" namjerno ciljajući one za koje znam di su "bili" , ili bolje di NISU bili 1991-95...Ima zanimljivih otkrića u njemu....

      13. 6. 2018,   08:57
    • Željkopž , ajde sad si ga pretjerao da je parsto liječnika i sestara koje su otišle "pokrenuli izbjeglički val".. Daj malko smanji doživljaj.

      13. 6. 2018,   08:58
    • Veči problem je što je otišlo vojske i policije radit van tona ljudi...Eh..

      13. 6. 2018,   09:00
    • Gle objasnit ću ovo detaljnije: ok, OSRH šalje ekipu na mirvno misije, sve 5, ALI po povelji NATO-a domicilna zemlja plaća tu vojsku. E sad reci mi koliko dugo im treba da shvate da naš poručnik ima cca 14.000 kuna, a američki ili bilo koje europske zemlje 18-22.000 dolara/eura..I što se desi sljedeće..sad je tura samo tri mjeseca. Ok odradi se ta tura i - ide zahtjev za skidanjem..Pa u "privatnike". Što je moj željkopž ZASIGURNO malko veći problem nego sestre i doktori..Samo se ne priča baš o tome. Jer ti koji odlaze su instruktori u stvari...Znači jezgra obučnog kadra. zamisli se malko nad time.

      13. 6. 2018,   09:05
    • nema vise povjerenja u ovoj drzavi. vise nitko nikome ne vjeruje. a povjerenje je OSNOVA za stvaranje skupine, grupe, drustva, suradnju. jaje ili kokoš? tko je kriv? vlada ili narod? rekla bih oboje .... mi smo ih birali, mi im dopustamo da rade ovo sto rade ..... pa ajmo biti toliko iskreni .... koliko vas npr jos sunka, jaja, kave, love nosi doktorima??? evo, lijep primjer svakodnevnog podmicivanja.

      13. 6. 2018,   09:12
    • Ja NE Ruzjice @ ! Ne dao Bog da dođe do toga, sa mnom će ići označene novčanice i mikrofon u torbi.

      13. 6. 2018,   09:15
    • nisam ni ja Ljeto ali kad velim MI mislim na vecinu. ;-)

      13. 6. 2018,   09:19
    • uostalom "zdrava samokriticnost" je nesto sto nam fali kao naciji

      13. 6. 2018,   09:20
    • Ljudi se koprcaju pojedinačno kako znaju umjesto da se svi skupimo i iziđemo na ulice.

      13. 6. 2018,   09:22
    • Da.... ali kao sto rekoh. za slogu je potrebno povjerenje. da li ga imamo? evo srbi se znaju organizirati i za strajk u svezi cijene goriva. Mi? mi stalno nesto svisoka filozofiramo, drzimo se nesto strasno fino hoch becka skola a u stvari smo najobicniji fiskali.

      13. 6. 2018,   09:26
    • Sve ce doci na svoje kada ode radno sposobno stanovnistvo

      13. 6. 2018,   09:27
    • uvesti ce radnu snagu , ne brini za njih. zato i jesu otvorili granice po eu

      13. 6. 2018,   09:30
    • Bozanstvena....pa Kostelac ti je vec odgovorio u komentaru.....

      13. 6. 2018,   09:43
    • eto trazili ste argentince ..dobili ste argentince ...sad znate ko su i sta su

      13. 6. 2018,   09:47
    • ljeto ,istina, pitanje je samo koji je cilj namjere.Mislim da je cilj da se pojedine gupacije i pojecinci obogate,a ne da se minira samo postojanje države,ali jasno u takvoj situaciji profitiraju i mrzitelji Hrvatske,pa koriste priliku gdje mogu

      13. 6. 2018,   10:21
    • nedavno sam pogledala Cruisov film "Aerican MAde", bazirano sa istinitim dogadajima i cinjenicama .... pogledajte kako se stvara politika (i zbog cega uvijek trgovina drogom uspijeva). blesavije ne moze biti. Da, jedini cilj je UVIJEK, samoobogacivanje. i nista vise. -izmi se samo koriste da bi se ljude prebacivalo sa lijevoga na desno ili obrnuto ovisno o tome sto zele postici. sad? cilj je stvaranje kaosa...

      13. 6. 2018,   10:28
    • ljudi moji ,,uvijek je cilj u zivotu novac i opet novac ..pa sex i moc na kraju ,,,zaboravite patriotizam ,,to ne postoji

      13. 6. 2018,   10:38
    • Nije, novac je samo sredstvo kojim si olakšavaš život, ako znaš gdje je mjera. Mnogi neznaju pa kradu ko svrake, evo ti pun Sabor takvih primjeraka životinjskog carstva. Kolko je dosta za ugodan život? Milja, dvije? Misilim da je, pa zašto onda moraju ukrast 100? I nastavit i dalje krastčime su uništili sve male i srednje poduzetnike u zemlji - koji su u stvari motor ekonomije... vidiš ovdje vrhuška hoće maznut 90% , a podijelit sa ostalim a bijedu.. Vani je obrnuto..vrh uzme 6-8% a ostatak se dijeli prema dolje i svi imaju love i svi sretni. To je čak legalna tarifa za "konzultantske usluge".. I savršeno je normalno i nitko ne pita ništa. Porez je duplo manji nego ovdje pa se nitko nit ne zamara sa skrivanjem prihoda, plus što imaš oslobođenja od poreza i kategorija dovoljno da s smiješkom porez i platiš jer ide tebi u korist. A ovdje? Ha?

      13. 6. 2018,   10:47
    • zaro sto im se osladi ,,i onda zine guzica za jos ....to je klasika ...nikad dosta

      13. 6. 2018,   10:49
    • Zeljkec SDPovci ce odgovarati kad HDZovci prvi stanu pred sud. Hdz je sve pokrenuo pa neka pokrene i to pitanje. Ako cemo po tvom razmisljanju, razumijem da ti radis za KDZ, ali sad cu reci ostalima jer tebi to nece uci u glavu, nema tu ko ce prvi na sud sdp ili hdz, svi su oni lopovi i svi trebaju odgovarati za svoje zlocine. Ali treba se znati red zeljkec, kao sto sam rekao prvi bi ipak trebao HDZ jer je prvi i poceo s pljackom i unistavanjem drzave.

      13. 6. 2018,   12:52
    • Arch.... eto pljuješ jer si jedino to sposobna. SVI lopovi, pljačkaši i veleizdajnici pred sud!!! Ali s Dokazima!!!!! 1. Rezerve zlata RH je, dokazano popljačkala i prodala SDPova vlada.. Pred sud! 2. Hrvatski bankarski sektor je isto veći dio prodala SDPova vlada.Pred sud! 3. SDP je dokazano slovencima prepisao 2/3 morao oko Istre. Ok. Pred sud! 4. Neki iz SDPa su dokazano prvo poljačkali INAu pa je dali mađarima (to su rekla TRI međunarodna suda). Ok. Pred sud s SDPom i zbog tog ogromnog kriminala itd. itd. itd. HDZovce isto tako za njihovo...

      13. 6. 2018,   16:49
    • Arch.. naveo sam samo manji broj tih pljački i kriminala nekih SDPovaca. Problem je što sdrpovci te dokazane i potvrđene kriminale i pljačke, nekih iz SDPa lažima žele prišit nekom drugom, a to ti ne hoda!

      13. 6. 2018,   16:53
  • Ne znam cemu ovoliko reklamiranje odlaska ljudi iz zemlje,kao da je nekome to u interesu...zivim vani dobro mi je i lipo sam se snasao zadovoljan sam,ali u zadnje vrime poceli su dolaziti smotani i zatucani ljudi sa nekim svojim glupim razmisljanjima tako da imam osjecaj kao da sam opet u Hrvatskoj. Razmisljam da promijenim zemlju samo ne znam gdje vise da pobjegnem od onih od kojih sam vec pobjegao :)))

    13. 6. 2018,   07:49
    • To je smisleno, namjerno i ciljano, jednako kao i sistematsko uništavanje države.

      13. 6. 2018,   08:22
    • Ej mali nisam te vidjela sto godina. Pa di si ti? Arbeit ha ;)) Neka neka. Uzivaj i pozz iz kisne Austrije

      13. 6. 2018,   08:27
    • Evo ti plus

      13. 6. 2018,   08:36
    • šta misliš kako je nama koji smo ostali?točno možeš osjetiti kako su se oslobodili zatucanci sada kada je većina pametnih i normalnih ljudi odselila,kao da su sinoć sišli s brda

      13. 6. 2018,   08:38
    • Čekaj ....čekaj još malo---hahha. Prolazi medeni mjesec kad je u tuđoj zemlji bilo sve ružičasto. Sada će se pojaviti stvarni život, a to je da si ti samo jadni stranac i auslender u zemlji u kojoj te domaćini doživljavaju kao slugu i građanina trećeg reda.

      13. 6. 2018,   08:45
    • Ma mogu oni tebe smatrati gradaninom treceg reda ako mozes normalno zivjeti. Alternativa je da te u hrvatskoj smatraju Hrvatinom i da kopas po smecu.

      13. 6. 2018,   08:56
    • Polakooooo....... vidjet će te kako je to...... samo polako. Kad se najedete i napijete, pa kad se osvrnete oko sebe malo , kad vam djeca dođu iz škole sa pitanjima zašto se neće drugi igraju sa njime, kad se ne budete mogli zaposliti tamo gdje je rezervirano samo za građane prvog reda.........aaaaha......

      13. 6. 2018,   09:03
    • Alternativa tome je da tvoja djeca zajedno s tobom kopaju po HR kontejnerima.

      13. 6. 2018,   09:08
    • Jozo nelaprdaj. Ja sam vani i radim u gradskoj firmi i nitko me ne smatra građaninom trećeg reda s tim da nisam rođen u DE. Da se nitko ne želi igrati sa djecom isto ne drži vodu i jako puno njemačka su mi kućni prijatelji

      13. 6. 2018,   09:08
    • Pa u interesu je drzavama kojima trebaju balkanski peraci podova pa ubodu pare da se pise. Vlasnik 24h je austrijanac. Imbex financiraju sorosevci. Dovoljno?

      13. 6. 2018,   09:19
    • 😁😁😁 super komentar

      13. 6. 2018,   09:21
    • Jasone Bourne. Zato ja ne pričam s ljudima iz HR pa nemam osjećaj taj osjećaj

      13. 6. 2018,   09:21
    • Samo se sjetite kako ste gledali na pekare i slastičare sa istoka u Hrvatskoj. Koliko ste se družili sa njima i kojem znate ime ? Kad bi govorili idemo na burek kod " šipt...." , nikad niste rekli kod Idrizija, Zefa, itd . Tako i vas domaći doživljavaju. Kako vas nije stid i sram tako živit ?

      13. 6. 2018,   09:29
    • Kod mene svi Gagu pozdravljaju i cijene kao majstora, normalno se druže ljudi s njim. U VŽ Toplicama rado u Nimfi pojedemo sladoled i kolače. Ovisi kakav si čovjek. Osoba otvorena uma gleda na osobu po tome kakav je čovjek po naravi i karakteru, kako se ponaša prema ljudima u okolini, koliko se prilagodio novoj sredini u koju je doselio, mene vjera i nacionalnost ne zanimaju ako si ok. osoba. Pa nama su najviše štete napravili "naši". U bliskoj budućnosti morat ćete se naviknuti na na mnogo vjera i nacionalnosti jer netko će morati nadomjestiti iseljene Hrvate.

      13. 6. 2018,   09:41
    • podržavam svakodnevno pisanje o ovoj temi. iz razloga jer se nadam da će ju i političari političari.

      13. 6. 2018,   09:44
    • Ma nikad se nije na njih gledalo isto. A niti oni vole nas, sanjaju kako će se vratiti na Kosovo , a ovde su samo da uzmu novac, nemaju ni života ni radosti. Tako je sa svim došljama. Nemojte si utvarati da ste dobro došli , u istoj ste vreći sa ovim Sirijcima, izbjeglicama, Bosancima, Srbima, . Ima primjera di se ožene domaći i stranac , ali obično je to otpad od domaćeg kojeg nije htio nitko pa eto , ... bolje išta nego ništa. Tako da vam ne preostaje ništa nego sa tim eurima koje zaradite da odete u shoping centre i kupite svoju sreću , ali pazite da ne uznemirite gazdu , pardon , domaćina.

      13. 6. 2018,   09:48
    • Rođak Jozo želi reći da je bolje kopati po domaćem kontejneru nego kod stranca zaraditi 2000 eura mjesečno

      13. 6. 2018,   09:55
    • Ma pričate gluposti. U Hrvatskoj je problem što se neće raditi. Kad ode u Njemačku tamo bez problema čisti zahode i kupi smeće , ali u Hrvatskoj to neće i ne želi raditi. Komunalci u Hrvatskoj imaju plaću i do 10,000 kuna pa rijetko koji domaći to radi. Tako da nije to baš tako. Da u Njemačkoj ima Špica ili Riva nebi ni tamo valjalo ništa .

      13. 6. 2018,   10:00
    • Rodijak da nam preporuči dilera jer vidim da ti je dobro

      13. 6. 2018,   10:10
    • Samo vi radite . Što vas je više vani to je više novaca u Hrvatskoj. Većinu tog novca opet će te vi poslati ili donijeti u Hrvatsku. Ja vas čekam. Moji apartmani su spremni da vam im uz novčanu naknadu ustupim. A ja u hladovini ispod smokve na svome.

      13. 6. 2018,   10:13
    • Hahha naivaca.. Niste gradjani treceg reda??? Evo me upravo poslovno u Frankfurtu, sjedite za stolom sa arapima i jedete pasteta bahab. Strasno. Daj nek netko od vas kaze da li ima stan u kojem zivi sam ili sa zenom i kako zivite opcenito??? Kaze, pametni idu van. Hahahha strasno. Deluded croats.

      13. 6. 2018,   10:26
    • Rodijace Jozo al ga laprdas, decko kojeg znam radio je u komunalcu na kombinirki za 3500kn,je da nije tezak posao, ali zato je placa tri puta manja od one koju ti spominjes

      13. 6. 2018,   10:59
    • Jozo, kakve ti gluposti pricas, majke ti.. ja zivim u Hrv, ali sam konzultant za softwareaska rijesenja pa imam dosta projekata van Hrv.. znaci, ne da me nisu gledali kao gradjanina trecega reda, nego su se odnosili prema meni sa strahopostovanjem i kao da sam direktor firme.. di god sam dosao, ni na trenutkte se nisam osjecao da me netko podcjenjuje.. tako da prestani mucki lagati ljude.. ako si sposoban i pokazes da mozes odlicno obaviti posao za koji si placan, cijenit ce te kao da si njihov.. druga stvar je sto si ti nesposoban, pa te takvim i tretiraju

      13. 6. 2018,   11:05
    • Je gledali su te sa strahopoštovanjem jer su se pitali imaš li bombe, nož ili kalašnjikov ? hahhahahhahahaa.... nemojte si utvarati.. ja znam kako oni funkcioniraju, ja godinama radim sa njima.

      13. 6. 2018,   11:21
    • webote@ A kolko to Hrvata u Hrvatskoj živi u njihovim stanovima ili kućama, a ne stanovima i kučama banaka?? Koliko to Hrvata mjesec završi a da nisu u debelim minusima po tekućm računima? Koliko se to Hrvata u Hrvatskoj čak i ne hrani i ne oblači na kredit?

      13. 6. 2018,   12:15
    • RodijakJozo:Ti apartmani koje tvoji prsti na tipkovnici tako hvale! Jesi li ih ti, ili tvoji otac i mater zaradili u splitskom škveru, Dalmacija Vinu, Lavčeviću,,,,,,, ili ste prodali svoju djedovinu za gradilišta ili bit će ipak da su ih na njemačkim ili kojim drugim bauštelama zaradili ti ili tvoj otac?

      13. 6. 2018,   12:22
    • Eeeeeee.... svaki taj Hrvat ima roditeljsku kuću ili zemljište. Ali svi bi htjeli u Zagreb i to što bliže Bogovičevoj ul., i svi bi htjeli uredski posao sa kliznim radnim vremenom . ...... Daj ne lažite ni mene ni sebe više. Mnogi bi mogli živiti jako dobro , ali morali bi raditi i živiti na selu .

      13. 6. 2018,   12:23
    • Jozo, kako komentiraš da je nestalo 25.000 OPG-ova? Kako komentiraš da domaće jagode trgovački lanci ne otkupljuju jer su skuplje nego strane? Kako komentiraš da nam iz Grčke upravo sada dolaze šleperi lubenica, a naše Neretvanske će strunuti na poljima?

      13. 6. 2018,   12:25
    • Moja se obitelj bavi turizmom od 1974 godine. Ja mislim da sam ti sve reka.

      13. 6. 2018,   12:26
    • Poanta je da se ne isplati baviti poljoprivredom i sve je bliži dan kada će cijela poljoprivreda doživiti kolaps

      13. 6. 2018,   12:26
    • S time si mi rekao da pojma nemaš o poljoprivredi. Stoga se okani ćorava posla i onoga što ne razumiješ i dalje se bavi turizmom

      13. 6. 2018,   12:28
    • Hrvati su cjenjeni i na dobrom glasu u Njemačkoj pa vi recite sta hocete...barem u mjestu kojem ja zivim (Freiburg) .

      13. 6. 2018,   12:29
    • Najbolje je zivit na obali pola godine ludila, guzve i onda pola godine nema duha parkirat mozes di oces, ceste prazne, more prazno taman da se sve procisti do nove sezone

      13. 6. 2018,   12:30
    • RodijakJozo:....Od 1974. Nisi! Zapravo jesi. Znaći, aparmane ti je zaradio čaća na dojče baušteli. "svaki taj Hrvat ima roditeljsku kuću ili zemljište. Ali svi bi htjeli u Zagreb i to što bliže Bogovičevoj"... Ne znam kako da se dugačije izrazim, pa ću narodski. La*eš Jozo koliko si dug i širok. I znaš da laž*š. Ali tvoj problem. L*žeš sebe, ne druge.

      13. 6. 2018,   12:34
    • Zato što su vam žene postale gazde. Mladi čovjek kad se oženi živi pod ogromnim pritiskom mlade supruge koja želi pod svaku cijenu ići živit u grad i ne želi ostati raditi na gospodarstvu. Žene žele visoke pete pod svaku cijenu , eto to ti je razlog moj prijatelju.

      13. 6. 2018,   12:40
    • I nisu na početku bili apartmani nego obiteljska kuća sa par soba, pa malo po malo je rasla i širilo se , ali nije preko noći i nije meni moja žena kvocala na glavi ......" Ja bi u Zagreb , kad će mo ? "

      13. 6. 2018,   12:43
    • Jozo - da bi netko imao nekakvo postovanje prema tebi, prvo moras znati bar neke osonve pravopisa, a to kod tebe nije bas slucaj.. drugo, moras pokazsti da si strucnjak u svom podrucju zanimanja i da znas vise od njih.. kada to dvoje imas, onda te i stranci cijene.. ali kao sto rekoh, niti si pismen, a jos manje posjedujes znanje iz nekog podrucja u kojem oni zanju manje od tebe.. mozda jedino kako oguliti turista do koze i tako 3 mj u godini, pa laditi jaja ostatak godine i pametovati okolo!

      13. 6. 2018,   12:52
    • Rodijak evo mi ne moramo kod tebe u apartmane, a i zaključili smo da nam je jeftinije u npr. Budvi ili bilo gdje nego kod Dalmaša. Što ste od mene kasirali, kasirali ste. Tjedan dana s uslugom i avionom nađe se lijepog ljetovanja jeftinijeg od golog apartmana u Lijepoj našoj, to sve više i kuže ovi koji rade vani.

      13. 6. 2018,   12:55
    • Ja sam bar gazda sam sebi, a ti si od gazde postao sluga . I nemoj ti mene paušalno ocjenjivati. Dođi ti na megdan oči u oči pa da vidimo koliko je ko potkovan i koliko ko zna. Ti si morao zbog žene napustiiti očevo gospodartvo sa kojim te je on školovao i bio gazda cio život, a ti nisi sposoban uredno živit i održavat ono što je on godinama stvarao i tebe uzdržavao. Ja bi se sramio toga.

      13. 6. 2018,   12:58
    • Ma odlično božanstvena komedijo. Ionako sam uvijek zazirao od gostiju koji su pitali za cijenu, jer takvi su najgori i daleko im kuća od moje. Više štete i potroše nego što plate. Po cijele dane u kuhinji kuvaju , ne izlaze vani, klima radi 24 sata. Samo dajte. Idite tamo gdje je i primjereno vašem staležu.

      13. 6. 2018,   13:00
    • A nisi ti prva koja je tako nešto probala. Pa bi jednu godinu otišli u Tursku, Grčku ili Crnu Goru, pa onda slijedeće godine zovu i mole mogu li se vratiti gazda ? Ima li šta slobodno gazda, mi bi opet kod vas . A ja takve nebi više uzea pa makar mi sve prazno bilo, ali hvala Bogu kod nas turizam samo raste i buja, tako da mogu birat koga želim uzet. Da imam još 10 apartmana mogao bi ih popunit 100 dana bez problema.

      13. 6. 2018,   13:07
    • @denny, ti si strucnjak i trazena roba. Jasno da tebe postuju. Hrvatske perace podova i konobare ne postuju i ne zele ih blizu. Oni znaju svoje mjesto - rade za male pare i svabama omogucavaju lagodan zivot. Ljudi sa 40 shvate da od zivota nemaju nista a onda je kasno. Tko voli nek izvoli.

      13. 6. 2018,   13:08
    • Ovo sto pricam pricaju mi njemci, oni valjda znaju bolje.. Iako, poznato je da hrvati znaju sve najbolje haha. Strucnjaci sa konobarskim tacnama.

      13. 6. 2018,   13:10
    • Ma ja imam prijatelja masu koji su tamo otvorili svoje restorane i što se financuija tiče mogli bi biti kraljevi, ali i oni su i nakon 30 - 40 godina i dalje građani drugog reda i svjesni su toga. A opet ovi naši koji su godinama tamo na ove novopridošle gledaju kao na zadnje smeće.

      13. 6. 2018,   13:11
    • Više od 50 % vas koji ste otišli tamo očekuje rastava braka u slijedećih 7 godina . Jedan od razloga je taj što su vam žene dobile uglavnom ono što su htjele , a to je asfalt i da mogu raditi šta ih je volja. Muški će vidit da su postali papci i da će cijeli život samo životarit i radit za drugoga bez prijatelja obitelji bez išta. E onda pare više nisu prioritet, ali tada je već kasno.

      13. 6. 2018,   13:15
    • Rodijak ti si jedan teški troler bez dodira sa stvarnošću, AKO se baviš turizmom, onda si naša javna sramota. 1. Kad nešto kupuješ i plaćaš, očekuješ istaknutu cijenu, to ti je inače normalno ako ne znaš, i zakon tako nalaže. 2. Pričaš da su ljudi lijeni, neće raditi na selu poljoprivredu, pa evo otkupi sad rajčicu, krastavce, papriku, što nisi jagode ili prošle god. mandarine, možeš i prasce, mlijeko itd.? Misliš li ti ljenuhu kojem je sve ćaća osigurao i kojem je teško promijeniti posteljinu gostu jer je treba oprati i opeglati, s obzirom na rječnik teško da i koji jezik govoriš, da je dovoljno imati nešto zemlje i da će to plaćati račune, školovanje i sve ostale potrebe. Ne živiš u stvarnosti nego u svom crtiću. Kad netko tko 4-5 mj. "radi" i nekog nazove lijenčinom, za to moraš imati barem Vasinu diplomu. :)

      13. 6. 2018,   13:47
    • Radi se Wrazice nema smisla puno gubiti vrime na ovom portalu gdje je vecina ljudi negativno raspolozena..uskoro cu na odmor,misec dana cu biti dolje pa se tome veselim,kako je u Austriji? Pozz iz trenutno suncane Irske :P...samo da kazem da vanka nije lako,u pocetku se triba dosta pomuciti da bi se neke stvari dobile i ne,uopce se ne osjecam gradjaninom drugog reda,ako mi mozda gledamo drugacije na neke ljude to ne znaci da drugi tako gledaju na nas,to je vec problem nasega mentaliteta. Postovan sam i cijenjen ovdje velika je sramota sto mi tako nije bilo u rodjenoj zemlji..pozz svim dobrim ljudima ;)

      13. 6. 2018,   13:49
    • Rodijak bila sam ima godina kod jednih vrijednih takvih kao što si ti, nisu na vrtu mogli staviti kolce na 5 paradajza. Kako je taj vrtak izgledao, jadne biljke, bilo ih je problem i zalijati a pipa uz vrt. Takvi sole pamet ljudima koji teško zarađuju za obitelj.

      13. 6. 2018,   13:52
    • Jason B. nigdje nije lako, pogotovo kad dođeš u stranu zemlju, ali tko ima volje prilagodi se, start je najteži, ali kad vidiš da je trud nagrađen i rad plaćen, to je lijep osjećaj. Nitko nema isti start niti ovdje niti vani, ovisi o obrazovanju, znanju, stručnosti, praktičnom znanju, sposobnosti učenja i prilagođavanja.

      13. 6. 2018,   13:57
    • Da vi žene pristanete raditi na obiteljskim gospodarstvima sve bi bilo drugačije. Ima nekoliko primjera gdje žene nisu rovarile i žudile za asfaltom i štiklama pa su uspješni u uzgoju krava i mlijeka i svega i žive super. Ali kada ona zanovjeta , a jedva da ima i zanat a gospođa bi živila u Zagrebu e onda je problem. Zato sada vani čisti hodnike i WC i kaže da je poštovana i da je cijene.... jesu ,,, jesu ... hahhahahhahaaa. Štikle su đava.

      13. 6. 2018,   14:31
    • A bebaju te štikle, pa reci da ti jedne kupim, ima da te častim tim štiklama:)) Evo ja imam obrt, okućnicu od 5000 kvadrata na kojoj ima svega, od voćaka, bobičatog voća, veliki vrt, parkić cvijetnjak, voćnjak posebno od 100-tinjak voćaka. I nosim te bebane štikle, koje te toliko muče:) Zakaj misliš da žene koje rade na poslu zrihtane ne mogu doma imati malo gospodarstvo, problem je u tome da se od toga, ako nemaš dobar izvor prihoda ne može živjeti. Koliko ti patiš u podsvijesti za gradom i štiklama, za ponorit :)

      13. 6. 2018,   14:44
    • Nemaš ti ništa, ima tvoj gazda okučnicu u kojoj ti skupljaš puževe i korov. Možda i imaš štikle ali ih nemaš kad nositi jer nakon cijelodnevnog rada ti ne možeš ni na nogama stajati a kamoli nositi štikle. Vratila bi se ti već , ali još te sramota, ali vratit ćeš se ti u svoje selo kad ti mozak odraste.

      13. 6. 2018,   15:02
    • I ja nađem sugovornika :)) Ajd bok, samo mi daj adresu da ti pošaljem neprežaljene štikle:))

      13. 6. 2018,   15:05
    • Ja imam dovoljno novaca da si sam kupim štikle zato..... hvala. Nego ...jesi li ti ikada bila u Makarskoj ?

      13. 6. 2018,   15:09
    • Vidiš to ti je razlika između nas kontinentalaca, konkretno VŽ Županija, što većina nas uz posao ima i malo gospodarstvo, ne blejimo pola godine, smišljajući kako zahebati turiste. :) A može nam se i u štiklama na Korzo na terasu, mada ako dođeš na špancirfest, preporučam nešto udobnije, radi ploča ako nisi navikla:)

      13. 6. 2018,   15:11
    • jason, moraš im dati vremena da se psihološki odmore od 28g kaj su slušali o podjelama...za 3mjeseca će to biti novi ljudi.

      13. 6. 2018,   15:23
    • Ne mogu vaše noge stat u štikle. Žene po zagorju i po tim selima imaju šlapaste noge. Vama najbolje stoje tenisice. A ionako ste tuste i teške za štikle.

      13. 6. 2018,   15:28
    • Rodjak Brela, Baška Voda, ne jednom...:)

      13. 6. 2018,   15:51
    • Necete valjda sad prestat komentirati...aj bas me zabavljate😂😂😂

      13. 6. 2018,   15:52
    • Tu sam i vidjela taj prekrasni vrt :) Vidjela sam Makarsku Rivijeru cijelu i ostatak juga do Cavtata.

      13. 6. 2018,   15:55
    • skofun ja sam mislila da ljude nerviramo jer iskačemo kao Jaca iz paštete:)

      13. 6. 2018,   15:56
    • webote "Strucnjaci sa konobarskim tacnama." Tebi sprdnja, a mnogi ih ugostitelji ove godine sanjaju.

      13. 6. 2018,   15:58
    • Eto vidiš ti si došla u moj grad .... zašto ? Ja nisam došao u tvoj jer nemam zašto doć. Šta imam tamo radit ? Pa valjda sam je relevantan da pričam o dobrom životu, valjda ja znam kako se radi sa ljudima... zašto ? Zato što ti isti dolaze iz godine u godinu i uvik su zadovoljni. A ti pričaš o nekom vrtliću koji je možda bio takava kakvim ga opisuješ , ili je problem da ti ovde nebi uspila ni korov uzgojit. Ovo je škrta zemlja i vode nema dovoljno da se nešto dobije. Svi vi koji živite u ruralnim sredinama nemate kompetacija za ocjenjivanje kvalitete života jer nemate ni iskustva , ni znanja , ni kontakta da bi znali što je relevantno.

      13. 6. 2018,   16:03
    • A što imaš raditi u MA, grad kao grad, na godišnjem ne želim gledati zgrade, prošetala, popila kavu, čekajući trajekt za Sumartin. E sad smo došli došli do onoga što pokušavam reći ali malo zezamo jedno drugo, malo prcamo po domaći: " Svi vi koji živite u ruralnim sredinama nemate kompetacija za ocjenjivanje kvalitete života jer nemate ni iskustva , ni znanja , ni kontakta da bi znali što je relevantno." isto vrijedi i obrnuto. Možeš samo pretpostavljati. Kao i o ljudima koji odlaze, svako ima svoj cilj, način razmišljanja, svoje snove i želje, jedan život i pravo da ga preživi kako želi.Još mi objasni što je za tebe ruralna sredina? Živim u manjem gradu nadomak VŽ, a naša sela su infrastrukturno bolje uređena od gradova na moru. Većina ima uređena dvorišta da može u štiklama do štale, ako je ima. Kod mene ti je asfalt kroz šume do vinograda i rasvjeta gdje god ima kakva klijet. Ovo se ne zezam.

      13. 6. 2018,   16:29
    • Ali šta će ti sve to kad nema Rive, nema špice . Di ćeš ti propšetat nove štikle ( ako ti noga stane u nju ), ko ćete vidit ? Eeee... to je grad , a ne mali grad nadomak VŽ. Nema toga , i VŽ je selo , a sve oko njega su zaseoci koji nemaju ni Vatrogasno društvo. U Makarsku dolazi svit, sam dolazi, donosi kulturu, trendove, modu, .... sve. Niko se nije pohvalio... " ej draga bila sam u selu nadomak VŽ"..... ali svugdi se pohbale da su bili u Makarskoj . Ipak smo mi daleko, daleko ispred vas. Ispred smo mi većeg dijela Europe , a kamoli ne od vas. E Sada dolazimo do poante....mene ne fascinira ni Irska, ni Njemačka ni Austrija jer živim u dijelu svita koji je daleko bolji i lipši od tih vaših mjesta gsje vam je dobro, ali dobro vam je jer vam je u vašoj kući loše.

      13. 6. 2018,   16:40
    • Aj jozo dosadan si vise sa tim stiklama...

      13. 6. 2018,   16:44
    • Makarska je selendra van sezone. Nema ni psa na cesti. A ti rođače znao bi više o svijetu da si malo izašao iz Makarske i stekao naobrazbu, što kulturnu što putem fakulteta.

      13. 6. 2018,   16:51
    • U Makarskoj nemaš ništa osim apartmana koji su puni preko sezone, a vi Makarani živite kako bi uslužili vanjske gospodare. Doći ću i ja jedno ljeto u Makarsku pa možda i dođem do tebe da treperiš oko mene i da me uslužuješ.

      13. 6. 2018,   16:53
    • Ne boj se ti za mene. Ja sam ti onaj zločesti gazda koji neda ni disat gostima. Ja ne treperim ni pred kim. Ja naplatim unaprid pa ti pisni ...letiš van. Kad neko prekrši kućni red ja mu samo kažem " Imaš 5 minuta da napustiš apartman , ako to ne učiniš u roku 5 minuta poslije više nećeš moći sam izaći ". I svi su hvala Bogu u redu. Biram goste bez male djece, izbjegavam Poljake i ove siromašne zemlje i naše. Naši kad dođu misle da su kod kuće , vi ste najgori. Mislite da je vaše more i da se možete ponašti kako hoćete, e nije tako. More je naše .

      13. 6. 2018,   17:12
    • Ima Jozo završen i fakultet i puno je putova po svitu. Ja ne znam po čemu ti sudiš da ja nisam akademski obrazovana osoba. Ja sam ti prika moj magistar , a šta si ti ? ..aaaaaa...A cilu sam Europu uzduž i popriko proša..... a di si ti bija ? .....aaaaaaa. Od Monte Karla do Hamburga i još do Rejkevika., Londona Moskve . Italija mi je i Švicarska bar jednom misečno.Tu san ko kod kuće.

      13. 6. 2018,   17:18
    • RodijakJozo , beljezgas gluposti na kubik a taj tvoj akademski sta vec koji si kupio kao i ostali , da si akademski znao bi neke razlike .... samo tolko

      13. 6. 2018,   23:03
    • eto tebe profesora,,,,,,, e... sve doktori profesori a ne znaju proljev izliječiti , trgovinu voditi a svi pametni i pismeni....... pa zašto nam je ovako onda pitam se ja.

      13. 6. 2018,   23:08
    • Ima jozo, ima matan... ljudi koji o sebi govore u trecem licu su uplaseni, narcisoidni i skromnih mentalnih sposobnosti.

      14. 6. 2018,   07:02
    • Super je Jasone. Jucer imala slobodan dan i provela ga s frendicama. Bile malo u shopingu i tak... Dosla doma umorna ko pas 😂 Lijepo se provedi za godisnji. I ja cu jos malo pa put putujem. Ugodan dan. Pozz

      14. 6. 2018,   07:20
    • Rođak Jozo je bio upalio google earth i bio u svim mjestima od londona do Moskve....ti si ćoban i ništa više

      14. 6. 2018,   09:07
    • Stranputice ..... hahahhahaa... nego da te pitam .... znaš li ti kako Mujo kosi travu ? .... hahhahahahaa

      14. 6. 2018,   11:36
    • ne znam?

      14. 6. 2018,   11:46
    • Znaš , znaš..... samo ne znaš da znaš ....aaaahahahhahaaaaa..... raspitaj se malo, pitaj nekoga kako Mujo kosi travu.... buuuaaaahahhahahaaaa.

      14. 6. 2018,   11:57
    • samo uzivaj Wrazice i ja tebi takodjer zelim ugodan ostatak dana i da se lipo provedes za svoj godisnji..budi dobra :P pozz

      14. 6. 2018,   12:50
    • E tako tako....... ponesite to eurića pa lipo kod mene na more . Kreveti su spremni, more je čisto i ugodno toplo, naći ćemo za vas i lipe ribe i lipa vina .... naravno sve uz jednu korektnu novčanu naknadu.

      14. 6. 2018,   12:56
    • ajde Jozo ne laprdaj vise jedva ti imas krevet za sebe...nemoj biti zavidan na one koji su sa svojom hrabroscu,upornoscu i pameti napravili nesto u svom zivotu,ucini i ti nesto od svoga ovako samo dajes svima nama cekove bez pokrica jer kad pogledas oko sebe svjestan si i sam na cemu si dok neki dobro znaju put koji su prosli i ponosni su zbog toga sto su ostvarili. Pozz :)

      14. 6. 2018,   13:10
    • A šta su to ostvarili ? Otišli u tuđu zemlju i najeli se . Eto to je postignuće.... hahhahahha. Kad budeš imao 1 / 3 moga postignuća možeš reći da si vrlo uspješan . Evo ja sam kadar da te zaposlim kod sebe i da ti dam plaću 50 % veću nego što je sada imaš.

      14. 6. 2018,   13:25
    • otisli u tudju zemlju najeli se i napili neki su kupili kuce,aute i stanove uglavnom tko radi taj nesto ima,sve zavisi...a gdje ces me ti to zaposliti u svome vrtu kojega imas gore preko magistrale ajde Jozo molim te ja na tebe vrime necu vise gubiti,a ti i ja dobro znamo da mi ne mozes dati placu 50% manju od ove koje imam. lp

      14. 6. 2018,   13:39
    • Mogu mogu... i ti znaš da mogu i zato si ljut na mene . Ali OK , ako nećeš ti hoće tvoja djeca, oni će doći i raditi za nekoga poput mene , a možda i za mene.

      14. 6. 2018,   13:43
    • E Jozo doći će radit ovi što dolaze brodom, što ih Italija više neće primiti, pa bi ih mogli preusmjeriti u Dalmaciju. Danas svako misli da se može baviti turizmom. Prošla su vremena kad si ljudima dao 3-4 ribice, malo vina iz prljave čaše, a ponuda je bila sunce i slana voda.

      14. 6. 2018,   14:17
    • Neće oni ovde. Ovde triba radit. Idu oni u Njemačku , a i prekvalificirani su za ono što nama triba.

      14. 6. 2018,   14:24
    • Vidjet ćemo.

      14. 6. 2018,   14:33
  • Naravno da ju je Dublin "razočarao" kad nema škole niti struke, nego joj je zanimanje - blogerica?!?! Pa su je prvo poslali da radi u skladištu i NAUČI jezik. Šta je mislila da će joj dat i tamo da ništa ne radi nego tipka po mobitelu? I platit je za to? Mora da su se dobro nasmijali kad je predavala papire o struci i školi ... Ahahahaha...

    13. 6. 2018,   07:43
    • Braniš svoju curu? A zašto bi se ja sramio istine? Kaj je ona po struci? Ništa..što je očekivala onda da će joj ponuditi? Med i mlijeko možda bez puno rada? hahaha , dobar vic. A KAKO ti znaš da je blog "istinit"? Bio u Irskoj ikada? NE vjerujem XD

      13. 6. 2018,   08:20
    • To su ti ta moderna zanimanja - bloger, influencer, youtuber.... sve poslovi gdje ne treba dignut ništa teže od žlice i gdje možeš spavati do podneva. I naravno, milenijalci - generacija protiv koje se urotio cijeli svijet. Jadni

      13. 6. 2018,   09:55
    • Baš :P

      13. 6. 2018,   10:37
    • Mudri starac hahahaha, nemas pojma, to sto ti pogledas jedan dobro sklopljen video od 5min to ne znaci da je on sniman 5 minuta, ne kazem zvuci glupavo youtuber, bloger itd, ali evo za yt nije to samo snimanje od 5 minuta vec je tu, prvo trebas imati dobru kameru, pa imati ideju sto snimati sto ce se ljudima svidjeti, pa otici van u grad ako radis prankove pa i ocekivat i batine pa snimat jedan ili 2 dana za jedan video od 5 minuta, pa sve snimke prebacit na racunalo pa posebnim ili ne posebim video softwareima te snimke rezati i uredjivati da sve ispadne super, dok ti odradis 8 h ili koliko vec ti je smjena oni po cjeli dan rade mnogi cak nizasta nemaju nikakve zarade prvih mjeseci, e sad recimo neki poucni video i tu ima istrazivanja i pripremanja teksta nije to samo izblebece se pred mikrofonom i gotovo. Nemate pojma, a da imate posao na kojem se samo sjedi pred racunalom opet vam se ni to nebi svidjelo jer i tu vidi cuda treba raditi i nije lako cjeli dan sjediti za racunalom i tako godinu dvije.

      13. 6. 2018,   13:24
    • LOL, nemoj mi od toga samo radit nauku..Ne prolazi kod mene jer jako dobro znam što je potrebno m8, radio sam u medijima dovoljno dugo. Sa profesionalcima. Režem digitalni video još uvjek skoro jednakom brzinom koja mi treba za full color u photoshopu. Tako da..

      13. 6. 2018,   14:26
  • Kad će krivci za to završiti iza rešetaka?

    13. 6. 2018,   07:45
    • Da, to je naj veći problem. Ne postojanje krivične odgovornosti! Npr. oš nitko iz SDPa nije odgovarao zbog žestokih hajki na liječnike i medicinsko osoblje, hapšenja i političke optužnice u stilu naj žešće udbe a kojima su pokrenuli izbjeblički zbjeg iz Hrvatske! Kada će SDP odgovarat zbog toga? Kada će odgovarat i zbog sadašnje borbe za stečaj Hrvatske i promoviranje daljnjeg iseljavanja?

      13. 6. 2018,   08:49
    • nista ti to nece pomoci…. od toga se neces najesti..

      13. 6. 2018,   09:00
    • Zeljko ako se obracas covjeku iznad onda napises : hdz lopovi pa komentiras...

      13. 6. 2018,   11:02
    • Nikad. Ako nemaš par apartmana ili stanova i nisi rentijer - pripremaj se na najizgledniji scenarij - potpuno urušavanje mirovinskog i zdravstvenog sustava.

      13. 6. 2018,   12:10
    • jojjoj koloikoi se ovdje kaki od prvog posta do ovog ..dalje neću gubiti vrijeme ...

      13. 6. 2018,   15:50
    • levčararu o čemu ti to? Je li još itko iz SDPa odgovarao zbog progona liječnika i medicinskog osoblja? Je li još itko iz SDPa odgovrao zbog lažirane partijske optužnice i bacanja u zatvor dr.Babića?

      13. 6. 2018,   17:48
    • @zeljkopž koliko puta ćeš još ponoviti isti komentar? Dosadan si ti i tvoji SDPovci. Zbog takvih kao ti nam i je tako kako je.

      13. 6. 2018,   19:21
    • Lutalica... samo i jedino ponavljam Istinu i Činjenice koje su Uvijek Iste!!! Osim pljuvačke nisi mi odgovorila "Je li još itko iz SDPa odgovarao zbog progona liječnika i medicinskog osoblja?" Je li itko iz SDPa odgovarao zbog pokretanje vala bježanije iz Hrvatske?

      13. 6. 2018,   19:25
    • @zeljkopž niti pratim politiku niti me zanima, a ti jedino što znaš na ovom portalu je progoniti ljude, provocirati i poticati na nebitne rasprave. Svi vladajući su krivi za ovu situaciju, bili to HDZ ili SDP, svi jednako snose krivicu s obzirom da su obje stranke imale priliku učiniti nešto dobro. Još uvijek imaju priliku 'okrenuti kormilo', ali nije im to u interesu.

      13. 6. 2018,   19:30
    • SAmo Istina i Činjenice. Evo ti kopija članka o toj parijinoj optužnici "Uhićen Ivica Babić! Sumnjiče ga za ratno profiterstvo! Tužitelji sumnjaju da je Babić postao ratni profiter tako što je lažirao medicinsku dokumentaciju po kojoj bi 1992. godine bio zdrav. " Partija ga strpala u zatvor samo zato što nije htio pristat na snižavanje plaća liječnicima!

      13. 6. 2018,   19:34
    • @zeljkopž znaš čitati? Čini mi se nekako da ne. Zatupljen si svojom ideologijom i tupiš po istom. Ne zanima me to! Živim u sadašnjosti, ne prošlosti.

      13. 6. 2018,   20:09
    • Eto i dalje pljuješ. Neka samo pljuj po istini. Govoriš o sebi. Partijina optužba je srušena i dr Babić oslobođen zatvora. A ti samo pljuj! Drugovi ti, su pokrenuli izbjeglički zbjeg iz Hrvatske. Što ću ti ja ako te sram istine!

      13. 6. 2018,   20:12
    • HAHAHA zarobljen si u prošlosti. Koliko imaš godina? Jesi li ikad provirio iz rupe? Ne zanima me politika niti to što trekeljaš.

      13. 6. 2018,   20:24
    • Pljuvačica, o čemu ti? Samo istina i činjenice! SDPova vlada je progonom liječnikai medicinskog osoblja pokrenula zbjeg iz Hrvatske! Povijesna činjenica, a ti nastavljaj mlatit praznu slamu kolko te volja.

      13. 6. 2018,   20:31
    • Ma briga me tko je pokrenuo val. Važno je što se sad događa i treba se truditi to zaustaviti. Koga briga tko je pokrenuo? Što imamo od toga?

      13. 6. 2018,   20:34
    • Koga briga tko je pokrenuo proganjanjem, hajkom i hapšenjima pokrenuo izbjeglički val????? Aha pošto je to napravio SDP, za tebe je to potpuno u redu? DA, da sada se treba truditi za oporavak gospodarstva i prestanak izbjegličkog vala. To sad vlada i radi!

      13. 6. 2018,   20:48
  • I tako, u Hrvatskoj im nije valjalo jer su morali na vrijeme donijeti neki dokument. To je problem. I to se naravno nije moglo na vrijeme. Kada dodju u stranu zemlju, sve se moze i sve mora biti u zadanom roku. To nitko nece priznat, nego ce radije drvljem i kamenjem po Hrvatskoj.

    13. 6. 2018,   07:32
    • Stvar je u tome da u o ovoj državi netko mora donijeti dokument na vrijeme a netko ne mora,netko mora platiti porez netko može ići u veliki dug i otpisati mu se porezna potraživanja i itd.a o bahatosti ugljeba da ne pričamo dok netko ne popizdi i ubije boga u tim arogantniim sluzbenicima

      13. 6. 2018,   07:43
    • Svugdje ima takvih slucajeva ali se kod nas raspusti jezicina pa se pljuca i vice na sav glas, jer netko nesto iz nekog razloga moze a ti ne mozes. Tamo gdje su otisli, mogu samo lajat na mjesec i to je to. Navesti primjer nepostivanja roka, je ipak samo drskost. Ako ona nije imala drugih problema u Hrvatskoj, neka suti i uziva.

      13. 6. 2018,   07:49
    • ..gospođo draga, stvar je u tome da se i tamo vani kad vama treba neki dokument, pogotovo ako je on jako bitan za vas dobije na vrijeme i u zakonskom roku. Ne dobije se tako što morate donositi novce ispod stola ili mititi na dugi način. Jer znate i ovdje postoji zakonski rok, ali ako ga predstavnik državne administracije prekorači, zakon nije predvidio sankcije. Ako prekoračite vi u jednom danu, jedva dočekaju...jer naravno u tom slučaju je zakon predvidio sankcije. Naravno, to je puno lakše nego nazvati stranku i podsjetiti je da je u kašnjenju i da donese dokument.

      13. 6. 2018,   10:08
    • NKNK ... Je, negdje drugo je sve podlozno obicnom covjeku. Drzavni a i svi drugi sluzbenici su u stvari necije sekretarice koji ih podjsecaju na njihove obaveze. Daj molim te, ne pricaj nabuloze. Svugdje je tako. Kada "njima" treba sve mora biti u roku a kada ti nesto trebas, ee tada ima da cekas, zoves, molis, ..... Ok, nesto bolje to negdje drugo funkcionira, ali to je do mentaliteta naroda. Kako ova gospodja nije mogla donijeti dokument jer je cuvala trudnocu... a nije imala nikog da joj to obavi!??? ... zasto bi sluzbenica bila profesionalnija i odgovornija? Sve je to isti mentalitete, stoga pssttt

      13. 6. 2018,   10:35
    • Okanite se zamjene teza. Kratko i jasno - žena je trebala dostaviti nekakav dokument u nekakvom roku. Nije to napravila i sad su joj svi drugi krivi. Klasični mentalitet u Hrvata.

      13. 6. 2018,   10:39
    • Ajme, koliko HDZovaca i uhljeba je sada aktivirano da pljuju po našim iseljenicima. I kumovi su mi u Irskoj, i odlično im je i ne namjeravaju se vratiti osim na odmor ili kada tamo zarade penziju. Kaže, tamo radiš, ali te gazda poštiva, a i znaš za šta radiš, ne za 3000 kn.

      13. 6. 2018,   11:07
    • ovdje se, koliko čitam, govori o donošenju "bezveznih" dokumenata ... a takvih se u hrvatskoj traži malo previše ... uvjeren sam da svatko tko je ikad bio u vlastitom poslu u hrvatskoj može tome posvjedočiti ...

      13. 6. 2018,   11:19
    • -mariela-@ Gospođo draga. Jeste li kad živjeli u nekoj uređenoj normalnoj državi, Austriji naprimjer, Švicarskoj, čak i Italiji,, da ne spominjem Njemačku, dulje od samo 2 tjedna?????? Očito niste, jer da jeste znali bi da u njima je sve podređeno običnom čovjeku ako je radnik. Ne zato što njihovi birokrati i političari vole obične ljude i humanisti su, več zato što dobro i predobro znaju da od radnika i običnih ljudi žive. Ako to gospođo draga ne znate, a očito ne znate, onda pssssst.

      13. 6. 2018,   11:50
    • Dokumenti koje ovdje mora donijeti na vrijeme, u normalnim državama ne postoje!!

      13. 6. 2018,   11:59
    • mariela laprdaš gluposti jer vjerovatno si se uhljebila u državnoj upravi ili su ti roditelji mažnjavali za vrijeme domovinskoga rata i tebi priuštili dobar život

      13. 6. 2018,   13:24
    • Halo Bing, potpuno si u pravu. Mariela, toliki broj ljudi nije se spakiralo van HR zbog banalnosti.

      13. 6. 2018,   13:38
    • Crncim spavajuci u kamionskoj kabini tjednima sto je protivno zakonu, ali ga ni jedan poslodavac u RVACKOJ ne postuje. Zivim sam u gradu u kojem nemam ljude koji samo cekaju da ih nazovem da trce okolo za mene i nose dokumente koje ja ne mogu jer sam na drugom kraju europe. Mnogo puta sam riskirao posao lazuci poslodavcima da bih dobio slobodan dan kako bih odradio privatne administrativne poslove koje ne mogu obaviti subotom ili nedjeljom jer tada uglavnom nista ne radi, a putem interneta je nemoguce u ovoj zabiti. ALI JEDNOM sam izasao iz stana i biciklom se uputio do krojaca po hlace koje mi je prepravljao, 400m od zgrade u 9h ujutro, bez novcanika jer je rad placen unaprijed..... Policija me uredno presretne na semaforu, legitimira i naplati kaznu za nenosenje osobne iskaznice bez obzira sto sam se predstavio sa svim podacima s kojima cak i nisam trebao. Naravno, jer imam malo duzu kosu, sumnjiv sam i licim na dilera, a ostalih 5, 6, 7 frajera na tramvajskoj postaji 10m dalje nije ni najmanje sumnjivo. Da ne spominjem da ukoliko se nesto ne plati u roku, sankcionira se odmah, a ukoliko drzavna sluzba zakaze ispostovati rok..... Komu, cemu? 'ko te j.... Uffff.... Primjera je bezbroj. Jos samo malo, pa se i ja pridruzujem hordi "nevaljalih i odbacenih", pa neka vam rade djedovi i bake. Mrš!!!

      13. 6. 2018,   20:22
    • marijela.... njihov je posao da budu podložni i na usluzi svojim građanima te poduzećima od kojih kroz desetke nameta žive. I ne samo to, već da budu fini, pristojnini na maksimalnoj usluzi. Kao što sam to ja strankama u svom poduzeću od kojih živim. To što si ti prihvatila svijet izvrnutih mjerila i vrijednosti, kao što vidiš ne prihvaćaju drugi. I nemoraju. Zato idu tamo gdje je bolje.

      13. 6. 2018,   21:21
    • Birokracija je jako teska u hr. Mnoge strane firme odustanu od nekih ulaganja, otvaranja firmi, podruznica zbog te birokracije i nameta naravno. Ja sam predao zahtjev za povrat poreza u uredenoj zemlji da nisam izasao iz stana.... napravio zahtjev preko aplikacije na mobitelu....pa vi recite da se neide na ruku obicnog covjeka..

      13. 6. 2018,   21:47
    • NKNK: Ok, to bi bio opis radnog mjesta i duznosti jednog sluzbenika. Dali po tebi, stranka ima neke obaveze i dali stranka mora biti fina i pristojna? Problem je sto se u Hrvatskoj to ocekuje samo od drugih, "ja" to ne moram. Negdje drugo, kada ovi "filozofi" iz Hrvatske dodju i vide koliko se toga ipak moze i jednostavno mora, ne zele priznat, kako su bili ubjedeni da se to mora samo kod nas. U zapadnim zemljama, minut prije smrti moras obavit svoje duznosti i obaveze. Ako zelis produljenje roka i ako je moguc, moras se pismeneo i na vrijeme obratiti ustanovi od koje nesto trebas a ne kmecat kako je jadna drzava u kojoj zivis. Ova gospodja ni u Irskoj nebi prosla sa izgovorom d aje morala cuvat trudnocu. Ufff nes ti razloga za ne pridrzavati se rokova. Imas telefon, imas mogucnost pismene korespodencije, ima muza, poznanike, susjede, koje moze zamolit da odnesu pismo na postu... U najkrace nikog ne zanima kako ces ti stici na svoj termin ali stici moras!..... To je ono sto mene nervira, svi koji rade ne valjaju a oni koji su klijenti valjaju. Sve isti (biiiippp) da ne kazem sta, iz istog kalupa i istog mentaliteta a samo se medjusobno pljucaju.......I ovako, dragi kolega, sto je netko prihvatio, gdje zivi, sto radi i kako mu je, to nije bas pohvalno ovim putem komentirat, jer to ne znas! Cudi me da masa sveznalica na ovom portalu, to nikako da skonta a sve drugo znaju.

      13. 6. 2018,   22:00
    • GoldenJαck: Sva ta papirologija bi se obavila, nije to strancima nista nemoguce. Pa nismo mi izmislili toplu vodu. Nas glavni problem je korupcija, vjeruj mi. Papirologija je samo zgodan izgovor!

      13. 6. 2018,   22:04
    • ...gospođo, koji vi to sustav štitite ? Jel onaj koji je do prije godinu dvije imao naplatu pdv-a po izdanom, a ne naplaćenom računu ? Sustav koji je predhodno radi toga uništio niz poduzeća ? Sustav koji ti pri obradi podataka načini grešku, vrati radi toga papire i zatraži nove i te nove uračunava u predhodni rok. To se recimo meni desilo, pa su utužili radi roka. Sustav koji je donio zakon o maksimalnoj odgodi plaćanja od 45 dana pod prijetnjom kaznenog dijela, a sam ne plaća po 700 dana npr bolnice veledrogerijama ! Recimo ja se nisam sudio već sam nazvao agenciju i rekao da ću onom tko je odgovoran zabiti olovku kroz oko u mozak..., pa očito nekom uhljebu više njje bilo svejedno pa su ispravili i odustali. A ja vas pitam, zar je to put ? E to je ono što se tu dešava svakodnevno. Ona je mogla ovako, onako, mužem, ljubavnikom, sestrom, susjedom... A možda i nije. Zato danas postoje telefoni, ljudi su umreženi i onako kako je dotična pisala izvještaj j prijavu, mogla je ženu i nazvati. Ali nije. Zašto bi kad je lakše odma kažnjavati, pa makar se radilo i o banalnosti. To pokazuje odnos države prema svojim ljudima i prema njihovom poslu. S druge strane se traži nekakvo poštovanje. Ma dajte, molim vas.

      13. 6. 2018,   22:30
    • ova ti je najbolja, mariela ... imaš telefon, hahahha ... samo imaš li vremena telefonirat koliko je potrebno da tek dobiješ vezu, a kamoli osobu koja će ti dat odgovor u koji se možeš pouzdat ... ne kažem da nema zlatnih izuzetaka i svaka im čast, niti da su za sve krivi službenici "s onu stranu šaltera" koje čini mi se tako gorljivo zastupaš, niti da su sve stranke zlatne, ali u usporedbi s uređenim zemljama koje služe svojim stanovnicima mi smo nebo i zemlja ...

      13. 6. 2018,   22:36
    • NKNK: Vidis, protiv nekih nepravilnosti ili gresaka se treba boriti na osobnoj razini. To podrzavam. Nailazila sam i ja na bezvoljne sluzbenike ali sam uvijek dobila ono sto trebam, svojom tvrdoglavoscu i odgovornoscu. Trazili ste dokument, evo vam ga i prije zadnjeg roka! Ipak ne pljucam na drzavu, jer je to sve, po stoti put govorim, "nas mentalitet" koji svi mi na terenu trebamo mjenjat a ne samo pljucat a nista ne poduzimat. Zamislite da ste vi sluzbenik i ja imam rok do sutra donijeti neki dokument. Kako vi mozete znati da ja necu uletjeti u zadnjem trenu i donijeti taj dokument!? Sto, zvat ce te me dan prije, prijepodne jos jednom na zadnji dan. Ajmoo biti realni. Zaboli mene hoce netko ili ne, obaviti svoje obaveze na vrijeme. To je samostalnost i odgovornost svakog pojedinca. Naravno uz puno pravo da sebi plati sekretaricu ako ne uspjeva sve sam obaviti. I da, i u Njemackoj placas PDV na izdane racune a ne na naplacene! Placas i porez koji ti porezna odvali po svojoj procjeni, iako vlasnici tvrtke kukaju medjusobno, to im ne pomaze.

      13. 6. 2018,   22:49
    • valuta: Ok, ne mozes dobiti na telefon, izvoli posalji email, posalji pismo, posalji muza/sestru/majku/brata/prijateljicu da to obave umjesto tebe. Imas vise nacina, i nema mjesta izgovoru. Nista ja gorljivo ne zastupam, samo tvrdim da je neodgovornost obostrana i zbog toga pati sustav. Da mi je samo jednom u zivotu cuti nekog iz HR da preuzima odgovonost ili da je samokritican, castila bi sve redom:-) Svi za sebe tvrde da su marljivi, odgvorni, susretljivi, fini, prikopametni, humani ... ostali 3 miliona i 999 tisuca se niskoristi.

      13. 6. 2018,   22:54
    • da pošaljem email, hahahha ... pa toga se moja porezna referentica boji ko živog vraga :) ... a o samokritičnosti, ako kritiziram državu koja ne služi svojim podanicima, to ne znači da ja nisam samokritičan ... sklon sam kašnjenju i nemaru svake vrste, i naplaćao sam se zbog toga bez riječi i kamata i troškova i nikad nijedan prigovor nisam uložio jer je krivnja bila moja ... a da sam se naplaćao troškova zbog nemara birokracije i nepotrebnih izdataka zbog mastodontske nepotrebne papirologije, jesam ... a ovdje pričamo o ovom drugom ...

      14. 6. 2018,   14:27
  • Kad hodam centrom Dublina, svaki vikend sve češće čujem na ulici hrvatski jezik..ljudi masovno dolaze

    13. 6. 2018,   07:22
    • Uskoro će i Irci govoriti hrvatski.......

      13. 6. 2018,   07:46
    • tako je vise-manje u svim gradovima

      13. 6. 2018,   07:51
    • Ma... sve je to privremeno. Irska je usputna stanica svakome tko je došao tu, a ima iti zrno pameti u glavi.

      13. 6. 2018,   08:02
    • Nije Irska za svakoga, ne zadrze se ovdje dugo svi, vecinom dodu misleci da ovdje pare rastu na drvecu pa odu kuci placuci.

      13. 6. 2018,   08:10
    • Irska je za one koji zele raditi

      13. 6. 2018,   08:57
    • U Dablinu ima toliko mjesta za Hrvate, zato što su se Irci iselili i otišli za boljim životom. Naravno kad dodješ i počmeš primat 2000€ sve ti valja. Kad provedeš 10 godina, onda počmeš primjećivat mane ali tad je već kasno. Djeca su u školi, teško se odlučuješ na novi početak. Ja sam 30 godina vani i super mi je ali i sve teze i teze. Klima, brz život, stalne promjene, malo slobodnog vremena, sve to ostavlja veliki trag, većina će nas se vratit pognutih ledja.

      13. 6. 2018,   09:29
    • Irska je super zemlja za??? Koliko košta stan? Koliko vas shera taj smještaj? Koliko košta odlazak doktoru? Koliko koštaju osiguranja? Koliko ima kriminala? Koliko ima junkia? Kako je stanje u recimo Tallaghtu ili Clondalkinu? Koliki postotak ljudi radi u svojoj struci? Koliko ih radi najniže poslove koje Irci ne žele raditi? Zaštitarstvo, skladišta, farme...? Irska je prvi korak radi jezika, ali tko ima imalo mozga nakon šta zaradi neku livu ide u SAD, Njemačku, Švedsku, Norvešku....

      13. 6. 2018,   10:35
    • Kako si napravis, tako ce ti I biti, sto u Irskoj, to u SADu, Njemačkoj, Švedskoj, Norveškoj itd.... tko je "minimalicar" taj ce biti minimalicar gdje god obitavao na svijetu. Sto nece irac raditi, to nece ni Njemac, Amerikanac, Svedanin itd, to su minimalicarski poslovi kojih se nema smisla drzati. U svim ovim navedenim zemljama je doduse puno bolje nego u hrvatistanu. Radim I zivim u Irskoj 3 godine, 1. je bilo dosta tesko, 2. je bila laksa ali i dalje je falio komfor, sada mi je takva milina kakvu nisam u zivotu imao. Za bolji zivot se treba izboriti I krvavo raditi, od drkanja k***ca u foteljici I cekajuci da ti nesto padne u krilo nema nista.

      13. 6. 2018,   11:23
    • uskoro će tamo to biti glavni jezik

      13. 6. 2018,   15:22
    • @bureksasirom ja sam bio skoro tri god u Irskoj, u IT sektoru i sada sam već neko vrijeme u Švedskoj. Mogu ti iskreno reći da se ne mogu usporediti. Vani živim zadnjih 15 god, od broda, preko Europe, SAD-a, Azije...i Irska spada u niže rangirane zemlje. Jedino je dobro šta je plaća relativno dobra i posla ima. Lista loših stvari može ići u nedogled, ali jako puno ljudi ne želi priznati realnu situaciju.

      13. 6. 2018,   17:38
    • caliper - ne lupaj gluposti.

      13. 6. 2018,   20:06
    • Damnatorum - koliko košta stan u Švedskoj? Gdje radiš točno, grad i firma? Kako ti ide švedski jezik? Imam još pitanja, ali daj prvo ovo ako ti nije problem.

      13. 6. 2018,   20:10
    • Tko je dobar sposoban i hoce radit bilo sto snac ce se svugdje u svijetu, ti koji mastaju o lakoj i brzoj zaradi bez tekog rada i odrucanja bolje da stoje gdje jesu jer nema bolje drzave za takve od Hrvatske. Mnogi sire laz kako negdje tece med i mlijeko samo zgrabi ali nije to tako. Mislim da Hrvatska nije toliko siromasna da se ne moze pristojno zivit jer nigdje se ne moze zivit bolje s malo rada kao kod nas, samo je problem sto ljudi ne vjeruju niti su ikad vjerovali u postenje drzanih institucija, birokrata pa su zato izgubili nadu u bolje sutra. Svaki normalan covijek zeli napredovat neki su sretni s manje neki vise. Tako je to svugdje ali vecinom samo nada ostaje sve dok ne izgube nadu za bjih je dobro za ostale stvari ih nije briga jer su u mislima uvijek u rodnom kraju pa i ne znaju sto se dogada u novoj drzavi gdje su preselili. Na zalost odlaze samo dobri radnici koji nemaju nikoga u drzavnim institucijama isto su napustali oni koji nisu imali nikoga u drzavnim institucijama dok su vladali preci ovih bioloskih koji sada vladaju isto kao oni njihovi.Hrvati su svugdje u svijetu vise cjenjeni nego u svojoj drzavi svi nas. Na zalost dobri napustaju a ti drugi se razmnozavaju tako da su velika vecina pa posteni koji nemaju nemaju nikoga ne vide buducnost.To je najveci problem bio i ostao jer nemamo lidere kojima je svoj narod na prvom mjestu.

      13. 6. 2018,   20:46
    • Damnatorum- koji grad u swe? poz iz Stockholma

      13. 6. 2018,   23:17
    • Cilliburg.

      13. 6. 2018,   23:38
    • Kao sto rekoh, kako si napravis .... Ja osobno ne bi u Svedsku ni mrtav, jezik, vrijeme, noc, ne bi mi to nikako odgovaralo, jedva cekam da zgrnem pare, ozbiljno radim na tome I da odem negdje gdje se uziva, na toplo . Jebo irsku, svedsku , njemacku , super je tamo za zaradit ali zivot ti prode, provides ga u kuci maltene.

      14. 6. 2018,   08:09
    • Jag kan pratar på svenska, olitiga znam govoriti švedski. Kada dođeš imaš besplatne tečajeve jezika. Neznam jeli se danas isto zovu, ali prije su bili SFI i SAS. U Göteborgu sam (koji je daleko od savršenog grada, pogotovu zadnje dvije godine). Firma nije bitna, radi se o autoindustriji i IT sektoru. Stan plaćam cca 20% mojih mjesečnih primanja, ali nadam se ni to neću još dugo. U Irskoj sam živio sam i više od 50% plaće mi je odlazilo na stan. Netko može živjeti s još 10 ljudi u stanu/kući, ali ja nisam takav.

      14. 6. 2018,   08:12
    • Ako si u Goteborgu onda se radi o Volvu. To 20% i 50% može biti isto, ovisi kolika ti je plaća. U Švedskoj stanovi nisu ništa jeftiniji nego u Irskoj. I u Švedskoj neki žive zajedno u stanu.

      14. 6. 2018,   20:34
  • 24 sata, uvijek isti novinari, uporni u propagiranju raseljavanja Hrvatske.

    13. 6. 2018,   09:09
  • I kada odu svi ovi nesposobni sta samo kukat znaju a kunu nisu sposobni napravit i zaradit a maš sa svojim diplomama i skolama titulama nekim koje nikome ne koriste e tek ce onda biti bolje!! Samo idite nitko vas ne drzi vanka vam je med i mljeko i neznam sta ste do sada cekali.... i kada odete svi uvjek ce nas biti dovoljno!

    13. 6. 2018,   07:15
    • Za tebe se po pravopisu vidi da si imao problema u skoli..

      13. 6. 2018,   07:18
    • Tako je!! E tuje vec tvoj problem!! Pravopis?? Ha ha vise moja obitelj misecno zaradi sa bagerima i kamionima nego dekan filozovskog fakulteta u tri godine rada svoga!! Toliko o pismenosti.

      13. 6. 2018,   07:20
    • Škole, titule i diplome su beskorisne u našem sustavu obrazovanja i zemlji uhljeba, kojima diplome nisu korisne koliko "partijska" iskaznica. Zato se u inozemstvu cijene naše diplome i diplome iz obrazovnog sustava drugih zemalja koje naš sustav ne prepoznaje.

      13. 6. 2018,   07:23
    • Da bubasinter ti nista ne zaradis nego tvoja obitelj... Ti si dobio posao naosnovu tate i mame a ne kvalifikacija... Sigurno postoji sposobniji netko od tebe u radu s bagerima koji nije dobio posao radi toga... Jel kužiš u cem je problem?

      13. 6. 2018,   07:26
    • Necjene se nase diplome niti ti isti ljudi sta nas vanka zaposljavaju neznaju pokazati dije hrvatska na karti. Istismo im mi i srbi i bosanci i crnogorci i rumunji i bugari samo da rade ono sta njihovi ljudi nece da rade!! A vrhunski kirurg ili neki slicni strucnjak dobro je dosao svugdje e takvoga cjene svi pa bio on iz djibutija ili sirije!!

      13. 6. 2018,   07:28
    • Onda lipo putovnicu u ruke i siroko vam polje bilo i nekavam je sa srecom!!!!

      13. 6. 2018,   07:36
    • Sputnik57:... Ma da, vani se potrgase za nasim diplomama. Ma od kud se samo stvorila ta tvrdnja!? Vani je nasa diploma iste vrijednosti, kao i sve druge iz zemalja koje nas okruzuju. Nikakavu, ali bas nikakvu prednost nemas jer si iz Hrvatske i imas Hrvatsku diplomu.

      13. 6. 2018,   07:37
    • bubasintet i marinela vas dvoje ste toliko zavidni da ljude koji odlaze da to nisu istine....bas ste rvatine i to vam na celu pise.......a s ovakvim odvratnim razmisljanjima koja citam svaki dan ovdje hrvatska vas ne treba a treba sve ove koji su otisli

      13. 6. 2018,   07:50
    • Mene veseli svaki koji ode isli smo i mi imocani i hercegovci 60 tih i 70 tih godina pa sada je red na vama da i vi tudji kruv jedete

      13. 6. 2018,   08:05
    • sanja985: Aj smanji dozivljaj zeno. Pravi si izdanak novih modela Hrvata, koji samo laprdaju. Nikad cula za onu ispeci pa reci??? Zavidna? Zeno, od kud ti znas gdje sam ja ili netko drugi, kome se obracas.

      13. 6. 2018,   08:07
    • bubasinter: U to vrijeme njih nije bila briga sto Hrvati odlaze na rad u strane zemlje. Za njih to vrijeme ne postoji. Danas im sve smeta u Hrvatskoj. I da, neka idu, nema tu nikakve stete. Niti je Hrvatska sto izgubila jer su otisli, niti je drzava gdje su dosli nesto dobila njihovim dolaskom.

      13. 6. 2018,   08:09
    • Ha,ha,ha....bubi.! Nadam se sarkazam.

      13. 6. 2018,   08:11
    • Neća vas biti dovoljno jel ćete krepavat..

      13. 6. 2018,   08:16
    • Ti si uhljeb, budi tiho

      13. 6. 2018,   08:53
    • -mariela- Radim vani i bitne su kvalifikacije jer bez njih, njihov sustav neće dopustiti da ste na nekom mjestu nekvalificiran, osim ako to nisu radna mjesta za koje vrednuju iskustvo rada. Inače se vrednuju kvalifikacije i radno iskustvo za bolje plaćeno radno mjesto.

      13. 6. 2018,   09:17
    • Čuj ti ovog bubasintera, točno sam znala da neka Hercegovina iz njega vrišti!

      13. 6. 2018,   09:38
    • Sputnik57 ... Gdje ste iscitali, da ja tvrdim drugacije!? Radno iskustvo doneseno iz HR obicno nista ne vrijedi! Placa ti je pocetnicka i povisucu, ako je i dobijes, dobit ce se tek nakon radnog iskustva u firmi koja te zaposljava. Naravno, to govorim za sve one koji imaju srednjoskolsku diplomu, kojih je 50%. onih sa osnovnom skolom je najmanje 30% a VSS je njih jedva 20%,... Ne znam o kojoj silnoj pameti i obrazovanju se govori, kada se kaze da odlaze mladi i obrazovani? Jeli se to odnosi na ovih 50% medicinskih sestara, elektricara, bravara, zidara,kuhara.. sorry ali to nije nikakvo visoko obrazovanje,... sa svim drugim, nasim srednjoskolskim diplomama nisi se kruha najeo na zapadu, jer se u svom poslu za koji imas diplomu neces naci posao. Ovi sa zavrsenom osnovnom skolom rade najobicnije i najteze poslove pomocnog radnika, eventualno ako je netko dobar u nekom baustelskom boslu, moze zaraditi pristojnu placu....Grupa VSS, za njih vrijede druga pravila. Oni ako imaju radno iskustvo, pregovaraju drugacije uvjete rada i placa. To vam je nesto kao i uspjesan nogometas, ako zna igrat, dobro je placen, bilo gdje. Mladi lijecnici, informaticari, FERovci, arhitekti pocimaju od nule i sa najnizim placama. Tek ce se oni radom dokazat i steci povoljnije uvjete rada i bolje place. ....

      13. 6. 2018,   09:41
    • bubasinter ti sigurno nikakvu diplomu nemas. Njemac cijeni nasu diplomu. A ne odlaze samo nesposobni, tolko si nacitan da eto imas misljenje da odlaze samo trgovci, konobari i cistacice. Ne, odlaze doktori, IT strucnjaci, elektrotehnicari itd. Dok god je uhljeba, izdajica hrvatska ce zauvijek biti ista drzava kao sto je sad

      13. 6. 2018,   11:13
    • mariela, a di to povisicu dobijes odmah cim dodjes u firmu? kakve gluposti pricas, pa naravno da ces povisicu dobit s iskustvom i s vremenom. Ne ide to kao u RH, zaposli se covjek bez diplome na mjesto direktora i odmah 10000kn, sljedeci mjesec 11000 itd. Istina je da odlazi najvise oni samo sa srednjom skolom, ali jako puno je i obrazovanih (znam ih osobno jako puno). Cak i sa tom najnizom placom, od nule sto se krene, vjeruj mi zaradjujemo sasvim lijepo i da mozemo zivjeti lijepo.

      13. 6. 2018,   11:21
    • sramota što glup narod sve trpi...poljaci doktori za nas

      13. 6. 2018,   12:23
    • tommy15: ... slusaj sta ti kazem i znaj da znam o cemu govorim. Hebe se njemcu za Hrvatsku diplomu, njima je svejedno jeli tvoja diploma iz HR ili iz tunguzije. Zaposljava te na osnovu onog sto mu prikazes da jesi. Ne ostavlja te samog ni minute na pocetku jer ti ne vejruje da znas posao. Tek nakon nekolikog vremena sto odradis ide tvoja diploma na priznavanje po njemackim uvjetima, bezobzira od kud bila. Ako ne znas raditi posao za koji imas diplomu, letis sa posla. To "hrvatska diploma" izbij sebi iz glave jer vrijedi ko i sve druge. I jako mi je zanimljivo kako se vi sveznali nakacite na mene, ... evo tebi smeta situacija u HR i tvrdis da se kod nas zaposljava na razne nacine, dobijaju se povisice i rade se poslovi za koje nisi kvalificiran. Znam d aje tako, ali na istom ovom clanku na drugom komentaru tip tvrdi d aje to normalno a i njemu eto kao smeta kako je u HR. Dajte nadjite se vi kojima smeta stanje u HR a imate razlicito misljenje pa raspravite to.

      13. 6. 2018,   19:38
    • slusaj mariela sta ti govorim, i znaj da znam o cemu govorim. Ja radim kod njemca, ja sam njemu donio svoje diplome, nemam si sta izbijat iz glave jer znam sve iz prve ruke. Bio u RH, ako u rodnoj mi drzavi diploma ne vrijedi nicemu, kako to onda u njemackoj vrijedi? Ne odlazimo mi samo zato sto nam se sprdnulo, ne, nego smo bili prisiljeni. Naravno da njemcu ako dodje i netko iz tunguzije i ima istu diplomu kao ja, ali ga vise na razgovoru zadivi taj iz tunguzije, pa naravno da ce ga uzet, ali u tome i je stvar, sto u RH sa diplomom nemamo posla, a kod njemca imamo. I diploma na priznavanje ide samo za neke struke, ne za sve.

      13. 6. 2018,   20:57
    • bubasinter , puno je tih velikih glava isto nadobudni kao i ti govorilo ako ti nepase ima drugih ili samo idi jedan ne cini flotu a sad su se dobro pokajali vec ich je dobro to udarilo u glavu , poceli su mjenjati misljenje , zato suti jer vec sutra ce ti se obiti u glavu

      13. 6. 2018,   23:42
    • Ti si vjerojatno sposoban i zato nigdje ne idi iz svog bunista. Kako znas o cemu se radi domoljube.

      17. 6. 2018,   13:42
  • Obrtnik sam 30 god i sve je tocno napisala, jos je i gore....kaze referentica u opcini ; zatvorite obrt ima novi koji ce otvorit ....

    13. 6. 2018,   08:03
  • ništa čudno, mnogi ne razumiju u kojoj državi žive, 41. je maček predao državu Paveliću a 91. Tuđman šušku i pašaliću i sada smo stranci u vlastitoj državi ...

    13. 6. 2018,   07:38