Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Ispravili pogrešku: Blokirani više neće plaćati trošak ovrhe

Komentari (103)
  • Susjedi u zgradi mojih roditelja nisu više od 15godina platili ni jedan račun za pričuvu, grijanje (zajednička toplana) imaju 3plaće u kući akademski ljudi. I oni su pod ovrhom bili, da bi se njima sve opisalo da sve im se otpisalo! Ljudima koji su toliko bezobrazni bili da petnaest godina nisu plaćali račune, oprostite ali po kojim kriterijima su oni uspjeli ući u ovaj krug kojima će država otpisati dug? 2profesora u kućanstvu i jedan doktor. Molim vas da mi netko objasni bez sarkazma I prepucavanja kako su to uspjeli. Nije fer. Stvarno nije fer

    26. 7. 2018,   22:10
    • Pa otpisan je dug do 10 000 kuna pa kako onda oni nisu u 15 god napravili veci dug ako nisu nista placali ili ti izmisljas

      26. 7. 2018,   23:11
    • Ne izmišljam, otkad su se uselili u zgradu nisu ništa plaćali, znam to jer godinama se baš njih prozvalo, kad sam u 4mjesecu bila tamo rečeno je da su pod ovrhom I blokadom, zadnje što jest prije mozda 20-ak dana da je njima država otpisala sva dugovanja, stan je i dalje njihov a stanarima tog nebodera rate za grijanje povećava toplana za stotinjak kuna. Nije mi jasno s obzirom da oni nisu jedni od onih što su sa švicarcima I bankama imali problem nego sa zgradom kako su uspjeli ući u tu skupinu, pazi nije mala cifra, obnavljala se kompletna zgrada i vrijednosti potraživanja dugova su kao i sam stan (80kvadrata)samo me zanima dali bez obzira na razlog blokade država oprašta svima. Nisu mi jasni kriteriji po kojima država oprašta a ustvari ne oprašta jer stanari ce kroz veće račune otplaćivati njihova dugovanja. Dali ce tako biti u slučaju svih blokiranih?

      26. 7. 2018,   23:35
    • Baš bi trošila vrijeme i riječi na pisanje ovoliko teksta da mi nije taj slučaj bio na pameti kad sam članak otvorila. Inače nemam tih problema pa me takve teme ni ne zanimaju, ovdje sam da ubijem vrijeme do poroda i uživam u puno jednostavnijim temama iz rubrike show. Tako da ti ta priča da lažem nije dovoljno dobar odgovor na moje pitanje, al nema veze, živio!

      26. 7. 2018,   23:59
    • Mora da je i corona1988 jedan od blokiranih s razlogom pa ovde se*e bez razloga

      27. 7. 2018,   00:04
    • Pa čekaj, ako su u radnom odnosu, a blokirani onda im se valjda nesto skidalo sa tih placa??

      27. 7. 2018,   01:30
    • Zgrada im nikako nije uspjela dugovanja naplatiti, sad neznam dali su svi članovi prijavljeni na to kućanstvo, ili je za ovrhu bitno samo tko je vlasnik? Dali samo vlasnika gone a ne ostale članove obitelji?

      27. 7. 2018,   02:13
    • Zato jer glasaju za HDZ, njima je sve oprosteno, pogledaj samo Sanadera, Čobankovića, Dalićku, Ježić itd

      27. 7. 2018,   08:43
    • Pa jesam,al ovo kaj ova prica je ludost,samo obicna pokvarenost i ona zna o cem pricam

      27. 7. 2018,   10:29
    • Maura - Uprava zgrade mora tužiti isključivo vlasnika stana ili poslovnog prostora koji ne plaća pričuvu i ostale zajedničke troškove. Za to se angažira odvjetnik. Ovi dugovi ne podliježu oprostu jer pričuva je novac koji uplaćuju stanari da bi u zgradi mogli platiti redovne zajedničke troškove kao i one u izvanrednim situacijama. Nekom stanaru dug se može oprostiti jedino ako svi koji su uplatili pričuvu tako odluče, što bi značilo da su suglasni plaćati njegov dio obaveza. Država s time nema ništa. A oni koji ne plaćaju pričuvu često su jako drski i treba ih što ranije ovršiti.

      27. 7. 2018,   12:50
    • Corona jedini ogorčeni ovdje ste vi, taj slučaj je bio čak i na lokalnoj televiziji u Rijeci o neplatišama, ja sam samo postavila pitanje, a vi ste se našli uvrijeđeni. Žao mi je ljudi koji su dizali kredite i banke su ih sa kamatama uništile, ali s obzirom da sam više od 13godina krupje u casinu u zagrebu mogu vam nabrojati slučajeve ljudi koji su isto dizali kredite I hipoteke na kuće da bi na živoj igri na ruletu sve izgubili I onda pozivali ljude da im pomognu da ne budu deložirani. Nije sve crno i bijelo, a ja hvala nebesima nemam potrebu biti 'ogorčena' na nikoga, jer ako me ičemu rad u kockarnici naučio, naučio me vrijednosti novca, nikad nisam digla u životu kredit, nikad nisam dugovala bankama pa baš zbog toga ne razumijem taj zamršeni sustav koji je.a to da u Rijeci I državi kad imaš vezu, člansku iskaznicu i imaš poznanstva u vrhu politike da mozes mimo zakona raditi to znam da se moze. Kako je Mamić rekao 2010godine :je.. Mi se za zakone. Pozdrav i hvala lijepa

      27. 7. 2018,   12:52
    • Vinja hvala vam na konkretnom odgovoru, to me ustvari zanimalo cijelo vrijeme!

      27. 7. 2018,   12:54
    • Dobro kaj ti stvarno mislis da ce tim ljudima netko nesto oprostit,ovdje se radi o oprostu dugova za ljude koje je pogodila kriza tj dugove do 10000 kn,znaci rezije,porez i tak to,mislim da je to ok i ako to stvarno tako bude pomoci ce barem psihicki

      27. 7. 2018,   18:18
    • Akademski ljudi, 3 place, imaju ovrhe, a nisu im uspjeli naplatiti? Ne razumijem... Neko ovdje laze... Meni naplate kaznu za parkiranje cim sjedne placa pa mi bas nije jasno... I to sto netko ne placa rezije ne znaci da ostali stanari placaju umjesto njega. U to spada i pricuva... To je laz!

      30. 7. 2018,   16:25
    • jekyll - osobne režije i pričuva nije ista stvar. Pričuvu plaćaju stanari za ZAJEDNIČKE TROŠKOVE ZGRADE. Tu spada osiguranje zgrade, struja stepeništa, podruma, tavana, troškovi kotlovnice /ako je zgrada ima / , troškovi lifta plus troškovi raznih popravaka na zgradi. Ako neki od stanara ne plaćaju pričuvu oni jednostavno ne plaćaju svoj dio u dospjelom računu, jer račun mora biti plaćen u cjelosti. Znači, stanari koji plaćaju pričuvu plaćaju i za one koji se prave "mutavi".

      30. 7. 2018,   16:48
    • Vinja to sto pišeš apsolutno nije istina. U zgradi u kojoj sam zivio dugi niz godina bilo je vise stanova sa ljudima koji nisu placali pricuvu. Mi ostali smo citavo vrijeme placali jednaku cijenu kao i prije. Nemojte izmisljat...

      30. 7. 2018,   21:28
    • jekyll - ti očito mene ne razumiješ ili nećeš razumjeti. Nisam rekla da se platišama povećava pričuva, ali sam rekla da oni plaćaju sve račune koji pristižu za zajedničke potrebe. Znači ako dođe račun za struju 1000 k platit će se iz zajedničkog tekućeg računa zgrade, a na tom računu nema novca onih koji ne plaćaju pričuvu. I tako sve ostale račune. Što to znači nego da stanari koji uredno plaćaju pričuvu plaćaju troškove i za one koji ne plaćaju pričuvu. Zato su tekući računi zgrada vrlo tanki i često nedostaje novca da se svi troškovi podmire na vrijeme. Dakako postoje ovrhe pa konačno dužnici plate svoj dug jer oni koji uredno plaćaju ne žele biti budale.

      31. 7. 2018,   08:50
    • Vinja, opet si u krivu. Racuni zgrada su tanki zato jer predstavnici stanara i firme koje se bave odrzavanjem zgrada u 99% slucajeva nabrijavaju troskove odrzavanja. Primjera radi, u zgradi u kojoj sam zivio remont 2 lifta platili smo 140 000 kn. U liftovima su ugrađena 2 pokretna vrata, ofarbani u naranđasto i stavljena 2 ogledala. Alo 140 000 kn!!! Kog vi j...e? Zbog papaka poput vas koji ne vide gdje lezi pravi problem svi ostali u drzavi pusimo k...c. Jer takav sistem "poslovanja" funkcionira u cijeloj drzavi. Ovo je bio samo jedan od primjera, mada nisam siguran da ces i njega uspjet shvatiti...

      31. 7. 2018,   13:45
    • Prvo, mi nismo nikavni "papci", a nismo ni glupi da bi se dali varati. Zajedničke račune pošteno plaćamo i tražimo da svi sudjeluju u tome. I uopće mi nije jasno o čemu ti pišeš. Ili si možda ti "papak" pa opravdavaš one koji ne plaćaju pričuvu jer ne shvaćaš da onda ti plaćaš dio koji bi trebali platiti oni. Naša zgrada nema tih problema, jasno je što je zajedničko i što se plaća iz zajedničkog novca - pričuve. Ukoliko se neki stanar pravi "pametan" pa ne plati pričuvu kroz 3 mjeseca dobiva opomenu a onda kako slijedi, sve do ovrhe. I dugovi te vrste ne spadaju u nikakav oprost.

      31. 7. 2018,   14:43
  • Dakle, troškove ovrhe plaća država, odnosno oni građani, koji su uredno plaćali svoje obveze?! Ma bravo!

    26. 7. 2018,   21:42
    • Ne zna se tko pije, ali se uvijek zna tko plaća.

      26. 7. 2018,   21:57
    • Neka te kojekakve agencije poput eos matrix vrate novce državi koje su uzeli ljudima na" ilegalan" način pa da dokažu tu jebenu blokadu na sudu a ne preko neke fine,a mi obični ljudi trebamo se prestati svađati,jer to njima itekako odgovara i malo više otvoriti oči trebamo i nači te pojedince poglavare koji su otrovali nas i državu

      26. 7. 2018,   22:10
    • Te agencije su samo preuzele naplatu dugova od izvornog vjerovnika, to se zove cesija i postoji još u rimskom pravu. Potpuno legalno. Nije to problem.

      26. 7. 2018,   22:19
    • Otkup dugova je legalan u cijelom svijetu, pa tako i u Hrvatskoj (sve te agencije su došle iz inozemstva i tamo normalno posluju). Ako uložiš prigovor na prijedlog za ovrhu onda predmet i završi na sudu. Sudovi su ionako pretrpani, a institucija poput FINA-e nigdje ne postoji osim u RH (država ubire lovu za svaku uplatu- očevidnik, svaku promjenu iznosa, vjerovnika, naknada...).Puno je bolje imati ovrhu na primanjima pa ti poslodavac uplaćuje direktno bez naknade banci ili agenciji. Ali sporno je da se nekim ljudima svakih par godina nešto oprašta, pa opet za par godina u dugovima, a onaj tko plaća sve na vrijeme, posuđuje da bi skrpao ratu, pa vraća pa radi dva posla pa se odriče ljetovanja, mobitela, luksuza ne dobije ništa. Zašto se svima onima koji redovno sve podmiruju i nisu nikad imali ovrhu neda neka porezna olakšica? Zašto mladi, zdravi ljudi koji su dužni ne bi odradili taj dug-recimo ako rade onda vikendom, ako ne rade nek odrade za državu 160 sati uz simboličnu naknadu za hranu i put i neki manji džeparac da otplate dug?

      26. 7. 2018,   22:37
    • I ti isti dijele pare...a i nismo u rimu nego u 21 stolječu,ja vidio osjetio itd.ljudi otvorite malo više oči,molim vas,jer ovo natezanje između nas ne vodi nikuda.

      26. 7. 2018,   22:40
    • Kakvo natezanje? Ti očito ne razumiješ što ti pokušavamo objasniti. Dužniku je sasvim svejedno hoće li platiti originalnom vjerovniku ili onome tko je preuzeo dug, njegovo je da plati.

      26. 7. 2018,   22:57
    • Ma sve je to uredu ali ljudi moji,pa dug stalno raste zbog kamata. Bio sam blokiran. Za vrijeme recesije ostao bez posla,mojinroditelji takoder,trazio posao a nitko me nije htio. Najgorih godinu dana u mom zivotu. Banku nije bilo briga sto sam bez posla i ovrsila me. Radio sam za 3000 kuna jedno vrijeme i od toga sam ostavljao sebi za prijevoz no njima nije bilo dosta 2500 kuna jer sam kasnio s otplatama pa poslali u finu ovrhu,blokirali me. Nisu mi htjeli odobriti pocek od godine dana. Nasao sam bolje placen posao nedugo zatim,uzimali mi 1/3 no dug je rastao. Bio sam duzan cca 60 tis. A na kraju im vratio preko 100 tis plus svi troskovi. Ma treba platiti sto dugujes ali drzava mora osigurat placanje realnog duga a ne dozvoliti lihvarenje. Da sam ja znao da ce biti. Tako,nikada kredita nebi digao. Da su kamate cca 2-3% bilo bi ok,ali kamate su i preko 10% pa se glavnica godisnje slabo otplacuje. Jao se ljudima koji imaju dugove vece od 100 tisuca kuna. Ti nece otplatiti narednih 10 godina i vise. Na kraju ce dug od 100 tis vratiti 200 tis. Tome treba stati na kraj.

      26. 7. 2018,   23:33
    • Ajmo se sada još natezati jer vidim da me ne razumijete ili ne želite razumjeti,ako te netko blokira i uzme novce zbog nečeg što nisi napravio bez ikakvog suda,zašto da uopče daješ novce?I onda pitaš odvjetnika,šta se to dešava,a odvjetnik na to,citiram "pa neče fina udarati po lovarošima,nego po jadnom narodu"i daj mi reci u čemu više onda da se narod nada,ali na kraju ipak platiš i odjebeš iz te ajmo reči države,zato vi koji ste tamo,preporučujem otvorite oči jer ako niste podupirete iste te koji pljačkaju jadan narod,i jebena točka.Agencije su prvotno zlo države po kojima prvo treba udariti,a ne po narodu,jer ti sada jasno,ja doživio na svojoj koži i oko mene ljudi i prijatelji koji su po svijetu radi normale,laku noć svima iako nas malo ima!

      26. 7. 2018,   23:39
    • A gle, zato treba biti jako oprezan i odgovoran pri podizanju kredita i uzeti u obzir sve što može poći po zlu. Ja se, osobno, nikada ne bih usudila podići tako veliki kredit, a da nemam neki plan B za otplatu, ako se nešto tako dogodi.

      26. 7. 2018,   23:39
    • Mislim da nismo na istoj valnoj liniji,ja se samo nadovezujem na onu prvu oko blokada,blokada može biti i radi neplačene vode od 100 kuna pa ti ode na 5000, primjer samo,ne pričam o nekim basnoslovnim kreditima i milijunima,a pokraj ovakvih jezikoslovaca kao mister juzbašić mene samo čudi da nismo u kamenom dobu,nebitno,ili puno ljudi je blokirano radi tele2 brojeva koje su studenti djelili šakom i kapom radi bonusa itd.I sada na kraju ti kažeš da češ morati placati nečiju ovrhu,ja opet ponavljam treba udariti po svim agencijama koje su to dopustile i uzele plodove rada a da nisu niti motiku zabile,ali treba pokrenuti sve iz početka jer,ponavljam od natezanja nema ništa,e pa ljudi ako nečemo više sranja,izađimo svi na ulice ali ne sa kojekakvim plakatima...e sada tko če biti lider? Bojim se ,da se takav još nije rodio ,i to je veliki problem.

      26. 7. 2018,   23:58
    • Ja vidim da ti mene ne razumiješ. Kao prvo, te agencije su dug otkupile, dakle, platile su ga. Kao drugo, tebi je svejedno hoćeš li dug platiti vjerovniku ili agenciji, za tebe je dug isti, nije se mijenjao.

      27. 7. 2018,   00:08
    • Demetra laku noć,radim sutra 😴

      27. 7. 2018,   00:18
    • Laku noć. 😴

      27. 7. 2018,   00:47
    • Daj demetra ne pametuj. Za cesiju su potrebne sve tri strane. I da te barem jednom ovrše samo da vidiš kako to ide. Kamata na kamatu na kamatu, pa kojekakvi troškovi ... Nisu baš svi neodgovorni. I ne plaćate vi ništa nikome,da vas to ne mući,ako je otpis duga onda je otpis duga. Plaćate privatne zrakoplove,automobile,plaće zastupnicima koji ni ne dolaze u sabor i mirovine lažnim braniteljima i još masu drugih stvari.

      27. 7. 2018,   08:52
  • Ako tko u ovoj državi treba biti “blokiran”, onda je to Markov trg, i to nebitno čija Vlada se nalazila tamo, ova ili ona, lijeva ili desna... Blokirati ih i ne puštati ih van dokle god napokon ne počnu iskreno i pošteno voditi brigu o interesima ove opustošene zemlje i njezinog napaćenog naroda ! Imamo za to ne 24 milijuna razloga (iznos dvije nove limuzine), nego 60 milijardi razloga ( iznos pokradenog koji je otprilike isti iznosu ukupnog vanjskog duga ) ! Nema se za bolesne, nema se za obespravljene, nema se za nove bolnice, škole, vrtiće, nema se za demografiju... izumiremo, iseljavamo, ali nikoga nije baš briga...Blokirajmo ih da ni ne mogu ući u svoje nove blindirane skupocjene limuzine,

    26. 7. 2018,   22:19
  • nikako da objave iz kojih razloga je većina njih postala blokirana. u ovoj nakaradnoj državi najgore je plačati račune, imati legalan obrt, odraditi čitav radni staž (u realnom sektoru) i uplaćivati u mirovinski

    26. 7. 2018,   21:41
  • Nažalost,vjerojatno neću doživjeti da u Državnim službama poćnu raditi sposobni ljudi.Puno članaka piše da nitko u EU nema ovrhe (osim po odluci suda za imovinu stečnu kriminalom) a mi se uporno pozivamo na EU i kršimo propise.Nitko u EU nema FINU,ali mi uporno nećemo prebaciti poslovanje na poslovne banke.

    26. 7. 2018,   22:01
  • U normalnom svijetu niti ne postoje blokirani. Imas kredit ne mozes ga placat bez brige nece ti doci nikakva ovrha. Vec se ide u sistem naravno da ne mozes vise vjerovatno nikad podignut nista na rate a dug ide preko poreza u otplatu. Mjesecnu placu i dalje ces dobivati nesto malo umanjenu ali imat ces za zivjet. Racuni ti nece dolaziti uvecani za tisuce kuna radi odvjetnika vec prva tri mjeseca ces dobivati samo 100 kuna uvecani ako nisi platio i nakon toga dolazi raskid ugovora i dogovori i trazenje rjesenja kako platit

    26. 7. 2018,   22:03
    • Neće ti doći ovrha? Haha, gdje ti živiš?

      26. 7. 2018,   22:05
    • Da, problem je u odvratnom ovršnom zakonu!

      26. 7. 2018,   22:07
    • Nije istina da drugdje nema blokiranih, bankrota, samo što nigdje ne postoji FINA nego se ovrha vrši ili preko primanja kod poslodavca (i kod nas postoji ta praksa) ili preko banke na računu. Naravno da je trošak ovršnog postupka previsok, to bi trebalo smanjiti na neku normalnu tarifu, ali i kod nas je smanjena ovrha na 1/4 primanja. Nije mi jasno zašto se opraštaju dugovi kad ima hrpa ljudi koji su prije umreženja banki podizali kredite gdje su stigli znajući da ih neće moći otplatiti, sve prebacili na familiju i sad kao jadni nemaju ništa na sebi, otpis duga, ljudi u punoj radnoj snazi boli ih đon dobije 3/4 plaće, država otpiše ostalo, familiju osigurali i nikome ništa.

      26. 7. 2018,   22:47
    • Daj ne pricaj gluposti, sve iznad 1.133 eura u njemackoj se plijeni, a kad platis stan i rezije prosjecnog stana ostane ti mozda 15 eura dnevno za zivot, hranu, odjecu itd. Nekretnine idu itekako na javnu drazbu, otidji na stranice Amtsgerichta svakog grada.

      27. 7. 2018,   10:34
  • vrijeme je da mi pošteni koji svaki mj plaćamo račune da prestanemo plačat za druge i da svi odemo u blokadu !!

    26. 7. 2018,   23:52
    • da , slažem se s tobom , možda bi se tada drugačije pomagalo onima koji su zaglibili.

      27. 7. 2018,   08:31
    • Treba pomoći onima koji su u blokadi završili zbog gubitka zaposlenja !

      27. 7. 2018,   08:38
    • Ovdje je razlog koji treba istražiti !! Treba tražit pravdu između platiša i neplatiša - i analizirat- razloge i tek onda procijeniti dal otpisati ili ne Recimo postoji osoba koja je također je bila - je blokirana i rekla je bolje da bude doma nek da radi i za minimalac uz to je dobivala neke novce za dječji režijski računi nisu plaćeni . Da bi se ta osoba zaposlila - nije bil prioritet - Lakše je doma biti . Na burzi ima posla. Da se radi bilo kaj bilo bi drugačije

      27. 7. 2018,   10:30
    • ne bi smjeli ni blokirati racune za dugove manje od 2000 kuna, to je strasno sto rade

      28. 7. 2018,   09:17
    • Freundin slažem sr a isto tako sprijećiti ovrhu nekretnine za dugove manje od 50.000 i još u zakon unijeti da trošak ovrhe pada na vjerovnika !

      28. 7. 2018,   10:07
    • ne bi smjeli ovrsivati nekretninu uopce ako nije pod hipotekom, jer koja je svrha hipoteka ako ti i bez nje mogu uzeti nekretninu

      28. 7. 2018,   11:09
    • Dug se treba vratiti ali je besmisleno da ti banka za potrošački kredit i dug od 20.000 stavi nekretninu u prodaju. Taj prag treba podići na 50.000 kn !

      28. 7. 2018,   12:10
    • Nikoga mi nije zao , pogotovo one sto sjede po kaficima i hoceju isto moderne handye i sto sve ne , kako do toga , uzeti i ne platiti , nitko ne razmislja o tome da je tamo neki jadnik isto radio u tvornici mobitela , ne zato jer mu se to svidalo , nego upravo zbog toga da bi nahranio prije svega porodicu .

      29. 7. 2018,   11:05
    • slavko o cemu ti pises? jesi odgovorio na temi o jagodama? :D idem vidjeti

      29. 7. 2018,   11:33
    • O ,jagode ja volim , i to kad ih sam berem i to one sitne rastu u sumi .

      29. 7. 2018,   20:23
    • One sumske su fenomenalne, sitne a mirisu kao parfem od jagoda😃

      29. 7. 2018,   23:00
    • Ima sigurno 60 godina da ih nisam okusio ali njihov okus i miris se ne zaboravlja .

      30. 7. 2018,   00:00
    • ja jesam davno, prije tridesetak godina kad smo svako ljeto ljetovali u Gorskom Kotaru kao djeca..........u sumi smo brali maline, borovnice i jagode. Borovnica bi se najvise nabralo i kakve strudle je baka pravila od njih, za prste polizati

      30. 7. 2018,   08:15
  • Hrvatske gluposti se nastavljaju, ovo ni u zanzibaru nema

    26. 7. 2018,   21:45
  • Opet priče za dicu ove izdajničke partije i vlasti.

    26. 7. 2018,   22:19
  • Kome se otpisuju dugovi ..dajte listu ..ovo je patka ..malo masnija..!!

    26. 7. 2018,   23:59