U TOP 15 najsnažnijih brandova u Hrvatskoj pet je Zvijezdinih
Istraživanje Ipsosa potvrđuje vodeću poziciju Zvijezde
S čak pet brendova u TOP 15, Zvijezda je najsnažniji brand u Hrvatskoj. Potvrdilo je to istraživanje Ipsosa – BRANDpuls*.
Najsnažniji je brand Zvijezdino suncokretovo ulje koje je i u ovom valu na prvom mjestu čime je potvrđeno kako je Zvijezda suncokretovo ulje najsnažniji brand i prvi izbor domaćih potrošača, a nalazi se u gotovo svim kuhinjama diljem Hrvatske i potrošači ga koriste češće nego ulja privatnih robnih marki, birajući stogodišnju tradiciju i kvalitetu Zvijezde.
Zvijezda majoneze drže 4. mjesto, Tvrdi margarin 8. mjesto, Zvijezda ketchup je na 11. mjestu, a na 14. mjestu je Margo.
- Izvrsni rezultati koje Zvijezda kontinuirano postiže u BRANDpuls istraživanju potvrda su našeg ulaganja u kvalitetu i fokusa da zadovoljimo potrebe potrošača, što nam oni vraćaju svojom vjernošću i na čemu im zahvaljujemo, izjavio je Tihomir Adam, direktor društva Zvijezda plus.
Ipsos istraživanje jedno je od najvećih globalnih istraživanja tržišta čiji rezultati pokazuju snagu branda na tržištu korištenjem takozvanog indikatora „BRANDscore“ koji omogućava uspoređivanje različitih kategorija proizvoda, a u obzir uzima različite aspekte odnosa potrošača prema brandu; od emocionalnih aspekata koji najviše govore o doživljaju kvalitete i intenzitetu percepcije branda u svijesti potrošača do toga koliko ga često koriste.
IZVOR: Ipsos BRANDpuls / BRANDscore 2. val 2018.
*Indikator snage branda izračunat na temelju marketinških indikatora performansi branda koji se kontinuirano prikupljaju u BRANDpuls istraživanju agencije Ipsos.
Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sveGrupa UniCredit prelazi na Mastercard Touch Card™ kartice prilagođene slijepim osobama
Paneuropska banka čija je članica i Zagrebačka banka prva je bankarska grupa koja je lansirala ovu karticu za sve svoje proizvode na 12 tržišta