Obavijesti

Promo sadržaj

Istraživanje Ipsosa potvrđuje vodeću poziciju Zvijezde

Istraživanje Ipsosa potvrđuje vodeću poziciju Zvijezde
2

U TOP 12 najsnažnijih brandova u Hrvatskoj pet je Zvijezdinih

S čak pet brendova u TOP 12, Zvijezda je najsnažniji brand u Hrvatskoj. Potvrdilo je to istraživanje Ipsosa – BRANDpuls*. 

Najsnažniji je brand Zvijezdino suncokretovo ulje koje je i u ovom valu na prvom mjestu čime je potvrđeno kako je Zvijezda suncokretovo ulje najsnažniji brand i prvi izbor domaćih potrošača, a nalazi se u gotovo svim kuhinjama diljem Hrvatske i potrošači ga koriste češće nego ulja privatnih robnih marki, birajući stogodišnju tradiciju i kvalitetu Zvijezde. 

Ostali Zvijezdini brandovi popeli su se na ljestvici prema gore. Tako je Zvijezda majoneza sa četvrtog  mjesta došla na treće, tvrdi margarin s osmog na šesto mjesto, Zvijezda ketchup s jedanaestog na osmo mjesto, a sa četrnaestog na dvanaesto mjesto došao je Margo. 

"Izvrsni rezultati koje Zvijezda kontinuirano postiže u BRANDpuls istraživanju potvrda su našeg ulaganja u kvalitetu i fokusa da zadovoljimo potrebe potrošača, što nam oni vraćaju svojom vjernošću i na čemu im zahvaljujemo",  izjavio je Tihomir Adam, direktor društva Zvijezda plus. 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.

Ipsos istraživanje jedno je od najvećih globalnih istraživanja tržišta čiji rezultati pokazuju snagu branda na tržištu korištenjem takozvanog indikatora „BRANDscore“ koji omogućava uspoređivanje različitih kategorija proizvoda, a u obzir uzima različite aspekte odnosa potrošača prema brandu; od emocionalnih aspekata koji najviše govore o doživljaju kvalitete i intenzitetu percepcije branda u svijesti potrošača do toga koliko ga često koriste. 

IZVOR: Ipsos BRANDpuls / BRANDscore 1. val 2019.
*Indikator snage branda izračunat na temelju marketinških indikatora performansi branda koji se kontinuirano prikupljaju u BRANDpuls istraživanju agencije Ipsos.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

REHAU predstavio prozore budućnosti: Pogled u ljepši, sigurniji i održiviji svijet
PROMO

REHAU predstavio prozore budućnosti: Pogled u ljepši, sigurniji i održiviji svijet

Tvrtka REHAU je i ove godine sudjelovala na jednom od najvećih sajmova industrije prozora i vrata, Fensterbau Frontale 2024 u Nürnbergu, u Njemačkoj

Plodine otvorene u Donjem Miholjcu
PROMO

Plodine otvorene u Donjem Miholjcu

Plodine i u 2024. nastavljaju snažnu ekspanziju maloprodajne mreže trgovina. Godinu nastavljaju otvorenjem još jednog supermarketa, ovoga puta u Donjem Miholjcu. Ovim otvorenjem Plodine broje 132 supermarketa diljem Hrvatske.
Toyota C-HR Plug-in Hybrid 220:  konceptni cestovni automobil, s dvojnim DNA kodom
PROMO

Toyota C-HR Plug-in Hybrid 220: konceptni cestovni automobil, s dvojnim DNA kodom

Toyota C-HR Plug-in Hybrid 220 omogućuje svakodnevne vožnje samo na struju s dosegom do 66 km u kombinaciji s učinkovitom Toyotinom hibridnom tehnologijom pete generacije