Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

'Našoj delegaciji na Bajakovu su zabranili ulazak u Hrvatsku'

Komentari (273)
  • Domovinski rat nikad nije završio. Završio je oružani sukob, a rat je nastavljen drugim sredstvima i traje i danas. Srbija nikad nije priznala Republiku Hrvatsku u postojećim granicama, te i dalje ima aspiracije prema hrvatskom državnom teritoriju, te ideje koje su i dovele do rata 90-tih i dalje su u glavama mnogih. Ovo što se sada događa jest provedba Memoranduma SANU II. Ovo je samo jedna u nizu provokacija. Čestitke hrvatskim carinicima i graničnoj policiji što nisu dozvolili.

    7. 9. 2019,   11:39
    • A potvrdu toga svi neka pogledaju u fantastičnoj "PODKAST VELEBIT" emisiji na youtubeu sa admiralom Domazetom Lošom od prije 5 dana Marko Jurić je voditelj, potražite, fantastična analiza svih segmenata naše i svjetske politike, puno toga će vam sjest na mjesto kada to pogledate.

      7. 9. 2019,   11:43
    • Srbija kao nasljednica SRJ je priznala Hrvatsku 23.08.1996.

      7. 9. 2019,   12:14
    • Sve napisano je istina, naivno je misliti da vuk mijenja ćud.

      7. 9. 2019,   12:26
    • Priznali su srbi Hrvatsku predajom 21 Kordunskog korpusa, Hrvatima čestitali na pobedi u Oluji 95.

      7. 9. 2019,   12:26
    • Nije srbija nikad lriznsla neovisnos grvatske, vec je priznala neovisnos hrvatske kao dio sfrj.. a hr nikad nije.. zao mi je sto to jos neki ne znaju.. jer srbija nas nikad nece lriznati..

      7. 9. 2019,   12:27
    • ne, priznala je neovisnost Hrvatske, jer da nije ne bi mogli imati diplometske odnose, niti išta slično. međusobno priznanje je bilo 1996.

      7. 9. 2019,   12:29
    • sunčanana: što oni misle to znaju Hrvati, Bošnjaci, Kosovari, Bugari, Mađari, Rumunji, Makedonci.

      7. 9. 2019,   12:32
    • Republika Srbija nikad nije priznala RH. To o čemu ti pričaš exer, jest formalno priznanje od strane SRJ. Sama Srbija nikad nije priznala RH.

      7. 9. 2019,   12:36
    • pa ne mora srbija priznati RH kada je nasljednica SRJ. Srbija nije priznala niti mađarsku niti austriju, niti njemačku, niti japan, niti rusiju niti grčku, srbija nije priznala nikoga pobgu.

      7. 9. 2019,   12:39
    • exster: znam, sve mi je jsno. Čestitali su na pobjedi a mislili su na Blajburg 2.

      7. 9. 2019,   12:43
    • Niti je Srbija nasljednica SRJ, niti je točno da "ne treba priznati". Treba, jer Republika Srbija je zasebna država od SRJ.

      7. 9. 2019,   12:45
    • pa srbija nije nikoga priznala pobogu:D nije srbija zasebna država jer da je morala bi ponovo ući u UN 2006 a vidi čuda nije nego je u UNu od 2000te kada je ušla kao SRJ.

      7. 9. 2019,   12:47
    • Mađarsku, Austriju, Njemačku, Japan ili bilo koju državu koja je već bila postojeća nema se što priznavati. Priznanje se daje novonastalim državama. Što je Srbija propustila napraviti. A znamo i zašto, da se ne lažemo. Vi i dalje gajite u glavama iste ideje koje su i dovele do rata.

      7. 9. 2019,   12:47
    • po tvojoj logici, srbijaje nastala 2006, i nema što onda priznavati hrvatsku koja je postojeća država a ne novonastala. 2006 je hrvatska u istom rangu austrije i njemačke, dakle postojeća država. zašto bi srbija priznala samo hrvatsku a ne i austriju?

      7. 9. 2019,   12:49
    • Anđelka, uzalud se trudiš. Neće njemu iz guzice u glavu nikad. Sve on to zna, ali neće priznati, oni su uvijek u pravu, uvijek su žrtve i uvijek je ceo svet protiv njih.

      7. 9. 2019,   12:54
    • Anđelka- ... Ne znaš ti ništa o ovoj državi! Sad će ti carinici i granični policajci dobiti otkaz!

      7. 9. 2019,   12:55
    • Tako je, memorandum SANU II je u tijeku.

      7. 9. 2019,   13:15
    • Tko mi? Ja sam ustaskog pedigrea ali nisam glup. Sram me kada je netko neuk i pise gluposti. To je odlika ljevicara

      7. 9. 2019,   13:16
    • Anđelka-: Koje aspiracije je imao takozvani počasni vod HV kada su im Austrijanci oduzeli oružje putem za Bleiburg? Kao i Mađari našoj policiji kada su pratili emigrante? Uglavnom nalupala si se gluposti za 1000 godina.

      7. 9. 2019,   14:00
    • Messerschmitt, ti se praviš blesav ili što? Je li Hrvatska donedavno bila u ratu s Austrijom i Mađarskom? Je li okupirala trećinu Austrije i Mađarske? Govori li Hrvatska da dijelovi Austrije i Mađarske pripadaju Hrvatskoj? Je li HAZU izdao nekakav Memorandum o tome kako su Austrija i Mađarska "vjekovne hrvatske zemlje"? Vojne delegacije Srbije dolaze u Hrvatsku već preko 15 godina, nikakvih problema nema, kad je to u suradnji s HV i kad to odobri vlada (regionalna kontrola naoružanja), kao što i naši idu tamo. I nikad nikakvih problema nije bilo. Ovaj konkretan slučaj je nešto drugo, ovo je politička provokacija.

      7. 9. 2019,   14:12
    • "...počasni vod HV kada su im Austrijanci oduzeli oružje putem za Bleiburg? Kao i Mađari našoj policiji kada su pratili emigrante..." - upravo tako. I isto tako je sad postupila Hrvatska. Što ti nije jasno? Pa upravo gornjom rečenicom si potvrdio Anđelkin komentar.

      7. 9. 2019,   14:15
    • Za Postaju i Ruzmarina koji me citirao bez važnog dijela aspiracije. Anđelka misli za Srbe da su naš došli napasti, znači rat ali bez oružja. Mi smo u Austriju i Mađarsku išli sa oružjem. Htjeli smo pokoriti Austro-Ugarsku?

      7. 9. 2019,   14:32
    • Nikada ocito domovinski rat u necijim glavama nece prestati!! Sta pricas ti? Srbija zeli hrvatski teritorij!!?? Ne zele oni nista hrvatsko shatite to!! Imaju oni puno svojih problema i najmanje ih je briga za nas!! To sto politicari stalno dizu tenzije da bi se prikrile druge stvari je jedno a obican narod drugo!!!

      7. 9. 2019,   15:55
    • Ne lolita, ne žele. Hrvatska je ratovala s malim zelenima koji su došli osvojiti Zemlju. Znaš li od kada i koliko dugo postoji ideja "Velike Srbije"? Želiš li da ti nabrojim sve velikosrpske projekte od početka do danas?

      7. 9. 2019,   16:47
    • Samo da podsjetim da je aktualni predsjednik Velike Srbije negdje 1993. godine došao u Glinu i držao govor u kojem je izrjekom rekao kako je to srpska zemlja i da nikad Glina neće biti hrvatska. Ti doista misliš da je on nekom magijom promijenio svoje stavove i uvjerenja? Nije.

      7. 9. 2019,   16:48
    • Messer... nitko ne misli da su oni došli nekoga napasti, niti je to itko rekao. Ali je činjenica da ne mogu pripadnici oružanih snaga u odorama iste šetati po drugoj državi kako se sjete i rade što žele, to nema nigdje. Kad vojno izaslanstvo neke države dolazi u posjet drugoj, onda to može napraviti samo službeno, uz odobrenje i uz pratnju predstavnika oružanih snaga i institucija domicilne zemlje, nikako drugačije.

      7. 9. 2019,   16:54
    • Ja znam sta pisem!! Mali, obicni ljude u srbiji imaju svojih problema i najmanje sto ih zanima je velika srbija!! Mozes ti tu nabrajati sta hoces ali to je istina!! Velika srbija je nesto sto ja nikad nisam cula od obicnih ljudi!! Taj termin se najvise ovdje kod nas koristi!! Ajmo glasat za hdz to su ipak veliki hrvati ovim potezom su to opet dokazali a to sto kradu nema veze!!!

      7. 9. 2019,   18:08
    • Ruzmarin_: Kao prvo delegacija je bila najavljena i oni su i bez odora htjeli nastaviti dalje, no bilo im je zabranjeno, a kao drugo pročitaj još jednom komentar od Anđelke. Oružani sukob je gotov ali rat traje još i dalje?

      7. 9. 2019,   18:26
    • lolita29: mali obični ljudi birali četnika Nikolića za predsednika. Isti mali ljudi biraju drugog četnika Vučića za predsednika. Gdje ih Vučić doveo zato se Beograd trese godinu dana? Kada su Hrvati mirno protestirali protiv ulaska Hrvatske u SHS, djed Vesne Pusić s krova zgrade strojnicom ubija Hrvate na Jelačićevom trgu. Zašto Vučić ne ubija one koji protestiraju protiv njega? Nesmije, jer nisu Hrvati.

      7. 9. 2019,   18:43
    • Ne mozes vjerovati da ima ljudi koji podrzavaju da vojska tuđe drzave nenajavljeno ulazi u drugu i te ne prijateljsku drzavu da bi slavili i nabijali laznih 700 000 zrtava. Sramita kakvih izroda ima među nama. Pod hitno se treba rijesit unutarnjih izdajnika!!

      7. 9. 2019,   19:25
    • sebastiansebatic12: Koji su to unutarnji izdajnici?

      7. 9. 2019,   20:07
    • To je maslo Vučića i sličnih. Dokumenti Jasenovca su im pod nosom u Beogradu, nek čitaju što piše, a srbi skrivali od 1945 g. dok su pljuvali po Hrvatima.

      7. 9. 2019,   20:24
    • Ovako, kao branitelj sam apsolutno protiv bilo kakvih vojnih delegacija van PROTOKOLA i kako je to Zakon regulirao, ali ovo me podsjeća na hodočašće u Austriju...a i onda smo se bunili..zar ne.. Bravo za Carinu i dečke na granici..

      7. 9. 2019,   23:04
    • da si imalo informiran znao b da se nisu sve žrtve zakapale u Jasenovcu... mnogi su otplivali Savom..mada broj žrtava i nije toliko bitan 5.000 ili 500.000...bitan je razlog ubojstava...

      8. 9. 2019,   07:46
    • "se nisu sve žrtve zakapale u Jasenovcu..." , je dolazili su marsovci pa su ih prevozili svojim letečim tanjurima... Nemoj sad tu lažima opravdavat taj .etnički mit. Za dosta njih s popisa ubjenh se zna da su po ulasku partiizana bili živii ili poginuli negdje drugdje, pa i npr. u bombadiranjma saveznika u Zadru i sl. Prije su te izmišljene brojke koje ii ti spomnješ oprvdaval da su h pall u ciglan, sad ti da su h eto kao bacal u Savu.

      8. 9. 2019,   07:57
    • Točno je da je popis žrtava Jasenovca netočan (živući ljudi su na njemu našli svoje pretke koji su poginuli u bombardiranjima), da ne pričam o onom popisu iz New Yorka (jasenovac research institute), tamo još barataju s brojkom od 300.000+ žrtava.

      8. 9. 2019,   09:16
    • A kaj se tiče "Jasenovackih novomucenika" iz članka - pa nije vrag da su išli odat počast mitološkom liku Vukašinu Mandrapi, kojeg je Nedeljko Zec izmislio po nečijem nalogu. Guglati "mit o vukašinu mandrapi". Samo ti sinko radi svoj posao, kaže Vukašin, dok mu ustaša otkida dijelove tijela. Strašno je koliko mogu lagati da bi sebe prikazali večim žrtvama od samih Židova

      8. 9. 2019,   09:17
    • Vučiću, Oluja vas naučila da ste morali predati 21. kordunski korpus i čestitati Hrvatima na pobjedi. Pogranična policija vas naučila da se u tuđu zemlju ne ulazi kao ovce u tor, naučili smo vas da se izbjeglička kolona civila ne ubija kao vi u Blajburgu. Tolike ste neznalice da vas treba stalno učiti jer imate kupljene diplome.

      8. 9. 2019,   10:14
    • Samo da nadopunim svoj komentar: Daleko od toga da ustaše nisu činili zločine u WW2, ali je strašno koliko mogu lagati da bi sebe prikazali večim žrtvama od samih Židova. Tak je bila i neka priča koju su velikosrpski progandisti širili posvuda, radi se o staklenci sa srpskim očima koju je poglavnik osobno držao na svome stolu, davno raskrinkani mit kojeg je napisao neki talijanski propagandist Malaparte. A 1998. kanoniziraju lika čije se postojanje temelji isključivo na sumnjivom svjedočenju jednog neuropsihijatra iz 1970. (Nedo Zec). Takvi mitovi dovode do ratova, to su opasne stvari!

      8. 9. 2019,   10:18
    • Bivši predsjednik Francuske Žak Širak rekao je "srbi su narod bez vjere i zakona, to je narod razbojnika i terorista".

      8. 9. 2019,   10:48
    • hajde ustašofili.. koliko je hrvata ubijeno u Jasenovcu.... iz mog mjesta oko 120....i sada mi kontate o "radnom logoru" ili broju žrtava... svatko normalan se stidi toga , ali ima očito i onih drugih....

      8. 9. 2019,   19:01
    • Update: eno vam intervju s Martićem. Treba li još što reći?

      8. 9. 2019,   19:08
    • Anđelka ljudi su ih skužili i to je to. Npr. pročtj ovog iznad sebe.

      8. 9. 2019,   19:18
    • hajde opravdaj ta ubojstva i odlaske Hrvata u Jasenovački logor..

      8. 9. 2019,   19:41
    • ursuss, ajd prestani mi spamati komentar

      8. 9. 2019,   19:47
    • naravno ...kad tvoji nisu bili stanovnici Jasenovca, kao moji ..iako Hrvati i to čistokrvni...

      8. 9. 2019,   21:11
    • Zašto tito nikada nije bio u Jasenovcu? Zna koga je iz Blajburga dovodio i u Jasenovcu ubijao. Da je išao u Jasenovac srbi bi ga likvidirali jer i oni znaju čije su kosti tamo. Neodlazak tite u Jasenovac srbima otvorio put laganja, izmišljotina, pljuvanja Hrvata po svijetu. Dao im tito Srijem (Bačku, Baranju), hrvatsku granicu pomakao sa Drine do Plitvica, četnicima dao boračke penzije da bi mirnije spavao u vili srpskoga kralja na Dedinju. Međutim, tito je ipak srbima spustio sa probnim iskapanjem Jasenovca 1964 g. Kada je viđeno čije su kosti sve je brzo zatrpano. Srbi sa laganjem u škripcu i 750.000, pa 1.200.000, pa 1.500.000, pa čak 2.000.000 ubijenih srba sele preko Save u Gradinu. I tu je vršeno probno iskapanje, što je pronađeno sve je brzo zatrpano. Poslije otkrivanja dugo skrivanih dokumenata pitam se, gdje će im biti treća lokacija?

      9. 9. 2019,   01:13
    • bravo...još samo da izdate knjigu Nove povjesti, a prije toga objasnite meni gdje su mojih 100-tinjak sumještana Hrvata 1942. završila...u Savi ili u zemlji...

      9. 9. 2019,   07:54
    • Hebali vas partizani i ustaše, ovdje je tema nelegalni pokušaj ulaska pripadnika oružanih snaga Srbije na teritorij RH, držite se teme.

      9. 9. 2019,   09:05
    • imaš pravo..ali neki su srbofobni pa bi vratili ndh i otvarali logore...

      9. 9. 2019,   09:34
    • ursuss: vidim da ti je glava puna lažne srpske povijesti. Pojma nemaš koji su dokumenti otkriveni vezano za Blajburg i pisani pretežno ćirilicom. Dok su srbi po Hrvatima pljuvali te su dokumente skrivali. Srbe ubijaju pronađeni dugo skrivani dokumenti i internet.

      9. 9. 2019,   11:50
    • histrija- kako ti vidiš moju "srpsku" politiku tako iz tvojih slova ispada Pavellić i NDH..daj se kani već jednom prošlosti..pogledaj kako Hrvati žive u svojoj državi..dok jedni lapaju,,srbi krivi za sve..pa rat je završio prije 25 godina, ali u glavama nekih još ječi..valjda zbog šupljine...pusti srbe,četnike pa i partizane... koliko je lažnih invalida..pazi sad 25 godina nakon rata postaju invalidi...ha..ha.. pa gdje to ima...

      9. 9. 2019,   20:56
    • histria0@yahoo.com , koji su to dokumenti otkriveni o Bleiburgu na čirilici, može neka poveznica ?

      10. 9. 2019,   22:12
    • ma nema pojma samo lupeta..

      10. 9. 2019,   23:13
    • Adidaslut: u dokumentima koje su pisali sami titini krvnici piše: do 15.5.1945 g. zarobljeno 230.426 vojnika i civila, vraćeno od Engleza iz Blajburga 200.000, u povlačenju ubijeno 92.407 vojnika i civila, od Bugara sa Štajerskog područja 18.5.1945 vraćeno 10.000 ustaša, 4.000 civila (3.000 žena i djece). Ukupno 536.833 zarobljenika. Svi voženi vagonima u Sloveniju i titini krvnici sve pobili. A oni u Križnom putu od Bljburga do Skoplja ni 10% nisu preživjeli. Srpski general Arso Jovanović 15.5.1945 g. koji je u generalštabu vodio postupke o zarobljenicima upućuje depešu (pisanu ćirilicom) generalu Kosti Nađu komandantu 3.armije "uputite odmah zarobljenike u Bačku 75.000, u Srem 30.000, Banat 30.000, Baranju 10.000 zarobljenika. Saveznička komanda za Korušku predat će vam ratne zarobljenike, odredite, uputite komisije od 5. članova koji će primiti od saveznika". U ovo nije ubrojano 96.000 Njemačkih i 11.101 Slovenski zarobljenik.

      13. 9. 2019,   01:49
    • ursuss: pronađeni dnevnici svih divizija 3. armije: 17 divizije, 15 slavonske divizije, 16 majevačke brigade, 6 proleterske divizije, 2 krajiške udarne brigade, 12-e, 40-e, 50-e divizije i dnevnici pojedinih likvidatorskih bataljuna. Formirano mnoštvo logora u Mariboru vojarna Kadetnica, logor smrti uz današnju autocestu u TEZNOM (danas gusta šuma). Za likvidaciju određeni pripadnici 17 divizije koja je imala oko 3.000 boraca pa je smanjen na 1.800. Kralj poziva iz Engleske 1944 g. da se četnici priključe partizanima. Stižu četnici iz Šumadije i divizija broji 10.000 vojnika. Likvidatori su neki novi od četnika Draže Mihajlovića. Milan Basta komandant 51 divizije sudjeluje između Britanaca i partizana. Obećava da će svi civili ići svojim kućama, a prema ostalim postupat će se po Ženevskoj konvenciji. Bila je to laž. Genocid nad Hrvatima isplaniran je u Glavnom štabu u Beogradu na čelu s titom. Tito je za sve znao i iz Zagreba nadzirao provođenje zločina. Ubijene su zakopavali u protutenkovske rovove na Teznom. 1999 g. ekshumirano je 1.187 žrtava zbog gradnje autoceste. Kočevski rog te ulazak druge armije u prazan Zagreb i 62 zagrebačka stratišta.

      13. 9. 2019,   02:44
    • gdje si ti to pročitao..evo i ja bih..a vjerujem i mnogi drugi..gdje je to objavljeno....

      13. 9. 2019,   09:45
    • Milovan Đilas je rekao - Hrvati su morali biti pobijena da bi Jugoslavija (srboslavija) mogla živjeti.

      13. 9. 2019,   13:36
    • mora da si mu bio desna ruka...ja nisam to čuo.. gdje su ti "dnevnici" i kako si TI došao do tog teksta...

      14. 9. 2019,   22:49
    • Parlamentarna skupština Vijeća Europa poziva sve komunističke i post-komunističke partije da u svojim zemljama ako do sada to nisu učinile, ponovo procijene povijest komunizma i svoju vlastitu prošlost. Jasno se distanciraju od zločina počinjenih od strane totalitarnih režima i da se osude bez ikakvih nejasnoća. Iz rezolucije 1096, 1481 parlamentarne Skupštine Viječa Europe. Totalitarni komunistički režimi srdnje i istočne Europe u prošlom stoljeću uključivali su pojedinačna i kolektivna ubojstva i smaknuća, smrt u konc. logorima, izgladnjivanja, deportacije, mučenja, prisilni rad, druge oblike masovnog i fizičkog terora. Počinitelji tih zločina nisu izvedeni pred sud međunarodne zajednice kao što je bio slučaj sa stravičnim zločinima koje je učinio nacizam. Kao posljedica toga je vrlo niska svijest javnosti o zločinima počinjenima od strane totalitarnih komunističkih režima. Komunističke partije legalne su i aktivne u nekim zamljama, iako se u nekim slučajevima nisu distancirale od zločina koje su počinili totalitarni komunistički režimi u prošlosti. Žrtve zločina totalitarnih režima komunizma koje su još žive i njihove obitelji zaslužuju sućut, razumijevanje i priznanje za svoje patnje. Što reći na izjavu komuniste Milovana Đilasa "Hrvati su morali biti pobijeni da bi Jugoslavija ili (srboslavija) mogla živjeti.

      15. 9. 2019,   01:38
    • blago tebi... da mi je bar na 24 sata tvoja pamet......nisi odgovorio...samo trabunjaš svoju imaginarnu spiku...

      15. 9. 2019,   08:20
    • Titin general Vlado Dapčević pred kamerom kaže da su za tri dana pobili 30.000 Hrvata. Pa kaže, ulovili smo cijelu četničku vladu i nitko nije ubijen, svi su suđeni na kratke kazne i pušteni. Dodaje, da su prema ustašama bili 100 puta gori nego prema četnicima. Potpuno je u pravu - svi su Hrvati poubijani, a četnici, njih 145.000 vraćeni u Bačku 75.000, Srem 30.000, Banat 30.000, Baranju 10.000 za naseljavanje i povećavanje % srba u Vojvodini, useljavanje u prazne kuće protjeranih Mađara i Njemaca. A 96.000 zarobljnih Njemaca imaju svaki svoj karton u Beogradu, 16.000 umrlo ih od prisilnog rada. Velikosrpska politika 90-ih godina samo je nastavak iste politike 1941 - 1945 g.

      15. 9. 2019,   11:34
    • <brvo profesore na poduci iz povjesti....koju ste literaturu koristili....

      16. 9. 2019,   01:35
    • ursuss: literatura titinih zlotvora pisana pretežno ćirilicom. Odi u Beograd pa se uvjeri.

      16. 9. 2019,   08:48
    • znači.. ti si bio...

      16. 9. 2019,   20:51
  • Bravo Hrvatska!

    7. 9. 2019,   11:40
  • Moraju izaci iz opanaka ako zeli uci u EU teritorij.😂

    7. 9. 2019,   11:43
  • Vojska druge drzave ulazi kako hoce u ovu drzavu.haha.ovo nema nigdje.svasta.

    7. 9. 2019,   11:38
  • Tako i triba da se radi bez obzira o kojem se izaslanstvu radi. A gospoda iz Srbije ne misle da za njih zakoni ne vrijede. Koliko znam, možda griješim, ali svako izaslanstvo mora se najavit i imati protokol. Ovi očito misle da su vladari svijeta pa se tako i ponašaju. ŽALOSNO a koliko o demokraciji i istini pričaju.

    7. 9. 2019,   11:43
  • " Izaslanstvo je putovalo na obilježavanje jasenovačkih novomučenika " ..... koji su sad pak ti novomucenici....ovo je ludnica...

    7. 9. 2019,   12:02
    • Pupovac ?

      7. 9. 2019,   12:21
    • Stalno nešto izmišljaju. Zar nemaju vlastitih problema za rješavati pa stalno ruju u tuđoj zemlji?

      7. 9. 2019,   12:29
    • Novokomponovani mučenici iz 1945 ?

      7. 9. 2019,   18:17
    • Pa eto, ne mogu nikako razumjeti koji su sad to ti novomucenici, a vi koji stavljate minuse, objasnite nam ....da i mi budemo pametniji !?!?!?!

      7. 9. 2019,   18:29
    • Tocno da, cinile su ustase zlocine, pa i nad Hrvatima ako cemo detaljizirati !!! Ne opravdavam zlocin, ali...nigdje se ne raspravlja zasto se vlast tadasnje NDH - e tako jako okomila na Srbe, sta je uzrok tome...sigurno nisu bili izabrani izvlacenjem loptica, a i sigurno ne samo zato jer se nazivaju Srbima. Srpsko ugnjetavanje je pocelo puno prije, 2. svj. rata ,recimo u mojoj blizini poznate su Senjske zrtve, Srpski zandari ubili su mlade ljude zbog pjevanja . Tako i u cijeloj Hrvatskoj ima puno slucajeva maltretiranja Hrvata od strane Srpske vlasti. Tada su Hrvati trazili osvetu i vidjeli su je u NDH, pa se i dogodilo taj Jasenovac, koji Srbi sad koriste ama bas u svakoj prilici, pa Srpskih zrtava u Jasenovcu je svake godine sve vise i vise, pa kad je kraj tim brojevima !?!? Cijelo vrijeme Domovinskog rata i rata u Bosni Jasenovac im je bio opravdanje za sve sta se dogadjalo. Da zarate sa Rumunjima nekako bi uglavili Jasenovac i u taj rat !!!

      8. 9. 2019,   09:55
    • Spear, sve točno, ali izbrisali mi komentar na koji si se ti nadovezao. Ugl., guglati "Vukašin Mandrapa" , da se vidi kako maštovito lažu i šire mitomaniju...

      8. 9. 2019,   10:12
    • Da, a ima i ovo, guglati " zrtve Jasenovca iz usta Srba "...

      8. 9. 2019,   11:10
  • Bravoo tako trebaa !!! Ma srbima treba uvest vize i gotovo!!

    7. 9. 2019,   11:52
  • Čitam u VL, citiram....."Policija 'češlja' lažna prebivališta" i mogu samo reći HVALA BOGU, e atvarno je dosta takvih "hrvatskih građana", još kada bi za vrijeme izbora zabranili ulazak "lastinih organiziranih ulazaka" to bi bio fantastičan i umirujući potez za našu sigurnost.

    7. 9. 2019,   12:25
  • Bravo.

    7. 9. 2019,   11:33
  • Rekli bi Srbi "konačno je nekom Hrvatu došlo iz D u G," ali malo je falilo da ih bre preveslamo". Koji podmukli i pokvaren čivijaški potez, na koji su nasjeli Hrvati uz pomoć nekog gurača kod nas. Humano i ljudski RH dala odobrenje da se odaju počasti žrtvama, mogli su doći u civilu u Jasenovac i isto otići na Ovčaru ,a potom u Srebrenicu . Mogli su u srpskim uniformama biti na Logoru Banjica i Sajmište u Srbiji, gdje su Ljotićevci i Nedičevci, po srpskim podacima pobili 70 000 Židova i ostalih Srba i dr., ali ne, nije tu bila počast žrtvama u pitanju, ne, ne tu je bila igra poniženja Hrvata i ako zabrane eto " hrvatskih fašista" koji ne daju da se žrtvama pokloni , o lukavstva o pokvarenosti i naše naivnosti. Kolika zvijer moraš biti da te mlade, ni krive ni dužne, Srpske kadete povedeš u zemlju u kojoj su njihovi očevi pobili 14 000 ljudi i tisuće djece, još traže 1800 nestalih i uništili im za 100 milijardi eura imovine i još u uniformama sa grbom pod kojim su njihovi očevi u našoj, zemlji ubijali, o koja neodgovornost prema tim mladim Srbima, a poniženje žrtvama. Bravo za zabranu, a Vučić ako želi biti pošten istog trena treba smijeniti svog MO, ako ne zbog Hrvata ono zbog mladih kadeta.Sve je to ista kuhinja i sa cajkama , samo tu su uspješniji jer im stranu drže naši Jugosi, svjesno ili nesvjesno.Ako mislite da oni žele bratstvo i jedinstvo, samo recite i gledajte "Neka bude nova Juga, ali glavni grad neka bude Zagreb, a Kralj/ica Hrvatica" pa će te vidjeti reakciju.

    7. 9. 2019,   12:22