Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

'Jesu te j***li? Kad se vratim, tebe neće biti, bit ćeš mrtva...'

Komentari (188)
  • auuuuuuuuuuuuu to sami neki JUNAČINE koji idu tući žene,volio bi se jednoga po jednoga dočepati,,pa da vidimo onda kako se tuče.

    7. 3. 2019,   18:33
  • Posebno su mi simpatične žene koje su protiv Istambulske konvencije.

    7. 3. 2019,   11:30
    • A zašto ne bi bile protiv slova na papiru koji služe kao izlika za prikapčanje novih parazita na javni novac?

      7. 3. 2019,   11:46
    • Ne treba alternativa, treba zakon početi primjenjivati.

      7. 3. 2019,   16:48
    • Žene se ne štite slovima i političkim tijelima, nego represivnim institucijama.

      7. 3. 2019,   17:02
    • Represivne institucije postoje, a to su: policija, tužiteljstvo, sudovi i zatvorski sustav. Jedno oni mogu zločinca strpati iza rešetaka i tako zaštititi ženu. Deklaracije, udruge, bedževi, lijepe riječi, politička tijela, konvencije, laprdanja poznatih ličnosti i slične gluposti ne mogu. Potonje su načini kako paraziti dolaze do javnog novca, a lažni humanisti pod svjetla medijskih reflektora.

      7. 3. 2019,   19:02
  • Jednom nasilnik, uvijek nasilnik...

    7. 3. 2019,   20:41
  • jako, jako strašno...

    7. 3. 2019,   12:10
  • Nije mi jasno gdje su očevi zlostavljanih žena? Imam kćer od 2 godine. Siguran sam da se njoj tako nešto desi, ne bih čekao niti policiju, a kamoli pravosuđe. Uzeo bih zakon u ruke i odslužio kaznu u zatvoru... barem bih mirno spavao jer moje dijete nitko ne bude više tukao. Jer... tata će izaći iz zatvora i neće mu biti teško ponovno odležati za svoje dijete ako ju netko makar krivo pogleda.

    7. 3. 2019,   15:41
    • Za početak zašto misliš da će tvoja kćer izrasti u korektnu odraslu osobu? Samim time što je tvoja kćer? To nije dovoljno. Mnogi normalni ljudi su odgojili jako problematičnu djecu. Ali ti si stava da bez obzira koliko tvoja kćer pravila probleme u braku, imala na desetke ljubavnika, podmetnula mužu tuđu djecu, hodala po kući sa heroinskom iglom u veni, spiskala sve novce što muž zaradi, omalovažavala ga pred rodbinom i prijateljima potencijalni muž/partner bi to sve sa smješkom trebao gledati jer bi se tatica naljutio. Pa makar tvoja kćer ubila par ljudi, bacala djecu sa balkona, nitko je nesmije krivo pogledati jer je tvoja kćer? Ili se tako nešto nemože desiti jer je u pitanju tvoja kćer i samim time svetica? Nemojmo zaboraviti da su i ubojice, manijaci, sadisti nečije kćeri (i sinovi). Ali kada je u pitanju tvoje dijete ono to može biti i to je u redu? Ovime nikako ne kažem da će tako biti, ali moraš priznati da vjerojatnost uvijek postoji. Kao što sam već spomenuo, stvari nikad nisu samo crno-bijele.

      7. 3. 2019,   16:50
    • Nisi trebao toliko pisati. Samo se trebaš sjetiti da su te roditelji učili "cure/žene se ne udara". Ili te nisu tome učili? Zašto pokušavaš naći opravdanje za udaranje žena? Tu su stvari samo crno-bijele. Žene se ne udara. Podmetnula ti je tuđu dijecu? Rastani se. Prevarila te? Rastani se. Drogira se? Rastani se. Omalovažava te pred rodbinom? Rastani se. Nije komplicirano, zar ne? I da... moja kćer je i biti će svetica. I njen tata će odležati bilo koga tko se usudi udariti ju.

      8. 3. 2019,   11:03
    • Slažem se sa većim dijelom, ali zar ne vrijedi isto i za žensku stranu. Muž ti je posesivan. Rastani se. Muže ti pije. Rastani se. Muže te vrijeđa. Rastani se. Muže te tuče. Rastani se. Vidiš da je i to jednostavno. Kako si žene uopće dopuste da dođu u takvu situaciju? I prije svega, zašto? Ako se muško može vrlo jednostavno izvuči iz loše veze onda se valjda može i žensko. Ima i još jedan problem u svemu tome a ti si ga upravo nekoliko puta istakao. Ako je moje onda je samim tim bezgrešno i daleko bolje od svih ostalih. Nema više nimalo objektivnosti. Moje dijete to ne radi, moje dijete mrze učitelji, niti jedan kreten (muški ili ženski) nije dostojan mojeg djeteta. Nemoj me krivo shvatiti, i ja bi odležao za svoje dijete, ali nipošto ako je isto problematično i samo traži nevolju.

      8. 3. 2019,   11:16
    • Perica12 OK... moja greška kaj nisam išao pisati litanije. Ali... svoju djecu odgajam najbolje što mogu. Starog sam kova i ako dobije lošu ocjenu u školi, ne krivim a priori nastavnike. Ako je neko sranje napravio, prvo provjerim kod nas doma kaj se dešava, a tek onda idem dalje. No, svoju djecu ne tučem, ne tuče niti njihova majka, a moja supruga. Dakle, ne postoji situacija da ih netko drugi udari. A sada da se osvrnem na ovaj dio "Ako se muško može vrlo jednostavno izvuči iz loše veze onda se valjda može i žensko". Da li si ti čitao ovaj tekst? Da li se ova žena sama mogla izvuči ili joj je trebala pomoć? Ponavljam, da je ova žena bila moja kćer, pomogao bih joj na način kako sam i rekao. Pojavio bih se na vratima, napravio bih jedino ispravno u toj situaciji i pristao odležati u zatvoru. Živimo u kroejši. U nazadnoj zemlji gdje su ženska prava na jako niskim granama i dok neki tata ne uzme zakon u svoje ruke, to se neće promijeniti. Samo zamisli scenarij da na 24 sata novinar objavi tekst "Otac zaklao muža svoje kćeri koji ju je udario". I da se svaki mjesec pojavi jedan takav naslov. Volio bih vidjeti koliko "frajera" bi uopće više ikada pomislilo da udari ženu. Znaš... sama činjenica da bi ti mogao doći tata od tvoje žene i da bi te mogao zaklati/upucati/postaviti bombu pod auto/daj mašti na volju, mnoge bi odvratilo od fizičkog nasrtaja na slabije od sebe.

      8. 3. 2019,   11:26
    • Nažalost ništa od toga. Ja sam uvjeren da bi pomoglo i da svaki mjesec bude tekst, pretučen sudac jer je pustio tajkuna koji je ubio xy osoba, netko je upucao političara jer je pronevjerio xy kuna itd. Ali od toga ništa barem kod nas. Onaj koji je ljut na suca, političara, doktora, banku ... će otići u birtiju i sa bombom ubiti hrpu potpuno nevinih ljudi.

      8. 3. 2019,   11:38
    • OK... to je baš ono kaj ja pišem. Treba znati kanalizirati bijes i treba znati pravilno usmjeriti svoju akciju... i onda gledati reakciju. Nakon par pravih akcija, reakcija je neprocijenjiva.

      8. 3. 2019,   11:50
  • Ova laze ko rvacka vlada..

    7. 3. 2019,   15:46
  • Zene, nemojte imat posla s muskarcima!!

    8. 3. 2019,   02:30
  • Kao prvo uvijek se čuje samo jedna strana priče, ženina. I uvijek u toj priči žena nema apsolutno nikakve krivice i iz čistog mira dolazi do maltretiranja od strane muža/partnera. Onda kada se malo zagrebe pod površinu, ona je imala ljubavnika (ali naravno potpuno opravdano), on je bio pijan a ona je popila samo čašicu, dvije, došao je kući pijan a ona je prigovarala samo sat, dva, istina da mu je rekla da je mlakonja, niškoristi i da ima malog, ali to mu je govorila i prije pa nije bio nasilan itd. itd. Psihičko maltretiranje za koje su uglavnom specijalisti žene, u društvu nije isto tretirano kao fizičko kojem su skloniji muškarci. Pa kada žena nakon što je 10 godina psihički maltretirala, vređala i omalovažavala svoga partnera dobije po tamburi onda je naravno jedini i apsolutni krivac muškarac. Taj problem nitko ne spominje jer nema vanjskih vidljivih tragova. Ovo nipošto nije opravdanje za manijake i luđake kojih u svakom slučaju ima nemali broj i koje bi trebalo drastično kazniti. Ali kao što kaže narodna, rijetko jedna žlica može sama lupati u ladici. Često same te žene brane svoje nasilnike. Nije bio jedanput slučaj da se netko upleo u sukob u kojem je maltretirana žena, pa kada je njezin dragi zasluženo nokautiran ona je bijesno napala naivca koji ju je pokušao obraniti. Da ne spominjem da nema apsolutno nikakve šanse da u brakorazvodnoj parnici djeca pripadnu ocu jer je majka obavezno svetica a otac smeće. Eventualno ako je ubila par ljudi. Nije sve tako crno-bijelo

    7. 3. 2019,   12:27
    • Odličan komentar i istina od A do Ž

      7. 3. 2019,   13:04
    • Bravo!

      7. 3. 2019,   15:05
    • Kaj god ti rekao... mene su učili da se žene ne tuče. Sve iza toga je gomila sra**. I mislim da si svjestan toga. Koliko god mi šutjeli o tome.

      7. 3. 2019,   15:47
    • Ako se dobro sjecam gospodin ne odobrava fizicko nasilje ali nelagoduje sto mediji ne pisu o svim problemima drustva. Vjerujem da nitko ovdje ne odobrava fizicko nasilje. Treba biti frajer se na vrijeme manuti i od psihickog zlostavljaca-ice

      7. 3. 2019,   16:04
    • EX1976 čitaj sa razumijevanjem. I ja se slažem da se žene nesmiju mlatiti i da nasilnike treba drastično kazniti. To sam i napisao. I slažem se da je "sve iza toga gomila sra**". Ja govorim o svemu prije toga. O tome se malo ili nimalo piše i uopće ne percipira da postoji. Kao da uvijek nasilje dolazi iz vedra neba. A uzročno-posljedična veza je često itekako prisutna. Uostalom, velika većina žena je i prije ulaska u vezu mogla vidjeti da je partner posesivan, agresivan i ljubomoran. Ali im je u tom trenutku to laskalo. Rijetko tko u potpunosti izmijeni svoj karakter ako nije na neki način isprovociran da to napravi. Ili normalno ako nije psihopata pa to savršeno skriva. A takvih nema baš previše. Najčešće je nasilje samo reakcija na nasilje. Jedina je razlika što su žene vrhunski manipulatori pa njihovo psihičko maltretiranje nije vidljivo osobama sa strane i samim time ih nitko ne osuđuje, dok muškarci uglavnom jedino fizički znaju reagirati a to ostavlja oku vidljive tragove.

      7. 3. 2019,   16:35
    • A gdje si pročitao sve ovo što si nabrojio?

      7. 3. 2019,   21:28
    • Perica12... pročitao sam ja sa razumijevanjem i ne mogu se nikako oteti dojmu da pokušavaš na svaki način opravdati udaranje slabijeg od sebe. "velika većina žena je i prije ulaska u vezu mogla vidjeti da je partner posesivan, agresivan i ljubomoran, pa je zaslužila da ju razbije". Razumiješ da to govoriš svojim rečenicama? Žene su vrhunski manipulatori... i zato zaslužuju da ih se razbije. Stari moj... imam dojam da se deklarativno držiš parole "nitko ne smije tuči žene", ali duboko u sebi želiš neku ženu zabiti u šaht ili (ne daj Bože) to i radiš unutar svoja 4 zida i sam sebi opravdavaš svoj postupak gore navedenim rečenicama. Žene se ne udara. I tu prestaje svaka prića i svaka diskusija. Nema dalje. Nema ali. Nema možda. Nema iznimke. Nema "šta je bilo prije"

      8. 3. 2019,   11:10
    • Potpuno si me krivo razumio. Nipošto ne opravdavam nasilje. Zalažem se da se svako, ali baš svako nasilje drastično kazni. Ne ove pi*darije koje rade naši suci. Ja samo ističem da nasilje ima više oblika i da svi govore samo o fizičkom nasilju. Ali ponekad je fizičko nasilje samo odgovor na psihičko. To nije opravdanje, ali to je tako. Lako je kazati, pa makni se od nasilnika, ali to onda vrijedi za obje strane. Ja nikako nemogu shvatiti da žena ostaje u vezi nakon što ju je muž prvi puta prebio. Tu nema nikakvih opravdanja, djeca, financije, okolina... Takva veza nema šanse da uspije. I što onda ona radi u njoj? Bar danas ima načina da se otiđe i dobije kakva takva zaštita. Iako smo i u tom pogledu g ovno od zemlje. Mene smeta što se uvijek čuje samo jedna strana priče a kao što znamo dvoje ljudi će uvijek različito opisati isti događaj. I to kada su samo promatraći, a kamoli kada su akteri. Na ova sraćkanja o tome što ja radim unutar 4 zida se nebi previše obazirao. To je stara hrvatska boljka, ako se netko ne slaže samnom onda je on manijak, srbin, komunist itd.

      8. 3. 2019,   11:30
    • Ja sam ti napisao kako zvuče tvoji komentari i kakav dojam ostavljaju kod mene koji čitam ono što si napisao. Ja sam možda perviše radikalan i ne želim čuti nikakav "razlog" za udaranje cure/žene, ali smatram da se tako cijelo društvo treba postaviti. Znaš... ono kaj sam napisao u svojem drugom komentaru... da neki tata napravi pizdariju o kojoj bi pisali na svim portalima... pa da dođe još jedan tata i napravi još veću pizdariju, pa još jedan... Zaista misliš da zakonodavac ne bi skužio kaj se dešava i promijenio i zakon i sudsku praksu? Zaista misliš da bi država riskirala da ljudi krenu uzimati zakon u svoje ruke? Da možda nastrada i neki sin tajkuna/političara zato jer voli udarati slabije od sebe? Zamisli samo da je tata one curice koju je onaj mali zaklao u autu pa se poslije bahatio po sudu, posjetio maloga prvom prilikom kada je udario njegovu curicu? Njegova kćer bi bila živa, mali bi bio na Mirogoju, a tata bi mirno ležao u Remetincu i čekao da mu prođe 2/3 kazne pa da izađe van. I taman bi izašao van kada bi njegova kćer rodila njegove unuke. I frajer bi bio sretan. Ovako... posječuje njen grob. Meni je prvi scenarij draži.

      8. 3. 2019,   11:48
    • apsolutno 99 posto se slazem i najgora stvar koju zena moze reci muskarcu je odvodim djecu jel tako zakon radi.igranje sa tim je zlo.vjerujte mi da mnogi muskarci trpe taj oblik emotivnog nasilja.prijetnji gdje pucaju.sve u svemu nikad nemojte udarit zenu bez obzira na sve

      9. 3. 2019,   08:16
  • Bilo bi lijepo kada bi koji tekst napisali o zlostavljanju muškaraca, zlostavljanjima djece od strane roditelja, posebno majki i sl. Nisu samo muškarci zlostavljači

    11. 3. 2019,   09:55
  • Nikada nisam niti bi udario ženu ali ženo Božja. Ali Ti kao da izazivaš vraga (nije u navodnim znakovima). Nije ti bilo dosta jednom pa drugi put pa tko znak koji put dobiti batine. Zašto nisi odmah otišla jer kada ti muž govori takve stvari a ti ostaješ uz njega, onda zaista on misli da je to što ti govori - istina. Da li se još uvijek misliš vraćati u tu obitelj divljaka?

    7. 3. 2019,   21:26