Sigurno znaš onaj dobar osjećaj koji te preplavi kad naučiš nešto novo, to prvi put upotrijebiš i iznenadiš čak i sebe ostvarenim rezultatom
Još samo 9 karata za DAMconf radionice
Upravo tako ćeš se osjećati nakon što izađeš s DAMconf radionica i upotrijebiš stečeno znanje. Na prvoj radionici ćeš pod stručnim vodstvom višestruko-nagrađivanog Davida Skerretta iz agencije Critical Mass (UK) naučit ćeš kako kombinirati kreativnost i znanost da izgradiš bolja digitalna iskustva i story telling.
Nakon toga te čeka Saša Tenodi, NLP stručnjak koji će te naučiti kako postati dinamični prezenter kojeg sa zaustavljenim dahom prati publika.
Radionice se održavaju dan nakon DAMconfa, 16. studenog, u City plazi Zagreb, Slavonska avenija 6.
DAMconf predavanja i paneli
Što smo ti sve pripremili na 5. DAMconfu, koji se održava 15. studenog, možeš pogledati na web stranici www.damconf.com/#program.
Kad gledaš popis predavanja, obrati pažnju i na panele na kojima će sudjelovati vodeći regionalni marketinški stručnjaci:
• Kako agilnost potiče digitalnu transformaciju, powered by A1
• Evolucija PR-a u digitalno doba
• Media buying: Danas i sutra
• Kako koristiti Influencere i dobiti rezultate
• Messaging kao marketinški alat
• Kako zadržati kvalitetne zaposlenike u agencijama
• AI u marketingu
Svoju kartu za konferenciju i radionicu pronađi na www.damconf.com. Vidimo se 15. i 16. studenog u City plazi!
Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve