Obavijesti

Promo sadržaj

Kako riješiti problem suhoće zraka u sezoni grijanja?

Kako riješiti problem suhoće zraka u sezoni grijanja?
1

Padom temperature, približava se dan kada uključujemo grijanje u kućama i stanovima.

VIDEO

U tom hladnijem dijelu godine, kada uživamo u toplim napicima i grijanjem pod debelim pokrivačem, ne bismo smjeli zanemariti činjenicu da je vlažnost u grijanim prostorijama vrlo niska. Vlažnost zraka se može smanjiti na čak 30%, što je vrlo suh zrak uzmemo li u obzir da je preporučena vlažnost zraka između 40% i 60% za zdrav i ugodan boravak.

Nisku vlažnost zraka osjećamo na svom tijelu u obliku suhe kože, usana i vlasišta. Naše tijelo skreće pozornost na suhoću pojačanom žeđi, napuknutim usnama i osjećajima slabine. Udisanjem tako suhog zraka potičemo kašalj, a posebno je neugodno za one koji imaju problema s dišnim sustavom, dojenčadi i maloj djeci. Stoga je nužno osigurati odgovarajuće ovlaživanje prostorija zimi.

Stadler Form je švicarska tvrtka specijalizirana za razvoj, proizvodnju i prodaju kućanskih aparata s naglaskom na poboljšanje kvalitete unutarnjeg zraka. Proizvodi Stadler Form karakteriziraju izuzetan dizajn povezan s vrhunskom kvalitetom i inovativnom tehnologijom. Više od petnaest nacionalnih i međunarodnih nagrada potvrđuje (Reddot design award, German design award, Allergy-friendly Quality tested – ECARF).

Ovlaživače zraka OSKAR odlikuje izvanredno tihi rad, švicarski dizajn, vrhunska kvaliteta i ušteda energije. Oni rade na načelu isparavanja vode pomoću izmjenjivih organskih filtera i namijenjeni su za sobe od 30 m2 do 100 m2. OSKAR little je primjeran za prostore do 30 m2, OSKAR za prostore do 50 m2 i OSKAR big za prostore do 100 m2. OSKAR i OSKAR BIG modeli imaju ugrađen i higrometar te možete postaviti željenu vrijednost vlažnosti u sobi, tako da savršeno funkcioniraju automatski. Apsorbirani zrak iz prostorije pumpa se kroz natopljene organske filtere, koji zadržavaju finu prašinu i alergene, čime se vraća čist i vlažan zrak u prostoriju. Svi modeli također imaju mogućnost aromaterapije u posebno dizajniranoj mokroj kaseti, ako želite lagano pročišćavati sobu.

Ovlaživači zraka iz obitelji OSKAR također su pogodni za spavaće prostore, jer su izuzetno tihi i imaju noćnu funkciju, kao i za veće dnevne sobe.

 

Jeste li znali da ovlaživači OSKAR ne samo da će osigurati blagostanje tijekom sezone grijanja, nego će optimalna vlaga u zraku pomoći da se drveni parket i namještaj u sobi ne bi previše isušivali i tako uništavali? Važno je da stavite OSKAR ovlaživač na pravo mjesto, to jest na mjesto gdje najviše boravite i spavate. Kvaliteta zraka pomoću OSKAR ovlaživača je znatno bolja, pa je OSKAR najbolji izbor za svakoga tko cijeni svoje zdravlje i dobrobit.

Osigurajte optimalnu vlažnost i ugodan osjećaj u svom domu, uredu, na vrijeme jer do 31.01.2019 ili do isteka zalihe možete nabaviti Oskar little po akcijskoj cijeni od 799,00 Kn i OSKAR po akcijskoj cijeni od 1.099,00 Kn te dobivate na poklon još higrometar SELINA. Ovlaživače zraka OSKAR možete po akcijskim cijenama kupiti kod slijedečih ovlaštenih prodavatelja: Stadler Form Hrvatska, Elipso, Emmezeta, eKupi, Svijet Medija, Links, Harvey Norman. Više o akciji i proizvodu možete pogledati ovdje.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve