Obavijesti

Promo sadržaj

Komentari 0

Kandžija i Gole žene objavili ljubavnu posvetu ženama

Kandžija i Gole žene objavili ljubavnu posvetu ženama
1

Kandžija i Gole Žene objavili su prvi singl nakon hvaljenog albuma "Nema labavo" iz 2015. godine te samostalnog Kandžijinog albuma "Beton" koji je izletio kao "tvrdo" iznenađenje prošle godine.

VIDEO

Predivnu ljubavnu posvetu Kandžija i Gole žene namjerno nisu objavili za Dan žena, već dan nakon jer vjeruju da je svaki dan njihov. "Napravili smo jako opuštenu i "feel good" pjesmu koja nije usiljena nego iskrena, što i nije toliko lagano koliko se čini. Sve je opušteno, prirodno u našem stilu, što nam je vrh. Gole žene su sad jače nego ikad, a ja sam dotakao poeziju kakvu nisam čuo dosad", rekao je Kandžija.

"Snimljeno je, miksano i masterirano kod Luke Tralića Shota u studiju, i mislim da prvi put zvučimo bolje na snimci nego uživo. Na spotu se radilo jako dugo, sudjelovalo je puno ljudi, i hvala im puno svima, od statista, do postprodukcije i dizajna. Montažu je radila Maida Srabović, dizajn Demijan Bačić koji je napravio i možda najbolji omot prošle godine, a gifove od plišanih organa radio je Martin Peranović", dodao je Kandžija. 

Kandžiji će ovo biti sedmi studijski album, od čega treći s Golim ženama. Prošle godine iznenadio je hip hop scenu objavom solo albuma "Beton" bez prethodne najave s kojeg je objavio singlove "Grah" i "Trube".

S tim albumom bio je nominiran u kategoriji "Rap&Off izvođača godine" na nezavisnoj glazbenoj novinarskoj nagradi "Rock&Off" početkom godine. 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 0
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve
Grupa UniCredit prelazi na Mastercard Touch Card™ kartice prilagođene slijepim osobama
PROMO

Grupa UniCredit prelazi na Mastercard Touch Card™ kartice prilagođene slijepim osobama

Paneuropska banka čija je članica i Zagrebačka banka prva je bankarska grupa koja je lansirala ovu karticu za sve svoje proizvode na 12 tržišta