Karlovačka tvrtka, čija tradicija seže u davnu 1854. okreće novu stranicu, iako iz Uprave poručuju da neće biti značajnih promjena. Novost je objavio šef Uprave
Karlovačka pivovara dobiva novo ime - Heineken Hrvatska
Karlovačka pivovara odlazi u povijest. Ime nove tvrtke koja će se i dalje u istim proizvodnim pogonima nastaviti baviti proizvodnjom piva bit će Heineken Hrvatska. Novost je to koju je objavio Alexsander Gerschbacher, predsjednik Uprave tvrtke.
Heineken se na promjenu imena odlučio nakon deset godina otkako je ugledna svjetska korporacija preuzele upravljanje tvrtkom. Tako je Karlovačka pivovara, kojoj tradicija seže u davnu 1854. okrenula novu stranicu u svojoj povijesti. Ipak, iz uprave poručuju da se s novim imenom neće promijeniti puno toga.
- Za zaposlenike to ne donosi apsolutno nikakve novosti. Ovo će i dalje ostati crvena pivovara i ništa se vezano za vizualni identitet, ali ni u brendovima koje proizvodimo neće mijenjati. Tako će se i dalje ovdje nastaviti raditi karlovačko pivo i svi drugi proizvodi sa stoljetnom tradicijom. S druge strane, iznimno sam ponosan što u Heineken grupaciji ova pivovara ima iznimno visok ugled i što se u ovim pogonima puni Heineken. To je dokaz da se ovdje, osim poštivanja tradicije, radi i po visokim svjetskim standardima - zaključio je Gerschbacher.
Kao dokaz da se u, sada već bivšoj, Karlovačkoj pivovari nastavlja s razvojem i novim investicijama premijerno je predstavljeno novo pivo. Na tržištu će se naći pod imenom Sokol. Riječ je o proizvodu nižeg cjenovnog razreda za kojeg danas, tvrde u pivovari, vlada vrlo velik interes zbog krize i recesije.
Iako još nisu zbrojeni svi poslovni rezultati Gerschbacer je rekao da će prošla godina biti zapamćena po padu od tri do četiri posto. Ipak, s obzirom na poslovno okruženje, smatraju je uspješnom.