Obavijesti

Promo sadržaj

Kaufland potvrdio da su im zaposlenici na prvom mjestu

Kaufland potvrdio da su im zaposlenici na prvom mjestu
1

Kaufland Hrvatska treću je godinu zaredom dobitnik prestižnog certifikata Poslodavac Partner koji dodjeljuje konzultantska kuća SELECTIO tvrtkama koje ostvaruju visoke standarde kvalitete u upravljanju ljudskim resursima

U Kauflandu su usmjereni na to da se zaposlenici osjećaju ugodno od prvog dana te stoga prakticiraju Dan dobrodošlice tijekom kojeg zaposlenici u novom radnom okruženju dobiju korisne informacije, upoznaju rukovoditelje i kolege, a dobiju i simboličan poklon dobrodošlice. Potrebno je istaknuti i strukturirano uhodavanje - uvodno školovanje zaposlenika za svoje radno mjesto te dodatno, za sve nove rukovoditelje, Ljudski resursi organiziraju uhodavanje kako bi ih osnažili za upravljačku funkciju.

Direktorica sektora Ljudski resursi u Kauflandu Hrvatska, Dunja Firšt, naglasila je u kojoj mjeri je u Kauflandu razvoj ljudi u fokusu:Ponosni smo na velik broj dana internih i eksternih edukacija na kojima veliku pažnju posvećujemo razvoju kompetencija, upravljačkih vještina i stručnih znanja. Posvećeni smo jačanju rukovoditeljskih kompetencija kroz strukturirane edukacijske i razvojne programe. Jako se trudimo slušati i čuti što nam zaposlenici daju kao povratnu informaciju te temeljem toga unaprijediti naše HR prakse i podići standarde. Postavili smo sustav Talent managementa i educirali cijeli rukovodeći kadar te time postavili dobre temelje za jasan sustav razvoja, napredovanja i nasljeđivanja. Drago nam je da se i kroz proces certifikacije vide pomaci i sigurna sam da ćemo i dalje nastaviti s uvođenjem i razvojem kvalitetnih HR praksi.“        

Svojim zaposlenicima Kaufland nudi jako dobre uvjete za rad pa tako postoji elektronička evidencija radnog vremena kroz koju je zajamčeno da će svaka odrađena minuta zaposleniku biti plaćena. Kaufland u svim poslovnim područjima nudi 5-dnevni radni tjedan, a zaposlenike motiviraju i kroz pakete pogodnosti koji se svake godine nadopunjuju. Zaposlenici Kauflanda za svoj rođendan primaju znak pažnje kroz simboličan poklon, dobivaju božićne poklon pakete te božićnicu i poklon za dijete, poklon pakete za svako novorođeno dijete zaposlenika i plaćeni dopust na prvi dan škole prvašića. U Kauflandu brinu i za zdravlje zaposlenika kroz različite inicijative za zdravi život koje uključuju radionice i edukacije, zdrave poklone te sufinancirane sportske programe. A kako bi se zaposlenici imali priliku družiti izvan radnog mjesta, upoznavati i jačati timski duh, Kaufland dva puta godišnje organizira druženja u neformalnoj atmosferi za sve zaposlenike. 

Kaufland veliku pažnju poklanja i društveno odgovornom poslovanju te organizira različite DOP aktivnosti, kako u vidu brige za zajednicu, tako i za svoje zaposlenike. Jedna od takvih je i Zeleni dan – dan volontiranja koji je uključivao zaposlenike Kauflanda koji su volontirali na više od 40 lokacija diljem zemlje te tom prilikom uređivali i čistili okoliš. 

Treći zaredom certifikat Poslodavac Partner samo daje vjetar u leđa te je pokazatelj kako se ovo poduzeće kreće u ispravnom smjeru, a briga za zaposlenike svakako je na prvom mjestu.
 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve