Obavijesti

News

Komentari 11

Kineze koji grade Pelješki most interesira i terminal u Rijeci

Kineze koji grade Pelješki most interesira i terminal u Rijeci

Za novi kontejnerski terminal u Rijeci zainteresirano je sedam kompanija iz Europe, Bliskog i Dalekog istoka, rekao je ravnatelj Lučke uprave Denis Vukorepa, ali njihova imena i reference nije otkrio

VIDEO

Iz izvora bliskih Vladi Jutarnji list neslužbeno doznaje da je među zainteresiranima kineski konzorcij koji čine Ningbo Port i CRBC (China Road and Bridge Company), kompanija koja gradi pelješki most te Port of Singapure.

Nakon analize pristiglih dokumenata, što će trajati 15 dana, bit će svih sedam (ili samo neki od prijavljenih, ovisi o kvaliteti njihovih referenci i viziji projekta) pozvano da daju ponudu za 50-godišnju koncesiju. Procijenjena vrijednost koncesije (bez PDV-a) je 20,5 milijardi kuna.

Kina radi, a Hrvatska se gradi: Jesu li realna obećanja Vlade?
Kina radi, a Hrvatska se gradi: Jesu li realna obećanja Vlade?

- U pitanju su respektabilni operateri lučkih terminala. Jako smo zadovoljni jer smo priželjkivali takav odziv. Pokazalo se da je ovaj pravac ipak vrlo interesantan - kaže Vukorepa.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.

U petak je formalno zaključena prva faza koncesijskog postupka, a plan je da se kompleksni ugovor za terminal Zagreb Deep Sea potpiše do kraja rujna.

Plenković: Nije kraj Uljanika, a za tjedan dana će doći Kinezi
Plenković: Nije kraj Uljanika, a za tjedan dana će doći Kinezi

Natječajem se traži koncesionar za izvođenje radova i pružanje usluga, a njegova obaveza je ulaganje od oko 70-80 milijuna eura u završetak terminala koji je sada dugačak 400 metara i izgrađen je u sklopu projekta sa Svjetskom bankom i EU. Za vrijeme posjeta kineskog premijera Hrvatskoj najavljeno je da su za koncesiju zainteresirane i kineske kompanije, ali Denis Vukorepa tu informaciju nije želio komentirati, piše Jutarnji list.

Plenković i ministar sigurnosti Kine pričali o jačanju suradnje
Plenković i ministar sigurnosti Kine pričali o jačanju suradnje

Namjera je države da se terminal Zagreb Deep Sea u drugoj fazi izgradi do ukupne dužine od 680 metara, a ako koncesionar ne bude zainteresiran za to, koncesija će mu biti smanjena na 30 godina. Lučka uprava koncesionaru sada nudi ekskluzivitet na deset godina, odnosno obećanje da u tom roku neće graditi nove kapacitete za prekrcaj kontejnera, a njegova je glavna atrakcija da ima mogućnost prihvaćanja ultravelikih kontejnerskih brodova jer je tu dubina mora 20 metara.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 11
VIDEO

VIDEO Milanović: 'Ovo sve je priprema za državni udar. To im neće proći, nemojte se bojati'
O MANDATARU, PLENKOVIĆU, USTAVNOM SUDU...

VIDEO Milanović: 'Ovo sve je priprema za državni udar. To im neće proći, nemojte se bojati'

Predsjednik Milanović se svojim ponašanjem sam doveo u situaciju da se isključuje od mogućnosti da bude mandatar. Političke stranke koje ga podržavaju toga moraju biti svjesne, poručili su s Ustavnog suda

Tko je u ekipi za pregovore između HDZ-a i DP-a: Plenković stavio čovjeka od povjerenja
LOV NA 76 POTPISA

Tko je u ekipi za pregovore između HDZ-a i DP-a: Plenković stavio čovjeka od povjerenja

Plus+ SDP sada predlaže vladu od godinu dana koja bi okupila cijelu oporbu. HDZ-ove pregovore s DP-om će voditi Medved. Most i Možemo za manjinske vlade, ali jedni sa drugima ne mogu
VIDEO Ustavni sud: Milanović ne može biti mandatar ni premijer čak i ako da ostavku
STOP ZA MILANOVIĆA

VIDEO Ustavni sud: Milanović ne može biti mandatar ni premijer čak i ako da ostavku

Na Ustavnom sudu se raspravljalo o načinu na koji se predsjednik RH Zoran Milanović angažirao u izbornoj kampanji