Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

'Više nije '91. da vojnici mogu ulaziti u Hrvatsku kad požele'

Komentari (219)
  • Uvijek ovako pred izbore. Jedni drugima pomažu da ostanu na vlasti, a ovce ne kuze

    8. 9. 2019,   15:42
  • Vama je gotovo stalno devesprva kad treba zakuhat i podgrijati atmosferu jer se u današnjici i u vašoj, političarskoj režiji sprema neka pljačka, veleizdaja i muljavina...a to je svakodnevno.

    8. 9. 2019,   15:49
  • Predstava za ovčice!!!

    8. 9. 2019,   15:37
  • Potpuno su u pravu kad su odj... ove u uniformama, ali isto tako sad se nazire klasično ADZejovo desničarenje pred naivnim velkim Rvatima samo da bi opravdali svoju koaliciju sa srpskom braćom po novcu iz SDSSa...

    8. 9. 2019,   16:18
  • Neka si ti Damire njemu rekao jadan se sav usrao kad mu Damir zaprijetio sa svojim intelektom.Dsjte vise orestanite sa tim predstavama za vrtičku djecu

    8. 9. 2019,   15:51
  • bravo damire,ne meže to tako...nek si im rekao da ne meže..

    8. 9. 2019,   16:10
  • Kaže Plenki da smo reagirqli kao "ozbiljna država" Znači i on sam priznaje da smo inače slučajna banana država.

    8. 9. 2019,   18:07
  • A opće stanje življenja i kod nas i tamo loše. Kad bi glasala za nekoga drugoga, odmah bi nam netko uzeo i ovo što je ostalo od RH tj. od ostatka to nešto imovine i od ostalog naroda, tako to nekako ispada. A idu izbori...

    8. 9. 2019,   17:36
  • Javio se neandertalac i rekao nemeže . .

    8. 9. 2019,   18:19
    • Treba tebe u Remetinac pa da vidis sta je neandertalac!

      8. 9. 2019,   20:18
    • Ovakve izjave su kazneno djelo malo si se zaletio, nadlezne sluzbe bi te mogle posjetiti

      8. 9. 2019,   22:32
    • Da smo davnih godina uveli vize za bosnu i srbiju problema nebi bilo.Jos nije kasno,te dvije "drzave" su ugroza za Hrvatsku,po pitanju kriminala,šverca,ilegalnih radnika itd.O terorizmu i sabotažama podnetanjima naconalnih grafita i sukoba da i ne govorim.Kao i o podmetanju pozara.Treba im uvest rigorzne vize pa da vidis mira od njih

      9. 9. 2019,   12:11
  • Srbija ima eskadrilu MiG-ova 29. Modernizra Orlove. Nabavlja 7 ruskih borbenih helikoptera MI 35 i 3 MI 17 , kineske naoružane bespilotne letjelice, francuske protuavionske rakete Mistral, ruskih tenkova T-72. U svojim tvornicama, koje je Srbija obnovila, proizvest će nekoliko stotina oklopnih vozila, VBR-ova velikog dometa, samohodnih haubica. No ono najvažnije slijedi. Već iduće godine se u Srbiji opet uvodi obvezni vojni rok. Zasada postupno, ali zasada planiraju godišnje obučiti oko 7000 ročnika. Uz profesionalnu vojsku od oko 30000 vojnika računaju da će za sedam godina pod oružje, staviti još oko 50000 obučenih vojnika. Za pretpostaviti je da ne rade sve to da bi s tom vojskom i tehnikom sadili cvjetnjake i drveće, iako ponovno pokrenutom proizvodnjom oklopnih vozila, VBR-ova velikog dometa, samohodnih haubica, namjeravaju i nešto zaraditi i izvozom. Suma sumarum, bio netko šovinist ili ne, Srbija je tu gdje je, takva je kakva je. I naoružava se. Nadajmo se da će ministar obrane, premijer i njihova ekipa, kad već srpskoim vladajučim političarima upučuju velike riječi za koje nih briga kao za prošlogodišnji snjeg, i hrvatskoj javnosti reči što rade na planu moderniziranja tehničkog i personalnog stanja HV-a, i poboljšanja njezine borbene gotovosti. Ili se sve po Krstičeviću, Plenkoviću i njihovoj ekipi svodi na obnovu starih JNA vojarni i smještaja HV-a u njih i parole o nepobjedivosti, u domovinskom ratu pobjedničke hrvatske vojske??

    8. 9. 2019,   16:21
    • Imala je Srbija i 91 JNA i svu tehniku a mi sa lovačkim puškama,karabinima,papovkama sa 20 metaka u džepu ... A čemu smo u NATO-u.

      8. 9. 2019,   16:29
    • Naoruzavanja su danas besmislena. Srbija moze biti tisucu puta jaca vojno od Hrvatske ili Albanije (Kosova), ali to je beznacajno u svjetskoj mocnickoj politici. Sve na kraju odlucuje NATO, Rusija i Kina.

      8. 9. 2019,   17:04
    • JNA je jedinu bitku koju je vodila i dobila, tj. pobijedila (Vukovar). Sve drugo su vasa bezvezna trabunjanja . . . . . .kao i ovo o trecoj vojnoj sili ?! Na koncu, JNA nije ni htjela upotrebljavati silu nad svojim narodom - osim u samoobrani. p.s. a na traktorima ste istjerali zene, djecu, starce . . . na svoju sramotu. E da, a sta ste vi to pobijedili ? 15000 mrtvih, 100.000 invalida, 500.000 borackih mirovina, 100 milijardi eura unistene infrastrukture i drzavu koju su zauzeli Nijemci, USA i EU . . . . cestitam na velikoj pobjedi ;)

      8. 9. 2019,   17:15
    • Sta pricas ti, tipicno srpski ooet, malo kukanja, nemas ti pojma radovane

      8. 9. 2019,   17:21
    • Čobanija

      8. 9. 2019,   17:28
    • škura ,samo se ti teši ,ratovali ste protiv pobunjenika RSK a ne protiv vojske Srbije, i molite boga što niste!JNA se sporazumno povukla iz HR još 92...jeste ostavila neki deo tehnike i pojedine oficire ...ali to je sitnica da je cela bila tamo,zato ne trabunjaj!

      8. 9. 2019,   17:36
    • Bogati neki ljudi ti pobunjenici kad su imali svoje migove, tenkove, haubice, vbr-ove i slično... ;-)))

      8. 9. 2019,   18:21
    • ne moze Srbija napraviti toliko stete kao hr politicari ruku na srce

      8. 9. 2019,   18:21
    • sefket, Dubrovnik je iz Bara i H.Novog ,neke lične osvete napala CG a ne Srbija, JNA je učestvovala u Vukovaru i tamo gde je bila zatečena nakon raspada do 92 kad se sporazumno povukla,od tad slati su neki rezervisti,dobrovoljci i paravojne snage koje su van zakona išle pre svega radi pljačke!

      8. 9. 2019,   18:26
    • Htjeli su sve uciniti teroristi (znge) da osvoje kasarne JNA u ljeto 1991, ali su dobili po piksi i odustali od "zauzimanja" silom. JNA je izisla dogovorno, jer bi inace doslo do strahovitog krvoprolica i unistenja kakvo se desilo i Vukovaru.

      8. 9. 2019,   18:47
    • Majko božja...pa ovi stvarno ovako i misle...?! Dakle, na tenku promijeniš ''jna'' u ''sao neka'', i onda to više nije ''jna''...?? Oficir(čić)i stave na kape ''rs'' ili ''sao neka'', i onda to više nije ''jna''..Pa i nije. Osim..šta je kompletan kadar, tehnika i logistika ostala ista, iz istog izvora - jna/srbija. Ajde...nemojmo se mazat...zaista nema smisla. Bit će Mladić ubogi seljak, kojemu su uvalili uniformu '91-e....? I ta glupost s '92-om, i povlačenjem ''jna''...ma, ima ovdje i starijih od 30 godina, morat ćete tražit drugo mjesto za prodavat te ''baze''.

      8. 9. 2019,   18:52
    • Gustizia, te kasane NIJE imao tko branit. 90% djece je samo tražilo način kako preskočit žicu, a ostatak, tih par % zaluđenih oficirčića...mogli su samo stisnut botun, kao i onaj ''heroj'' tepić.

      8. 9. 2019,   18:54
    • Kninski, Samo ti maštaj pogledaj kako se VJ nosila protiv celog nato 1999 pa će ti sve biti jasno, gde su najviši oficiri nato odali poštu srpskoj vojsci na taktici ,brzom pomeranju i strategiji,svaka vojska bi pukla za 3 dana , mi smo se nosili 78 dana protiv 19 najačih zemalja,zato ne se...!!!!I uz opet ti kažem i tvrdim niste ratovali protiv vojske Srbije ,već protiv pobunjenika koga je Srbija-Milošević izdao.Sve je bio dogovor Sloba-Tudjman,pre svega oko podele Bosne uz koordinisanje treće strane!nekoliko stotina hiljada srpskih vojnika je čekalo na drini i naredjeno im j da ne rade ništa dok se sprovodila oluja!Pametnom dosta...

      8. 9. 2019,   18:54
    • Ili zaljepis na tenk ili avion sahovnicu i onda ni taj vise nije JNA tenk ili avion . . . . A bilo je u JNA kadra i iz BiHa, i iz HR koji su ostali u hr vojsci, a gle vraga, cak i iz Srbije, jer jbga, valjda su Srbi krivi sto ih je u SFRJ bilo skoro pola od sveg ostalog stanovnistva, ne . . . . p.s. star a neupucen... pih

      8. 9. 2019,   18:56
    • Heroj Tepic je dobro znao sto ga ceka ako se preda i sigurno nije stisnuo botun bez razmisljanja kako si ti onomad rekao, vec je dobro promislio i uradio pravu stvar. rip

      8. 9. 2019,   18:58
    • Ajoj...a da šumadinac provjeriš podatke zadnje mobilizacije u srbiji...? Ma..ne da vas se nije moglo skupit toliko, nego niste više imali ni čime, uništile vas sankcije, pa mi smo vam naftu prodavali..

      8. 9. 2019,   19:19
    • Je, gustizia, ali smo mi morali otimat ( svoje!), i riskirat glave, a vi ste ih imali ''na tanjiru'', po potrebi. Istina da je nešto kadra ''jna'' drugih nacionalnosti ostalo u HV-u, i hvala im na sposobnosti prepoznavanja istine. Međutim...kao što si i napisala...nismo mala djeca...zna se kod koga su bili ''ključevi magacina''...

      8. 9. 2019,   19:21
    • ma da, vi ste prodavali naftu i Kuvajtu . . . . . . . kao i onih 15 M84......... a lovu su decki lijepo sklonili. zna se ko i zna se gdje....oke

      8. 9. 2019,   19:23
    • Da je taj ''heroj'' tepić imao imalo ljudskosti u sebi, ne bi za taoce držao ročnike, djecu...a da je imao i 'zrno soli'' u glavi, znao bi da ''bije bitku'' koju ne može dobit. Dakle..imao je ''na stolu'' ponudu - izać vani, sa svom tehnikom, i otić u....( ovi sad ide ''sankcija'' ako napišem )...a on izabrao ''stisnut botun'', i umalo poravnat cijeli jedan grad...??? Heroj??

      8. 9. 2019,   19:25
    • onaj ko je imao kluceve "magacina" je i vama ostavio svasta nesto . . . . evo velis sam i naftu, koje ste imali toliko da ste prodavali drugima i to kome - srbima !!!! hahahahaaha iz "magacina " je neko maznuo sto se maznut dalo . . . i prodavao . . . pa vam opet i eto i za to krivi Srbi i JNA ;))

      8. 9. 2019,   19:25
    • Ajde, gustizia..za tu naftu se zna, kao i za vašu prodaju nama municije, oružja...Ajmo ozbiljno, ako može? Za te tenkove - u pravu si. Otišli su negdje, ne znam detalje, ali pod definitivno sumnjivim okolnostima.

      8. 9. 2019,   19:26
    • Tepic bi da se predao prosao kao i komandant mu pukovnik Kovacevic i kolege iz komande! Zasto bi se predao? Da ga ustase zakolju? Pa samo lud covjek bi to napravio. Inace, on je tu gdje je poginuo i radio i samo zbog gluposti ZNGi su ljudi izginuli. Ok, znam ja da bi se ti predao . . . takvi ste vi Bracanini, skrtice i kukavice .... jbga, ne velim to ja, takav vas imidz bije.

      8. 9. 2019,   19:28
    • Dobro...okrećeš na zafrkanciju...nije to loše. Ostaju činjenice da smo trgovali s vama dobar dio rata. Naročito s naftom. Doduše...mjenjali je za granate...koje bi vi i tako bili nama poslali...a je'bga...nismo bili baš neki trgovci...

      8. 9. 2019,   19:28
    • I, napokon...postaje osobno...Čudiš me, obično se ne spuštaš na tu razinu...bit će da sam te ''taka u botun''?:-P

      8. 9. 2019,   19:29
    • Eto, sad si s ovim sto si rekao "o visestrukim "prodajama" potvrdio ono sto ja govorim vec desetljecima , da se radi samo o businessu . . . . rat je bio samo iz jednog jedinog razloga da se neki ljudi na svjetskom i lokalnom nivou obogate.

      8. 9. 2019,   19:30
    • Usput...raspitaj se malo bolje o Bračanima.

      8. 9. 2019,   19:30
    • Ne osobno, spominjem Bracanine, jer tamo gdje ti spomenes Srbe, ne velim da si me napao ad personam. Razluciti cinjenice ili nastojati ne izvrtati moje rijeci.

      8. 9. 2019,   19:31
    • A ova ''veličanstvena pobjeda'' ''jna'', ostvarena u Vukovaru...pa znaš i sama da je to daleko najveći poraz ( od svih, a bilo ih je..) srpske vojske, još od doba Deretićevih ameba...Pismena si...pogledaj malo po net-u izjave tvojih, vezane za Vukovar, usporedi odnos snaga, vrijeme...Usput, Vukovar je pobjeda Hrvatske. Ako je i žrtvovan ( vjerojatno jest ), rezultat te žrtve je '94/'95-a. Pa bar ti znaš...imala si informacije ''iz prve ruke''...nema gdje niste bili, 1/3 Hr teritorija je bila ''minimalistički'' plan.

      8. 9. 2019,   19:39
    • ''Ok, znam ja da bi se ti predao . . . takvi ste vi Bracanini, skrtice i kukavice'' ( cit. ). Ovo je prilično ''adresirano''...ali, da te utješim...ne možeš me uvrijedit:-) Ti ne.

      8. 9. 2019,   19:40
    • Usput...kad smo već kod ''heroja'' tepića, koji je, eto, umaknuo ustaškoj kami...daj mi jedno ime, nekog zapovjednika kasarne, koji je stradao nakon što je dogovorio mirno napuštanje kasarne?

      8. 9. 2019,   19:45
    • I evo, čitam...u 24sata, martić dao interwiev...: '' ...Požalio se i da u Bljesku, a kasnije i u Oluji JNA nije ništa poduzela da ih zaštiti, a pomoć nisu dobili ni od Republike Srpske, iako su s Palama imali dogovor o zajedničkoj obrani.'' ( cit. 24sata ). Odakle sad njemu ''jna'' u Bljesku i Oluji...??? Nisu li oni prestali postojat '92-e...bar po navodima koji se ovdi mogu pročitat...? I ovo je ''heroj''...i ovaj je ''stisnuo botun'', pa sprašio orkane na Zagreb...

      8. 9. 2019,   19:57
    • Sto se tice Vukovara, grad je "osvojen" od strane JNA, tako da je to vojna pobjeda. Imas pravo kada kazes da je Vukovar hrvatska (i svjetska) politicka pobjeda, jer je u stvar i bio cilj USA i D da se Vukovar prikaze gradom mucenikom, sto je uz pomoc mas medija i postignuto.

      8. 9. 2019,   20:21
    • Sto se tice majora Tepica, pa upravo je njegov komandant pukovnik i komandant kasarne “Bozidar Adzija” (a "barutana" je spadala pod njihov garnizon), dakle 29.listopada 1991, pukovnika Rajka Kovačevića i oficira JNA kapetana Dragiše Jovanovića i Miljka Vasića, nakon predaje kasarne, ubija ih Jure Simic , ondasnji predsednik bjelovarskog kriznog staba (navodno su mu pomogli jos neka tri maskirana lika). Ne imajuci vise komanddanta Kovacevica na vezi, znao je sto se dogodilo. Eto, zadovoljan . .. hoces jos koji primjer?

      8. 9. 2019,   20:26
    • Sestorica vojnika te iste kasarne, koji su se predali, ZNGe odvode u policijsku postaju i tri dana poslije ih ubijaju. Kod mjesta Malo Korenovo u nekoj sumi su pogubljeni. S njima je bio jedan civil koji je 2. listopada odveden iz svog stana u Bjelovaru, neki Savo Kovac, koji je prezivio streljanje i koji i danas zivi u Bjelovaru, koji je svojevremeno svjedocio o slucaju na sudjenu 15 godina kasnije !!! (jer je Tudjman 1992 stavio zakon da se svi koji su pocinili zlocine aboliraju). Poput zlocinca Mije Hrastova, karlovcana kojeg osobno poznajem, koji je na koranskom mostu ubijao i klao starjesine, vojnike i rezerviste JNA koji su se predali i polozili oruzje. I za taj slucaj je znao major tepic, jer se dogodio tjedan dana prije (a ko nije cuo za masakr na koranskom mostu?) - dakle, znao je Tepic da ako se preda ne gine mu metak u potiljak, ili jos gore, prerezan vrat. I nije Tepic ludjak kao sto su ga proglasili hrvatski mediji, (a sto bi drugo mogli), vec casnik koji je postupio po zakletvi koju je dao i razumu, te ucinio jedino logicno rijesenje.

      8. 9. 2019,   20:34
    • A Martic je obicni bedak i nema se sto njega dovoditi u vezu sa JNA. Na koncu, pozivati JNA 1995 moze samo idiot.

      8. 9. 2019,   20:44
    • Dakle, ovo je bilo argumentirano, vjerujem ti na riječ, neću provjeravat. Također, neću ni provjeravat motive ovih ''egzekutora'', ima budala, ali čisto sumnjam da nisu imali nekakav povod za učinjeno. Međutim, ostajem pri izrečenom, a i sama posredno navodiš motive Tepića - u strahu od ''ustaške kame'', izabrao je ''bezbolniju'' smrt. Nema veze što je sa sobom povukao još par ročnika...Kako god...svatko ima pravo na svoju ''vjeroispovijest'', tj. vjerovanje u svece po želji, i osobnom nahođenju. A što se, pak, martića tiče...kakav bi to tek bio svjedok na nekom novom suđenju u haagu...s ovom izjavom o ''jna''..:-) Budala, ili ne..taj tip je vodio cca. 300.000 hrvatskih srba 4 godine. Znam, znam...ovce nemaju nacionalnost, pa prije nego mi ''vratiš'', spominjem da je ipak bio ''osoba od povjerenja'' beograda , tj. ''jna''. Ma koliko to ti nijekala. I ja vjerujem da mu se ''omaklo'' s ovim ''jna''/'95-e...ili mu je sad svejedno, pa može nazivat stvari - pravim imenom.

      8. 9. 2019,   21:08
    • Nije JNA činila zloćine već paravojske koje su se hvatale za njih i koristile ih kao štit!Ni jedan JNA vojnik nije smeo biti bradat i neobrijan!Što se tiče sankcija ,ja stvarno neznam odakle nam goriva,ali znam da je nekoliko oficira samo u Kragujevcu uhapšeno ,kao izdajnici koji su HV-u prodavali AB-1 ,Ab2 automatske puške i ostalo naoružanje direktno iz Zastave (znači Srbi Hrvatima prodavali naoružanje,kojima će sutra tući same Srbe!)

      8. 9. 2019,   21:33
    • Nije brada mjerilo časti. Moram priznat da su neki viši oficiri ipak donekle poštovali određeni kodeks ratovanja..( izuzev ne-časnih iznimki, a visokopozicioniranih - mladić, šljivančanin...), ali ono do zastavnika...to je bil gore od deklariranih četnika. Isfrustrrani tipovi, kojima se pružila prilika liječit komplekse nemogućnosti napredovanja u onoj ''jna''. Ovo za gorivo i razmjenu je istina, postoje (živi ) svjedoci, čak i dokumenti. Također, istina je i da je za vrijeme Oluje bilo spremno 50.000, samo se čekala zapovijed za ''Grom'' ( Istočna Slavonija ). I ništa srbija ne bi bila napravila, jer jednostavno niti je mogla, niti je imala s čim, niti je imao tko. Uostalom...na kraju ''balade''..ipak ćemo spomenut jednu 'istinu'...rat nije bio dogovoren, bar ne ovaj u Hrvatskoj, ali se usred rata dogovaralo. Slobi je jedini cilj bio uhvatit što više bosne, i krajišnicima naselit kosovo. Dakle...nikakva ''sao neka''...i slične budalaštine, možda u početku i je bilo nekih takvih ideja, ali i malom djetetu je jasno da ta glupost nije imala budućnost.

      8. 9. 2019,   21:45
    • Sta se opce raspravljassa agresorima, koji su se izivljavali na starcima i djeci, koji su dobili po glavi da su bjezali brze od Bolta, jadnici bili i ostali!

      8. 9. 2019,   22:18
    • JNA je 91 napala puno više od Vukovara, napala je Osijek, Gospić, Zadar, Šibenik Dubrovnik i popušila svugdje. A do desetog mjeseca 92-e je bila u Konavlima tako da ne, nije se povukla po priznaju RH, niti blizu. Te priče o tobože neratovanju Srbije i JNA iz Srbije i o tobože povlačenju mogu okačiti mačku o rep.

      8. 9. 2019,   23:55
    • Srbi iz srbije (Užice) su granatirali Dubrovnik. Grad su s kopnene strane napadale dvije jedinice Užički korpus JNA iz Srbije i trebinjska motorizirana brigada iz republike srpske .

      9. 9. 2019,   00:05
    • Šumadinac što su radili mrtvi iz Kikinde.

      9. 9. 2019,   15:32
    • Ante ,vidiš ti te podatke imaš a ja ih nemam!i ako sam bivše vojno lice!Ko bre napao Dubrovnik,kakvo Užice!?Napali su vas Crnogorci iz Herceg Novog ,mornaricom,o čemu pričaš!?

      10. 9. 2019,   05:30
    • Šumadinac...aj, molim te, odi na y.t., utipkaj dubrovnik...rat...Najveći problem prošlog rata, bolje rečeno, razumijevanja onoga što se događalo i jest u tome da nemate dovoljno informacija, ili imate pogrešne. Pun je net podataka, svjedočanstava...opisa, dokumenata...videa....Dajte si malo truda, pogledajte stvari iz neutralne perspektive, pa onda donosite zaključke. Usput...kod nas je običaj ''maškara'', ljudi se presvlače i glume nešto što nisu. Ipak...ispod raznih kostima, opet budemo - mi. A ovi šta su prašili po Dubrovniku, se čak nisu bili ni ''maškarali''. Usput...za tvoju informaciju...Dubrovnik nije napadan samo s mora, ''trebinjci'' su se baš bili potrudili...

      10. 9. 2019,   09:00
    • aj Sumadinac, odes na Y T i nadjes slike barke (kaitja) koji gori na vezu izmedju ostalih barki i pise "pogodjen cetnickim granatama" :))))) btw. ostale barke pored te, na par metara - neokrznute ;) . . . odes na yt i nadjes snimke i izjave ljudi koji se kunu da smo bili na Klingonu (ja vidjela svojim ocima) i da smo putovali kroz vrijeme, da je Elvis ziv i da je zemlja ravna ploca.... . Za kolegu "dal"a@ - Inace, "razoreni" Dubrovnik je dobio 10 minobacackih mina i to je to. Znam, znam, sad cete vi reci da je Dubrovnik razoren do temelja, otprilike kao Drezden nakon americkog bombardiranja a da ja samo lazem i izmisljam, te naravno da mrzim hrvatsku i sve hrvatsko ..... A kad sam pricala sa gosparom Conteom na kavi na Stradunu, znas ca mi je reka' ? Ajde bizi, smisni ste. ... predstava za puk, ka i ono na Markalama ... theres no business like war busines, naravno, nemere bez "show"a . . . . capito? capito ti moj andrak

      10. 9. 2019,   09:25
    • 10? Dobro. A sad sjedni sama sa sobom...i promisli. Evo ti par ''natuknica'' za razmišljanje: KOME može past na pamet ispalit i jednu ( 1-u) granatu na onakav Grad? O kakvoj se to osobi radi? Ajde, daj ''psihološki'' profil osobe koja je naredila taj i jedan ''hitac''...? Bravo, gustizia...sad si ga ''relativizirala'' do perverzije. Usput...ipak pogledajte malo tih filmića, vaši su ''ovekovečili'' kamerama ''preturanje starog kamenja'' po Dubrovniku.

      10. 9. 2019,   09:37
    • E, a to . . . tko moze ispaliti ijedan hitac , ne granatu, na spomenik kulture, na drevni Grad . . . .to ti dajem za pravo, (kao retoricko pitanje) ! Idioti, eto tko, ko nema trun mozga u kaloti, kome je bitan samo novac. Kad pisem ovakve rijeci, sjetim se i drevnog mostarskog mosta . . . . . . i njega je srusio isti mentalni rasklop. . . . . . Filmice koji prikazuju deset puta jedan te isti pogodak u staru tvrdjavu sa morske strane, a ona se samo zaprasi, bez da su razneseni zidovi)?! su vidjeli svi i ja medju njima . . . . . .Ono nesto pobacanih tegola po ulicama, par zapaljenih objekata i par barki iz kojih se dimi crni dim zapaljene nafte . . . to da, otprilike kao Drezden , kao sto rekoh. Ipak se nesto moralo porusiti (minimalno i odabrano) da cijeli svijet vidi barbarski napad na Dubrovnik, ne?

      10. 9. 2019,   09:46
    • Naravno. Budući nismo imali čime uzvratit, morali smo koristit pamet, i urođenu sposobnost improvizacije. Naravno da je ta slika išla u svijet, i, uz neke druge ( Vukovar ), promijenila za 360o ''sliku'' o stanju stvari u Hrvatskoj. Rezultat tih ''10'' granata ti je poznat. To vas je obilježilo za cijeli život. Mostar...Stari most...slična priča ( uz malu razliku...pogledaj tko je s druge strane bio na putu u Zapadni Mostar...). Nego...kog vraga ste srušili Maslinički most...i umalo onaj na Pagu? Kog vraga ste prašili po Srđu ( i po meni ), s kakvim namjerama? Retorička pitanja: što vam je trebao Ston..Ćilipi...Konavle...Šibenik, Zadar...umalo Split....Ipak, provrti malo bolje net, i taj y.t. Imaš snimke iz ''raznih'' izvora, a na većini se vidi i gore spominjana ''smb'' boja. ''Napravit će još lepši i stariji''...jel' tako bilo..?

      10. 9. 2019,   10:32
    • Ne, ne, ne i ne ... caro Bracanine !!! Pravo pitanje je "sto je uopce trebao rat" ? Tko ga je organizirao i dogovorio ? Znam da ce ti biti tesko zapitati se isto, jer si vec napisao negdje da rat nije bio unaprijed dogovoren , a ja ti btw, kategoricki tvrdim da jeste, u Washingtonu, Berlinu i Bruxellesu (proguglaj grupa Bilderberg!!!), nego si samo priznao da se dogovoaralo za vrijeme rata ! Pa ako vec kuzis, znas i priznajes da se dogovaralo za vrijeme rata, pa zar nije logicno da je sve to samo jedna kulisa za otimacinu i najvecu svjetsku kradju na kugli zemaljskoj tzv. pretvorbu i privatizaciju ?!?!? Naravno, veliki igraci iz D i USA su uzeli 90% "torte" a ovi lokalni pijuni, oni su dobili mrvice (na globalnom nivou). Naravno, za jedinke, milijuni eura su basnoslovna bogatsva..... Naravno, za njih 200 odabranih. Ostatak, 99,999% je ssz koja ruje po kontejnerima. Ovo glede : Ston..Ćilipi...Konavle...Šibenik, Zadar..... pitanje treba biti upuceno HR - SRB - BiH vrhuskama koji su to i organizirali, ne meni.

      10. 9. 2019,   10:41
    • P.S. - ''Napravit će još lepši i stariji''...jel' tako bilo..? Ne, bilo je da su napravili jos LJepsi i stariji. Ko, madjari, na hrvatsku sramotu . . . u sred Mostara. A u Gradu, btw, se nije imalo sta raditi iznova . . . koja tegola i par fasadnih kamena . . . i to je to. Jedino odasiljac na Srdju, gdje kako sam velis si i sam bio, ste srusili vi sami, da bi vam ameri napravili novi :))) just kidding . . . gadjali su tebe ;))

      10. 9. 2019,   10:44
    • Nisam siguran da sam igdje tvrdio kako rat nije bio ''dogovoren'', ili bar planiran (!). Međutim, ostaje ČINJENICA da nije taj bildeberg tuka s 120mm, nego neka budaletina, s dva-tri ''čvarka'' na rukavu. O tome sam ti puno pisao, ali to ne dopire do tebe...neće bit baš tako jednostavno prebacit svu odgovornost na ''planere'' i ''dogovaratelje'', netko je to morao sprovest na terenu. E, u njima je ogroman problem, i ogromni, veći dio krivice. Može li tebe netko nagovorit na neku svinjariju? Vjerujem, teško. E, a svinjarija je bilo k'o u priči. Ajde, na stranu ( trenutno ) ono gdje je bilo mješano...ali Duborvnik, ej, DUBROVNIK...?? Šibenik? Zadar? Split?...Žao mi je..ne prihvaćam objašnjenje zvano taj ''bildeberg''...

      10. 9. 2019,   11:23
    • Dalje...ne pitam tebe za odgovore, samo ti ''serviram'' teme za razmišljanje. Što se Maslinice tiče, paga, šibenika...zadra..ma ne vjerujem baš da je netko od ''mojih'' dogovarao izlazak one ''sao neke'' na more...niti crtu na neretvi...Pokušali ste, pa ako prođe. Nije prošlo.

      10. 9. 2019,   11:26
    • A srđ...je, baš sam imao osjećaj da mene traže, ali doslovno:-) Usput, i ona tvrđava gore ima neku povijesnu vrijednost...ali, što bi vi znali o tome, vi i tako stvarate povijest kako vam odgovara..Usput, s druge ( istočne ) strane Mosta je bila ''shema'' muslimani i srbi - pravac - zapadni mostar. Čudi me da to ne znaš. I opet..šteta s Mostom je napravljena...da li ima ''opravdanje''...ne znam. Na jednu stranu treba stavit Most, na drugu ljudske glave.

      10. 9. 2019,   11:30
    • I daj, molim te...reci mi, al' mi ti lijepiš ove minuse ??:-) Ne vjerujem...pitam reda radi..

      10. 9. 2019,   11:31
    • Joj, bas sam cekala samo tebe da mi natuknes teme za razmisljanje . . . . . . halo, bre liku.... nisam niti s tobom niti s ikim drugim cuvala ovce, tako da to natuknes tamo svojima. Dalje, mozes ti ne prihvatiti da je Bilderberg to organizirao ali da se cudis da "bas oni, osobno" nisu tukli po .... - e to je ono stvarno vrh vrhova !!!! hahahah ono, na nivou jaslickom ;) Da ti nacrtam: nisu ni Tudjman i Milosevic gurali niti 120mm, niti 7,62 mm ni u kakvu cijev, pa su ipak oni (uz Bilderberg) organizatori rusenja mostarskog mosta i granatiranja Grada . . .Ipak je netko srusio mostarski most,ne ? Zasto? E da, ima opravdanja - zato sto se netko spremao taj most preci , veli dal?!?!?!!?? Halo, anybody home ?!?!?!!? E, a onda se licemjerno pita "zas je netko srusio Maslenicki most" ?!?!? Kak ti nije palo na pamet da su ga srusili jer im je islo na zivce da tamo uvijek deru najjaci vjetrovi ?!? E necete vise ...

      10. 9. 2019,   11:36
    • Ne, nikad nikom ne stavljam ocjene, jer je to irelevantno (pored onih patnika koji imaju po deset profila, i pored hakerskih mogucnosti onih koji vladaju portalom). Isto tako nikad ne stiskam zastavice, jer bas volim da ljudi vide svu elokventnost i kulturu onih koji dijalogiraju samnom.

      10. 9. 2019,   11:38
    • Svi ynamo ko je Milo Djukanovič ,kriminalac, diktator i pre svega švercer cigareta!A uporno ga (dal) braniš!?Zašto? jer zato što je CG sad u nato?H.Novi to jes Igalo su imali i te kako neraščićene račune na prevlaci.Lično sam bio tada klinac a vraćali se sa mora Zelenika - bungalovi ,kad je gorelo ,pitam šta je ovo ,kaže vodič crnogorski brodovi raspalili po dubrovniku...Sad da gledam YT ,ne pada mi na pamet ,jer znam ko je gadjao Dubrovnik, imaju i snimci tih brodova,a Srbija nema mornaricu!...

      10. 9. 2019,   11:43
    • Je li bre sumadinac, zasto ti bre meni lepis minuse ? :)))))) hahahahaa pjcp

      10. 9. 2019,   11:48
    • E, to je gustizia koju poznajem:-)) Kad će ''rolingstonsi'', ''štemeri''...i ostali ''epiteti''?:-))) Znaš..malo, kad se prati...točno se vidi kad si na ''klizavom terenu''..pitanje je samo tko, i kako to može izvuć iz tebe:-) Nego, ja ti nisam nikad čuvao ovce, ali valjda ti znaš s kim si ih čuvala, pa stoji tvrdnja da samnom nisi:-) Nego, ajmo mi na poantu: ''BOTUN'' je poanta. Onaj tko stisne botun, njega ne mogu oprat sve dogovorene i ine ''sheme'' ovoga svita. Ko će mladića oprat? I on će se vadit na tog bildenberga....? Teško će mu to proć, taman je istina. Usput...kontekst je jako bitan, kontekst vremena, situacije. Za neke stvari (ipak) nema opravdanja, ali ostaje činjenica da se netko branio kako je mogao, i znao. I s čim je mogao. Evo, mali primjer...''Mugos'' ( ''PČ'' ...pazi...patrolini ČAMAC...ma koji čamac, bog-te tvoj...usred Jadrana...) je ''riješen'' improviziranim ''torpedom'', napravljenim od bojlera ( 80 l, mislim Končarov bojler ). A prije toga je Mugos prašio boforsima po Milni...Razarač ''Split'' ( ovo Split obvezatno u navodne znakove!!), je pogođen topom koji nije imao nišanske sprave...''Pijani ustaša''...( čula si za to ), izum kolege mog rođaka, izmišljen i proizveden u jednoj garaži..A sad, na drugu stranu stavi tog ''bildenberga'', plan, i ''vascelu'' tehniku one ''jna''....Poanta: mogli ste i bez tih ''10'' granata na Dubrovnik.

      10. 9. 2019,   12:21
    • Šumadinac...bogati, čitaj. I kopiraj di sam to branio i tog đukanovića, i one ''čojstvene'' crnogorce...?? I koja to ''crnogorska mornarica''...?? Al' ćemo se sad malo pravit blesavi? Nije li ''drugo oko u glavi'' bilo u sastavu ''juge'', do nedavno...?

      10. 9. 2019,   12:22
    • giustizia, baš naprotiv ,tebi sam na komentarima dao pluseve?....

      10. 9. 2019,   12:37
    • Prijepis: "Nego, ja ti nisam nikad čuvao ovce, ali valjda ti znaš s kim si ih čuvala..." . . . . A ja sam prije toga napisala: " ... nisam niti s tobom niti s ikim drugim cuvala ovce, ..." . ne volim kada mi sugovornik, ili namjerno, ili iz nemogucnosti procesuiranja procitanog iskrivljuje moje napisano, ili kako to neki vole reci / napisati "stavlja rijeci u usta". Tako daaaa ..... 'oladi glede toga. Glede ostaloga, cuj, ne volim pet puta pisati jedno te isto. Ista prica vec x puta. I da, probaj proguglati "grupa Bilderberg" i "NWO" . . . pa probaj zbrojit dva i dva. Prva "dvojka" ti je grupa Bilderberg i njihov business, a druga "dvojka" ti je npr. cije su sada "telekomunikacije" tzv "HT" odnosno, tko je gazda, cije su vode, sume, INA, zasto su dovedena brodogradilista u propast, cije su banke, osiguravajuca drustva i zasto smo u NATOu, gdje je nestalo oko 8 tona hrvatskog dijela zlata 1991 - 1992 god ? Naravno, ima toga za nabrajati dva dana ...... Stavila sam ti samo ovo vrijedno cirka nekoliko stotina milijardi dollara. Mislim da je to dosta i previse, kao razlog zasto je netko stisnuo "botun", ne ?

      10. 9. 2019,   12:39
    • dal , nisi lično branio u porukama ali uporno ignorišeš činjenicu da je CG bombardovala Dubrovnik a ne Srbija ,nego optužuješ neke Užičane!?

      10. 9. 2019,   12:39
    • ŠumadinacKG@ - sarkazam brate ;)

      10. 9. 2019,   12:40
    • Gustizia, ok, moj propust, nisam dobro pročitao, sad jesam, pa zaključujem da se iz ovog ne da zaključit da ipak nisi čuvala ovce. Što nije sramota, da se razumijemo. Dalje: mislim da smo se složili ( donekle ) da je više-manje bilo planirano...ali botun je botun. Nož je nož. Šumadinac@, opet ne čitaš. Nisam spominjao nikakve užičane, neka je vjerojatno da ih je bilo. I nije ''cg' bombardovala'' dubrovnik, nego ''jna''. Amen.

      10. 9. 2019,   12:44
    • A pod JNA podrazumevaš normalno po običaju Srbe, kao i Ruse u celom bivšem SSSR-u!?Oni su bili odvojeni podgorički korpus, sami su birali koga i kad da napadnu i BG ,nema veze sa tim...SHVATI TO!

      10. 9. 2019,   13:11
    • Evo, shvatio sam. Rekla bi gustizia...ma daj me nemoj...Ajde, ispočetka, na y.t., i malo po net.u...pogledaj infomacije ne moje, ne Hrvata, nego tvojih.

      10. 9. 2019,   13:20
    • Ma čoveče bivši sam pripadnik vojske Srbije,šta ima da gledam po YT!?Bio sam klinac za ratišta u HR i Bosni ,ali sam bio aktivan oko Kosova,ali to ne znači da neznam ko je napao Dubrovnik ,napali su ga Cnogorci i TAČKA!!!!

      10. 9. 2019,   15:18
    • A i pošto si toliko tvrdoglav ,meni kao komandiru voda objasni ,kakvog BILO KAKVOG interesa je imala centralna Srbija da napadne Dubrovnik!?Crnogorcima da ,i te kako,ali centralnoj Srbiji ,možda je i vodja RSK bio umešan u to ,ali nikako centralna Srbija i vojska Srbije...

      10. 9. 2019,   15:22
    • Ti si bio komandir voda ko i moja pokojna nona general. Aj, bogati, ne deri se na mene, nisam ti ja neki tamo ročnik od niš. Dakle, ''komandire voda'' ( je to ono ''vodnik''..?): 23. 9., artiljerija JNA je napala selo Vitaljina na istoku Konavla te Brgat. Dva dana kasnije, Jugoslavenska ratna mornarica (JRM) je blokirala pomorske linije prema gradu. 26. 9., JNA je preimenovala istočnu hercegovačku operacijsku grupu u 2. operacijsku postrojbu te ju podredila izravno federalnom ministarstvu obrane i Generalštabu JNA. Cokić je imenovan prvim zapovjednikom 2. operacijske postrojbe ali ga je 5. 10. zamijenio general Mile Ružinovski nakon što je Cokić poginuo u padu helikoptera. Strugar je zamijenio Ružinovskog 12. 10. ..... Prilikom prvog dana ofenzive, artiljerija JNA je napadala Srđ i Žarkovicu, sjeverno i istočno od Dubrovnika, dok su jugoslovenski MiGovi-21 napadali Komolac i Rijeku dubrovačku na zapadu, te uništili opskrbu električne struje i vode Dubrovniku.....

      10. 9. 2019,   15:28
    • Pavle strugar, miodarg jokić, vladimir kovačević, milan zec, mile ružinovski, branko stanković, jevrem cokić...sve crnogorci? Ili možda aktivni oficiri ''jna''? Inače, svi u liniji zapovijedanja prilikom napada na Dubrovnik, i plana odsjecanja Juga Hrvatske ( na Neretvi ). Usput...dvojica ovih su suđeni i osuđeni u Haag-u, i to u svojstvu oficira ''jna'', a radi ratnog zločina. To, što ti NE ZNAŠ, ili baljezgaš bez veze, ne znači da se nije dogodilo. Uostalom, vidi se i po ''zaključcima'' da i nisi mogao dalje od ''komandira voda''...čim pitaš kakav je bio interes srbije u napadu na Dubrovnik, i južnu Hrvatsku. Ajde, daj nekog nadređenog za prepisku, nemaš dovoljan čin za pričat o ovim stvarima.

      10. 9. 2019,   15:33
    • Ja sam bivši komandir 2 voda artiljerije top 130 mm,Ruma ,tačnije iz vojne škole ratna klasa 1999 godine a kasnije ugovorac , komandir odeljenja na ognju.Nemam ništa sa HR i Bosnom ,jer sam tad bio klinac!A ti do kraja ostaješ u odbranu CG ,šta te je toliko zadužila!?Moj brat CG ,zajedno u NATO i EU,protiv Srbije...a,taj rad? A idanas smo izgubili od Argentine u košarci ,mora da je većini puno srce...Bitno da je za sve kriva Srbija ,ma Crna Gora nevinašce jedno , pobegla od nas da se ogradi od svojih i Milovih Zločina...

      10. 9. 2019,   18:02
    • Pusti ti JNA kao zajedničku vojsku koja sekasnije zvala vojska Srbije i Crne gore!kakav je interes imala centralna Srbija da napadne Dubrovnik i koga je uopšte Dubrovnik ugrožavao!?Kada kažu da su po Srbiji nakon WW2 silovali naše žene, kažu to Rusi uradili ,ne pominju da je to uradila crvena armija SSSR-a,a pošto Rusi su naslednici ,sve to oni uradili!?Tako i vi isto sa Srbima ,nije bitno šta je CG uradila ,to su ustvari Srbi uradili a ne CG!

      10. 9. 2019,   18:20
    • Al' ga valjaš, ''komandire odelenja''...onako, zbrda-zdola...bez smisla i logike. Rekao sam ti, daj nekog oficira, ne da mi se boraniji objašnjavat elementarne stvari. Činjenice. O kojem ti ugrožavanju pričaš??? Misliš da je to bio razlog za rat? Gustizia, evo ga tebi, pa mu objasni ti neke stvari...Usput mu pokaži kuda je prolazila ''ugrožena'' crta... ''Komandire odelenja''...podsjećaš me na jednog vodnika dok sam služio tu ''jna''...BOV, ja se penjem do kupole, krenuo lijevom nogom, a on viče ''Ostav!''. ja gledam šta je sad..a on...''nema šta ''levom'', u priručniku piše da se penje desnom''...Bogami mi ličiš na njega. Nego, eno ti gore imena, provjeri im 'porijeklo'' ( ako si bio na kosovu, onda znaš di je Peć...to ti je rodno mjesto Srugara ). Također provjeri kronologiju događanja oko i u Dubrovniku....kad, tko, s čim, s kojim nazivom, kojeg porijekla...Razumijem da si ljut na ''drugo oko u glavi'', ali ja ti, ''brate'', s njima nemam ništa, volim ih taman koliko i tebe ( moš' mislit koliko je to ). Nego...nemoj ti prat ruke preko crnogoraca, jer ih ne voliš...vaša zamisao, a njima dobro došlo...malo popljačkat bogati Jug Hrvatske...I, usput, provjerio sam..bilo je Užičana, doduše, iz pravca Hercegovine su prašili po Stonu i okolici.

      10. 9. 2019,   21:04
    • Vidim da si pametan "momak" nema šta više da se raspravljamo ,kada Ruse budeš ubedio da nije njihov Krim ,pa Gruziju da nije njihova Abhazija- Osetija,Pa Ukraini da je izgubila ceo istok ,sadašnja Novorusija, pa tek onda nas da nije naše Kosovo i povrh rezolucije 1244 može da pričamo!A da ne misliš možda da će Ameri da bombarduju Rusiju zbog Krima (a tako su lepo hteli da postave svoju bazu) pa normalno da neće i ne smeju pa nije Rusija Srbija!!!VELESILA je to ,pa malo morgen!Ameri i nato napadaju samo male i slabe zemlje, izmučene sankcijama ,do Rusa ima još mnogo da čekaju!!!I šta ti znači ta provokacija "komandire"?! Veoma zlobna i proustaška?...Ako mrziš Srbe a mrziš bar kaži otvoreno ,a ne ovako provocirajući!!!

      10. 9. 2019,   21:40
    • Bože dragi, pomozi. Njemu. Ja ću si pomoć lako - gasim komp. Očito si je i gustizia pomogla, nisi joj baš pomogao u raspravi, ona ima tanje živce od mene, pa je nestala još oko podne:-) Aj, ''komandire'' ( pročitaj svoj komentar gore, sam si naveo ''funkciju'' i čin, ja sam samo pristojan i po ''P.S.-u'' te oslovljavam.:-P) Ma ko bi tebe mrzio...tako smantanog...:-)

      10. 9. 2019,   21:45
    • Ja jesam pijan došao sa mora ,ali nisam toliko blesav!Ma možda i jesam sto se raspravljam sa tobom ,odo da spavam!!!

      10. 9. 2019,   22:09
    • Je, ''brlja'' mi je prva pala na pamet, kad sam pročitao ovaj gore ''kupus'' od komentara. To te, naravno, ne abolira gluposti koje pišeš, a ima i ona narodna...'' što ..pod brljom govori, to trijezan misli''. Pa si u pravu...rasprava nema smisla.

      11. 9. 2019,   15:29
    • Ovaj sumadinac čisti primjer srbina, a sto se tice kosarke, dobili neki burundi i misle da su netko i nesta, tako su orlici visoko letili a u stvari su kanarinci!

      11. 9. 2019,   17:32
    • dal, kupus od komentara,zahvaljujući tebi bio sam blokiran 24 časa!A ovaj 1979 ,lepo kod, prosto mu lepo kod duše što smo izgubili od Argentine!Pa nismo mi Srbi rekli da je naša ekipa vrh ,nego sami Amerikanci ,i jedva čekam taj meč, sa njima!

      12. 9. 2019,   11:23
    • Zahvaljujuć meni..?? Teško. Kako je gore rečeno, upravo suprotno - neka stoje svačiji komentari, ako netko čita, da može napravit ''razliku''. Ne bavim ti se ja ti dječjim trikovima...Piši šta te volja, mene ti ništa od toga ne dira. A naročito ove gluposti s nekim košarkama, balunima, tenisima...ma briga me ko je koga dobio u šahu, i ostalim p**darijama. Jade ti lipo čekaj te amerikance..( iskreno..volio bi da ti ne dođu...opet...).

      12. 9. 2019,   13:50
    • Krivo mi što ih kopneno nisam video! ali otom potom!Zbog tebe jesam blokiran ,a smatram da ti sigurno nisi dobio čak ni opomenu ,i povrh onolikih psovki "ja...te je...m a ti si to sad tek skapirao" i slično...Ti nisi svestan koliki nam je moral bio da sačekamo Amere kopneno,nisi ssvest!!!PA makar i svi izginuli!Mnogo bi Amera izginulo u to sam siguran ,a i to su oni mnogo dobro znali i nisu se usudili ući kopneno!

      12. 9. 2019,   14:02
    • Guistizia ti si bolestan čovjek. Ante Antic: Ante Antic: Dubrovnik su s kopnene strane napadale dvije jedinice Užički korpus JNA iz Srbije i trebinjska motorizirana brigada iz republike srpske . U napadima od 8. studenog do 14. studenog te 6. prosinca na uže gradsko područje je palo oko 5.000 topničkih projektila, poginulo je 53, a ranjeno više od 180 civila i branitelja. Grad i veći dio dubrovačke općine su pretrpjeli ogromne materijalne štete. U samom Dubrovniku su uništeni mnogi spomenici kulture nulte kategorije. Samo u jednom dvanaestsatnom napadu na staru gradsku jezgru teško je oštećeno oko 30% objekata. U Trstenom je zapaljen i gotovo u potpunosti uništen 490 godina stari arboretum. U potpunosti je uništeno 2.127 kuća, a 7.771 stanovnik je ostao bez krova nad glavom. Većina tih kuća je zapaljena i opljačkana. Opljačkana je i dubrovačka zračna lu Ipak nisu postigli cilj, to je sve što su mogli iz velike daljine gađati ciljeve, u bliskoj borbi su nula što se pokazalo u Sustjepanu i na Srđu, tako da nisu uspijeli probili crtu obrane, kao što nigdje drugo nisu uspijeli diljem hrvatske i BiH, nismo svi za sve, pa tako vi niste za borbu jbg. Grad je bio pod opsadom do 5. mjeseca kad su gardijske brigade iz Dalmacije porazile agresorsku vojsku i odbacili je iza Bobovišta. Ipak trebinjci nisu mirovali pa su sve do 1995. topničkim napadima terorizirali okolicu dubrovnika od čega je najpoznatiji bio napad na Slano kada su topničkim projektilima usmrtili tri mlade osobe od čega

      12. 9. 2019,   15:40
    • Sumadinac zeli bit Hrvat

      12. 9. 2019,   16:57
    • I dalje braniš CG,ne mogu da verujem!!!!????Ako imaš neke rodbine u CG slobodno reci!?Kakav Ante čoveče ?Sve je Milo naredio napad na Dubrovnik i KRAJ PRIČE!!!DA bi opravdao sebe, svoje najbiže saradnike,oprao se od kriminala (čak je i sam Trump rekao da je to kriminalna država) brže bolje zabio je nož u ledja Srbima da si sebe opravdao i brže bolje požurio da udje u nato ,a OBIČAN KRIMINALAC!!!Bio i biće!

      12. 9. 2019,   17:11
    • !979 ti mi se ne obraćaj ,ne raspravljam sa tobom!!!

      12. 9. 2019,   17:16
    • 1979 ,orlići nisu kanarinci i to ti mogu svi potvrditi,ali mržnja prema Srbima je jača ,pa nazovem ih kanarincima i puno mi srce,jel tako!?

      12. 9. 2019,   18:24
    • Oorosti sumadija, orlici nisu kanarinci vec su (komarci)!

      12. 9. 2019,   18:39
    • I opet: nemam veze s tvojim kartonima i blokadama. Ali..nedokaziv, kakav jesi, neka slobodno ostane da sam te ja prijavio, 'ebemese. I nemoj mi o srpskom moralu...imali ste priliku ''svi izginut'' u obrani ''srpskih zemalja'' po Hrvatskoj, pa vas nije bilo nigdje kad ste pokupili frižidere, televizore, wc šolje i ''belu tehniku''....Ma daj...pa ''opštepoznata'' je ta vaša ''hrabrost''...siguran sam da ameri dan-danas govore kako su dobro prošli u srazu sa srbima:-P Pa nisu budale hodat oko Niš, nije im bila namjera osvajanja, nego ''pacificiranja''. I to su postigli - trkom ste se makli s Kosova. Ajde, smanji malo doživljaj...takvi su, u prošlom ratu, prvi ostajali bez glave...

      12. 9. 2019,   18:48
    • A što ti tako napadaš jadne crnogorce...? Slabo vidiš ''bez jednog oka u glavi''..?:-P ''Brate''...sredi se...briga me i za tebe, i za crnogorce, i jedni i drugi ste previše zla napravili ovuda...

      12. 9. 2019,   18:51
    • Sumar vidis ti Hrvati su u futsalu usli u finale, bas mi je drago,!

      12. 9. 2019,   19:00
    • Nisam ,tačno bio po HR i Bosni ,da skupljam nikakvu belu tehniku ,niti frižidere,kao što rekoh BIO SAM KLINAC za ta ratišta sem Kosova!A što se tiče Kosova!?PA dobro se zna da su od srpskih kuća otimali šta su stigli pa čak i parket kuće, laminat ,prozore ,ma sve!!!Neću vas Hrvate u to da mešam ,ali sam me prozivaš!!!Od naših crkava pravili javni WC!!!!!Za CG nemam reči ,za vas me ne čudi ,toliko o tome!

      12. 9. 2019,   20:41
    • Tko ih brani? Nitko ih ne brani, Crnogorci su bili većina vojske koja je popalila 90% kuća od Prevlake do Cavtata, i još u primorju. Ali jedine dvije vojne jedinice koje su napadale grad Dubrovnik s kopnene strane (i popušile) su bile Užički korpus iz Srbije i Trebinjska motorizirana brigada iz republike srpske, tada "srpske autonomne hercegovine". Crnogorci su se za svoja nedjela ispričali,snimili dokumentarac o ratu gdje ti je sve obrazloženo što je bilo i kako je bilo za razliku od Srba koji dan danas govore da su Hrvati "palili gume", poput onog psihopata gore. Nadalje, Srbi su nastavili topničkim napadima gađati dubrovačko područje sve do 1995. Nadalje, Srbi danas, u godini 2019-oj svojataju dubrovnik kojega su palili i razrali, a u kojemu su za vrijeme Dubrovačke Republike bili prostitutke i jeftina radna snaga kao što su i sada trebinjci a nisam primjetio da Crnogorci to isto čine.

      12. 9. 2019,   21:03
    • Vidi ga smeta mu, sto su pljackali srpske kuce, sto su uzimali parket laminat, a ne smeta ti sto su srbi to radili po Hrvatskoj, izivljvali se na starcima, silovali pljackali to ti ne smeta?

      12. 9. 2019,   21:04
    • Opet ti 1979 ,ko je šta pljačkao ,polako Rusi dolaze ,Ameri više nisu glavni ,pa će se sve lepo pokazati ko je šta pljačkao!! Ante, o čemu ti pričaš čoveče!?Postojao je Beogradski ,Novosadski, Kragujevački i Podgorički korpus.Kakvo Užice,mi u Kragujevcu smo Artiljerija i u Kraljevu raketna artiljerija.Kakvi Užičani!?PA oni su imali mahom ugovorce i par oklopnih vozila ,i sa njima napali Dubrovnik!?Zna se ko je gadjao Dubrovnik i taj je odgovarao pred Hagom i nije pripadnik JNA bar posle 92 godine!!!Pavle Strugar,on nije iz centralne Srbije! Sve to se dešavalo do 1992 godine kad se zvanično JNA povukla - sporazumno,a HR ,jedva da je i bila priznata...

      12. 9. 2019,   21:31
    • Nebitno, ne ma potrebe se raspravljat, samo mi reci jesu srbi bili agresori na Hrvatsku?

      12. 9. 2019,   21:37
    • Jeli 1979 a jer Hrvatsko oteli deo teritorije ili nama.Krim ne priznaješ ,jelte!?Jedan narod ima pravo da se cepa ,drugi jok,verovatno ne priznaješ ni Osetiju ,Južnu Abhaziju!?, ili možda Novorusiji na istoku Ukraine , sada nezavisnu državu.E pa vidiš pandorina kutija je otvorena, nikad nije kasno ni za R.Srpsku!

      12. 9. 2019,   21:39
    • Tko je bio agresorjesu srbi?

      12. 9. 2019,   21:52
    • I tko ne priznaje, pa Kosovo je drzava!

      12. 9. 2019,   21:53
    • Užički korpus i Trebinjska motorizirana brigada su napadali dubrovnik s kopna.https://hr.wikipedia.org/wiki/Obrana_Dubrovnika#Okupatorske_snage 37 Srbijanaca je zaleglo napadajući Dubrovnik, 240 Srba iz republike srpske, i 165 Crnogoraca Hrvatska je međunarodno priznata u prvom mjesecu 1992, a JNA je bila u dubrovačkom primorju do 5. mjeseca 1992, a u Konavlima do 10. mjeseca 1992. dakle radi se o čistoj agresiji na međunarodno priznatu državu. Trebinjski Srbi su nastavili granatirati Dubrovačko područje do 1995.

      12. 9. 2019,   21:53
    • Da li su Srbi bili agresori na Hrvatsku,to me pitaš?Ko pogledaš krajnje ,jesu ,ali nakon ukidanja slobode gradjanima srpske nacionalnosti ,ukidanje prava konstutivnog naroda i pretvaranje u manjinu od strane Tudjmana.Napad na srpske kuće i njeno miniranje, koje je počelo u Vukovaru!PA neko se prebije ,ili preko noći nestane a onda ujutru pliva rekom ,glavom u vodi na dolePA sav taj strah ,još i naša mediska propaganda iz Srbije doda i eto!!!!Nije mogao sabor iz HR da donese odluku o nezavisnosti HR,to je trebalo biti na federalnom nivou ,normalno Milošević je trebao pustiti HR da ide svojim putem ,ali eto nije ,i problem je i što se plan Z4 odbio....

      12. 9. 2019,   21:58
    • I Kosovo nije država ,niti će ikad biti!Može biti USA kvazidržava kriminalaca ,trgovcima drogom , prostitucijom i ljudskim organima ,e to je ta "država!!!"

      12. 9. 2019,   22:00
    • Jelte ,napali dubrovnik i sa kopna i sa mora,pa vidim do sad se Dubrovnik obnavljao od razaranja, par granata palo na kuće u dubrovniku i to je to ,da su ga napali sa kopna i sa mora ,pa sa zemljom bi bio sravnjen!!!Pogledaj realnost a ne neku wikepediju!

      12. 9. 2019,   22:06
    • Pogledajte dobro našta je ličio Vukovar nakon pada,meni je iskreno krvio što je taj grad uništen do temelja,ali pogledajte ,kad se napadne samo sa kopna ,pa zamisli još i granatama sa brodova!?Izgledao bi Dubrovnik gore nego Vukovar ,da je tako kako vas dvojica pričate ,a lupate gluposti....I hvala bogu da nije ...

      12. 9. 2019,   22:10
    • Nije bitno koliko je gdje granata palo, bitno da Hrvati nisu ispalili nit jednu na srbiju,!

      12. 9. 2019,   22:11
    • Nisu ispalili na Srbiju ,jesi li siguran!?Ko je dao Aerodrom na korišćenje 99 u napadu nato na Srbiju!?Pa zbrinjavao umorne Američke pilote od agresije!?Pametnom dosta.Ko neprijatelju dozvoli korišćenje svoje teritorije u napadu na suverenu i nezavisnu zemlju i sam ne agresor,zar ne!!!???

      12. 9. 2019,   22:26
    • E, moj šumadinac...upravo takvi kao što si ti, koji ne vide, ili ne žele vidit ''dalje od svog nosa'' su zakuhali sve ono po Hrvatskoj...Pričaš upravo na način onih iz ''sao neke'', koji sad nemaju ni doma, ni domovine...jer su imali ''velika usta'' i apetit, a vi ste ih ostavili na cjedilu, baš kad ste pokupili ''belu tehniku'' po Hrvatskoj. Dakle, prodali ste ih za par frižidera i wc šolji. Toliko o ''bratskoj ljubavi''. Nadalje...ma...ti si neko dijete...ili baš tipični ''vodnik''. Način, na koji spominješ ruse, prijetiš se njima..je na nivou malog djeteta...Koga plašiš time?? A što se odvajanja tiče...neće baš bit sve tako. Da si stariji,i manje zatucan...znao bi da je kosovo imalo autonomiju, koju jpj je '89-e oduzeo milošević. Srbi u Hrvatskoj su bili građani RH, i ništa više, baš kao i mi ostali. Ali su oni htjeli ''srpski Dubrovnik''..''srpski Vukovar''...''srpski Šibenik, Zadar, Split...''...i, taj ''apetit ih je koštao, sad ih boli stomak...od gladi. Odi tamo kod njih, pitaj ih što SAD misle o ''braći srbima iz srbije''...''braći rusima''...pa će ti sve bit jasno. Čak i ono prije tvog rođenja. A ovo...za ''centralnu srbiju''...cijelo vrijeme inzistiraš na tom pojmu, dakle, ti si se već odrekao kosova, vojvodine, sandžaka..? Uh, da te šešelj čuje...Dubrovnik...je, tako to vi ''brojite''...''nije poginulo nego par dece''...palo ''par'' granata..

      12. 9. 2019,   22:28
    • E, da...ali pitaj gustiziu...to ti pravilo ne važi kad ste iz BiH tukli po Hrvatskoj...

      12. 9. 2019,   22:33
    • I bogati...ko ne bi ugostio umorne amerikance...još smo im i naplatili:-P

      12. 9. 2019,   22:33
    • Sumadinac nemas ti veze sa vezom, koje usporedbe ti imas, masakr koji su srbi pocinili nema usporedbe, danima tu tepes gluposti neke,tipicno srpski!

      12. 9. 2019,   22:35
    • Sa Šešeljem vasim nemam blage veze!Što se tiče kraine ,Izdao ih je Sloba i to je to ,a bio sam u pokretu otpora ,čak i u vojnoj uniformi!Koji već treba puta da ponavljam da sa HR i Bosnom nemam ništa i da sam tad bio klinac od 13 godina!!!!???Sankcije sam osetio , i njihovu politiku ,ali nisam mogao ništa da odlučujem ni učestvujem!Za Ruse nije pretnja ,ona je realnost ,jes da reče Putin da voli Hrvatsku ,reče Kolindi!,a ali bez obzira ,kauboji više ne mogu da se ponašaju kao što su pre radili za vreme Jelcinja.Tako da se i vidi u svetu da ne mogu, i normalno da mi je drago zbog toga!Vreme jastrebova je prošlo a i Tramponji ako ne sluša čika Putina :-)

      12. 9. 2019,   22:41
    • Trebao bi da znaš da su Srbi spasli 2 HV vojnika koje su zarobili muslimani iz Bosne, a kažeš mi tukli HR iz Bosne!?Jednom su srpskom vojniku mudžahedini odsekli glavu ,dok je spasavao HR vojnika, jedan je ubijen ,drugi se izvukao sa povredama po nogama....Oba vojnika su spašena ,jedan koliko se sećam iz Splita a drugi iz zagreba....

      12. 9. 2019,   22:49
    • Pa sta se pametujes tu, ti si bio djete, i mladji od tebe su isli klat Hrvate, svi su bili isti i starci i djeca svi srbi su slavili i iz srbije i iz bosne kad se ulazilo u Vukovar i cinilo te sve grozote, za srbe je to bio dogadjaj destalo se prenosilo na tv kako su srbi udli u Vukovar pokrali pobili djecu, kolona ide oni ih tuku odvode u logore, pa se bune za onu kolonu traktora koja je odlazila svojevoljno nitko ih therao nit dirao nije, a odlazili su samo zato sto su i sami sudjelovali u tim masakrima, i pusteni su da odu nitko ih pipno nije, zato bolje suti!

      12. 9. 2019,   22:50
    • E pa vidiš , ne samo da sam bivše vojno lice ,gomila prijatelja su mi iz bivše JSO.Znaš li ko su oni ,jedan od njih mnogo dobro i zna Gotovinu,bio mu je podčinjen , ovi drugi da kažem obični frendovi iz JSO ,samo ,neko ubio premijera ,mada i dalje kažu da nisu krivu ,možda ,neću da ulazim u to.A evo moj najbliži frend ,sad u penziji ,nakon raspada JSO ,bio jedno vreme u SAJ pa u Žandarmeriju i do kraja ostao u PTJ.Nikada ništa loše nije rekao za Hrvate i ako je bio na ratištima ,Hrvatska,Bosna ,Kosovo ....ma svuda!Čak se i divio onom vašem Praljaku kad je popio otrov, rekao je to je pravi vojnik i pričao mi je da je sa vama imao zajedničke stvari sa belim mudžahedinima ili muslimanima koji su pozvani na ratište....

      12. 9. 2019,   23:03
    • Te gluposti 1979 batali ,ja nisam nikada pričao klaćemo hrvate- salate i ostale gluposti!

      12. 9. 2019,   23:04
    • Po čemu bi morao biti sravnjen, kakva ti je to logika? To što nije sravnjen sa zemljom ne znači da nije napadan i razaran, usporedba Dubrovnika sa Vukovarom je idiotska jer je Vukovar pao a Dubrovnik nije, Vukovar je napadala veća vojska i puno je veći bio intenzitet sukoba. I onda se pitaš zašto ste gori od crnogoraca, pa oni su snimili dokumentarac o napadu na dubrovnik kojeg svatko može vidjeti na youtubeu a vi i dan danas pričate kako su "ustaše palile gume". Tabla plana grada s obliježenim oštećenjima koja stoji na ulazu u stari grad i koju svake godine vidi 4 milijuna ljudi iz cijelog svijeta:https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/0/0d/GradDubrovnik.jpg/300px-GradDubrovnik.jpg

      12. 9. 2019,   23:07
    • Ma nebitno 🍺popi pivo i nemoj pilit vise, za mene su agresori, koji su ucinli takav strasan zlocin da nema smisla opce se raspravljat, nikad se ne ponovilo, nit vama nit nama!

      12. 9. 2019,   23:14
    • Ma kakve bre gume ,nezmam o čemu pričaš!?A kad slušam o Dubrovniku tebe i ovog 1979 ,ti kažeš Užičani a on mornarica 90% ,kad čovek to pročita dobije dojam ,da je Dubrovnik sravnjen sa zemljom ,realno napadnut sa kopna i mora ,mora da ga nema!!!Iz Dubrovnika je otvarana vatra pre svega iz automatskih pušaka AB1 - AB2 iz tvrdjave,za gume neznam!

      12. 9. 2019,   23:16
    • Ajde momci lepo spavajte ,stvarno više nemam snage da se raspravljam oko stvari koje ni sam neznam ,a ni vi!

      12. 9. 2019,   23:21
    • A eto...imali smo sreću da si bio premlad za rat u Hrvatskoj...ko zna kako bi završilo, da si doša ovamo.

      13. 9. 2019,   09:13
    • 2 Hrvata spasili srbi...? Vjerujem. A sad napiši kolikim Hrvatima su srbi došli glave? Slušaj...premlad si...malo si i ''spor'' u razumjevanju...ali, napisao sam ti gore, daj se malo uhvati interneta, pa pogledaj od kud ste, čime, i koliko tukli po Hrvatskoj.

      13. 9. 2019,   09:16
    • U ''tvdjavi'' niste bili nikad. A to ''automatske puške''...a valjda vi tako nazivate granate. Znaš...oduvijek me čudilo...imate zaista dokumenata, filmova..samo treba potražit ( a ne slušat priče ''heroja'' na nekoj svinjokolji )...pogledaj, imaš informacije VAŠIH, napisao sam ti gore, ne slušaj mene, nas...pogledaj šta tvoji pričaju o prošlom ratu. Koliko se, tko je, s čim, i gdje ste sve tukli, palili, pljačkali, klali...Dakle, TVOJI o tome pričaju, imaš filmova pun net, ako ti ni to ne bude dosta, nema ti druge nego sad, kad si ''narastao'', doć opet.

      13. 9. 2019,   09:23
    • Slavko Mitrović iz Čačka koji je učestvovao na svim ratištima u bivšoj Jugoslaviji živi skoro osam godina bez struje. Struja mu je isključena u januaru 2012. godine zbog duga od 54.000 dinara, koji je u međuvremenu zbog kamata narastao na 178.000 dinara. Iako je tražio pomoć na skoro svim mestima, niko mu nije pomogao. - Preko MUP-a i Vojske bio sam na svim ratištima, od Hrvatske, BiH i na kraju na Košarama. U Krajini sam bio ranjen u obraz, i ne znam kako sam ostao živ, a potom i na Košarama 1999. godine. Bili smo dobrovoljci jer nas je država trebala. Kako je drmalo ratište, ja sam se skupljao sa Čačanima i odlazio, imam skoro 3 godine ratnog staža. Članak od 13.09.2019. sa slikom vojne knjižice vidljivo upisana Vrlika,Knin,Tenja.

      13. 9. 2019,   23:33
    • ..dal +++++

      14. 9. 2019,   08:14
    • Trešnja, nemoj se ti vadit na mene, nego mu napiši štagod:-) Usput...trešnja s košticom, ili bez?:-)

      14. 9. 2019,   14:01
    • ..DAL..trešnja sa košticom,hehe..čitam te već dugo na ovom portalu uvijek si bio korektan i iskren,imaš jako dobre odgovore,kužiš se u temu..svaka čast..šumadinac jel pada kiša u srbiji..?

      14. 9. 2019,   15:10
    • Trešnja...tražiš jamca za kredit? Iskreno...malo me strah kad me počnu ovako hvalit:-P Ali dobro je da si ''s košticom''...treba te ''konzumirat'' pažljivo, još imam slomljeni zub radi nepromišljenosti i brzine - zagriza, a ono koštica unutra...:-((

      14. 9. 2019,   15:23
    • pa dal sve 5..nego hoću reći šumadincu ovo..-služio sam vojsku onu jna u novom sadu (1981-1982)

      14. 9. 2019,   15:32
    • Trešnja@ A nije mi jasno što se obraćaš meni preko dal-a? I evo samo sipa u Srbiji, ali ne kiša ,nego suza, koliko nam je dobro!

      15. 9. 2019,   11:41
    • ..šumadinac? suza??čijih i kojih suza??daj pojasni..!!

      18. 9. 2019,   14:56
    • da..tebi se obraćam direktno niti preko DAL-a niti niti nekog trećeg..

      18. 9. 2019,   14:59
    • Trešnja@Suza svih sa Balkana ,nekom manje,nekom više!Vidim nakon raspada svima cvetaju cvećke, slične stvari čitam i sa vaših i sa naših portala!A do sad si se obraćao preko dal-a ,bar u dva komentara gde mene pominješ indirektno...Inače 99 je baš onako bila "humanitarna intervencija" Bombardovanje iz besa bolnica, škola, mostova ,elektrana,civilnih fabrika van dozvola saveta bezbednosti ujedinjenih nacija, pa bombardovanja civilnog voza, čist i otvoren napad na civilno stanovništvo jer iz besa nisu više mogli šta da rade, nije išlo po planu uništenja vojske Srbije (zezali smo ih maketama samo tako), pa udari po civilima ,svih 19 država nato!!! Pa onda dolazak "demokrata" na vlast koji su sve pokrali i opljačkali ,vojsku uništili ,a ovi iz 90 desetih nastavili dalje sa pljačkom.I kod nas kao i kod vas ljudi beže van granica bivše juge, pljačka, siromaštvo i glad , a ti pitaš odakle suza!!!???...

      18. 9. 2019,   18:06
    • Ah...koliko ste pretrpili...A..je ti palo možda na pamet...da ste to vi radili Hrvatskoj pune 4 godine? U stvari, ne to, nego 100x gore od toga? ''Druže...'' to se zove ''dvostruka merila'', ako se ne varam...U redu je prašit granatama o Hrvatskim civilima, bolnicama...spomenicima kulture...a, kad to vama netko napravi, onda je to..što? Agresija? Zločin?

      18. 9. 2019,   21:05
    • Ne sve je zločin, ko god praši po civilnim objektima ,pa bili "moji Srbi" ili neki drugi ,i zločin se ne opravdava zločinom .Licemerno je optužiti Srbe za sva zlodela ,veličanje Mladića i drugo dok se Gotovina ,koji je samo vezama oslobodjen iz Haga ( prtoga optužen za zločine) od strane Amera i drugih kriminalnih "podzemnih voda",a pre toga zna se da je bio kriminalac nakon legije stranaca i u Francuskoj optužen pre svega za kriminalna dela, a u HR preuveličan u Heroja!!!???Takodje našeg legiju , dobro poznat takodje kao poznanik, čak i njegov potčinjen dok su bili u legiji stranaca, Gotovine ,mnogi veličaju u Srbiji i ako leži 40 godina zatvora za ubistvo premijera (a tog premijera ja ni malo nisam gotivio!).Znači naš "heroj" leži 40 godina zatvora u Srbiji a vaš heroj nastavlja sa svojim mutnim poslovima, čak ga kako i sam kaže ,politika uopšte ne interesuje,pa normalno ,nakupio se čovek kinte ,šta ga briga i za zločine i za samu Hrvatsku!

      18. 9. 2019,   22:42