Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Krvava noć u Vinkovcima: Ubio mladića zbog pizze i pobjegao?

Komentari (419)
  • Pouka priče. ..uvijek postoji veća i bahatija budala od tebe

    19. 7. 2019,   18:21
    • Uvijek i zauvijek.

      19. 7. 2019,   18:27
    • "Naručili su pizzu, a kad im je konobarica donijela jelo počeli su je vrijeđati, gađati je komadima pizze, a zatim su je i nekoliko puta udarili."-trebal im je ukor pred iskljucenje upisat u informativku. a ne odma ga izbacit iz zivotne putanje

      19. 7. 2019,   18:45
    • Da, ali na žalost neki baš nemaju strpljenja za takve stvari. Vjerujem da je gazda prošao sito i rešeto u životu, pa mu ovo došlo kao dobar dan. Šta drugo može biti...

      19. 7. 2019,   18:47
    • Napišem da je vlasnk trebao doć s par jačih momaka išamarat h i zadržat do dolaska polcije a ovi m odvale žutog. Ha, ha.

      19. 7. 2019,   18:52
    • ne vidim zašto bi vlasnik ovdje bio bahata budala??? zašto su ovi radili to što su radili??? zato jer mogu i zato jer im država neće ništa u vezi toga... eto, bio u zatvoru, izašao i opet radi probleme. i našem pravosuđu je to sasvim u redu izgleda.

      19. 7. 2019,   19:19
    • Zato anarhija ne može opstati

      19. 7. 2019,   19:54
    • A zasto nisu zvali policiju?

      19. 7. 2019,   19:56
    • IIItwistedIII zato što vjerujem da rijetko koja normalna osoba nosi pištolj sa sobom i ide propucati drugu osobu. Mali je očito bio bahat ali propucati ga....to nije normalno osim ako ti život nije direktno ugrožen

      19. 7. 2019,   19:57
    • @supermen... Udaranje konobarice... Njih 3 idu udarati konobaricu??? Ne bih baš rekao da njeno zdravlje i život nisu bili ugroženi. A ne vjerujem ni da je ovaj pucao bezveze. Ako je ovako kako piše, prilično sam siguran da su nasrnuli na njega, a to je onda čista samoobrana.

      19. 7. 2019,   20:09
    • Dobro eto ako je tebi normalno da imaš pravednike sa pištoljima koji se ne libe pucati....to što je napisano u tekstu ne mora biti niti sasvim točno. Znači ne treba biti da su ju svih 3 tukli (znači svi su ostali gosti gledali i nisu reagirali a svih 3 su balonje),možda su ju vrijeđali,pljeskali po guzici ,naguravali,što je naravno za oštru osudu ali daleko od nekog ludog fizičkog obračuna. Normalna osoba NE NOSI PIŠTOLJ i zadnje što napravi će biti da PUCA iz njega.iskreno mislim da i ti klinci ali vlasnik imaju iza sebe podeblji dosje

      19. 7. 2019,   22:17
    • Stvarno,zasto nitko nije pozvao policiju??? Pa barem bi ih uklonili dok se ne otrezne!

      20. 7. 2019,   04:19
    • llltwisterlll- nije samoobrana, odnosno nužna obrana, ako je ovako kako piše. Nužna obrana je ona obrana koja je prijeko potrebna da počinitelj od sebe ili drugoga odbije istodobni ili izravno predstojeći protupravan napad. Dopuštena je zaštitia svakog pravnog dobra, ali ne svim sredstvima.

      20. 7. 2019,   10:09
    • @superman, što si po struci ?? da li si ikad radio kao konobar ili držao lokal ?? da li znaš kako je to kad te zovu u ponoć i kažu da netko radi nered, napada osoblje, razbija i prijeti ?? da li bi i tada išao bez nečega za samoobranu ?? ok, nije ga trebao ubiti,možda nije ni namjeravao, ali ćitajući dosje ovoga mladića, taj je bio na odličnom putu da postane prijetnja u svome okruženju..

      20. 7. 2019,   11:55
    • Bollje nisi mogao reći. Sve rečeno.

      20. 7. 2019,   16:53
    • Tipovi su ga očito htjeli reketariti. Ovaj izvukao pištolj da ih zaplaši, Glavni baraba očito nije htio popustit i napao vlasnika restorana a ovaj ga upucao. Da nije, vjerojatno bi prebili vlasnika koji bi trebao nastavit plaćat reket kako mu ne bi razbili i zapalili restoran. Na ovaj način je spasio mnoge od barabe i kriminalca u usponu. Umjesto zatvora trebao bi primit bar diplomu, zahvalnicu.

      20. 7. 2019,   17:08
    • Čovjek je prvi na listi poreznih dužnika. ..nekako sumnjam da je i on bio zlato koliko god vama to bilo nejasno bez obzira što čovjek nosi pištolj

      20. 7. 2019,   17:11
    • Zeljkopž ako je u slučaju reketa onda to mogu razumjeti (vađenje pištolja)ali ipak sumnjam pošto imaju 24 godine ako se ne varam...trebali bi onda ipak imati nekoga u zaleđu ali moguće da su do vlasnika došli planski

      20. 7. 2019,   17:19
    • supermen.... , komentiram ovu situaciju. Ne znam da li je taj tip kao mali leptirima trgao krila i mučio maćiće. Je li on porezni dužnik ili nije ovdje nema apsolutno nikakve veze. Opisao sam ti situaciju koja se očito desila. Konobari i zaposlenici restorana očito nisu uspjeli smirit barabe pa su zvali vlasnika, a onda se vjerojatno desilo kako sam napisao.

      20. 7. 2019,   17:23
    • @željkopž,ti kao pravi HDZ-ovac bi trebao znati da se nije moglo nikako "desiti", nego samo dogoditi..lp

      20. 7. 2019,   17:55
    • ???? Neka. Samo pljuj i vrijeđaj. To vam je ovdje dozvoljeno, a vjerojatno vas i plačaju za to

      20. 7. 2019,   18:03
    • Što je trebao vlasnik tog restorana čekat pa da ga ovaj ubije, npr nožem?

      20. 7. 2019,   18:57
    • Vlasnik restorana je isto tako problematican lik kao i ovi balavci...zna se tko se tamo skuplja

      20. 7. 2019,   20:24
    • Al ubit covjeka pistoljem??? Haaalooo!!! Pa imas pistolj,nema potrebe da ubijes nekog da bi smirio situaciju!!!

      20. 7. 2019,   20:27
    • superman... nisi mi odgovorio što je trebao napravit vlasnik rrestorana. Dakle ako je ovaj na njega krenuo nožem, što je vlasnik restorana trebao? Čekat da ga ubode nožem prvi put pa tek onda pucat?

      20. 7. 2019,   20:31
    • ..otkad je uvreda nekome reći da je HDZ-ovac ?? ..

      20. 7. 2019,   20:46
    • uvreda i pljuvčka je kad nekog nazivaš nečim što nije! druže. Eto prema time što si napisao ti se sad vjerojatno nisi naljutio što sam te kao odgovor na tvoje prozvao drugom partijcem.

      20. 7. 2019,   20:50
    • ..naravno da se nisam uvrijedio kad to ne smatram istinitim..cijeli portal zna da braniš svaki potez HDZ-a i Plenkovića, kao da si im glasnogovornik..evo, ja se javni ispričavam što sam te nazvao HDZ-ovcem a ti to nisi..i neću nikad više..

      20. 7. 2019,   21:12
    • maxeta Sve što tvrdim ja i dokažem. Prozivaš me hdzovcem zato što pišem činjenice koje redovito i dokaže?

      20. 7. 2019,   22:02
    • Ako je bio naoružan nožem onda je ovo bila samoobrana,samo nisam siguran da pise da je prijestupnik bio naoružan! Da je intervenirala policija kazna je novcana radi remecenja javnog reda i mira te eventualno noćenje u stanici radi trežnjenja!!! Jbte pa ne možeš ubit čovjeka jer je bacio pizzu na konobara! Šta je s vama ljudi Božiji!?!!??

      21. 7. 2019,   00:21
    • ssuperman... ne piše puno toga. Jedan u nizu članaka, gotovo u pravilu pisanih ovdje a koji otvara više pitanja nego daje odgovora. 1. Znamo da je skupina baraba ušla u restoran, naručla pizzu, stvarala probleme, maltretirali goste i osoblje, bacali hranu, pa su zaposleniici u noći, zvaii gazdu da dođe skroz iz Vinkovaca. Jedan od tih baraba je već bio po zaatvorima. Znači nisu baš bili cvjeće i nevina djećica kakvima bi ih možda netko htio prikazati. 2. Barabe su cijelo to vrijeme dok gazda nije došao (probudio se, obukao, sjeo u automobil i stigao). Znači par sati stvarali ozbiljne probleme. 3. Taj gazda nije poznat po tome da hoda okolo i puca u ljude kako koji naleti. Zašto je pucao? Očito ne bez veze jer mu se eto prohtjelo. 4. Je li ga ovaj napao nožem? U članku ne piše o tom, al nekako ne vjerujem da bi netko ubio čovjeka i riskirao zatvorsku kaznu samo zato što su se nevina djećica igrala.

      21. 7. 2019,   05:08
  • Znači nije ubio nikoga zbog pice nego zbog ponašanja. Nije postupio ispravno, ali je poslao snažnu poruku ovakvoj bahatoj balavurdiji koje ima na sve strane.

    19. 7. 2019,   18:37
    • Da inače ljude treba ubijati zato jer su bahati i glasni... Dobre batine i mirni su ko bubice, ovo je krajnje bolesno i nek trune u zatvoru deda do smrti, pi*ka obicna

      19. 7. 2019,   18:49
    • marko2022 ; e baš neće

      19. 7. 2019,   19:00
    • Marko tako je, čak je i bolesno koliko ljudi se veseli ubojstvu ovog jadnog dečka.

      19. 7. 2019,   19:04
    • U Americi nebi dobio dana zatvora, sto su trazili to su dobili

      19. 7. 2019,   19:05
    • Sto trebao je trojucu budala sa sto kila pustiti da ga premlate na mrtvo kao i djelatnike..Joj kojih kretene ima ,,kretenskih razmisljanja... Samo treba reci Bravo majstore skidam kapu.. Jos bi mu policija i drzava trebala ostetu platiti.. jer nisu takvog delikventa zadrzali gdje mu je mjesto a to je u zatvoru.. Spasio je majstor drzavu i drzavni proracun.. racinaj si da je dan zatvora 350-500 kn koliko kostas.. s hranom.. Ustedio je drzavi barem nekoliko stotina tisuca kuna.. Jedini krivci su roditelji tog delikvanta jer ga nisu naucili kulturnom ponasanju..

      19. 7. 2019,   19:09
    • batinama??? što ti sebi umišljaš da je ti je dopušteno nekog batinat??? marko, jedini koji ovdje nije normalan si ti... a ovi što su tražli, to su i dobili. bacat pizze po konobarici, vrijeđati ju, udarati ju, raditi nered u restoranu s pajdašima... e pa kad pravosuđe nije htjelo riješiti problem, očito ima netko tko hoće. nažalost, čovjek će sad završiti u zatvoru zbog budale.

      19. 7. 2019,   19:22
    • Da su ih i dobro izbatinali,kroz koji dan bi izasao clanak u novinama da je lokal dignut u zrak. Tako da sumnjam da bi ti decki ista naucili iz tih batina!

      19. 7. 2019,   19:26
    • Pa sad bi mu tek digao lokal u zrak

      19. 7. 2019,   19:27
    • Marko2022: Misliš da bi "Daruvarca* dobre batine preodgojile...???

      19. 7. 2019,   19:40
    • Ne, ne mislim da je dopušteno bilo koga ubit... Ali isto tako nije dopušteno ući u nečiji restoran i raditi tamo dar mar... psovati, vrijeđati goste i osoblje, udarati osoblje... to je normalno, jel??? ovo je vjerujem čista samoobrana. vjerujem da su oni nasrnuli na njega, a onda je izvadio oružje... da nije, čitali bi drugačiji članak gdje bi prebijeni ili pokojni bio vlasnik restorana... u svakom slučaju, ovo se dešava kad organi pravde ne rade svoj posao. Zašto je balonja na slobodi ako se ne može integrirati u normalnom civiliziranom društvu??? Što je u zatvoru naučio??? Tamo je trebao i ostati pa do ovog ne bi ni došlo.

      19. 7. 2019,   19:46
    • marko2022 Nemaš ti muda za ništa.Tebe je otac silovao dok si bio mlad,to se vidi po ponašanju.Ako imaš dijete,dovedi ga da ga prebijem,pa da vidim kako nećeš izvadit utoku na mene.Razumiješ sada nešto?

      19. 7. 2019,   20:00
    • Prikane nebi ti nista digao u zrak osim mozda noge

      19. 7. 2019,   20:26
    • Šta će narod drugo mora uzimati pravdu u svoje ruke kad policija neće.

      19. 7. 2019,   20:52
    • ,,,ne razumije marko ništa. A ne razumije jer ne čita dalje od naslova pa piše da su momci bili samo bahati i glasni... Čisto sumnjam da ovaj nakon opisa ovih likova, kao i opisa njivovog ponašanja nije bio doveden u situaciju da mora potezati oružje...

      19. 7. 2019,   21:53
    • U ovoj prici je sve dobro zavrsilo samo ako su decki platili pizze

      20. 7. 2019,   05:13
    • ..u Đakovu je, friško iza rata, nekoliko specijalaca(vojnih), došlo u lokal i maltretiralo konobaricu, razbijali, nisu htjeli platiti..došao gazda lokala, upucao zapovjednika, odležao svoje i danas je cjenjen i poštovan član društva što je i prije bio..

      20. 7. 2019,   12:01
    • pa sto nije ceko policiju ? prekogranicna posla iz B i H

      20. 7. 2019,   13:50
    • @maxeta.To su Matana onog ubili,a mislim zbog Kljaića iz Osijeka,koji je smeće od čovjeka naravno.

      20. 7. 2019,   14:23
    • @onajkojizna Čekaj ti policiju pol sata dok te netko mlati i razbija ti restoran

      21. 7. 2019,   12:40
    • Nije mi jasno zašto nekog bahatog fakina koji gađa konobaricu komadima pice nazivaju jadnim. Jel bi taj koji brani jadnog tolerirao da ja njegovu kćer ili suprugu iz zabave gađam picom?

      22. 7. 2019,   13:17
    • Hiroo_Onoda@: jadni su oni koji smatraju žrtvom.Prava žrtva je taj gazda i djelatnici tog objekta.Takvim ljudima kao što je taj mladi nasilnik i onima u Puli nije mjesto među civiliziranim pukom.

      22. 7. 2019,   13:25
  • Kako je živio, tako je i završio. Zvuči okrutno, ali to tak obično završi.

    19. 7. 2019,   18:31
    • ... a ubojica živi dobro, kako će on završiti?

      19. 7. 2019,   21:13
    • Nitko ne zna kako će ubojica završiti, ali pokojni je kumovao svojoj sudbini. Nije lijepo reći, ali nažalost jeste.

      19. 7. 2019,   21:18
    • Kako ti zivis imat ces djecu mozda i oni zavrse ovako nikaf neznas kako zive tako zavrse Tko je rajko da presudi nekome bolje nek sebi prisloni taj pistolj u celo i ubije se i ovako nikome nece faliti znas li zasto zato sto ga svi traze niko nece imati milosti za takvu osobu koja bez treptaja ubije djete koje je bilo "" bahato"" pa onda najbolje da ih se sve postroji takve i ravno metak u celo nek vas bude sram i stid od Boga sto tako pricate nemate pojma sto se desilo i kakva je konobarica bila i zasto su je napali zbog cega zbog cega nije zvala policiju nego rajka jer je znala da ce njezin momak rijesit to na lagani nacin bez boli Pa gdje mi zivimo u hrvatskoj u kojoj je sve dozvoljeno u kojoj ubijaju jedni druge zbog bahatosti hah zalosno ali istinito Dali taj covjek ima savjest nema evo ja cu ti reci zasto zato sto je cudoviste jer se ne boji Boga svi ga se vi bojite zato i pisete ove gluposti... A decko koji je ubijen u opce nije bio tako problematican kao sto pise i sto pricaju nemaju pojma.. to sto je doso iz njemacke dosao je jer ima pravo na to nemoze mu niko zabranit takoder i sto je bio bahat pogledate li ikad sebe nikad niste bili bahati ha ha bas smjesno svi ste vi cudovista veselite se na tudoj nesreci nek vas bude sram i stid od Boga al on sve vidi jedan po jedan nestaje tako cemo svi mi..

      20. 7. 2019,   14:18
    • katarina 99 Znači pokojnik je bio u zatvoru jer je bio uzoran, načitani i kulturni mladić?

      20. 7. 2019,   16:00
    • katarina 99 Pročitavši Vaš post zaključila sam samo da ste nepismeni.

      20. 7. 2019,   16:58
    • Katarina, slažem se da se ne smije ubijati ljude i ne odobravam ni ovo ubojstvo. Ali dečki su bili pijani i bahati, maltretirali konobaricu, bacali hranu, razbijali inventar....Dakle, gazdu su zvali kad više nisu znali šta bi s njima. Ne znam, valjda su zvali i policiju. I sad se stavite u položaj toga gazde. Mora dolaziti iz drugog grada zbog pijanih budala kako bi zaštitio svoje osoblje i svoj inventar. Vjerojatno je bio ljut kao furija. Ja bih bila. A i ti huligani sigurno ga nisu dočekali raširenih ruku. Dovoljna je bila iskra da sve prođe po zlu. A to što većina nas zaključuje da taj pokojnik baš i nije bio nevinašce, ne znači da smo bešćutni. Dečko očito nije dobro živio i tražio je nevolje. Nažalost, nekada je morao naletiti na ljućega od sebe.

      20. 7. 2019,   17:46
  • Otišao u Njemačku dočepao se neke love i glumi baju. Kako siješ tako žanješ bajo moj i to ti je to. Sad si roditelje zavio u crno jer si glumio baju.

    19. 7. 2019,   18:46
  • Uvjek od ludeg postoji ludi, protiv kugle nemozes :)

    19. 7. 2019,   18:24
  • Šteta vlasnika tog restorana. Sad će u zatvor. Trebao je doć s još par jačih momaka. Svakom od ove trojice opalit par odgojnih, bacit ih u neku prostoriju od kud ne mogu pobjeć i pozvat policiju da ih odvedu.

    19. 7. 2019,   18:22
    • Možda je malac izvukao utoku. Sumnjam da je gazda izvukao pištolj bezveze. Znam o kojem se gazdi radi

      19. 7. 2019,   18:28
    • neznaš ti ništa bijesna pilo, nije mu to prvi puta da vadi pištolj, njemu je to folklor

      19. 7. 2019,   18:32
    • A svašta može bit,možda su ga i napali ako su tukli konobarice.

      19. 7. 2019,   18:32
    • Možda. Ne bih znao. Nisam bio tamo. Neka policija to riješi. Kažem, bilo bi naj bolje imat prpremljenu takvu sobu. Bez namještaja. Ako stvaraju takve probleme bacit ih tamo do dolaska policije.

      19. 7. 2019,   18:33
    • U takvim zabitima nemoš imat lokal koji radi 24 sata a da nemaš utoku. Prvo kupiš pištolj a tek onda otvoriš kafanu.

      19. 7. 2019,   18:38
    • Nisam ni primjetio da si to ti željko. Trebao si počet sa lik je sigurno sdpovac ehehe

      19. 7. 2019,   18:39
    • I svaki put je imao razlog. Pogotovo kad su ga pokušali reketarit u Maloj Bosni dok je imao lokal

      19. 7. 2019,   18:39
    • Da, ponkad je to čin se neizbježno, ali morao je malo razmislit. Sad će eto, zbog barabe čovjek u zatvor.

      19. 7. 2019,   18:41
    • Ajd ti meni objasni kad našamarat pet ljudi. Kažeš im da stanu u red i šamaraš?

      19. 7. 2019,   18:50
    • A bitno da mi se zgrazate svi kad netko ubije cucka jer je bio napadnut... Bolesnici

      19. 7. 2019,   18:56
    • Samo obrana kakav kurcev zatvor..Troje ih je bilo.. Ako neide silom ide milom..Tako mu treba.. sto sada policija slucaj svrsen.. JAdnog vlasnika sada da policija naganja.. Opali ti trojici bandita samar dok su na okupu mislim da neces zivu glavu izvuc iz toga... Lako je sada pametovati..sto trebao ih je po gizici namlatiti... Upozerenje dva.. pa koa neces metak u celo i bok... Dva metra pod zemlju... Pametnom jedanput dosta

      19. 7. 2019,   19:00
    • Danas galami,sutra udara a prekosutra puca. Marko možda bi ti prekosutra bio ispred njega. A zbog vike bi ga konobari izbacili da je to samo bilo

      19. 7. 2019,   19:00
    • Da, ponkad je to čin se neizbježno, ali morao je malo razmislit. Sad će eto, zbog barabe čovjek u zatvor.Kakav zatvor.. Ako jeimao dozvoli za drzanje oruzja nikakvih problema nema.. KAkav zatvor.. Da je cekao policiju ahahaha.:Radio ko zastitar pa mi dosao neki narkoman u cuvani prostor .. dok sam pozvao policiju dosla je interventna za kojih 4 sata.. Pa da budalu nisam svladao napravila bi kaos..

      19. 7. 2019,   19:03
    • Cuj to opasnih bandita, rokno dececa od 170 i 65kg, pazi ti bandita... I za tvoju informaciju lupao sam šamare takvim "banditima" jer sam radio ko zaštitar u nocnom klubu dvije godine i nagledao sam se budaletina za dva života... Da sam na ovakve nacine išao sad bi vec bio masovni ubojica.

      19. 7. 2019,   19:05
    • Da mi nije mogao suzavac i nalampat ih pošteno to pričajte nekom drugom, jer vidim da nemate pojma i u zivotu se niste potukli osim u Tekkenu... Za ubojstvo nema opravdanja i točka.

      19. 7. 2019,   19:07
    • A za nekog zveknut šakom u glavu da dobije frakturu lubanje kad pukne glavom u pod?? za to ima opravdanja, a marko??? čemu da se on ide tuć s par budala??? što takvi bahati i nekulturni ljudi uopće imaju ulazit u bilo čiji restoran??? što su tražili to su i dobili. Da svaki put tako dobiju ne bi više nikom palo na pamet to radit...

      19. 7. 2019,   19:29
    • u svakom slučaju, evo kupirat ću ti jedan komentar s kojim se slažem u potpunosti: "E sad. Da su kazne primjerenije i brže za to što su ti klinci napravili, takvog ponašanja bi bilo puno manje. Ovo opet ide na dušu sadašnjoj i svakoj bivšoj vlasti koja je napravila ovo od društva. Zločin mora bit kažnjen, kada nije onda imamo problem, problem koji se neće riješit sam od sebe nego ga mora riješit onaj kojeg se taj problem tiče, u ovom slučaju to je vlasnik ugostiteljskog objekta. Dali je morao ubit malog debila neznam kao što ni neznam okolnosti cijelog događaja ali ako je balavac radio to što piše onda nije vrijedan žaljenja. Žao mi je jedino osobe koja ga je morala lišit života i što su ostali balavci koji su bili sa pokojnim prošli drugačije. Država je kao aparat vrlo odgovorna za ovaj i ovakve slične slučajeve, kada nemaš pravu i pravednu reakciju države za nasilnike onda se ta pravda rješava samostalno a to nekada izgleda ovako. Amen"

      19. 7. 2019,   19:30
    • Ma kakva odgojna sa 24 godine u guzici.... Odgojne se daju do 14...kasnije sto si odgojia sa time zivi..... Vlasnik je poslao snaznu poruku svim potencijalnim "daruvarcima" i zbog toga mu kapa do poda..... Slucaj zavrsen da se mene pita.........." AKO JE OVA PRIČA ISTINITA!!! "

      19. 7. 2019,   19:38
    • Policija bi ih mozda i odvela, ali sud bi ih bez ikakve osude zasigurno pustio...to se dpgadja svako dan

      19. 7. 2019,   19:53
    • Neki dan slučajno pogledao listu poreznih dužnika vs županije,kad Vlasnik ovog motela kapitalac! Čovjek od tri slova imena i tri prezimena na vrhu liste, dužan kao "grčka"...moguće samo u hr.

      19. 7. 2019,   21:11
    • Utoku?!! Tko još to koristi kao izraz za pištolj?

      19. 7. 2019,   21:34
    • Gle, sve znamo, klinci su radili sra**a i jedan od njih, vjerojatno kolovođa je naj*bao a ostali su valjda nešto naučili. Da vidimo sljedećeg koji će doći i bacati picu u lokalu i trkati konobaricu nogom u guzicu i pljuvati je.

      19. 7. 2019,   21:47
    • be yourself: zašto nebi mogli imat lokal koji radi od 0-24h u moje vrijem kad sam momkovao i hodao,kad nismo imali gdje znali smo radi u županji na autoputu pa anadoly,a kad smo htjeli pojest ćevape u ponoćne ste išli smo u bos.šamac na željezničkom kolodvoru takozvana daščara i nikad nije bilo problema. pili jeli častili i bili čašćeni,al nikad nikakvi problema.ovaj mangup otišao u njemačku došao kući s par stotina eura u džepu pa misli da može jahat po osoblju lokala. kako je živio tako je i završio,naišao na veću barabu od sebe

      20. 7. 2019,   02:25
    • Aegon Targaryen apslolutno se slažem s vama,ako je istinito ovaj slučaj zatvorit i nek se čovjek vrati doma. ovi što pišu da je dužan,ovakav onakav to ima istitucija koja treba riješit i to nije razlog ako on duguje porez da mu ja idem radit sranje u lokal i maltretirat osoblje. ja mu skidam kapu stao je u obranu svog osoblja i svoje imovine.

      20. 7. 2019,   02:29
    • Zašto šteta.Pa lik je izvukao pištolj i tek nakon nekog vremena povukao okidač.To je čisti predumišljaj.Doživotni zatvor je malo.Zašto nije sačekao policiju?UGLEDNI,svašta!

      20. 7. 2019,   07:56
    • Vidim da se većina slaže sa ubojstvima kaoio riješenjem problema.Ironija je da su im za to "dale" ovlasti sve vlade!Postaviti ću vam pitanje! Kako bi govorili da na veše dijete netko pa bio on i sam bog izvuče pištolj i upuca ga ?

      20. 7. 2019,   08:03
    • Pišu emotivno, bez razmišljanja. Koliko puta se znalo dogoditi u vrijeme moje mladosti i tučnjave i naguravanja po gostionama i kafićima pa nitko nikad nije potegao pištolj? Ili nož, zadnje što se sjećam je da je lik izvukao skakavac pa su njegovi ubili boga u njemu i poslije se ispričavali svima i da nisu krivi što im je prijatelj toliki id..t. Uglavnom, malo tko je danas svjestan u afektu što se događa kad jednom povučeš okidač, nema više nazad, ubio si ili trajno osakatio nečijeg roditelja ili dijete. Gazda lokala je morao biti svjestan toga i ako je i došlo do toga da izvuče oružje, nije ga trebao uperiti u momka nego ga držati prema stropu. Kad imaš ugostiteljski objekt tog tipa tada se podrazumijeva da si svjestan da ćeš imati i takve goste koji će ti možda uništavati inventar, ali nećeš ih zbog toga sigurno ići ubiti.

      20. 7. 2019,   08:14
    • Ako je imao dozvolu za Pištolj za držanje onda ga nije smjeo imati kod sebe jer je prijavljen na kućnu Adresu ,a ako je imao i za nošenje onda je to druga priča, a počto je i prije imao ispada onda nije smjeo imati ni jednu dozvolu

      20. 7. 2019,   08:17
    • listovača A kako bi se Vi osječali da netko tuče Vaše dijete koje je došlo zaraditi plaču?

      20. 7. 2019,   17:01
    • Problem je hrvatski nakaradni zakon gdje razbijaču, pljačkašu, ubojici koji upadne u nečiju kuću stan vlasnik ne smije apsolutno ništa jer ga taj pljačkaš, ubojica može tužit. Zato će platit ovaj vlasnik restorana koji je učinio uslugu zajednici i spasio je kriminalca i vjerojatnog ubojice u usponu.

      20. 7. 2019,   17:17
    • Problem je sa neefikasnim pravosuđem i policijom gdje se ovima koji rade nerede ništa ne dogodi pa stvari ljudi moraju sami rješavati. Šta bi policija napravila da ih je gazda zvao? Napisala bi prijave gazdi i gostima i otišla. Nekad u Jugi bi panduri odveli ove koje rade nered, ispendrečili bi ih dobro i bio bi red.

      20. 7. 2019,   18:23
    • 1. Ni govora. Zakonski treba uvest pravo na samoobranu ii zaštitu vlasništva i obitelji. 2."Problem je sa neefikasnim pravosuđem i policijom!".... ? II koje je rješenje? Uvest prijeke sudove gdje optuženi nema prvo žalbe?

      20. 7. 2019,   18:31
    • marko2022 ti si jedan sirovina od covijeka i sa zadovoljstvom bi ti razbio njusku... batinama se ne rjesavaju stvari vec komunikacijom i psihologijom... Izgleda da si ti neki rambo samoda mi je znato gdje radis... pa da iskusis takken iz prve ruke... Pametni filozofi u tri u noci pozovi policiju i vidi kada ce doci.. a to da ti troje ljudi razboija stvari i da te napada na tvome to je nedoopustivo... ako neide milom ide silom.. a sada tri na jedan pistolj je opravdana obrana.. metak u celo ako neide drugacije i cao...Ovja vlasnik sigurno nije dosao ko Rabmo u kafic i pucao.. nego je dosao smirit situaciju i naplatiti stetu... A mangup se nije dao jer je vec kriminnalac i zna da mi policija nista nemoze... BArem je rjesio teret drzavi.. ako nista drugo.. nakaradog li covjeka... znaci po tebi je bolje dopustiti da takvi majmunni zapale kafic siluju konobaricu i pretuku vlasnika... ahahha ili bi tebe ramba trebalo pozvati da red napravis.. ahahhah..presmjesan si i sirov... I vlasnik kafica je sigurno upozorio mangupa da imapistolj .. i da cedobiti po pic.. ali ovaj mangup je mislio da nece.. pa evo kako je zavrsilo..Jadan vlasnik ljdina... Sva sreca da je u bosnu otisao... treba mu medalju dati.. a ne prozivat d+ga na odgovornost... Drzava bi mu u najmanjem slucaju stetu morala isplatiti... kao materijalnu tako i moralnu...

      28. 7. 2019,   17:33
    • dektiva3: Neki dan slučajno pogledao listu poreznih dužnika vs županije,kad Vlasnik ovog motela kapitalac! Čovjek od tri slova imena i tri prezimena na vrhu liste, dužan kao "grčka"...moguće samo u hr. eako je duzan za porez to znaci da ne krade vec da radi sve legalno i po zakonu.. jer da krade nebi imao problema s placanjem poreza--- i sto to znaci da mu treba razbit kafic .. zato sto je duzan.. neka je... vratiti ce.. jednog lijepog suncanog dana... super je napravio ..da i ova drzava pokaze malo sluha zbog ovoga bi ga mogla dagraditi oslobadjanjem poreza... pravi oslobotilje barem je drzave rjesio muke...

      28. 7. 2019,   17:39
  • Ispravak netoćnog navoda nije ubija mladića nego bandita i sileđiju a ti je ogromna razlika

    19. 7. 2019,   19:13
  • Uvijek na kraju naiđu na jačega

    19. 7. 2019,   18:25
  • sad kad znam sto je bilo, odnosno zasto je do ovoga doslo, mogu samo reći - sretno g. Rajko... ucinili ste uslugu mnogima u buducnosti i mozda educirali preostalu dvojicu olosa da se tuđe vlasnistvo postuje i da ljudi na radnom mjestu (konobarica u ovom slucaju) nisu stoka prema kojima se ponasa ovako kao ova 3 intelektualca...

    19. 7. 2019,   19:14
  • Kako glup naslov!!! Nije ga ubio zbog pizze, nego zato što je pravio nered po lokalu, tukao osoblje i zlostavljao ostale goste!

    19. 7. 2019,   19:40