Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Kupnja preko granice: U BiH i Mađarskoj košarica najjeftinija

Komentari (182)
  • samo mi je zao ljudi koji su poginuli za drzavu koja nije niti priblizno ono u sto su vjerovali

    21. 10. 2018,   14:19
  • Ja sam jedan od ovih... Preko grane kupujem gotovo pa sve,osim mesa jer je cijena kao kod nas.dakle gorivo,cigarete/duhan,mjesečnu spizu, pivo itd utd. Kada govorimo o recimo drvima za ogrijev ili peletima razlika je DUPLO.namještaj,kućanski aparati?pa tu je slučaj da lijepo napravite račun na granici uradite povrat poreza (17%) i to je to. Mogu reći samo jedno; žao mi je svih ljudi koji nisu blizu granice i svoje teško zaradjene novce ostavljaju lopovskoj bandi....

    21. 10. 2018,   14:25
    • u biti se velikoj vecini svede na alkohol i cigare.. pa usput onda i zeni/djeci nakupuju sitnice neka ispadne da misle na obitelj.

      21. 10. 2018,   14:44
    • Bravo za komentar. Uzeli ste mi riječ iz usta. Neka poskupe cigarete i 300% baš me briga. A pušim. Mislim, pušimo mi svi a i jogurta jedemo do iznemoglosti. A valjda ću i ja jednom biti bogat da bacim poklopac jogurta a da ga ne bližem 😋

      21. 10. 2018,   14:48
    • Italo@da ima i toga ali nebi se u potpunosti složio.naime kada idem sa obitelji onda odemo na kavu ,kolače a djeci pizza. Nisam spomenuo odjeću i obuću,da, pa djecu gore obučeš za vrlo malo para....

      21. 10. 2018,   14:55
    • I još se ljudi hvale time zarađuju u Hrvatskoj a pare odnose preko granice samo nastavite praviti radna mjesta susjedima a govorite kako sve manje i manje posla u Hrvatskoj.

      21. 10. 2018,   14:58
    • Ja kupim duhan(zlatni dukat),od pakovanja koje kupim napravim 300 cigareta (1,5šteke),kod nas one dodju oko 380kn, mene iziđe 60kn!!!!!

      21. 10. 2018,   14:59
    • Pa normalno dr., nisi valjda blesav da ovoj ribag lopovskoj puniš džepove. Najjači su mi ovi koji prozivaju praktične ljude koji prolaze jeftinije, kao podupiru Srbe. Umirem.

      21. 10. 2018,   15:56
    • Miško@to su ti rvatne! Domoljubi ,bogoljubi,čovjekoljubi i nadasve branitelji ove pokradene slučajne državice koju su naravno oni pokrali i uništili

      21. 10. 2018,   16:38
    • I onda bi vi da ima novca za školstvo, zdravstvo, policiju, vojsku..... Još ne shvaćate da je to dugoročno velika propast

      21. 10. 2018,   17:10
    • To samo ima u Hrvatskoj da se zarađuje u Hrvatskoj a troši po BiH Srbiji Mađarskoj Sloveniji preko 80% stanovništva ide kupovati vani a čude se kad jedan radnik u dućanu ne dobije platu,ili ako se ne rade nove škole vrtići bolnice i slično,bez obrtaja para nema ni ekonomije ovo što se radi u Hrvatskoj vodi direktno u propast cijelu državu a portali i TV kao i političari ne samo da to sprječavaju nego i reklamiraju,primjer samo jedan da su na Slovenskoj televiziji počeli da govore kako u Hrvatskoj i nisu dobri zubari i da se ne isplati ići kod nas mada to nije istina to samo pokazuje koliko oni i njihovi političari rade za sebe pa i njihove TV postaje dok naši reklamiraju da se ide u susjedne države trošiti i uspostavljati svoju državu.

      21. 10. 2018,   17:21
    • A ove sve koji idu da kupuju u BiH i Srbiju treba preseliti tamo pa neka onda i rade za 200 eura mjesečno kad već kupuju tamo.

      21. 10. 2018,   17:22
    • Bas to,i onda ce kriviz HDZ radi manjka novca u drzavi dok su oni sami krivi !!!

      21. 10. 2018,   21:02
    • Ovu zemlju svi potkopavaju od političara do naroda i onda se čudimo zašto nam je tako,nismo sami sebi najveći neprijatelj.

      21. 10. 2018,   21:23
    • @luke, ne lupaj gluposti..kad država stane iza domaćeg proizvođača i prestane pogodovati uvozničkom lobijima, možda i narod to nagradi kupovinom domaćih proizvoda..ovako izjednačavaš one koji donose zakone i one koji te zakone trebaju poštivati..a znamo da se ovi gore prodaju za novac, zašto onda i narod ne bi gledao gdje da zaradi ( uštedi) ??..

      22. 10. 2018,   00:11
  • Bio u Munchenu prije 15 dana. Nivea dezodorans - 9 kn. U Hrvatskoj je 24 kn.

    21. 10. 2018,   14:41
  • Bio sam nedavno u Mađarskoj, i prvo što sam primjetio jest da su Kraševi,Podravkini,Jamničini i ostali hrvatski proizvodi jeftiniji nego kod nas ... Kad je prijatelj iz Njemačke htio dat auto u servis ovdje u Hrvatskoj, zvao je glavni njemački servis da pita zašto je taj dio koji je njemu trebao skuplji u Hrvatskoj nego u Njemačkoj ,i rekli su mu da je glavni razlog zato jer oni robu trebaju dostaviti iz Njemačke do Hrvatske , i čim dalje proizvod putuje, sve je skuplje i skuplje ... I onda se sjetim ovih cijena iz Mađarske- dobar podsjetnik na to kakva smo mi HDZ-ova prčija od države ...

    21. 10. 2018,   14:31
  • Neki dan u Grazu kupio kutiju praska 30 kn jeftiniju nego kod nas ...nemozes da se ne zapitas zasto smo mi hrvati takve ovce

    21. 10. 2018,   14:36
  • Kroz Sloveniju kad prolazim uvijek nakupujem slatkisa raznoraznih jer su dosta jeftiniji nego kod nas...

    21. 10. 2018,   14:44
    • Samo vi trošite pare u drugim zemljama a govorite kako nema posla u Hrvatskoj a ostavljate pare po Sloveniji Mađarskoj BiH i Srbiji i još se hvalite po portalima bravo samo nastavite tko kaže da su nam političari jedini rakrana u Hrvatskoj kad sam kao cijela nacija takvi.

      21. 10. 2018,   15:02
    • A sta ces skroz smo cudan narod...kupujemo tamo di je jeftinije?!?!?!? A sto se politicara tice oni su samo odraz naroda i nacije!!

      21. 10. 2018,   15:06
    • lukepicard, a sto ti mislis, da slovenci, madzari i ostali ne trose pare u vasoj zemlji? Ponekad idem 5x puta na more, i 14 dana za godisnji, i ne zalim da pustam pare u HR i najmanje zbog toga ne mogu rect, da smo sirotinje zato sto nosim pare u HR. "Sirotinje" smo zbog toga jer nam oni gore na vrhu krade...

      21. 10. 2018,   15:12
    • A onda kukamo kako nema posla kod nas a i kad imamo pare zarađene u Hrvatskoj nosimo u BoH Srbiju Sloveniju pa i Mađarsku da trošimo i stvaramo radna mjesta kod njih,što bi mi stvarali radna mjesta kod nas kad to možemo drugima raditi i onda se čudimo političarima,da li je itko čuo za one izreke kupujemo domače zato i imamo razno razne velike trgovačke lance po Hrvatskoj koji uvoze sve od igle do lokomotive iz strani zemalja i a pare odnose u matične države oko toga se pobrinuli političari a za ostalo narod i onda se čudimo zašto nam država jeste u takvim problemima javim je.

      21. 10. 2018,   15:13
    • Lukepicard Ne seri

      21. 10. 2018,   15:14
    • Pa sto pricas gluposti? Ti ne znas, koliko turista od toga puno Slovenca pusta pare kod vas? I zbog toga mozda i ostaje nekima ljudima posao, pa o cemu ti pricas? Tebe stvarno toliko boli da neki nose pare u druge drzave, da ne vidis koliko para i posla imate zato vi u HR? Pa svako neka trosi tamo gdje zeli.

      21. 10. 2018,   15:17
    • Kao što sam već rekao političari se pobrinuli da nam dovedu što više stranih trgovačkih lanaca u Hrvatsku koji uvoze sve iz svojih država a pare vani iz Hrvatske,a našim političarima zaštekaju koji milionček na kakav offshore račun i svi sretni samo posao moramo tražiti u tim stranim državama,kad ćemo početi već jednom cijeniti svoje i kupovati svoje praviti posao u Hrvatskoj.

      21. 10. 2018,   15:18
    • Ti si vrlo inteligentan momak vidi se odmah na prvu. Vegeta kupljena u srbiji jeftinija za 50% je isto hrvatski proizvod

      21. 10. 2018,   15:20
    • Ines puštaju da kako većina dođu sa već pripremljenim svojim proizvodima i pokupovali su sve bile okolo tako da i to ne plačaju ni rentu nikome

      21. 10. 2018,   15:20
    • Obišao sam pola Europe i znam whisky koji je zaštitni znak Škotske je uvijek bio jeftiniji u Europi a ponajprije u Njemačkoj nego u matičnoj državi.

      21. 10. 2018,   15:25
    • Samo malo pomisli, koliko turista imate, jako jako puno, toliko previse, da su neki vec ljuti zbog turista... Tako kako sam rekja, ja potrosim u HR puno para samo za godisnji, bez da spominjem sve vikenda kad idem na odmor i bez da racunam da hodam i kod zubara u HR. Moj novac, moja odluka gdje cu ga potrosit, i zbog toga niko u slo ne izgubi posao, zato sto neki moj dio novca ide u HR. Ako bi kod nas bio zubar jeftiniji, onda bi pustila pare ovdje, i ako bi nasi, nas ovi mali dio mora, malo uljepsali (plaze itd)onda bi MOZDA isla kod nas na godisnji za 14 dana i ovih, 2000e bi ostalo kod nas...

      21. 10. 2018,   15:31
    • Samo malo pomisli, koliko turista imate, jako jako puno, toliko previse, da su neki vec ljuti zbog turista... Tako kako sam rekja, ja potrosim u HR puno para samo za godisnji, bez da spominjem sve vikenda kad idem na odmor i bez da racunam da hodam i kod zubara u HR. Moj novac, moja odluka gdje cu ga potrosit, i zbog toga niko u slo ne izgubi posao, zato sto neki moj dio novca ide u HR. Ako bi kod nas bio zubar jeftiniji, onda bi pustila pare ovdje, i ako bi nasi, nas ovi mali dio mora, malo uljepsali (plaze itd)onda bi MOZDA isla kod nas na godisnji za 14 dana i ovih, 2000e bi ostalo kod nas...

      21. 10. 2018,   15:31
    • Ines u vas u Sloveniji je druga stvar kod nas ljudi idu u BiH iz Zagreba autima da bi kupovali za kućne potrebe u Mađarsku više od pola populacije kupuju vani to sam na vlastite oči vidija,ja ne kažem kad si u državi nekoj da se ne treba u toj državi i kupovati ali što kod nas ljudi rade to nije zdravo vidio sam milion puta ljudi po 3 puta tjedno idu u BiH i to autima da kupuju brašno šećer pive pa i kvasac za kruh sol sve živo dali je to sustenable za ekonomiju jedne države dali kod vas ljudi na graničnim prelatima čekaju u redu da idu kupovati vani a zarađuju u Sloveniji u tome je problem.

      21. 10. 2018,   15:41
    • Kao što sam već rekao jedno je što ti kažeš ali posve drugo što ljudi kod nas rade,a ako uzmeš u pojam da je Hrvatskoj jedina ekonomija taj toliko cijenjeni turizam koji traje 4-5 mjeseci godišnje što poslije toga a narod i dalje ide preko granice za kućne potrebe.

      21. 10. 2018,   15:45
    • samo idite preko granice kupovat, ja isto bi učinio da mogu.. vlada davno uzima proviziju od banaka da nam lupaju veliku kamatu, oni su s njima u talu, u dogovoru.. zato i je tak sve.. a ovaj luke trkelja i trolla..

      21. 10. 2018,   15:57
    • Lukepicard, razumijem sto mi pricas. Dali si mozda pomislio zbog cega ljud

      21. 10. 2018,   16:03
    • Lukepicard, razumijem sto mi pricas. Dali si mozda pomislio zbog cega ljud

      21. 10. 2018,   16:03
    • Lukepicard, razumijem sto mi pricas. Dali si mozda pomislio zbog cega ljudi kupuju u bih? Mozda i zbog toga jer jim drzava, daje premale plate, onda pola uzme nazad, i neki drugcije ne mogu ni prezivjet iz mjeseca u mjesec dana, ako ne iskalkuliraju, kako treba potrosit.

      21. 10. 2018,   16:06
    • I vjeruj, j... se politicarima, gdje ti ja i svi ostali potrosimo novac, njima je najbitnjije kako punit svoje dzepove. Ako bi jim stalo do toga da drzavljani kupuje proizvode koji su vasi, bili bi i jeftini. A nije tako, ja vase proizvode kupujem jeftinije kod nas nego kod vas...

      21. 10. 2018,   16:11
    • Razumijem ja to ali oni uspoređuju cijene u Hrvatskoj i BiH a u BiH je plata 200 eura a u Hrvatskoj 600 eura minimum,a kad nema posla u Hrvatskoj onda kako nema ne radi se ovdje samo o nekim stvarima nego o većini kućnih potrepština ljudi koji imaju po 2-3 kuće sagrađene radnjom u Hrvatskoj a kupovanjem u BiH a busaju se u prsa kako su oni ti velike Hrvatine a o ovome ne nagađam nego sam vidio to vlastitim oćima,ljudi na zapadu kupe kuću i isplaćuju po 25-30 godina na kredit i nitko se ne bune a u Hrvatskoj 1 ili 2 kuće a kupuje vani.

      21. 10. 2018,   16:14
    • Ines reci ti meni dali u Sloveniji se uhvate redovi na granici da ljudi idu u Austriju da kupuju ili se kupuje u domaćim prodavnicama,kod nas je se to poprimilo na veliko.

      21. 10. 2018,   16:17
    • Kao što sam već naveo ja ne govorim o malim količinama ili umjerenim ali ovo u Hrvatskoj je na veliko kod nas su susjedne zemlje postale nešto kao otići u dućan,a kad onaj radnik u dućanu koji radi ne primi platu jer nema od čega onda opet kukanje jer eto nema a nitko se ne pita kad je zadnji put kupio nešto u lokalnom dućanu.

      21. 10. 2018,   16:22
    • po tvome kakva god da je cijena u hr dučanima zbog političara trebamo po tvojoj logici kupovat i ostavljat novce u hr da bi šefovi imali više para da isplate svoje robove. nejde to tak. prvo treba vlada sebe zabrinut gdje griješe, ljudi prvi ne griješe što su natjerani. ali ništa od svega toga.. vlada nas je prodala davnih dana i davnih dana se kupuje u susjednim državama.. samo neka kupuju. pdi pred vladu i njima reci da narod manje novaca ostavlja u prevaratskoj republici, možda te poslušaju... al sutra malo

      21. 10. 2018,   16:38
    • Da ti iskreno kazem, nemam pojma gdje sad kupuju najosnovnije stvari, a 20 godina nazad, kad sam imala 10 god. I kad je mama radila u austriji, kupovali smo sve tamo, od jela, odjece, obuce, elektronike itd. Jer je puno zaradila i sve je bilo jeftinije tamo, bila bi glupa kad bi onda ovdje kupovala kad je bilo jos i tad skupo. Ja kupujem sve kod nas, a ako bi imala sansu negdje kupovat jeftinije, naravno da bi i ja. Dali i sad neki hode u austriju i tamo kupuju ne znam ali znam da sto se tice odjece, nasi hode sa organiziranimi autobusi u Austriju (Shopping City Seiersberg). A sto se tice redova na granici, mogu ti recti, ima jih ali na granici prema HR za zubara, i to tolika masa ljudi, da su nam poceli i na TV pricat gluposti (kako lose rade zubari kod vas, i da se nam ne isplati itd)jer su se zabrinuli, da toliko ljudi, popravlja dole i pusta novac kod vasih zubara, a reci mi sta su nasi politicari napravili, da bi ljudi prestali hodat kod vasih zubara? Ma NISTA. Izvini, mozda ce se to sad lose citat, ali ja nisam ovdje da se brinem kako ce ko imat posao ili ne samo zbog toga jer ne hodam kod naseg zubara, sve sto je na meni, je da radim, zaradim i potrosim novac na takav nacin, da mogu normalno zivjet, kupit sto mi srce pozeli, ic na godisnji i to je to. Na politicarima je, da razmisle sta uradit, da zaraden novac ostane u nasi drzavi, ne na nama.

      21. 10. 2018,   16:50
    • Ja kao prvo u svakom svome komentaru govorim da su prije svega političari najviše odgovorni za to,ti političari koji primaju mito od velikih trgovačkih lanaca kako iz svijeta tako i od domaćih koji uvoze sve od igle do lokomotive pa čak i meso koje u zemljama EU se nije moglo ili nije prošlo inspekciju prodaje po našim državama a novac se izlijeva iz države, drugo ti isti političari nisu pali s Marsa nego su došli upravo iz naroda i svaki političar je ogled naroda,a što sam govorio o našim ljudima vi nemate pojma koliko je taj problem u Hrvatskoj eto vidite vi sami kažete kako su kod vas u Sloveniji počeli vam govoriti na TV kako su u Hrvatskoj zubari jako loši i da se ne isplati dolaziti mada to nije tako,dok kod nas portali p i TV javno reklamiraju da se ide u susjedne države kupovati pa gdje to ima to samo može biti ako državi ne želiš dobro zato i jeste Hrvatska ekonomija u banani,kao što sam već rekao preko 80% stanovništva u Hrvatskoj kupuje po strani a radi i zarađuje u Hrvatskoj kako onda održati ekonomija na koji način ili kad radnik ne primi platu u dućanu u kojem radi odakle da ju primi ti si navela da ste išli u Austriju dok ti je mati radila u Austriji sad više ne ideš jer se ne isplati to je znak da su vaši političari a i narod shvatili da je to ne održivo.

      21. 10. 2018,   17:09
    • I još veći problemi je u tome što je taj način razmišljanja ne održivo dugoročno svi bi da imamo nove škole vrtiće bolnice i druge stvari a odakle ako se novac odlijevala vani bez obrtaja novca nema ni ekonomije,a ovakav način radnje samo najviše odgovara političarima i nikom drugome jer je njima samo u interesu da ih se pusti da rade što hoće.

      21. 10. 2018,   17:31
    • U pravu si, i razumijem kaj pricas...ali, zanima me zasto se "ljutis" na ljude koju zarađen novac potrose u BIH i zbog toga bolje zive, imaju sto zele i ostaje jim novac. Ma neka. Sasvim sigurna sam ako se sistem promjeni i nesto uradi na tome da ce ljudi prestaju kupovat preko granice. A sto se mene Slo, nije se nista promjenilo na bolje, nego na lose. Ja ako bi morala svaki eur okrecit 10 puta da prezivim iz mj. u mjesec i ja bi kupovala u Austriji. Ali za sad ne trebam.

      21. 10. 2018,   17:36
    • Politicari neka urade nesto na tome (neka prestaju punit svoje dzepove) da ce ljudi bolje zivjet od plate u drzavi, i onda ce trosit pare u svojoj drzavi, i bilo bi svega. Dobro razmisljas, i slazem se s tobom, ali razumi, da ljudi nece trosit tamo gdje jih pljackaju i onda nakraju svega, kupuju skupo i nemajo nista od toga (ni novog vrtica, skole, dobrog zdr.sistema itd). Ljudi bi puno "pomogli"svaki gradan kupovao bi u svojoj najbliznoj trgovini ako bi znao, da ce te pare ostat u HR i da ce drzavljani imat nesto od toga.

      21. 10. 2018,   17:44
    • Ljutim se zbog toga što je taj način razmišljanja posve vodi u propast kako državu tako i ekonomiju,svi bi mi da imamo bolnice vrtiće škole koje su propale bolnice koje hrđaju i trava raste po njima zbog toga se ljutim,ljutim se zbog toga što onaj radnik u dućanu neznanja hoće li dobiti platu ili ne dok kao što sam već naveo preko 80% stanovništva ide vani da kupuje to je veliki problem kod nas a ne misle da cijene u BiH ili recimo Srbiji su radi toga što tamo ljudi zarađuju ne više od 200 eura mjesečno, kao što sam već rekao da to dugoročno vodi u veliki propast a ako su već političari toliko bahati i korumpirani onda i mi trebamo jedni prema drugima,i opet kažem nije problem kupovati u Srbiji u BiH Sloveniji ali o o kod nas je prešlo svaku mjeru do te granice da će država da propadne to kao da netko namjerno sabotira.

      21. 10. 2018,   17:46
    • Ali time činimo samo sebi najgore jer političari kod nas se uopće ne liječe u Hrvatskoj a mi smo primorani da to radimo a bolnice su nam katastrofa i onda još i to radimo kao da si želimo pucati u nogu iz pištolja,škole ništa bolje isto,a bez obrtaja novca nema ništa od poboljšanja životnog standarda,a političari će uvijek naći načina kako da budu korumpirani bezobzira primjer toga je Sanader Vidošević Linić koji prodaju sve strancima.

      21. 10. 2018,   17:57
    • Nemoj se tako ljutit, nece bit nista bolje zbog ljutne. Vjeruj da i kod nas nije nista bolje. A sve dokle imaju ljudi za hleb, sute i trpe. Mogli bi nasi 10 godina nazad ic na ulice... A nisu... Ko je nas tjero u EU? Mi nismo htjeli, gospodini su htjeli, oni su znali vec tad zasto, a mi? Mi znamo sad kad je kasno. Nekad je bilo mljeko 100 tolara, znaci oko 0,40 eur a danas? Danas je ovo isto, koju kupujem 1.14eur. I sad kad netko vise ne moze da kupi to mljeko ide preko granice da ga kupi jeftinije, neka se ja ljutim? Ma necu.

      21. 10. 2018,   18:08
    • Vi bar nešto radite na tome da vam bude bolje dok kod nas političari ubiru pojene na nacionalnoj osnovi,a to nije bitno kojoj jer su se tako raspodijelili da svaki ima svoju podršku i onda se samo prepucavanjima oko toga a njihove vjerne sluge im samo plješću i nitko ih ne pita za druge stvari u životu kad im zatreba imaju kosture u ormaru partizani četnici ustaše i samo vade i prepiru se oko toga,a narod je isto počeo kao i političari dižu ruke od svega čak više i ne pitaju te političare kad će im jednom da bude bolje nego najlakše je otići negdje drugdje a što poslije što za nove naraštaje zar se ne treba boriti za njih ili ćemo i njima ostaviti ovo što se nama sad dešava,nitko ne kaže da će biti lako ali od negdje se mora početi kao što sam već rekao bolnice su nam u katastrofalnom stanju primjer samo recimo nova bolnica u zagrebačkoj Dubravi koja je nekad značila kao jedna od najsuvremenih bolnica u ovom djelu Europe danas na većini tih katova raste trava pločice odljepljenje vrata zadržala klima ne radi a to nije jedina bolnica,pa škole koje nemaju fasadu ili grijanje i slično to me brine,brinu me stvari što je i narod digao ruke i ne proučava ništa da pokrene.

      21. 10. 2018,   18:23
    • Pa sta mi radimo, da nam bude bolje? Ma nista, sutimo i to je to. Ima kod nas iste sirotinje kao kod vas, ljudi imajo posao, imaju platu, a nemaju sta da jedu. Penzioneri ne mogu ni zivjet ni umret! I kod nas je uzas! Nestalo je ljudi koji su se nekad voljeli druzit i zabavljat sa susjedom, danas se ne druze vise zbog srama da nitko ne vidi kako tesko zive. Ljudi su postali bezobrazni... A politika? Ma nije se promjenilo ni jedno lice odkad je juga raspala, svi isti su gore, samo se vrte u krug i mjenjaju polozaje. Bolnice? Cak ti znas da u nasima bolnicama ima krevete, rucnike, opremo, starije nego je Slo? Ma svi smo mi u istu vodu pali. I zbog toga sto se ljudi srame, zatvoriju se u svoj krug, rade tako da je njima najbolje, bore se za zivot i ne misli na druge. Tako je, i necemo, ni ti u HR ni ja u Slo nista promijenit. Zao mi da je tako ali sve dok nece ljudi ic na ulice, nece se nista dogodit...

      21. 10. 2018,   18:42
    • Ines imate bar proizvodnju i nemate toliko nezaposlenosti dok kod nas je sve u banani osim te turističke ekonomije a i tada u jeku sezone političari si uzmu po mjesec dva godišnjeg odmora i rentiraju vile po Dalmaciji za bagatela jer imaju saborsku privilegiju a te iste bile su se mogle izdavati strancima za dobru lovu ali nitko od naroda da kaže išta,u zemlji koja ovisi o turizmu sabor se raspusti a i taj turizam ne traje duže od 4-5,kod vas jedna tvornica gorenje pa elektrana krško bar ne kupujete električnu energiju i ne uvozite i niz drugih stvari kod nas se sve uvozi.

      21. 10. 2018,   20:39
    • U Slo nije tako kako ti mislis da je, je dobro, nekome a ne svakome (kao i kod vas). Te nase tovarne, Gorenje (koji je mislim da 5 ili 4 mestu najvecjih izvoza) a radniki u Gorenju rade petek i svetek, ujutro, popodne i navecer, a dobiju 650eur!A bezposelnost, ma naravno da je veca kao kod nas, jer je vas 1x vise nego nas😉 ja, kad pogledam, cini mi se da pola slo doma lezi i prima soc.pomoc i rade na crno.Ja tebi predlazem da se prestajes sekirat o drzavi u koji zivis i da zivis i trosis pare tako kako se tebi cini najbolje. Brini se za ljude koji volis i koji vole tebe. Sve ostalo covjeka samo iznervira, a sam ne mozes promjenit nista. Da imamo i tovarne gdje imaju radniki i 1.500eur do 3.000 plate a imate ih i vi. Znas sta je nas B. Pahor rekao? Imam 3.500eur a jedva prezivim😂i takvi nam vodu drzavu🙈

      21. 10. 2018,   22:38
    • @luke, ti, magnolia i Plenki kao da ste u istom razredu školu završili..

      22. 10. 2018,   00:18
    • naxeta bar smo ju završili a ti ju sigurno nisi.

      22. 10. 2018,   05:29
    • maxeta, ma nije bitno u kojem razredu i sa kim je zavrsio skolu, ipak ne razmislja lose, covjek nije glup. Brine se za ljudi zbog posla, mozda se brine i za tvoju sestru, tetku, brata. Znaci nije glup, nego zabrinjen do kuda ce doc u drzavi, ako se nista ne promjeni...

      22. 10. 2018,   08:41
    • @ines..on razglaba o posljedici a ne spominje uzrok..a uzrok je vlast koja dozvoljava da se ne isplaćuju plaće radnicima, da se dio plaća isplaćuje u nekakvim bonovima, da je prosječna plaća 3000 kn a ne njihovih službenih 5-6000..e kad to ljudi budu imali onda će trošiti u HR, a do tada može samo vladajuće kriviti, a ne pametovati kako bi trebalo.znamo mi svi kako bi trebalo, a opet netko na vlast dovodi crvene i plave..

      22. 10. 2018,   09:02
    • maxeta, slazem se, ako procitas gornje komentare ces vidjet da bas o tome pricam... Ali ipak zna kako bi moglo, i vjerujem ako bi se nesto promjenilo onda bi sve vase pare ostale u drzavi.... Ako...

      22. 10. 2018,   09:08
    • Ines vidiš kakvih ljudi žive u Hrvatskoj tipovi poput naxeta kojima moraš stalno ponavljati da je more more,a i nije ona izreka "bud**I je more do koljena" kod njih ti je tako ići će u vlastitu propast ali će im do zadnjeg časa na usnama biti da su političari krivi za sve a ništa neće napraviti da se to riješi.

      22. 10. 2018,   10:46
    • Ljudi u Hrvatskoj samo upiru prstom u političare a ništa ne rade da ih spriječe nego im u tome i pomažu glasanjem za jedne te iste non-stop.

      22. 10. 2018,   10:47
    • Pa eto zive i kod nas takvi, pa sta da uradim? Nemozes nekome objasnit da je bijelo bijelo kad on vidi crno. Nemoj trosit svoje zivce zbog naroda... A tada kad ce narod ic na ulice, tad idi i ti.😉

      22. 10. 2018,   10:53
    • Istina je to što ti kažeš ali u Hrvatskoj je posve loše,primjer samo jedan u moru njih ministar zdravlja pre neki mjesec kad je mladić umro radi toga jer hitna nije došla na vrijeme a ministar Kujundžić rekao da će dati ostavku ako se dokaže da je on kriv pa je kasnije promijenio priču a narod ga podržao,bez obzira što je prije toga podijelio odlaze ljudima u zdravstvu a narod kaže da on nije kriv nego ljudi koji rade u hitnoj, e sad zamislite kakav je to narod nešto slično ne dešava se meni što me briga a brzi su za prozivanje običnih ljudi,ali imaš pravo narod je takav što ga više tlaćiš ti te više voli kroz povijest je to dokazano.

      22. 10. 2018,   11:06
    • Znam citala sam tad vijest, jako mi zao mladica😢 ali tako je jbg. I kod nas, pogledaj sta se desava u Banja Luki, to je nevjerovatno, vlast ubila momka od 21g...otac je tamo vec 210 dana i nemoze nista, nista. Ima jako veliko podrsku a ne moze nista. Zalim slucaj svi smo mi samo oni koju pustamo da gospodine rade s nama sta god zele.

      22. 10. 2018,   12:07
    • @luke..reci mi koliko lažnih branitelja osobno poznaš ?..reci mi za koliko lokala znaš da ne prijavljuju cijeli utržak?..reci mi koliko si puta otišao na prosvjed ili na nekom političkom skupu ustao i postavio ova pitanja koja ovdje postavljaš?? e kad nešto od toga napraviš, imat ćeš moralno pravo nekome držati prodike, ovako si samo jedan od..a ako mene pitaš, ja sam otišao van sa obitelji, dok ja dočekam da se narod dozove pameti, prošao vlak bez mene..

      22. 10. 2018,   19:20
  • Pa nas u Slavoniji još to i drži na životu , blizu nam je Mađarska , BiH i Srbija pa odlazimo u šoping van ove derutne Države .

    21. 10. 2018,   15:46
  • jedino što je kod nas jeftino je zrak a sve ostalo je nekvalitetno i skupo

    21. 10. 2018,   14:20
  • I pi*ka je u BiH u pola cijene nego kod nas.

    21. 10. 2018,   18:15
  • Serete govna za Sloveniju - cesto znam po povratku doma bas tamo stat i kupit svasta - cak i HRvatske proizvode. Sve osim kruha je jeftinije. Cak i benzin. Makar se i kruh valjda nadje.

    21. 10. 2018,   15:51
    • Živa istina.Odem u Slo ,napunim kolica za 100€.Ovdje kod nas odem u trgovinu ,kupim par stvari i ode 150 kn.

      22. 10. 2018,   08:07
    • Nisu realni glede tih procjena .. Al ajd. Jest da je BiH najjeftinija opcija po mnogocemu, al nekima je SLO ili Madjarska ili sta ja znam, Srbija puno blize .. Al sve te zemlje su jeftinije od HR po vecini vecih i manjih stvari.

      22. 10. 2018,   19:19
    • Oni su stavili proizvode sa imenom koje su brend.Vani su cijene tih proizvoda tu negdjesa našima.A ima i onih koje nemaju ime,a isto su kvalitetni .

      23. 10. 2018,   07:05